» »

2015 Testi letnih pnevmatik

2015 Testi letnih pnevmatik

««
«
1 / 8
»»

lonewolf_ ::

Iščem pnevmatike za čez poletje, naletel sem na nekaj zunanjih testov, AMZS jih še nima. Potreboval bi 175/65 R14 T, če ima kdo kakšno priporočilo slučajno.
 GTÜ Test summer 2015

GTÜ Test summer 2015


http://www.tyrepress.com/2015/02/premiu...
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20...
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/20...
R5 3600 + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Palit 1070 Ti | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
Mortar Titanium | XFX CoreV2 450W | Enermax Fulmo ST

Sami ::

Vedno sem kupil goodyear letne pnevmatike, prej sem imel goodyear excellence, sedaj pa imam goodyear efficientgrip performance. Guma je res malo dražja, ima pa odlične vozne lastnosti.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

N0t0ri0us ::

Sam sem imel bridgestone turanzo in peto leto je bila guma trda kot kamen. Nove so solidne. Sedaj imam bridgestone potenzo re002 - poceni in res odlična guma. Vsekakor priporočam :D

Pixy222 ::

Michelin Primacy 3, samo ne vem če obstaja ta dimenzija.
Drugače pa http://www.oeamtc.at/portal/uebersicht-... ...

GrimReaper ::

Letne sam izbiram med Conti, Goodyear in Dunlop. Pri zimskih pa ne vidim smisla v eksperimentiranju, ker so TS830 (in sedaj TS850) odlične.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

Roadkill ::

Sam sem bil zelo razočaran nad Bridgestone Turanza er 300 (mal po spominu tele oznake pišem). V dežju so bile obupne.
Dimenzija je bila nekje okrog 195*60*15.
Ü

shinko ::

Tudi jaz kupujem letne pnevmatike 205/55/16. Ima kdo izkušnje kaj se najbolj splača? Ali kar Goodyear EfficientGrip performance?

Vikking ::

Dam glas za Continental premium contact.

win64 ::

GrimReaper je izjavil:

Letne sam izbiram med Conti, Goodyear in Dunlop. Pri zimskih pa ne vidim smisla v eksperimentiranju, ker so TS830 (in sedaj TS850) odlične.

TS850 so lahko po testih dobre, ampak so me na snegu rahlo razočarale.
Z letnimi pa imam dobre izkušnje z firestone gumami.

Veron ::

Sej kokr pravijo za Kumho HS51, da so najbolje na mokrem, so mene ravno na mokrem najbolj razočarale (bočni zdrs)

D3m ::

Sam sem trenutno na Nexen 8000. Not bad za ta denar.

Dimenzija 205/55 R16

cena pnevmatike 46€
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

TheJack ::

Jaz imam letne Dunlop Sport BluResponse, zimske Conti Wintercontact TS850. 195/65/15. Oboje so zmagale na ADACovih testih. TS850 celo dve leti zapored, če se ne motim.

Vsako leto preberem teste zimskih in letnih gum v Motoreviji (ADAC) in AMS. Na vrhu sta s parimi izjemami skoraj vedno Continental in Dunlop. Za njimi so potem Goodyear, Michelin, Nokian, itd.

Rad bi v kakšni reviji prebral še teste gum, ki so bile vožene dve ali tri sezone (in imajo torej še dosti profila) in primerjavo z novimi. Zna biti, da bi bili rezultati precej šokantni.

Svetujem vam, da pri nakupu/naročanju gum posebej zahtevate najnovejši letnik. Povejte prodajalcu/vulkanizerju, da hočete gume l. 2015 in da drugih ne boste sprejeli. I learned the hard way. Brez najmanjšega sramu vam prodajo tudi pet let stare gume, ki so nekje stale in so jih oni dobili po mizerni ceni, vam jih prodajo pa kot nove.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Vikking ::

TheJack je izjavil:



Svetujem vam, da pri nakupu/naročanju gum posebej zahtevate najnovejši letnik. Povejte prodajalcu/vulkanizerju, da hočete gume l. 2015 in da drugih ne boste sprejeli. I learned the hard way. Brez najmanjšega sramu vam prodajo tudi pet let stare gume, ki so nekje stale in so jih oni dobili po mizerni ceni, vam jih prodajo pa kot nove.


Ne strašit ljudi. Letnik 2014 je povsem ok in normalen, gume se morajo po izdelavi uležati. Primerno skladiščene, kar tako ali tako večina večjih vulkanizerjev ima, saj jih ne bo puščal ležati zunaj. Če že ne druga zaradi nepridipravov.

Torej da dobiš 5 let stare bi se zbunil, da pa dobim v aprilu 2015, letnik 2014 pnevmatike pa je povsem ok in normalno.

TheJack ::

Ok, da dobim 2014.

Meni je par let nazaj vulkanizer prodal (kot nove) pet let stare gume. Takrat sem bil neumen in tega nisem preverjal. Kakšen mesec po menjavi sem eno predrl in to orenk, tako da je bila zanič. Kličem vulkanizerja in povem, da bom rabil eno novo gumo enako kot tiste štiri, ki mi jih je en mesec nazaj prodal. Začne jecljati v telefon, da ne ve, če bo takšno gumo še dobil in da bom verjetno moral menjati obe dve. Kako ne boš dobil? Naroči, ne. Ja, mi zajeclja, teh se več ne da dobiti. WTF?! Grem na internet in ugotovim, da gum, ki mi jih je prodal, že vsaj štiri leta ne delajo več. In tako sem moral kupiti dve novi gumi. Ampak jih nisem kupil pri njem. Pravzaprav pri temu vulkanizerju od takrat nisem ničesar več kupil.
Bonis nocet, qui malis parcit.

šernk ::

Brez najmanjšega sramu vam prodajo tudi pet let stare gume, ki so nekje stale in so jih oni dobili po mizerni ceni, vam jih prodajo pa kot nove.


zakonsko je dovoljeno 5 let staro gumo prodati kot novo. Če je guma starejša mora pa opravit določene teste, da se jo lahko spet prodaja kot novo. Očitno so prišli s testi do rezultatov, da primerno skladiščena guma svojih sposobnosti skozi leta ne izgublja hitro. Na avtu zdrži guma komot 4 leta, če je vožena vso sezono. Torej podvržena je obremenitvam, mrazu, vročini, soli...
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TheJack ::

šernk je izjavil:

Brez najmanjšega sramu vam prodajo tudi pet let stare gume, ki so nekje stale in so jih oni dobili po mizerni ceni, vam jih prodajo pa kot nove.


zakonsko je dovoljeno 5 let staro gumo prodati kot novo. Če je guma starejša mora pa opravit določene teste, da se jo lahko spet prodaja kot novo. Očitno so prišli s testi do rezultatov, da primerno skladiščena guma svojih sposobnosti skozi leta ne izgublja hitro. Na avtu zdrži guma komot 4 leta, če je vožena vso sezono. Torej podvržena je obremenitvam, mrazu, vročini, soli...


Ja, mi je povedal vulkanizer, "da on mi tako gumo lahko proda". Fuck him. Jaz sem plačal novo gumo in tako hočem. Če bom hotel kupiti pet let staro, bom to storil za bistveno nižjo ceno.

Preverite, če ste dobili tisto, kar ste plačali. Če hočete "novo" pet let staro gumo, jo lahko dobite za bagatelo, če veste, koga vprašati. Če pa kupite novo, pa naj ne bo stara več kot par mesecev.

Resno svetujem previdnost pri vulkanizerjih. Lansko leto sem menjal gume in sicer sem že precej stare zimske (l. 2006, bile so na avtu, ko sem ga kupil in so imele še dosti profila) zamenjal z novimi, saj sem res dosti na cesti in se za 400 EUR ne bom igral s svojim življenjem in življenjem drugih. Mi jih tip zamenja in reče, da bodo stare pa oni odvrgli. Ne, ne, mu rečem. kar daj mi jih v prtljažnik, mogoče pa dobim na avto.net par desetakov zanje. Me začudeno pogleda in odide. Ko pridem po avto, mi reče: "Lej, jaz imam kupca za tvoje stare gume. Ponuja ti 30 EUR."
Bonis nocet, qui malis parcit.

rupsi31 ::

TheJack je izjavil:

šernk je izjavil:

Brez najmanjšega sramu vam prodajo tudi pet let stare gume, ki so nekje stale in so jih oni dobili po mizerni ceni, vam jih prodajo pa kot nove.


zakonsko je dovoljeno 5 let staro gumo prodati kot novo. Če je guma starejša mora pa opravit določene teste, da se jo lahko spet prodaja kot novo. Očitno so prišli s testi do rezultatov, da primerno skladiščena guma svojih sposobnosti skozi leta ne izgublja hitro. Na avtu zdrži guma komot 4 leta, če je vožena vso sezono. Torej podvržena je obremenitvam, mrazu, vročini, soli...


Ja, mi je povedal vulkanizer, "da on mi tako gumo lahko proda". Fuck him. Jaz sem plačal novo gumo in tako hočem. Če bom hotel kupiti pet let staro, bom to storil za bistveno nižjo ceno.



Se strinjam. Pod novo je mišljeno guma, ki je narejena v tistem letu. Zato si pa dobri vulkanizerji ne delajo ravno zalog in gume naročijo. Jaz tud dobim ošpice, ko mi želi kak vulkanizer prodat "nove" gume ki so več let stare in skladiščene.

Dr_M ::

Jest tudi letos kupujem nove gume (spet), ker sem Continental Premium Contact 5 unicil v dveh sezonah oz cca 20.000km (pirelli p7 so mi zdrzale 2x toliko km).
Sicer sem si ogledoval Michelin Primacy 3, na ADAC testu ocenjene kot najboljse, danes pa vidim na mailu ponudbo od enaa za Fulda Sportcontrol, ki so skoraj 17€ cenejse po kosu, od michelink. Verjetno bom kar te uzel.
Sicer gre za dimenzijo 205/55/16.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Saso_C ::

ki so nekje stale in so jih oni dobili po mizerni ceni, vam jih prodajo pa kot nove.

Kako veš, da so jih dobili po mizerni ceni? Imaš kakšen dokaz? Zaloga, ki se stara je za podjetje vsak dan večji strošek, ne pa vsak dan manjši. Po nižji ceni jih lahko proda le, ker se jih želi "znebiti", da ne bi stroški prerasli vrednost izdelka.
Če hočete "novo" pet let staro gumo,

In kaj je zate "nova" pnevmatika? Zame je nova tista, ki je nerabljena, pravilno skladiščena, po možnosti ima gor še tovarniško nalepko. To je nova.
Ne pa včerajšnja, ali max 14 dni stara.

se za 400 EUR ne bom igral s svojim življenjem in življenjem drugih. Mi jih tip zamenja in reče, da bodo stare pa oni odvrgli. Ne, ne, mu rečem. kar daj mi jih v prtljažnik, mogoče pa dobim na avto.net par desetakov zanje.

Evo, to so pa dvojni standardi. S 5 let starimi se "ne boš igral s svojim življenjem in življenjem drugih", izrabljene pa ne boš oddal v reciklažo, ampak jih boš nekomu prodal za 30 EUR. Sick.

Buggy ::

danes pa vidim na mailu ponudbo od enaa za Fulda Sportcontrol, ki so skoraj 17€ cenejse po kosu, od michelink. Verjetno bom kar te uzel.


Jaz sem jih imel lansko leto v dimenziji 225/45/17 XL na pogonski osi in so za svojo ceno krasne tudi na mokrem, zdrzale so moje voznje pa ravno toliko kot vse ostale, ki sem jih ze imel do sedaj. Letos moram kupiti set stirih novih, tako da tudi sam gledam. Bridgestone-a se nisem sprobal pa tale Conti letni me matra malo, ker ga hvalijo v mokrem. Zimska Conti TS 850 mi je zdrzala 2 sezoni, kar je kul.

Se malo gledam in cakam na kaksno akcijo, do takrat pa zribam do konca zimske.

Veron ::


se za 400 EUR ne bom igral s svojim življenjem in življenjem drugih. Mi jih tip zamenja in reče, da bodo stare pa oni odvrgli. Ne, ne, mu rečem. kar daj mi jih v prtljažnik, mogoče pa dobim na avto.net par desetakov zanje.

Evo, to so pa dvojni standardi. S 5 let starimi se "ne boš igral s svojim življenjem in življenjem drugih", izrabljene pa ne boš oddal v reciklažo, ampak jih boš nekomu prodal za 30 EUR. Sick.

Pa sej neveš zakaj se bodo uporabile? Mogoče jih bo kak karting center kupil za ograjo? Mogoče kdo drug za popolnoma drugačen namen kot uporabo na avtu... ali pa kak diler, ki jih bo dal na avto pred prodajo... :D

Olórin ::

Saso_C je izjavil:

S 5 let starimi se "ne boš igral s svojim življenjem in življenjem drugih", izrabljene pa ne boš oddal v reciklažo, ampak jih boš nekomu prodal za 30 EUR. Sick.


morda jih kupi kak mulc, ki se bo z njimi v jugotu gonil po gozdu. Sicer dvomim, samo možno pa je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

rupsi31 ::

Saso_C je izjavil:


In kaj je zate "nova" pnevmatika? Zame je nova tista, ki je nerabljena, pravilno skladiščena, po možnosti ima gor še tovarniško nalepko. To je nova.
Ne pa včerajšnja, ali max 14 dni stara.


Potem pa kupuj 5 let stare gume iz zaloge. Jih boš vozil eno sezono, pa bodo postale trde. Gume niso 5€ po komadu in za 50-60€ po gumi mi noben ne bo prodajal pet let starih gum, ki so kao prailno skladiščene.

O pravilnem skladiščenju pa ne bi, ker dvomim, da ima kakšen vulkanizer pri nas posebej skladišče, kjer uravnava temperaturo in vlago :).

Boli kurac vulkanizerje, važn da mastno prodajo pocen kupljene gume. Tist, kar je po redni ceni pa če maš dobre veze, jih dobiš minus DDV in še 10% popusta na gotovino. To je pa potem 31% manj, kot ti bi jih prodal vulkanizer.

eales ::

Ne moreš gume tako skladiščit, da bo po 5ih letih še vedno primerljiva z novimi. Drugo je, če ti spusti ceno. Sem tudi že kupil nerabljene gume z eno leto starejšim DOTom, za primerno nižjo ceno. Trenutno se zame šteje za novo gumo guma, ki je DOT 2/2 leta 2014 ali novejša. Letne gume se namreč proizvajajo v zimskih mesecih in zimske v poletnih.

Maxl ::

Dr_M je izjavil:

Jest tudi letos kupujem nove gume (spet), ker sem Continental Premium Contact 5 unicil v dveh sezonah oz cca 20.000km (pirelli p7 so mi zdrzale 2x toliko km).
Sicer sem si ogledoval Michelin Primacy 3, na ADAC testu ocenjene kot najboljse, danes pa vidim na mailu ponudbo od enaa za Fulda Sportcontrol, ki so skoraj 17€ cenejse po kosu, od michelink. Verjetno bom kar te uzel.
Sicer gre za dimenzijo 205/55/16.


Tako malo časa in kilometrov so ti zdržale? Jaz sem jih pa ravno imel namen nabaviti letos... hmm.

sammy73 ::

A obstajajo kakšni testi, kjer preizkušajo dimenzije 225/45 R19 ali podobne?

TheJack ::

Saso_C je izjavil:

ki so nekje stale in so jih oni dobili po mizerni ceni, vam jih prodajo pa kot nove.

Kako veš, da so jih dobili po mizerni ceni? Imaš kakšen dokaz? Zaloga, ki se stara je za podjetje vsak dan večji strošek, ne pa vsak dan manjši. Po nižji ceni jih lahko proda le, ker se jih želi "znebiti", da ne bi stroški prerasli vrednost izdelka.
Če hočete "novo" pet let staro gumo,

In kaj je zate "nova" pnevmatika? Zame je nova tista, ki je nerabljena, pravilno skladiščena, po možnosti ima gor še tovarniško nalepko. To je nova.
Ne pa včerajšnja, ali max 14 dni stara.

se za 400 EUR ne bom igral s svojim življenjem in življenjem drugih. Mi jih tip zamenja in reče, da bodo stare pa oni odvrgli. Ne, ne, mu rečem. kar daj mi jih v prtljažnik, mogoče pa dobim na avto.net par desetakov zanje.

Evo, to so pa dvojni standardi. S 5 let starimi se "ne boš igral s svojim življenjem in življenjem drugih", izrabljene pa ne boš oddal v reciklažo, ampak jih boš nekomu prodal za 30 EUR. Sick.


Našel vulkanizerja :D

Verjamem ja, da ti gremo na živce ljudje, ki se ti ne pustijo popolnoma olupiti. Ja veš, jaz sem te gume prodal vulkanizerju za 30 EUR. On jih je naprej verjetno za 100. Tako je zaslužil le 70 EUR, ne pa 100. Kaj si le drznem, ne, da ga takole izkoriščam? Sick je kvečjemu to, da je on te gume za stotaka+montažo namontiral stranki na avto. Če je bil tisti dan dobre volje, ji je morebiti povedal, kateri letnik so.

Ne razburjaj se preveč. Še deset dni, pa boste spet množično strigli ovce. Good times.
Bonis nocet, qui malis parcit.

theBill ::

shinko je izjavil:

Tudi jaz kupujem letne pnevmatike 205/55/16. Ima kdo izkušnje kaj se najbolj splača? Ali kar Goodyear EfficientGrip performance?

Dunlop, Goodyear, Michelin Primacy ali Continental (s tem da se Conti najhitreje radira).

TheJack je izjavil:

Jaz imam letne Dunlop Sport BluResponse, zimske Conti Wintercontact TS850. 195/65/15.

Enako, le da imam dimenzijo 205/55 R16.

Roadkill je izjavil:

Sam sem bil zelo razočaran nad Bridgestone Turanza er 300 (mal po spominu tele oznake pišem). V dežju so bile obupne.
Dimenzija je bila nekje okrog 195*60*15.

Na prejšnjem avtu imel ravno to dimenzijo in to gumo, krasna guma. Je bila pa prva "originalna" Turanza, čez nekaj let so ji dodali oznako Ecopia, neko ekološko sranje da prevozi več km (in je jasno posledično trša, kar pomeni slabši oprijem). Si mogoče vozil tisto z oznako Ecopia?

Dr_M ::

Maxl je izjavil:

Dr_M je izjavil:

Jest tudi letos kupujem nove gume (spet), ker sem Continental Premium Contact 5 unicil v dveh sezonah oz cca 20.000km (pirelli p7 so mi zdrzale 2x toliko km).
Sicer sem si ogledoval Michelin Primacy 3, na ADAC testu ocenjene kot najboljse, danes pa vidim na mailu ponudbo od enaa za Fulda Sportcontrol, ki so skoraj 17€ cenejse po kosu, od michelink. Verjetno bom kar te uzel.
Sicer gre za dimenzijo 205/55/16.


Tako malo časa in kilometrov so ti zdržale? Jaz sem jih pa ravno imel namen nabaviti letos... hmm.


Dva sta popolnoma uniceni, 2 bi pa mogoce bili se za eno sezono. Sicer so zelo dobre, ampak to je radirka.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Saso_C ::


Boli kurac vulkanizerje, važn da mastno prodajo pocen kupljene gume. Tist, kar je po redni ceni pa če maš dobre veze, jih dobiš minus DDV in še 10% popusta na gotovino. To je pa potem 31% manj, kot ti bi jih prodal vulkanizer.


Daj še enkrat preberi kar si napisal:
mastno prodajo ≠ dobre veze + minus DDV

Slej ko prej bo prišel čas, ko boš odšel stran od mamice in priletel v realno življenje. Če doslej nisi bil vajen plačevati DDVja in ostalih stroškov bo pristanek zelo trd. Veš, DDV ni opcija ja ali ne, to ne plačujejo samo tisti, ki si ga želijo.

Ampak tale sestavek je pa res vrhunski:

Boli kurac vulkanizerje, važn da mastno prodajo pocen kupljene gume. Tist, kar je po redni ceni pa če maš dobre veze, jih dobiš minus DDV in še 10% popusta na gotovino. To je pa potem 31% manj, kot ti bi jih prodal vulkanizer.

Si/boš diplomiral na Ekonomski? Kaj vse to zemljo tepta.

Saso_C ::


Verjamem ja, da ti gremo na živce ljudje, ki se ti ne pustijo popolnoma olupiti.


Olupiti? Ti sploh veš kaj je lupljenje? Kava v bifeju po 2EUR, pivo v oštariji po 4 EUR, gorivo v Sloveniji po najvišji možni ceni, kot jo dovoli država, ... Ne to ni lupljenje. Vsega je kriv samo vulkanizer.

Ja veš, jaz sem te gume prodal vulkanizerju za 30 EUR.

Torej si mu izdal račun? :))

Ne razburjaj se preveč. Še deset dni, pa boste spet množično strigli ovce. Good times.

Sploh se ne razburjam. Vsakdo, ki dela z ljudmi ve, da je nekaj odstotkov strank takih, ki bi jih brez pomisleka priporočil konkurenci. :)
Čez 10 dni pa ne bomo strigli ovac, ampak le skrbeli za varnost tistih, ki si bodo to zaželeli.

TheJack ::

Torej si mu izdal račun? :))


Prodajna pogodba je lahko sklenjena v ustni obliki. Vsekakor ne zahteva izdaje računa, ki jih kot fizična oseba niti ne morem izdajati. Lahko pa seveda prodajam stvari, ki so moja last, saj sem polno poslovno sposoben.

Sploh se ne razburjam. Vsakdo, ki dela z ljudmi ve, da je nekaj odstotkov strank takih, ki bi jih brez pomisleka priporočil konkurenci. :)


Ja, ampak jaz nisem taka stranka. Moj vulkanizer ne doživlja živčnih izpadov, če mu rečem, da želim gume najnovejšega letnika. Meni pač proda take, tistemu, ki nič ne reče, pa (sklepam) letnik 2010, 2011, 2012, 2013....itd. Vem in verjamem, da je najbolj fina stranka tista, ki požre vse, kar se ji zatlači v gobec. Od starih gum, do par (deset) EUR višje cene. Ko sem recimo lansko leto kupoval continentalke, so cene variirale tudi za 20 EUR (po gumi) gor in dol. Dvignil sem telefon in zagnal internet, klical vulkanizerje/prodajalce, povedal kaj hočem in vprašal, kakšno ceno mi lahko ponudijo. Posebej sem povedal, da želim najnovejši letnik. Tako sem dobil novejše in cenejše gume od tistega, ki se pripelje v delavnico, pove kaj hoče, plača in se odpelje. Vem pa, da imajo tegale zadnjega kupca vulkanizerji (in vsi ostali prodajalci) raje od mene.


Čez 10 dni pa ne bomo strigli ovac, ampak le skrbeli za varnost tistih, ki si bodo to zaželeli.


Vključno s tistimi, ki jim boste prodali gume letnik 2010 in bo potem čez dve leti: "Ja gospa, vaše gume so pa že stare! Bi jih bilo dobro zamenjati."
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

šernk ::

Jest tudi letos kupujem nove gume (spet), ker sem Continental Premium Contact 5 unicil v dveh sezonah oz cca 20.000km (pirelli p7 so mi zdrzale 2x toliko km).


torej to potrjuje teste in mišlenje da so vse te gume radirke, v primerjavi z mojimi trenutnimi ki so imele obrabo na testih 0,7 in so zdržale cca 60.000km :(

pa spet ne vem kaj kupit, pa ravno sem rahlo prednost dal continentalki ;(
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

GrimReaper ::

Continental je očitno letos kar popravil obrabo glede na lansko leto, iz 3,0 na 2,3:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

2014:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...

Res pa da en + oz. ocena 2,0-2,5 še ne pomeni da so posebej dobre glede obrabe, recimo moje Dunlop Sport Maxx RT imajo tolk:
http://www.adac.de/infotestrat/tests/re...
Pa kot kaže bodo po 15-20k km vse 4 na 2mm. Pa avto ima komaj 150Nm navora, kaj šele če bi imel 2x toliko.

Tako da kdor hoče naredit 60k z enim kompletom, mora gledat ++ oceno, kjer prednjači Michelin.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

šernk ::

Saj to je tisto pogledal sem teste, ko je bila moja guma nazadnje testirana in je bila obraba na testu postavljena na 0,7. Guma je držala pa cesto skozi vsa 4 leta na mokrem nepredstavljivo dobro, sedaj se ji pa pozna starost in predvsem da nima več profila. Ko sem zagledal razliko med 0,7 in 2,3 me je posedlo in sem rekel si samo še da to gumo zradiram v sezoni in pol.

michelin pa se mi je zameril 15 let nazaj in ga ne vzamem, pa če bo zadnja guma na svetu in imela daleč najboljše ocene. Vrhunska guma prvo leto, dražja od zlata, potem jo pa po 2 letih zabrišeš v smeti z 7mm profila. Saj vem, marsikaj se je lahko od takrat spremenilo ampak slaba izkušnja ostaja.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Veron ::

Meni so enkrat pri pri B&F "podaknili" 3 leta stare "nove" gume (nerabljene). Takemu pač ne hodim več nič kupit. Pa naj še kdo reče, da je isto.. ker ni, verjetno ravno zato ker ni bilo PRAVILNO skladiščeno. Ravno zato od takrat vedno preverim DOT pred prevzemom, takrat je verjetno izkoristil mojo situracijo, ker se je mudilo in je vedel, da nujno rabim takoj gume... Ampak zato je bilo pa to tudi zadnjič (in logično, povedal sem vsem znancem in nihče več tam ne kupi)...

rupsi31 ::

Veron je izjavil:

Meni so enkrat pri pri B&F "podaknili" 3 leta stare "nove" gume (nerabljene). Takemu pač ne hodim več nič kupit. Pa naj še kdo reče, da je isto.. ker ni, verjetno ravno zato ker ni bilo PRAVILNO skladiščeno. Ravno zato od takrat vedno preverim DOT pred prevzemom, takrat je verjetno izkoristil mojo situracijo, ker se je mudilo in je vedel, da nujno rabim takoj gume... Ampak zato je bilo pa to tudi zadnjič (in logično, povedal sem vsem znancem in nihče več tam ne kupi)...



Boli večino "vaških" vulkanizerjev kako imajo skladiščene gume. Pozimi, ko non stop odpirajo vrata in notri prihaja mrzel zrak, neustrezne temperature, napačna vlaga :). Maš ljudi, ki imajo pozimi svoje gume pod posteljo na toplem :).


Gume že tko izgubi na dolgi rok uporabnost. Mene ne bo noben prepričal, da mi bo prodal 5 let stare nerabljene iz zaloge. Naj si jih v rit zatakne.


V trgovini kupim tud svež kruh in ne 14 dni starega.

Dr_M ::

Gumam manj skodujejo nizke temperature (seveda neke normalne, ne -100°C, ce se kdo hoce spotaknit), kot pa visoke.
Jest sem sicer nabavil ze nekaj gum, ampak starejsih od 6 mesecev se nisem dobil.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

šernk ::

Ne vem kje vi kupujete gume in kakšne znamke. Osebno tudi sam še nisem dobil gume starejše od nekaj mesecev.

no lažem, kakšne 3 tedne nazaj sem dobil 2 gumi dot 2013. Ampak so gume najcenejše kar jih je mogoče dobiti v tisti dimenziji in torej tudi neka X znamka, kar pa na moj avto za vsakodnevno vožnjo nikakor ne bom dal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

theBill ::

šernk je izjavil:

Ne vem kje vi kupujete gume in kakšne znamke. Osebno tudi sam še nisem dobil gume starejše od nekaj mesecev.

no lažem, kakšne 3 tedne nazaj sem dobil 2 gumi dot 2013. Ampak so gume najcenejše kar jih je mogoče dobiti v tisti dimenziji in torej tudi neka X znamka, kar pa na moj avto za vsakodnevno vožnjo nikakor ne bom dal.

Evo tale jih prodaja kar nekaj novih z letnikom 2011 in 2012, je pa vsaj tolk pošten, da napiše DOT in jih da za nižjo ceno od novejših letnikov.
http://www.avto.net/_OPREMA/ad.asp?ID=7...

Se mi pa zdi da ima vedno več novih modelov touring gum kot so Dunlop Bluresponse, Goodyear Efficient Grip Performance, Continental Premium Contact 5, itd., visoko obrabo na račun boljšega oprijema, folk na tyrereview jamra, da so z njimi prevozili le 15-20 tisoč km in so fuč. Vse bolj postajajo podobne sport gumam, ki so res radirke, na drugi strani so pa Eco gume, ki imajo nekatere kot nove celo manj profila in so nasplošno slabše, predvsem pri oprijemu na mokrem. Vmesne variante med eco in sport skoraj ni več.

Sam sem s ta prvo Bridgestone Turanzo naredil preko 50 tisoč km, in to ne samo avtocesta, terensko delo po celi Sloveniji, kjer se guma hitreje obrablja. Pa jih nisem zradiral do konca, zamenjal sem jih po 5 sezonah zaradi starosti. Z današnjimi touring gumami bi težko kaj takega ponovil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: theBill ()

šernk ::

Saj to, doslej sem bil na vredestein hi-trac, ki pa so jih tam nekje 2011 prenehali izdelovati. Obraba po testu 0,7, ocena na suhem sicer katastrofalna 4,1 (sem mnenja da na suhem vsaka guma drži več kot dovolj za dinamično vožnjo skozi ovinke), na mokrem je pa trgala asfalt dobesedno (konkurenca ji je bila edino uniroyal rainexpert), aquaplaninga praktično ni poznala do 80km/h pa čeprav si zapeljal v 5cm vode. Praktično skozi ovinek si lahko šel tudi po mokrem enako hitro kot po suhem in šele v četrti sezoni se ji je poznala starost, da na mokrem ni bila več tako zanesljiva in je začela drseti, poleg tega ji je pa zmanjkalo profila in sedaj seveda takoj zaplavaš.

kar gledam teste danes prave konkurence ni, ali imaš radirko ali pa imaš gumo ki je na mokrem konkretno slabša.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

gost987 ::

D3m je izjavil:

Sam sem trenutno na Nexen 8000. Not bad za ta denar.

Dimenzija 205/55 R16

cena pnevmatike 46€


Tudi sam mam Nexen N8000 v dimenziji 215/50 r17 in je guma po prvih testih zakon glede na denar, edin obraba bo verjeten večja kot pri premium pnevmatikah

theBill ::

Škoda kupovat Nexen N8000, če za 4€ več po gumi dobiš odlično Fuldo Sportcontrol.

http://www.silux.si/izdelki/dodatna-opr...

http://promopnevmatike.si/Tyre/88076220...

Dr_M ::

Par dni nazaj sem fotra spraseval, katere gume naj vzamem in sem omenil tudi foldo sportcontrol.
Dobil sem odgovor:

Za fuldo je cena kar primerna kvaliteti, jaz jih ne kupujem. Michelin je pa standardno v redu, so pa kar dražje. Jaz bi michelin...

Drugace pa dela v gumarski industriji.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bond007 ::

Stari že ve...ker ko potegneš črto, če dražja guma 2-3 deci manj porabi, je to 60-80EUR manj v 20k km, če pa še kaj dlje zdrži, si pa že v plusu, čeprav je v štartu 15EUR po gumi dražja od teh teh poceni, a še vedno ok gum (npr. fulda, nexen). Fuldo sem imel, takrat je bila najboljša v testih, pa sm tretjo sezono pri 5+mm profila že plesal po dežju...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bond007 ()

theBill ::

Kaj ti je pa za Nexen reku :))

Michelin je standardno dražje ja, pa znan po temu, da guma postane kmalu trda.

Tale Fulda je po testih takoj za sport modeli top znamk, brez kakšnih večjih slabosti, je primerljiva s top touring gumami kot je Goodyear efficientgrip performance, poglej si teste in pozitivne reviewe. Ne zamenjuj tega s Fuldo Ecocontrol ali Ecocontrol HP. Pa tudi govora se o p/p gumi, ko se omenja Nexen, ne pa o najboljši ne glede na ceno.

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Fulda...

D3m ::

theBill je izjavil:

Škoda kupovat Nexen N8000, če za 4EUR več po gumi dobiš odlično Fuldo Sportcontrol.

http://www.silux.si/izdelki/dodatna-opr...

http://promopnevmatike.si/Tyre/88076220...


To je 10 EUR dražje po gumi v mojem primeru.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Dr_M ::

Michelin je standardno dražje ja,


Po ceni se primerja z ostalimi brand name gumami in ~72€ za 205/55/16 niti ni drago.


Kaj ti je pa za Nexen reku :))


To gre v cungalunga rang.

Fulda so pa nekje tam, kot sava. Zlata sredina.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

D3m ::

Nekam dobri se v testih drži za čungalungo.
|HP ProBook|R5 3500U|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Dr_M ::

The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()
««
«
1 / 8
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kormoran zimske gume (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12215157 (349) starfotr
»

Gume 2019 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
574324 (1974) matobeli
»

Pnevmatike (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
818094 (3307) D3m
»

Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28743556 (14338) slemarko
»

Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115648 (13213) denabiker

Več podobnih tem