Forum » Na cesti » Kje testirati "nestandardno" predelavo vozila?
Kje testirati "nestandardno" predelavo vozila?
AndrejO ::
Za registracijo mora biti vozilo (v tem primeru osebni avto) skladno s tehničnimi predpisi.
Skladnost se ugotavlja v postopku za posamično odobritev predelanega vozila.
V postopku za posamično odobritev predelanega vozila je potrebno predložiti tehnično dokumentacijo.
No, tukaj se začne moj problem. Vozilo želim predelati tako, da bi zamenjal platišča. Za konkretno zamenjavo pa nimam t.i. "TÜV certifikata" (oz. Gutachten) iz katerega bi bilo razvidno, da je montaža platišč v željeni konfugiraciji bila preverjena in potrjena kot skladna.
Informacije iz AMZS, LPP in RTI so minimalne oziroma omejene na birokratski "ne vem, znajdite se sami in prinestie papirje, ki nam bodo všeč". Kakšni ali kateri so ti "papirji" v konkretnem primeru, ni znal nihče konkretizirati. Še najbolj prijazni so bili na LPP, kjer so mi rekli, da bi bilo najbolje dobiti mušter "Einzelbegutachtung" in mi bodo lahko svetovali, če bo dokument zadosten ali ne, še preden si bom naredil stroške z njegovim pridobivanjem.
TÜV Austria Automotive lahko opravi celoten enkraten pregled tudi brez certifikatov, vendar samo za registracijo vozila v Avstriji ("Einzelgenehmigung") - postopek, ki ga pri nas opravlja AMZS, vendar v bolj omejenem obsegu.
V svojem neznanju nemščine sem se komaj dokopal do tega, da verjetno potrebujem "Einzelbegutachtung", ki naj bi bil splošen dokument o ustreznosti in ne zgolj homologacijski postopek. Težava pa je, da sem iz vseh naslovov do sedaj (TÜV Süd, TÜV Rheinland in TÜV Austria Automotive) zaenkrat dobil ali negativne odgovore, da tega ne počno, ali pa odgovor, ki kaže, da se nismo razumeli (npr. to vam da proizvajalec koles ali pa, nismo mi tisti, ki smo proizvajalcu izdali "Gutachten").
Ali je to že kdo počel, kateri je sploh pravi naslov, kjer lahko testirajo posamične predelave, kako to sploh izpeljati, ne da bi vozilo izvažal in nato znova uvažal z dopolnjeno dokumentacijo samo zato, ker ne vem kdo to počne in kako se mora to izpeljati?
Skladnost se ugotavlja v postopku za posamično odobritev predelanega vozila.
V postopku za posamično odobritev predelanega vozila je potrebno predložiti tehnično dokumentacijo.
No, tukaj se začne moj problem. Vozilo želim predelati tako, da bi zamenjal platišča. Za konkretno zamenjavo pa nimam t.i. "TÜV certifikata" (oz. Gutachten) iz katerega bi bilo razvidno, da je montaža platišč v željeni konfugiraciji bila preverjena in potrjena kot skladna.
Informacije iz AMZS, LPP in RTI so minimalne oziroma omejene na birokratski "ne vem, znajdite se sami in prinestie papirje, ki nam bodo všeč". Kakšni ali kateri so ti "papirji" v konkretnem primeru, ni znal nihče konkretizirati. Še najbolj prijazni so bili na LPP, kjer so mi rekli, da bi bilo najbolje dobiti mušter "Einzelbegutachtung" in mi bodo lahko svetovali, če bo dokument zadosten ali ne, še preden si bom naredil stroške z njegovim pridobivanjem.
TÜV Austria Automotive lahko opravi celoten enkraten pregled tudi brez certifikatov, vendar samo za registracijo vozila v Avstriji ("Einzelgenehmigung") - postopek, ki ga pri nas opravlja AMZS, vendar v bolj omejenem obsegu.
V svojem neznanju nemščine sem se komaj dokopal do tega, da verjetno potrebujem "Einzelbegutachtung", ki naj bi bil splošen dokument o ustreznosti in ne zgolj homologacijski postopek. Težava pa je, da sem iz vseh naslovov do sedaj (TÜV Süd, TÜV Rheinland in TÜV Austria Automotive) zaenkrat dobil ali negativne odgovore, da tega ne počno, ali pa odgovor, ki kaže, da se nismo razumeli (npr. to vam da proizvajalec koles ali pa, nismo mi tisti, ki smo proizvajalcu izdali "Gutachten").
Ali je to že kdo počel, kateri je sploh pravi naslov, kjer lahko testirajo posamične predelave, kako to sploh izpeljati, ne da bi vozilo izvažal in nato znova uvažal z dopolnjeno dokumentacijo samo zato, ker ne vem kdo to počne in kako se mora to izpeljati?
- spremenil: AndrejO ()
AndrejO ::
http://www.amzs.si/preverjanje_skladnos...
Delajo delajo. Morjo delat.
Nope, to ni to. AMZS preveri papirno dokumentacijo in samo preveri če dejansko stanje ustreza tej dokumentaciji. Če jim dostaviš platišča, ki v "Gutachten" nimajo napisano, da pašejo točno na to vozilo s točno temi pnevmatikami, te odslovijo, ker ne ukvarjajo s testiranjem "zahtevnejših predelav". Za to zahtevnejšo predelavo moram pridobiti ustrezno tehnično dokumentacijo (specifikacije in morebitne izračune, ki dokazujejo skladnost s tehčnimi predpisi), kjer pa se mi ustavi. Preprosto v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji ne najdem sogovornika, ki bi mu sploh bilo jasno kaj sploh iščem.
Po domače rečeno: postopek je verjetno isti, kot bi bil, če bi želel na svojem vozilu odrezati streho in namontirati varnostno kletko. Na koga se lahko obrnem, da bo to izvedeno v skladu s tehničnimi predpisi in ustrezno dokumentirano, da bom lahko takšno vozilo registriral za udeležbo v prometu?
To, da je v mojem primeru govora o platiščih, je očitno problem, ki marsikoga zavede v neuporabne predloge tipa "dobi certifikat od prodajalca". Tega že imam in je za moj namen neuporaben, kar so mi že potrdili na AMZS in RTI.
St235 ::
V bistvu bi ti rabil opravite testiranje na podlagi katerega bi pridobil potrdilo, da so kolesa skladna s tvojim vozilom. Kaj takšnega ti pomoje lahko izda samo certifikacijska hiša na podlagi dejanskega testiranja vozila. Predstavljam si, da bi ti kaj takšnega lahko izdal naprimer TUV Avtomotive. http://www.tuv-sud.com/industry/automot...
Pri nas ceritifikacijo za njih izvaja Tuv Sud Sava d.o.o., samo si znam predstalvjat da so stroški za eno vozilo astronomski.
ČE pogledaš na stran RTI http://www.rti.si/index.php?option=com_... imajo tudi homologacijska testiranja.
Posameična odobritev vozil o katerih govori noraguta nima veze s zadevo. Tam gre zato, da se preveri ali je vgradnja in papirji OK.
http://www.amzs.si/spremembe_in_predela...
Pri nas ceritifikacijo za njih izvaja Tuv Sud Sava d.o.o., samo si znam predstalvjat da so stroški za eno vozilo astronomski.
ČE pogledaš na stran RTI http://www.rti.si/index.php?option=com_... imajo tudi homologacijska testiranja.
Posameična odobritev vozil o katerih govori noraguta nima veze s zadevo. Tam gre zato, da se preveri ali je vgradnja in papirji OK.
http://www.amzs.si/spremembe_in_predela...
AndrejO ::
V bistvu bi ti rabil opravite testiranje na podlagi katerega bi pridobil potrdilo, da so kolesa skladna s tvojim vozilom. Kaj takšnega ti pomoje lahko izda samo certifikacijska hiša na podlagi dejanskega testiranja vozila.
To že vem in takšno organizacijo iščem oz. iščem koga, ki je že šel skozi ta proces.
Predstavljam si, da bi ti kaj takšnega lahko izdal naprimer TUV Avtomotive. http://www.tuv-sud.com/industry/automot...
Ne zanima me kaj si kdo predstavlja, zanimajo me konkretna dejstva in izkušnje. TÜV Süd se s tem ukvarja, vendar tam še nisem našel sogovornika, ki bi mu uspel pojasniti kaj sploh potrebujem, da bi lahko začel ta postopek. Zaenkrat so toliko leseni, da pravijo, da naj to uredim v Sloveniji ali pa pri TÜV Rheinland, ki je izdal certifikat za ustreznost materialov in konkstrukcijske lastnosti - kar je del dokumentacije, nikakor pa ne zadošča za pridobitev homologacije v Sloveniji.
Pri nas ceritifikacijo za njih izvaja Tuv Sud Sava d.o.o., samo si znam predstalvjat da so stroški za eno vozilo astronomski.
Sem preveril, ne ukvarjajo se z individualnimi primeri. O astronomskih stroških iskreno dvomim, ker takšen postopek stane nekje od 200 EUR do 500 EUR (v Avstriji ali Nemčiji). Problem je, da se to običajno izvaja kot del pridobitve registracije in se sogovornikom ustavi, ko jim pojasnim, da je govora o vozilu, ki bo registrirano v Sloveniji.
ČE pogledaš na stran RTI http://www.rti.si/index.php?option=com_... imajo tudi homologacijska testiranja.
Nima veze s tem, kar potrebujem, ker postopek obsega samo ugotavljanje, če je dokumentacija popolna in, če resnično stanje ustreza dokumentaciji. Brez dokumentacije, ki jo moram šele pridobiti, se postopek ne more niti začeti. Tega seveda ne govorim na pamet, z njimi sem že govoril.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
noraguta ::
zdej pa nevem al si trd kot aksa al se norca delaš?
na zgornjem linku imaš povezavo naprej.
http://www.amzs.si/spremembe_in_predela...
na zgornjem linku imaš povezavo naprej.
http://www.amzs.si/spremembe_in_predela...
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Assass1n ::
Ni to to, on bi rad "kar ene" feltne brez papirjev vpisal v kartonček. Ne vem moje mnenje menjaj platišča ali pa avto. V skrajni sili vpiši iste dimenzije drugega proizvajalca kater ima tuv za tvoj avto, če se zdej to še da, leta nazaj se je dalo.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
noraguta ::
to je to! greš tja in izdajo mnenje. podobno kot če polepiš šipe z kar enimi folijami.
IIRC števc ne sme kazat manj kot ti voziš. sicer morš uredit tudi to.
IIRC števc ne sme kazat manj kot ti voziš. sicer morš uredit tudi to.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
AndrejO ::
zdej pa nevem al si trd kot aksa al se norca delaš?
na zgornjem linku imaš povezavo naprej.
http://www.amzs.si/spremembe_in_predela...
to je to! greš tja in izdajo mnenje. podobno kot če polepiš šipe z kar enimi folijami.
IIRC števc ne sme kazat manj kot ti voziš. sicer morš uredit tudi to.
Čisto pragmatičen bom. Aprila sem na obisku v Ljubljani. Gremo še enkrat skupaj do AMZS in, če mi homologacijo ponovno zavrnejo, ker nimam ustreznih papirjev, mi plačaš pizzo in non-alko pir čez cesto. Če mi jo pa dajo (kajti morda je v slogi moč, ali pa je to odvisno od trenutnega razpoloženja lokalnega inženirja), pa pizzo in poljubno pijačo seveda častim jaz.
Zmenjeno?
Ni to to, on bi rad "kar ene" feltne brez papirjev vpisal v kartonček. Ne vem moje mnenje menjaj platišča ali pa avto. V skrajni sili vpiši iste dimenzije drugega proizvajalca kater ima tuv za tvoj avto, če se zdej to še da, leta nazaj se je dalo.
Na planetu ga v tem trenutku ni meni znanega proizvajalca, ki bi imel takšen "TÜV", kot so ga zahtevali od mene.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
St235 ::
Kako to misliš? Od mene je vse kar so zahtevali TUB certifikat na katerem je bilo navedeno, da te in te felge pašejo na to in to vozilo. Da sem moj avto nalimal na certifikat v photohsopu jih ni kaj dosti zanimalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Isotropic ::
vpraš na forumu avtomobilizem.com, alter.si ali katerem podobnem, kjer dejansko imajo izkušnje s takimi zadevami (spomnim se ene vectre z 18" recimo).
AndrejO ::
Kako to misliš? Od mene je vse kar so zahtevali TUB certifikat na katerem je bilo navedeno, da te in te felge pašejo na to in to vozilo. Da sem moj avto nalimal na certifikat v photohsopu jih ni kaj dosti zanimalo.
Takšnega certifikata ne morem predložiti, ker ne obstaja. Ponarejanje dokumentacije mi je nesprejemljivo. Če berem predpise, bi morala biti moja "težava" mala malica, kot to zatrjuje noraguta. Ko pa sem to prakso želel udejaniti, pa nenadoma ni več noben papir "tapravi", nič se ne da narediti, nihče ne ve kako se to stori in nihče ni za nič pristojen.
Zadeva je že tako bizarna, da želim sedaj to peljati do konca že samo "iz inata". Zato da ugotovim, kakšne idiotizme se je uzakonilo, ali pa da ugotovim, da je bil dosežen ultimativen cilj: popolna prepoved takšnega početja.
Žal sem si našel hobi, ki izgleda ni vsakdanji in ga v Sloveniji verjetno z razlogom ne prakticira veliko ljudi.
vpraš na forumu avtomobilizem.com, alter.si ali katerem podobnem, kjer dejansko imajo izkušnje s takimi zadevami (spomnim se ene vectre z 18" recimo).
Verjetno bom res moral avtomobilizem.com. Sem pa raje začel tukaj, kjer sem bolj "domač".
A. Smith ::
Nope, to ni to. AMZS preveri papirno dokumentacijo in samo preveri če dejansko stanje ustreza tej dokumentaciji. Če jim dostaviš platišča, ki v "Gutachten" nimajo napisano, da pašejo točno na to vozilo s točno temi pnevmatikami, te odslovijo, ker ne ukvarjajo s testiranjem "zahtevnejših predelav". Za to zahtevnejšo predelavo moram pridobiti ustrezno tehnično dokumentacijo (specifikacije in morebitne izračune, ki dokazujejo skladnost s tehčnimi predpisi), kjer pa se mi ustavi. Preprosto v Sloveniji, Avstriji in Nemčiji ne najdem sogovornika, ki bi mu sploh bilo jasno kaj sploh iščem.
Ja.
http://www.rti.si/index.php?option=com_...
Homologacijsko odobritev predelave si pridobite s prijavo predelave vozila v kontrolnem organu, kjer vložite vlogo za posamično odobritev predelanega vozila z opisom predelave ter naslednjimi prilogami:
- Tehnično poročilo (certifikat oz. ABE) pooblaščene tehnične službe (pooblaščenega laboratorija za izvajanje preskusov, npr. TÜV) o odobritvi opravljene predelave za obravnavani tip vozila.
- Potrdilo servisa - predelovalca o opravljeni predelavi (Tehnično poročilo o vgradnji ali predelavi, s katerim servis predelovalec potrjuje, da je za predelavo strokovno usposobljen in je predelava opravljena skladno z zahtevami poročila o odobritvi)
- Potrdilo o skladnosti vozila ali Izjavo o ustreznosti vozila (homologacijsko potrdilo oz. kartonček),
- Prometno dovoljenje za dokazilo lastništva.
Za 1 in 2 se oglasi na pooblaščenem servisu za svoje vozilo. Ponavadi ima takšne akreditirane meritve na zalogi že proizvajalec vozila, saj ljudje potem prihajajo do njega z vse sorte prošnjami.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
huelz ::
Span mi je leta nazaj rihtal neke stvari ravno v ta namen, nimam pa vec kontakta.
Sicer pa, odvisno koga dobis tudi na tehnicnem, meni so (ker so polpismeni oz. funkcionalno nepismeni) zavrnili tehnicnega, ceprav sem imel vse papirje ok. Problem je bil namrec v tem, da student za okencem ni znal prebrat prave vrstice, kjer so sicer bile navedene feltne kot ustrezne za moj tip vozila. Me je stalo nekaj zivcev, casa in 3x obiska pri njih, da sem jim dopovedal to.
Sploh pa, ce feltne niso ravno zlate (iz kakrsnega koli razloga ze hoces imet prav te) verjetno res nima smisla, da se ukvarjas s tem, ker bos tezko pridobil homologacijo ali pa sploh ne, vsaj kakor sam ugotavljas.
Res ni nobene druge opcije? Najlazje bi bilo, ce bi TUV certifikat dobil od "proizvajalca". Postopek naprej je relativno simpl, v kolikor je iz certifikata razvidno da tipsko "pase" na tvoje vozilo, si stvar zakljucil.
Sicer pa mi poslji PM ali napisi tu, za katere feltne se gre, mogoce se najde kaka druga resitev.
Sicer pa, odvisno koga dobis tudi na tehnicnem, meni so (ker so polpismeni oz. funkcionalno nepismeni) zavrnili tehnicnega, ceprav sem imel vse papirje ok. Problem je bil namrec v tem, da student za okencem ni znal prebrat prave vrstice, kjer so sicer bile navedene feltne kot ustrezne za moj tip vozila. Me je stalo nekaj zivcev, casa in 3x obiska pri njih, da sem jim dopovedal to.
Sploh pa, ce feltne niso ravno zlate (iz kakrsnega koli razloga ze hoces imet prav te) verjetno res nima smisla, da se ukvarjas s tem, ker bos tezko pridobil homologacijo ali pa sploh ne, vsaj kakor sam ugotavljas.
Res ni nobene druge opcije? Najlazje bi bilo, ce bi TUV certifikat dobil od "proizvajalca". Postopek naprej je relativno simpl, v kolikor je iz certifikata razvidno da tipsko "pase" na tvoje vozilo, si stvar zakljucil.
Sicer pa mi poslji PM ali napisi tu, za katere feltne se gre, mogoce se najde kaka druga resitev.
r3dkv1c4 ::
kje si pa dobil platišča, kakšna znamka?
Sigurno je neka oznaka na njih, takšna ali drugačna?
Edino, če ti jih je sosed livar uliv iz mojih pokradenih platišč?
Sigurno je neka oznaka na njih, takšna ali drugačna?
Edino, če ti jih je sosed livar uliv iz mojih pokradenih platišč?
AndrejO ::
Za 1 in 2 se oglasi na pooblaščenem servisu za svoje vozilo. Ponavadi ima takšne akreditirane meritve na zalogi že proizvajalec vozila, saj ljudje potem prihajajo do njega z vse sorte prošnjami.
Bil tam in dobil nič. Za mojega je bila v EU odobrena samo in zgolj ena kombinacija, za vse ostalo so "nepristojni" in svetujejo, da naj se obrnem na proizvajalca platišč. No, proizvajalec se z mojo malenkostjo popolnoma razumljivo ne ukvarja, ker sem verjetno en izmed redkih, ki o temu sploh firbca. V Nemčiji je postopek za kaj takšnega sicer drag, vendar trivialen in jim verjetno sploh ni jasno kaj kompliciram.
Span mi je leta nazaj rihtal neke stvari ravno v ta namen, nimam pa vec kontakta.
So poskusili do maksimuma, vendar so tudi oni obtičali na točki, ko mora neka čisto tretja pooblaščena organizacija izvesti čisto posebne meritve in o temu izdati čisto poseben certifikat. So pa bili maksimalno prijazni in so mi mi za svoje delo na koncu niso zaračunali, ker homologacije ni bilo možno pridobiti.
Sicer pa, odvisno koga dobis tudi na tehnicnem, meni so (ker so polpismeni oz. funkcionalno nepismeni) zavrnili tehnicnega, ceprav sem imel vse papirje ok. Problem je bil namrec v tem, da student za okencem ni znal prebrat prave vrstice, kjer so sicer bile navedene feltne kot ustrezne za moj tip vozila. Me je stalo nekaj zivcev, casa in 3x obiska pri njih, da sem jim dopovedal to.
V mojem primeru so zavračali in komentirali kar inženirji in vodje, ne študenti, tako da ta varianta odpade.
Sploh pa, ce feltne niso ravno zlate (iz kakrsnega koli razloga ze hoces imet prav te) verjetno res nima smisla, da se ukvarjas s tem, ker bos tezko pridobil homologacijo ali pa sploh ne, vsaj kakor sam ugotavljas.
Iz inata, ker če Nemci in Avstrijci to lahko, mi pade tema na oči, da je pri nas to morda misija nemogoče. Mislim pa, da še nisem izčrpal vseh možnosti, ker sem čisti noob in verjetno sploh ne vem na koga se obrniti.
Sicer pa mi poslji PM ali napisi tu, za katere feltne se gre, mogoce se najde kaka druga resitev.
Ja, imaš prav. Konkretni poadtki bo morda komu pomagali razvozlati moj vozel.
Imam Toyota MR2 Mk3 l. 2004 (facelift), tipska koda modela e11*2001/116*0128
Originalna homologacija: 6Jx15 ET45 spredaj, 7Jx16 ET45 zadaj. Pnevmatike: 185/55R15 spredaj in 215/45R16 zadaj.
Predlog predelave: RC Design RC18: 6,5Jx15 ET38 spredaj, 7Jx16 ET38 zadaj. Pnevmatike ostanejo enakih dimenzij, kot so že homologirane.
Težava se skriva v temu, da so v certifikatu navedene samo identične velikosti platišča v varianti, da se pri predelavi uporabi štiri enaka platišča, ne pa različnih velikosti spredaj/zadaj. Pregled je tako propadel zato, ker ni na nobenem izmed teh dveh certifikatov navedena konkretna kombinacija spredaj/zadaj, ki bi bila enaka mojem predlogu. To, da so platišča "v splošnem" primerna za uporabo na konkretnem vozilu (ET ne sme biti premajhen, da ne štrlijo ven, notranji fi mora biti zadosten, da ne zadeva ob zavorne klešče, ipd...), ne zadošča.
Glede na to, da so dimenzije celotnega koles po predelavi zelo blizu originalnim, in glede na to, da fizična montaža ni problematična, saj je bila ločeno že potrjena kot skladna, sem prepričan, da bi bila individualen pregled in potrditev v Nemčiji opravljena praktično takoj in brez zapletov. V Sloveniji pa potrebujem en sam certifikat na katerem sta sočasno navedeni obe dimenziji. Ta pa žal ne obstaja in vsi samo skomignejo z rameni, ko želim izvedeti kje ga sploh pridobiti. Po mojem vedenju ga na svetu ni proizvajalca, ki bi takšen certifikat sploh kdaj zahteval, glede na to, da na vsaj nekaterih največjih tržiščih za predelave ni komplikacij na kakršne sem naletel v Sloveniji.
r3dkv1c4 ::
Pa si ti bil fizično na rti maribor s svojim vozilom?
Pa si ti bil fizično na rti maribot s svojim vozilom?
Pa si ti bil fizično na rti maribot s svojim vozilom?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
huelz ::
Ne razumem, zakaj bi se ustavilo pri razlicnih dimenzijah (oziroma za sprednje in zadnje), saj to ni nobena posebnost.
Ce ti Span ni uspel uredit, potem je zadeva res za lase privlecena. Drugace pa ce ne dobis certifikata direktno od proizvajalca, je se vedno opcija, da ga dobis od kakega resellerja (ce so se v prodaji oz. ce ga se lahko oni pridobijo). Ker ce so se feltne v osnovi prodajale kot set oz komplet, potem nimajo kaj komplicirat. Or there is something else you are not telling us :D
Ce ti Span ni uspel uredit, potem je zadeva res za lase privlecena. Drugace pa ce ne dobis certifikata direktno od proizvajalca, je se vedno opcija, da ga dobis od kakega resellerja (ce so se v prodaji oz. ce ga se lahko oni pridobijo). Ker ce so se feltne v osnovi prodajale kot set oz komplet, potem nimajo kaj komplicirat. Or there is something else you are not telling us :D
r3dkv1c4 ::
ah....tip točno ve kje je catch ampak poizkuša najti nekoga, ki bi namesto njega predložil potrebne dokumente za izdajo homologacije.
AndrejO ::
Špan v dogovoru z RTI opravi fizični pregled, pripravi dokumentacijo, vse poslika in to pošlje na RTI. To pomeni, da moje vozilo ni bilo fizično v MB, ampak je praktično tako, kot bi bilo.
Ravno tako sem se pogovarjal neposredno z osebo na RTI, ki mi je potrditev zavrnila. Zato o konkretnem razlogu ne ugibam, temveč ga povzemam.
Z isto dokumentacijo sem obiskal tudi AMZS v Lj, kjer so jo pregledali in mi dali čisto enak odgovor zakaj mi ne morejo pomagati. 2x isti odgovor od nepovezanih oseb mi zadošča za zaključek.
Pogovarjal sem se tudi z vodjo na LPP, ki je po telefonu zaključil enako. Mi je pa dal še en kontakt nekoga, ki bi mi lahko pomagal pri komunikaciji s TUV, vendar na moji dve sporočili še nisem dobil odgovora, če ga sploh kdaj bom.
Ravno tako sem se pogovarjal neposredno z osebo na RTI, ki mi je potrditev zavrnila. Zato o konkretnem razlogu ne ugibam, temveč ga povzemam.
Z isto dokumentacijo sem obiskal tudi AMZS v Lj, kjer so jo pregledali in mi dali čisto enak odgovor zakaj mi ne morejo pomagati. 2x isti odgovor od nepovezanih oseb mi zadošča za zaključek.
Pogovarjal sem se tudi z vodjo na LPP, ki je po telefonu zaključil enako. Mi je pa dal še en kontakt nekoga, ki bi mi lahko pomagal pri komunikaciji s TUV, vendar na moji dve sporočili še nisem dobil odgovora, če ga sploh kdaj bom.
noraguta ::
Za 1 in 2 se oglasi na pooblaščenem servisu za svoje vozilo. Ponavadi ima takšne akreditirane meritve na zalogi že proizvajalec vozila, saj ljudje potem prihajajo do njega z vse sorte prošnjami.
Bil tam in dobil nič. Za mojega je bila v EU odobrena samo in zgolj ena kombinacija, za vse ostalo so "nepristojni" in svetujejo, da naj se obrnem na proizvajalca platišč. No, proizvajalec se z mojo malenkostjo popolnoma razumljivo ne ukvarja, ker sem verjetno en izmed redkih, ki o temu sploh firbca. V Nemčiji je postopek za kaj takšnega sicer drag, vendar trivialen in jim verjetno sploh ni jasno kaj kompliciram.
Span mi je leta nazaj rihtal neke stvari ravno v ta namen, nimam pa vec kontakta.
So poskusili do maksimuma, vendar so tudi oni obtičali na točki, ko mora neka čisto tretja pooblaščena organizacija izvesti čisto posebne meritve in o temu izdati čisto poseben certifikat. So pa bili maksimalno prijazni in so mi mi za svoje delo na koncu niso zaračunali, ker homologacije ni bilo možno pridobiti.
Sicer pa, odvisno koga dobis tudi na tehnicnem, meni so (ker so polpismeni oz. funkcionalno nepismeni) zavrnili tehnicnega, ceprav sem imel vse papirje ok. Problem je bil namrec v tem, da student za okencem ni znal prebrat prave vrstice, kjer so sicer bile navedene feltne kot ustrezne za moj tip vozila. Me je stalo nekaj zivcev, casa in 3x obiska pri njih, da sem jim dopovedal to.
V mojem primeru so zavračali in komentirali kar inženirji in vodje, ne študenti, tako da ta varianta odpade.
Sploh pa, ce feltne niso ravno zlate (iz kakrsnega koli razloga ze hoces imet prav te) verjetno res nima smisla, da se ukvarjas s tem, ker bos tezko pridobil homologacijo ali pa sploh ne, vsaj kakor sam ugotavljas.
Iz inata, ker če Nemci in Avstrijci to lahko, mi pade tema na oči, da je pri nas to morda misija nemogoče. Mislim pa, da še nisem izčrpal vseh možnosti, ker sem čisti noob in verjetno sploh ne vem na koga se obrniti.
Sicer pa mi poslji PM ali napisi tu, za katere feltne se gre, mogoce se najde kaka druga resitev.
Ja, imaš prav. Konkretni poadtki bo morda komu pomagali razvozlati moj vozel.
Imam Toyota MR2 Mk3 l. 2004 (facelift), tipska koda modela e11*2001/116*0128
Originalna homologacija: 6Jx15 ET45 spredaj, 7Jx16 ET45 zadaj. Pnevmatike: 185/55R15 spredaj in 215/45R16 zadaj.
Predlog predelave: RC Design RC18: 6,5Jx15 ET38 spredaj, 7Jx16 ET38 zadaj. Pnevmatike ostanejo enakih dimenzij, kot so že homologirane.
Težava se skriva v temu, da so v certifikatu navedene samo identične velikosti platišča v varianti, da se pri predelavi uporabi štiri enaka platišča, ne pa različnih velikosti spredaj/zadaj. Pregled je tako propadel zato, ker ni na nobenem izmed teh dveh certifikatov navedena konkretna kombinacija spredaj/zadaj, ki bi bila enaka mojem predlogu. To, da so platišča "v splošnem" primerna za uporabo na konkretnem vozilu (ET ne sme biti premajhen, da ne štrlijo ven, notranji fi mora biti zadosten, da ne zadeva ob zavorne klešče, ipd...), ne zadošča.
Glede na to, da so dimenzije celotnega koles po predelavi zelo blizu originalnim, in glede na to, da fizična montaža ni problematična, saj je bila ločeno že potrjena kot skladna, sem prepričan, da bi bila individualen pregled in potrditev v Nemčiji opravljena praktično takoj in brez zapletov. V Sloveniji pa potrebujem en sam certifikat na katerem sta sočasno navedeni obe dimenziji. Ta pa žal ne obstaja in vsi samo skomignejo z rameni, ko želim izvedeti kje ga sploh pridobiti. Po mojem vedenju ga na svetu ni proizvajalca, ki bi takšen certifikat sploh kdaj zahteval, glede na to, da na vsaj nekaterih največjih tržiščih za predelave ni komplikacij na kakršne sem naletel v Sloveniji.
čak mal, čak mal. tle gre pa za nekolk drugačno zadevo. ti dejansko posegaš v geometrijo vozila. niso problem feltne same po sebi. ako ravno je to iskanje dlake v jajcu.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
r3dkv1c4 ::
"Ravno tako sem se pogovarjal neposredno z osebo na RTI, ki mi je potrditev zavrnila. Zato o konkretnem razlogu ne ugibam, temveč ga povzemam.
razlog?
razlog?
huelz ::
Pa dejmo drugac obrnit zadevo, a je ta tip feltn sicer naveden kot mozna kombinacija za tvoj avto?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: huelz ()
AndrejO ::
Ker ce so se feltne v osnovi prodajale kot set oz komplet, potem nimajo kaj komplicirat. Or there is something else you are not telling us :D
Eno so originalna platišča, drugo so neoriginalna, ki potrebujejo svojo lastno homologacijo. Brock jih tako ni nikoli prodajal v kompletu 15 spredaj + 16 zadaj in certifikati tega seveda nimajo.
Kakor so mi na AMZS pojasnili, bi šlo, če bi bile vse dimenzije idetične, vendar te v mojem primeru niso, saj se spremeni ET in spredaj tudi širina iz 6 na 6,5.
noraguta ::
je ampak za komplet. v tujini se da delat tud kombinacijo pri nas se jim pa jebe.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
r3dkv1c4 ::
noraguta....geometrija pri taki spremembi niti ni problem, ker podovbo se dogaja pri spuščanju podvozja- spredaj več, zadaj manj
...pa ni problemov.
...pa ni problemov.
noraguta ::
noraguta....geometrija pri taki spremembi niti ni problem, ker podovbo se dogaja pri spuščanju podvozja- spredaj več, zadaj manj
...pa ni problemov.
ja toj že res ampak modifikacija je zveličavno CERTIFICIRANA. kompletn biro nesmisel. če maš švoh napumpane stare gume si tam tam.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
noraguta ::
še hujš je pa to da se komplicira okrog stvari katero očitno sploh ne znajo preverjat. pa dajo po defaultu odklonilno mnenje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
AndrejO ::
čak mal, čak mal. tle gre pa za nekolk drugačno zadevo. ti dejansko posegaš v geometrijo vozila. niso problem feltne same po sebi. ako ravno je to iskanje dlake v jajcu.
Da, seveda to ni generična menjav felg. To je predelava, kjer mi en certifikat manjka in ugotavljan, kdo mi sploh lahko izvede potrebne teste. Izgleda je 99% problema v temu, da si vsi mislijo, da delam eno, jaz pa bi rad nekaj čisto drugega. Da je govora o feltnah je čisto postranskega pomena.
še hujš je pa to da se komplicira okrog stvari katero očitno sploh ne znajo preverjat. pa dajo po defaultu odklonilno mnenje.
To jim dam v imenu varnosti v prometu čisto prav. Če nečesa ne preverjajo, potem je privzeto zavrnjeno ok.
Popenim pa, ko potem ne znam ali ne morem najti poti skozi ta lokalni birokratski labirint, ki ga zunaj sistematično rešujejo brez varnostnih kompromisov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
r3dkv1c4 ::
"Izgleda je 99% problema v temu, da si vsi mislijo, da delam eno, jaz pa bi rad nekaj čisto drugega
Kaj pa oni mislijo, da počneš?
Kaj pa oni mislijo, da počneš?
noraguta ::
no ja pri naš držav nisem presenečen. narobe razmišljaš. če zagotavljajo varnost na cesti morajo biti sposobni voditi postopke za vsa vozila. tudi tista sešvasana doma na gnojišču.
še ko sem bil v it se oboleval od raznih iso-tov. od agencije sem pa dobival nedatirane dopise.
še ko sem bil v it se oboleval od raznih iso-tov. od agencije sem pa dobival nedatirane dopise.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: noraguta ()
huelz ::
Potem si si ze sam odgovoril, zakaj to ne bo slo. No, so ti podali konkreten odgovor. Dimenzije se ne skladajo.
Gremo korak naprej ... je za tvoj tip vozila sicer predvidena ta kombinacija oz. kaj je maksimalno, kar lahko obesis gor?
Gremo korak naprej ... je za tvoj tip vozila sicer predvidena ta kombinacija oz. kaj je maksimalno, kar lahko obesis gor?
AndrejO ::
"Ravno tako sem se pogovarjal neposredno z osebo na RTI, ki mi je potrditev zavrnila. Zato o konkretnem razlogu ne ugibam, temveč ga povzemam.
razlog?
"Potrebujete certifikat na katerem bo potrjeno, da lahko uporabljate obe velikosti spredaj/zadaj sočasno."
Kar je IMO razumljivo, saj bi lahko sicer ustvari kombinacijo, ki bi bila potencialno nevarna, ker bi preveč poslabšala vozne lastnosti. Npr. certifikat za 15" mi dovoli 185/55R15 spredaj, certifikat za 16" mi dovoljuje 245/35R16 zadaj. Niti pod razno si ne bi upal reči, da je ta kombinacija "zdrava" za na cesto. Zato se mi zdi zahteva, da imam kombinacijo posebej potrjeno smiselna, ker ni ta ni identična trenutno odobreni kombinaciji na CoC.
Pa dejmo drugac obrnit zadevo, a je ta tip feltn sicer naveden kot mozna kombinacija za tvoj avto?
Ne. Moje vprašanje je zato seveda "kdo izvaja teste, da se lahko naročim za pregled". Gl. tudi naslov teme: Kje testirati ...
"Izgleda je 99% problema v temu, da si vsi mislijo, da delam eno, jaz pa bi rad nekaj čisto drugega
Kaj pa oni mislijo, da počneš?
Iščem papirje za domenzijo felten, kjer bi bile vse štiri feltne enakih dimenzij. To je 20min postopek, ki ga obvlada vsakdo in to ni problem.
Jaz iščem kje lahko testiram nikoli prej certificirano ali odobreno kombinacijo platišč.
Seveda, če nekdo ugotovi, da to ni potrebno in mi prihrani zajeten kupček denarja, super. Iz prihranka mu takoj plačam kosilo, gajbo pira in še kaj. Dvomim pa, da je to možno, ker se vsa tri podjetja, ki v Sloveniji preverjajo skladnost, strinjajo, da mi eno potrdilo še manjka.
AndrejO ::
Gremo korak naprej ... je za tvoj tip vozila sicer predvidena ta kombinacija oz. kaj je maksimalno, kar lahko obesis gor?
Ugotavljanje zakaj ni papirja se mi ne zdi posebej produktivno. Bolj me zanima na koga se obrniti (če se le da konkretno osebo), če je kdo že pridobival takšna specifična in čisto unikatna potrdila o tehnični ustreznosti predelave. To je seveda izdaja na podlagi testov, za katere pa ni v Sloveniji (pomoji vednosti) akreditiran nihče.
Tudi "maksimalno" ne vem kaj bi pomenilo, ker že originalno ni bilo govora o štirih enakih gumah in moja kombinacija po mojem vedenju ni bila še nikoli prej pregledana in potrjena kot tehnično ustrezna/varna.
Kaj je trenutno na homologaciji sem že gor navedel. To je ena in edina kombinacija.
Brock ima za RC18 potrjene še:
spredaj: 185/55R15 - zadaj: 205/50R15
spredaj: 195/50R15 - zadaj: 215/45R15
spredaj: 195/45R16 - zadaj: 215/40R16
spredaj: 205/45R16 - zadaj: 215/45R16, 225/40R16
spredaj: 215/40R16 - zadaj: 215/40R16, 225/40R16, 245/35R16
Iz tega je takoj razvidno, da med kombinacijami sploh ni mojih originalnih velikosti in tudi ne nobene druge R15 spredaj + R16 zadaj kombinacije.
Če slučajno kdo ne verjame, da imam trenutno potrjeno samo in samo R15 + R16 kombinacijo, lahko na željo prilepim še scan kartončka... Da ne bo še kakšnega razmišljanja, da si kaj izmišljujem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
noraguta ::
komedija :~() feltna sama po sebi je vredu , enakih dimenzij kot je homologirana na vozilu pa ni več dobra.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
AndrejO ::
komedija :~() feltna sama po sebi je vredu , enakih dimenzij kot je homologirana na vozilu pa ni več dobra.
Jah, no. Ni čisto enakih dimenzij, ker je ET tudi relevanten in, ker 6,5 pač ni enako 6.
Se pa tudi meni zdi komedija, to pa. Predsvem zato, ker je moj prvi izkupiček po dveh mesecih iskanja rešitve predvsem ta, da nihče nič ne ve.
huelz ::
Mi te ze vsi razumemo, iscemo potencialno resitev, ki bila mogoca pri nas. Koncno smo prisli do tega, da to ni ne samo nemogoce, ampak da tud ne bos nasel pri nas nikogar, ki ti bo to uspel uredit. Pika.
Zdej, opcije so tujina in potem porihtat papirje do konca pri nas ali pa nakup drugih felten, kar je in bo dalec najbolj enostavna resitev. To, da ti iz inata rines z glavo skoz zid, pa je le in samo tvoj problem.
Kako nesmiselna je nasa birokracija pa vsi, ki smo kadarkoli kaj podobnega urejali, pa tud vemo, zato pa ne izgubljamo zivcev zarad tega :D
Zdej, opcije so tujina in potem porihtat papirje do konca pri nas ali pa nakup drugih felten, kar je in bo dalec najbolj enostavna resitev. To, da ti iz inata rines z glavo skoz zid, pa je le in samo tvoj problem.
Kako nesmiselna je nasa birokracija pa vsi, ki smo kadarkoli kaj podobnega urejali, pa tud vemo, zato pa ne izgubljamo zivcev zarad tega :D
AndrejO ::
Mi te ze vsi razumemo, iscemo potencialno resitev, ki bila mogoca pri nas. Koncno smo prisli do tega, da to ni ne samo nemogoce, ampak da tud ne bos nasel pri nas nikogar, ki ti bo to uspel uredit. Pika.
Bom še malo počakal, preden bo sprejel takšen zaključek. Skoraj zagotovo je nekje tam zunaj nekdo, ki pozna nekoga, ki je to že storil, samo vprašanje, če ga bom našel preden si bom našel kaj drugega.
Zdej, opcije so tujina in potem porihtat papirje do konca pri nas
To je že jasno. Vendar tudi tujina ni enostavna, če tega ne počneš kot tamkajšen domorodec. Trenutno imam jezikovne in kulturne težave z iskanjem kontakta, ki bi sploh razumel kaj iščem, ker se večini ustavi pri nerazumevanju potrebe za takšno potrdilo. Kar sem gledal v Nemčiji, je to samo specifična oblika tehničnega pregleda in ljudem s katerimi se dopisujem ni jasno kaj točno bi en Slovenec sedaj rad od njih.
ali pa nakup drugih felten, kar je in bo dalec najbolj enostavna resitev.
Ne obstajajo. Našel nisem niti enega proizvajalca, ki bi pridobil takšen čisto specifičen certifikat uporaben za trg, kjer se letno proda ... kaj pa vem ... 100 kosov? Nemčija in Avstrija te specifike nimajo. O UK, meki raznih predelav, raje sploh ne razmišljam. Tam bi verjetno lahko registriral še podvozje motorne kosilnice sparjeno v garaži z V12 motorjem, če bi le zadostil pogojem za hrup in emisije.
Prosim, da se nasmeješ prejšnjem stavku, ker vsaj sam na vse skupaj gledam iz nekaj kritične distance, da se mi vse skupaj zdi predvsem komično in ne tragično.
To, da ti iz inata rines z glavo skoz zid, pa je le in samo tvoj problem.
Bi bilo bolje, če bi rekel "za narodov blagor?"
Ja, vem da ščijem proti vetru, ampak nekdo mora, če naj se stvari spremenijo na boljše. Seveda mora biti človek nekoliko obsedene sorte in seveda velike večine ta zgodba ne zanima niti najmanj. Vendar to še ne pomeni, da je popolnoma nesmiselna in sama sebi namen.
Razumem tudi, da imajo praktično vsi ostali interesenti žnj. možnosti za izbiro platišč, ki jih moja specifična izbira karoserije pač nima. Če bi jo imela, bi verjetno razmišljal drugače.
Kako nesmiselna je nasa birokracija pa vsi, ki smo kadarkoli kaj podobnega urejali, pa tud vemo, zato pa ne izgubljamo zivcev zarad tega :D
Ne izgubljam živcev, ne skrivam pa, da me vedno zbode, kadar naletim na zadeve, ki nimajo nikakršne očitne logike. Vse skupaj je pač vaja iz potrpežljivost, vztrajnosti in ugotavljanja katere možnosti sploh obstajajo in kako jih lahko slehernik izkoristi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
ZaphodBB ::
Kaj pa če bi registriral vozilo v tujini?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
clothes ::
Nekdo ki je sam sestavil kako vozilo (npr. moto trike z mašino od hrošča)in ga uspel registrirati bi ti znal svetovati kje opraviš potrebne meritve in pridobiš certifikate.
huelz ::
Zadeve so se pred leti zaostrile do te mere, da je potrebno najmanjso spremembo na vozilu homologirat. In se to, vsaj pri nas, je mozno samo in izkljucno samo v sklopu tega, kar tip vozila omogoca tovarnisko (banalen primer imas 15" feltne, das lahko max 17", ker ta tip vozila to omogoca, 18" pa ne vec). Vse ostale opcije so dolgotrajne, drage in najveckrat nesmiselne.
Meni je inspektor celo rekel, da bi moral vsak poseg v elektroniko vozila ter spremembo teze homologirat, pa ti dokaj hitro postane jasno, da nima smisla scat proti vetru. Plus, zaradi kojekakvih predelav postanes tarca vsakega policaja, ki ima 5 minut cajta te zajebavat, celo takih na kolesu (ja, sred prestolnice me je ustavil milicnik na biciklu), ker se vedno velika vecina teh stvari nima urejenih - in ko/ce placas dovolj kazni zaradi nehomologiranih predelav, se vprasas ali ima smisel se take stvari lotevat. Sam sem imel tolk pameti, da sem stvari (za nazaj) uspel uredit.
Papir prenese vse pri nas, v kolikor si ga uspes zrihtat, bos zadovoljil birokratskim skratom in je to to. Sicer pa good luck, ce najdes resitev (danes, pustimo kaj vse se je dalo uredit leta nazaj), potem nas vsekakor obvesti, kako ti je uspelo.
Meni je inspektor celo rekel, da bi moral vsak poseg v elektroniko vozila ter spremembo teze homologirat, pa ti dokaj hitro postane jasno, da nima smisla scat proti vetru. Plus, zaradi kojekakvih predelav postanes tarca vsakega policaja, ki ima 5 minut cajta te zajebavat, celo takih na kolesu (ja, sred prestolnice me je ustavil milicnik na biciklu), ker se vedno velika vecina teh stvari nima urejenih - in ko/ce placas dovolj kazni zaradi nehomologiranih predelav, se vprasas ali ima smisel se take stvari lotevat. Sam sem imel tolk pameti, da sem stvari (za nazaj) uspel uredit.
Papir prenese vse pri nas, v kolikor si ga uspes zrihtat, bos zadovoljil birokratskim skratom in je to to. Sicer pa good luck, ce najdes resitev (danes, pustimo kaj vse se je dalo uredit leta nazaj), potem nas vsekakor obvesti, kako ti je uspelo.
AndrejO ::
Kaj pa če bi registriral vozilo v tujini?
Pssst. Plan C.
Nekdo ki je sam sestavil kako vozilo (npr. moto trike z mašino od hrošča)in ga uspel registrirati bi ti znal svetovati kje opraviš potrebne meritve in pridobiš certifikate.
Poznaš koga, ki je to storil v zadnjih nekaj letih in bi me lahko spravil v stik z njim?
clothes ::
Žal ne. Edino kar mi pade na pamet so fantje iz Dreammachine motors, ki sami izdelujejo motocikle. Če oni svoje zadeve spravijo na cesto, potem mora obstajati pot.
A bojim se da je trnova in odvisna od dobre volje uradnikov ter vez in poznanstev, zato cenim tvojo vztrajnost. Upam da uspeš odkriti kaj je pri nas sploh možno homologirati in kako to izvesti.
A bojim se da je trnova in odvisna od dobre volje uradnikov ter vez in poznanstev, zato cenim tvojo vztrajnost. Upam da uspeš odkriti kaj je pri nas sploh možno homologirati in kako to izvesti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: clothes ()
ZaphodBB ::
Tale query bo taprav model je naredil avto iz nule.
Je pa res, da je že kar nekaj časa od tega. Verjetno že poznaš.
Je pa res, da je že kar nekaj časa od tega. Verjetno že poznaš.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
WarpedGone ::
Poznaš koga, ki je to storil v zadnjih nekaj letih in bi me lahko spravil v stik z njim?
Sem osebno govoril s človekom, ki je to počel in vozila prodajal tretjim osebam.
Cel "trik" je, da v celi sloveniji ni enega človeka, ki bi si upal podpisat, da je neko vozilo tehnično ustrezno i.e. da bi izvedel postopek posamičnega pregleda vozila.
Vse kar so sposobni (in tut z veseljem naredijo) je da skopirajo certifikate in mastno zaračunajo birokratski postopek. Človek je dobil direktno ponudbo za službo pri ljubljanskem LPP da bi izvajal te preglede, za dlako nad minimalcem.
Raznorazne zadeve, katere zgledajo 'kot iz nule' so birokratsko gledano le predelava. Slavni tricikli z F1 gumami zadaj so uradno VW hrošči itd.
Tko da, obstaja ena edina pot: stvar certificiraš v tujini in pri nas daš prepisat papirje.
Zbogom in hvala za vse ribe
AndrejO ::
Tale query bo taprav model je naredil avto iz nule.
Je pa res, da je že kar nekaj časa od tega. Verjetno že poznaš.
Dejansko ne. Ni me sram priznati, da sem noob in šele spoznavam sceno. Definitivno me nič ne stane ustreliti en e-mail in prositi za kakšno idejo ali nasvet.
WarpedGone je izjavil:
Poznaš koga, ki je to storil v zadnjih nekaj letih in bi me lahko spravil v stik z njim?
Sem osebno govoril s človekom, ki je to počel in vozila prodajal tretjim osebam.
... snip ...
Tko da, obstaja ena edina pot: stvar certificiraš v tujini in pri nas daš prepisat papirje.
Saj vprašanje je še vedno isto. Glede na to, da mi je za tujino že jasno, ali bi mi lahko namignil kdo je to, da ga bi lahko vprašal in prosil za pomoč?
Moji dve veliki omejitvi sta, da se šele spoznavam s "sceno" in, da nemščine ne znam niti pod razno. Vesel bom kakršnih koli konkretnih predlogov na koga se obrniti naprej ali tudi samo konkretnih nemških izrazov, da bom znal pojasniti kaj točno iščem. V enem prevodu se izgubi veliko, v dveh pa še več.
Pa prosim ne Google Translate izrazov, te lahko najdem sam. Konkretnih, ki jih je že uporabljal kdo, ki je to po možnosti že počel ali poskušal storiti, v Sloveniji ali pa zunaj nje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
AndrejO ::
Tale query bo taprav model je naredil avto iz nule.
Je pa res, da je že kar nekaj časa od tega. Verjetno že poznaš.
Dejansko ne. Ni me sram priznati, da sem noob in šele spoznavam sceno. Definitivno me nič ne stane ustreliti en e-mail in prositi za kakšno idejo ali nasvet.
Ups, insta-fail. G. Šinkovec je bil že l. 2005 pokojni.
ZaphodBB ::
Je pa živ njegov sin, ki je drugi M iz MM in je sodeloval pri celi zadevi.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
huelz ::
Jah, obrnes se lahko tud na nase "pimp my ride" struckote, ce lahko kakorkoli pomagajo (A3M, RSR, ostali lokalci).
borisk ::
Pa se splača sekirat zaradi takšnih stvari? Sam osebno še nisem naletel na policaja ki bi znal pogledat kaj več kot dimenzijo gume, že pri hitrostnem razredu in indeksu nosilnosti se ustavi, pa je vpisan na homologaciji. Aja, pa globino profila :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: borisk ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje glede dnevnih LED luči pri avtu (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 43251 (9723) | rogerg |
» | TUV certifikat oz. vpis večjih pnevmatih v homologacijoOddelek: Na cesti | 6282 (6153) | 69charger |
» | Homologacija platišč za vw poloOddelek: Na cesti | 4211 (4012) | Juwe |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25450 (21304) | Domobrancek |
» | Vprašanje o homologacijiOddelek: Loža | 7113 (6576) | kalko |