Novice » Apple iPhone/iPad/iPod » Apple razvija električni avtomobil?
smash ::
Obstajamo tudi taki ki nam je voznja v veselje in uzitek, in se nam zdi peljati v svojem avtu kot na avtobusu popolnoma nesmiselno.
in taki se boste morali umakniti na posebna "dirkališča", ker se po navadnih cestah ne boš več smel voziti, tako kot ne moreš narediti svojga vlakca, in se po tirih odpeljati do maribora...lahko pa boš pripovedoval vnučkom, kako smo nekoč sami vozili avte
St753 ::
Obstajamo tudi taki ki nam je voznja v veselje in uzitek, in se nam zdi peljati v svojem avtu kot na avtobusu popolnoma nesmiselno.
Nima veze, koliko ljudi umre v prometnih nesrečah, važno da ti uživaš. Se bo pač postavilo proge, kjer se boš navozil, brez da bi ogrožal druge. Ne pravim, da si slab voznik, samo pravim, da tvoji razlogi proti avtonomnim vozilom niso najbolj smiselni. So pa najpogosteje slišani v takih temah (podobno pri električnih avtomobilih zvok ni "pravi", nima veze če nam zmanjka nafte).
nekikr ::
Oziroma če ima predpisane nižje davke kot vsi ostali, to ustvarja hudo neperspektivno okolje za vsakogar, ki ni Apple. Poleg tega, da pade pravna država, saj zakoni ne veljajo za vse enako.
To jaz že dlje časa govorim. Revoz zaprimo in delavce na cesto!
le tistim, ki imajo Apple za neko svetinjo pravim, da bi bilo razumno malo umiriti evforijo.
Haterji (kakšno bedno ime) to govorite, ker vas ob omembi jabolka zapeče tam zadaj. Nato pa pravite, da ni tako. Does not compute.
ko dobičke iz okolja, ki ti nudi pogoje in v katerem ustvarjaš, šopaš v razne poštne nabiralnike po svetu, ni ravno zgled neke morale.
Upam, da stojiš za tem in plačaš toliko davkov kot jih maksimalno lahko. Da mi slučajno kakšnega otroka ne daješ v olajšavo ali pa partnerko? O morali so ti pa že povedali. Korporacija gleda na dobiček in rast ter plačevanje minimalnih, zakonsko predpisanih, davkov. Vse ostalo je samo bonus in dobra volja.
Aston_11 ::
da jih slabo pobarvane, slabo označene, zjebane ceste z nepričakovanimi ovirami, sredi noči, ne bi zjebale...Še naši vozniški psihopati imajo s tem probleme, pa da jih elektrika ne bi imela. V bistvu jih elektrika ne bi imela, ker nima psihopatskega idiotskega programa, po katerem so največji psihopati najboljši samooklicani vozniki. Ravno zaradi teh psihopatov bi morala slediti prepoved človeške avtonomne vožnje.
e-jay* ::
Obstajamo tudi taki ki nam je voznja v veselje in uzitek, in se nam zdi peljati v svojem avtu kot na avtobusu popolnoma nesmiselno.
Nima veze, koliko ljudi umre v prometnih nesrečah, važno da ti uživaš. Se bo pač postavilo proge, kjer se boš navozil, brez da bi ogrožal druge. Ne pravim, da si slab voznik, samo pravim, da tvoji razlogi proti avtonomnim vozilom niso najbolj smiselni. So pa najpogosteje slišani v takih temah (podobno pri električnih avtomobilih zvok ni "pravi", nima veze če nam zmanjka nafte).
In kako ti da lahko neka proga obcutek kot ti ga da lahko recimo stara cesta iz opatije v pulo, kjer imas cudovite razglede, lepo cesto, lepe kraje, vonj po primorskem rastju? Ce se rad vozim se ne pomeni da rad dirkam, za dirke pa pridejo proge zelo prav. Avto meni daje neke vrste svobodo, ki jo zadnje case zelo poceni prodajamo in nam je bo kmalu popolnoma zmanjkalo. Hvalabogu sem ze toliko star, da verjamem da za casa mojega zivljenja se ne bo treba biti izoliran samo v sluzbi in doma, vmes bo pa samo za izbrane.
Bog se je zmotil, ko je ustvaril elektron!
legend ::
Haterji (kakšno bedno ime) to govorite, ker vas ob omembi jabolka zapeče tam zadaj. Nato pa pravite, da ni tako. Does not compute.
Lol, ne vem kaj te mori model, ampak očitno si ti osebno vzel tole :). Maš občutek, da te napadam, če rečem kaj, kar ni striktno pozitivno o tvoji priljubljeni korporaciji?
Upam, da stojiš za tem in plačaš toliko davkov kot jih maksimalno lahko. Da mi slučajno kakšnega otroka ne daješ v olajšavo ali pa partnerko? O morali so ti pa že povedali. Korporacija gleda na dobiček in rast ter plačevanje minimalnih, zakonsko predpisanih, davkov. Vse ostalo je samo bonus in dobra volja.
Od kje si se sploh vzel, da nekaj lajaš pa sploh ne veš zakaj? Namreč - da korporacija gleda na dobiček, je bil sklep mojega prvega prispevka v tej temi. Mi je to zelo jasno, kot mi je jasno, da je Apple glede tega velemojster. Ampak ko pa koga zanese in začne pridigat, kako gre Applu za neko obče dobro, bom pa vedno rekel, da ni nič drugega kot korporacija. Ki se bo za povečanje profita zatekla tudi v sivo področje, kar poštni nabiralniki so. In kot bi si lahko prebral, pa si očitno nisi, Apple tudi ne plačuje zakonsko predpisanih davkov, ki veljajo za vse ostale.
St753 ::
Obstajamo tudi taki ki nam je voznja v veselje in uzitek, in se nam zdi peljati v svojem avtu kot na avtobusu popolnoma nesmiselno.
Nima veze, koliko ljudi umre v prometnih nesrečah, važno da ti uživaš. Se bo pač postavilo proge, kjer se boš navozil, brez da bi ogrožal druge. Ne pravim, da si slab voznik, samo pravim, da tvoji razlogi proti avtonomnim vozilom niso najbolj smiselni. So pa najpogosteje slišani v takih temah (podobno pri električnih avtomobilih zvok ni "pravi", nima veze če nam zmanjka nafte).
In kako ti da lahko neka proga obcutek kot ti ga da lahko recimo stara cesta iz opatije v pulo, kjer imas cudovite razglede, lepo cesto, lepe kraje, vonj po primorskem rastju? Ce se rad vozim se ne pomeni da rad dirkam, za dirke pa pridejo proge zelo prav. Avto meni daje neke vrste svobodo, ki jo zadnje case zelo poceni prodajamo in nam je bo kmalu popolnoma zmanjkalo. Hvalabogu sem ze toliko star, da verjamem da za casa mojega zivljenja se ne bo treba biti izoliran samo v sluzbi in doma, vmes bo pa samo za izbrane.
Pa pojdi s kolesom, boš zraven še kaj zase naredil. Svobodo imaš tudi, če greš hodit v hribe in še marsikje. Vonj po primorskem rastju ali bencinu (predvidevam, da imaš odprto okno)? Če bi tvoji bližnji bili žrtve prometnih nesreč, ker bi se kot družba odločili za "svobodo" (torej ne za avtonomna vozila), bi se ji hitro odrekel. Ne razumi me narobe, tudi sam se rad vozim, ampak bi se brez problema za varnost na cestah (in manjše število žrtev) odrekel temu užitku.
NubCake ::
Apple vedno znova razbija zmotne predpostavke kritikov in navijačev socializma in potrjuje, da je eno tistih podjetij, ki ne gleda samo na profit, temveč vlada v inovacije in tehnologijo, ki so v obče dobro, tudi če končni izdelek ne bo prišel na police.
Čeprav tu dvomim, da gre za avto, prej za evolucijo CarPlaya v integracijo navigacije s streetview, infotainmenta, Apple Paya, board computerja in gotovo še kopico features, ki si jih danes spoloh še ne predstavljamo, potem so pa samoumevne, tako da bodo iOS naprave postale nenadomesltjive tudi v avtu.
Res so dosti stvari "izumli".
leiito ::
Nimam časa za obskurne posnetke, ampak poznam tezo, Apple ni izumil, ampak kr neki. Tudi če bi bilo to res, ne gre samo za izume v smislu patentov, gre za inovativnost in Apple je nesporno inovativen. Integracija dizajna npr., to ni izum je pa inovativn. Medtem ko se je vsem drugim zdelo normalno, da so računalniki grde bež škatle, je Apple lansiral aluminij in magnezij in danes je form factor pomemben del vsakega izdelka.
Davčna optimizacija, še 1x, ni nelegalna, skoraj vse korporacije to delajo, tiste ki ne, pa zato ne, ker je to del piara. Pri takih vsotah pač veljajo posebna pravila in tako kot drugi, se tudi Apple za davčno stopnjo pogaja z vladami Irske, Holandije etc in gre, kjer ponudijo najmanj. Kaj pa naj bi?
Če pa že sprejemaš logiko, da je to amoralno ali karkoli pač. potem bi moral obsojati tenisači ali F1 racerji, ki rezidirajo v Monacu itd.
Davčna optimizacija, še 1x, ni nelegalna, skoraj vse korporacije to delajo, tiste ki ne, pa zato ne, ker je to del piara. Pri takih vsotah pač veljajo posebna pravila in tako kot drugi, se tudi Apple za davčno stopnjo pogaja z vladami Irske, Holandije etc in gre, kjer ponudijo najmanj. Kaj pa naj bi?
Če pa že sprejemaš logiko, da je to amoralno ali karkoli pač. potem bi moral obsojati tenisači ali F1 racerji, ki rezidirajo v Monacu itd.
nekikr ::
Maš občutek, da te napadam, če rečem kaj, kar ni striktno pozitivno o tvoji priljubljeni korporaciji?
Napadaš mene? Priljubljeni korporaciji? Pa kaj je s tabo? Zamenjajva Apple s Kia, da boš lahko razumel: Da je Kia popolna in brez napak in svetniško podjetje trdi zafrustrirani tabor mladeža (po letih ali v glavi), ki potem pravi tudi, da to ni res. Svojo imaginarno trditev zanikajo in imajo nato prav. Vključno s tabo. Zdaj pa nazaj zamenjaj znamki, morda celo spelješ.
Ampak ko pa koga zanese in začne pridigat, kako gre Applu za neko obče dobro, bom pa vedno rekel, da ni nič drugega kot korporacija.
Pa kje spiš, da te ne ugrabijo? Da je Apple korporacija, ki gleda na profit? Ma ne? Tole pa prvič slišim. Če pa kdo slučajno pridiga, kako gre Applu za obče dobro, ga pa pač ignoriraš, ker je bedak. Ampak potem moraš ignorirati kar sebe, ker spadaš v prvo točko tega ranta.
Ki se bo za povečanje profita zatekla tudi v sivo področje, kar poštni nabiralniki so.
Aja, zdaj že sivo? Odločite se že ali je davčna optimizacija legalna ali vam samo ni všeč, da je dovoljena (a daješ otroke/partnerko v olajšavo pri dohodninski napovedi, odgovori prosim)?
In kot bi si lahko prebral, pa si očitno nisi, Apple tudi ne plačuje zakonsko predpisanih davkov, ki veljajo za vse ostale.
Že zgoraj sem ti napisal, da je potrebno Revoz zapreti in ljudi zmetati na cesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: nekikr ()
e-jay* ::
Pa pojdi s kolesom, boš zraven še kaj zase naredil. Svobodo imaš tudi, če greš hodit v hribe in še marsikje. Vonj po primorskem rastju ali bencinu (predvidevam, da imaš odprto okno)? Če bi tvoji bližnji bili žrtve prometnih nesreč, ker bi se kot družba odločili za "svobodo" (torej ne za avtonomna vozila), bi se ji hitro odrekel. Ne razumi me narobe, tudi sam se rad vozim, ampak bi se brez problema za varnost na cestah (in manjše število žrtev) odrekel temu užitku. .
Se predam, iz tvojega vidika so avtonomni avti vsekakor dobri.
Svobodo o hribih hvalabogu se imam in jo zelo pogosto izkoriscam, tudi s kolesom grem rad, pa glej ga zlomka, tudi po gozdovih moram po novem s kolesom samo se "na crno". Tudi v lokalni gramozni jami s cudovito kristalno vodo se po novemem ne smem kopati, pa sem se lahko od malega do zdaj. Ce ze avti padejo, letala se nekaj casa zagotovo ne bodo, tako da na lepo nedeljsko popoldne se bom se vedno lahko vsedel v cessno in odletel kaksen krog, dokler je se legalno. Moj avto nima strehe, pa kljub temu vonja po bencinu se nisem zasledil skoraj nikjer razen v mestih. Delezen sem bil prometnih nesrec tudi sam, tudi nekaj prijateljev manj imam zaradi nesrec, pa vendar imam obcutek da s takim tempom kot gre trenutno svet kmalu ne bom smel vec nic, razen biti doma, zelo varen, da bom lahko placal davke veliki gospodi. Zavoljo malih korakov v varnosti se odrekamo vse vecjim kosom svobode na vseh podrocjih, se malo pa bo po zakonu obveza nositi s sabo mobilni telefon ali bognedaj GPS tracker, samo da bomo se bolj varni, na letaliscih pa nam bojo kmalu kar vsem tlacili prste v rit, ne samo "nakljucno izbranim", saj je vse vec teroristov belcev.
Bog se je zmotil, ko je ustvaril elektron!
LuiIII ::
Če govorimo o popolnoma avtonomnih avtomobilih, potem lahko trenutno govorimo lahko samo o Googlu. Tako bo še vsaj dve leti. Prednost Googla je namreč zelo velika. Vprašanje pa je ali bodo to prednost tudi znali vnovčiti?
MrNighthawk ::
Nummy ::
Obstajamo tudi taki ki nam je voznja v veselje in uzitek, in se nam zdi peljati v svojem avtu kot na avtobusu popolnoma nesmiselno.
Pol si pa kupi motor... avto ni za dirkat ampak za prevoz iz točke A v točko B. Motor je pa za uživancijo in bolj divje vožnje.
...
A kot ventilov sam nastavljaš? Do tell? A enkrat na vožnjo ali vsak obrat?
Kaj pa mešanico?
Tlak?
Čok?
Čakaj, uporabil si besedo "resno"? Očitno moram spet na ure slovenščine, ker se je vmes pomen besed spremenil.
Mhm, uporabil sem besedno resno.
Pri motorju se stvari, o katerih pises ze veliko desetletij ne nastavlja rocno.
Vsaka stvar ki jo dela nek program, lahko ob neprimernih pogojih faila (Sem programer, in imam s tem premnogo izkusenj).
Recimo znani so hyundai/kia modeli z 2.0 bencinskim motorjem, kjer je SW napaka povzrocila da ti je med voznjo volan zabilo skrajno levo in ga tam drzalo. Super, ko se furas 90 nasproti pa kolona tovornjakov, eh? To napako vem iz glave, ampak SW napak na vseh znamkah je kot listja in trave. In hroscev je v Google/Apple produktih neskoncno mnogo. Ko to dvoje sestavim, mi naj pa vliva upanje v avto z njihovim SW, kjer *NE* bom imel niti najmanjsega vpliva na dogajanje v primeru SW odpovedi? Yeah, right ...
Ce mi v mojem avtu crkne elektro ojacitev volana, ga bom lahko z vecjo silo se vedno vrtel.
Kaj pa ce sploh nimam volana? Pa pedala za gas pa bremzo tudi ne?
Ja grem v jarek, pa upam da nisem ravno na poti z Vrsica ...
@Nekdo, ki je rekel da je Google avto prevozil 800.000 km brez nesrece. Super, tudi poklicnih soferjev tovornjakov je na (sto)desettisoce ki nikoli niso imeli nesrece in prevozijo se vec km. Torej?
Dokler ne bodo vsi avtomobili pametni *NE* bo vecje varnosti. Tisti ki se danes vsede pijan in ubije sebe + slucajne mimoidoce, je zame enako nevaren ce vozim sam, ali pa ce vozi racunalnik namesto mene. Edina nesreca, ki sem jo v zivljenju imel, se je zgodila, ko sem se moral zaradi ze obstojece nesrece ustaviti na svojem pasu (zaradi gostega prometa ni bilo mozno obvoziti nesrece) in je potem vame od zadaj priletel en BMW.
Bi mi iCar tu pomagal? I don't think so ...
Pa, a bo racunalnik znal sam predvideti nevarno situacijo, ki se lahko zgodi kot posledica neke povsem ne-nevarne stvari 10 sekund prej?
Recimo, videl sem majhno gospo z velikim psom, ki je sla po eni strani ceste, in neko osebo s prav tako velikim psom po drugi strani ceste.
Se dobro da sem upocasnil, ker je velik pes dobesedno pred moj avto potegnil tisto malo zensko.
Google bi jo pac zgazil, jbg, kaj pa skace na cesto tam kjer se ne sme!
Pa, a bo iCar lidar opazil da se asfalt na ovinku blesci ker je tam pomrznjeno/mokro/zlizano do amena, al bo zato rabil za par 10kEUR izjemno obcutlijve elektronike, ki bo redno crkovala?
To se seveda resi z identifikacijo nevarnih odsekov, in ko prvi iCar tam zleti s ceste, se drugi takoj prilagodijo (za razliko od ljudi, ki ostanejo budale ...). Amapk se vedno, eden mora odletet.
Kot receno, vecja varnost je, ja, ampak opazno vecja pa bo sele ko bodo imeli VSI pametne avtomobila, kar pa zna trajati mnogo desetletij.
Kaj misliš da je avtonomen avto toliko slep kot ti oz. tisti stric za tbo? Če je megla in človek ne vidi, še ne pomeni, da avtonomen avto nebi mogel videti s pomočjo radarja, laserja ali česarkoli drugega... Vsekakor bolj varno kot človek, katerega varna vožnja je odvisna od nešteto dejavnikov, medtem ko avtonomen avto teh dejavnikov ne pozna. (slabo počutje, alkohol, slaba vidljivost,...)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nummy ()
leiito ::
MrNighthawk je izjavil:
Nimam časa za obskurne posnetke
Se bojiš, da boš izvedel kaj novega?
Ne, sej sem si ogledal prvih par sekund in poznam to tezo. Motorola je izumila pager, iPad je samo malo večji in bolj funkcionalen pager, ergo Apple krade ideje.
TESKAn ::
Če govorimo o popolnoma avtonomnih avtomobilih, potem lahko trenutno govorimo lahko samo o Googlu. Tako bo še vsaj dve leti. Prednost Googla je namreč zelo velika. Vprašanje pa je ali bodo to prednost tudi znali vnovčiti?
Ce se o drugih ne govori, se ne pomeni, da nic ne delajo. Prej omenjeni mercedes s, na primer.
Kaj misliš da je avtonomen avto toliko slep kot ti oz. tisti stric za tbo? Če je megla in človek ne vidi, še ne pomeni, da avtonomen avto nebi mogel videti s pomočjo radarja, laserja ali česarkoli drugega... Vsekakor bolj varno kot človek, katerega varna vožnja je odvisna od nešteto dejavnikov, medtem ko avtonomen avto teh dejavnikov ne pozna. (slabo počutje, alkohol, slaba vidljivost,...)
Ce bi imeli avtonomne avtomobile, potem ne bi imeli onega veriznega trcenja na dolenjski avtocesti par(?) let nazaj. Skozi tisto meglo vidi vsak radar...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.
MrNighthawk ::
MrNighthawk je izjavil:
Nimam časa za obskurne posnetke
Se bojiš, da boš izvedel kaj novega?
Ne, sej sem si ogledal prvih par sekund in poznam to tezo. Motorola je izumila pager, iPad je samo malo večji in bolj funkcionalen pager, ergo Apple krade ideje.
Ko bi bilo samo to, ampak dokler boš tako ignorantski ne boš nikoli vedel.
St753 ::
Pa pojdi s kolesom, boš zraven še kaj zase naredil. Svobodo imaš tudi, če greš hodit v hribe in še marsikje. Vonj po primorskem rastju ali bencinu (predvidevam, da imaš odprto okno)? Če bi tvoji bližnji bili žrtve prometnih nesreč, ker bi se kot družba odločili za "svobodo" (torej ne za avtonomna vozila), bi se ji hitro odrekel. Ne razumi me narobe, tudi sam se rad vozim, ampak bi se brez problema za varnost na cestah (in manjše število žrtev) odrekel temu užitku. .
Se predam, iz tvojega vidika so avtonomni avti vsekakor dobri.
Svobodo o hribih hvalabogu se imam in jo zelo pogosto izkoriscam, tudi s kolesom grem rad, pa glej ga zlomka, tudi po gozdovih moram po novem s kolesom samo se "na crno". Tudi v lokalni gramozni jami s cudovito kristalno vodo se po novemem ne smem kopati, pa sem se lahko od malega do zdaj. Ce ze avti padejo, letala se nekaj casa zagotovo ne bodo, tako da na lepo nedeljsko popoldne se bom se vedno lahko vsedel v cessno in odletel kaksen krog, dokler je se legalno. Moj avto nima strehe, pa kljub temu vonja po bencinu se nisem zasledil skoraj nikjer razen v mestih. Delezen sem bil prometnih nesrec tudi sam, tudi nekaj prijateljev manj imam zaradi nesrec, pa vendar imam obcutek da s takim tempom kot gre trenutno svet kmalu ne bom smel vec nic, razen biti doma, zelo varen, da bom lahko placal davke veliki gospodi. Zavoljo malih korakov v varnosti se odrekamo vse vecjim kosom svobode na vseh podrocjih, se malo pa bo po zakonu obveza nositi s sabo mobilni telefon ali bognedaj GPS tracker, samo da bomo se bolj varni, na letaliscih pa nam bojo kmalu kar vsem tlacili prste v rit, ne samo "nakljucno izbranim", saj je vse vec teroristov belcev.
Glede na to, da žrtev v prometnih nesrečah ni malo, to niti nebi bil tako majhen korak v varnosti. Res je, da je povečanje "varnosti" prevečkrat izgovor za neumne zakone, ampak v tem primeru bi dejansko lahko precej zmanjšali število nesreč. Se pa strinjam, da stvari ne gredo v povsem pravo smer (pa o tem drugič, da ne bomo imeli cele filozofske razprave).
Možna je še rešitev, da voznik (po želji) sam upravlja avtomobil, ta pa posreduje le, ko je potrebno . Težko rečem, če je taka rešitev kaj boljša od povsem avtonomnega vozila ali ne...
Tomas 33 ::
Je bilo pa postavljeno zanimivo vprašanje v enem članku o avtonomnih avtomobilih:
Kako se bo avto oz. logaritem odločil, ko bo trg neizogiben. Ali bo reševal sebe/lastnika, ostale udeležence, ipd.
Ljudje načeloma predelamo kup simulacij v trenutku in se pač za eno odločimo (tudi nezavedno).
Tipično, če nam prileti otrok na cest, bo večina skrenila in se zaletela v nasproti vozeč avto.
Ali še bol ekstremno, v primeru, da se izogibamo otroku ter starcu, bomo verjetneje reševali otroka, čeprav je verjetnost manjših poškodb.
BTW, tudi letala lahko vozijo sama, pa je še zmeraj pilot in kopilot, za nekaj minimalnih situacij, ko je potrebna improvizacija.
Kako se bo avto oz. logaritem odločil, ko bo trg neizogiben. Ali bo reševal sebe/lastnika, ostale udeležence, ipd.
Ljudje načeloma predelamo kup simulacij v trenutku in se pač za eno odločimo (tudi nezavedno).
Tipično, če nam prileti otrok na cest, bo večina skrenila in se zaletela v nasproti vozeč avto.
Ali še bol ekstremno, v primeru, da se izogibamo otroku ter starcu, bomo verjetneje reševali otroka, čeprav je verjetnost manjših poškodb.
BTW, tudi letala lahko vozijo sama, pa je še zmeraj pilot in kopilot, za nekaj minimalnih situacij, ko je potrebna improvizacija.
MrStein ::
Boš plačal postavitev proge, kjer se boš navozil, brez da bi ogrožal druge.
Fixed.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Markoff ::
Oziroma če ima predpisane nižje davke kot vsi ostali, to ustvarja hudo neperspektivno okolje za vsakogar, ki ni Apple. Poleg tega, da pade pravna država, saj zakoni ne veljajo za vse enako.
To jaz že dlje časa govorim. Revoz zaprimo in delavce na cesto!
ko dobičke iz okolja, ki ti nudi pogoje in v katerem ustvarjaš, šopaš v razne poštne nabiralnike po svetu, ni ravno zgled neke morale.
Upam, da stojiš za tem in plačaš toliko davkov kot jih maksimalno lahko. Da mi slučajno kakšnega otroka ne daješ v olajšavo ali pa partnerko? O morali so ti pa že povedali. Korporacija gleda na dobiček in rast ter plačevanje minimalnih, zakonsko predpisanih, davkov. Vse ostalo je samo bonus in dobra volja.
Revoz dobiva subvencije. Davke plača po istih stopnjah in istih osnovah kot vse ostale pravne osebe v R. Sloveniji. Get your facts straight. Nisem fan subvencij, res pa včasih drugače država težko konkurira. Romuni delajo dobre avte po polovičnih stroških plač (res pa ostali stroški niso bistveno nižji, tovarna tam te stane mogoče 5-10% manj kot tu). Anyway, Epl se zaradi mase denarja z lahkoto pogaja z vladami, saj te dobijo nenadejane milijone iz nič, Eplu pa ni težko prestavljati lastništva nad intelektualno lastnino iz ene podružnice na drugo. Ni nezakonito, nikakor pa ni fair play.
Problem niti ni toliko v korporacijah, te se obnašajo racionalno. V bistvu se tudi vlade pogosto obnašajo racionalno, a le na kratek rok (na dolgega tudi drugi subjekti vidijo te posebne dogovore in jih želijo biti deležne, to pa povzroči splošni pritisk na davčne stopnje), poleg tega ga običajno nahebe ljudstvo - ker morajo razliko v davkih plačati ONI (tu in samo tu 'neokomunistom' dam prav v njihovih bizarnih idejah). Da pa v debato potegneš olajšavo za otroke, moraš biti pa res sprijen - investicija v otroka je investicija v prihodnost in prav je, da se družine davčno razbremeni. Verjemi, znesek ni tak, da bi dol padel, pomaga pa. Vsekakor pa niti drobiž ne proti milijardam davkov, ki jih korporacije NE plačajo.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
driver_x ::
Anyway, Epl se zaradi mase denarja z lahkoto pogaja z vladami, saj te dobijo nenadejane milijone iz nič, Eplu pa ni težko prestavljati lastništva nad intelektualno lastnino iz ene podružnice na drugo. Ni nezakonito, nikakor pa ni fair play.
Naši kupci se z nami pogajajo za vsak cent, prav tako se mi z našimi dobavitelji. Zakaj bi potem na drugi strani metal denar skozi okno požrešni državi, ki zna primankljaj odpravljati edino tako, da viša davke? Ravno tako, kot izbiraš najugodnejšega dobavitelja, izbereš tudi davčno najugodnejšo državo. Če si dovolj velik, lahko postavljaš pogoje tako dobaviteljem, kakor državi. In če tega ne storiš, si precej neumen. Konec koncev so pa države tiste, ki so postavile taka pravila igre.
legend ::
Napadaš mene? Priljubljeni korporaciji? Pa kaj je s tabo? Zamenjajva Apple s Kia, da boš lahko razumel: Da je Kia popolna in brez napak in svetniško podjetje trdi zafrustrirani tabor mladeža (po letih ali v glavi), ki potem pravi tudi, da to ni res. Svojo imaginarno trditev zanikajo in imajo nato prav. Vključno s tabo.
Da katerakoli firma dela v skupno dobro ni bila nikoli moja trditev. Niti imaginarna ne.
Aja, zdaj že sivo? Odločite se že ali je davčna optimizacija legalna ali vam samo ni všeč, da je dovoljena (a daješ otroke/partnerko v olajšavo pri dohodninski napovedi, odgovori prosim)?
Če neka podružnica z 0 zaposlenimi pri profitu preko 30 milijard ne plača niti centa davka, je "davčna optimizacija" le fancy izraz za utajo davkov. In da, takim "optimizacijam" seveda nasprotujem, tudi če so (še) na papirju legalne.
Sicer pa ne vem, zakaj te tako matram jaz osebno in moja dohodnina. Tudi če sam utajim vse davke, še ne pomeni, da je prav, če drugi počnejo isto.
Davki se plačujejo, da država lahko fukncionira, funkcionalna država pa je nujno potreba tudi za delovanje podjetij. Če nekdo samo jemlje, in nič ne da nazaj, je zame navaden parazit.
Že zgoraj sem ti napisal, da je potrebno Revoz zapreti in ljudi zmetati na cesto.
Če jim ne gre brez državne pomoči oz. delajo minus, vsekakor bolje, da zaprejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: legend ()
Dosan ::
Je bilo pa postavljeno zanimivo vprašanje v enem članku o avtonomnih avtomobilih:
Kako se bo avto oz. logaritem odločil, ko bo trg neizogiben. Ali bo reševal sebe/lastnika, ostale udeležence, ipd.
Ljudje načeloma predelamo kup simulacij v trenutku in se pač za eno odločimo (tudi nezavedno).
Tipično, če nam prileti otrok na cest, bo večina skrenila in se zaletela v nasproti vozeč avto.
Ali še bol ekstremno, v primeru, da se izogibamo otroku ter starcu, bomo verjetneje reševali otroka, čeprav je verjetnost manjših poškodb.
BTW, tudi letala lahko vozijo sama, pa je še zmeraj pilot in kopilot, za nekaj minimalnih situacij, ko je potrebna improvizacija.
1) Avto reševal sebe? Huh? S kje ti ideja da bodo pametni avto sprogramirali da bo reševal sebe, v bilokaterem scenariju?
2) Če ti predelaš "en kup" simulacij v trenutku, jih računalnik 1000x toliko, pa najbrž še veliko prej kot ti ve, če se tvoj trajektorij križa z drugim vozilom.
3) Če bo otrok priletel na cesto se najbrž sproži algoritem za izogib pešcu, voznik tu ni v nobeni nevarnosti in ni kaj izbirati. Avto pa že ve kje je prostor za tak manever oz kje je najmanjša škoda (glede na hitrosti ostalih vozil).
4) Mislim da se ti v momentu ko ugotoviš da letiš proti dvema osebama ne boš odločal kaj dosti na podlagi njune starosti ker ne boš imel časa, in če sta dovolj skupaj da oba naenkrat nagaziš ima računalnik dovolj manevrov da se tudi obema izogne. In spet, računalnik bo veliko prej vedel kje ti osebi sta in do kritične točke najbrž sploh ne bo prišlo.
sensei ::
Ali še bol ekstremno, v primeru, da se izogibamo otroku ter starcu, bomo verjetneje reševali otroka, čeprav je verjetnost manjših poškodb.
Avtonomni avtomobili naj si ne dovolijo tako subjektivnih presoj glede tega koga bojo nagazili. Da se clovek odloci po njegovi retard presoji koga bo zbil, je weakness, ne strength.
Markoff ::
Anyway, Epl se zaradi mase denarja z lahkoto pogaja z vladami, saj te dobijo nenadejane milijone iz nič, Eplu pa ni težko prestavljati lastništva nad intelektualno lastnino iz ene podružnice na drugo. Ni nezakonito, nikakor pa ni fair play.
Naši kupci se z nami pogajajo za vsak cent, prav tako se mi z našimi dobavitelji. Zakaj bi potem na drugi strani metal denar skozi okno požrešni državi, ki zna primankljaj odpravljati edino tako, da viša davke? Ravno tako, kot izbiraš najugodnejšega dobavitelja, izbereš tudi davčno najugodnejšo državo. Če si dovolj velik, lahko postavljaš pogoje tako dobaviteljem, kakor državi. In če tega ne storiš, si precej neumen. Konec koncev so pa države tiste, ki so postavile taka pravila igre.
1. Sem lepo napisal, da se korporacije obnašajo racionalno. In da to ni nezakonito, je pa unfair.
2. Veliki dobavitelji imajo resda večjo pogajalsko moč. Ampak ta moč ni absurdno nesorazmerna. Če jaz kot retail kupec lahko kupim artikel za 100 EUR, lahko megakorporacija isti izdelek kupi za 20 EUR, ne pa za 2 centa. Ko govorimo o obdavčitvi korporacij, govorimo o podobnem, norem razmerju (100 EUR vs. 2 centa).
3. Po nobeni logiki ne bi smelo biti obdavčeno delo, ki je v interesu celotne družbe najmanj enako, če ne celo nekoliko bolj kot kapital (brez kapitala lahko vsaj delaš, četudi nič kaj več kot enostavna ročna dela, brez dela pa je kapital mrtvo sredstvo), drastično bolj kot kapital. Tu pa govorimo o tem, da je razmerje med obdavčitvijo dela in dobička grozljivo v korist slednjega.
4. Se popolnoma strinjam, gre za krivdo vlad. Žal pa fizične osebe težko sodelujemo v globalni tekmi, kajti dobiti službo v drugi državi in preseliti se ni enako kot nakazati par milijard novcev iz banke v Evropi na banko na Kajmanih. Spet neenakovreden boj. In spet ga nahebe raja. Ista raja, ki na mrtvo kupuje izdelke taistih korporacij...ironija.
In vse to pišem kot zagovornik kapitalizma in liberalizma, ki bo volil leve stranke in se včlanil v sindikat takoj zatem, ko bo pekel zmrznil.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Markoff ()
energetik ::
Točno tako. Prednost avtonomnega avtomobila je, da par sekund prej ve, kam peljejo trajektorije vozil in da v tem času predela lahko ene par velikostih razredov več scenarijev kot najbolj zbran voznik. Tako bo v trenutku skoka otroka na cesto imel že razdelane scenarije, hitrost/maso vozil v nasprotno smer, prepad/drevesa ja/ne na drugi strani. Če bo izračunal, da trk v nasprotno vozilo zaradi izogibanja otroku ne predstavlja nevarnosti za oba voznika, se bo morda zaletel v avto, da se izogne otroku. Prioriteta pa bo verjetno varnost tistega, ki vozi po CPP. Skok pešca na cesto je pač Darwinova nagrada.Ali še bol ekstremno, v primeru, da se izogibamo otroku ter starcu, bomo verjetneje reševali otroka, čeprav je verjetnost manjših poškodb.
Avtonomni avtomobili naj si ne dovolijo tako subjektivnih presoj glede tega koga bojo nagazili. Da se clovek odloci po njegovi retard presoji koga bo zbil, je weakness, ne strength.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
fpbs ::
Kaj pa če tak avto povzroči nesrečo? Kdo je kriv?
Drugače se pa z avtonomno vožnjo ukvarja že kar nekaj firm:
http://www.fastcompany.com/3030911/most...
Drugače se pa z avtonomno vožnjo ukvarja že kar nekaj firm:
http://www.fastcompany.com/3030911/most...
VaeVictis ::
Kaj pa če tak avto povzroči nesrečo? Kdo je kriv?
Zanimivo vprašanje, verjetno lastnik avtomobila...
Podobno vprašanje in odgovor je, kdo je kriv, če dron z hellfire izstrelki avtonomno pobije celo vas ljudi....
Glede davčne optimizacije pa samo tole, dokler je dovoljena, tole sploh ne bi smela biti omembe vredna tema, ampak bi morali pohvaliti finančnega direktorja, da pametno optimizira davčno poslovanje...
Edino kogar bi lahko glede tega napadali so države in politiki, ki sprejemajo take zakone, da se taka praksa lahko sploh uveljavi.
Verjetno bi bila edina rešitev tega problema na internacionalni ravni domenjena davčna stopnja, a glede na to, da tega še v Evropski Uniji ne moremo izenačiti, je nesmiselno pričakovati, da se bo kaj premaknilo na internacionalni ravni.
klinker ::
Apple rullz...je ni novice s tolkimi posti
Obisk strani, ko so novice o Apple-u, verjetno raztura...bravo ST, se vec Apple-a na forumu
Ovce na eni in drugi strani
Obisk strani, ko so novice o Apple-u, verjetno raztura...bravo ST, se vec Apple-a na forumu
Ovce na eni in drugi strani
noraguta ::
nej ga razvijajo itak ne bo kompatibilen z makadamom.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Nummy ::
Boš imel app za to, 4,99$.
Če bo pa android bo pa app zastonj, ampak se bo zaganjal pol minute, tak da se boš moral ustavit in počakat da naload-a. Vmes bo ene parkrat skrešal, tak da se boš moral še parkrat vmes ustaviti za pol minute da na novo naloadaš app, pa še polno reklam bo, tako da bo vse delovalo bolj počasi. Hkrati boš moral izklopiti radio app, ker drugače makedam app ne bo deloval "normalno tekoče". Super bo!
Aston_11 ::
noraguta ::
Boš imel app za to, 4,99$.
Če bo pa android bo pa app zastonj, ampak se bo zaganjal pol minute, tak da se boš moral ustavit in počakat da naload-a. Vmes bo ene parkrat skrešal, tak da se boš moral še parkrat vmes ustaviti za pol minute da na novo naloadaš app, pa še polno reklam bo, tako da bo vse delovalo bolj počasi. Hkrati boš moral izklopiti radio app, ker drugače makedam app ne bo deloval "normalno tekoče". Super bo!
bo teklo kr kot gadget, ne bo treba odpirat vrat se presest na zadnji sedež avta zapret vrata, zaklenit avto, odklenit avto, se usest zopet za volan in nadaljevati z vožnjo kot je to primer v ios.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
MrStein ::
4. Se popolnoma strinjam, gre za krivdo vlad.
Aha, zakaj pa se o krivdi vlad (glede davka na profit) pogovarjate v temi "električni avtomobil"? A ni bolj prikladnih tem? Recimo nekje v Problemi človeštva?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MrStein ()
nekikr ::
Ker je govora o Applu. Tu je potem vseeno kdo je kriv, magari Janša, samo da so grdi grdi ;)
Nummy ::
Boš imel app za to, 4,99$.
Če bo pa android bo pa app zastonj, ampak se bo zaganjal pol minute, tak da se boš moral ustavit in počakat da naload-a. Vmes bo ene parkrat skrešal, tak da se boš moral še parkrat vmes ustaviti za pol minute da na novo naloadaš app, pa še polno reklam bo, tako da bo vse delovalo bolj počasi. Hkrati boš moral izklopiti radio app, ker drugače makedam app ne bo deloval "normalno tekoče". Super bo!
bo teklo kr kot gadget, ne bo treba odpirat vrat se presest na zadnji sedež avta zapret vrata, zaklenit avto, odklenit avto, se usest zopet za volan in nadaljevati z vožnjo kot je to primer v ios.
Ne pol bo treba pa cel telefon na novo reštarta, kar pomeni da bo treba vsakih 200m se ustavit in čakat 5 min da se na novo zažene...
noraguta ::
odvisno kaj boš kupu. če boš kupu skiro možno, če boš kupu mercedez android bo pa laufu kot gwagen. pri japki se boš pa v vsakem primeru presedal.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
Apyon ::
Tu je razloženo zakaj je to malo verjetno:
Lahko Apple z lastnim avtomobilom res vstopi v avtomobilsko industrijo?
Lahko Apple z lastnim avtomobilom res vstopi v avtomobilsko industrijo?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tudi Apple ne bo več razvijal lastnega samovozečega avtomobilaOddelek: Novice / Ostale najave | 9006 (7317) | N0t0ri0us |
» | WSJ: Applov avtomobil do leta 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 28430 (24277) | Dr_M |
» | Apple išče lokacijo za testiranje svojega samovozečega avtomobilaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 8923 (6821) | carota |
» | Apple razvija električni avtomobil? (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 39047 (34595) | Apyon |
» | Chebela - mobilnost prihodnosti (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 16222 (14640) | Matako |