» »

BigBang,HNorman,Comshop itd

BigBang,HNorman,Comshop itd

fantasycamp ::

Gledam komentarje ki jih pišejo o teh trgovinah in vedno je veliko pritoževanja glede reklamacij in koliko časa popravljajo in posebno glede podaljšane garancije.

Zdej ne vem, je tukaj veliko brezpomembnega trolanja? Kupujem laptop in po tem sodeč je bolje kar v tujino it sam, ga sem pripeljat.

Je slotech poln samo slabih reklamacij ali pa smo res v tej državi brez regulatornega sistema ki bi to odpravil?
  • zaklenil: bluefish ()

mitja73 ::

Najboljše je da ga kar sam narediš, da boš v primeru reklamacije takoj sam rešil težavo.

mzakelj ::

Ah veliko ljudi tudi paniko zažene, ko se mu en program sesuje ko ima naložen kako sranje kot je AVG virus in ima poln računalnik virusov. Potem pa so krive konfiguracije in podobno. Ali pa laptop odložijo na kako mehko podlago in se pregreje. In vsi bi pričakovali da ga imajo potem popravljenega v enem dnevu. Osebno vidim take ljudi vsak dan in veliko naredi lepa beseda in da se malo pouči stranke ne pa samo nadere kot ponavadi vidiš v velikih centrih. Enostavno ti pokažejo na garancijskem listu kje je servis in potem se j... po domače. Tega v majhnih trgovinah ne boste doživeli, vendar kot zgleda je v teh časih pomembno samo da se dobi laptop za 499€ v velikem centru ali na spletni strani, v majhni trgovini kjer pač ne morejo vzeti na zalogo 500 računalnikov da bi jih imeli po 499 in jih imajo pač po 515 recimo.

shadeX ::

@fantasycamp I feel you. Evo moja izkušnja s slovenskimi trgovinami.

Tudi sam se kupoval en prenosnik zase. Ker sem imel z Nemčijo odlične izkušnje (computeruniverse), sem se odločil da si bom vzel čas, spremljal ponudbo in nato naročil. Problem je nastal ker mi je šel star prenosnik rakom žvižgat (kar naenkrat) in sem zadevo moral na hitro vzet. V Nemčiji ga niso imeli na zalogi tistega ko sem gledal neki časa, preko slovenskih trgovcev pa nisem bil ravno navdušen da bi jim dal več kot jurja za prenosnik.

Preko mimovrste sem že naročeval in imel slabe izkušnje (predvsem zadnja, ko sem kupil ekran z mrtvimi pixli - najverjetneje že uporabljen), preko enaa sem tudi že naročeval in sem vedno imel probleme z izdelki (fotrov fotoaparat je bil defekten, tablica ki sem jo kupil je bila rabljena, itd). Zato sem se odločil da preizkusim še zadnjo v sloveniji in sicer Harvey Norman. Ponudba je bila kar vredu tako da sem naročil prenosnik in ga naslednji dan tudi dobil. Bil je lepo dodatno zavit kar je štelo dodaten plus. Zadevo sem takoj sprobal in kmalu ugotovil da HDMI izhod ne deluje (priklop na zunanji monitor). Mislil sem da delam kaj narobe, ampak zabil sem cel vikend , spraševal po forumih (Zunanji monitor ne deluje priklopljen na HDMI izhod. ampak ni bilo sreče. Sprijaznit sem se moral da je zadeva defektna.

Okej, kontaktiram Harvey Norman (na spletni strani imajo Live chat), in mi res zelo prijazen možakar pove da če je to res, mi oni pošljejo nov prenosnik. Meni ni bilo potrebno nič pošiljat dol da bi videli če kaj ne dela ampak so mi verjeli na besedo.

S tem fantom sem se menil nekaj časa (me je tudi poklical) in vprašal sem ga če lahko prenosnik ki mi ga bojo poslali prej sprobajo če deluje, da spet ne bom pošiljal dol. Rekel je da lahko sprobajo in potem pošljejo. Nekako sem mu zaupal da me nebo nategnil. Če ne bi ga pač vrnil nazaj.

Uglavnem naslednji dan me pokliče in pove da bo poslal prenosnik. Sprobali so ga in je deloval kot mora. Naslednji dan pride poštar , vzame prejšni prenosnik nazaj in novega mi da. Sprobal sem ga in je delovalo vse tako kot mora. Ampak na koncu ugotovim spet eno pizdarijo. In sicer ko pokriješ display dol, se rob displaya drsa ob ohišje prenosnika (rahlo) ter pušča črno barvo za sabo. Znorel sem. Sicer je res da tega ne bi opazil vsak ampak jaz na stvari ki jih plačam sploh pa toliko denarja, dam veliko pozornost in mora bit vse tipi top.

Sicer odločil sem se prenosnik obdržati ker drugo dela..

Na koncu sem ugotovil da mi dobimo slabše stvari kot jih imajo v nemčiji ali pa drugod kjer je standard višji. Npr če bo kak izdelek z malenkostno napako (npr moj display ko drsa), ga bojo poslali na balkan. Dobil sem dva prenosnika in noben ni bil 100% brezhiben. Prav tako vse druge stvari iz spletnih trgovin ki sem jih naročeval niso nikoli delovale tako kot so morale. Naši trgovci dobivajo samo smeti in to naprej prodajajo.

Ko sem iz nemčije naročil od tablico in maca, sem bil res zadovoljen. Zapakirano , nikoli rabljeno, delujoče, nikol problema do sedaj.


EDIT: Aja :). V merkator tehniki sem v torek kupil defekten aparat za kuhanje hrenovk. Ko sem dal ven mašino in hotel narediti hrenovko zadeva ni delovala. Sedaj je na servisu. heh..

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

bambam20 ::

madonca. Eni ste rojeni pod nesrečno zvezdo.

mitja73 ::

Nekaterim res vse crkne. Je vse narobe z izdelki ali z ..... ? ;-)

Mare2 ::

mitja73 je izjavil:

Nekaterim res vse crkne. Je vse narobe z izdelki ali z ..... ? ;-)


Statistika: Če od 10.000 uporabnikom 10-im ne dela oz crkne. To je sicer znosno. Za prizadete je pa to šok.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

shadeX ::

mitja73 je izjavil:

Nekaterim res vse crkne. Je vse narobe z izdelki ali z ..... ? ;-)


Vem kam ciljaš, ampak daleč od tega da jaz s tehniko ne bi znal delat.

1. Priklop zunanjega zaslona preko HDMI vhoda, najbrž ni znanstvena fantastika? Monitor -> laptop, zadeva mora delat.
2. Aparat za hrenovke. Pritisneš iz 0 na 1 in zadeva se mora skuhat. Ampak se niti ne prižge.
3. Mrtvi pixli takoj kadar prvič priklopiš monitor. Nimam kaj razlagat :)

Če bi bil rojen pod nesrečno zvezdo ali pa nebi znal delat z izdelki bi crknila tudi roba iz Nemčije, oz. bi bila defektna že ob nakupu, kakor so bile stvari iz slovenije :)

O tem da slovenski trgovci prodajajo smeti me ne prepriča noben več. Odsedaj naprej samo če Njemačka.

P.S Včasih sem imel vedno dobre izkušnje. Ampak kar se dogaja zadnja leta pri nas je absurd.

mitja73 ::

A res misliš da proizvajalec hot dog mašin nardi posebej tistih 100 za Slo?
99,9% so izdelki iz iste palete, kontejnerja kot iz tvoje njemačke in so prisli iz CN na NL, tam pa so se glede na narocila porazdelili po tem delu EU

sisemen ::

Jaz sem prenehal kupovati karkoli dražjega, v Sloveniji, garancija je katastrofa, ceno navita, da o prodajalcih (...) niti ne govorim. Tudi če moram za uveljavljanje garancije pošiljati nazaj v npr. Nemčijo, dobim popravljen izdelek nazaj prej kot bi ga od naših šalabajzerjev (oni namreč dostikrat naredijo enako, samo da čakajo še kakšen teden ali dva, da se jim nabere in lahko pošljejo cel zaboj).

Zheegec ::

Gledam komentarje ki jih pišejo o teh trgovinah in vedno je veliko pritoževanja glede reklamacij in koliko časa popravljajo in posebno glede podaljšane garancije.

Trgovine so redko kdaj tudi servis. Večina stvari gre na zunanje servise ne glede na trgovino, kjer je bila kupljena. Če recimo kupiš Apple ali HP prenosnik v tujini ali v Sloveniji ga lahko daš na popolnoma isti servis (recimo Birotehna za HP).
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

MadMax ::

Mare2 je izjavil:

Statistika: Če od 10.000 uporabnikom 10-im ne dela oz crkne. To je sicer znosno. Za prizadete je pa to šok.

Za opazovalce je to samo statistika v rangu 1 promil.
Za tist promil pa kot pravi Mare2, šok, ker gre za polnih 100%.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

shadeX ::

mitja73 je izjavil:

A res misliš da proizvajalec hot dog mašin nardi posebej tistih 100 za Slo?
99,9% so izdelki iz iste palete, kontejnerja kot iz tvoje njemačke in so prisli iz CN na NL, tam pa so se glede na narocila porazdelili po tem delu EU


Nikakor. Če govorimo o npr mojemu prenosniku ki je imel defekten HDMI ali pa sedaj ko se zaslon drsa ob ohišje. Proizvajalec lepo naredi par tisoč komadov teh prenosnikov. Seveda ne morejo biti vsi 100% perfektni. Kakšnemu od njih nekaj manjka. Po končani proizvodnji prenosnike potestirajo in recimo moj ki ima malenkostno napako in ne vpliva na delovanje samega računalnika, dajo na paleto za balkan.

Isto je bilo ko sem delal moje prvo delo v živilski industriji. Vse izdelke z napako (npr malo pomečkano živilo, slab ovitek itd) smo dali na paleto za balkan. Bog ne daj da bi to šlo na dansko, nemčijo, Veliko britanijo itd.

Nisem si mislil da je z elektroniko isto, ampak glede na to da opažam da vedno bolj dobivam zjebane stvari si mislim da je kar enako.

matter ::

Jaz bi se kar strinjal s shadex-om.
Sicer sam nimam negativnih izkušenj z opremo (nisem še vračal robe, ker nisem nikoli imel problemov), ampak pri prenosnikih so dejansko za naš geografski del drugačne oznake. Ko recimo guglaš za prenosnike pri nas, boš našel zadetke le za balkan.
OK saj vem, da je verjetno pogojeno tudi s samo tipkovnico, ampak morda pa je še kaj drugega vmes (manjša kvaliteta).
Grem basket pa bom neloke metal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matter ()

shadeX ::

Pa še nekaj sem se spomnil. Sedaj trenutno nisem doma ampak ko pridem naredim sliko škatle od mojega HTC One aparata ki sem ga kupil pri Telekomu (na srečo do sedaj nisem imel problemov). Na škatli piše:

"Made for Bosnia, Croatia, Romania, Bulgaria, Slovenia.."

shadeX ::

matter je izjavil:

Ko recimo guglaš za prenosnike pri nas, boš našel zadetke le za balkan.
OK saj vem, da je verjetno pogojeno tudi s samo tipkovnico, ampak morda pa je še kaj drugega vmes (manjša kvaliteta).


Jap. Odvisno je od oznake prenosnikov. Recimo na hitro vzemimo primer tega prenosnika iz mimovrste. Če želim poguglati točno oznako prenosnika bom dobil samo zadetke iz slovenskih trgovin (oz tudi južnih).

Če pa pogledamo npr random prenosnik iz nemške trgovine klik potem vidimo če pogluglamo točno to oznako da pod zadetki padejo samo nemške oz. druge spletne trgovine.

Ugotovil sem (vsaj pri asusih), da ima recimo model prenosnika, ki ima oznako P55VA-SO028G, pomeni da je P55VA oznaka oz. model prenosnika nasplošno ki velja povsod. Ostanek oznake (SO028G) pa za kam je ta prenosnik narejen. Ne me držat za besedo ampak glede na zadetke ki jih google da, bo najbrž kar to to.

Mare2 ::

Prenosnik za SLO ima lahko tudi SLO tipkovnico. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

mitja73 ::

matter je izjavil:

Jaz bi se kar strinjal s shadex-om.
Sicer sam nimam negativnih izkušenj z opremo (nisem še vračal robe, ker nisem nikoli imel problemov), ampak pri prenosnikih so dejansko za naš geografski del drugačne oznake. Ko recimo guglaš za prenosnike pri nas, boš našel zadetke le za balkan.
OK saj vem, da je verjetno pogojeno tudi s samo tipkovnico, ampak morda pa je še kaj drugega vmes (manjša kvaliteta).


Ja itak poleg Slo tipkovnice Lenovo naredi še tistih 250 kosov slabših ohišij. Samo zato ustavijo linijo za nekaj ur in prilagodijo linijo, poiščejo slabšo plastiko in ....

shadeX ::

Jah ne boš verjel ampak je lahko celo res. Ne naredijo slabšega ohišja namerno ampak če je kakšno slabše, ga sigurno uturijo nam. (ali kateri koli drugi del prenosnika :) ).

Ko boš tudi ti začel serijsko dobivat defektne stvari za katere si drago in pošteno plačal boš tudi sam gledal na vsako malenkost. Verjemi. Sicer pa pri katerem slovenskem trgovcu delaš Mitja? ;)

MStrix ::

Jaz mislim da ima vsak med nami lahko slabo izkušnjo z fizično ali spletno trgovino pri nas ali v tujini in "defektnim artiklom tako pri nas kot v tujini, dejstvo pa je da za različne znamke obstajajo servisi, ki jih načeloma trgovine nimajo ampak so to ločeni zasebniki....(razen Leclerk). Osebno imel slabo izkušnjo z spletno trgovino Computeruniverse, kjer so me nategovali o roku dobave artikla saj je ob naročilu pisalo da je artikel na zalogi in pripravlen za pošiljanje, medtem ko Mlacom pri nas, me je takoj ob izdaji naročila obvestil da artikli niso na zalogi in da je potrebno počakati cca 20+ dni. Pa sem počakal ker sem vedel da bom moral čakati ali naročiti drugje in ker željenega nikjer niso imeli sem počakal.

mancini ::

shadeX je izjavil:


EDIT: Aja :). V merkator tehniki sem v torek kupil defekten aparat za kuhanje hrenovk. Ko sem dal ven mašino in hotel narediti hrenovko zadeva ni delovala. Sedaj je na servisu. heh..


Glej to je velika napaka, če dobiš pokvarjen aparat imaš 8 dni časa, da ga vrneš in ti ga zamenjajo. To ni kar nekaj ampak jasno piše v Zakonu o varstvu potrošnikov.

Ne pa da ga pošljejo na servis ( ok tudi to je možno, ampak nepotrebno, zdaj pa lahko čakaš na pravkar kupljen aparat do 45 dni)
Seveda je trgovini to boljša varianta, zate pa precej slabša, ker si kupil izdelek s stvarno napako.

Ali bi kupil če bi vedel da je pokvarjen, seveda ne, zato bi moral vztrajat na menjavi

shadeX ::

Imaš popolnoma prav in se strinjam. Izdelka nisem hotel poslat na servis ampak ženska mi je rekla da drugega izdelka mi ne more dat brez da servis ugotovi če je z njim res kaj narobe, oni pa tam ne preizkušajo zadeve. Rekla je tudi da tega aparata nima več na zalogi (kar ji nekako verjamem ker sem jaz s police vzel zadnji kos - ni pa nujno da ga nima v skladišču , ampak OK).

Jaz sem vztrajal da aparat ne bom pošiljal na servis ampak ona je rekla(bila je sicer prijazna) da naj na list napišem da uveljavljam stvarno napako in bojo potem oni zrihtal v čim krajšem možnem času (8 dni ma servis časa za odgovor).

Kaj bi lahko še naredil v mojem primeru? Glede na to da je aparat bil 20€ se nisem hotel pretirano kregati za drobiž.

MStrix ::

Moje pohvale, ker si šel po principu lepa beseda lepo mesto najde, saj je malokdo tega danes zmožen. Jaz sem siguren da če sta napisala da gre za stvarno napako da bo zadeva rešena v kratkem času.

njyngs ::

Do zdaj še niti z eno fizično ali spletno trgovino nisem mel problemov. Par primerov: Pred par leti kupljen DELL laptop, ki je mel po 1 dnevu uporabe mrtev piksel na sredini ekrana - menjano pri priči naslednji dan brez vprašanj (kljub temu, da sem že poformatiral dol OS, ki je prišel zraven itd.). 2 leti nazaj mi je po 2 tednih uporabe crknil disk (hvalabogu v raid). Spet menjano brez problema, ampak je zaradi spletne trgovine trajalo ene 14 dni (da sem poslal gor in dobil takoj novega nazaj). Ravnokar imam na mimovrstah na servisu miško, ki ima dobro znano serijsko napako. Upam, da bo zadeva hitro rešena :)

Je pa tako ... moraš upoštevati, da se pritožujejo samo tisti, ki imajo probleme, zelo redko kdo pride na forum hvalit, saj nekako po defoltu pričakuješ, da bo stvar delala. Ravno zato maš potem na forumu vidnih veliko težav, pohval pa bore malo.

MStrix ::

njyngs je izjavil:

Do zdaj še niti z eno fizično ali spletno trgovino nisem mel problemov. Par primerov: Pred par leti kupljen DELL laptop, ki je mel po 1 dnevu uporabe mrtev piksel na sredini ekrana - menjano pri priči naslednji dan brez vprašanj (kljub temu, da sem že poformatiral dol OS, ki je prišel zraven itd.). 2 leti nazaj mi je po 2 tednih uporabe crknil disk (hvalabogu v raid). Spet menjano brez problema, ampak je zaradi spletne trgovine trajalo ene 14 dni (da sem poslal gor in dobil takoj novega nazaj). Ravnokar imam na mimovrstah na servisu miško, ki ima dobro znano serijsko napako. Upam, da bo zadeva hitro rešena :)

Je pa tako ... moraš upoštevati, da se pritožujejo samo tisti, ki imajo probleme, zelo redko kdo pride na forum hvalit, saj nekako po defoltu pričakuješ, da bo stvar delala. Ravno zato maš potem na forumu vidnih veliko težav, pohval pa bore malo.


lepo povedano

m0LN4r ::

njyngs je izjavil:

Do zdaj še niti z eno fizično ali spletno trgovino nisem mel problemov. Par primerov: Pred par leti kupljen DELL laptop, ki je mel po 1 dnevu uporabe mrtev piksel na sredini ekrana - menjano pri priči naslednji dan brez vprašanj (kljub temu, da sem že poformatiral dol OS, ki je prišel zraven itd.). 2 leti nazaj mi je po 2 tednih uporabe crknil disk (hvalabogu v raid). Spet menjano brez problema, ampak je zaradi spletne trgovine trajalo ene 14 dni (da sem poslal gor in dobil takoj novega nazaj). Ravnokar imam na mimovrstah na servisu miško, ki ima dobro znano serijsko napako. Upam, da bo zadeva hitro rešena :)

Je pa tako ... moraš upoštevati, da se pritožujejo samo tisti, ki imajo probleme, zelo redko kdo pride na forum hvalit, saj nekako po defoltu pričakuješ, da bo stvar delala. Ravno zato maš potem na forumu vidnih veliko težav, pohval pa bore malo.

Jaz nimam kaj veliko za dodat, ampak lahko predvidevaš kam bodo ta tvoj poformatiran prenosnik dali.
Oz. ShadeX ga bo slučajno kupu, zapakiranega kot novega.

Načeloma imam podobne izkušnje, kot shadex. Lahko le dodam za enga netbooka 1215, da ima frendov na dunaju usb 3, naš za vzhodni trg pa ne...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mitja73 ::

shadeX je izjavil:

Jah ne boš verjel ampak je lahko celo res. Ne naredijo slabšega ohišja namerno ampak če je kakšno slabše, ga sigurno uturijo nam. (ali kateri koli drugi del prenosnika :) ).

Ko boš tudi ti začel serijsko dobivat defektne stvari za katere si drago in pošteno plačal boš tudi sam gledal na vsako malenkost. Verjemi. Sicer pa pri katerem slovenskem trgovcu delaš Mitja? ;)


Nobenem, če verjameš al pa ne.

bambam20 ::

shadeX je izjavil:

Pa še nekaj sem se spomnil. Sedaj trenutno nisem doma ampak ko pridem naredim sliko škatle od mojega HTC One aparata ki sem ga kupil pri Telekomu (na srečo do sedaj nisem imel problemov). Na škatli piše:

"Made for Bosnia, Croatia, Romania, Bulgaria, Slovenia.."



Se strinjam. Po večini dobivamo tretjerazredno robo.

mzakelj ::

v 8 dneh ga lahko vrneš če nisi videl izdelka katerega kupuješ. Kot pravim zakaj se recimo ne obrnete na manjše trgovine, tam ponavadi je res kupec kralj, kar se za velike centre in spletne trgovine ne more trditi. Mogoče pa ste tako leni da se vam ne da z kavča vstat. Ne vem no.

nekikr ::

bambam20 je izjavil:

shadeX je izjavil:

Pa še nekaj sem se spomnil. Sedaj trenutno nisem doma ampak ko pridem naredim sliko škatle od mojega HTC One aparata ki sem ga kupil pri Telekomu (na srečo do sedaj nisem imel problemov). Na škatli piše:

"Made for Bosnia, Croatia, Romania, Bulgaria, Slovenia.."



Se strinjam. Po večini dobivamo tretjerazredno robo.

Nehajte s takimi bedarijami (razen, če ste še vedno v srednji šoli, potem vam je malo oproščeno, pa ne čisto). Nekdo zgoraj je napisal kako to gre za 95% robe: CN-->NL, potem pa kdor naroči.

mancini ::

Izdelka nisem hotel poslat na servis ampak ženska mi je rekla da drugega izdelka mi ne more dat brez da servis ugotovi če je z njim res kaj narobe

HA HA HA HA

scipascapa ::

mzakelj: narobe, 15 dni je rok preko spleta.
mancini: 8 dni je čas za reklamacijo stvarne napake da ni klasična garancija. in kaj je smešno? kupiš danes, neseš jutri, itaq, da gre na servis pač preko uveljavitve stvarne napake.
nič kolikokrat se kupec zlaže in je potem trgovina na slabšem, če mu takoj menja, iz servisa pa pride nazaj zavrnjena reklamacija/stvarna napaka.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

mancini je izjavil:

Izdelka nisem hotel poslat na servis ampak ženska mi je rekla da drugega izdelka mi ne more dat brez da servis ugotovi če je z njim res kaj narobe

HA HA HA HA


Ne razumem kaj je tukaj smešno? Kako bi ti postopal v tem primeru? Explain yourself.


Jaz jo razumem. Ona kot delavka ni pristojna za ugotavljanje ali je z izdelkom res kaj narobe. Rekla je samo da lahko artikel vzame nazaj v primeru če nima sledi uporabe in je zapakiran da ga lahko proda naprej..

V nasprotnem primeru ona odgovarja če bi bilo z izdelkom vse vredu in bi meni dala drugega novega. (čeprav to itak ni upala ker je bil zadnji kos na polici).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

shadeX ::

nekikr je izjavil:

bambam20 je izjavil:

shadeX je izjavil:

Pa še nekaj sem se spomnil. Sedaj trenutno nisem doma ampak ko pridem naredim sliko škatle od mojega HTC One aparata ki sem ga kupil pri Telekomu (na srečo do sedaj nisem imel problemov). Na škatli piše:

"Made for Bosnia, Croatia, Romania, Bulgaria, Slovenia.."



Se strinjam. Po večini dobivamo tretjerazredno robo.

Nehajte s takimi bedarijami (razen, če ste še vedno v srednji šoli, potem vam je malo oproščeno, pa ne čisto). Nekdo zgoraj je napisal kako to gre za 95% robe: CN-->NL, potem pa kdor naroči.



Imaš dokaz?

Jaz ga imam. In sicer ničkoliko izdelkov ki sem jih kupil pri slovenskih trgovcih z napako. Plus to da kar je moja bivša firma delala z izdelki je še en dokaz zakaj je temu tako.

Sicer pa kupujte tam kjer želite. Jaz točno vem kje nebom več :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

nekikr ::

Imaš dokaz?

Kar nekaj let sem delal pri uvozniku elektronske opreme v Sloveniji. CN-->NL, potem pa kdor pač naroči. Otročad misli, da imajo proizvajalci na kitajskem Hans Oberfuhrer linijo, pa John Smith linijo, pa Blakan Express linijo itd.

Jaz ga imam. In sicer ničkoliko izdelkov ki sem jih kupil pri slovenskih trgovcih z napako.

Tu ti dam prav. Prav nobenemu Hansu recimo se izdelek še ni pokvaril, čez mejo vse dela.

Plus to da kar je moja bivša firma delala z izdelki je še en dokaz zakaj je temu tako.

A ker je tvoja bivša firma ob tla metala izdelke to pomeni, da ima Čing Šlang posebno linijo za Balkan Express? Does not compute.

Resno, odrasti bo treba. Lahko greste tudi kam v Slovenijo k nekemu distributerju in se zmenite s kakšnim komercialistom, pa vam bodo razložili stvari za ceno ene kave. V letu 2015 res težko opravičiš to bluzenje...

fantasycamp ::

nekikr je izjavil:

Imaš dokaz?

Kar nekaj let sem delal pri uvozniku elektronske opreme v Sloveniji. CN-->NL, potem pa kdor pač naroči. Otročad misli, da imajo proizvajalci na kitajskem Hans Oberfuhrer linijo, pa John Smith linijo, pa Blakan Express linijo itd.

Jaz ga imam. In sicer ničkoliko izdelkov ki sem jih kupil pri slovenskih trgovcih z napako.

Tu ti dam prav. Prav nobenemu Hansu recimo se izdelek še ni pokvaril, čez mejo vse dela.

Plus to da kar je moja bivša firma delala z izdelki je še en dokaz zakaj je temu tako.

A ker je tvoja bivša firma ob tla metala izdelke to pomeni, da ima Čing Šlang posebno linijo za Balkan Express? Does not compute.

Resno, odrasti bo treba. Lahko greste tudi kam v Slovenijo k nekemu distributerju in se zmenite s kakšnim komercialistom, pa vam bodo razložili stvari za ceno ene kave. V letu 2015 res težko opravičiš to bluzenje...


Pojdi v Muller, imajo nutelo ki je za Nemce, mi imamo narejeno na Poljskem za nas!
Vprašaj ženske ki uporabljajo praške za pranje in so narejeni za Nemce! govorijo o razliki!
Kupil sem Nutello tam in ima več čokolade not! totalna razlika!
Ja nimajo prov linijo za balkan, imajo pa linijo za vse, razen ''nas ki smo visoki in bolj razviti''!

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

sj ni nujno, da imajo posebi proizvodno linijo. Lahko pa kamot prodajajo lower specced modele, ki so slabši pri materialih in konstrukciji in so namenjeni prodaji izkjučno za drugorazredne države.
#brezpodpisa

fantasycamp ::

hojnikb je izjavil:

sj ni nujno, da imajo posebi proizvodno linijo. Lahko pa kamot prodajajo lower specced modele, ki so slabši pri materialih in konstrukciji in so namenjeni prodaji izkjučno za drugorazredne države.


Čudno da smo rabili tok časa da skapiramo, na B92 je bla cela polemika o nutelli kako Srbi ko gredo v tujini nabavijo zaloge ker to kar oni dobijo ni prava stvar!

Očitno smo v EU,samo smo tretirani isto kot kaka banana republika!

shadeX ::

nekikr je izjavil:

Imaš dokaz?

Kar nekaj let sem delal pri uvozniku elektronske opreme v Sloveniji. CN-->NL, potem pa kdor pač naroči. Otročad misli, da imajo proizvajalci na kitajskem Hans Oberfuhrer linijo, pa John Smith linijo, pa Blakan Express linijo itd.


Plus to da kar je moja bivša firma delala z izdelki je še en dokaz zakaj je temu tako.

A ker je tvoja bivša firma ob tla metala izdelke to pomeni, da ima Čing Šlang posebno linijo za Balkan Express? Does not compute.



Kdo je govoril o kakih linijah? Dejstvo je da čisto noben proizvajalec izdelkov, pa naj bo to Asus, Apple ali čisto nekaj drugega, ne morejo garantirati da bo izdelek na koncu brezhiben. Seveda se zgodi da se med procesom kak del pokvari ,ali pa npr kot pri mojem primeru pride ohišje slabo sestavljeno itd. Taki izdelki so še vedno uporabni ker ne vplivajo na delovanje prenosnika. Najbrž razdirali takih izdelkov ne bojo? (lahko jih pride na vsakih 10k komadov 300 takih) in jih popravljali (To bi bilo zamudno IN tak proces se finančno ne bi izplačal) Tak izdelek dajo na drugo paleto za drugorazredne države. In to se ne zgodi pri uvozniku (kjer ti praviš da si delal), ampak na kraju zločina samem (tam kjer sem delal jaz. Zato tudi vem da firma brez tega ne bi preživela oz. bi bil dobiček manjši).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

mitja73 ::

Teorije zarot so vedno bolj popularne odkar ima vsakdo možnost objavljati karkoli.

"Pojdi v Muller, imajo nutelo ki je za Nemce, mi imamo narejeno na Poljskem za nas!"
Tko kot so Nemci mal drugačni po videzu kot južni Italijani so tudi nemški lešniki mal drugačnega okusa kot poljski, italijanski ali francoski. v Slo lahko kupiš italijansko, francosko, poljsko ali nemško. Vsak si lahko izbere svoj okus.

"Vprašaj ženske ki uporabljajo praške za pranje in so narejeni za Nemce! govorijo o razliki!"
Je bila dejanska raziskava ZPS ko so testirali magične kuglice za pranje in rezultati. Dandanes peremo v strojih dejansko skoraj čisto perilo in ni bilo praktično nobene razlike med perilom opranim samo z vodo in tisitmi s praški ... da ne govorimo o čudežnih kuglicah ;-)

GTX970 ::

Če tebe ne moti da plačuješ za 3 razredno robo ceno prvega razreda, niso vsi taki.

Samo za primer, kako nas trgovci šišajo:
http://www.rtvslo.si/slovenija/sadja-in...

nekikr ::

Pojdi v Muller, imajo nutelo ki je za Nemce, mi imamo narejeno na Poljskem za nas!

Naredil sem blind test Nutele za take osebke kot si ti. Se pravi kupljena v Mullerju (prava švabska, hohštaplerska, njami dobra) in pa bedna za slovenceljne iz lokalnega Tuša (ko bi bila vsaj iz Spara ane, tako je pa še slovenska trgovina). Zbrana druščina, ki je prej veselo hohštaplersko Nutelo kula v nebo je popolnoma pogorela, ker je bilo praktično 50:50 katera je boljša.

Tak izdelek dajo na drugo paleto za drugorazredne države.

Če bi kdaj prebral kaj o ekonomiji, potem ne bi kvasil takih. Resen predlog je, da odrasteš, se zaposliš, vmes bereš (karkoli praktično) in nehaš s temi teorijami zarot, ker se sicer zna zgoditi, da boš čez dve leti pisal o Hollow-earth in chemtrails.

Če tebe ne moti da plačuješ za 3 razredno robo ceno prvega razreda, niso vsi taki.

Načeloma dobiš kar plačaš. Druga kategorija jabolk je pač cenejša od prve in če kupci to kupujejo ne moreš reči, da nekdo nateguje. Meni osebno so najboljša jabolka Pink Lady iz Lidla. 2,5€ na kg. In kupci lahko ta "dobra" kupijo kadarkoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

dzinks63 ::

Tema je jasna, dovolj o praških, nuteli in jabolkih, če bo šlo tako naprej, se bo vse skupaj končalo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Popravilo prenosnika v garanciji.

Oddelek: Pomoč in nasveti
212730 (1842) fikus_

BigBang (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12318562 (14209) dzinks63
»

Slovenski trgovci ter tujina (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
19538913 (35237) s51as
»

BigBang nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8111650 (7729) BoBi19

Več podobnih tem