» »

AMD Radeon R9 400 Series

AMD Radeon R9 400 Series

««
45 / 121
»»

SLO_Robert ::

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: recmajkemi ()

D3m0r4l1z3d ::

Grafična kartica Sapphire Radeon RX 480 8GB je prvi predstavnik revolucionarne AMDjeve grafične arhitekture Polaris, ki je narejena v popolnoma novem proizvodnemu procesu, 14 nanometerskemu FinFet. Novi proizvodni proces poleg višje zmogljivosti prinaša nižjo porabo električne energije. Revolucionarne nove tehnologije prinašajo pripravljenost na prihodnost iger, virtualno resničnost oziroma "lahko v dostopnejši cenovni razred.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Senitel ::

Glede DX12 je v bistvu samo par opcij:
1. Če je DX11 na NV hitrejši kot DX12:
-Developer je nekaj zabluzil (Quantum Break, Gears of War Ultimate Edition (*))
-DX12 path uporablja ekstra detajle (Rise of the Tomb Raider)
2. Če je DX12 na NV hitrejši kot DX11
-Zakaj samo NV? Ker AMD-jev DX11 driver ni nekaj kar bi bilo ravno za kovati v zvezde (glej Ashes of Singularity DX11 (**)).
-Igra dejansko dela stvari zaradi katerih je bil DX12 razvit (Ashes of Singularity).

Razen v Ashes of Singularity se v nobeni drugi DX12 igri ne spremeni razmerje med obema taboroma. Hitman 2016 na NV ni čisto nobenega razloga poganjat na DX12, ker je performančno tam tam z DX11. Na AMD so malenkostni gaini z DX12. Total War: Warhammer? Nič nevidenega.

(*) Oba špila sta sicer DX12 only in nista omenjena zaradi primerjave, ampak zaradi developerskih zabluz.
(**) Rezultati v Ashes of Singularity so kombinacija tega, da AMD-jev DX11 driver enostavno ni sposoben tega poganjat in pa morda s sočasnim poganjanjem grafike in compute. Glede na rezultate v Hitman 2016 je problem 98% DX11 driver.

Od tistih, ki vidite nevem kakšne DX12 pridobitve na AMD-jih me zanima samo eno: kaj za vraga kadite, because I want some.

Sami ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Grafična kartica Sapphire Radeon RX 480 8GB je prvi predstavnik revolucionarne AMDjeve grafične arhitekture Polaris, ki je narejena v popolnoma novem proizvodnemu procesu, 14 nanometerskemu FinFet. Novi proizvodni proces poleg višje zmogljivosti prinaša nižjo porabo električne energije. Revolucionarne nove tehnologije prinašajo pripravljenost na prihodnost iger, virtualno resničnost oziroma "lahko v dostopnejši cenovni razred.


Točno tako, tole grafična srednjega cenovnega razreda, za tale denar (naročilo iz tujine) trenutno še nima konkurence. Ko se cene umirijo se mora še poceniti, kar je za tale denar super.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

neo5468 ::

7. julija naj bi bila predstavljena gtx 1060, zato je trenutno najslabši čas za nakup grafične. Če bo gtx 1060 nekje med gtx 970/980, pa 200-250€, jo vzamem takoj.

Telbanc ::

neo5468 je izjavil:

7. julija naj bi bila predstavljena gtx 1060, zato je trenutno najslabši čas za nakup grafične. Če bo gtx 1060 nekje med gtx 970/980, pa 200-250EUR, jo vzamem takoj.


Polaris 10 Pro (470) ...... NVIDIA GeForce GTX 1060

14nm FinFET ....... 16nm FinFET

232mm2
5.7 Billion
2048 SPs ......... 1280 CUDA Cores?

1206 MHz
5.0 TFLOPs
4/8 GB GDDR5 ......... 3/6 GB GDDR5
256-bit ....... 192-bit bus

7 GHz
224 GB/s
110W ........ 100-120W

June 2016 ....... Early July 2016

$149 US? (4 GB) ......... ~$250 US
$179 US+? (8 GB)

3gb rama, pa kdo to še kupuje, 192 bit bus, jao, 250 usd, so normalni???
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

neo5468 ::

Važen je performance. Osebno ne vem zakaj tako močno gledate na vram. Sli ne bom vezov, 4k resolucije pa tudi ne bom igral. Za tiste teksture je pa 3gb rama čisto dovolj za high/ultra nastavitve. Če bo pa bottleneck, me pa ne bo ubilo če bom kakšno nastavitev znižal. Saj grafična ni 500€ pa namenjena maxanju vsega. Prav tako cenim nvidia dosti bolj zaradi Shadowplaya, ki ga nameravam uporabljati. Amd pa še kar ne zna spacati konkurenčnega programa. Sicer se OBS trudi narediti nekaj podobnega z instant replay funkcijo, vendar ni isto. Prav tako je nvidia znana za bolj stabilne driverje. Dodaj še manjšo porabo in temparaturo, pa imaš celoten package. Mislim, res mi je smešno da ljudje tako močno gledajo na futureproof, kupujejo pa budget kartico.

Telbanc ::

neo5468 je izjavil:

Važen je performance. Osebno ne vem zakaj tako močno gledate na vram. Sli ne bom vezov, 4k resolucije pa tudi ne bom igral. Za tiste teksture je pa 3gb rama čisto dovolj za high/ultra nastavitve. Če bo pa bottleneck, me pa ne bo ubilo če bom kakšno nastavitev znižal. Saj grafična ni 500EUR pa namenjena maxanju vsega. Prav tako cenim nvidia dosti bolj zaradi Shadowplaya, ki ga nameravam uporabljati. Amd pa še kar ne zna spacati konkurenčnega programa. Sicer se OBS trudi narediti nekaj podobnega z instant replay funkcijo, vendar ni isto. Prav tako je nvidia znana za bolj stabilne driverje. Dodaj še manjšo porabo in temparaturo, pa imaš celoten package. Mislim, res mi je smešno da ljudje tako močno gledajo na futureproof, kupujejo pa budget kartico.


GTX 1060 bo verjetno za 15% počasnejša od 470 8gb, kaj šele od 480. 3 in 6 gb rama zdej je mal za časom, ni posrečena kombinacija.

Verjetno tud Nvidia ni pričakovala da bo AMD toliko napredoval, pa so tole načrtovali???

Cena je sploh problem.
Hvala bogu, nisem cepljen za covid-19.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Telbanc ()

trnvpeti ::

1060 3G ... 249$
1060 6G ... 299$

galu ::

Je našel kdo benchmarke BF4 z Mantle? Povsod kjer sem gledal je uporabljem DX11 ali pa sploh ne piše. :|
Tako to gre.

D3m ::

Senitel je izjavil:

Glede DX12 je v bistvu samo par opcij:
1. Če je DX11 na NV hitrejši kot DX12:
-Developer je nekaj zabluzil (Quantum Break, Gears of War Ultimate Edition (*))
-DX12 path uporablja ekstra detajle (Rise of the Tomb Raider)
2. Če je DX12 na NV hitrejši kot DX11
-Zakaj samo NV? Ker AMD-jev DX11 driver ni nekaj kar bi bilo ravno za kovati v zvezde (glej Ashes of Singularity DX11 (**)).
-Igra dejansko dela stvari zaradi katerih je bil DX12 razvit (Ashes of Singularity).

Razen v Ashes of Singularity se v nobeni drugi DX12 igri ne spremeni razmerje med obema taboroma. Hitman 2016 na NV ni čisto nobenega razloga poganjat na DX12, ker je performančno tam tam z DX11. Na AMD so malenkostni gaini z DX12. Total War: Warhammer? Nič nevidenega.

(*) Oba špila sta sicer DX12 only in nista omenjena zaradi primerjave, ampak zaradi developerskih zabluz.
(**) Rezultati v Ashes of Singularity so kombinacija tega, da AMD-jev DX11 driver enostavno ni sposoben tega poganjat in pa morda s sočasnim poganjanjem grafike in compute. Glede na rezultate v Hitman 2016 je problem 98% DX11 driver.

Od tistih, ki vidite nevem kakšne DX12 pridobitve na AMD-jih me zanima samo eno: kaj za vraga kadite, because I want some.


Owww c'mon now. >:D
|HP EliteBook|R5 6650U|

hojnikb ::

GTX 1060 bo verjetno za 15% počasnejša od 470 8gb, kaj šele od 480. 3 in 6 gb rama zdej je mal za časom, ni posrečena kombinacija.

maš ti kake insajderske informacije ?
#brezpodpisa

trnvpeti ::

1060 bo predraga in ne bo sla v korak s 480
s cim bodo odgovorili na 470tko, ki bo se veliko bolj zanimiva kot 480

VANR ::

Telbanc je izjavil:


GTX 1060 bo verjetno za 15% počasnejša od 470 8gb, kaj šele od 480. 3 in 6 gb rama zdej je mal za časom, ni posrečena kombinacija.


Močno dvomim... 1070 in 1080 sta v skoraj vseh igrah na drugem in prvem mestu. GTX 1060 bo pa kar na dnu? GTX 970 je približno enako močna, kot RX 480.

Pa v veliko testih, ki sem jih gledal, so igre na karticah od NVidie potrebovale manj VRAM-a, tako, da tistih 2GB manj ne bi smela tepsti - sploh ne pri 1080p.
Sicer je to samo ugibanje, ampak bi prej rekel, da bodo dali ven nekaj med Fury in Nano, za kakih 350EUR. Še enkrat, samo ugibanje. Ampak precej bolj verjetno, kot pa 15% slabši performance od 470...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VANR ()

Machete ::

Najbolj zabavni so kar eni procenti neobstoječih kartic potegnjeni iz tazadnje :)
Ker pa je ta igra zabavna se bom priključil. 1060 bo 18% hitrejša od 970 in 14% od 480oc. Cena bo pa mrp $240 in realna v štacuni 300eur. Mark my post.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Napajalc ::

D3m je izjavil:

Senitel je izjavil:

Glede DX12 je v bistvu samo par opcij:
1. Če je DX11 na NV hitrejši kot DX12:
-Developer je nekaj zabluzil (Quantum Break, Gears of War Ultimate Edition (*))
-DX12 path uporablja ekstra detajle (Rise of the Tomb Raider)
2. Če je DX12 na NV hitrejši kot DX11
-Zakaj samo NV? Ker AMD-jev DX11 driver ni nekaj kar bi bilo ravno za kovati v zvezde (glej Ashes of Singularity DX11 (**)).
-Igra dejansko dela stvari zaradi katerih je bil DX12 razvit (Ashes of Singularity).

Razen v Ashes of Singularity se v nobeni drugi DX12 igri ne spremeni razmerje med obema taboroma. Hitman 2016 na NV ni čisto nobenega razloga poganjat na DX12, ker je performančno tam tam z DX11. Na AMD so malenkostni gaini z DX12. Total War: Warhammer? Nič nevidenega.

(*) Oba špila sta sicer DX12 only in nista omenjena zaradi primerjave, ampak zaradi developerskih zabluz.
(**) Rezultati v Ashes of Singularity so kombinacija tega, da AMD-jev DX11 driver enostavno ni sposoben tega poganjat in pa morda s sočasnim poganjanjem grafike in compute. Glede na rezultate v Hitman 2016 je problem 98% DX11 driver.

Od tistih, ki vidite nevem kakšne DX12 pridobitve na AMD-jih me zanima samo eno: kaj za vraga kadite, because I want some.


Owww c'mon now. >:D


Oh, DX 12 se začenja ne zaključuje. 0 boosta na nVidia z dx 12, torej zakaj bi ti imel nvidio?
011011100111010101100010

hojnikb ::

Oh, DX 12 se začenja ne zaključuje. 0 boosta na nVidia z dx 12, torej zakaj bi ti imel nvidio?

verjetno ti bolje veš o tem, kaj bo z dx12 kot nekdo, ki ima dejansko kej pojma o gpu developmentu...
svašta
#brezpodpisa

neo5468 ::

Telbanc je izjavil:



GTX 1060 bo verjetno za 15% počasnejša od 470 8gb, kaj šele od 480.


15% počasnejša od 470, pa še rx 480 komaj dohaja gtx 970. Po tej logiki bo gtx 1060 slabši ali pa identičen performance kot gtx 960, kar se pa skoraj definitivno ne bo zgodilo. Misliš da nvidia noče kolača iz 200-250€ kategorije? Če mene vprašaš, gtx 1060 ne bo tako močno oskubljena kot je bila gtx 960.

trnvpeti ::

folka ne zanimajo procenti
samo $ za 1080p
in ze 480 je vrh glave za 1080p

mirancar ::

Machete je izjavil:

Najbolj zabavni so kar eni procenti neobstoječih kartic potegnjeni iz tazadnje :)
Ker pa je ta igra zabavna se bom priključil. 1060 bo 18% hitrejša od 970 in 14% od 480oc. Cena bo pa mrp $240 in realna v štacuni 300eur. Mark my post.

pomoj si kr zadel :) tok težko pa spet ni predvidevat !

trnvpeti ::

amd je mal premesal $ kategorije

Napajalc ::

hojnikb je izjavil:

Oh, DX 12 se začenja ne zaključuje. 0 boosta na nVidia z dx 12, torej zakaj bi ti imel nvidio?

verjetno ti bolje veš o tem, kaj bo z dx12 kot nekdo, ki ima dejansko kej pojma o gpu developmentu...
svašta

V dobi dx 12 bi on na dx 11 ostal, verjetno ima razlog ane.
011011100111010101100010

hojnikb ::

Iz njegovga posta si ti razbral ? 8-O
Tebi res ni pomoči.
#brezpodpisa

Senitel ::

Sem že za "async compute" rekel, da bi NV morala izdat driver, ki bi 50% SM-ov rezerviral za compute in 50% za grafiko na Maxwellu. Izključno zaradi retardov, ki padajo na "omg async boost!!111oneone".
Bom moral isto dodat še za DX11 driverje. Očitno mora NV pripeljat nazaj pre Mantle DX11 driverje. Spet izključno zaradi retardov, ki padajo na "omg DX12 boost!!!1111oneoneone".

Ker ja 1+1 se v DX12 izračuna bistveno hitreje kot v DX11.

Alien123 ::

dx12 da boost, gameworks ga vzame.. pa smo na istem

Truga ::

galu je izjavil:

Je našel kdo benchmarke BF4 z Mantle? Povsod kjer sem gledal je uporabljem DX11 ali pa sploh ne piše. :|

mantle is dead mon

Tom Phoenix ::

Novice glede nereferenčnih verzij so do sedaj dokaj neobetajoče; izgleda da bodo kar precej dražje. :| Upam da bomo kmalu izvedeli kaj novega glede RX 470.

PredatorX ::

Senitel je izjavil:

Sem že za "async compute" rekel, da bi NV morala izdat driver, ki bi 50% SM-ov rezerviral za compute in 50% za grafiko na Maxwellu. Izključno zaradi retardov, ki padajo na "omg async boost!!111oneone".
Bom moral isto dodat še za DX11 driverje. Očitno mora NV pripeljat nazaj pre Mantle DX11 driverje. Spet izključno zaradi retardov, ki padajo na "omg DX12 boost!!!1111oneoneone".

Ker ja 1+1 se v DX12 izračuna bistveno hitreje kot v DX11.


Async shaderji.... jap, očitno jim še ni uspelo. Pa tolk simpl en driver izdat?

omg DX12 boost. Jap za CPU in driver overhead je res odličen.. zdej pa ali bo za rdeč ali zeleni tabor optimizacija je pa odvisno od developerja! Še vseeno ima AMD večji na nižjih resolucijah (driver overhead DX11).

Tom Phoenix je izjavil:

Novice glede nereferenčnih verzij so do sedaj dokaj neobetajoče; izgleda da bodo kar precej dražje. :| Upam da bomo kmalu izvedeli kaj novega glede RX 470.


Sej ta kompilacija z PCIe je tud en "bullsh*t"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

tikitoki ::

VANR je izjavil:

Telbanc je izjavil:


GTX 1060 bo verjetno za 15% počasnejša od 470 8gb, kaj šele od 480. 3 in 6 gb rama zdej je mal za časom, ni posrečena kombinacija.


Močno dvomim... 1070 in 1080 sta v skoraj vseh igrah na drugem in prvem mestu. GTX 1060 bo pa kar na dnu? GTX 970 je približno enako močna, kot RX 480.

Pa v veliko testih, ki sem jih gledal, so igre na karticah od NVidie potrebovale manj VRAM-a, tako, da tistih 2GB manj ne bi smela tepsti - sploh ne pri 1080p.
Sicer je to samo ugibanje, ampak bi prej rekel, da bodo dali ven nekaj med Fury in Nano, za kakih 350EUR. Še enkrat, samo ugibanje. Ampak precej bolj verjetno, kot pa 15% slabši performance od 470...


dream on. Tolk radodarna pa Nvidia pr mainstreamu ni

PredatorX ::

2GB VRAMA je premal za 1080P.

Napajalc ::

Amazon pa švaba imata vrednost $ glih umes med r9 390 in gtx 970 gledano ko so ble cene normalne, 270$=270e, 40$ preveč, zgleda da tržna vrednost igra, referenčan rx 480 = extrem OC gtx 970.
011011100111010101100010

PredatorX ::

Pa kdo bo zdej kupu GTX 970. Sam slovenski trolli, pa noben drug.

Kupiš RX 480 al pa počakaš na GTX 1060.

scipascapa ::

jaz takoj kupim gtx 970 za neko znosno ceno, to je 150€ nekje.

PredatorX ::

scipascapa je izjavil:

jaz takoj kupim gtx 970 za neko znosno ceno, to je 150€ nekje.


In kaj še malo pa pride GTX 1050TI in RX 470. Kr mej maxwella.

RX 480 ma 32 ROPov pa še vseeno lepo konkurira RX 390.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PredatorX ()

D3m0r4l1z3d ::

Nič, počakat na aib izvedbo v stock 980 rangu in pod 300 eur pa bo do Vega 10 mir, takrat pa se začne tisto pravo, ker zdaj obe firmi bolj na safe igrajo in sta kot v intel tick tock ritmu, Pascal in Polaris oba z benefiti zaradi 14/16nm

Tokrat zna biti sicer 1060 hitrejša in dražja ali pa bodo ceno lovili in jo oskubili kot 960, v tem primeru bolj konkurenca rx 470, ki bo za fhd monitorje najboljši p/p od radeonk
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

MaterVola ::

Reports have come to light: the RX 480 draws more power from the motherboard than the maximum 75W allowed by PCI-E specifications. Reddit user alkaladur made a comprehensive summary of the situation, according to specialized hardware review website TomsHardware, the RX 480 averages 86W consumption from the PCI-E slot.

Hm....

Napajalc ::

Sploh ni tako hudo na rx 480, deklarirano 150w potegne pri furmark ~230w kot system, na gtx 970 deklarirano 160w potegne malo čez 300w v furmark, z precej manj fps, vsi vemo da fps v furmark pomeni pa višjo porabo.
011011100111010101100010

D3m0r4l1z3d ::

Napajalc je izjavil:

Sploh ni tako hudo na rx 480, deklarirano 150w potegne pri furmark ~230w kot system, na gtx 970 deklarirano 160w potegne malo čez 300w v furmark, z precej manj fps, vsi vemo da fps v furmark pomeni pa višjo porabo.

Link ali pa le tvoj faanboyisem
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

mirancar ::

kaj je zdej z rx 470 ? zgleda kot da bo samo 12% slabša za -25% cene

NightHawk ::

Napajalc je izjavil:

Sploh ni tako hudo na rx 480, deklarirano 150w potegne pri furmark ~230w kot system, na gtx 970 deklarirano 160w potegne malo čez 300w v furmark, z precej manj fps, vsi vemo da fps v furmark pomeni pa višjo porabo.


Kar vsi vemo je, da ti malo nakladaš.

Mitja358 ::

Za moje pojme je zmogljivost taka, kot je bila napovedana - priznam, da sem zaradi vsega hypa pričakoval nekoliko več, ampak nikakor me ni razočarala. Edino poraba bi pa lahko bila nižja za moje pojme, to pa me je malenkost presenetilo.

Ker je verjetno vzrok tudi proizvodni proces, a obstaja možnost, da bo RX 480 čez 2 ali 3 mesece bolj energetsko učinkovita (verjetno ne, ker dvomim da bodo spreminjali oz. popravljali proizvodnjo) od trenutne? Verjetno se bodo na Polarisu učili za Vego ...

P.S. Zdaj čakam samo še na Bristol Ridge APU za desktop, ki je že objavljen na AMD strani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

Mitja358 ::

Očitno je možnost tudi revizije, glede na tole shemo imena?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mitja358 ()

tiborrr ::

hojnikb je izjavil:

Super tole slišat :)
Btw, kaka je kej poraba pr 1500Mhz ?

Približno 210-220W v Furmarku. To je iz vtičnice tako od oka. Nisem dal amp clampa na PCIe napajalni kabel, pa tudi ne na na PCI-e slot (Drugače en klasičen ribbon in amp clamp čez +12V). Za primerjavo, moj GTX 980 Ti @ 1.48GHz, 1.2V je okoli 380W v istih pogojih.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!

Napajalc ::

NightHawk je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Sploh ni tako hudo na rx 480, deklarirano 150w potegne pri furmark ~230w kot system, na gtx 970 deklarirano 160w potegne malo čez 300w v furmark, z precej manj fps, vsi vemo da fps v furmark pomeni pa višjo porabo.


Kar vsi vemo je, da ti malo nakladaš.

Ti pa Any = zlata ribca, je blo že loinkano v tej temi:



http://www.anandtech.com/show/10446/the...
011011100111010101100010

m0LN4r ::

70W razlike pr skor istem performancu med 28nm in 14nm, tle se ni nicesar za hvalit.
1070 pa je 16nm in porab samo 40W vec potemtakem in je konkretno hitrejsa, brez PCI-E komplikacij.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tikitoki ::

Mitja358 je izjavil:

Za moje pojme je zmogljivost taka, kot je bila napovedana - priznam, da sem zaradi vsega hypa pričakoval nekoliko več, ampak nikakor me ni razočarala. Edino poraba bi pa lahko bila nižja za moje pojme, to pa me je malenkost presenetilo.

Ker je verjetno vzrok tudi proizvodni proces, a obstaja možnost, da bo RX 480 čez 2 ali 3 mesece bolj energetsko učinkovita (verjetno ne, ker dvomim da bodo spreminjali oz. popravljali proizvodnjo) od trenutne? Verjetno se bodo na Polarisu učili za Vego ...

P.S. Zdaj čakam samo še na Bristol Ridge APU za desktop, ki je že objavljen na AMD strani.


Ze pr telewfonih se je izkazalo, da je so 14nm cipi bolj pozresni od 16 nm oz. da je en proizvodni proces, kontraintuitivno slabsi. Domnevam, da so vmes oba procesa se malece dodelali, sam bi znal biti del problema za AMD in the long run, mogoce pa ima kdo sveze podatk o prednostih in slabostih obeh tehnologij? Je pa res, da AMD nima proiblemov z dobavljivostjo:).
Seveda pa je glavni krivec AMD... Skoda, da ne znajo optimizirati zadeve, kot NVIDIA

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

D3m0r4l1z3d ::

Napajalc je izjavil:

NightHawk je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Sploh ni tako hudo na rx 480, deklarirano 150w potegne pri furmark ~230w kot system, na gtx 970 deklarirano 160w potegne malo čez 300w v furmark, z precej manj fps, vsi vemo da fps v furmark pomeni pa višjo porabo.


Kar vsi vemo je, da ti malo nakladaš.

Ti pa Any = zlata ribca, je blo že loinkano v tej temi:



http://www.anandtech.com/show/10446/the...

Na tem iatem lunku pa je poraba v Crysis le 10w manjša od 1070 fe, spodaj pa razlaga: 1070FE further complicates matters, as its performance is well ahead of RX 480, and yet its power consumption at the wall is within several watts of AMD’s latest card. Given what we saw with FurMark I have little reason to believe that card-level power consumption is this close, but it looks like AMD is losing out elsewhere; possibly with driver-related CPU load.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m0r4l1z3d ::

Na tpu pa izmerijo porabo od same kartice, kjer je typical gaming poraba okoli 980, 1070fe,... peak v furmarku pa 166w, kar je tudi v tem rangu, skratka pušiona v tem smislu in Polaris je že zakoličen

https://www.techpowerup.com/reviews/AMD...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

NightHawk ::

Napajalc je izjavil:

NightHawk je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Sploh ni tako hudo na rx 480, deklarirano 150w potegne pri furmark ~230w kot system, na gtx 970 deklarirano 160w potegne malo čez 300w v furmark, z precej manj fps, vsi vemo da fps v furmark pomeni pa višjo porabo.


Kar vsi vemo je, da ti malo nakladaš.

Ti pa Any = zlata ribca, je blo že loinkano v tej temi:



http://www.anandtech.com/show/10446/the...


Ja, sem prebral ta review ampak še kar ne najdem FPS f Furmarku. Kje vidimo te FPSje o katerih govoriš?

Ker glede na to, da ima enako porabo kot 970 v gamingu in tudi tam-tam preformans bi lahko sklepali, da, enako kot nekatere Nvidie, prepozna load Furmarka in zabremza kartico.

Kaj ni tole bolj reprezentativno?

D3m ::

Senitel je izjavil:

Sem že za "async compute" rekel, da bi NV morala izdat driver, ki bi 50% SM-ov rezerviral za compute in 50% za grafiko na Maxwellu. Izključno zaradi retardov, ki padajo na "omg async boost!!111oneone".
Bom moral isto dodat še za DX11 driverje. Očitno mora NV pripeljat nazaj pre Mantle DX11 driverje. Spet izključno zaradi retardov, ki padajo na "omg DX12 boost!!!1111oneoneone".

Ker ja 1+1 se v DX12 izračuna bistveno hitreje kot v DX11.


Torej, da potegnemo črto. Za vse je kriv AMD. :D
|HP EliteBook|R5 6650U|
««
45 / 121
»»