» »

SpaceX reusable rockets

SpaceX reusable rockets

Temo vidijo: vsi
««
18 / 111
»»

WarpedGone ::

Here they go again OTV-5 mission:
Zbogom in hvala za vse ribe

vostok_1 ::

Vojašks misija, z dokaj posebnim tovorom...interesting

flawless
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

pegasus ::

Bjutiful.

WarpedGone ::

Eh, to je ja čist simpl, vsakdo bi to lahk naredu ...
Zbogom in hvala za vse ribe

lynxslo5 ::

Elon Musk kicks ass.

vostok_1 ::

WarpedGone je izjavil:

Eh, to je ja čist simpl, vsakdo bi to lahk naredu ...


Ni.
Ampak vedno bolj mislim, da bi droug padalo lepo pasalo namesto entry burna.
Kar nekaj goriva se pokuri. Višina je tam 50km, pol več kot gre blackbird.

Sicer res bi potrebna večja pristajalna platforma. Pač neka večja obdelana površina.

Je povsem jasno, zakaj se je musk prvo odločil za propulsed landing, ker pač je res lažje debugat.
Ampak to ne pomeni, da ne bodo konkurenti preizkusili. Hell, mogoče celo same spaceX, glede na to, da si bodo nabrali ogromno izkušenj.
Fluidna numerika pa bo iz leta v leto boljša.

PS. Pristali so na center X-a. Bullseye.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

7982884e ::

dej primer uporabe padala na podobni visini, pri podobni hitrosti in podobni masi.

Višina je tam 50km, pol več kot gre blackbird.

ja. in na 50 km je gostota zraka 0.07% gostote na morski visini. na 20 km je 7%.
tvoje padalo ali ne bo resilo rakete pred razpadom v atmosferi, ali pa bo neprakticno ogromno.

vostok_1 ::

7% hitro narase.
Del landing in del entry burna bi bilo padalo.


Srce mi para, ko vidim kurit toliko goriva when there's a perfectly good atmosphere to grind with.
Hell. Sem tudi podpornik za nek hibrid med flapsi in drouge padalom.

V teoriji, če bi bilo mednarodno sodelovanje v prihodnosti na bistveno višjem nivoju, bi lahko celo planiral daljše horizontalne pristanke.
Vzletiš v kazakstanu, pristaneš v mongoliji. Štartaš v mongoliji, pristaneš v usa. itd.
Daljša pristajalna pot, manj zahtevno bremzanje in manjše sile na raketo.

Ampak ja. Rabimo še dosti testiranja in izredno dobre vremenske mape in fluidne izračune.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

MrStein ::

To je delno tako, kot če bi planiral popolno volovsko vprego. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Invictus ::

Smo še kar pri padalih?

Drugače se padala odpirajo nekje na 7km.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

cleanac ::

vostok_1 je izjavil:

7% hitro narase.
Del landing in del entry burna bi bilo padalo.

Srce mi para, ko vidim kurit toliko goriva when there's a perfectly good atmosphere to grind with.
Moral boš pozabiti ta tvoja padala, ker entry burn je potreben v vsakem primeru, da zmanjšaš hitrost s katero lahko vstopiš v atmosfero brez poškodb. Če bi želel vstopiti brez entry burna, bi potreboval heat shield, ki pa ga praktično ne moreš namestiti zaradi thrusterjev.
Ko imaš enkrat zadevo tako daleč, da lahko thrusterje "vklapljaš" po želji ni več nobene dileme ali boš gor dal padalo ali malo več goriva.

vostok_1 ::

Ko je atmosfera tako gosta, da že začne žgat potem je tudi upor zadosten za zaviralno padalo.

Ampak kot rečeno lahko bo nekaka kombinacija flapsov in finsov.
Whatever, nekaj kar pač izkorišča atmosfero in ne goriva.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

SambaShare ::

Koga briga tisto gorivo če je celotna cena goriva 0.3% cene rakete (~200k). Koliko je potem cena goriva za zaviranje? 10k?

vostok_1 ::

Ko je en polet na vsake toliko, ne ni pomembno.

Ko bo to skoraj dnevna zadeva in polno konkurentov...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Gaius ::

Pogon je treba zamenjat, tako za vzlete kot pristanke. Good old school rocket busterji bodo mogli it v muzeje, če se želimo izviti iz mrtve točke na papirju. There has to be a way...

Res računam na AI, da nam bo naredila tisti preskok v tehniki, ki ga rabimo (kar se pogonov tiče). Ker človeška pamet se je očitno ustavila pri tem kar gledamo že zadnjih 60 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gaius ()

vostok_1 ::

Šure, i'm for it.

Ampak moj point je vedno bil...čemu trošit gorivo, če imaš tak odličen zaviralni medij for free, in a way!
Ponavljam. Če bi recimo imel možnost dolgega pristanka, bi lepo glide al po robu atmosfere dokler ne prideš na lepo pozicijo za pristanek. Pristajališča pa bi lahko bila tako pogosta kot letališča. Skoraj povsot. Hell...predlagam, da bi letališča naknadno dogradila spaceport. Lahko bi jih imeli po celem ekvatorju na tak način.
Pol niti padala ne bi potreboval, sam dobre flapse in to je to.
Ampak ja, je treba preštudirat še marsikaj do takrat.

@Gaius

Za dostop v vesolje je večina tehnik konceptualno že domišljena. Manjka nam še tehnične sposobnosti.
Skyhook mislim, da je ena od boljših. Tam zravn je še orbital ring.

AI, vsaj v osnovi nam nima kaj pomagat. Že vemo kako naredit. Ampak to je megalomanski projekt.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Gaius ::

To je vse tako zastarelo in prav nič fancy. Hočem super duper futuristično tehniko.

vostok_1 ::

Super duper ali ne. Če hočeš ekonomično pol ti ne ostane veliko.

Lahko sicer eksplodiraš jederske konice pod ritjo, ampak to je malo preveč super duper dumb.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Ampak moj point je vedno bil...čemu trošit gorivo, če imaš tak odličen zaviralni medij for free, in a way!


Zato, ker porabis vec goriva, da vso to pristajalno opremo (padala) odneses v vesolje.

vostok_1 je izjavil:

Ponavljam. Če bi recimo imel možnost dolgega pristanka, bi lepo glide al po robu atmosfere dokler ne prideš na lepo pozicijo za pristanek. Pristajališča pa bi lahko bila tako pogosta kot letališča. Skoraj povsot. Hell...predlagam, da bi letališča naknadno dogradila spaceport. Lahko bi jih imeli po celem ekvatorju na tak način.
Pol niti padala ne bi potreboval, sam dobre flapse in to je to.


Ponavljam. Ne. Pojma nimas. :) Ko nardis deorbit burn, moras zmanjsati hitrost iz 7.8km/s na recimo 6km/s. In potem s to hitrostjo zacnes padati v atmosfero. Vmes ti hitrost se naraste na kaksnih 8km/s in, ko prides do tistega trenutka, da je atmosfera dovolj gosta, da ustvarja dovolj vzgona za tvoj 'gliding' si v bistvu ze ena krogla plazme. :) Ce imas pa powered descent dokler nimas moznosti jadranja, si pa ze porabil vec goriva kot bi ga za sam pristanek brez jadranja.

Nehaj fantazirat. :)

vostok_1 ::

Spet boš moral hlače spustit. Te ni še izučilo...
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

7982884e ::

vostok_1 je izjavil:

Ko je atmosfera tako gosta, da že začne žgat potem je tudi upor zadosten za zaviralno padalo.

Ampak kot rečeno lahko bo nekaka kombinacija flapsov in finsov.
Whatever, nekaj kar pač izkorišča atmosfero in ne goriva.

raketa ze sedaj (v nizji atmosferi, ko ne gre vec zelo hitro) prileti "bocno" in uporablja cel bok za zaviranje
zaviralno padalo pac ne mores uporabljati povsod, ker je to velika povrsina brez velike trdnosti, ce zacne raketo "zgat" atmosfera pod visokim tlakom na mestu stika, potem padalo pac nima sans preziveti. saj tudi na marsu odprejo padala sele dosti nizje, po tem ko se izvede aerobraking in "bouncing".

na zemlji pa ne vem, koliko bi lahko se pridobil z aerobrakingom, brez da bi namestil en kup hardvera.

ker zadnji/zadnja dva burna nista tako pozresna glede goriva kot je prvi, ki ga tako ali tako rabis, pa poleg tega bos zadnjega v vsakem primeru moral imet, ker raketa je pac tezko lifting body tipa space shuttle.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 7982884e ()

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Spet boš moral hlače spustit. Te ni še izučilo...


To je vse kar znas povedati? Kaj, ko bi dal en sam primer, lahko tudi teoreticni, pristanka, kot ga ti opisujes.

A ves, mal je tezko rect: 'ok, vostok je pametnejsi od celotne vesoljske industrije, mu bomo verjel na besedo'. Tko, da bi blo zazeljeno, da podas vsaj kak paper napkin izracun, kako iz 400km visine in 8km/s prides na 0m visine in 0km/s z jadranjem po atmosferi.

Ker drugace ti bo spet kdo pobrisal post in bos pol moderatorjem posiljal butthurt vprasanja, zakaj se tvoje poste brise.

vostok_1 ::

BigWhale je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Spet boš moral hlače spustit. Te ni še izučilo...


To je vse kar znas povedati? Kaj, ko bi dal en sam primer, lahko tudi teoreticni, pristanka, kot ga ti opisujes.

A ves, mal je tezko rect: 'ok, vostok je pametnejsi od celotne vesoljske industrije, mu bomo verjel na besedo'. Tko, da bi blo zazeljeno, da podas vsaj kak paper napkin izracun, kako iz 400km visine in 8km/s prides na 0m visine in 0km/s z jadranjem po atmosferi.

Ker drugace ti bo spet kdo pobrisal post in bos pol moderatorjem posiljal butthurt vprasanja, zakaj se tvoje poste brise.


Moj post ni bil trol, ampak se točno navezuje na tvoj pretekli butthurt. Pa prosim ne bit kot nekdo drugi in izkoriščat tvojo moderatorsko moč, za brisat tebi nevšečne poste. Hvala

Isto te bi lahko jz vprašal preden je spaceX naredu reusable...najdi mi kak primer takega pristajanja!?

Ga ni...dokler se ga ne izumi.



7982884e je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Ko je atmosfera tako gosta, da že začne žgat potem je tudi upor zadosten za zaviralno padalo.

Ampak kot rečeno lahko bo nekaka kombinacija flapsov in finsov.
Whatever, nekaj kar pač izkorišča atmosfero in ne goriva.

raketa ze sedaj (v nizji atmosferi, ko ne gre vec zelo hitro) prileti "bocno" in uporablja cel bok za zaviranje
zaviralno padalo pac ne mores uporabljati povsod, ker je to velika povrsina brez velike trdnosti, ce zacne raketo "zgat" atmosfera pod visokim tlakom na mestu stika, potem padalo pac nima sans preziveti. saj tudi na marsu odprejo padala sele dosti nizje, po tem ko se izvede aerobraking in "bouncing".

na zemlji pa ne vem, koliko bi lahko se pridobil z aerobrakingom, brez da bi namestil en kup hardvera.

ker zadnji/zadnja dva burna nista tako pozresna glede goriva kot je prvi, ki ga tako ali tako rabis, pa poleg tega bos zadnjega v vsakem primeru moral imet, ker raketa je pac tezko lifting body tipa space shuttle.


Prvi burn je res najbolj požrešen. Ne vidim, da se bi ga enostavno znebilo. Morda edino zoptimiziralo.

Saj ne zagovarjam, da bi se pikiralo z max hitrostjo dol. Itak da ne.
Ampak predvsem entry burn in delno morda landing burna.
Da bi to terjalo nek poseben hardware...nah. Malo redezajnat strukturo in vržz gor tri škatle s padali, ali dve...ali eno, če jim uspe naredit.

Žganje je povsem odvisno s kako trajektorijo padaš. Če pikiraš ali če se počasi spuščaš v orbito.
Lahko da sploh res ne bo poterbno ne padala ne flapsov, sam celo raketo bodo v roku par dni bremzali na zgornji atmosferi.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:


Moj post ni bil trol, ampak se točno navezuje na tvoj pretekli butthurt. Pa prosim ne bit kot nekdo drugi in izkoriščat tvojo moderatorsko moč, za brisat tebi nevšečne poste. Hvala

Isto te bi lahko jz vprašal preden je spaceX naredu reusable...najdi mi kak primer takega pristajanja!?

Ga ni...dokler se ga ne izumi.


O ce ti sploh govoris?! Ti si zacel nakladat o padalih in o tem, kako bi lahko pristajali z jadranjam in bi imel en kup 'letalisc' na ekvatorju. Jaz ti pa probavam dopovedati, da te stvari niso tako enostavne, ker preden zadanes gostejse plasti atmosfere se premikas s priblizno 8km/s. Tvoj response na to je bil pa odgovor trolla, ki nima kaj vec pametnega povedati, kaj sele argumentirati in zagovarjati svoje bizarne trditve.

Atmospheric entry @ Wikipedia

Tle ti strokovnjaki povedo, da feathered re-entry iz orbite ni nekaj na kar lahko racunamo. Ce bi bila meja med atmosfero in vesoljem tako jasna kot je med morjem in atmosfero, potem bi se lahko pogovarjali o jadranju na tla. Tako se pa ne moremo. Delta-V za dosect ISS je vec kot 9km/s in tocno isto porabis, da prides iz orbite nazaj na tla.

Na, se tele stvari si lahko preberes:
https://what-if.xkcd.com/58/
https://www.quora.com/Is-re-entering-th...

vostok_1 je izjavil:

Lahko da sploh res ne bo poterbno ne padala ne flapsov, sam celo raketo bodo v roku par dni bremzali na zgornji atmosferi.


Oh, daj si ze preberi kaj o orbitalni mehaniki in termodinamiki. Tega se enostavno ne da narediti. Fizicno je nemogoce. Ne mores ostati par dni v zgornji atmosferi. Dol pades in zgoris. :>

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

vostok_1 ::

Šure. Ok. Še vedno pa kombinacija obeh ni izključena. Malo boostback burna, malo padala/flapsov.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

vostok_1 ::

30% baje se žrtvuje payloada za imet recovery first stage.

30% ni tako malo, ko bo to že vsak drugi počel. Takrat se bo že kdo nekaj izmislil. Malo heat shielda, malo padal itd.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Invictus ::

Seveda padalo in cel mehanizem ne tehta nič ?!?!?!

Pa da ne govorim o nezaneljivosti padala in mehkobi pristanka.

Vprašaj padalce na vozičku...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

vostok_1 ::

Ne štekaš.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Invictus ::

Ne znaš razložit in utemeljit... ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

vostok_1 ::

Tkoj ko rečeš padalo, vi začnete z nekimi 7km pa zlomljenimi hrbtenicami n shit.

Lahko da bodo noge služile kot zaviralo, lahko kaki posebni finsi + zaviralno padalo itd.
Seveda ne vem detajle.
Ampak kr trdit, da ni šans, glede, da ni še 100% ovrženo, 30% payloada pa trenutno "zavržemo", kar ni tako malo. Sam poglej kaj delajo nizkocenovni prevozniki, na mm določajo velikost prtljage, teže itd.

Se upam trdit, da vi ste vrjetno bli eni tistih, ki ko je prvič Musk predlagal reuse prve stopnje...."ni šans, nemogoče je! Prevelika teža, prevelik objekt. Vrtelo ga bo v zraku, bla bla bla."

Skratka, SpaceX že uporablja padal...in to celo samo manevrirna.

Zgleda, da vas nisem prvič dovolj nabil v rit, pa iščete še.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

DarkSite ::

M. padala bodo LE za fairinge, kar je itk logično. Ostalo pozabite.

Kot nekdo, ki spremlja zadevo, ko je bil še F1 v povojih lahko zatrdim, da Musk nikoli ni bil nakljonjen padalom. Še celo trdil je, da mora spaceship zgledat kot pravi spaceship torej brez fcking padal.

vostok_1 ::

Musku je pomemben kul faktor, zakaj pa misliš da se jebe z vesoljsko obleko.

Kitajce vrjetno to ne bo brigalo.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

30% ni tako malo, ko bo to že vsak drugi počel. Takrat se bo že kdo nekaj izmislil. Malo heat shielda, malo padal itd.


Kam bos dal pa heat shield na prvi stopnji?! :)))

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Lahko da bodo noge služile kot zaviralo, lahko kaki posebni finsi + zaviralno padalo itd.
Seveda ne vem detajle.
Ampak kr trdit, da ni šans, glede, da ni še 100% ovrženo, 30% payloada pa trenutno "zavržemo", kar ni tako malo. Sam poglej kaj delajo nizkocenovni prevozniki, na mm določajo velikost prtljage, teže itd.


Nihce ni trdil, da se ne da narest zadeve s padali. Sam pravimo, da je powered pristanek cenejsi kot padala ali pa padala + powered pristanek. Dry weight Falcona FT je okrog 25 ton. Za to bi potreboval padalo s premerom 300m. Good luck with that. :)))

vostok_1 je izjavil:

Se upam trdit, da vi ste vrjetno bli eni tistih, ki ko je prvič Musk predlagal reuse prve stopnje...."ni šans, nemogoče je! Prevelika teža, prevelik objekt. Vrtelo ga bo v zraku, bla bla bla."


Lahk se gres kr stavit, ampak tudi tega ni nihce tle trdil. :>

vostok_1 je izjavil:

Zgleda, da vas nisem prvič dovolj nabil v rit, pa iščete še.


Glede na to, da si ti edini, ki se obnasa kot asshole, nisem preprican, da ves kdo je koga in kam.

vostok_1 ::

300m da.

There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

BigWhale ::

Apollo kapsula je imela tri padala in vsako je imelo premer okrog 35m. Se pravi skupaj 100m. Splashdown je bil pri nekaj vec kot 9m/s. Apollo 11 je imel ob pristanku skoraj pet ton.

Falcon 9 stage one tehta petkrat toliko in touchdown speed mora biti priblizno 0 m/s. Imas prav, 300m premera za padala je verjetno premalo. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

NSA_Agent ::

Dej vostok ne trollej. Če boš pa rekel, da ne trollaš, pa naj tvoja naslednja izjava vsebuje sledeče podatke: Velikost padala, teža kompletnega sistema, vključno z ojačitvami, ki jih boš potreboval, da postaviš nekaj na vrhu rakete. Kolikšna bo razlika hitrosti zaradi padala samega. Količina goriva ki ga boš moral dodati da boš peljala padala s sabo, in količina goriva, ki ga boš prišparal z zaviranjem s temi padali. Za namenček pa še koliko več goriva bo potrebno za korekcijo smeri, ko te bo jetwind odnesel od cilja. Tako. tole lepo zračunat, do takrat pa se ni treba javljat. Če sem pozabil še kakšno spremenljivko pa naj še fantje dodajo.

vostok_1 ::

Velikost: nekaj metrov premera.
Teža sistema: 10-30 kg.
Ojačitve: So že. A mislite, da gridfinsi so kr gor zalepljeni? Grid finsi doživljajo konkretne obremenitve.
Razlika hitrosti: >100t "proti-potiska", you tell me
Dodatno gorivo: Kako tono.
Prišparano gorivo: 30%
Jetwind: boš pač pristal nekje drugje med kazakhstanom in mongolijo, no biggie. PS. Tako padalo sploh ne bi pretirano spremenilo smer. Nič pretirano več kot pri boosterji.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

Invictus ::

15 kg tehta jadralno padalo. Za enega padalca. Ki ima max. 120 kg. Pa to padalo ne prenese sil prostega pada ob odprtju, ampak se strga.

Tako da ne vem od kje tebi ta cifra...

Nehaj bluzit.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

vostok_1 ::

Invictus je izjavil:

15 kg tehta jadralno padalo. Za enega padalca. Ki ima max. 120 kg. Pa to padalo ne prenese sil prostega pada ob odprtju, ampak se strga.

Tako da ne vem od kje tebi ta cifra...

Nehaj bluzit.


Najtežji del je vrv. Dobro lahko tudi +100kg. Does not matter.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Samuel ::

vostok_1 je izjavil:

Jetwind: boš pač pristal nekje drugje med kazakhstanom in mongolijo, no biggie. PS. Tako padalo sploh ne bi pretirano spremenilo smer. Nič pretirano več kot pri boosterji.


In koliko stane prevoz nazaj take rakete iz neznane lokacije??
Dajmo ostat pametni, ne igrat bebcev.
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

vostok_1 ::

Malo. Ker prineseš naslednjo pošiljko z letalom or something, narediš maintenance in refuelaš, nato pa pošlješ spet gor pa pristaneš na kitajskem. Ponoviš postopek in si že v ZDA.

Bolj se mi poraja vprašanje, koliko bi bilo sploh za pošiljat gor zadev. To ne bi imelo velikega ekonomskega smisla v kolikor ne bi imeli kolonij in dnevne lete, po možnosti par letov na dan.

Pač, podobno kot letališča in letala.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

vostok_1 je izjavil:

Velikost: nekaj metrov premera.
Teža sistema: 10-30 kg.
Ojačitve: So že. A mislite, da gridfinsi so kr gor zalepljeni? Grid finsi doživljajo konkretne obremenitve.
Razlika hitrosti: >100t "proti-potiska", you tell me
Dodatno gorivo: Kako tono.
Prišparano gorivo: 30%
Jetwind: boš pač pristal nekje drugje med kazakhstanom in mongolijo, no biggie. PS. Tako padalo sploh ne bi pretirano spremenilo smer. Nič pretirano več kot pri boosterji.


Ce ne bos zalepil kaksne paper napkin kalkulacije ali pa kaksnega linka o taksnem pristajanju s padali bom zacel tvoje poste o padalih brisat. Vkljucno s temle. Ker zdej vleces neke stevilke iz riti, trollas in smetis temo. Nimas pojma o nicemer.

Se enkrat, Apollo 11 je imel 5 ton in za pristajanje s hitrostjo 9m/s je potreboval tri padala s skupno tezo 180kg. Falcon 9 Stage One ima 25 ton in pristati mora s hitrostjo manj kot nekaj metrov na sekundo, na vnaprej dolocenem kraju in ne kr nekje. V Kazahstanu ali Mongoliji ne mores pristati.

pegasus ::

"Nimaš pojma" je mal preostro. Jaz bi temu rekel, da oseba živi v nekem svojem modelu sveta, ki se ne sklada popolnoma z realnostjo. Kar ni nič groznega, večina nas živi tako. In vsak ima svoj model sveta, v katerem živi.
Problem nastane, ko se ti nerealni modeli sveta začnejo prodajati kot samoumevni in splošne resnice. Vostok, kako fizikalno knjigo v roke, papir in svinčnk ter kalkulator, pa boš videl, kje tvoje dojemanje sveta odstopa od realnosti. Ali pa vsaj kerbal space program ;) In potem se odloči, ali boš spremenil svoj model ali pa patentiral svoje tehnične rešitve in se bogato upokojil. Vmesne opcije so precej nekoristno razsipanje energije ;)

BigWhale ::

Kerbal Space Program smo mu ze ponujali. Sam ne trza. :> Hmmm, grem tole zdej sprobat. Da vidim kako Falcon 9 stage one pristane s padali. :D

hammock ::

BigWhale je izjavil:

Kerbal Space Program smo mu ze ponujali. Sam ne trza. :> Hmmm, grem tole zdej sprobat. Da vidim kako Falcon 9 stage one pristane s padali. :D

Padala so overrated imo. Kolikor sem se spilal z KSP, sem vedno pri vstopu v atmosfero preferiral zaviranje z airbrake-i, osnova za vse skupaj pa je vedno ravno dovolj polozen vstopni kot, da te ne odbije ravno nazaj v vesolje.

Saj lahko naredis pol orbite na 50-60km visine, to pozre ogromno energije.

DarkSite ::

Kaksna padala pa bi potreboval ITS Booster(d. 12m h. 77,5m, 275ton), ko že računate :) ?

7982884e ::

vostok_1 je izjavil:

Zgleda, da vas nisem prvič dovolj nabil v rit, pa iščete še.
prav neverjeten si s tem vecvrednostnim kompleksom.

Samuel ::

vostok_1 je izjavil:

Malo. Ker prineseš naslednjo pošiljko z letalom or something, narediš maintenance in refuelaš, nato pa pošlješ spet gor pa pristaneš na kitajskem. Ponoviš postopek in si že v ZDA.

Bolj se mi poraja vprašanje, koliko bi bilo sploh za pošiljat gor zadev. To ne bi imelo velikega ekonomskega smisla v kolikor ne bi imeli kolonij in dnevne lete, po možnosti par letov na dan.

Pač, podobno kot letališča in letala.


Malo? Kako pa to veš? Gorivo samo je precej poceni. Ne vem zakaj bi komplicirali s padali, ko sploh ne moreš na začetku izračunat, koliko te polet stane.
Pa da ne govorim o Falcon Heavy, kjer bo treba pripeljat dol tri boosterje:
If you notice this notice, you will notice that this notice is
noticably not worth noticing.

vostok_1 ::

Primarno ne gre za ceno goriva.
Gre za efective payload.

Če uspeš naredi en učinkovit air brake.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
««
18 / 111
»»