Forum » Znanost in tehnologija » SpaceX reusable rockets
SpaceX reusable rockets
Temo vidijo: vsi

BT52 ::
Ja jebeno. Ker so spreminjali konfiguracijo downcommerjev na V2 verziji. Prej so imeli enega skupnega za vse motorje. Zdaj pa so jih razdelili na 3 manjše. Verjeno kavitacija samo kot ste rekli težko tole simulirat, v kaki situaciji se to zgodi.

lynxslo5 ::
Pristanejo že, ampak ti boosterji izgledajo kot ožgana cigareta. To ne more ponovno leteti. Najbrž je treba zamenjat vse motorje.
Mogoče čez 10 let, če ne bo prej cel Starship program padel v vodo.
Tudi Falcon 9 po pristanku izgleda kot ožgana cigareta. Malo so poglej kakšen posnetek pristanka Falcona 9.
Core i7-14700F, Kingston DDR5 32GB (2x16GB) 5600MHz,
MSI PRO B760-P, MSI Nvidia RTX 4070 12GB, NVME Samsung 990 PRO 2TB,
Antec DF700 Flux, Win 11 Pro, ASUS PA279CV ProArt
MSI PRO B760-P, MSI Nvidia RTX 4070 12GB, NVME Samsung 990 PRO 2TB,
Antec DF700 Flux, Win 11 Pro, ASUS PA279CV ProArt

bm1973 ::
Očitno s res nekaj zajebali pri dovodu goriva...
Bi mislil, da bodo imeli probleme s pristankov 1. stopnje, in lovljenjem, ne pa s spravljanjem 2. stopnje v orbito...
Bi mislil, da bodo imeli probleme s pristankov 1. stopnje, in lovljenjem, ne pa s spravljanjem 2. stopnje v orbito...

skumpl ::
SpaceX gets FAA approval for 25 Starship launches per year
The previous cap was five.
https://www.space.com/space-exploration...
The previous cap was five.
https://www.space.com/space-exploration...

BT52 ::
Očitno s res nekaj zajebali pri dovodu goriva...
Bi mislil, da bodo imeli probleme s pristankov 1. stopnje, in lovljenjem, ne pa s spravljanjem 2. stopnje v orbito...
Zaradi potreb po zmogljivosti potiskaš meje in že v osnovi ti izbira rosfraja ukrade maso tovora. Tako moraš iskat optimizacije vseepovsod. Res da celokupno mogoče zaradi izbire materiala izgubijo v celotnem letalnem ciklu minimalno, je pa parazitična masa vsekakor tam.
Mogoče kdo pozabi ampak masa ni samo ogrodje in začetno stanje goriva. Ampak bi lahko dali argument da celotna mokra masa pri pristanku je zelo pomembna. Z drugimi besedami ko pristaneš moraš imet v glavnih in pristajalnih "header" tankih čim manj ostalega goriva. Govori se o tonah ostalega goriva. Musk mislim govori o 5-10 tonah.
Še posebi tole velja za drugo stopnjo. 1 : 1 je razmerje, če ti lahko ostane 1 kilogram manj v tankih to pomeni takoj 1 kg tovora.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

AvtoR ::
A se že kaj ve kdaj bo naslednji polet? Očitno delajo kar velike spremembe na SS. Veš čas so se zgovarjali na FAA, da jih zavira.
Zdaj baje to ni več problem? Mogoče delajo po bolj normalnih urnikih, medtem ko se Musk ukvarja z politiko?
Zdaj baje to ni več problem? Mogoče delajo po bolj normalnih urnikih, medtem ko se Musk ukvarja z politiko?

BigWhale ::

BT52 ::
Mhm. Tole samo fani trdijo. Musk pa tudi včasih bi lahko držal tipkovnico malce zadi. Ampak kar ne pomeni, da FAA ne rabi prevetritev postopkov, modernizacijo v aspektih in več ljudi za povečano raketno dejavnost. Skratka raketna industrija raste prehitro od nadzornega organa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()

BigWhale ::
Ampak kar ne pomeni, da FAA ne rabi prevetritev postopkov, modernizacijo v aspektih in več ljudi za povečano raketno dejavnost. Skratka raketna industrija raste prehitro od nadzornega organa.
To je popolnoma res. Se pa bojim, da bi znalo iti kaj na racun varnosti. Ze v letalstvu se to dogaja, tukaj se mi pa zdi, da bi lahko bil se vecji 'texas'.

pegasus ::
En folk ma res preveč časa ;)
Če bi bil Gwynne Shotwell, bi take analiste kar najel in jim pofutral vso telemetrijo in video posnetke ;)
Če bi bil Gwynne Shotwell, bi take analiste kar najel in jim pofutral vso telemetrijo in video posnetke ;)