» »

Excel - prosim za pomoč

Excel - prosim za pomoč

Marusha ::

Pozdravljeni!
Dve stvari pri Excelu mi delata probleme in lepo bi prosila, če mi zna kdo pomagati.
 
Da razložim svoje prvo vprašanje.
Imam dve tabeli. V prvi tabeli vpisujem minute (za boljšo predstavo dajmo en banalen primer npr. koliko minut na dan je Janezek vadil klavir). In konec tedna se mi seštevek teh minut v tednu prenese v drugo tabelo, kjer imam pregled vseh minut po tednih. Recimo, da je seštevek za minuli teden 215min. Jaz pa bi rada v tej drugi tabeli imela izpis ne v minutah, ampak v urah. Če dam formulo 215/60, da bi iz minut dobila ure, mi pride rezultat 3,58333h, kar je v bistvu 3 ure in 35min. In stvar je v tem, da bi imela zaradi preglednosti rada rezultat zapisan točno tako, torej 3h 35min in ne samo v minutah (215min) oz. samo v urah (3,58333h). Ne morem pa pogruntat, kako bi to naredila, da mi rezultat razdeli tako, da kar je celo število pusti v urah, kar pa je za decimalko mi izračuna nazaj v minute. Mi mogoče zna kdo pomagati?
 
Drugo vprašanje pa je tako. Če spet pogledamo na primeru. V prvo tabelo vpisujemo naprimer koliko sadja smo kupili čez mesec. Recimo tako:
05.01.2015 – Banane – 5x
07.01.2015 – Jabolka – 1x
10.01.2015 – Kivi – 10x
11.01.2015 – Banane – 4x
15.01.2015 – Kaki – 6x
18.01.2015 – Jabolka – 7x
In spet bi rada, da se mi v drugi tabeli zraven izpisuje, koliko katerega sadja smo kupili v mesecu. Vendar pa bi rada, da se mi vrsta sadja prepiše v tabelo sama avtomatično in brez ponavljanja, ne da jo moram vpisovati sama.
Torej rada bi, da se artikel prepiše iz prve tabele v drugo samo 1x (tudi če so v prvi tabeli banane napisane 2x ali večkrat, so v drugi samo 1x), zraven pa seštevek, koliko je bilo vseh banan v mesecu. Tako, da bi izpis prišel tako:
Banane: 9x
Jabolka: 8x
Kivi: 10x
Kaki: 6x
Torej na noben način mi je uspe ugotoviti, kako naredim avtomatičen prepis polj v drugo tabelo brez ponavljanja (se pravi če se polje ponovi, ga prepiše samo prvič in potem ne več, ampak ga upošteva pri tistem, ki je že bilo prepisano).
 
Upam, da je napisano razumljivo in da mi bo znal kdo pomagati. Hvala že vnaprej in lp :-)
  • spremenila: Marusha ()

dukedl ::

za prvo recimo =TIME(0;minute;0)
https://www.google.si/search?q=excel+mi...
lp dukedl

Marusha ::

Oooo super, najlepša hvala, tole mi sedaj dela :)

samotest ::

za drugo, definiraj izpolnjena polja kot tabelo in ji daj oznako, ime.
Nato naredi insert pivot table, za vir določi tabelo z uporabo njenega imena in pripravi, da ti prikazuje pivot tabelo glede na SUM na tretji stolpec, količino.

Ko v prvo tabelo dodajaš nove vnose, greš za pregled na pivot tabelo in desni klik ter refresh pa imaš.

Marusha ::

Jaaa, to je to! :D
Hvala, hvala in še enkrat hvala obema. Zlata sta! Sta mi prihranila kar nekaj časa in sivih las ;)

miko22 ::

Zdravo
da ne odpiram nove teme.
mam težave z exelom pa bom skoraj živčenega dobo.
Ne zna mi zračunat časa med dvema poljema. Sem ugotovil da zato ker v enem polju kličem funkcije in ne vem več kako naj naredim
polje A je :
=IF(C540<>"";IF(B540="";NOW();B540);"") 
-> tule mi lepo izpiše čas
polje B je pa pač čas NOW()

če dam B-A mi ne prikaže pravilno časa. Če je v prvem polju ročno vnešen čas pol deluje, sedaj pa ko mam v polju A funkcijo pa ne gre in ne gre.
sem se malo igral.
v polju B prikaže čas pod "splošno": 0,8556224
dočim v polju A pa je v naslednji obliki pod "splošno": 42000;52364

kak lahko to rešim?

eh, rešil. Funkcija MOD je odgovor :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: miko22 ()

jonystar ::

Si bom sposodu temo. Zanima me kako bi v excelu naredu, da mi avtomatično izračuna vrednost posamezne vrstice. Primer kako naj bi izgledalo:



se pravi vrednosti v stolpcu 2 so vedno enake. Vrednosti v stolpcu 1 pa se spremeni v rezultat.

darkolord ::

V prvi vrstici v zadnji narediš izračun, potem pa primeš za kvadratek v spodnjem desnem robu celice in jo potegneš navzdol.


Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: darkolord ()

jonystar ::

To že ampak jest bi rad, da je v 2. vrstici račun Rezultat 1 * Stolpec 2. v 3. vrstici račun Rezultat 2 * Stolpec 2 in tako naprej.

darkolord ::

Tako?

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: darkolord ()

jonystar ::

Točno tako, sem si zamislu. Samo nevem kamo to nrdit, da mi ni treba vsako vrstico posebej vnašat podatkov in računat.

miko22 ::

Še 1x si preberi post od darkolorda

Freakylion ::

Lep pozdrav,

Si bom sposodil to temo.
Rad bi, da vi v stolpcu imel zapisane dneve od nedelje naprej in sicer na takšen način, da bi prvi dan napisal (ali izbral- kakorkoli že) sam, za njim pa bi se potem samodejno zapisali ostali dnevi. Primer. V prvo celico zapišem ponedeljek, v drugo in naslednjo se mi potem samodejno izpišejo torek, sreda, četrtek... in tako naprej. Če v prvo celico zapišem sreda, se potem samodejno naprej zapiše četrtek, petek... in tako naprej.
Ali kdo ve kako to storiti?

Hvala.

sajmon ::

Ena hitra, sicer ne najlepša rešitev.

v celico A1 vpišeš željen datum npr 1.1.2016.
V celico A2 vpišiš formulo =A1+1
formule iz celice kopiraš naprej po stolcu
stolpec oblikuješ: desni klic /format cells / zavihek number -> custom; v type vpišeš dddd


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

pomoč excel (strani: 1 2 )

Oddelek: Programska oprema
587977 (3554) -JM-
»

MS Access (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
647430 (5488) travica
»

[mySQL] Malo bolj kompliciran query :)

Oddelek: Programiranje
10945 (745) Old Spice
»

excell formule

Oddelek: Programska oprema
182188 (1890) ZePe
»

[SQL] PgAdmin preprosto vprasanje povezano s stolpci v tabeli

Oddelek: Programiranje
222205 (1564) Cvele2011

Več podobnih tem