Forum » Na cesti » Nateg s prevrtenimi kilometri
Nateg s prevrtenimi kilometri
Temo vidijo: vsi
AndrejO ::
Pa da se še jaz pridružim temi s "single data point". Na pogodbo smo pri prodaji napisali tudi kilometre. In s številko sva se strinjala oba: prodajalec in kupec. Ne vem, če se to kje evidentira, ampak število prevoženih kilometrov se sedaj zapisuje na neke papirje že skoraj pri vsakem stiku vozila s tujcem. Pa naj si bo to serviser, tehnični pregled ali pa UE pri prodaji. Centralno evidenco v Sloveniji bi tako bilo možno vzpostaviti, če še ni.
Za vseevropsko evidenco pa bi bilo že bolj zabavno. Katere kilometre navesti, če je podvozje od enega vozila, 50% karoserije od drugega, motor pa od čisto tretjega. V EU mi nič ne brani takšnega frankensteina uvoziti iz VB in ga pravilno po regelcih registrirati na podlagi njegove individualne odobritve v VB.
Koliko kilometrov ima potem tak?
Za vseevropsko evidenco pa bi bilo že bolj zabavno. Katere kilometre navesti, če je podvozje od enega vozila, 50% karoserije od drugega, motor pa od čisto tretjega. V EU mi nič ne brani takšnega frankensteina uvoziti iz VB in ga pravilno po regelcih registrirati na podlagi njegove individualne odobritve v VB.
Koliko kilometrov ima potem tak?
Utk ::
Za vse to obstajajo pravila, če crkne števec, motor itd., po pravilih se vse zabeleži v knjižico, pol pa naj šteje kilometre kdor hoče kakor hoče. Sej je vseeno kaj nazadnje na armaturi piše.
Sicer je pa za take avte večji problem, da se ne ve da so frankensteini, kot pa koliko km imajo.
Sicer je pa za take avte večji problem, da se ne ve da so frankensteini, kot pa koliko km imajo.
AndrejO ::
Ah, no. Za uvožene iz VB se dobro ve kakšni so, ker jih pred izdajo dovoljenja pregleda MOT, ki med drugim hladnokrvno popiše večje kose, ki so bili donirani skupaj s številko šasije. To (zaenkrat) niso skrite stvari, tako kot v Sloveniji.
Postane pa centralna evidenca izziv, saj dvomim, da se je/bo kdo v Sloveniji pri evidentiranju ustavil in spomnil na takšne primere.
Postane pa centralna evidenca izziv, saj dvomim, da se je/bo kdo v Sloveniji pri evidentiranju ustavil in spomnil na takšne primere.
Buggy ::
Letos je tudi mene agent pri Tili-i povprasal po km, bojda zato da bom imel drugo leto manjse placilo za kasko
Gre pa za 7 let star avto in 230Kkm.
Ker pa tudi sam pocasi malce pogledujemo po novem rabljenem avtomobilu, me zanima ce lahko kdo potrdi, da je nakup rabljenega direkt v Nemciji kar se tice realnih kilometrov dosti bolj varen. Bojda so kazni za prevrtavanje tam astronomske, pa se mentaliteta je drugacna...pa se trikrat boljse ceste imaj kot pri nas. Imam raje 3 leta starega z 120Kkm vozenega po DE AC, kot pa slovenskega z 60Kkm, ki se drgne po nasih kolovozih in dela konstantno kratke relacije...potem pa se geniji v oglas napisejo, da ga je vozila gospa ali starejsi gospod
Gre pa za 7 let star avto in 230Kkm.
Ker pa tudi sam pocasi malce pogledujemo po novem rabljenem avtomobilu, me zanima ce lahko kdo potrdi, da je nakup rabljenega direkt v Nemciji kar se tice realnih kilometrov dosti bolj varen. Bojda so kazni za prevrtavanje tam astronomske, pa se mentaliteta je drugacna...pa se trikrat boljse ceste imaj kot pri nas. Imam raje 3 leta starega z 120Kkm vozenega po DE AC, kot pa slovenskega z 60Kkm, ki se drgne po nasih kolovozih in dela konstantno kratke relacije...potem pa se geniji v oglas napisejo, da ga je vozila gospa ali starejsi gospod
Invictus ::
Če boš kupoval rabljen avto v Nemčiji, te zna priti ceneje če tam vzameš operativni leasing, kot pa da ga uvažaš k nam ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Buggy ::
Invictus ::
Ne morem.
Kako priti do tega, in kaj rabiš, nimam pojma.
Sam pač debata med mano in enim Nemcem.
Posledica je seveda da imaš nemške tablice ker je avto zavarovan v Nemčiji.
Kako priti do tega, in kaj rabiš, nimam pojma.
Sam pač debata med mano in enim Nemcem.
Posledica je seveda da imaš nemške tablice ker je avto zavarovan v Nemčiji.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sandmat ::
Buggy ::
ti že imaš raje, dobiš pa takega z 350kkm po DE kolovozih :)
Mi je vsec da malo spiknes ampak sem preprican, da je verjetnost za to dosti manjsa v DE...vsaj take informacije sem dobil iz druge roke, nisem pa preprican. Zato tukaj tudi sprasujem kako je s tem.
To da so za dolocene rabljene avtomobile cene tam dosti boljse kot tukaj, pa se opremenljeni so praviloma bolje pa tudi ni skrivnost. Ce je avto relativno mlad (majhen izpust CO2) tudi DMV, homolomo in ostale vzporedne pizdarije pri uvozu ne stanejo toliko vec, da nebi razmisljal o tej opciji. Imas tudi avto hunterje, ce isces specificen kombo modela/opreme/motorja, ki ga za provizijo najdejo zate. Zame je to good enough, z nakupom pa se mi tudi ne mudi, tako da casa imam na pretek za iskanje ustreznega kandidata
solatko ::
Pri uradnih prodajalcih v D se nimaš kaj bat, da nebi izvedel vso zgodovino vozila, vendar so cene neprimerno višje (eurotax), kot pri malih dealerjih, ki so v glavnem Turki, tam pa km znajo bit malo spremenjeni. Avtomobilska mafija deluje tudi v D, tako, da moraš bit tudi tam pazljiv.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
Znana renaultova avtohiša v sloveniji; kolegica je kupila tam 2 leti star avto s 50.000km na števcu, ker ji je tako predlagala njena kolegica, ki tam dela. 2 leti kasneje s 70.000km na števcu, je bilo treba delat izreden velik servis, ker je spustila vodna pumpa. Ponavadi na tem avtu zdrži vsaj do 150.000km prevoženih, če je še prva in original gor. Menja pa se preventivno na 120.000km ali 6 let - avto ni imel ne toliko km in ne toliko let, tako da temu do takrat ni posvečala pozornosti.
Seveda se je potem preverilo še oba računalnika (ABS, airbag) in avto je imel že preko 150.000 po podatkih iz računalnika za airbag. Avto se je vozil potem še 6 let in imel končnih 180.000km po števcu (na vsaj 80.000 podlage), ko se je prodal nazaj isti avtohiši in celo istemu prodajalcu.
Naslednji dan je bil ta isti avto spet na avtonetu z magičnimi 70.000 kilometri prevoženimi, spoliran in čist, vendar je praska, ki sem jo jaz popravljal ostala, tako da smo takoj vedeli za kater avto gre.
Torej so zbili dol vsaj 80.000 pred njenim nakupom, potem pa še 110.000 po njeni prodaji. Avto ima realno prevoženih kilometrov 250.000, prodaja pa se kot da jih ima samo 70.000.
In to je po moje realno stanje v sloveniji, da se pri vseh avtomobilih tako dela.
Seveda se je potem preverilo še oba računalnika (ABS, airbag) in avto je imel že preko 150.000 po podatkih iz računalnika za airbag. Avto se je vozil potem še 6 let in imel končnih 180.000km po števcu (na vsaj 80.000 podlage), ko se je prodal nazaj isti avtohiši in celo istemu prodajalcu.
Naslednji dan je bil ta isti avto spet na avtonetu z magičnimi 70.000 kilometri prevoženimi, spoliran in čist, vendar je praska, ki sem jo jaz popravljal ostala, tako da smo takoj vedeli za kater avto gre.
Torej so zbili dol vsaj 80.000 pred njenim nakupom, potem pa še 110.000 po njeni prodaji. Avto ima realno prevoženih kilometrov 250.000, prodaja pa se kot da jih ima samo 70.000.
In to je po moje realno stanje v sloveniji, da se pri vseh avtomobilih tako dela.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
poweroff ::
krneki0001 je izjavil:
Znana renaultova avtohiša v sloveniji
V takem primeru bi jaz pisal mail kar Renaultovi centrali (v tujino). Po moje bi hitro počistili zadeve - te firme vendarle nekaj dajo na svoj ugled.
sudo poweroff
Tilen ::
krneki0001 je izjavil:
Znana renaultova avtohiša v sloveniji; kolegica je kupila tam 2 leti star avto s 50.000km na števcu, ker ji je tako predlagala njena kolegica, ki tam dela. 2 leti kasneje s 70.000km na števcu, je bilo treba delat izreden velik servis, ker je spustila vodna pumpa. Ponavadi na tem avtu zdrži vsaj do 150.000km prevoženih, če je še prva in original gor. Menja pa se preventivno na 120.000km ali 6 let - avto ni imel ne toliko km in ne toliko let, tako da temu do takrat ni posvečala pozornosti.
Seveda se je potem preverilo še oba računalnika (ABS, airbag) in avto je imel že preko 150.000 po podatkih iz računalnika za airbag. Avto se je vozil potem še 6 let in imel končnih 180.000km po števcu (na vsaj 80.000 podlage), ko se je prodal nazaj isti avtohiši in celo istemu prodajalcu.
Naslednji dan je bil ta isti avto spet na avtonetu z magičnimi 70.000 kilometri prevoženimi, spoliran in čist, vendar je praska, ki sem jo jaz popravljal ostala, tako da smo takoj vedeli za kater avto gre.
Torej so zbili dol vsaj 80.000 pred njenim nakupom, potem pa še 110.000 po njeni prodaji. Avto ima realno prevoženih kilometrov 250.000, prodaja pa se kot da jih ima samo 70.000.
In to je po moje realno stanje v sloveniji, da se pri vseh avtomobilih tako dela.
Sodelavcu se je celo zgodilo, da je od znane (Renault) avtohiše dobil pisno garancijo na kilometre, za katere se je kasneje izkazalo, da so neresnični. Papir vse prenese.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
krneki0001 ::
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Bellzmet ::
Eh v Sloveniji so pooblaščeni servisi isti lopovi kot ostali.
Še moja izkušnja s pooblaščenim servisom Avtotehna Vis na Celovški:
1. poleg rednega servisa zamenjajo tudi lonec za izpuh, ker je imel luknjo in je bil avto glasen. OK ni problema je treba menjat.
2. čez ene 3 leta iz tega novega lonca potegnem ven par metrov neke vate - skratka filter/katalizator kaj pa jaz vem kaj je nekako šlo ven. Peljem na isti uradni servis, mehanik pogleda in reče: "Jah to pa se rado dogaja pri neoriginalnih delih." Ga pogledam in rečem: "Avto je pri vas in kupljen in servisiran!" Zafarba in se umakne v delavnico. Jaz vztrajam in gre tip gledat na računalnik...tam sedi ene 5 minut in nekaj "besno" tipka (nisem videl na monitor) in potem reče, da ne najde mojega računa ker so jim sistem menjali. Skratka vgrajujejo slabe neoriginalne dele, ki jih prodajajo po ceni originalnih.
Še moja izkušnja s pooblaščenim servisom Avtotehna Vis na Celovški:
1. poleg rednega servisa zamenjajo tudi lonec za izpuh, ker je imel luknjo in je bil avto glasen. OK ni problema je treba menjat.
2. čez ene 3 leta iz tega novega lonca potegnem ven par metrov neke vate - skratka filter/katalizator kaj pa jaz vem kaj je nekako šlo ven. Peljem na isti uradni servis, mehanik pogleda in reče: "Jah to pa se rado dogaja pri neoriginalnih delih." Ga pogledam in rečem: "Avto je pri vas in kupljen in servisiran!" Zafarba in se umakne v delavnico. Jaz vztrajam in gre tip gledat na računalnik...tam sedi ene 5 minut in nekaj "besno" tipka (nisem videl na monitor) in potem reče, da ne najde mojega računa ker so jim sistem menjali. Skratka vgrajujejo slabe neoriginalne dele, ki jih prodajajo po ceni originalnih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregled rabljenega vozila pred nakupom s strani specialistov? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16713 (2611) | matobeli |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17604 (8171) | Arzen28 |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 89893 (58979) | hojnikb |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41667 (37065) | imagodei |