» »

Nateg s prevrtenimi kilometri

Nateg s prevrtenimi kilometri

Temo vidijo: vsi
1
2
3 4

St235 ::

hocevar91 je izjavil:

http://www.avto-magazin.si/nasveti/prik...

Prijava na policijo. Še nasvet. Težko je preprodajalcu dokazati, da je vedel za stvarno napako (oz v tem primeru vrtenje kilometrov) saj se ta lahko vedno izgovori, na prejšne lastnike, ki ali so nepoznani (avti iz tujine) ali jih je veliko. Tako je zelo težko dokazati, da je preprodajalec res odgovoren za kaznivo dejanje. (za katerega so pri nas kazni smešne, no pa tudi če jih ni bilo, ker ne verjamem, da so bile te kazni že kdaj izdane komu)


Če je prodajalec pravna oseba potem ni potrebno dokazovat ali je prodajalec za napako vedel ali ne. In vrtenje kilometrov postane kršitev takoj, ko je oglas objavljen in prodajalec zavaja potencialne kupce z lažnimi podatki. Zdaj o dejanski pa goljufiji je možno govorit šele, če prodajalec enake kilometre navaja pri ogledu oziroma so razvidni tudi na vozilu. Zgolj navajajoče oglaševanje še ni kaznivo dejanje.

S temi kršitvami se ukvarja policija (kaznivo dejanje) oziroma tržni inšpektorat (zavajoče oglaševanje, fiktivna prodaja vozila preko fizične osebe...)

Torej v konkretnem primeru je največ kar OP lahko naredi to, da poda prijavo na tržni inšpektorat.

Pri rabljenih avtomobilih je tako definitivno boljše kupovat od pravnih oseb (v kolikor seveda ne gre za teden dni staro podjetje in lastnika, ki ima 10 podobnih firm v stečaju), ker potem posameznik vsaj deloma ščiti Zakon o varstvu potrošnikov. V primeru nakupa od fizične osebe so seveda te zadeve bistveno bolj komplicirane.

Bellzmet ::

Ma prvo pravilo je, da se nikoli in nikdar ne kupi uvoženega avtomobila. Samo "slovensko poreklo". Sem prepričan, da jih ima od uvoženih 90% prevrtene kilometre. Od "slovensko poreklo" je ta % sigurno nižji.

Vidim pa sedaj, da imajo prevrtene km tudi mali avtomobili kot Peugeot 208 in ne samo večji avtomobili.

solatko ::

Pri nas spada to že v folkloro, da vsak preprodajalec vozilo, pred prodajo, polepša in uredi prevožene kilometre. Vozilom pripeljanim iz tujine, se km previja, oziroma računalniško uredi pri nas. Če sam poiščeš vozilo, imaš veliko možnosti, da boš dobil realno stanje števca, če pa kupuješ pri "zastopnikih" pa je poleg urenih papirjev, tudi kilometrina prilagojena izgledu vozila.
Vsi dražji avtomobili, stari do 3-eh let, imajo praviloma do 150kkm, če prav so nekateri krepko čez 300k, kar ugotoviš po obisku pooblaščenega servisa in pregleda realnih podatkov.

Pri boljših avtomobilih spremenijo večinoma samo viden del podatkov, realni podatki so malce težje dostopni, čisto realni pa so na strežniku, kamor se beleži vsako popravilo in sprememba na vozilu, tudi prevoženi km.

Dejansko zakonodajalci in službe v razvitih državah delajo na tem, da bi se tem nevarnim goljufijam čim bolj stopilo na rep, pri nas pa pač BMK sistem.
Delo krepa človeka

skyblu ::

Očitno imajo tudi majhni avtomobili prevrtene kilometre ja. Mi v bistvu niti ne bi šli preverjat, če bi avto imel servisno knjigo ampak je ni imel... Drugače je avto bil res lepo porihtan, čist, gume ok, brez večjih prask itd. Edino prestavno ročico je imel malo bolj znucano, ter neko čudno zarezo na desni strani armaturke ampak to pač človek vzame v zakup. Potem pa je seveda sledil šok, ko so nam pri pooblaščenem serviserju povedali, da je ta avto imel na zadnjem garancijskem popravilu meseca maja leta 2014 prevoženih 130.000 km ..

veqlargh ::

Pa a se zajebavaš a zanalašč ignoriraš prošnje po linku do tega natega?

skyblu ::

kdo ignorira kaj?

asdfgh123 ::

Sej je dal link. https://slo-tech.com/forum/t633344/p467...

Če želiš kupiti dober avto, bo treba pač kupit pri pooblaščenem prodajalcu. Ker to, kar se dogaja pri trgovcih z rabljenimi vozili in še kujše, kaj se dogaja, ko prodajaš rabljen avto, je že daleč od razumnega.
Starejše za novo/novejše, z tovarniško garacijo, od pooblaščenega trgovca (če se da, kjer je bil nov avto kupljen in servisiran) pa imaš mir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: asdfgh123 ()

Utk ::

Če ljudje kupujejo avte tu ali tam, ne bojo avti zato na splošno v nič boljšem stanju. Samo razlika v ceni med dobrim in slabim bo malo večja. Ljudje bojo pa še zmeraj šparali in potem govorili, da so jih nategnili. Ker končno te nič ne briga ali ima avto na števcu 100 ali 300 jurjev, če ti pol stalno crkuje, enako si bil "nategnjen", samo morda si dal 500 evrov manj kot bi drugače.

veqlargh ::

skyblu: pardon, sem slep...

Altima ::

Ob trenutni pripravljenosti države za zaščito njenih državljanov je to trenutno bolj boj z mlini na veter. O tem in za kolikšen drobiž lahko pomladite avto, so pisali na Žurnalu: http://www.zurnal24.si/kilometrski-nate...

Aston_11 ::

skyblu je izjavil:

da je ta avto imel na zadnjem garancijskem popravilu meseca maja leta 2014 prevoženih 130.000 km ..
Zakaj bi bil to šok. To so ravno pravi km za nakup. Zaradi cene, natega? Zaradi km že ne, saj bi tudi tak s 60 kkm prej ali slej imel 120 kkm, pa to takrat ne bi postal šok...

Malner ::

Zato je pa na abtomobilizem.com naslednja tema:

Nategatorji

francek1 ::

Naj vam povem, zakaj vrtijo km nazaj. Zato, ker nihče ne povoha avtomobila, ki ima 250.000 km. Kako to vem? Ker prodajam dizla letnik 2007 s temi km. Kljub temu, da je motor odličen in podvozje boljše, kot na večini avtov z magičnimi km, ker je letel le na avtocesti, ne gre za 2500 €... Očitno ga bom moral prodat nekemu preprodajalcu, da ga "oplemeniti" z minus km...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Bellzmet ::

Ah seveda ga kdo "povoha". Samo cena mora biti taprava...

Wrop ::

francek1 je izjavil:

Naj vam povem, zakaj vrtijo km nazaj. Zato, ker nihče ne povoha avtomobila, ki ima 250.000 km. Kako to vem? Ker prodajam dizla letnik 2007 s temi km. Kljub temu, da je motor odličen in podvozje boljše, kot na večini avtov z magičnimi km, ker je letel le na avtocesti, ne gre za 2500 €... Očitno ga bom moral prodat nekemu preprodajalcu, da ga "oplemeniti" z minus km...


Razširi si obseg možnih kupcev in daj link do oglasa, da vidimo, če je vreden svojega denarja.

francek1 ::

Bellzmet je izjavil:

Ah seveda ga kdo "povoha". Samo cena mora biti taprava...

In koliko je zate taprava? 1200?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Tomaz3 ::

francek1 je izjavil:

Naj vam povem, zakaj vrtijo km nazaj. Zato, ker nihče ne povoha avtomobila, ki ima 250.000 km. Kako to vem? Ker prodajam dizla letnik 2007 s temi km. Kljub temu, da je motor odličen in podvozje boljše, kot na večini avtov z magičnimi km, ker je letel le na avtocesti, ne gre za 2500 €... Očitno ga bom moral prodat nekemu preprodajalcu, da ga "oplemeniti" z minus km...


Jah to je res, da ne bi povohal takšnega avtomobila, ker ko vidim takšen avto si takoj mislim da ima minimalno 400.000 prevoženih. :)

Bellzmet ::

Nimam pojma koliko je "prava cena". Samo iz svojih izkušenj lahko povem, da sem po znižanju cene avto takoj prodal.

lukaz ::

asdfgh123 je izjavil:

Če želiš kupiti dober avto, bo treba pač kupit pri pooblaščenem prodajalcu. Ker to, kar se dogaja pri trgovcih z rabljenimi vozili in še kujše, kaj se dogaja, ko prodajaš rabljen avto, je že daleč od razumnega.
Starejše za novo/novejše, z tovarniško garacijo, od pooblaščenega trgovca (če se da, kjer je bil nov avto kupljen in servisiran) pa imaš mir.

Tudi to ni glih neka garancija, da dobiš dober avto. Sem ga kupil pri pooblaščenem trgovcu z njihovo garancijo za eno leto. Seveda sem to leto bil pri njih vsaj 2x na mesec zaradi enih in istih stvari, ki jih niso uspeli odpraviti. Po tem letu sem šel k privatniku, ki mi je v enem obisku odpravil težave (med drugim tudi opozorilne funkcije, ki so bile čudežno izklopljene).

Bellzmet ::

Ja tudi avtohiše (uredne, neuradne) šmuglajo pri rabljenih avtomobilih. Ni zagotovila, da bo pri njih dober rabljen avto. Npr Renault Malgaj na Tržaški je prodal rabljen "servisiran in bp" avto na katerem se je v roku meseca dni izkkazalo, da je potrebnih za 500 EUR popravil (ob ceni avtomobila 7.500 EUR)... Kupec je zaradi nevednosti in naivnosti popravilo celo plačal. Njihovo "opravičilo" pa je bilo, da je starejše avtomobile seveda potrebno več servisirati. Pač nateg. Za nizke denarje so zavedno kupili pokvarjen avto potreben popravila in ga prodali kot tehnično brezibnega.

lp

facepalm ::

najbolj siguren si pri nakupu novega. je res tudi najdrazja opcija v startu, ampak se lahko izkaze tudi najbolj racionalna.
rabljen avto je v RS loterija. vprasanje ni, ali te bodo nategnili, temvec, koliko.
sam sem ta teden kupil prvi rabljen avto, kateri je deloval nekako "nezjahan", ker enostavno nisem imel volje iskat, ker vem da bom v vsakem primeru nategnjen.
no tudi v tem primeru sem bil, lahko bi pa bilo huje:)
...no, lahko se bo :)

v glavnem, pri sebi sem sklenil, da ce drzava ne bo ukrepala glede teh nategov, nikoli vec ne kupim rabljenega avtomobila.

matobeli ::

Eh, take krize pa spet ni. po 5-10 letih se točno ve kje so slabosti posameznih avtov in pač kupuješ tiste ki so najboljši p/p.

Itak se že stalno trobezlja, SLO poreklo, poštempljana navadna ali digitalna servisna knjižca, znani lastniki...

Po večini pa pride mimo en "Avto-Fire", ti zdila pasata jurja ceneje kot vsi ostali, zapreš oči in se odpelješ.
Naslednič kupiš novega pasata za 15k več, da se ja ne boš spet nategnil.

Če je pomembna barva in znamka je hudič.

TheJack ::

Z goljufanjem glede prevoženih kilometrov bi se morala oblast (tako slovenska kot evropska) začeti resneje ukvarjati. Jaz sicer nisem ravno inženir, ampak nekih hudih tehničnih preprek ne vidim. Vsako leto bi morali na tehničnem pregledu popisati prevožene kilometre, ti podatki pa bi bili na internetu (lahko bi iskal po številki šasije) dostopni vsem. Na evropski ravni. Zraven bi lahko dodali še podatke o opravljenih servisih, ki bi jih tja vpisovali uradni pooblaščeni servisi. Tako bi kupec z enostavnim pregledom na internetu videl, kje in kdaj je bil avto na tehničnih pregledih (v kateri evropski državi) in kje in kdaj je bil na servisu ter kaj je bilo popravljeno. Zraven bi morali seveda izvajati še stalne inšpekcijske preglede delavnic, ki opravljajo tehnične preglede in uradnih servisov. Kazni za zlorabe (vpisovanje neresničnih podatkov) bi bile visoke in boleče (takojšnji odvzem licence in odgovorni v kazenski postopek in posledično v zapor).

Še boljša rešitev (s katero se seveda "zagovorniki zasebnosti" in zaviralci napredka ne bi strinjali) bi bil GPS (Galileo) v vsakem vozilu. Na tak način bi lahko država (ali EU) voznikom zelo natančno in pravično zaračunala cestnino (glede na to koliko kilometrov je prevozil in po kakšnih cestah) hkrati bi pa odpadle tudi mahinacije s prevrtenimi kilometri.
Bonis nocet, qui malis parcit.

matobeli ::

[joke]A bi rad videl koliko sosed letno kilometrov naredi, a?[/joke]

Tehničnih rešitev je že dovolj, nekaterim uspe vedno kupit kripo nekaterim pa vedno dober avto, žal večina ni vmes ampak na strani krip. Se mogoče zdi da je nekaj narobe na uporabniški strani?

Najbolje da nas mati država vodi za rokico pri vseh stvareh in pazi da ne stopimo v luknjo. Počas se bo potrebno zanimat še za kaj drugega kot nogomet, smučanje in kmetijo.

Magic1 ::

Čudno da ne avtomobilska industrija že samoiniciativno ne uredi tega, saj jim je ja v intreresu, da se kripe s 300k+ kilometri ne prodajajo s 100k na števcu. Nategnjeni lastnik ne bo nikoli več kupil iste znamke, če je avto tako zjahan pri "100k".
Magic

facepalm ::

sej previdnost nikoli ni odvec.
tudi sam sem (verjetno) kupil dober avto. ampak ni tak kot ga je lastnik opisal in kot je na kratki voznji deloval.
sicer ok.. stroski bodo 100eur, kar mi ne pomeni nic, saj vem da na rabljen avto je vedno potrebno nekaj vlozit.

moti me to, da jaz ne morem nic. nisem zasciten s strani drzave.
kaj ce bi bila skrita napaka drazja (recimo 500eur)? takrat bi me pekla denarnica:)

matobeli ::

Sej imajo, če je servisiran na pooblaščenem servisu se servisi vpisujejo elektornsko v mednarodno bazo. Tako je tudi OP ugotovil da željeni avto ni točno to kar si je želel.

kar pa se prčka po avtu pri popoldancu/nepooblaščenem serviserju pa je nemogoče kontorlirat in zanesljivo vnašat v bazo. Drugače se bi kmalu pojavilo kup navideznih serviserjev ki bi za drobiž vpisovali servise v uradno bazo.

TheJack ::

>[joke]A bi rad videl koliko sosed letno kilometrov naredi, a?[/joke]

Kako bi to dosegel z rešitvijo, ki sem jo napisal? Šel do sosedovega avta in prepisal z njega številko šasije? Od kdaj podatek o tem, koliko nekdo naredi kilometrov na leto, občutljiv osebni podatek, ki ga je treba varovati? Kakšna škoda bi se točno naredila voznikom, če bi cel svet vedel, koliko kilometrov delajo letno? A naj bo čisto vsak podatek, ki se na kakršenkoli način tiče določene osebe (oz. v tem primeru njegovega avtomobila) osebni podatek, ki ga ne sme videti nihče? Precej so nam oprali glavo teli "varuhi zasebnosti".

>Tehničnih rešitev je že dovolj, nekaterim uspe vedno kupit kripo nekaterim pa vedno dober avto, žal večina ni vmes ampak na strani krip. Se mogoče zdi da je nekaj narobe na uporabniški strani? Najbolje da nas mati država vodi za rokico pri vseh stvareh in pazi da ne stopimo v luknjo. Počas se bo potrebno zanimat še za kaj drugega kot nogomet, smučanje in kmetijo.

Na prvi pogled zdrav argument, ki je v resnici čisti bullshit. Na isti način bi lahko zagovarjal stališče, da se država nima kaj vtikati v npr. hrano ali zdravila, ki so namenjena potrošnikom. "Pametnim" potrošnikom bo na polici že uspelo najti jogurt, ki mu ni pretekel rok uporabe in ki ne vsebuje svinca. Država navsezadnje prav tako predpisuje pravila in posledice, ki se neposredno nanašajo (tudi) na goljufije s prevrtenimi kilometri. V obligacijskih, potrošniških in kazenskih zakonih. A čmo tudi te ukiniti? Kar se tiče naše države, bi jih komot lahko, če je res, kar je napisal nekdo v tej temi, da so mu policaji menda rekli, da oni nič ne morejo, dokler ne bo avto s prevrtenimi kilometri tudi dejansko prodan.

Jasno je, da mora biti država (oblast) tista, ki mora urediti popolnoma noro stanje na trgu rabljenih avtomobilov. Navsezadnje je potrošnik, ki kupi avto z napačnimi kilometri od avto hiše v enakem položaju kot potrošnik, ki je kupil jogurt, na katerem je datum proizvodnje (in uporabnosti) napačen. Verjetno bi država hitro skočila v luft, če bi npr. trgovci potrošnikom redno prodajali blago, ki je za ljudi škodljivo oziroma ni tako, kot trdi prodajalec (pokvarjena in škodljiva hrana, zdravila, ki niso bila pravilno testirana, itd.). Saj so tudi pri rabljenih avtih stvari normativno relativno pošlihtane. Na strani države je, da uvede takšna pravila in prakso, da bo potrošnik varovan pred goljufijami in goljufi.
Bonis nocet, qui malis parcit.

šernk ::

Vse to že obstaja...treba je le začet uporabljat, kjer so pa naši za svetom.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

TheJack ::

Nisem kazenski pravnik, ampak vseeno bom citiral prvi odstavek 211. člena KZ-1 (Goljufija):

Kdor, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let.

IMHO nategancija s prevrtenimi kilometri lepo paše v zgornjo definicijo. Mogoče sem naiven, ampak po mojem bi morali organi pregona (policija, tožilstvo), ki na kakršenkoli način izvejo za sum, da je nekdo prodal (ali skušal prodati - poskus kaznivega dejanja) avto z neresničnimi kilometri na števcu, takoj sprožiti ustrezni (pred)kazenski postopek.
Bonis nocet, qui malis parcit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TheJack ()

shadeX ::

Se strinjam. Ampak potem takem so policaji dobri z delom ravno za naslednjih 5. let.

TheJack ::

shadeX je izjavil:

Se strinjam. Ampak potem takem so policaji dobri z delom ravno za naslednjih 5. let.


Ko bi šlo ene par ljudi v zapor, bi se po mojem stvari hitro nehale.

Lahko pa se seveda motim. A ve kdo, kako so se uredile stvari pri tehničnih pregledih, odkar sta šla dva človeka v postopek (oz. celo zapor, menda)? A se je pri tehničnih pregledih še vedno možno zmeniti, da ti spravijo čez kakršenkoli avto, če ustrezno plačaš?
Bonis nocet, qui malis parcit.

skyblu ::

Avto se je spet pojavil pri drugem prodajalcu :) Tukaj je link: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=937...
Je pa iz slik lepo razvidno, da gre za isti avto zaradi tiste zareze na desni strani armaturke. Je pa izredno zanimivo, da je v opisu navedeno, da ima avto potrjeno servisno knjigo :O Me prav zanima, če so šli dejansko ponarejat servisno knjigo :D

jakan123 ::

skyblu je izjavil:

Avto se je spet pojavil pri drugem prodajalcu :) Tukaj je link: http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=937...
Je pa iz slik lepo razvidno, da gre za isti avto zaradi tiste zareze na desni strani armaturke. Je pa izredno zanimivo, da je v opisu navedeno, da ima avto potrjeno servisno knjigo :O Me prav zanima, če so šli dejansko ponarejat servisno knjigo :D


Danes ni noben problem ponarediti servisne knjige.

Invictus ::

jakan123 je izjavil:


Danes ni noben problem ponarediti servisne knjige.

To ti naredi vsak mehanik za 100 EUR. pač poštemplja servisno knjigo, ti pa dopišeš kilometre.

Big deal ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

poweroff ::

Ja, samo tole je pa po moje že zadeva za policijo. Pa še relativno enostavno bi bilo raziskat.

A si šel na policijo?
sudo poweroff

matobeli ::

A nimajo vsi novejši avti elektronske servisne knjige?

Invictus ::

matobeli je izjavil:

A nimajo vsi novejši avti elektronske servisne knjige?

Samo če ga voziš na uradni servis.

Poleg tega nimaš vpogleda v to ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

šernk ::

Ja, samo tole je pa po moje že zadeva za policijo. Pa še relativno enostavno bi bilo raziskat.


raziskat kaj? Da so kilometri prevrteni ali kdo jih je prevrtel? S tem ko dokažeš da so prevrteni, lahko dobiš kupnino za avto nazaj in avto vrneš tam se pa zgodba zaključi.

dokazat točno nekomu da je prevrtel kilometre bo pa praktično nemogoče.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

facepalm ::

dalo bi se dokazat kdo je ponaredil knjizico in po "razgovoru" s to osebo bi sigurno prisli do tistega, ki je vrtel kilometre:)

šernk ::

dalo bi se dokazat kdo je ponaredil knjizico in po "razgovoru" s to osebo bi sigurno prisli do tistega, ki je MORDA vrtel kilometre:)


treba mu bo pa slednje še dokazat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

matobeli ::

Invictus je izjavil:

matobeli je izjavil:

A nimajo vsi novejši avti elektronske servisne knjige?

Samo če ga voziš na uradni servis.

Poleg tega nimaš vpogleda v to ...


Zame "potrjena servisna knjižica" pomeni da jo je potrdil pooblaščeni serviser in ne sosedov sosed8-O zgleda so "standardi" malo drugačni kot sem si predstavljal.

Za mojega sem imel vpogled v servisno, seveda osebno v salonu (kateremkol pooblaščenem) in ob spremstvu lastnika. Če želiš ti tudi sprintajo kar je vnešenega v knjižico.

facepalm ::

šernk je izjavil:

dalo bi se dokazat kdo je ponaredil knjizico in po "razgovoru" s to osebo bi sigurno prisli do tistega, ki je MORDA vrtel kilometre:)


treba mu bo pa slednje še dokazat.


da se popravim.. ni nujno da dobijo tistega, ki je vrtel kilometre, dobijo pa lastnika, kateri je uredil vrtenje kilometrov in tako ogoljufal kupca.
ce je to ta zadnji lastnik seveda:)
ce je to naredil predprejsnji lastnik oz predpredprejsnji se nebi dalo kar tako dokazat:)

šernk ::

da se popravim.. ni nujno da dobijo tistega, ki je vrtel kilometre, dobijo pa lastnika, kateri je uredil vrtenje kilometrov in tako ogoljufal kupca.


nepomembno. Kupca ne zanima kdo je prevrtel kilometre ampak kdo mu je prodal vozilo s prevrtenimi kilometri.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

facepalm ::

šernk je izjavil:

da se popravim.. ni nujno da dobijo tistega, ki je vrtel kilometre, dobijo pa lastnika, kateri je uredil vrtenje kilometrov in tako ogoljufal kupca.


nepomembno. Kupca ne zanima kdo je prevrtel kilometre ampak kdo mu je prodal vozilo s prevrtenimi kilometri.


se strinjam, vendar ce je to fizicna oseba in ni prvi lastnik, ti bo ta podatek bore malo sluzil. se bo izgovoril, da za kilometrino ni vedel in kar bo kupec dosegel, bo le vracilo kupnine (ce bo imel sreco).
je pa neka casovna omejitev, v koliksnem casu lahko kupec javi "napako" prodajalcu in zahteva denar nazaj.

jaz, vsakic ko sem prodajal rabljen avto, sem kupca obvestil, da nisem 100% da so kilometri realni, ker nisem bil prvi lastnik.
zadnjega, ki sem prodal je imel na stevcu 260kkm, sam sem pa sumil, da jih ima cca 200kkm vec (po zgodovini avta sodec). to seveda nisem omenjal kupcu, ker so bila le moja predvidevanja.

imagodei ::

Invictus je izjavil:

matobeli je izjavil:

A nimajo vsi novejši avti elektronske servisne knjige?

Samo če ga voziš na uradni servis.

Poleg tega nimaš vpogleda v to ...

Ena na-pol-rešitev bi bila, da bi ob registraciji oz. pri tehničnem pregledu pregledovalec zapisal kilometre. Ta podatek bi moral biti javno dosegljiv. Idealno bi bilo, da bi se to uvedlo na ravni EU.

Seveda je možnosti zlorab precej:
1.) pri nekaterih izvajalcih tehničnih pregledov je javna tajna, da če zatakneš dvajsetaka v prometno dovoljenje, da ti potrdi avto, ki je sicer povsem tehnično neizpraven. Tak pregledovalec bi za tega istega dvajsetaka verjetno z veseljem zapisal 5k-10k kilometrov manj, kot jih je dejansko na števcu.
2.) razen nepraktičnosti lastniku nič ne preprečuje, da ne gre prevrtet števca en večer preden avto pripelje na novo registrirat.
3.) ...

Ampak, vsaj malo bi omejili to gnilo prakso, ki jo vsi brez veze toleriramo.

Enostavno bomo moral nehat bit družba, ki pogleda proč, ko vidimo, da je npr. naš sodelavec skorumpiran,
ali pa razpolagamo z jasnimi dokazi, da je nekdo prevrtel nazaj kilometre.

Namesto da racionaliziramo, pa najdemo vse sorte izgovore, zakaj ne prijavimo npr. skorumpiranega javnega uslužbenca (češ, uničili mu bomo življenje in kariero - ja, edino prav, saj ni neveden 10-letnik, ampak človek, ki zavestno krši zakone!), bo treba ukrepat, pa kdaj koga naznanit pristojnim službam. Kar je narobe je pač narobe in če lahko mi živimo s poštenim delom, zakaj bi se drugi okoriščali z goljufanjem?
- Hoc est qui sumus -

Markus386 ::

Še en primer :) (sicer ukraden z nekega drugega foruma)



Poglejte kdaj je bilo menjano olje/filter menjalnika :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Markus386 ()

šernk ::

Ena na-pol-rešitev bi bila, da bi ob registraciji oz. pri tehničnem pregledu pregledovalec zapisal kilometre. Ta podatek bi moral biti javno dosegljiv. Idealno bi bilo, da bi se to uvedlo na ravni EU.

Seveda je možnosti zlorab precej:
1.) pri nekaterih izvajalcih tehničnih pregledov je javna tajna, da če zatakneš dvajsetaka v prometno dovoljenje, da ti potrdi avto, ki je sicer povsem tehnično neizpraven. Tak pregledovalec bi za tega istega dvajsetaka verjetno z veseljem zapisal 5k-10k kilometrov manj, kot jih je dejansko na števcu.
2.) razen nepraktičnosti lastniku nič ne preprečuje, da ne gre prevrtet števca en večer preden avto pripelje na novo registrirat.


preprodajalci bi odleteli iz tega ven. Ker bi moral lastnik vozila prej vrteti kilometre vsako leto. Iz tujine uvožen avto bi se tako lahko prevrtelo max recimo iz 300.000 km na 240.000km (ker je tam bil zadnjič na registraciji v tujini) namesto na sedanjih 120.000km.

da bi pa vozniki (nemci itd.), ki mislijo čez 5 let prodat avto, vsako leto pred tehničnim vrteli kilometre za 30.000km nazaj je pa skoraj nepredstavljivo. Njih ko avto prodajo boli k. ali dobijo zanj 4k€ ali 5k€, tako ali tako grejo drug dan po novega za 25k €.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

shadeX ::

Markus386 je izjavil:

Še en primer :) (sicer ukraden z nekega drugega foruma)



Poglejte kdaj je bilo menjano olje/filter menjalnika :)



Tile še lagat ne znajo. Dobra fora.

LeQuack ::

Če teh avtov ne bi noben kupoval potem bi hitro propadli te nateguni, ampak ljudje očitno hočejo bit nategnjeni, samo da imajo BMW-ja za nek mal denar.
Quack !
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pregled rabljenega vozila pred nakupom s strani specialistov? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5116371 (2269) matobeli
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8517289 (7856) Arzen28
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35887143 (56229) hojnikb
»

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12641094 (36492) imagodei

Več podobnih tem