Forum » Na cesti » Nateg s prevrtenimi kilometri
Nateg s prevrtenimi kilometri
Temo vidijo: vsi
Bellzmet ::
Jao jao kaki šalabajzerji.
Evo še drug oglas istega preprodajalca kjer je imel DRUG avto glih na iste km menjano olje:)))
http://www.avto.net/interland/ad.asp?id...
:))
Evo še drug oglas istega preprodajalca kjer je imel DRUG avto glih na iste km menjano olje:)))
http://www.avto.net/interland/ad.asp?id...
:))
matobeli ::
Sosed pa v luft od veselja ker se je njegov nov renault (ker ni mel denarja za staro bemfo) pokvaril "šele" pri 160kkm
LeQuack ::
Itak ne vem a folk misli da bejbe padajo na 10 let stare kante od BMW-jev? To je smetnjak na kolesih, že od daleč se ponavadi vidi da so čisto zjahani. Torej človek, ki to nabavi se res nima rad.
Quack !
matobeli ::
mailer ::
matobeli, ne zavajaj, prilepi povprečno sliko omenjenega avta z avtoneta ne pa da limaš slike spoliranih renderjev.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
asdfgh123 ::
kar kvakaj. 10 let stari BMWji so npr. gen. 5 3 serije. (najnovejša je 6.)
po 10h letih so "zjahani" samo tisti ki delajo 40kkm letno. Pri npr. 25kkm letno ali celo samo 20kkm letno pa so taki avti po večini še "novi".
Tega BMW-ja so začeli delat konec 2007, predstavlja pa vrh ponudbe, E90 M3.
To je 10 let star BMW, serija 3. Zvožen, zjahan, 5x prevrteni kilometri, tehnični ponavadi ne gre skozi zaradi ročne, KLIMA M OPTIK USNJE NAVI 1. LASTNIK SAMO 180.000 ODLIĆAN
matobeli ::
To je 10 let star BMW:
Serija 3. 250kkm, potrjena servisna knjižica pri pooblaščenem serviserju, slovensko poreklo, v avtu se ni kadilo. Avto ni bil karamboliran, prvi lastnik.
V kompletu so 1 leto vožene zimske gume Continental ter 2 leti vožene letne gume prav tako znamke Continental.
Glede na sliko ni čisto nič zjahan. Glede na komentar: "Smetnjak na kolesih, že od daleč se ponavadi vidi da so čisto zjahani.
Serija 3. 250kkm, potrjena servisna knjižica pri pooblaščenem serviserju, slovensko poreklo, v avtu se ni kadilo. Avto ni bil karamboliran, prvi lastnik.
V kompletu so 1 leto vožene zimske gume Continental ter 2 leti vožene letne gume prav tako znamke Continental.
Glede na sliko ni čisto nič zjahan. Glede na komentar: "Smetnjak na kolesih, že od daleč se ponavadi vidi da so čisto zjahani.
šernk ::
Daj mi kateri avto je pri 10ih letih viden zjahan na sliki in ni BMW. Poljubno znamko mi daj, pa ti najdem na avto.net vsaj 10 vozil ki zgledajo na sliki enako dobri kot ta BMW.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
clothes ::
Pa saj se zapisujejo kilometri ob podaljšanju registracije. Meni so jih celo dvakrat.
Prvič ob tehničnem pregledu, drugič ob sklenitvi zavarovanja. Ne vem pa kdo ima vpogled v to evidenco in kaj se zgodi če je kilometrov manj kot prej.
Prvič ob tehničnem pregledu, drugič ob sklenitvi zavarovanja. Ne vem pa kdo ima vpogled v to evidenco in kaj se zgodi če je kilometrov manj kot prej.
imagodei ::
Pa saj se zapisujejo kilometri ob podaljšanju registracije. Meni so jih celo dvakrat.
Prvič ob tehničnem pregledu, drugič ob sklenitvi zavarovanja. Ne vem pa kdo ima vpogled v to evidenco in kaj se zgodi če je kilometrov manj kot prej.
Ummm, ja, referentka, ki ureja zavarovalno polico te povpraša po kilometrih. Iz lastnih izkušenj povem, da ne gre preverjat. Vsaj 2x sem ji že rekel, da nimam pojma (ja vem, sem zanikrn, ne vem, koliko imam trenutno prevoženih), nakar je pogledala pretekle podatke in me vprašala, če se strinjam, da prejšnji številki prišteje slabih 10k kilometrov.
Huda evidenca, ni kaj.
- Hoc est qui sumus -
clothes ::
OK, referentka jih res vpiše brez preverjanja, ampak stric na liniji za tehnični pregled pa jih odčita sam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: clothes ()
imagodei ::
A jih nikamor ne zabeleži - at least not to my knowledge.
Če jih zabeleži, zakaj referentka tega ne zna prebrati iz zapisnika o tehničnem pregledu, ki ji ga izročiš? In če jih res zabeleži, zakaj to ni javno dostopen podatek (ob določenih omejitvah - kot lahko sedaj npr. pogledaš določene podatke o avtomobilu, če vneseš št. šasije in registrsko št.): https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl....
Če jih zabeleži, zakaj referentka tega ne zna prebrati iz zapisnika o tehničnem pregledu, ki ji ga izročiš? In če jih res zabeleži, zakaj to ni javno dostopen podatek (ob določenih omejitvah - kot lahko sedaj npr. pogledaš določene podatke o avtomobilu, če vneseš št. šasije in registrsko št.): https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl....
- Hoc est qui sumus -
facepalm ::
A jih nikamor ne zabeleži - at least not to my knowledge.
Če jih zabeleži, zakaj referentka tega ne zna prebrati iz zapisnika o tehničnem pregledu, ki ji ga izročiš? In če jih res zabeleži, zakaj to ni javno dostopen podatek (ob določenih omejitvah - kot lahko sedaj npr. pogledaš določene podatke o avtomobilu, če vneseš št. šasije in registrsko št.): https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl....
kolikor jaz vem, se najprej ureja zavarovanje in sele nato registracijo/tehnicni
mailer ::
Zadevo bi najlažje rešili, če bi ob vsakem vžigu (ali random) avto sam brezžično poslal podatke o kilometrih na strežnik proizvajalca, ki bi ti ta podatek vključno z vsemi opravljenemi servisnimi storitvami na uradnem serviserju z veseljem prodal za par evrov.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mailer ()
clothes ::
A jih nikamor ne zabeleži - at least not to my knowledge.
Jih zabeleži in število kilometrov je vpisano na listu oz. poročilu o tehničnem pregledu.
Jaz tehničnega opravim pred sklenitvijo zavarovanja, zato ne vem zakaj tudi referentka ob zavaraovanju ne prepiše teh km., temveč mi verjame na besedo.
Mislim da vodijo dve evidenci prevoženih km. Ena je za tehnične, druga za zavarovalnico. Ne vem pa čemu služijo te evidence in kdo ima dostop do njih.
sandmat ::
A jih nikamor ne zabeleži - at least not to my knowledge.
Če jih zabeleži, zakaj referentka tega ne zna prebrati iz zapisnika o tehničnem pregledu, ki ji ga izročiš? In če jih res zabeleži, zakaj to ni javno dostopen podatek (ob določenih omejitvah - kot lahko sedaj npr. pogledaš določene podatke o avtomobilu, če vneseš št. šasije in registrsko št.): https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl....
jih beleži in je to javno dostopen podatek pri tehničnem poročilu tvojega avtomobila. Jih dajejo 1x letno ven in je prav zabavno iskat po njih. Je pa res, da do nedavnega vpis kilometrov ni bil obvezen. Prav tako sem gledal za 2 svoja avtomobila in je pri renaultu na vodovodni tehnični list cel izpolnjen (teža in zaviranje po posamezni gumi, co2 in plini po kilometrih, št. kilometrov itd), v Kranju delan tehnični (za drugi avto) pa izgleda kot osnovnošolsko izpolnjevanje prijavnice za mesečno. Vsega skupaj je bil 1 podatek o zaviranju in nič drugega specifično temveč vse samo vsota cifer, ni kilometrov, co2 je samo en podatek.
r3dkv1c4 ::
A jih nikamor ne zabeleži - at least not to my knowledge.
Če jih zabeleži, zakaj referentka tega ne zna prebrati iz zapisnika o tehničnem pregledu, ki ji ga izročiš? In če jih res zabeleži, zakaj to ni javno dostopen podatek (ob določenih omejitvah - kot lahko sedaj npr. pogledaš določene podatke o avtomobilu, če vneseš št. šasije in registrsko št.): https://e-uprava.gov.si/e-uprava/emrvl....
kolikor jaz vem, se najprej ureja zavarovanje in sele nato registracijo/tehnicni
wrong....kaj ti plačuješ zavarovanje, za katerega niti ne veš ali je tehnično izpraven....super.
facepalm ::
wrong....kaj ti plačuješ zavarovanje, za katerega niti ne veš ali je tehnično izpraven....super.
v bistvu ja.. jaz vsako leto uredim najprej zavarovanje pri svojem agentu in nato peljem avto registrirat (na tehnicni). s tem prisparam na poti in predvsem na casu(se ne rabim vozit 2x na tehnicni). ce ni izpraven, se lahko vrnem nazaj, brez da bi se 1x placal tehnicni (le doplacilo cca 5eur). sploh pa svoj avto vem kdaj bo naredil tehnicni in kdaj ne (edino bi znali plini j****).
shadeX ::
Tudi temu "Nateg s prevrtenimi kilometri" se bliža koncu. Mogoče ne še zdaj ampak mogoče ne prav daleč v prihodnosti ko bojo avtomobili povezani na omrežje, bojo lahko v določenih intervalih pošiljali trenutne kilometre proizvajalcu na strežnik. Ko boš tak avto želel kupiti se boš lahko pozanimal in boš takoj vedel ali je bilo kaj sumljivega delano z avtomobilom.
Mogoče bo kdo rekel "Kaj pa če se ne povežem na omrežje?". Najbrž sem ravno na tem portalu bral da ima BMW že konstantno povezavo s svojim omrežjem (svoja SIM kartica).
Tako da nismo daleč od tega..
Mogoče bo kdo rekel "Kaj pa če se ne povežem na omrežje?". Najbrž sem ravno na tem portalu bral da ima BMW že konstantno povezavo s svojim omrežjem (svoja SIM kartica).
Tako da nismo daleč od tega..
Malajlo ::
Znanec to s kilometri uredi drugače. Odklopi senzor števca. Simpl. Brzino po obratih lovi, kilometri pa stojijo. Pa žvižgaj. Vseeno pa naredi malce več kot 10k na leto tudi po števcu. Avto - Audi.
šernk ::
wrong....kaj ti plačuješ zavarovanje, za katerega niti ne veš ali je tehnično izpraven....super.8-O
jaz na tehničnem ne preverjam če je avto izpraven, tja ga peljem izključno zato da slednje potrdijo.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Buggy ::
wrong....kaj ti plačuješ zavarovanje, za katerega niti ne veš ali je tehnično izpraven....super.8-O
in kaj je pri tem cudnega genij? Stalna praksa ce imas agenta ali pa ne, naceloma pa lahko avto zavarujem proti toci pri katerikol zavarovalnici, pa se ne rabim tudi na cesto postavit z njim...spet kr neko zgrazanje in pametovanje u tri krasne. Zavarovanje ni nikakor pogojeno s tehnicnim za razliko od same registracije oz. placila cestnine.
tomaz- ::
Eh, vpisovanje kilometrov, MY ASS..
Moj "osebni zavarovalničar" me vsako leto za oba moja avtomobila vpraša, kolk kilometrov imata.. Fak, nimam pojma.. kaj naredi on: ja, lej, imela sva jih 85000.. Nč, jih bom napisal 92000.. OK?, kul..
kaj hočem povedat: dokler bodo ( bomo ) vsi v naši deželici takšni, bo zadeva totalno nerealna in brezvezna.. Kaj ti pomaga vpis kilometrov, če le-ta ni strogo natančen .. In očitno ni..
in z lahkoto bi ob prodaji avto prevrtel nazaj na kilometre, ki so vpisani na zadnjem "pregledu".. Ma, jebeš tak pregled..In, očitno bi bili celo "PREVERLJIVI V BAZI ".. NO ŠIT..
Roko na srce, na žalost smo pač tam, kjer smo: bananistan - vsi prijatli, vsi delno z roko v marmeladi. Samo nekateri bolj, drugi spet manj, "bedaki" pa s čistimi rokami.. pa ne narobe razumet, ne podpiram tega.. Samo prikažem dejanski primer.
Ali pa primer št 2: Tip je trgovski potnik. Kupi nov avto. Pelje na prvi pooblaščen servis ob pravih kilometrih. Seveda se poštempla servisna.. potem jih vmes naštanca ko sto mater.. vmes dvakrat naredi servis pri svojem garažarju. Potem mu garažar zavrti števec nazaj in pelje na naslednji servis čez cca eno leto na pooblaščenca. Tam mu naredijo reden servis na "REALNE" kilometre, poštemplajo in vpišejo v "bazo".. In zadeva se ponovi vsaj še enkrat ali dvakrat ..In avto se proda tri leta star s cca 98.000 "REALNIMI", preverljivimi kilometri.. Yeah, right :-(
Seveda vpisan "v bazi" in z vsemi pooblaščenimi servisi.. Tip pa naredi z lahkoto realnih 70000km na leto.. In takih osebkov ni malo.. ja, seveda, SLOVENSKI preverljiv avto, sploh ne prav poceni, ker ima le malo kilometrov in je od prvega lastnika..
Moj "osebni zavarovalničar" me vsako leto za oba moja avtomobila vpraša, kolk kilometrov imata.. Fak, nimam pojma.. kaj naredi on: ja, lej, imela sva jih 85000.. Nč, jih bom napisal 92000.. OK?, kul..
kaj hočem povedat: dokler bodo ( bomo ) vsi v naši deželici takšni, bo zadeva totalno nerealna in brezvezna.. Kaj ti pomaga vpis kilometrov, če le-ta ni strogo natančen .. In očitno ni..
in z lahkoto bi ob prodaji avto prevrtel nazaj na kilometre, ki so vpisani na zadnjem "pregledu".. Ma, jebeš tak pregled..In, očitno bi bili celo "PREVERLJIVI V BAZI ".. NO ŠIT..
Roko na srce, na žalost smo pač tam, kjer smo: bananistan - vsi prijatli, vsi delno z roko v marmeladi. Samo nekateri bolj, drugi spet manj, "bedaki" pa s čistimi rokami.. pa ne narobe razumet, ne podpiram tega.. Samo prikažem dejanski primer.
Ali pa primer št 2: Tip je trgovski potnik. Kupi nov avto. Pelje na prvi pooblaščen servis ob pravih kilometrih. Seveda se poštempla servisna.. potem jih vmes naštanca ko sto mater.. vmes dvakrat naredi servis pri svojem garažarju. Potem mu garažar zavrti števec nazaj in pelje na naslednji servis čez cca eno leto na pooblaščenca. Tam mu naredijo reden servis na "REALNE" kilometre, poštemplajo in vpišejo v "bazo".. In zadeva se ponovi vsaj še enkrat ali dvakrat ..In avto se proda tri leta star s cca 98.000 "REALNIMI", preverljivimi kilometri.. Yeah, right :-(
Seveda vpisan "v bazi" in z vsemi pooblaščenimi servisi.. Tip pa naredi z lahkoto realnih 70000km na leto.. In takih osebkov ni malo.. ja, seveda, SLOVENSKI preverljiv avto, sploh ne prav poceni, ker ima le malo kilometrov in je od prvega lastnika..
imagodei ::
Jah, tudi za to bi bila rešitev, ampak predvsem za novejše avtomobile: Zapečatena "črna skrinjica", kamor se prepisuje telemetrija. Do črne skrinjice se z javnim ključem lahko dostopa samo read-only.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Ali pa primer št 2: Tip je trgovski potnik. Kupi nov avto. Pelje na prvi pooblaščen servis ob pravih kilometrih. Seveda se poštempla servisna.. potem jih vmes naštanca ko sto mater.. vmes dvakrat naredi servis pri svojem garažarju. Potem mu garažar zavrti števec nazaj in pelje na naslednji servis čez cca eno leto na pooblaščenca. Tam mu naredijo reden servis na "REALNE" kilometre, poštemplajo in vpišejo v "bazo".. In zadeva se ponovi vsaj še enkrat ali dvakrat ..In avto se proda tri leta star s cca 98.000 "REALNIMI", preverljivimi kilometri.. Yeah, right :-(
To je specifičen primer, kakršnih je pri prodaji vozila mogoče 1%. 99% ostalih sestavljajo preprodajalci, ki kupijo vozilo in mu zbijejo kilometre. Tukaj bi centralna baza (kamor se kilometri vpisuje na tehničnem in je to sestavni del pregleda) bistveno pripomogla k zmanjšanju takšnjih goljfij. Tisti, kilometri za zavarovalni pa so popolnoma sami sebi namen.
clothes ::
St235 ::
Dokler ta baza ni sirše dostopna ne pomaga kaj dosti. Ravno tako je neuporabna, ker ni centralizirana na nivoju EU in ti pri voženih vozilih ne more pomagat.
r3dkv1c4 ::
Znanec to s kilometri uredi drugače. Odklopi senzor števca. Simpl. Brzino po obratih lovi, kilometri pa stojijo. Pa žvižgaj. Vseeno pa naredi malce več kot 10k na leto tudi po števcu. Avto - Audi.
ko ga bodo dobil, mu bodo vzeli avto na mestu....ne bo prvi.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: GTX970 ()
Malajlo ::
Znanec to s kilometri uredi drugače. Odklopi senzor števca. Simpl. Brzino po obratih lovi, kilometri pa stojijo. Pa žvižgaj. Vseeno pa naredi malce več kot 10k na leto tudi po števcu. Avto - Audi.
ko ga bodo dobil, mu bodo vzeli avto na mestu....ne bo prvi.
Ker? Kdo? Zakaj?
St235 ::
Tehnično neizpravno vozilo, izločitev iz prometa, izredni tehnični. Zdaj vpršanje pa je ali in kako bo kdorkoli to ugotovil, razen če b otako glup da bo s takim avtom šel na tehnični.
Sriple Tix ::
Ugibam in verjetno, kot v večini primerov tule, nimam prav. Zaradi nedelujoče žarnice te navkljub tehnično neizpravnem vozilu ne izločijo iz prometa in ne pošljejo na izredni tehnični pregled, temveč odmerijo drugačno kazen, zakaj bi te zaradi nedelujočega števca?
Malajlo ::
Ajde, kako bo pa policaj vedel, da se cagar na števcu ne premika? Še nisem slišal, da bi se policaj usedel v avto, pa naredil ene par krogov, tko, za test.
Na tehničnem pa dvomim, da bi porajtal kaj na valjarjih.
Na tehničnem pa dvomim, da bi porajtal kaj na valjarjih.
Mufasa ::
Bmwje (in ostale nemške avte for the record) se v Sloveniji pač ne kupuje uvožene in/ali nepoštemplane. Al rajš vidte da se vozte z 300k km 3xxd Touringom, ki so ga uvozili iz nemčije za 7 jurjev, ga prevrteli na 120k km in ga prodajajo za 10, kot pa da daste pri zastopniku znamke za pravega 12k.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
shmandi ::
Tukaj bi centralna baza (kamor se kilometri vpisuje na tehničnem in je to sestavni del pregleda) bistveno pripomogla k zmanjšanju takšnjih goljfij.
Ponavljam, da se kilometri na tehničnem odčitajo iz števca, torej taka baza obstaja, pa nič ne pripomore.
Sem že moral na tehničnem na okencu povedati kilometre. Toliko o tem, da se odčitavajo s števca.
Bellzmet ::
@mufasa: eh sosed itak ne ve, da so km prevrteni. U bistvu folk sam seb laže "češ, da so realni km". Ja itak ja. Uvoz, preprodajalec...ni šans za realne km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
Mufasa ::
Še štemplje je dobro it preverit, tudi če so pr uradnem uvozniku na servisu narejeni...kar direkt na servis in knjigco pokazat pa vprašat če je to sam poštempljal...bolje izpasti glup neko bez uporabnega avta
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Mufasa ()
Mufasa ::
Dude do you even "sj jo loh on v rok drži for all i care".
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
sandmat ::
ne vem koliko pomeni poštempljana knjižica, ampak jaz sem poleg slednje dobil še cca 3cm debelo mapo z vsemi računi, od premontaže gum, do nakupa brisalcev, olja, gum, (in skorajda nakupa vitrexa) rednih servisov. Posortirano po letih :). Verjetno ima folk, ki prodaja avto, račune vsaj za večje servise.
Poleg sem dobil še knjižico z vsemi tankanji (+cene benza) od prvega dne. Je zabavno gledat ceno bencina v tolarjih.
Poleg sem dobil še knjižico z vsemi tankanji (+cene benza) od prvega dne. Je zabavno gledat ceno bencina v tolarjih.
imagodei ::
Dude do you even "sj jo loh on v rok drži for all i care".
Pa se ti zdi, da se bo z vsakim potencialnim kupcem vozil do avtohiše, da se preveri podpise in štemplje? Plus, če so mu jo poštempljali, verjetno ne bodo rekli: "Ne, ne, tole je pa ponarejeno!" razen če si želijo obiska inšpekcije.
Al kako si mislil?
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Dude do you even "sj jo loh on v rok drži for all i care".
Pa se ti zdi, da se bo z vsakim potencialnim kupcem vozil do avtohiše, da se preveri podpise in štemplje? Plus, če so mu jo poštempljali, verjetno ne bodo rekli: "Ne, ne, tole je pa ponarejeno!" razen če si želijo obiska inšpekcije.
Al kako si mislil?
Prodajalec, ki nima kaj skrivat ne bo imel težav da z resnim kupcem (na stroške kupca seveda) skoči do servisa. ČE gre za uradne servise potem lahko kdorkoli v mreži pogleda ali navedbe v servisni knjigi držijo.
AndrejO ::
Prodajalec, ki nima kaj skrivat ne bo imel težav da z resnim kupcem (na stroške kupca seveda) skoči do servisa. ČE gre za uradne servise potem lahko kdorkoli v mreži pogleda ali navedbe v servisni knjigi držijo.
Prodajalec, ki ni imel nič za skrivati, mi je pred prodajo poslal sliko homologacije, dal avto na testno vožnjo, ga pripeljal na uradni servis na pregled (plačal sem ga seveda jaz, ampak tudi njegov čas ni bil zastonj), mi dal servisno knjižico, da sem jo lahko prevohljal in preveril kolikor mi je sedlo.
Vse to na besedo, da me avto resno zanima. No, saj me je zanimal. Na koncu sem ga tudi kupil.
Če kdo misli, da v Sloveniji ni normalnih prodajalcev, lahko rečem, da vsaj en obstaja, ki ni ničesar skrival in mu ni bilo problem narediti vse, kar sem se kot tečna potencialna stranka zmislil, da bi rad videl. Če je zahteva razumna in razumljiva, potem ne sme biti problema. Če je problem, 180 in nazaj na avto.net.
imagodei ::
@Lakotnik29,
sori - ne. Če prodajam avto in se mi oglasi 5-10 kupcev... Niti slučajno se mi jih ne bo dalo spremljati na servis in izpolnjevat njihovih želja, zato da se bo potem 9/10 kupcev odločilo NE kupiti. Razumem, da so ljudje sumničavi, ampak to ni rešitev. Stvari bi morale biti dosegljive online.
Če je servisna knjiga samo poštempljana, niso pa servisi vneseni v register servisne mreže, potem se seveda da odkrit goljufijo. Razen, če se odpelješ ravno na tisti servis in ravno k tistemu mehaniku, ki je knjigo ponaredil. Spet, stvari morajo biti dosegljive online, v realnem času.
Near 100% zanesljiva bi bila samo nekakšna črna skrinjica, ki bi bila zapečatena in priklopljena na avtomobilov računalnik na tak način, da bi se zabeležil vsak odklop (+ itak bi se videl polomljen pečat). "Črna skrinjica" bi morala biti narejena tako, da podatkov ne bi bilo mogoče brisat ali popravljat, pač pa se beleži vsaka transakcija. Tako bi bilo potem razvidno, če bi nekdo prevrtel števec nazaj, ker bi v "logu" videl skok iz 150.000 km na 100.000 km. Čisto dovolj bi bilo, da se stanje števca zabeleži npr. vsakih 24 ur.
Je pa taka "črna skrinja" problem za starejše avtomobile. Treba bi bilo razvit standarde, priključna in nosilna mesta, standardiziran priklop...
@AndrejO,
mal je pa tudi odvisno kaj kupuješ oz. prodajaš. Če kupuješ 3 leta star rabljen avtomobil, ki ima še vedno ceno 15.000 EUR, potem pričakuješ od prodajalca malce drugačen angažma, kot če kupuješ 8 let star avto za 5.000 EUR. Potem bi se pa še vsak ta drug kupec cenkal za vsako pikico na laku.
sori - ne. Če prodajam avto in se mi oglasi 5-10 kupcev... Niti slučajno se mi jih ne bo dalo spremljati na servis in izpolnjevat njihovih želja, zato da se bo potem 9/10 kupcev odločilo NE kupiti. Razumem, da so ljudje sumničavi, ampak to ni rešitev. Stvari bi morale biti dosegljive online.
Če je servisna knjiga samo poštempljana, niso pa servisi vneseni v register servisne mreže, potem se seveda da odkrit goljufijo. Razen, če se odpelješ ravno na tisti servis in ravno k tistemu mehaniku, ki je knjigo ponaredil. Spet, stvari morajo biti dosegljive online, v realnem času.
Near 100% zanesljiva bi bila samo nekakšna črna skrinjica, ki bi bila zapečatena in priklopljena na avtomobilov računalnik na tak način, da bi se zabeležil vsak odklop (+ itak bi se videl polomljen pečat). "Črna skrinjica" bi morala biti narejena tako, da podatkov ne bi bilo mogoče brisat ali popravljat, pač pa se beleži vsaka transakcija. Tako bi bilo potem razvidno, če bi nekdo prevrtel števec nazaj, ker bi v "logu" videl skok iz 150.000 km na 100.000 km. Čisto dovolj bi bilo, da se stanje števca zabeleži npr. vsakih 24 ur.
Je pa taka "črna skrinja" problem za starejše avtomobile. Treba bi bilo razvit standarde, priključna in nosilna mesta, standardiziran priklop...
@AndrejO,
mal je pa tudi odvisno kaj kupuješ oz. prodajaš. Če kupuješ 3 leta star rabljen avtomobil, ki ima še vedno ceno 15.000 EUR, potem pričakuješ od prodajalca malce drugačen angažma, kot če kupuješ 8 let star avto za 5.000 EUR. Potem bi se pa še vsak ta drug kupec cenkal za vsako pikico na laku.
- Hoc est qui sumus -
AndrejO ::
@AndrejO,
mal je pa tudi odvisno kaj kupuješ oz. prodajaš. Če kupuješ 3 leta star rabljen avtomobil, ki ima še vedno ceno 15.000 EUR, potem pričakuješ od prodajalca malce drugačen angažma, kot če kupuješ 8 let star avto za 5.000 EUR. Potem bi se pa še vsak ta drug kupec cenkal za vsako pikico na laku.
Ja, res je. Jaz sem takrat kupil 10 let starega in to za 6k kjer sem po papirjih sedaj 4. lastnik. V sosednji temi lahko prebereš katerega. :D Ne vem pa kako to vpliva na odnos prodajalec-kupec. Moja izkušnja je bila temeljito pozitivna.
In ja, vsako pikico na laku sem si mentalno označil in spotoma sem spoznal tudi vse dosedanje lastnike. Zato tudi vem nekaj malenkosti, ki jih je zadnji prodajalec spregledal, ker so bile zanj malenkosti, jaz pa sem bil že kar obsedeno temeljit - torej nič zlonamernega. Npr. v roke sem dobil enega izmed redkejših primerkov z omejitvijo diferenciala. Vsekakor pa se je začelo s tem, da nisem hotel kupovati preveč na slepo in sem zato želel preveriti čisto in popolnoma vse, kar je bilo v moji moči.
imagodei ::
No, da ne bo ta tema preveč zavila vstran... Malo je tudi odvisno, koliko ima prodajalec prostega časa. Jaz si, npr. v tem trenutku ne znam predstavljati, da bi prodaji avtomobila namenil cel teden ali, bohnedej še več. Iz šihta letim po otroke v vrtec, potem imamo celo popoldne takšen in drugačen program, včasih je treba še v trgovino, dostaviti otroke na rojstni dan ali pa gostiti rojstni dan... Težko si predstavljam, da bi se preko mojega avta zvrstilo 5 potencialnih kupcev in da bi se z vsemi vozil po servisih in jim poskušal v vsem ustreči. Verjetno bo čez kako leto, dve že bolje, ko bosta otroka toliko samostojna, da bosta lahko 10 minut brez nadzora in me ne bo skrbelo, da bosta odtavala na sredino ceste ali se utopila v bližnji mlakuži... Do takrat pa - če bi prodajal, dam rajši posredniku, pa naj se on ubada.
- Hoc est qui sumus -
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregled rabljenega vozila pred nakupom s strani specialistov? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16373 (2271) | matobeli |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17289 (7856) | Arzen28 |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87146 (56232) | hojnikb |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41094 (36492) | imagodei |