Forum » Na cesti » Razlika med bažilci in amortizerji
Razlika med bažilci in amortizerji
clothes ::
Zadnič smo imeli debato in opazil sem, da si vsak drugače razlaga kaj je amortzer, blažilec ali vzmet.
Eni pravijo da je blažilec in amortizer eno in isto.
Drugi pravijo, da je amortizer sestavljen iz vzmeti + blažilca
Tretji pa sami vzmeti rečejo amortizer
Kaj je pravilno?
Eni pravijo da je blažilec in amortizer eno in isto.
Drugi pravijo, da je amortizer sestavljen iz vzmeti + blažilca
Tretji pa sami vzmeti rečejo amortizer
Kaj je pravilno?
clothes ::
Ne vem če je tujka SSKJ
amortizer amortiz?r -ja m (e?) teh. priprava za blažitev sunkov in dušenje nihanja, blažilec: v avtu se je zlomil levi amortizer; hidravlični, teleskopski amortizerji / gumijasti amortizerji za napenjanje šotorskih vrvi
amortizer amortiz?r -ja m (e?) teh. priprava za blažitev sunkov in dušenje nihanja, blažilec: v avtu se je zlomil levi amortizer; hidravlični, teleskopski amortizerji / gumijasti amortizerji za napenjanje šotorskih vrvi
fujtajksel ::
Tud če je v SSKJ je tujka ;)
Lingvisti pogosto nimajo veliko pojma o fiziki...
Mislim da se amortizer pogosto uporablja za oboje skupaj če je kombinirano v en del (dušilka oz amortizer v ožjem pomenu plus vzmet). Enako kot vzmetenje (suspension), ki prihaja od fedra.
Lingvisti pogosto nimajo veliko pojma o fiziki...
Mislim da se amortizer pogosto uporablja za oboje skupaj če je kombinirano v en del (dušilka oz amortizer v ožjem pomenu plus vzmet). Enako kot vzmetenje (suspension), ki prihaja od fedra.
blink ::
Zadnič smo imeli debato in opazil sem, da si vsak drugače razlaga kaj je amortzer, blažilec ali vzmet.
Eni pravijo da je blažilec in amortizer eno in isto.
Drugi pravijo, da je amortizer sestavljen iz vzmeti + blažilca
Tretji pa sami vzmeti rečejo amortizer
Kaj je pravilno?
Amortizer = blažilec = dušilec sunkov vzmeti
Vzmetenje avtomobila sestavljata vzmet in blažilec (lahko sta sestavljena skupaj ali pa ločena)
RejZoR ::
Amortizer ublaži momentne sunke (ko npr zapelješ v luknjo), vzmet pa skrbi, da je amortizer raztegnjen, ko ni deležen sunkov (ko se pelješ normalno po cesti).
Če bi imel samo vzmet bi ti avto po srečanju z luknjo "plesal" naokoli, ker bi se vzmet prehitro vrnila v prvotno stanje. Če bi imel samo amortizer bi ti avto ves čas visel pri tleh in amortizer sploh ne bi mogu opravljat svoje funkcije. Zato ti avto čudno visi, če ti poči vzmet. Oz grdo buta po srečanjih z luknjami, če je fuč amortizer.
Predstavljaj si amortizer kot mikro kratko zakasnitev vračanja vzmeti nazaj v prvotno stanje. Ublaži šok, ampak ne reagira prehitro, tko da avto ostane lepo stabilen, tebe pa ne pretresa v kabini.
Če bi imel samo vzmet bi ti avto po srečanju z luknjo "plesal" naokoli, ker bi se vzmet prehitro vrnila v prvotno stanje. Če bi imel samo amortizer bi ti avto ves čas visel pri tleh in amortizer sploh ne bi mogu opravljat svoje funkcije. Zato ti avto čudno visi, če ti poči vzmet. Oz grdo buta po srečanjih z luknjami, če je fuč amortizer.
Predstavljaj si amortizer kot mikro kratko zakasnitev vračanja vzmeti nazaj v prvotno stanje. Ublaži šok, ampak ne reagira prehitro, tko da avto ostane lepo stabilen, tebe pa ne pretresa v kabini.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
1b0r ::
Sam sem se kakšne 2 meseca vozil s počeno vzmetjo, pa sploh nisem opazil da bi bilo kaj narobe, pa potem po menjavi nisem opazil da bi bilo kaj bolje.
Tudi višina ni bila dosti nižja kot na drugi strani, med 0,5 in 1cm, na oko ni bilo opazno.
Ni mi pa to povsem jasno, ker če je počena, potem je verjetno enako kot če bi bil brez. Verjetno je dovolj če so ostale 3 cele, da se avto ne pogrezne, to je moja edina laična razlaga.
Tudi višina ni bila dosti nižja kot na drugi strani, med 0,5 in 1cm, na oko ni bilo opazno.
Ni mi pa to povsem jasno, ker če je počena, potem je verjetno enako kot če bi bil brez. Verjetno je dovolj če so ostale 3 cele, da se avto ne pogrezne, to je moja edina laična razlaga.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 1b0r ()
RejZoR ::
Se ne pogrezne. Tolk. Dokler ne bi rabil močno zabremzat. Ko avto naredi "brake diving" (sploh ne vem kako se reče po naše lol), še posebej če je bila sprednja vzmet pa bi te lahko grdo odneslo postrani. Vbistvu čudno da nisi opazil na ovinkih al pa pri luknjah...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kixs ::
Sam sem se kakšne 2 meseca vozil s počeno vzmetjo, pa sploh nisem opazil da bi bilo kaj narobe, pa potem po menjavi nisem opazil da bi bilo kaj bolje.
Tudi višina ni bila dosti nižja kot na drugi strani, med 0,5 in 1cm, na oko ni bilo opazno.
Ni mi pa to povsem jasno, ker če je počena, potem je verjetno enako kot če bi bil brez. Verjetno je dovolj če so ostale 3 cele, da se avto ne pogrezne, to je moja edina laična razlaga.
Odvisno kje je bila pocena. Pri meni je bil samo en "navoj" na dnu, pri kolesu in sploh nisem opazil. Ce bi kje drugje pocila, bi se sigurno opazilo.
1b0r ::
Enako ja, ampak meni še vedno ni jasno kam potem nalega, spodnji odlomljen del je pač na šalci, kaj se dogaja z zgornjim delom vzmeti mi pa še po enem letu ni ratalo ugotovit oz. zguglat.
To mi je jasno da mora biti vpeta tudi zgoraj, ampak kaj se naredi če greš ti v luknjo, oba dela vzmeti bi skoraj morala zadeti med sabo, ampak to bi se potem moralo slišat med vožnjo.
To mi je jasno da mora biti vpeta tudi zgoraj, ampak kaj se naredi če greš ti v luknjo, oba dela vzmeti bi skoraj morala zadeti med sabo, ampak to bi se potem moralo slišat med vožnjo.
kixs ::
Pri meni je dejansko manjkal spodnji del in je ostala vzmet lepo sedla v salcko. Ce ne bi mehanik opazil, da manjka, ne bi niti vedel. Bil je cisto rutinski pregled avta pri menjavi olja.
marsovcek ::
Si kdaj opazoval kako se spremeni položaj koles ko je avto dvignjen od podlage?
Avtomobilska vzmet je ves čas kar precej stisnjena. Odlomi se praviloma na spodnjem delu, krajši del odleti na cesto, preostanek pa sede v šalčko. Nič ne ostane prosto v zraku .
Avtomobilska vzmet je ves čas kar precej stisnjena. Odlomi se praviloma na spodnjem delu, krajši del odleti na cesto, preostanek pa sede v šalčko. Nič ne ostane prosto v zraku .
Unknown_001 ::
Amortizer ublaži momentne sunke (ko npr zapelješ v luknjo), vzmet pa skrbi, da je amortizer raztegnjen, ko ni deležen sunkov (ko se pelješ normalno po cesti).
Če bi imel samo vzmet bi ti avto po srečanju z luknjo "plesal" naokoli, ker bi se vzmet prehitro vrnila v prvotno stanje. Če bi imel samo amortizer bi ti avto ves čas visel pri tleh in amortizer sploh ne bi mogu opravljat svoje funkcije. Zato ti avto čudno visi, če ti poči vzmet. Oz grdo buta po srečanjih z luknjami, če je fuč amortizer.
Predstavljaj si amortizer kot mikro kratko zakasnitev vračanja vzmeti nazaj v prvotno stanje. Ublaži šok, ampak ne reagira prehitro, tko da avto ostane lepo stabilen, tebe pa ne pretresa v kabini.
Nah, amotrizer je na kratko povedano dušilka za nihanje vzmeti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zanesljiv test amortizerjev?Oddelek: Na cesti | 7464 (5278) | easyrider3 |
» | Škripanje avta levo spredajOddelek: Na cesti | 3476 (2785) | azislo |
» | Znizanje podvozja avta (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 22201 (19283) | D3m |
» | pralni stroj skače (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 18170 (10468) | perci |
» | Spuščanje avtomobilaOddelek: Na cesti | 7500 (6248) | čuhalev |