Forum » Loža » Friziranje avtomatika
Friziranje avtomatika
overman ::
Imam TOMOS LX (targa)-(navaden avtomatik z veliko plastike), ki ze ima resonancni izpuh MF POWER . Moped ni prav nic friziran zato gre samo nekih 70 km/. Nek prijatelj mi je rekel, da naj dam not 39 L-bat pa ne bom mel problemov. Mene pa zanima:
1. kako ga naj najbolj ucinkovito sfriziram ne da bi imel potem probleme?
2. Kaksen bat (velikost, znamka,...)
3. Se da kaj na fergazerju nardit, da bi pol moped mel vecji dotok (ne misil ga menjavat!)?
Za dele sem pripravjen odstet max. 15 kSIT. Mehanika mam zastonj
Ze vnaprej se zahvaljujem za vase odgovore
1. kako ga naj najbolj ucinkovito sfriziram ne da bi imel potem probleme?
2. Kaksen bat (velikost, znamka,...)
3. Se da kaj na fergazerju nardit, da bi pol moped mel vecji dotok (ne misil ga menjavat!)?
Za dele sem pripravjen odstet max. 15 kSIT. Mehanika mam zastonj
Ze vnaprej se zahvaljujem za vase odgovore
Früher oder später wird jeder Geometer :p
- polepsal: Gandalfar ()
frenk ::
sj je logično...povečj dovod goriva, glede bata se mi pa zdi da ti bo itaq zaribou ker ni dost hlajen...kolkr vem l-bat ustvar večjo kompresijo ker ma tiste obročke mau viši
overman ::
Kako pa ga naj povecam? A pozna kdo kaksno stran kjer je vse lepo opisano?
Früher oder später wird jeder Geometer :p
mrTwelveTrees ::
jaz sem kle čisti nevednež, neki pa mi je kazu frend , da je zamenju glavo ? - da ma vecjo hladilna rebra... al kaj že,...
sam ne se mi ubit, nosi čelado
PS: a ni 70km/h zadost ?
sam ne se mi ubit, nosi čelado
PS: a ni 70km/h zadost ?
frenk ::
jest sm sicer že mau pozabu...uzam šmirgl u roke pa poglej kje gre bencin in pošmirglej...al pa kr bormašino
WiseBear ::
da se na veliko načinov sfrizirat motor, vprašanje pa je če se ti splača preveč, ker potem pač motor ne zdrži takih obratov, ogrodje motorja ze začne zijat, predvsem pa zavore niso narejene za večje hitrosti. če hočeš da boš mel malo več moči, boljše pospeške in tam do 15km/h višjo hitrost najprej dej brust cilinder na 39mm, kupi bat z l obročkom-fora tega bata je da je ponavadi krajši ni pa nujno(če je krajši pomeni da ti v fazi komprimiranja prej odpre sesalni kanal), bistvo l-bata pa je v tem da ma drugačen obroček( v obliki črke L), s tem se doseže večja kompresija. potem si dobi večjo šobo za frgazer(točne mere ne vem, ker ne vem kakšen frgazer maš, naj bo tam za eno desetinko milimetra večja), če hočeš lahko ta nov bat še skrajšaš in sicer za en mm na sesalni strani. potem pa lahko še po potrebi znižaš glavo cilindra-s tem občutno zvišaš kompresijo. to narediš tako da daš en kos finga "puc-papirja" na kos stekla(zato da je ravno!) in počasi in vztrajno brusiš da se rob glave zmanjša. vsekakor pa ne pretiravaj da ne bo prevelike kompresije kar v končni fazi pomeni da ti gre falit ojnica in gred.
no to so osnovni načini friziranja mopedov(predvsem tomosov ), kot pa sem že reku ne pretiravat, predvsem pa po pameti po cestah
LP
no to so osnovni načini friziranja mopedov(predvsem tomosov ), kot pa sem že reku ne pretiravat, predvsem pa po pameti po cestah
LP
snow ::
1) Uplinjač (fergazer).. da se sicer nekaj brusit, oz pilit, ampak s tem boš kvečjemu naredil kaj škode kot koristi. Mogoče se ti splača menjati dizo v uplinjaču... ampak prevelika diza lahko naredi ravno obraten učinek kot si ga hotel.
2) Nekaj je bilo omenjeno glede glave... brušenje tistega roba na spodji strani glave prinese v manjšemu kompresijskemu prostoru in s tem tudi k večjemu tlaku, kar poveča moč.
3) Izpušna cev.. za visoke obrate so najboljši MF Power izpuhi, t.i. lipnik izpuhi ti pa povečajo moč v nižjih vrtljajih, ampak ker se ti gre za višje hitrosti (vrtljaje) ti priporočam MF power.
4) Večji bat.. v moji apn6 deluje 40L bat že zelo dolgo in zelo učinkovito. 42 je malo pretiravanje, 40 pa nekje ok. Pa tudi, če ti stvar zariba z batom fi 40 je še vedno možno brušenje cilindra.. pri 42 pa lahko stvar le vržeš v en keson. :)
2) Nekaj je bilo omenjeno glede glave... brušenje tistega roba na spodji strani glave prinese v manjšemu kompresijskemu prostoru in s tem tudi k večjemu tlaku, kar poveča moč.
3) Izpušna cev.. za visoke obrate so najboljši MF Power izpuhi, t.i. lipnik izpuhi ti pa povečajo moč v nižjih vrtljajih, ampak ker se ti gre za višje hitrosti (vrtljaje) ti priporočam MF power.
4) Večji bat.. v moji apn6 deluje 40L bat že zelo dolgo in zelo učinkovito. 42 je malo pretiravanje, 40 pa nekje ok. Pa tudi, če ti stvar zariba z batom fi 40 je še vedno možno brušenje cilindra.. pri 42 pa lahko stvar le vržeš v en keson. :)
snow ::
4) Aja pa dosti k vrtljajim tudi pripomore brušenje kanalov :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: snow ()
|Luka| ::
Hmm, jst sem mel Pony Express-a s Puchovo mashino in se ga pripravil do tega da je su skor 90 km/h.
1) Piljenje in poliranje kanalov: paziti moras da ne pilis prevec v da se ti potem sesalni in izpusni ne "prekrivata". Poliranje je tudi zelo pomemben dejavnik. Pri sebi sem imel "špegu". Cilinder ni bil piljen ker je aluminijas in valj sam je kroman. Znizana glava, da je bila potem brez dihtunge
2) Uplinjač je bil Delorto od ATX z kar veliko dizo
3) Menjava sprednega in zadnjega zobnika
4) Dobro "nastelan" (bolje nekaj stopin prej)
5) Gorivo: mesanica Superce 98, metilnega alkohola in ricinusa
6) MF izpuh
Pa verjetno se kej sam se ne spomnim
LP Lix
1) Piljenje in poliranje kanalov: paziti moras da ne pilis prevec v da se ti potem sesalni in izpusni ne "prekrivata". Poliranje je tudi zelo pomemben dejavnik. Pri sebi sem imel "špegu". Cilinder ni bil piljen ker je aluminijas in valj sam je kroman. Znizana glava, da je bila potem brez dihtunge
2) Uplinjač je bil Delorto od ATX z kar veliko dizo
3) Menjava sprednega in zadnjega zobnika
4) Dobro "nastelan" (bolje nekaj stopin prej)
5) Gorivo: mesanica Superce 98, metilnega alkohola in ricinusa
6) MF izpuh
Pa verjetno se kej sam se ne spomnim
LP Lix
overman ::
Sem ze zrihtu, da bom imel 39 L bat (kolega pozna enga ki brusi cilindre). A je vseeno katere znamke je bat?-sem vidu da majo ene za 3,5 kSit pa se druge za 8kSit. Kaj pa naj pri fergazerju zbrusim? Koleno? Kje se pa diza nahaja? A se da dobit posebej?
Früher oder später wird jeder Geometer :p
Klemenn ::
heh..al folk mora razumet..da avtomatiki oz tomosi na splošno niso skuterji!
skuter je že po defaultu zgrajen..da je polovica moči ``zadušene´´..moja aprilia gre po defaultu 50 odblokirana z drugim auspuhom pa 100..sicer je realna hitrost drugo..apmak ne o tem trenutno..
avtomatiki so zgrajeni tako..da je iz njih iztisnjenih 95% in po najmanjših standardih..kot vidite majo vsi še ``pakne´´ edin tile revivali majo diske..pa še to le spredi
prdobiš lahko z poweco..in z menjavo bata..ampak upoštevaj da se ti bo ojnica zlomila zdej al pa jutr...če ne pa vsaj se ti bo!
četudi pravite da obstajajo še druge modifikacije...mislite malo tudi na ostalo konstrukcijo in na bremze!
skuter je že po defaultu zgrajen..da je polovica moči ``zadušene´´..moja aprilia gre po defaultu 50 odblokirana z drugim auspuhom pa 100..sicer je realna hitrost drugo..apmak ne o tem trenutno..
avtomatiki so zgrajeni tako..da je iz njih iztisnjenih 95% in po najmanjših standardih..kot vidite majo vsi še ``pakne´´ edin tile revivali majo diske..pa še to le spredi
prdobiš lahko z poweco..in z menjavo bata..ampak upoštevaj da se ti bo ojnica zlomila zdej al pa jutr...če ne pa vsaj se ti bo!
četudi pravite da obstajajo še druge modifikacije...mislite malo tudi na ostalo konstrukcijo in na bremze!
jjohny ::
Ne govort, da se bo ojnica zlomila. če boš normalno z njim delal se sigurno ne bo nič poškodovala. Če pa izvajaš kakšne posebne hard obremenitve, pa se lahko zlomi tudi pri nefriziranem motorju.
Frgazerja raje nič ne brusi, pili in vrtaj, ker je velika možnost, da kaj zaj.... Raje kupi večjo dizo pa bo v redu.
lp, jani
Frgazerja raje nič ne brusi, pili in vrtaj, ker je velika možnost, da kaj zaj.... Raje kupi večjo dizo pa bo v redu.
lp, jani
WiseBear ::
overman: ja da se dobit res veliko različnih batov, po mojih izkušnjah se ti bol splača vzet cenejši bat, ki sicer zdrži(predvsem obročki) manj časa kot pa kakšnega vertexa(baje da je najboljši),ki je razmeroma drag. glede piljenja frgazerja al pa cilindra pa ti svetujem da se ne igraš preveč če s tem nimaš izkušenj ker lahko zelo hitro porušiš prava razmerja ki so pri delovanju dvotaktnega motorja zelo pomembna.
Jebediah: ne spet s temi skuterji, o tem je blo že dost polemik. sploh pa ne govori o kr tako polomljenih ojnicah ker to ni res.
LP
Jebediah: ne spet s temi skuterji, o tem je blo že dost polemik. sploh pa ne govori o kr tako polomljenih ojnicah ker to ni res.
LP
madmitch ::
Kolikor se jaz spomnim, smo včasih to delali takole:
- Brušenje kanalov s nastavljivimi ročnimi povrtali
- Nižanje glave (ponavadi smo vzeli glavo od "petke" - večja rebra). to moraš delati s krožnimi gibi na zelo ravni površini - debelo steklo. Vodno brušenje.
- Zamenjava bata, 39 bo OK
- elektronski vžik mislim da je sedaj že serijski
- zamenjava uplinjača (frgazerja, karburatorja - odvisno od kod si), Takrat je bil najbolj moderen Del Orto (na koncu Tržaške). Lahko se poigraš sicer tudi z dizo, vendar moraš biti tu zelo previden.
- Če ti ni preveč do pospeškov in želiš samo hitrost, lahko zamenjaš tudi zobnik na zadnjem kolesu z za zob večjim, več ne.
- Malo se boš moral tudi poigrati s svečko (razmik).
Kolikor sem opazil, je zelo dobra trgovina za takšne zadeve v Ljubljani na Celovški cesti (cca 200 m naprej od Hale Tivoli proti gorenjski).
Če se boš tega lotil, bodi ZELO potrpežljiv in ne delaj prehitro. Raje motor razstavi stokrat in delaj po malo.
Paziti moraš tudi na varnost in si umisliti druge pnevmatike. Originalne niro primerne za višje hitrosti.
Ojnice pri tomosih so še vedno (na srečo) kovane in zdržijo čuda.
- Brušenje kanalov s nastavljivimi ročnimi povrtali
- Nižanje glave (ponavadi smo vzeli glavo od "petke" - večja rebra). to moraš delati s krožnimi gibi na zelo ravni površini - debelo steklo. Vodno brušenje.
- Zamenjava bata, 39 bo OK
- elektronski vžik mislim da je sedaj že serijski
- zamenjava uplinjača (frgazerja, karburatorja - odvisno od kod si), Takrat je bil najbolj moderen Del Orto (na koncu Tržaške). Lahko se poigraš sicer tudi z dizo, vendar moraš biti tu zelo previden.
- Če ti ni preveč do pospeškov in želiš samo hitrost, lahko zamenjaš tudi zobnik na zadnjem kolesu z za zob večjim, več ne.
- Malo se boš moral tudi poigrati s svečko (razmik).
Kolikor sem opazil, je zelo dobra trgovina za takšne zadeve v Ljubljani na Celovški cesti (cca 200 m naprej od Hale Tivoli proti gorenjski).
Če se boš tega lotil, bodi ZELO potrpežljiv in ne delaj prehitro. Raje motor razstavi stokrat in delaj po malo.
Paziti moraš tudi na varnost in si umisliti druge pnevmatike. Originalne niro primerne za višje hitrosti.
Ojnice pri tomosih so še vedno (na srečo) kovane in zdržijo čuda.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Zgodovina sprememb…
- spremenil: madmitch ()
San ::
LOL, Tomos je d Best bike - na njem sem se naučil vse kar rabim vedet o motorjih! Kolega je imel n avtomatiku od CTXa mašino našvasano, kolk je šele to letel, sam po drugem tednu je šel geštel na pol :) Sam res, lepi spomini so to, mogoče bom na stara leta si napedenal en BT pa ga mal nafriziral za šalo.
madmitch ::
Lix: 5) Gorivo: mesanica Superce 98, metilnega alkohola in ricinusa
Tale kombinacija ti je samo pacala motor. To so mešanice za visokoturažne tekmovalne motorje in so pri tvoji "sporohodni" mašini naredile nič za povečanje moči ali eksplozivnosti motorja.
Tale kombinacija ti je samo pacala motor. To so mešanice za visokoturažne tekmovalne motorje in so pri tvoji "sporohodni" mašini naredile nič za povečanje moči ali eksplozivnosti motorja.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
|Luka| ::
@madmitch: je ze res da se to uporablja mislim da tudi v modelarstvu in pri mashinah z velik rpm, samo sem bil presenecen ko sem snel cilinder: bat je bil zelp malo sajast, izpusni kanal tudi.
Aja, sem pozabil da to ni bila mesanca 60% benz, 30% metilc in10% ricinus, je blo bl v razmerju 85% benz 10% metilc in 5% ricinus...
dodam se 7 tocko:
7) sklopka je bila groba. se pravi da je bil "boben" zelo na grobo pošmirglan (pripomoglo k odlicnemu speljevanju)
LP Lix
Aja, sem pozabil da to ni bila mesanca 60% benz, 30% metilc in10% ricinus, je blo bl v razmerju 85% benz 10% metilc in 5% ricinus...
dodam se 7 tocko:
7) sklopka je bila groba. se pravi da je bil "boben" zelo na grobo pošmirglan (pripomoglo k odlicnemu speljevanju)
LP Lix
madmitch ::
Lix: to ti pa verjamem, opralo ti je motor. Morda res ni slaba ideja to kdaj dati v rezervoar. Bolj za pranje.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
malinavc ::
jebediah:ne mislt de je tist tvoj sesalc neka makina...
hehe...100 ja...čez 2-3 mesce ti bo vse šlo na kurac, k te bo kak zrihtan štirjak stegnu! da ne govorim o avtih! hehe
I´ve been there....
hehe...100 ja...čez 2-3 mesce ti bo vse šlo na kurac, k te bo kak zrihtan štirjak stegnu! da ne govorim o avtih! hehe
I´ve been there....
...odvisno s katere perspektive gledamo...
overman ::
Imam ze 39 l-bat zdaj pa bi rad kupil se fergazar Dell'orto. Malo sem se razgledal in opazil, da teh fergazarjev za mopede ni-samo za skutere, ... A se da ta fergazar nekako predelat, da bi pasal na avtomatik-kateri model morem potem kupit??
Früher oder später wird jeder Geometer :p
Azrael ::
Lahko povečaš vstopno luknjo v dušilec šumov (tista plastična škatla v kateri je filter za zrak), iz sedanjih 10 mm na 18 mm ali več, samo potem boš obvezno rabil večjo dizo za vplinjač, mislim da bo prava 56 ali 62. Ker, če že imaš Bing al Del Orto vplinjač je nakup novega samo nepotreben strošek.
Če boš menjal glavo, daj gor glavo od Poni Expresa s Puchovo mašino, glava od ATX-sa se ne obnese. Ker ima Puchova glava svečko pri strani, moraš glavo obrniti tako, da je svečka na levi strani, gledano v smeri vožnje. Prepričaj se, da je kabel od svečke dovolj dolg za ta poseg.
Ne tankaj super bencin, če ne uporabljaš res zelo kvalitetnih olj, ker drugače motor zelo hiro zariba ali pa se nenormalno hitro obrablja (TOMOS mopedi so drugače izjemno robustni, ne marajo pa super bencina).
Poskrbi še za svojo varnost, čelada, dobre gume in zavore, pa pamet v roke, ker ni važno koliko je konjev, če je osel za krmilom .
Lp, Azrael
Če boš menjal glavo, daj gor glavo od Poni Expresa s Puchovo mašino, glava od ATX-sa se ne obnese. Ker ima Puchova glava svečko pri strani, moraš glavo obrniti tako, da je svečka na levi strani, gledano v smeri vožnje. Prepričaj se, da je kabel od svečke dovolj dolg za ta poseg.
Ne tankaj super bencin, če ne uporabljaš res zelo kvalitetnih olj, ker drugače motor zelo hiro zariba ali pa se nenormalno hitro obrablja (TOMOS mopedi so drugače izjemno robustni, ne marajo pa super bencina).
Poskrbi še za svojo varnost, čelada, dobre gume in zavore, pa pamet v roke, ker ni važno koliko je konjev, če je osel za krmilom .
Lp, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
jjohny ::
Azrael,
super bencin, a si to mislil 98 oktanskega? Jaz v svojega ATX tankam 95 oktanskega in olje.
A morda veš zakaj mu škodi super?
lp, jani
super bencin, a si to mislil 98 oktanskega? Jaz v svojega ATX tankam 95 oktanskega in olje.
A morda veš zakaj mu škodi super?
lp, jani
Azrael ::
>jjohny
Ja za super sem mislil 98 oktanskega v vseh pojavnih oblikah. Ta bencin natočiš v kakšen športni avto, kadar greš dirkat.
95 oktanski bencin je za moped čisto v redu. 98 oktanski pa razredči olje oz. olje nima več takih mazalnih lastnosti (na nek način pokvari olje), kar privede do zaribanja mašine ali do nenormalne obrabe - odvisno od znamke in/ali količine olja v mešanici. Olja, ki zagarantirano prenesejo 98 oktanski bencin pa so zelo draga + dražji bencin ,tako, da se to ne izplača - premajhno povečanje moči in veliko povečanje stroškov.
Če slučajno še kje prodajajo 91 oktanski bencin ta bencin ni primeren za mopede, posebej nafrizirane, ker motor rad klenka (bolj ropota in se greje, nima pa moči).
Lp, Azrael
Ja za super sem mislil 98 oktanskega v vseh pojavnih oblikah. Ta bencin natočiš v kakšen športni avto, kadar greš dirkat.
95 oktanski bencin je za moped čisto v redu. 98 oktanski pa razredči olje oz. olje nima več takih mazalnih lastnosti (na nek način pokvari olje), kar privede do zaribanja mašine ali do nenormalne obrabe - odvisno od znamke in/ali količine olja v mešanici. Olja, ki zagarantirano prenesejo 98 oktanski bencin pa so zelo draga + dražji bencin ,tako, da se to ne izplača - premajhno povečanje moči in veliko povečanje stroškov.
Če slučajno še kje prodajajo 91 oktanski bencin ta bencin ni primeren za mopede, posebej nafrizirane, ker motor rad klenka (bolj ropota in se greje, nima pa moči).
Lp, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
koyotee ::
mam apn 6s, l.96!
MF power, 42 l,(62,5 ccm) pobrusena glava na cilindru, od enga čolna frgazar, ojačana osovina, spredaj zobnik od 15. končna hitrost na ravnini 108 km/h! res da se vse trese ampak gre dost porab pa 4l na 100km (tovarniško nej bi meu 2.2 na 100 km)
MF power, 42 l,(62,5 ccm) pobrusena glava na cilindru, od enga čolna frgazar, ojačana osovina, spredaj zobnik od 15. končna hitrost na ravnini 108 km/h! res da se vse trese ampak gre dost porab pa 4l na 100km (tovarniško nej bi meu 2.2 na 100 km)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
OrkAA ::
Kaj pa za skuterje, a je 98 oktanski v redu??
Za mešanico pa uporabljam olje motul scooter power!
Za mešanico pa uporabljam olje motul scooter power!
OldSkul ::
En moj frend je dal na avtomatika MF power pa mu je motor samo še počasnej šlo ob tem da mu je iz izpuha še bolje "prdelo" in se kadilo.Naj omenim da ni imel predelanega ničesar drugega na motorju.
>>>Me pa zanima kaj je to zaen avtomatik, ki ga imam jaz.Je od tomasa in ima ohišje od navadnega avtomatika in motor samo je pa na pedale. Kot sem nekaj slišal so take izvažal v Italijo??
>>>Me pa zanima kaj je to zaen avtomatik, ki ga imam jaz.Je od tomasa in ima ohišje od navadnega avtomatika in motor samo je pa na pedale. Kot sem nekaj slišal so take izvažal v Italijo??
Azrael ::
>orkajecar
Če proizvajalec izrecno ne zahteva 98 oktanskega bencina, potem raje ne.
>sadarj79
Ja, to so bili avtomatiki za nekatere trge, kjer je bil tretiran, kot kolo s pomožnim motorjem in ga ni bilo treba registrirati, brez pedalov pa je bil motocikel, ki ga je bilo potrebno registrirati. Razlika je samo v tisti osi in pokrovu ohišja zaradi pedalov. Je pa uporaben tak moped tudi tam kjer so hribi, da s pedali pomagaš mopedu, da nekako prilezeš v hrib, posebej v primeru, če imaš še prvi model, ki je imel samo eno brzino (na zunaj se to ne vidi, občutiš kako se pelje - slabi pospeški, ni za v bregove in vidiš, če odpreš menjalnik).
Lp, Azrael
Če proizvajalec izrecno ne zahteva 98 oktanskega bencina, potem raje ne.
>sadarj79
Ja, to so bili avtomatiki za nekatere trge, kjer je bil tretiran, kot kolo s pomožnim motorjem in ga ni bilo treba registrirati, brez pedalov pa je bil motocikel, ki ga je bilo potrebno registrirati. Razlika je samo v tisti osi in pokrovu ohišja zaradi pedalov. Je pa uporaben tak moped tudi tam kjer so hribi, da s pedali pomagaš mopedu, da nekako prilezeš v hrib, posebej v primeru, če imaš še prvi model, ki je imel samo eno brzino (na zunaj se to ne vidi, občutiš kako se pelje - slabi pospeški, ni za v bregove in vidiš, če odpreš menjalnik).
Lp, Azrael
Nekoč je bil Slo-tech.
Timi ::
Bok...
Jst sm pred kratkim dobu Tomosa Youngstr's...
Maximalno gre 25 km/h
a maš ti podobnega pa kak to da ti čist sfriziran gre 70?
avtomatik 70 km/h?
pa a če dam Lipnika pa blokade vn bo šlo usaj 50 KM/H...
se res ne spoznam na tega...
glede fergazerja...
ti predlagam da daš športni filter gor...
prosim odgovor LP.
Timi :)
Jst sm pred kratkim dobu Tomosa Youngstr's...
Maximalno gre 25 km/h
a maš ti podobnega pa kak to da ti čist sfriziran gre 70?
avtomatik 70 km/h?
pa a če dam Lipnika pa blokade vn bo šlo usaj 50 KM/H...
se res ne spoznam na tega...
glede fergazerja...
ti predlagam da daš športni filter gor...
prosim odgovor LP.
Timi :)
Azrael ::
Podnapise prosim.
Sestavek brez repa in glave ter brez ločil, je povsem nerazumljiv. Ne vem niti kaj in niti koga sprašuješ.
Sestavek brez repa in glave ter brez ločil, je povsem nerazumljiv. Ne vem niti kaj in niti koga sprašuješ.
Nekoč je bil Slo-tech.
r5r ::
Tisti motorček ne sme iti več kot 25 km/h, sicer potrebuješ registracijo, zavarovanje, izpit ter čelado.
And it makes me wonder.
Vikking ::
timi: ne skrbi, zelo veliko ljudi misli da zadeva leti. Po večini pa ne gre zadeva več kot 50km/h.
Seveda moped najbolj leti, vsaj 100km/h predvsem tistim mopedom, ki se najbolj derejo.
Seveda moped najbolj leti, vsaj 100km/h predvsem tistim mopedom, ki se najbolj derejo.
Padly88 ::
kar se tiče fergazerja lahko prevrtaš dizo, samo pazi, da je neboš preveč ker te ti ga bo zalivalo
pa še glede hitrosti lahko zamenjaš ringece na mašini in na zadnjem kolesu.. no hitrost bo večja ampak ti nebo nikam potegno... jas sem si naprimer dau večji ringec odspredi in mi gre 25 km/h tako da sem ga peljal na A-test in ga lahko sedaj vozim brez izpita... potegne pa v vsaki breg pa tudi po zadnji gre lepo.
lep pozdrav.
pa še glede hitrosti lahko zamenjaš ringece na mašini in na zadnjem kolesu.. no hitrost bo večja ampak ti nebo nikam potegno... jas sem si naprimer dau večji ringec odspredi in mi gre 25 km/h tako da sem ga peljal na A-test in ga lahko sedaj vozim brez izpita... potegne pa v vsaki breg pa tudi po zadnji gre lepo.
lep pozdrav.
T0RN4D0 ::
O rly? Večji zobnik spredi= višja končna. In slabši pospeški.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
Blinder ::
motorist14 je izjavil:
kako bi jaz dal blokado iz auspuha vn? :?
Na automatiku? Drugače če preveč odpreš avspuh ti motor začne vlečt not preveč zraka(enako kot premalo benzina) in ti potem gre slabše pa tut greje se več. Sam original avspuh bi moral bit kar dosti "zamašen", tako da bi mmoral pridobit na performansih če ga kaj odmašiš(recimo povečaš une luknjice..).
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
madmitch ::
motorist14 je izjavil:
kako bi jaz dal blokado iz auspuha vn? :?
Na automatiku? Drugače če preveč odpreš avspuh ti motor začne vlečt not preveč zraka(enako kot premalo benzina) in ti potem gre slabše pa tut greje se več. Sam original avspuh bi moral bit kar dosti "zamašen", tako da bi mmoral pridobit na performansih če ga kaj odmašiš(recimo povečaš une luknjice..).
No ja, bolj res je, da duši motor zaradi nepravilnega izteka izpušnih plinov, končni rezultat pa je, da moped nikamor ne gre. Pusti kot je ali pa se še malo pozanimaj in kupi aftermarket izpuh, ke je dimenzioniran za tak motor.
Nobody is perfect, my name is Nob Ody
Frane75 ::
Jst mam tud en blem,kupu sem frčota letnik 87.pa mi una nožna ročka za prižgat moped ne stoji pokonci ampak je nagnjena naprej,baje da je treba en feder zamenjat al ne vem točno kaj,mal me
j..,ker se moram kr mal j... na začetku predno vžgem,zdaj pa me zanima,če mi zna to kdo zelo natačno razložit,kaj naj naredim in kako?
Hvala
p.s.nisem glih mehankar,zato tukaj sprašujem za pomoč.
j..,ker se moram kr mal j... na začetku predno vžgem,zdaj pa me zanima,če mi zna to kdo zelo natačno razložit,kaj naj naredim in kako?
Hvala
p.s.nisem glih mehankar,zato tukaj sprašujem za pomoč.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Motorji, skuterji (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Na cesti | 83932 (4911) | hojnikb |
» | Tomos AvtomatikOddelek: Na cesti | 1500 (366) | hojnikb |
» | Apn6 izpuh (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 16273 (12703) | oo7 |
» | mf power (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10720 (5992) | Blinder |
» | tomos avtomatik - predelavaOddelek: Na cesti | 18535 (17682) | dejan17 |