Forum » Pomoč in nasveti » Amis TV že 10.dan ne dela
Amis TV že 10.dan ne dela
rzhektor ::
Od maja letos sem naročnik AMIS paketa (optika) tv + internet, naročena imamo 2 STBja
Pred cca 14 dnevi so aktivirali novo programsko shemo, za katero smo dali zahtevek, nato so se pričele težave. Najprej so nam poslali 3. STB -nihče ne ve zakaj, tudi operaterji na klicnem centru ne. 2 dni po menjavi programske sheme je eden od komunikatorjev prenehal delati (black screen na TV), kličem tisto cifro za pomoč uporabnikom, je nekaj čaral, rekel naj resetiram modem, posledica je bila, da je še drug STB prenehal delat - prižge se, nekaj nalaga, potem black screen.
Prve dni sem vsak dan 2-3x klical, vsakič isti odgovor, nekaj čarajo potem rečejo, da bodo tehniki to preverili in poklicali nazaj. Čez kakšna dva dni tehnik res pokliče nazaj, pravi da je nekaj preprogramiral, naj sedaj STBje zresetiram in bi moral delat, drugače naj pokličemo nazaj. In seveda ker nič ne dela, kličem nazaj, spet 20. v vrsti, ko možakarja na klicnem centru končno dobim, mi zopet reče, da bodo to tehniki preverili in me poklicali nazaj in zgodba se ponavlja že 10. dan danes. Internet deluje ves čas BP.
Skratka kaj sploh storiti, ko te nihče ne jemlje resno? Na žalost smo vezani še eno leto in pol in ne morem prekinit pogodbe. Prav tako ne vem, kam sem založil pogodbo, da bi videl, kakšne pravice imamo potrošniki v takšnih primerih. Najraje bi vse skupaj preklical in šel k drugemu ponudniku.
Pred cca 14 dnevi so aktivirali novo programsko shemo, za katero smo dali zahtevek, nato so se pričele težave. Najprej so nam poslali 3. STB -nihče ne ve zakaj, tudi operaterji na klicnem centru ne. 2 dni po menjavi programske sheme je eden od komunikatorjev prenehal delati (black screen na TV), kličem tisto cifro za pomoč uporabnikom, je nekaj čaral, rekel naj resetiram modem, posledica je bila, da je še drug STB prenehal delat - prižge se, nekaj nalaga, potem black screen.
Prve dni sem vsak dan 2-3x klical, vsakič isti odgovor, nekaj čarajo potem rečejo, da bodo tehniki to preverili in poklicali nazaj. Čez kakšna dva dni tehnik res pokliče nazaj, pravi da je nekaj preprogramiral, naj sedaj STBje zresetiram in bi moral delat, drugače naj pokličemo nazaj. In seveda ker nič ne dela, kličem nazaj, spet 20. v vrsti, ko možakarja na klicnem centru končno dobim, mi zopet reče, da bodo to tehniki preverili in me poklicali nazaj in zgodba se ponavlja že 10. dan danes. Internet deluje ves čas BP.
Skratka kaj sploh storiti, ko te nihče ne jemlje resno? Na žalost smo vezani še eno leto in pol in ne morem prekinit pogodbe. Prav tako ne vem, kam sem založil pogodbo, da bi videl, kakšne pravice imamo potrošniki v takšnih primerih. Najraje bi vse skupaj preklical in šel k drugemu ponudniku.
Anney ::
Kliči jih in bodi siten, ter zahtevaj nove STBje in naj ti jih tehnik osebno dostavi in ga prej preden ne dela vse, ne spusti iz stanovanja.
beni ::
Glede na izkušnje z Amisom, bo moral tehnika začasno prijaviti na svoj naslov.
Niso pretirano sposobni, in če ga ne bo izpustil dokler zadeva ne deluje, ga bo imel kar nekaj časa doma.
LP
Niso pretirano sposobni, in če ga ne bo izpustil dokler zadeva ne deluje, ga bo imel kar nekaj časa doma.
LP
Pojma nimam ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Telemach - kam in komu še lahko naslovim moja vprašanja? (strani: 1 2 )Oddelek: Omrežja in internet | 10597 (9063) | margarer3 |
» | Izkop novega telefonskega priključkaOddelek: Pomoč in nasveti | 9038 (8047) | Topix |
» | Težave z Amis internetomOddelek: Omrežja in internet | 6961 (5251) | ...:TOMI:... |
» | Kakšne so vaše izkušnje z SiOL trojčkom (telefonija, televizija, internet)?Oddelek: Omrežja in internet | 5358 (3891) | fosil |
» | Bodite pazljivi s tuŠtelekomom da se ne opečete kot mi (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 6319 (4294) | JJM |