» »

[C#] 3D programiranje

[C#] 3D programiranje

Csharp ::

Rad bi se naučil programiranja 3D iger in me zanima, kako se tega lotiti. Za začetek sem si zastavil cilj, izdelati preprosto Windows igro, kjer bi se gibal po prostoru in pred seboj videl sliko... nekaj na nivoju starih Doom iger (da si lažje predstavljate kaj hočem). Ali pa morda, da bi gledal s ptičje perspektive in videl 3D sliko (kaj takega kot prvi GTA)... odvisno kaj je lažje za začetek. Če je možno, bi za začetek uporabil kar C# in Visual Studio, pa dobro bi bilo, da je kompatibilno tudi s starejšimi verzijami Visual Studia. Koliko dela je potebno za kaj takega? Kakšna orodja in knjižnice rabim? Malo sem že pogooglal (XNA), vendar nisem našel nič primernega za začetek. Kakšen nasvet, kako začeti?

matejm1994 ::

Kaj pa Unity3d? Tam lahko programiraš v C#.

Isotropic ::

XNA, kljub temu, da je že obsolete?

Csharp ::

Unity se še učim. Moram se najprej dobro naučiti 2D, šele potem pride 3D.
C# in Visual Studio pa poznam dokaj dobro, zato mislim, da bi bilo najlažje s tem. Za XNA sem slučajno videl nekaj tutorialov... ne spremljam toliko game enginov, zato sem pogooglal kar za XNA. Lahko pa kaj novejšega.

BlackLight ::

Novejši "nadomestek" XNA je MonoGame.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri sdk za razvoj iOS in Android aplikacij?

Oddelek: Programiranje
255275 (3708) jizzer
»

AMD presenetil in objavil odprtokodni gonilnik za prihajajoči HD 8000 (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Operacijski sistemi
7823565 (19770) Bistri007
»

Izdelovanje iger in Blender ?

Oddelek: Programiranje
142364 (1825) korenje3
»

Programersko gradivo za začetnike

Oddelek: Programiranje
315907 (4602) bmandl
»

VB vs. C#

Oddelek: Programiranje
343739 (2878) BlueRunner

Več podobnih tem