Forum » Loža » Povračilo potnih stroškov s strani Telekoma
Povračilo potnih stroškov s strani Telekoma
PacificBlue ::
Pozdravljeni,
s Telekomom sem prekinil naročniško razmerje pred dvema mesecema.. šele sedaj avgusta sem dobil zadnjo položnico za junij, ki je pa bila malo previsoka in sem se šel pozanimat, kako in kaj. Zaposlena oseba na blagajni je ugotovila, da so me isti dan, ko sem se izklopil/prekinil naročnino in številko, ponovno vklopili in mi na zadnji položnici to zaračunali zraven. V glavnem nesposobneži in prevaranti. Sedaj moram počakati, da dobim domov dobropis s katerim bom lahko šel naslednjič s položnico in da plačam, kar še imam za plačat. Drugače bi kamot danes plačal. Ker pa mi bodo zaradi teh šlamparij nastali brezvezni stroški(gorivo), me zanima kako najmanj problematično zahtevati od njih povračilo stroškov, ki bodo nastali.
Hvala in lep dan.
s Telekomom sem prekinil naročniško razmerje pred dvema mesecema.. šele sedaj avgusta sem dobil zadnjo položnico za junij, ki je pa bila malo previsoka in sem se šel pozanimat, kako in kaj. Zaposlena oseba na blagajni je ugotovila, da so me isti dan, ko sem se izklopil/prekinil naročnino in številko, ponovno vklopili in mi na zadnji položnici to zaračunali zraven. V glavnem nesposobneži in prevaranti. Sedaj moram počakati, da dobim domov dobropis s katerim bom lahko šel naslednjič s položnico in da plačam, kar še imam za plačat. Drugače bi kamot danes plačal. Ker pa mi bodo zaradi teh šlamparij nastali brezvezni stroški(gorivo), me zanima kako najmanj problematično zahtevati od njih povračilo stroškov, ki bodo nastali.
Hvala in lep dan.
I’m out.
:3
:3
RejZoR ::
Na to lahko kar pozabiš, razen če greš z njimi v tožbo...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
medenko ::
Če bi pa klical, bi pa rekli, čemu jih kliče. Plačujemo jih davkoplačevalci in naj zahteva ureditev, tako kot je potrebno marsikaj postoriti v gospodarstvu, ki plačuje te pijavke.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: medenko ()
AndrejO ::
TS je gospodarska družba, ki ne dela minusov in ne prejema državnih podpor. Ravno nasprtono, vsako leto izplačuje dividende, ki gredo tudi v proračun.
Plačujemo jih torej stranke in tvoje pravice so potrošniške pravice. Če v svoji pogodbi, OZ ali ZVPot ne najdeš določila po katerem ti mora podjetje povrniti te stroške, potem ne boš prišel daleč.
ČE bi jih klical, bi bila tvoja reklamacija zabeležena in obravnavana. Če tega nisi storil, pa bi lahko, potem si stroške povzročil sam. Naslednjič se odpelji še s helikopterjem, ker je cesta morda zaprta in z avtom ne bi prišel.
Plačujemo jih torej stranke in tvoje pravice so potrošniške pravice. Če v svoji pogodbi, OZ ali ZVPot ne najdeš določila po katerem ti mora podjetje povrniti te stroške, potem ne boš prišel daleč.
ČE bi jih klical, bi bila tvoja reklamacija zabeležena in obravnavana. Če tega nisi storil, pa bi lahko, potem si stroške povzročil sam. Naslednjič se odpelji še s helikopterjem, ker je cesta morda zaprta in z avtom ne bi prišel.
PacificBlue ::
ČE bi jih klical, bi bila tvoja reklamacija zabeležena in obravnavana.
Ves, sem jih klical, pa se noben ni oglasil, vsi zasedeni ali sem klical za vikend, noben ne dela.
Tako, da ..saj konec koncev se mi sploh ne gre za stroške, ampak za princip. Jaz jim centa ne smem biti dolžen, oni pa imajo tak odnos do strank.
dottor ::
Welcome to TS - Nas so 2x že izklopli zaradi "neplačanih računov". Na koncu se je ugotovilo da imamo še v dobrem nekaj drobiža. 2x v 6ih letih. Pol pa razna opravičila in dobropisi. Žal bi menjali ampak je SIOL najbolj stabilna stvar tu pri meni
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
AndrejO ::
PacificBlue je izjavil:
Tako, da ..saj konec koncev se mi sploh ne gre za stroške, ampak za princip. Jaz jim centa ne smem biti dolžen, oni pa imajo tak odnos do strank.
Prekineš razmerje, plačaš kar si dolžen, greš in se več nikoli ne obrneš nazaj. Tudi oni tebi ne smejo ostati dolžni niti centa in AKOS je tisti, ki joh bo vprašal po zdravju, da se tebi ni potrebno voziti naokoli.
Reklamacijo namreč lahko pošlješ tudi pisno po pošti ali elektronsko po elektronski pošti, da ti ni potrebno viseti na slušalki.
PacificBlue ::
Razmerje sem že prekinil. Bom pa presedlal tudi na drugega ponudnika optike, čeprav moram priznati, da s siolom nikoli nisem imel problemov.
Bom napisal eno krajše e-pismo in se jim "zahvalil" za nož v hrbet po 15 letih..in cca. 5000 evrov, ki sem jih vložil v njih.
Reklamacijo namreč lahko pošlješ tudi pisno po pošti ali elektronsko po elektronski pošti, da ti ni potrebno viseti na slušalki.
Bom napisal eno krajše e-pismo in se jim "zahvalil" za nož v hrbet po 15 letih..in cca. 5000 evrov, ki sem jih vložil v njih.
AndrejO ::
PacificBlue je izjavil:
Reklamacijo namreč lahko pošlješ tudi pisno po pošti ali elektronsko po elektronski pošti, da ti ni potrebno viseti na slušalki.
Bom napisal eno krajše e-pismo in se jim "zahvalil" za nož v hrbet po 15 letih..
Uf, boš pokazal vetra tistem študentu, ki sortira pošto. Je reklamacija? Da, ne? Ne. Klik, izbrisano.
Ampak, če boš potem bolje spal, kar spiši.
PacificBlue je izjavil:
in cca. 5000 evrov, ki sem jih vložil v njih.
Sicer nisi napisal kdaj si te delnice kupil, tako da ne vem, če so trenutno vredne več ali manj od 5000 EUR, ampak če se bo objavljala kakšna prevzemna ponudba, se ti jih bo verjetno splačalo prodati. Vsekakor pa ti privoščim, da jih boš prodal za več kot vloženih 5000 EUR in s tem še kaj zaslužil.
Invictus ::
PacificBlue je izjavil:
Bom napisal eno krajše e-pismo in se jim "zahvalil" za nož v hrbet po 15 letih..in cca. 5000 evrov, ki sem jih vložil v njih.
Nič nisi vložil, ampak si plačeval za storitev. Bistvena razlika.
Če hočeš vlagati, kupi delnice.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Maksimalen čas za uradni odgovorOddelek: Loža | 3019 (2472) | St235 |
» | Kako ustaviti goljufanje Tušmobila? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 38672 (28118) | St235 |
» | Višanje cene PO naročilu?Oddelek: Loža | 3057 (2516) | kmetek |
» | Ali Janša prisluškuje prek "svojega" zaposlenega kar na Mobitelu?Oddelek: Problemi človeštva | 6249 (5094) | krucefiks |
» | Rok za odziv na reklamacijo stavbnega pohištva - okenOddelek: Loža | 1963 (1686) | softić |