» »

Električni skuter/skiro ....

Električni skuter/skiro ....

«
1
2

Plezalec ::

Ojla, razmišljam da bi si kupil elektro skiro z sedežem, pa nevem če se ta zadeva splača. Na Googlu sem našel kar nekaj zadev pa se ne spoznam na to preveč, zato bi prosil kogar koli, ki se spozna na to naj mi prosim malo svetuje, če se nakup splača.

http://www.silverstore.si/podrobnosti/2...
http://www.silverstore.si/podrobnosti/8...
http://www.ekolo.si/elektricni-skiro-sx...

Hvala za odgovore :)

flipflop ::

Splača se ti samo če boš s tem zaslužil? Skoraj raje bi si kupil kolo, boš še kaj za zdravje naredil.

sandmat ::

tale na sliki se ti definitivno ne splača, ker nima zadaj amortizerja. Poglej po večji verziji (v originalu se prodajajo pod imenom Forca, v kasnejših letih pa pod vsem živim), ki ima amortizerje tudi zadaj, boljšo konstrukcijo in tudi lažje sediš gor, če nisi ravno meter petdeset. Recimo tale na linku ekolo je tipičen primer tega

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

Plezalec ::

Ja tisti na sliki je bil samo za primer...
Pa pogledal sem nekaj skirojev od Forca pa se mi zdijo še najboljši.

http://www.zawione-group.de/elektroscoo...

Pa kako je kaj z baterijo, ker sem slišal da rade po kakšnem letu "crknejo".

flipflop je izjavil:

Splača se ti samo če boš s tem zaslužil? Skoraj raje bi si kupil kolo, boš še kaj za zdravje naredil.


Ja kolo imam +ga tudi uporabljam, rad bi kupil nekaj bolj za zabavo:) (športa mi ne manjka, ker plezam )

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Plezalec ()

sandmat ::

jaz sem pri obeh vrgel svinec ven in dal notri LiPoly. Tehta 10 kil manj :)

black ice ::

Ne ebayu imaš še eno "performance" verzijo, ki gre 50km/h in kup dodatkov.

Plezalec ::

sandmat je izjavil:

jaz sem pri obeh vrgel svinec ven in dal notri LiPoly. Tehta 10 kil manj :)


Kater skuter/skiro pa imaš?

sandmat ::

staro verzijo Force s 800W motorjem (dvojni "amortizerji" spredaj) in novejšo (enojni amortizer spredaj) s 600W motorjem. Poleg tega pa še en e-cat bike z 350W inwheel motorjem. Pri dobro nafilanih gumah in podmazanih ketnah Forca žre 2Ah na 4.5 km (dnevna vožnja na šiht). Če bi sedaj kupoval, bi vzel rabljenega brez baterij in motorja na bolhi in dal inwheel motorčke spredaj in zadaj. Razlog sta boljši izkoristek (95% brushless vs 50% krtačni + še nekaj poje ketna) in manjša teža.

Plezalec ::

Kje pa si kupil svojega Forca? In pa kako hitro lahko gre? Ali bi bil bolj zadovoljen s skuterjem na elektriko?

Aja pa kje si kupil LiPoly baterije, če smem vprašat?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Plezalec ()

black ice ::

Na ebayu in spletnih trgovinah kjer prodajajo električne skuterje jih imajo polno. Tudi na Alibabi, samo ne vem kako sigurno je kupovati preko njih.

Še en model e-scooterja:
http://www.rakuten.de/produkt/eneway-de...

Sandmat: si mislil kaj takšnega?
http://www.hallomotor.com/e-bike-diy-pa...

Sem se kar malo zagrel za te skuterčke. 45km/h sploh ni slabo, doseg je več kot zadosten za po mestu. Če namontiraš dva inwheel motorja verjetno moraš dokupiti tudi posebej kontroler za vsak motor ali?

Plezalec ::

Ali poznate kakšno večjo trgovino v SLO ?

Našel sem jih par samo ne vem če je to kaj vredno :/

Website:
http://www.motostar.si/ponudba/elektric...
http://www.zawione-group.de
http://www.silverstore.si/11/najvisje/s...

Model:
http://www.motostar.si/component/spider...
(Tale zgleda kar vredu ampak je cena najbrž tudi visoka :( )

Pozna kdo sploh še kakšne proizvajalce tega, razen Forca in Evo ?

sandmat ::

Plezalec je izjavil:

Kje pa si kupil svojega Forca? In pa kako hitro lahko gre? Ali bi bil bolj zadovoljen s skuterjem na elektriko?

Aja pa kje si kupil LiPoly baterije, če smem vprašat?


Kupil sem prvega od enega tipa iz Kopra 5 let nazaj, drugega pa rabljenega kar preko bolhe (ful dober deal je, če folku rečeš, da bi kupil brez baterij, ker je cena takoj 70EUR+/-20EUR nižja, saj folk svinec ceni kot zlato).

Baterije sem kupil pri HobbyKing.de (4 packe po 5 celic 5000mAh), balancer in lotanje pa pri ecat.si -> imaš opcijo tudi balancerje, kjer spremljaš porabo, hitrost in pot preko Android telefona -> smartBMS: http://www.ecat.si/smartbms/

EDIT: Enega smo še za darilo kupovali kar direktno preko http://www.zawione-group.de/. Pozor: poštnine je cca 60EUR!

EDIT2: evo enega, ki misli, da ima zlato namesto svinca: http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

Plezalec ::

Kaj pravite na tegale:
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

A je ta zadeva vredu? A sploh kakšni skiroji grejo prek 40 km/h, ker nisem zasledil še nobenega :/

black ice ::

Plezalec ::

Še nekaj! Koliko polnjen ti je baterija približno zdržala?

sandmat ::

moja lipoly drži že 4 leta. Nekih 800 polnjenj naj bi zdržala, ampak mislim, da sem že krepko čez to številko. Mi je pa kapaciteta padla na 7Ah (še vedno dovolj, da se vozim po mestu).

Plezalec ::

Aha, hvala za odgovor :)
A imata tale skiroja LiPoly baterije (ker drugač bom jih zamenu) + ker je blojši?
1. http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

2. http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...

black ice ::

Sem bil ravno na telefonu s šlogarco Karin, ki pravi, da imata oba svinčene baterije.

sandmat ::

Link pravi:
Čas polnjenja: 6 - 8 ure


torej svinec ali zelo beden napajalnik. Lahko pa pokličeš na spodaj napisano telefonsko.

_Nekdo_ ::

Tudi sam kupujem tole zadevco za vožnjo v službo. Trenutno mi je glede na velikost, motor, baterijo in ceno najbolj všeč nov model EVO city

Plezalec ::

Ja tale model je zelo fajn :)
Na netu sem našel še eno spletno stran kjer imajo zlo dobre scooterje, sam je cena tud zelo visoka.
-LINK-
Model za 1599$ (haha-sam za info :P)

SPEED: 35-40 mph (depends on rider's weight & terrain)

RANGE: 25-35 miles per charge

BATTERY: 48v 20ah LifePo4 Lithium 60a high output (Most advance battery available.)

BATTERY CHARGE CYCLES: (up to) 1000 Charge cycles

BATTERY RECHARGE TIME: 8-10 Hours

maremm ::

Za zahtevnejše uporabnike prihaja na naš trg robusten e skiro z velikimi kolesi.
Poreklo EU
Sprednje kolo 26"na vzmeteni vilici, zadnje 20"
Panasoni Li-Ion baterija 36V (je zaklenjena v ohišje)
polnjenje 6-8 ur, avtonomija 30-50km, max hitrost 25km/h
250 W brezkrtačni motor s Hallovim senzorjem in planetarnim reduktorjem 5:1
disk zavore na obeh kolesih (ob pritisku na zavoro se motor izključi)
PAS senzor, ki vklopi motor, ko z nožnim odrivanjem presežete hitrost 5 km/h
...
slike lahko pošljem, ker mi jih ne uspe pripeti

LP
Mare

sandmat ::

Kaj ima ta skiro, kar npr. tale nima? http://www.ecat.si/catbike/

tale tvoj motor po specifikacijah izgleda konkretno podhranjen (mam takšnega doma), planetarni prenos pa tudi ni lih najboljša stvar na trgu.
na vsakem kitajskem skiroju zadnjih 10 let se motor izključi ob pritisku na zavoro - zato imaš switch v ročici. enako velja za diske, sploh pri inwheel motorjih ne moreš kej drugače eksperimentirat.
Enako za PAS senzor: to je v bistvu po domače kitajski način preprečevanja peakov porabe motorja :D

koliko Ah so te baterije? s čim to polniš, da traja 6-8 ur? Pomojm se da tole konkretno pohitrit, sam BMS bo treba dat mal bolj pameten (== €) gor.

Plezalec ::

Na spletu sem našel še tale skiro (link) glede cene in zmogljivosti se mi zdi še najboljši.

http://www.eve-motion.com/shop/Electric...

Kaj pravite?

Lp

Spajky ::

Problem vseh teh zadev s tako malimi kolesi je, da je vsaka cestna luknja nevarna ... :|
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Plezalec ::

Ja že res, se pač izogibaš luknam...

maremm ::

Nekako sem uspel na netu najti članek, kjer je slika prvega prototipa.
http://www.poslovni.hr/startup-i-vase-p...
Trenutni beta model ima nekaj sprememb ala še večje zadnje kolo, spremenjen prtljažnik, malce drugačen okvir,...
Tudi sam ne razumem zakaj sem se z njim kljub samo 250W moči z lahkoto vozil v hrib po ulicah, ki peljejo na Slijeme, imam pa nekako občutek, da je pri deklarirani moči daljnovzhodnih izdelkov, ki je predstavljena kot prva in osnovna karakteristika izdelka, nekako tako, kot je bilo v davnih časih pri HiFi stolpih.
Kot vidite, gre za robusten in resen skiro za odraslo populacijo, ki želi na njem stati naravnost in vzravnano, skiro pa namesto kolesa izberejo tudi zato, da ne zmečkajo obleke ali daljšega krila.
Upam, da bom lahko v kratkem pripel link na spletno stran, ki je v finalizaciji, nekje v Oktobru pa tudi organiziral kakšno predstavitev in testno vožnjo za zainteresirane, kjer bom tudi cenjene forumaše povabil k testu in kritični oceni.
Pa še osnovni podatek... pričakovana cena bo okrog 2000 eur.

sandmat ::

tvoj inwheel je enako daljnovzhoden kot ostali :) lahko prideš do mene stestirat, kako izgleda tisto kolo na mojem linku zgoraj :) Cena zanj je bila 700EUR skupaj z maržo. Zakaj je tale stane 2kEUR? Razumem, če bi imel 2 motorja, LiFePo4 baterije in kak hiter charger (< 1h charging). Sicer pa tole definitivno ne more upravičit cene.

maremm ::

kapo dol, da ga lahko prodajajo z vsemi maržami za 700 eur, tukaj samo baterija stane skoraj 500 eur...

pa vseeno - všeč mi je tvoja ideja o testu/primerjavi.

Kaj pa praviš, če povabimo še ostale lastnike oziroma prodajalce e-skirojev, pa organiziramo en dan test različnih modelov in povabimo zainteresirane?
Tako bo lahko vsak malo probal in bomo skupaj lahko potegnili kak zaključek.

LP
Mare

sandmat ::

komot. BTW, kako to, da baterija stane 500€? Lahko poveš kaj več o njej(kapaciteta, BMS, ...)?

Tudi, če baterija stane 500€, motor stane 250€ (maloprodajna cena, sicer ga dobiš še precej ceneje), ostala periferija pa pač ne more nabiti 1250€.

TESKAn ::

250€ za 250W motor je tko, 5x previsoka cena. Za maloprodajo.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

maremm ::

Evo, tole je ta baterija... http://www.alcedoitalia.it/shop/batteri...
zraven je še ključavnica, ki onemogoča snemanje baterije (da jo kdo namesto vas ne odnese na polnjenje).

še en komentar... samo z baterijo in motorčkom (pa tudi dodatno krmilno elektroniko) ne prideš prav daleč.

Da me ni bi kdo narobe razumel, tudi pod razno se ne kregam z nikomer od forumašev, še manj poskušam solit pamet.

Predstavljam idejo dobrega prijatelja, da sestavi zase in ponudi tudi ostalim nekaj bolj robustnega, sestavljenega iz kvalitetnih komponent, z velikimi kolesi za več udobja in varnosti, poleg tega pa ima možak še j...a, da svojo idejo in svoj prav ne samo razlaga ampak tudi materializira.

LP
Mare

PS Če je še kdo zato, da organiziramo primerjalni test, naj javi in nekako izberemo kraj in datum.

sandmat ::

priporočam obisk hobbyking.de, da boš dobil realno predstavo, koliko stanejo baterije v maloprodaji, preden jih nekdo ovije v konzervo za dodatnih slabih 300€ ... Pa na hobby kingu dobiš LiPo za toliko nižjo ceno.

Če ima prijatelj resen namen, naj se loti zadeve z related workom. Definitivno ga tole, kar si linkal zgoraj, z vso nabavo (seveda bo kupoval vse iz kitajske kot vsi v evropi) ne bi smelo priti več kot 500€. štirikratnik polne lastne cene pa je precej huda marža.

čisto mimogrede, model na sliki izgleda, da deluje na NFC (glej zadnjo gumo)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

Uporabnik ::

meni en forca 1000w, zadaj amortizer, dodano še watt/amp/Ah meter, leži... baterije je potrebno zamenjat, če koga zanima -> ZS

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Uporabnik ()

maremm ::

marceb ::

Ojla, prišla je pomlad in sem začel razmišljati o električnem skiroju, kaj mi priporočate, rad bi da je čim lažji (blok brez dvigala) za pot v službo in nazaj cca 15km v obe smeri?

tigrr ::

Matb, mal pozen odgovor, mogoče pa vseeno prav pride.. tale skiro naredi dobrih 20 km, 35 km/h. Vozim ga dobro leto, kvaliteta je tipična nemška. V kategoriji lahkih skirojev (pod 20 kg) je pomoje brez konkurence, zdej je pa zunej tud model s polnim vzmetenjem.

eko_2k4 ::

Obujam tole temo: tudi mene zanimajo izkušnje z električnimi skiroji.

Vozil bi se na šiht, približmo 5km v eno stran, tako da doseg ni nekaj kritičnega - čez noč bi se napolnil v garaži.

Na kaj je potrebno paziti pri nakupu? Sklepam, da je fino da ima litijeve baterije. Tudi blatniki so nujni, da nisi pošprican od vsake luže. Malo večja kolesa? Kako je s priklepanjem takega skiroja, da ne dobi nog oz. da kdo ne ukrade baterije? Odpornost na dež?

Za vsak nasvet in linke se v naprej zahvaljujem.

WarpedGone ::

Začni z nečim rabljenim iz bolhe za čimmanj denarja.
Ja, zadevo boš čez par mesecev vrgu stran, boš pa vedel s čim jo zamenjat in na kaj pazit. Na zadevo glej kot investicijo v šolanje.

Konkretni nasveti preko foruma so vredni tolk kot si plačal - nič.
Zbogom in hvala za vse ribe

sandmat ::

eko_2k4 je izjavil:

Obujam tole temo: tudi mene zanimajo izkušnje z električnimi skiroji.

Vozil bi se na šiht, približmo 5km v eno stran, tako da doseg ni nekaj kritičnega - čez noč bi se napolnil v garaži.

Na kaj je potrebno paziti pri nakupu? Sklepam, da je fino da ima litijeve baterije. Tudi blatniki so nujni, da nisi pošprican od vsake luže. Malo večja kolesa? Kako je s priklepanjem takega skiroja, da ne dobi nog oz. da kdo ne ukrade baterije? Odpornost na dež?

Za vsak nasvet in linke se v naprej zahvaljujem.


imam 2 skiroja in eno električno kolo. Plusi: brezkrtačni motor (skiroji s krtačnimi motorji so glasni in imajo slabši izkoristek), velika kolesa in LiPoly/LiFePO4 baterije.

Ne gledat svinčenih baterij! Na bolhi sem že kupoval, imej v glavi, da lahko dobiš precej zjahan skiro. Najbolj se ti splača vzet kak skiro brez baterij (dobiš za pod 100€) in narediš lastne battery packe z nekim normalnim BMSom.

Odpornost na dež: Blatniki so must, jaz na enem rešujem to kar z blatniki za kolesa (tisti na vezice, ki jih daš na mountain bike na štango). Baterije so zaščitene v ohišju, luknje (v osnovi sta 2 skiroja imela svinec in imata naokoli luknje za hlajenje) so prelepljene z duct tejpom, znotraj pa je okoli lipoly packa še stiropor.

Skiro zaščitiš tako, da ga imaš vedno ob sebi. V najslabšem primeru vedno vzameš battery pack z BMSom ven, ker je vreden 10x več od skiroja :D

tadej11 ::

Pozdravljeni,

kupujem električni skiro.

Pogoj:
- močna konstrukcija
- zložljiv

Gledal sem skiro:

http://delectric.si/elektricni-skiro-de...

Kaj mi predlagate.

Lep pozdrav,

Tadej

sandmat ::

malo offtopic: a je od maja potrebno takšne skiroje registrirat?

tigrr ::

Tadej, poglej si še Egret-ove skiroje, v kratkem bodo dali ven tudi verzijo z napihljivimi 8" kolesi (zdaj imajo 6" in 10"). Če misliš skiro redno prenašat/dvigat (avto, stopnice, itd..), potem ti priporočam, da z maso ne greš čez 15 kg.

bojanpo ::

tigrr ::

@sandmat zakonodaja (t.j. Zakon o motornih vozilih in Zakon o pravilih cestnega prometa pri nas še ne pokrivata električnih skirojev. V EU se pripravlja novela, ki predpisuje tehnične zahteve za e-skiroje, malo več o tem lahko prebereš v povezavi.

sandmat ::

tigrr je izjavil:

@sandmat zakonodaja (t.j. Zakon o motornih vozilih in Zakon o pravilih cestnega prometa pri nas še ne pokrivata električnih skirojev. V EU se pripravlja novela, ki predpisuje tehnične zahteve za e-skiroje, malo več o tem lahko prebereš v povezavi.


Skiro s sedežem je praktično gledano skuter in ne skiro ... :D

mimogrede, mislim, da tole ni zadnja različica zakona (zadnji je začel veljati z majem). V zadnji različici je definirano kolo tudi e-kolo z motorjem, ki ne presega trajno 0.25kW. Ostalo pade pod kolo z motorjem (4kW limit). Zanima me predvsem zato, ker gledam na kupu spletnih strani napisano "registracija ni potrebna".

tigrr ::

sandmat, zakon o dopolnitvah Zakona o motornih vozilih - ZMV-B (Uradni list RS, št. 68/16 z dne 4. 11. 2016) je stopil v veljavo maja 2017, tako da to je zadnja verzija oz. popravek.

In dokler skiro nima sedeža, ne more biti uvrščen pod moped, ne kot kolo, ker nima pedalov.

Kolikor imam informacij, registracija za e-skiroje in rolerje ne bo potrebna, bo pa moral proizvajalec imeti certifikat (street-licence approval), ki potrjuje da skiro ustreza zahtevam nastajajočega EU zakona (mislim, da bo omejitev na 0.5 kW in 25 km/h, moral bo imeti ustrezno zavorno razdaljo).

teflon ::

Še mojih 5 centov. Kot pravi tigrr, zakonodaje še ni, toda Zakon o pravilih cestnega prometa v 3. členu govori o:
30. "posebna prevozna sredstva" so invalidski vozički, otroška prevozna sredstva ter športni pripomočki in naprave, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, kot so: skiro, kotalke, rolke, rolerji, smuči, sanke, otroško kolo, monokolo, motorne sani, miniaturna motorna vozila, gokart in po namenu uporabe podobna prevozna sredstva, ki niso vozila po zakonu, ki ureja motorna vozila;


V 97. členu pa so navedeni pogoji za uporabo posebnih prevoznih sredstev v cestnem prometu:
(1) Posebna prevozna sredstva se smejo v cestnem prometu uporabljati le na pločnikih, poteh za pešce in kolesarskih poteh ter na območjih za pešce in območjih umirjenega prometa, odvisno od njegove velikosti. Uporabniki posebnih prevoznih sredstev ne smejo ovirati ali ogrožati pešcev in kolesarjev. Način in hitrost gibanja morajo prilagoditi razmeram v prometu, njihova hitrost pa ne sme preseči največje hitrosti, s kakršno se lahko gibljejo pešci.


Uradni list

Kot jaz razumem, se električni skiroji lahko uporabljajo na pločnikih ipd., ne pa na cesti. Ker sem se pred časom zanimal za e-skuter, sem dobil zelo različne odgovore uvoznikov. Eni pravijo, da se ne da homologirati (kot motor), drugi pa da imajo vsa potrdila, da se sme uporabljati v cestnem prometu.

Zato mislim, da po mestu (pločniki, kolesarske + zdrava pamet) ne bi smel biti problem, ceste pa so vprašljive.

sandmat ::

tigrr je izjavil:

sandmat, zakon o dopolnitvah Zakona o motornih vozilih - ZMV-B (Uradni list RS, št. 68/16 z dne 4. 11. 2016) je stopil v veljavo maja 2017, tako da to je zadnja verzija oz. popravek.

In dokler skiro nima sedeža, ne more biti uvrščen pod moped, ne kot kolo, ker nima pedalov.

Kolikor imam informacij, registracija za e-skiroje in rolerje ne bo potrebna, bo pa moral proizvajalec imeti certifikat (street-licence approval), ki potrjuje da skiro ustreza zahtevam nastajajočega EU zakona (mislim, da bo omejitev na 0.5 kW in 25 km/h, moral bo imeti ustrezno zavorno razdaljo).


glede skiro/skuter problema sem mislil recimo takle primer: https://www.silverstore.si/skiroji/31-e...

Imam 2 takšna in nisem prepričan, če jih lahko trenutno legalno vozim. Klical sem že na AMZS, kjer nimajo pojma ali morajo skiroja registrirat ali ne.

specing ::

sandmat je izjavil:


glede skiro/skuter problema sem mislil recimo takle primer: https://www.silverstore.si/skiroji/31-e...

Imam 2 takšna in nisem prepričan, če jih lahko trenutno legalno vozim. Klical sem že na AMZS, kjer nimajo pojma ali morajo skiroja registrirat ali ne.


> Teža: 40 kg

To je za v smeti, ne za registracijo...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9515405 (3884) DamijanD
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334927 (3480) krucymucy
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22838220 (34098) c3p0
»

Skiro v mestu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9115941 (11451) bandidosss

Več podobnih tem