Forum » Na cesti » Kater prvi avto
Kater prvi avto
NoviVoznik ::
Vem da je takih tem bilo že kar nekaj, vendar ima vsaka neke specifične zahteve, pa začenjam še jaz svojo :)
Pred kratkim sem naredil izpit, in ker sem našparal nekaj denarja, bi si kupil avto.
Potrebujem večinoma za vikend izlete, 2-3x na teden do lokacije cca 20km stran, in nazaj (predvsem zato ga rabim) + razne trgovine, žuri, ipd. Službo in faks imam na bicikel razdalji, pa še ni parkinga tam.
Budžet, variablien glede na vaše nasvete... 2500, 3000, 3500eur (tam nekje, da mi ostane še kaj za servis, birokracijo, zavarovanje,..).
Predvsem sem geek (računalniški), tako da ne bi rad nekaj za šravfat vsak dan, ampak da me z čimmanj stroški spravi od točke A do B in nazaj. Torej nič preveč pokvarljivega, poceni rezervni deli, pa da ni treba dajat na dvigalko in gume dol, za eno žarnico zamenjat. Moč niti ni tako pomembna, bi pa vsaj sam v avtu rad prehitel kak kamion, in stabilno vozil 130 na avtocesti.
Gledal sem po avto.net, razne opel corse, ford fieste, kak golf/polo (malo dražji so), clio (malo grd od zadaj, razen tanovih modelov, ki so pa dragi), megane (torej bolj na hatchback varianto, 5 vrat).
Kaj bi bil best buy v tej kategoriji? Prioritetno, da bom imel čimmanj stroškov z njim... vem pa da za ta denar so bolj 2003, 2004, 2005 letniki, tako da ravno nov avto tudi ne bo.
Pred kratkim sem naredil izpit, in ker sem našparal nekaj denarja, bi si kupil avto.
Potrebujem večinoma za vikend izlete, 2-3x na teden do lokacije cca 20km stran, in nazaj (predvsem zato ga rabim) + razne trgovine, žuri, ipd. Službo in faks imam na bicikel razdalji, pa še ni parkinga tam.
Budžet, variablien glede na vaše nasvete... 2500, 3000, 3500eur (tam nekje, da mi ostane še kaj za servis, birokracijo, zavarovanje,..).
Predvsem sem geek (računalniški), tako da ne bi rad nekaj za šravfat vsak dan, ampak da me z čimmanj stroški spravi od točke A do B in nazaj. Torej nič preveč pokvarljivega, poceni rezervni deli, pa da ni treba dajat na dvigalko in gume dol, za eno žarnico zamenjat. Moč niti ni tako pomembna, bi pa vsaj sam v avtu rad prehitel kak kamion, in stabilno vozil 130 na avtocesti.
Gledal sem po avto.net, razne opel corse, ford fieste, kak golf/polo (malo dražji so), clio (malo grd od zadaj, razen tanovih modelov, ki so pa dragi), megane (torej bolj na hatchback varianto, 5 vrat).
Kaj bi bil best buy v tej kategoriji? Prioritetno, da bom imel čimmanj stroškov z njim... vem pa da za ta denar so bolj 2003, 2004, 2005 letniki, tako da ravno nov avto tudi ne bo.
WarpedGone ::
Kaj bi bil best buy v tej kategoriji?
Ne obstaja. Maš le dve varianti:
a) kupiš neki kar ti je všeč in crkuje
b) kupiš neki kar ti ni glih všeč in crkuje
Zbogom in hvala za vse ribe
NoviVoznik ::
Pa če dodam še enega jurja, pa amortiziram na malo daljši rok? Torej nekje 4000, 4500eur?
Roadkill ::
Tole je pomojem najslabši forum za tako vprašanje. Preveč zakompleksancev.
Klikaj po avto.net dokler ne dobiš občutka kaj se dobi za tak denar. Potem naklikaj v filtre finance, in željeno opremo.
Potem pa se sprehodi med znamkami in boš videl, da za tak denar dobiš (karikiram):
- 20 do 12 let starega audija, bmw, mercedeza s prevrtenimi kilometri
- 10 let starega golfa 3-5
- 15-10 let stare alfe
na drugem ekstremu pa dobiš:
- 4 starega Chevrolet Sparka
Vmes pa gora francozev in korejcev. Pri njih je nekako tako, da naj bi bili korejci malo bolj zanesljivi, francozi pa udobni in okusno oblikovani. Je pa to bolj pregovor kot pravilo.
Od tu najprej je važno samo še to, kakšen avto ima tvoj sosed - torej slovenska zaljubljenost v znamke . Če tega ni, potem je jasno s katere strani sortirat tabelco. Po tem pogledaš kateri ti je zadovoljivo lep, greš v živo pogledat, da vidiš če se približno normalno pelje in kupiš.
Klikaj po avto.net dokler ne dobiš občutka kaj se dobi za tak denar. Potem naklikaj v filtre finance, in željeno opremo.
Potem pa se sprehodi med znamkami in boš videl, da za tak denar dobiš (karikiram):
- 20 do 12 let starega audija, bmw, mercedeza s prevrtenimi kilometri
- 10 let starega golfa 3-5
- 15-10 let stare alfe
na drugem ekstremu pa dobiš:
- 4 starega Chevrolet Sparka
Vmes pa gora francozev in korejcev. Pri njih je nekako tako, da naj bi bili korejci malo bolj zanesljivi, francozi pa udobni in okusno oblikovani. Je pa to bolj pregovor kot pravilo.
Od tu najprej je važno samo še to, kakšen avto ima tvoj sosed - torej slovenska zaljubljenost v znamke . Če tega ni, potem je jasno s katere strani sortirat tabelco. Po tem pogledaš kateri ti je zadovoljivo lep, greš v živo pogledat, da vidiš če se približno normalno pelje in kupiš.
Ü
fosil ::
Vikend izleti. A to pomeni tudi kampiranje, kolesa v avtu in podobno?
V tem primeru razmisli o karavanu.
V tem primeru razmisli o karavanu.
Tako je!
Roadkill ::
Vsekakor odsvetujem avte s 4 vrati. Nisem vedel, kak handicap je, dokler nisem kupil zdajšnjega avtomobila.
Seveda priporočam 5 vrat. Vse drugo je nek slab kompromis.
Seveda priporočam 5 vrat. Vse drugo je nek slab kompromis.
Ü
M-XXXX ::
Čisto nepovezano ampak vseeno, kakšna je točno definicija 4-5 vratnega avta, oziroma 3? Število vrat skozi katerih lahko prideš v glavni prostor? 5 če lahko čez prtlažnik, 4 če ne? 3 če lahko čez prtlažnik v coupe, 2 če ne moreš?
Blinder ::
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Chev ::
Čisto nepovezano ampak vseeno, kakšna je točno definicija 4-5 vratnega avta, oziroma 3? Število vrat skozi katerih lahko prideš v glavni prostor? 5 če lahko čez prtlažnik, 4 če ne? 3 če lahko čez prtlažnik v coupe, 2 če ne moreš?
2 vratni so kupeji
3 vratni hatchbacki/hothatchi
4 vratne so limuzine
5 vratni pa hatchbacki/karavani/liftbacki/enosprostorci
V bistvu tista zadnja hauba/kuferam pri 3 in 5 vratnih avtomobilih so vrata ... V limuzini tudi lahko prideš skozi kuferam v kabino, pa niso vrata.
skyline ::
Ce se prtljaznik odpre z zadnjo sipo vred, se steje kot vrata.
Ce se avtu odpre samo rit, pa ne.
Ce se avtu odpre samo rit, pa ne.
RejZoR ::
2 vrata ne definirajo nujno coupeja. Jih imaš miljavžent s tremi vrati, ki so po definiciji coupeji. Recimo Kia Cee'd se smatra kot 5 door hatchback, Kia Pro_cee'd pa je lahko 3 door hatchback al pa 3 door coupe. Oboje bo veljavna definicija.
Coup%C3%A9 @ Wikipedia
Coup%C3%A9 @ Wikipedia
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
kixs ::
Za tri in pol do stiri jurje bi moral dobiti ze kaksno Opel Astro, diesel ali pa bencinarja letnik 2005-07. Taksno imam tudi sam zadnje tri leta, 1.7CDTI diesel karavan in sem zadovoljen. Bolj kot z osem mojih prejsnjih avtov.
Naceloma je pa tocno tako, kot je bilo ze prej omenjeno. Kupi si avto, ki ti je vsec. Naceloma bos z vsakim imel neke stroske.
Probaj se izogniti uvozenim in ce ti rata, imej ob ogledu s sabo mehanika. Ce tega nimas, obvezno pred nakupom avto pelji na tehnicni pregled - tako bos vsaj vedel, da je avto tehnicno brezhiben in po moznosti na kaksen pooblasceni servis. Tako imas dve loceni mnenji. Kosta pa to cca 50-80 evrov za oba pregleda.
Za realne kilometre bos tezko vedel kako in kaj. Velja pa naslednje, notranjost mora biti lepo ohranjena, sedezi, stopalke in volan ne prevec znucani. Ce ima avto zadaj diske, preveri koliko jih manjka. Zadnjih diskov naceloma noben ne menja in rob cca 0.5cm je znak kar velike kilometrine (300K+). Kar pri skoraj 10 let starem avtu ne bi bilo nic nenavadnega. Osebno bi kupil le kupljenega v Sloveniji z cim manj lastniki.
lp
Naceloma je pa tocno tako, kot je bilo ze prej omenjeno. Kupi si avto, ki ti je vsec. Naceloma bos z vsakim imel neke stroske.
Probaj se izogniti uvozenim in ce ti rata, imej ob ogledu s sabo mehanika. Ce tega nimas, obvezno pred nakupom avto pelji na tehnicni pregled - tako bos vsaj vedel, da je avto tehnicno brezhiben in po moznosti na kaksen pooblasceni servis. Tako imas dve loceni mnenji. Kosta pa to cca 50-80 evrov za oba pregleda.
Za realne kilometre bos tezko vedel kako in kaj. Velja pa naslednje, notranjost mora biti lepo ohranjena, sedezi, stopalke in volan ne prevec znucani. Ce ima avto zadaj diske, preveri koliko jih manjka. Zadnjih diskov naceloma noben ne menja in rob cca 0.5cm je znak kar velike kilometrine (300K+). Kar pri skoraj 10 let starem avtu ne bi bilo nic nenavadnega. Osebno bi kupil le kupljenega v Sloveniji z cim manj lastniki.
lp
sasli ::
Predlagam ti da se "stegneš" še za jurja, jurja pa pol ojričev in si kupiš eno Corso z 1.4 motorjem naprimer nekaj takega http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=842... obvezno s 5 vrati, ki je po mojih izkušnjah nepokvarljiv avto. Pazi pa seveda, da ne kupiš kakšne 3x razbite jajce :)
WarpedGone ::
Vrata : loputa z oknom.
Če bi mel na sprednji haubi šajbo, bi lahk mel 6 vratni hatchbac. Ferari s steklenim pokrovom nad havbo motorja je trivratno vozilo :)
Število vrat s samo obliko oz zasnovo vozila nima nič.
Če bi mel na sprednji haubi šajbo, bi lahk mel 6 vratni hatchbac. Ferari s steklenim pokrovom nad havbo motorja je trivratno vozilo :)
Število vrat s samo obliko oz zasnovo vozila nima nič.
Zbogom in hvala za vse ribe
stara mama ::
SDI in ne bo ti žal.
Kupi avto z glavo in avto bo služil tebi.
Kupi avto s srcem in ti boš služil avtu.
Kupi avto z glavo in avto bo služil tebi.
Kupi avto s srcem in ti boš služil avtu.
Roadkill ::
To, da "stara mama" predlaga SDI, ni presenetljivo.
Za njegove potrebe bi bil IMO bencinc cenejši.
Za njegove potrebe bi bil IMO bencinc cenejši.
Ü
stara mama ::
No pa tud to, za 2-3x se peljat na teden 20km je tud najcenejši avto že precej strošek.
Sploh zavej se da nabavna cena avta je še najmanjši in enkratni strošek.
Problem nastane: Cestnina, zavarovanje, gume, servisi, izredna popravila, ...
Ne v nabavo če nimaš vsaj še 2x toliko našparanega.
Sicer pa za teh 20km prefurat si nebi raj omislu unega 45km/h avteka?
Sploh zavej se da nabavna cena avta je še najmanjši in enkratni strošek.
Problem nastane: Cestnina, zavarovanje, gume, servisi, izredna popravila, ...
Ne v nabavo če nimaš vsaj še 2x toliko našparanega.
Sicer pa za teh 20km prefurat si nebi raj omislu unega 45km/h avteka?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
M-XXXX ::
Ne v nabavo če nimaš vsaj še 2x toliko našparanega.
Dajmo še bolj pretiravat. Zdaj pa povej človeka, ki je v doglednem času zapravil dvokratno vrednost avta za vse zgoraj naštete stvari, pa da ni imel kripe za 200€. Malo realnega pogleda iz vašega sveta vsake toliko časa nebi škodilo. A potem če kupiš rabljen avto za 20-30k boš zapravil 50 jurju za ostale bedarije?
Boš kupil rabljenega cliota za 5k boš zapravil 10k za kaj? svizce ki zavijajo čokolado?
RejZoR ::
stara mama je izjavil:
No pa tud to, za 2-3x se peljat na teden 20km je tud najcenejši avto že precej strošek.
Sploh zavej se da nabavna cena avta je še najmanjši in enkratni strošek.
Problem nastane: Cestnina, zavarovanje, gume, servisi, izredna popravila, ...
Ne v nabavo če nimaš vsaj še 2x toliko našparanega.
Sicer pa za teh 20km prefurat si nebi raj omislu unega 45km/h avteka?
Aixam je dražji kot če si kupiš rabljenega Cliota + cel kup popravil. Tud ne vem zakaj vsi na avto gledajo kot na nek grozen strošek tud če je za mal kilometrov. Mal se spomnite kako prijetno je na -15 in +30 čakat na jeben bus, lovit termine, se drenat med folkom, vlačit kramo sabo itd itd. Pri avtu ni nič od tega, si povsem neodvisen in če imaš še tako kripo 100x bolj udobno od kateregakoli avtobusa. Ali kolesa. Ali motorja. In vedno se bo najdu folk, ki bo hotu neki to izpodbijat. I don't give a fart. Men je to pomembno, pa če v 5 letih naredim manj kot 50k kilometrov.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
stara mama ::
Ne v nabavo če nimaš vsaj še 2x toliko našparanega.
Dajmo še bolj pretiravat. Zdaj pa povej človeka, ki je v doglednem času zapravil dvokratno vrednost avta za vse zgoraj naštete stvari, pa da ni imel kripe za 200EUR. Malo realnega pogleda iz vašega sveta vsake toliko časa nebi škodilo. A potem če kupiš rabljen avto za 20-30k boš zapravil 50 jurju za ostale bedarije?
Boš kupil rabljenega cliota za 5k boš zapravil 10k za kaj? svizce ki zavijajo čokolado?
Zato da ne životariš ko pride do nepredvidenih stroškov, morebitne nesreče, ...
In ja, če je tvoja mentaliteta takšna kot govoriš - ajmo kupit avto pa met minimum rezerve..... potem si si res ubogi.
Sj človek nima v življenju samo avta ali?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
hojnikb ::
Kaj ko bi tisti, ki izpita še od daleč niste vidl, vzdržal komentiranja v tej temi ?
#brezpodpisa
stara mama ::
M-XXXX ::
Zato da ne životariš ko pride do nepredvidenih stroškov, morebitne nesreče, ...
In ja, če je tvoja mentaliteta takšna kot govoriš - ajmo kupit avto pa met minimum rezerve..... potem si si res ubogi.
Nisem rekel minimum, ampak se niti približno ne strinjam z dvokratnokom. Bi pa približno rekel: vrednost avta + registracija/zavarovanje + denarne rezerve za neko večje popravilo (vrednost tega je pa seveda pogojena s vrednostjo avta), ampak bi rekel cca 10% +-5% (odvisno od vrednosti avta) + 2 tanka goriva + gume (v primeru, da niso poleg zimske/letne) oziroma so v slabem stanju. Pa sem kar dobro zadel. Ne pa neka imagionarna številka potegnjena iz riti.
RejZoR ::
Ne vem o kakšnih rezervah extra za avto sanjate. Razen če voziš tako kripo za katero veš da se bo zdaj zdaj razdrla in imaš zato pripravljen denar.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Relanium ::
Zato da ne životariš ko pride do nepredvidenih stroškov, morebitne nesreče, ...
In ja, če je tvoja mentaliteta takšna kot govoriš - ajmo kupit avto pa met minimum rezerve..... potem si si res ubogi.
Nisem rekel minimum, ampak se niti približno ne strinjam z dvokratnokom. Bi pa približno rekel: vrednost avta + registracija/zavarovanje + denarne rezerve za neko večje popravilo (vrednost tega je pa seveda pogojena s vrednostjo avta), ampak bi rekel cca 10% +-5% (odvisno od vrednosti avta) + 2 tanka goriva + gume (v primeru, da niso poleg zimske/letne) oziroma so v slabem stanju. Pa sem kar dobro zadel. Ne pa neka imagionarna številka potegnjena iz riti.
In ko te bo (bog ne daj) doletela totalka?
Ne mi rečt da maš na avtu za 3 jurje kasko
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Relanium ()
M-XXXX ::
Ne vem o kakšnih rezervah extra za avto sanjate. Razen če voziš tako kripo za katero veš da se bo zdaj zdaj razdrla in imaš zato pripravljen denar.
Kaj pa že skos hočem povedati? Čeprav ljudje marsikdaj naredijo težavo s tem, ker ves denar investirajo v nakup avta in pozabijo na zavarovanje/registracijo/gume. Popravila so pa tako ali tako zgolj pri starih zadevah, pa še to tako minimalna možnost, že vsaj na pol pravilno kupiš...
In ko te bo (bog ne daj) doletela totalka?
Bog ne daj, da ti v tem času ko kupiš avto meteorit pade na bajto, žena zboli in moraš zdravljenje plačat, da ne govorim, da je treba sinu plačevat študenta, pa še pes nekaj pokašljuje. Pa še mačka je breja!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: M-XXXX ()
stara mama ::
M-XXXX in RejZoR
Za vaju se sprašujem če sploh imata izpit, ker očitno živita pri starših, ker vama je avto zgleda edini strošek v življenju.
In ta komentar je dokaz v moje prepričanje
Za vaju se sprašujem če sploh imata izpit, ker očitno živita pri starših, ker vama je avto zgleda edini strošek v življenju.
Bog ne daj, da ti v tem času ko kupiš avto meteorit pade na bajto, žena zboli in moraš zdravljenje plačat, da ne govorim, da je treba sinu plačevat študenta, pa še pes nekaj pokašljuje. Pa še mačka je breja!
In ta komentar je dokaz v moje prepričanje
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
RejZoR ::
stara mama je izjavil:
M-XXXX in RejZoR
Za vaju se sprašujem če sploh imata izpit, ker očitno živita pri starših, ker vama je avto zgleda edini strošek v življenju.
Bog ne daj, da ti v tem času ko kupiš avto meteorit pade na bajto, žena zboli in moraš zdravljenje plačat, da ne govorim, da je treba sinu plačevat študenta, pa še pes nekaj pokašljuje. Pa še mačka je breja!
In ta komentar je dokaz v moje prepričanje
Ne, veš nima izpita niti povsem lastnega avta za katerega vse plačujem sam. Kot tud plačujem za domače stroške. Sicer ne redno, si pač delimo kakor nanese, ponavadi jezst primaknem pri večjih zadevah, bela tehnika, večje investicije okoli bajte itd. Ni vsak mesec po malem, je pa sem in tja precej več. Seveda pa imam manj stroškov če živim doma in nimam neke najemnine za katero bi zmetal pol plače. Zdej če ti gre to v nos da zaradi tega men ostane več za druge stvari (in druge neumnosti), tough fuckin luck then. Foušija is a bitch.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
čuhalev ::
Nekje sem slišal, da ti mora po nakupu avtomobila ostati vsaj polovico razpoložljivega denarja ... v smislu, da se ne zagoni vse za avto.
Menjajo se. Vsaj pri nas doma so se že pri pol manj prevoženih kilometrov.
Ce ima avto zadaj diske, preveri koliko jih manjka. Zadnjih diskov naceloma noben ne menja in rob cca 0.5cm je znak kar velike kilometrine (300K+).
Menjajo se. Vsaj pri nas doma so se že pri pol manj prevoženih kilometrov.
stara mama ::
Ne, veš nima izpita niti povsem lastnega avta za katerega vse plačujem sam. Kot tud plačujem za domače stroške. Sicer ne redno, si pač delimo kakor nanese, ponavadi jezst primaknem pri večjih zadevah, bela tehnika, večje investicije okoli bajte itd. Ni vsak mesec po malem, je pa sem in tja precej več. Seveda pa imam manj stroškov če živim doma in nimam neke najemnine za katero bi zmetal pol plače. Zdej če ti gre to v nos da zaradi tega men ostane več za druge stvari (in druge neumnosti), tough fuckin luck then. Foušija is a bitch.
Ahh, če si kot protiobrambo privlekel ven foušijo, ti je pa resnično zmanjkalo protiargumentov, saj obtoževanje foušije prek foruma se pa res vedno obrestuje ane.
Ne poznam te, dol mi visi kaj furaš še bolj pa tvoje finance.
Ampak živet na minimumu zarad avta.... not for me ;)
Pa zapomni si..... SDI je šparovček ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Chev ::
Vsak si lahko sam izračuna vse stroške za avto.
v OP-jevem primeru:
- nabavna vrednost vozila 3.500€.
- registracija in zavarovanje (do 1.3 60€, od 1.3 do 1.8 100€, od 1.8 do 2.5 160€, kW, zelena karta, OP je še mlad voznik, itd) cca. 1.000€
- servis po nakupu cca 200 - 500€
- zimske/letne gume/platišča (sicer odvisno od prodajalca kako in kaj, ampak) 300€
- nepričakovana popravila (avto je star, če je znamka kot so BMW, Audi, Merc, itd), lahko komot preseže vrednost avta, ampak naj to ostane zunaj debate.
Če potegneš črto, v najboljšem primeru za avto, ki stane 3.500€, potrebješ med 4.500 in 5.000€. Če želiš koliko toliko zanesljiv voz. Drugače pa greš pač po prvi avto ki ga vidiš in igraš loterijo.
Po mojih izkušnjah, če želiš v avto vlagati čim manj in da bo seveda avto delal, kupi japonca ali pa korejca. Drži se stran od švabov, američanov in francozov. Švabi so pri teh letih večinoma zamortizirani, američani so krš in plastika, francozi pa ... no ... francozi.
v OP-jevem primeru:
- nabavna vrednost vozila 3.500€.
- registracija in zavarovanje (do 1.3 60€, od 1.3 do 1.8 100€, od 1.8 do 2.5 160€, kW, zelena karta, OP je še mlad voznik, itd) cca. 1.000€
- servis po nakupu cca 200 - 500€
- zimske/letne gume/platišča (sicer odvisno od prodajalca kako in kaj, ampak) 300€
- nepričakovana popravila (avto je star, če je znamka kot so BMW, Audi, Merc, itd), lahko komot preseže vrednost avta, ampak naj to ostane zunaj debate.
Če potegneš črto, v najboljšem primeru za avto, ki stane 3.500€, potrebješ med 4.500 in 5.000€. Če želiš koliko toliko zanesljiv voz. Drugače pa greš pač po prvi avto ki ga vidiš in igraš loterijo.
Po mojih izkušnjah, če želiš v avto vlagati čim manj in da bo seveda avto delal, kupi japonca ali pa korejca. Drži se stran od švabov, američanov in francozov. Švabi so pri teh letih večinoma zamortizirani, američani so krš in plastika, francozi pa ... no ... francozi.
M-XXXX ::
Rejzor ne splača se... Škoda besed...
Ja chev kaj ga pa serješ, a nisi videl, da rabiš imeti cca 2x vrednosti zraven avta našparano!! Tako, da pri avtu za 3.5k se nimaš pod 10 000€ nič za pogovarjat. Saj sicer stara mama nič ni razložila ampak tako definitivno je. Zapomni si, vsaj 10 jurju!!!
Če pa kupuješ avto za 25k pa bo strošek že bližje 100 000. Le komu to ni jasno no ?
Če potegneš črto, v najboljšem primeru za avto, ki stane 3.500€, potrebješ med 4.500 in 5.000€. Če želiš koliko toliko zanesljiv voz. Drugače pa greš pač po prvi avto ki ga vidiš in igraš loterijo.
Ja chev kaj ga pa serješ, a nisi videl, da rabiš imeti cca 2x vrednosti zraven avta našparano!! Tako, da pri avtu za 3.5k se nimaš pod 10 000€ nič za pogovarjat. Saj sicer stara mama nič ni razložila ampak tako definitivno je. Zapomni si, vsaj 10 jurju!!!
Če pa kupuješ avto za 25k pa bo strošek že bližje 100 000. Le komu to ni jasno no ?
Relanium ::
Škoda besed za tebe :P
25k gre pod kasko, to je dost več zraven, servisi na pooblaščencih znajo bit pa precej dragi.
Pa mal te matematika muči ane, si sploh dokončal šolo? 3x25 ni 100 mimgrede.
No chev že pršu na skoraj 2x torej če smo natančni ti ob 2X ostane v denarnici skoraj nič (tako kot je tvojih 25x3 enako 100)
ob 10k pa ti v denarnici ostane še 5, če ti ga ukradejo da se naslednji dan pripelješ z drugim ;)
25k gre pod kasko, to je dost več zraven, servisi na pooblaščencih znajo bit pa precej dragi.
Pa mal te matematika muči ane, si sploh dokončal šolo? 3x25 ni 100 mimgrede.
No chev že pršu na skoraj 2x torej če smo natančni ti ob 2X ostane v denarnici skoraj nič (tako kot je tvojih 25x3 enako 100)
ob 10k pa ti v denarnici ostane še 5, če ti ga ukradejo da se naslednji dan pripelješ z drugim ;)
Roadkill ::
V tem trenutku je najbolj primerno, če se citiram:
Tole je pomojem najslabši forum za tako vprašanje. Preveč zakompleksancev.
Ü
kixs ::
V tem trenutku je najbolj primerno, če se citiram:
Tole je pomojem najslabši forum za tako vprašanje. Preveč zakompleksancev.
In po tvoje bi bil kaksen drugi forum boljsi? Zakompleksanci so itak povsod. Enostavno mora tisti, ki ga to zanima, izlusciti prave informacije. Tako je na vsakem forumu. Da niti ne omenim, da je verjetno na nasi sceni, vsak prijavljen se na par drugih forumih - tudi striktno avtomobilisticnih.
Roadkill ::
Mah klasičen slo-tech post.
OP odpre topic, napiše vprašanje, po tem se pa klasičnih 5 čvekačov začne kregat o povsem napačni temi.
Med tem pa se OP niti enkrat ne javi, da bi dal kak feedback.
Topic se tako izrodi v trolanje in prepiranje o vprašanjih, kijih ni nihče vprašal.
OP odpre topic, napiše vprašanje, po tem se pa klasičnih 5 čvekačov začne kregat o povsem napačni temi.
Med tem pa se OP niti enkrat ne javi, da bi dal kak feedback.
Topic se tako izrodi v trolanje in prepiranje o vprašanjih, kijih ni nihče vprašal.
Ü
vorantz ::
stara mama je izjavil:
Pa zapomni si..... SDI je šparovček ;)
bejž bejž
ko sem prešaltal iz sdi na 1.4 civica sem bil na istem s porabo (gledano v € ne litrih) če sem se cincal kot bi se s sdijem
ampak guess what...sem mel vsaj izbiro se ne cincat in na avtocesti vozit 130 brez da se mi motor dere ko da ga bo razneslo
Blinder ::
SDI je najbolj požrešen dizel. Konkurenca porabi enako pri boljših zmogljivjostih ali manj pri primerljivi zmogjivosti(tle nevem če obstaja v konkurenci tak motor, da bi imel tako slabe zmogljivosti kot sdi)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
RejZoR ::
Če gledaš realno, če so ti stroški najbolj pomembni dejavnik, potem vzemi model avta, ki jih je največ na cestah. Ker če jih je ogromno pomeni, da ti deli zanj dobesedno ležijo vsepovsod, rabljeni ali novi. Cene so tud ponavad nižje kot če imaš neko exotiko, ki jo moraš vedno naročat ekstra samo za tvoj avto in jo uvozijo iz tujine. Torej kakšen Renault Clio, če primakneš še malo več pa bi definitivno vrgu uč še na kakšno Kia Cee'd. Teh je tud polno, 7 let garancije pomeni, da ga lahko dobiš še celo z garancijo in nasplošno so zanesljive zadevce. V tem cenovnem razredu bi bil pol še kakšen Focus al pa Fiesta, teh je tud kar precej in niso slabi avti. Na VW lahko skor pozabiš, ker bojo vsi dražji za jurja ali dva ker jih cenijo v oblake.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
harmony ::
Ne vem zakaj nekdo potrebuje sploh taksno temo. Zakaj pa obstaja iskalnik na avto.net. Vpises svoje kriterije in ti naredi seznam vseh moznih avtomobilov za ta denar. Sele, ko sam izberes gres nekaj vprasati.
Za 3,5k€ dobis vsekakor nekaj, ampak z racunico da je treba imeti vsaj 1500€ na strani. Jaz sem svojega kupil za 4,5k€ in 1000€ je sel takoj po nakupu. Tako da toliko o tem.
Za 3,5k€ dobis vsekakor nekaj, ampak z racunico da je treba imeti vsaj 1500€ na strani. Jaz sem svojega kupil za 4,5k€ in 1000€ je sel takoj po nakupu. Tako da toliko o tem.
RejZoR ::
1,5k ekstra na 3,5k "vreden" avto? A ne bi bilo bolje poiskat en, kako naj se izrazim, manj razfukan avto?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
GrimReaper ::
500€ je res več kot dovolj, če je avto izpraven. Sicer se pa ponavadi tud ne začne vse 1 mesec po nakupu kvarit.
Res pa če gledam, sem za zdajšnji avto dal prvi mesec skoraj 1000€, zavarovanje 200€, avtoradio z vgradnjo in masko 300€, zimske gume s centriranjem 300€, pa razne manjše stvari za nekje 100€.
Res pa če gledam, sem za zdajšnji avto dal prvi mesec skoraj 1000€, zavarovanje 200€, avtoradio z vgradnjo in masko 300€, zimske gume s centriranjem 300€, pa razne manjše stvari za nekje 100€.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
harmony ::
1,5k ekstra na 3,5k "vreden" avto? A ne bi bilo bolje poiskat en, kako naj se izrazim, manj razfukan avto?
Ocitno mislis, da je 1500€ kot 1500 struc po 1€ ali kaj?
Za moj avto samo en motorcek za klimo stane 150€. Pri meni sta sla 2 v maloro kar je 300€+roke.
Racunaj mogoce se kaksne roke spredaj za zamenjati. Ponavadi se naredi tudi servis, pa si ze cez jurja.
Mesar ::
1,5k ekstra na 3,5k "vreden" avto? A ne bi bilo bolje poiskat en, kako naj se izrazim, manj razfukan avto?
Ocitno mislis, da je 1500€ kot 1500 struc po 1€ ali kaj?
Za moj avto samo en motorcek za klimo stane 150€. Pri meni sta sla 2 v maloro kar je 300€+roke.
Racunaj mogoce se kaksne roke spredaj za zamenjati. Ponavadi se naredi tudi servis, pa si ze cez jurja.
Zato pa SDIja nabavit tako so že predlagali zgoraj, pa po možnosti s čim manj opreme, da nebo motorčkov, ki se lahko pokvarijo . Pa še voznik nima izbire, če ga hoče malo bolj pritisnit ga ne more in je prisiljen varčno vozit
Kaj še hočeš več?
Your turn to burn!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 19714 (14687) | Timurlenk |
» | Rada bi kupila avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29064 (22720) | hojnikb |
» | Nov avto za 15000€ (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 66166 (49932) | kljhjkhkjh |
» | Najugodnejši avto kreditOddelek: Na cesti | 12439 (10855) | fosil |
» | Kupci kupujejo kilometre in ne avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25400 (20326) | bond007 |