Forum » Zvok in slika » Oculus Rift
Oculus Rift
Isht ::
Ne, sem se odločil, da je bolj smiselno počakati na CV1, ki bo v vseh ozirih boljši od DK2. Zdaj, ko ima Oculus Rift na pretek financ, bodo menda zadevo kaj pospešili, da bi še pred prvo epizodo Squadron42 dali CV1 ven.
Truga ::
Ne, sem se odločil, da je bolj smiselno počakati na CV1, ki bo v vseh ozirih boljši od DK2. Zdaj, ko ima Oculus Rift na pretek financ, bodo menda zadevo kaj pospešili, da bi še pred prvo epizodo Squadron42 dali CV1 ven.
Jaz mam isti pogled na to. "Zakaj 2x zapravlat cash za isti stuff, sploh ker bo nasledn boljsi".
Kar pa se tice vec financ, iz mojih izkusenj to pomeni da bo kvecjem kasneje, ker bojo vec probal not zbasat. :D
ABX ::
Hja, to je svet PC-ja/razvoja. Naslednje leto bo vedno nekaj boljšega za isti denar.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Isht ::
Na OR strani piše: NE kupovat DK2, če nisi developer, raje počakaj na CV, ki bo v vseh ozirih boljši.
Dejstvo je, da DK2 še ni dovolj dober za resno igranje iger. 1080p (oziroma 960x1080 na oko) ne zadošča, še vedno se vidijo piksli, še vedno ima pomanjkljivosti. Je neprimerljivo boljši od DK1, to je jasno, ampak šele CV1 bo res pravi Oculus Rift vreden nakupa. 1440p ali več bo šele zares tipi topi, pa ko zreducirajo latenco head trackinga, bo pa sploh vau.
Tu ni vprašanje, ali bo naslednja verzija boljša, tu je vprašanje, ali je ta obstoječa verzija že dovolj dobra. Ni.
Dejstvo je, da DK2 še ni dovolj dober za resno igranje iger. 1080p (oziroma 960x1080 na oko) ne zadošča, še vedno se vidijo piksli, še vedno ima pomanjkljivosti. Je neprimerljivo boljši od DK1, to je jasno, ampak šele CV1 bo res pravi Oculus Rift vreden nakupa. 1440p ali več bo šele zares tipi topi, pa ko zreducirajo latenco head trackinga, bo pa sploh vau.
Tu ni vprašanje, ali bo naslednja verzija boljša, tu je vprašanje, ali je ta obstoječa verzija že dovolj dobra. Ni.
ABX ::
Ampak zakaj bi kupoval prototip ki ima en kup pomanjklivosti...
Ker nudi nekaj kar ne obstaja še.
Je to vredno 360Eur? Stvar posameznika. Jaz vem da ne morem čakat do 2015 za CV1. :)
@Isht
VR bo moral imeti 4k resolucije da vidiš isto sliko kot imaš danes na 1080P monitorju/TV.
Edit:
Bom pa hitro ugotovil če se da kompetitivno uporabljat. Sem tudi fan sim-racing iger in ko treniram dovolj časa lahko odvozim krog za krog znotraj 0.1 sec razlike. Ko bom dal gor DK2 bo takoj jasno kje smo.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Truga ::
VR bo moral imeti 4k resolucije da vidiš isto sliko kot imaš danes na 1080P monitorju/TV.
To si ti neki zamesal. 2560x1600 ima 2x tok pixlov kot 1080p. 4k jih ima 4x tok, sepravi vidis 2x bolje kot na 1080p tbvju.
ABX ::
Zdaj se mi mudi in moram bežat.
Ampak na netu je nek demo kjer lahko sam vidiš in posledično razumeš zakaj je 4k minimum za perfektno sliko.
Ampak na netu je nek demo kjer lahko sam vidiš in posledično razumeš zakaj je 4k minimum za perfektno sliko.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Truga ::
Ni. Iz cist simpl razloga: novi rifti bojo mel not "fisheye" lece. 80% al kok ze vseh "pixlov" ki jih imas v ocesu je na sredini, okolico pa vidis pod blazno nizko resolucijo. S fisheye leco bojo naredili isto v riftu, in bo gostota pixlov pred ocesom ogromna, pri strani pa precej manjsa.
Isht ::
1440p je tista meja, ko bo OR dovolj dober za resno in redno igranje. Vprašanje, kakšno resolucijo bo imel CV1 - po mojem majhni LCDji s 4k resolucijo niso več daleč.
Fora v tem, zakaj 1080p v VR ni isto kot na monitorju, je FOV. Na monitorju, tudi velikem, imaš FOV majhen, recimo (nakladam, ampak ajde) 30 stopinj. OR jih ima 100. To pomeni, da je učinek OR, kot bi imel pred sabo na isti razdalji namesto 27 colarja 100 colski monitor. 3x širši monitor z isto resolucijo pomeni 3x širše in 3x višje piksle. Na 27 colarju s full HD pikslov ne vidiš, ker so dovolj majhni, na 100 colarju bi jih na tej razdalji že videl.
Fisheye to lahko popravi, ampak sigurno ne dovolj dobro, da bi 1080p zaslon zadoščal.
Fora v tem, zakaj 1080p v VR ni isto kot na monitorju, je FOV. Na monitorju, tudi velikem, imaš FOV majhen, recimo (nakladam, ampak ajde) 30 stopinj. OR jih ima 100. To pomeni, da je učinek OR, kot bi imel pred sabo na isti razdalji namesto 27 colarja 100 colski monitor. 3x širši monitor z isto resolucijo pomeni 3x širše in 3x višje piksle. Na 27 colarju s full HD pikslov ne vidiš, ker so dovolj majhni, na 100 colarju bi jih na tej razdalji že videl.
Fisheye to lahko popravi, ampak sigurno ne dovolj dobro, da bi 1080p zaslon zadoščal.
Isht ::
BTW, en razlog, zakaj ne morejo naredit ekstremen fisheye efekt (da bi na sredini slike res skoncentrirali piksle, na robovih pa bi jih zreducirali): ker se leča in zaslon pred tvojimi očmi ne obrača skupaj s tvojim očesom.
Ti obrneš oko, da vidiš nekaj na robu slike, in mora biti rob slike jasen in visoko resolucijski, ne more biti v nižji resoluciji. Cel FOV na Oculus Rift mora biti enako gosto posejan s piksli, ker uporabljaš FOV po celi širini in višini z obračanjem oči, in ne gledaš vedno samo direktno naprej.
Ti obrneš oko, da vidiš nekaj na robu slike, in mora biti rob slike jasen in visoko resolucijski, ne more biti v nižji resoluciji. Cel FOV na Oculus Rift mora biti enako gosto posejan s piksli, ker uporabljaš FOV po celi širini in višini z obračanjem oči, in ne gledaš vedno samo direktno naprej.
Truga ::
Obracanje oci namesto glave v oculusu je ze zdaj dost neprijetno. V DK2 je kokr vem tud ze nek fisheye not, kar bo nardilo zadevo se bolj neprijetno.
Treba se bo navadit gledat z glavo, ne z ocmi. Ni nek big deal, ce se folk navadi na trackir se bo tud na to.
Treba se bo navadit gledat z glavo, ne z ocmi. Ni nek big deal, ce se folk navadi na trackir se bo tud na to.
ABX ::
Zdaj se mi mudi in moram bežat.
Ampak na netu je nek demo kjer lahko sam vidiš in posledično razumeš zakaj je 4k minimum za perfektno sliko.
Oculus Rift Simluator
http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Mipe ::
Truga ::
Zdaj se mi mudi in moram bežat.
Ampak na netu je nek demo kjer lahko sam vidiš in posledično razumeš zakaj je 4k minimum za perfektno sliko.
Oculus Rift Simluator
http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/
Tole men ne zgleda pravilno. Jaz mam 2560x1600 ekran, in ce se postavim 10cm pred njega ne vidim tega kar vidim tu ko nastavim na 2560x1440, pa je prblizno isti FOV.
I don't buy it.
Isht ::
Mislim, da tip poskuša simulirati, kakšen je občutek, ko imaš OR na glavi (in je FOV tako širok, da se vidijo posamezni piksli), in to simulira tako, da prikaže zadevo na normalni razdalji od standardnega monitorja... In ni ta simulacija mišljena kot 1:1 prezentacija (da se približaš monitorju na tapravi FOV in potem gledaš pikselizacijo na tej simulaciji).
Screendoor efekt je pri DK1 precej izrazit, in tudi pri DK2 se ga še vidi (tako kot na simulaciji), medtem ko je precej jasno, da je pri 1440p zadeva že čisto prebavljiva, sploh ko vklopiš low persistence in ni blura.
Screendoor efekt je pri DK1 precej izrazit, in tudi pri DK2 se ga še vidi (tako kot na simulaciji), medtem ko je precej jasno, da je pri 1440p zadeva že čisto prebavljiva, sploh ko vklopiš low persistence in ni blura.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Oculus Rift (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Zvok in slika | 58479 (22676) | Buggy |
» | Oculus Rift zamujaOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 7880 (6338) | Robertos664 |
» | HTC pokazal Vive za navidezno resničnost (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 19363 (16948) | m0LN4r |
» | Oculus Rift predstavljen in že razprodan (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 17572 (14247) | m0LN4r |
» | MWC: Navidezna resničnost izpod prstov HTC-ja in ValvaOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 11705 (7686) | trim77 |