Forum » Zvok in slika » Oculus Rift
Oculus Rift
ABX ::
Če ima kdo Oculus priporočam iRacing.
Implmentacija je fenomenalna in ga igram kompetitvno. Časi so boljši kot na monitorju/TV-ju.
Resolucija je problem, idealno vidiš do 200-300m. VR sickness ni problem. Za primer, v Alien Isolation sem lahko samo 5-10 min, tukaj tudi po par ur.
Si probal kaj Elite: Dangerous. Baje tam tudi dobro dela. Igro ima msamo še čakam na naslednjo verzijo Oculusa :)
Ne, trenutno igram ekskluzivno iRacing in še za to igro nimam dovolj časa da bi treniral toliko kot bi si želel.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Spock83 ::
Evo Oclusu pride Q1 2016.
https://www.oculus.com/blog/first-look-...
Malo dolga je ta. :( Upam, da bodo naredili kto se zagre in bo visoka resolucija.
https://www.oculus.com/blog/first-look-...
Malo dolga je ta. :( Upam, da bodo naredili kto se zagre in bo visoka resolucija.
ABX ::
Itak. :)
Tehničnih specifikacij ni še, ampak dvomim da bo več kot 1440p in če bo 1440p bom zelo vesel.
Tehničnih specifikacij ni še, ampak dvomim da bo več kot 1440p in če bo 1440p bom zelo vesel.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
m0LN4r ::
Jaz pa bom počakal na comparison med Vive in Oculus pa za katerega bo več podpore v prihodnosti, ker za Vive stoji bolj primerno ozadje, kar se tega tiče.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
ABX ::
Konkurenca je super, ne glede na to kaj se odločiš. Ampak mene zanima samo kvaliteta ekrana in podpora v igrah. Za prvo se ne ve še nič za obe, za drugo pa Oculus je trenutno v močni prednosti.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
m0LN4r ::
Predvidevam, da to nebo produkt, ki bo dolgo na trgu, zato da bodo najprej malo oklestili, vidli odziv consumerjev in potem temu primerni izdali v2,
to ne mislim zdaj specifično oculus, ampak naslošno VR robo.
to ne mislim zdaj specifično oculus, ampak naslošno VR robo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
ABX ::
Smo v začetki eri VR scene. Definitivno se bo zadeva močno spremenila v naslednjih letih.
Hudo bo. :)
Hudo bo. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
m0LN4r ::
Ene 90Hz 120° in 2120x2120 (per eye) in OLED. To bi blo to. Za dirkačine pa euro truck simulator, da lahk table normalno prebereš.
Manj kot to, je v bistvu _prehodna_ faza, ampak vseeno se bo splačalo če bo cena sorazmerna z 3D monitorjem.
Manj kot to, je v bistvu _prehodna_ faza, ampak vseeno se bo splačalo če bo cena sorazmerna z 3D monitorjem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
ABX ::
Smo v začetki eri VR scene.
Ze drugic v 30 letih.
Samo drugic? :P Po moje je bilo kar nekaj poskusov.
Ampak ta je pravi, sem beliver. :)
Ene 90Hz 120° in 2120x2120 (per eye) in OLED. To bi blo to. Za dirkačine pa euro truck simulator, da lahk table normalno prebereš.
Manj kot to, je v bistvu _prehodna_ faza, ampak vseeno se bo splačalo če bo cena sorazmerna z 3D monitorjem.
Tudi Oculus pravi da 4k/8k per eye je minimalno za odlično sliko. Žal tehnologija ekranov ni še na tem nivoju.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
m0LN4r ::
Glede nato, da sem ful skeptičen do teh stvari, moram rečt. Da se bo v kratkem v tej smeri zgodil en quantum leap.
hololens, vive, morpheus, oculus etc.
Mogoče zdaj še ni to-to, ampak smo zelo blizu in to veliko število konkurentom bo še gnalo vse to naprej.
Imagine leto 2020, ko se hitrost strojne opreme konkretno poveča, ekrani konkretno izboljšajo in vse to izpili. OMG.
Če je DK1 vrglo ene par nevernikov na rit, potem si predstabljaj nekoga, ki prvič proba CV1 in GTA V.
hololens, vive, morpheus, oculus etc.
Mogoče zdaj še ni to-to, ampak smo zelo blizu in to veliko število konkurentom bo še gnalo vse to naprej.
Imagine leto 2020, ko se hitrost strojne opreme konkretno poveča, ekrani konkretno izboljšajo in vse to izpili. OMG.
Če je DK1 vrglo ene par nevernikov na rit, potem si predstabljaj nekoga, ki prvič proba CV1 in GTA V.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
ABX ::
Bo bruhal. :)
FPS so zelo agresivni v DK2 in če igra ni narejena kot se spodobi za VR (GTA 5 ni) raje se ne loti.
Cockpit VR pa je fenomenalen. Možgani lepo sprejmejo VR če počneš isto v RL, recimo sediš v RL in sediš v VR.
P.S: Sem si nabavil tudi buttkicker, zdaj trese volan in sedež istočasno in na podoben način (ko greš čez robnik recimo, ali udariš v tla če je formula nizka). Vsak feedback ki uspeš povleč iz VR in ga aplicirat na RL pomaga da možgane zajebeš in resno misliš da si tam.
FPS so zelo agresivni v DK2 in če igra ni narejena kot se spodobi za VR (GTA 5 ni) raje se ne loti.
Cockpit VR pa je fenomenalen. Možgani lepo sprejmejo VR če počneš isto v RL, recimo sediš v RL in sediš v VR.
P.S: Sem si nabavil tudi buttkicker, zdaj trese volan in sedež istočasno in na podoben način (ko greš čez robnik recimo, ali udariš v tla če je formula nizka). Vsak feedback ki uspeš povleč iz VR in ga aplicirat na RL pomaga da možgane zajebeš in resno misliš da si tam.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
DarwiN ::
Tole bo dobesedno spremenilo svet as we know it.. Predstavljajte si 20 let vnaprej, ko boš lahko praktično obiskal katerikoli kraj na zemlji, ali podoživel kak dogodek v zgodovini. Ali si v živo ogledal nogometno tekmo iz stadiona Camp nou v Barceloni.. In to vse doma v naslonjaču, oziroma na kakšnem feet tracking tekočem traku,.. Kakorkoli..
Ko se Oculus Rift 5.0 čez 10 let združi s projektom Euclideon, ki lasersko zajema RL okolje in ga projecira kot računalniško grafiko..
Tole:
Možnosti so dobesedno neskončne. In res da bo tale prva verzija zgolj otročarija, ampak ja, please take my money.. Just name the price. :))))
Ko se Oculus Rift 5.0 čez 10 let združi s projektom Euclideon, ki lasersko zajema RL okolje in ga projecira kot računalniško grafiko..
Tole:
Možnosti so dobesedno neskončne. In res da bo tale prva verzija zgolj otročarija, ampak ja, please take my money.. Just name the price. :))))
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
vostok_1 ::
@DarwiN
That's insane.
Upam, da bodo čimprej razvili sexbote, ker nihče več ne bo prihajal vn iz sob.
That's insane.
Upam, da bodo čimprej razvili sexbote, ker nihče več ne bo prihajal vn iz sob.
ABX ::
Eventualno se vsega naveličaš :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
m0LN4r ::
@Darwin
Ja, sam še vstopnine pa naročnine bodo tudi uvedli za take stvari :P Al pa bo vse polno reklam, da nič neboš videl :) FREE TRIAL visit LONDON :)
Ja, sam še vstopnine pa naročnine bodo tudi uvedli za take stvari :P Al pa bo vse polno reklam, da nič neboš videl :) FREE TRIAL visit LONDON :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
DarwiN ::
@m0LN4r, boš pa zdownloadal KEYGEN.exe in adblock, pa rešeno. :D
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
Sriple Tix ::
Oculus has selected the baseline hardware requirements for running their Rift virtual reality headset. To no one's surprise, they're fairly steep: NVIDIA GTX 970 / AMD 290 equivalent or greater, Intel i5-4590 equivalent or greater, and 8GB+ RAM. It will also require at least two USB 3.0 ports and "HDMI 1.3 video output supporting a 297MHz clock via a direct output architecture."
Oculus chief architect Atman Binstock explains: "On the raw rendering costs: a traditional 1080p game at 60Hz requires 124 million shaded pixels per second. In contrast, the Rift runs at 2160×1200 at 90Hz split over dual displays, consuming 233 million pixels per second. At the default eye-target scale, the Rift's rendering requirements go much higher: around 400 million shaded pixels per second. This means that by raw rendering costs alone, a VR game will require approximately 3x the GPU power of 1080p rendering." He also points out that PC graphics can afford a fluctuating frame rate — it doesn't matter too much if it bounces between 30-60fps. The Rift has no such luxury, however.
https://www.oculus.com/blog/powering-th...
Ena skrb manj, bo delalo .
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
Phantomeye ::
Komaj čakam oculus in vse, ampak bodimo fer, dokler bo VR temeljila na ekranu, ki ga gledamo, ne glede kako potepljeni bomo vanj, to še ni pravi VR.
Ampak pravega VR še dolgo ne bomo doživeli, če sploh.
Ampak pravega VR še dolgo ne bomo doživeli, če sploh.
m0LN4r ::
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
m0LN4r ::
MICROFOOOOOOFTTTT win10, dx, hololens +5 let
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Fuks ::
Pa halfmoon, to je kul :)
Ampak te predstavljene igre pa niso ble bogve kaj. Res ne razumem kako lahko razvijajo 3rd person za VR :/
Sam sem malce zamudil, a so kaj omenili resolucijo na začetku?
Ampak te predstavljene igre pa niso ble bogve kaj. Res ne razumem kako lahko razvijajo 3rd person za VR :/
Sam sem malce zamudil, a so kaj omenili resolucijo na začetku?
m0LN4r ::
Niso nič specifikacij povedali.
OSEBNO mi je halfmoon boljši kot vivetovi kontrolerji
OSEBNO mi je halfmoon boljši kot vivetovi kontrolerji
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Fuks ::
Aha saj sedaj vidim da naj bi bil podatek že na Wikipediji, in resolucija za consumer verzijo potrjena 15. maja:
Consumer Version: 2160x1200 (1080x1200 per eye)[5]
Consumer Version: 2160x1200 (1080x1200 per eye)[5]
Unknown_001 ::
Imam samo eno vprašanje, ki je delno mogoče povezano z omenjeno tehnologijo. Bilo je enkrat v avtošoli, ko sem gledal v tla (pripasal sem se), avto je bil parkiran, s kotičkom očesa sem pa lahko videl kaj se dogaja skozi stransko steklo. No sosednji avto katerega sem lahko videl je speljal ampak sem za 2-3 sekunde imel občutek kot da se bo avto v katerem sem bil jaz zapeljal po hribu nazaj (dobesedno sem čutil, kot da bi se začel premikati in sem podzavestno uradil po bremzi in glih tok da ne spulil ročno zavoro Potem, ko sem pogledal naprej in mi je izginil tist lažni občutek sem šele skontal, da nisem bil jaz tisti, ki se je premikal, ampak je sosednji avtomobil speljal.
Je kakšno poimenovanje za ta pojav?
In še vprašanje za tiste ki ste že sprobavali te zadeve, kot so Oculus, google cardboard,...
Ali tovrstna tehnologija uspe možgane pripraviti do tega?
Še zanimiv fact. Ko se mi je to zgodilo sem imel izpitno vožnjo (začetek) in takrat sem tud opravil izpit. Sem se pa skor v zemljo vdrl, ko sta me inštruktor pa oni zadaj čudno pogledala.
Je kakšno poimenovanje za ta pojav?
In še vprašanje za tiste ki ste že sprobavali te zadeve, kot so Oculus, google cardboard,...
Ali tovrstna tehnologija uspe možgane pripraviti do tega?
Še zanimiv fact. Ko se mi je to zgodilo sem imel izpitno vožnjo (začetek) in takrat sem tud opravil izpit. Sem se pa skor v zemljo vdrl, ko sta me inštruktor pa oni zadaj čudno pogledala.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
ZaphodBB ::
Ali tovrstna tehnologija uspe možgane pripraviti do tega?
Oculus rift te pripravi do tega, da začneš dvomit v naravo percepcije. Kar naenkrat začneš bolj cenit kakovost "RL grafike in fizikalnega modela".
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
m0LN4r ::
Če te je strah višine, pa ti v oculus dajo demo, ko se sprehajaš po deski na stolpnici pa kr naenkrat padeš, potem te stisne v trebuhu, riti, črevah, pa če se mal zadereš ni nič čudnega. Tko nekako.
Do zdaj nas je igra na 2D monitorju prepričevala, da je resnična. Tle pa morš ti svojo podzavest prepričat, da ni res.
Do zdaj nas je igra na 2D monitorju prepričevala, da je resnična. Tle pa morš ti svojo podzavest prepričat, da ni res.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Fuks ::
Unknown_001 je izjavil:
Imam samo eno vprašanje, ki je delno mogoče povezano z omenjeno tehnologijo. Bilo je enkrat v avtošoli, ko sem gledal v tla (pripasal sem se), avto je bil parkiran, s kotičkom očesa sem pa lahko videl kaj se dogaja skozi stransko steklo. No sosednji avto katerega sem lahko videl je speljal ampak sem za 2-3 sekunde imel občutek kot da se bo avto v katerem sem bil jaz zapeljal po hribu nazaj (dobesedno sem čutil, kot da bi se začel premikati in sem podzavestno uradil po bremzi in glih tok da ne spulil ročno zavoro Potem, ko sem pogledal naprej in mi je izginil tist lažni občutek sem šele skontal, da nisem bil jaz tisti, ki se je premikal, ampak je sosednji avtomobil speljal.
Je kakšno poimenovanje za ta pojav?
In še vprašanje za tiste ki ste že sprobavali te zadeve, kot so Oculus, google cardboard,...
Ali tovrstna tehnologija uspe možgane pripraviti do tega?
Še zanimiv fact. Ko se mi je to zgodilo sem imel izpitno vožnjo (začetek) in takrat sem tud opravil izpit. Sem se pa skor v zemljo vdrl, ko sta me inštruktor pa oni zadaj čudno pogledala.
Klasika. Sam sem večkrat občutil to v srednji šoli ko sem sede na avtobusu s slušalkami v ušesu in gledal skozi okno, kjer sem videl sosednji avtobus parkiran precej blizu. Če je sosednji avtobus začel počasi speljevati sem večkrat imel občutek da drsimo nazaj, ki se ga nisem mogel znebiti dokler nisem našel in pogledal v eno referenčno točko. Zanimivo kako možgani pričarajo občutek premikanja, skoraj bi rekel da sem čutil oz mislil da čutim negativne "pospeške" v rikverc oz gibanje.
Kar se meni zdi fascinanto pri Oculusu je tole: Ko so predstavili te kontrolerje za v posamezno roko (half moon), so dejali da je 10.000 ljudi sprobalo oculus rift. Povedali so, da v animaciji kjer si na nekem planetu in v daljavi vidiš vesoljca, ki potem počasi dvigne roko v "pozdrav" se je 90% ljudi odzvalo tako da so mu pozdrav odvrnili prav tako z dvigom roke. Meni je to naravnost fascinantno in resnično pričanje o tem kako močno padeš v to realnost. Vprašajte se, kolikokrat ste v igrici ali filmu na 2D zaslonu (ali pa 3D očalih) pomahali nekomu, ki vam je mahal? Seveda... nikoli ;)
m0LN4r ::
ste v igrici ali filmu na 2D zaslonu (ali pa 3D očalih) pomahali nekomu, ki vam je mahal?
To sigurno ne, smo pa probali pri streljačinah pogledat za monitor oz. se konkretno nagibali včasih pri kaki dirkačini :) Ampak smo se navadili.
Ko sem prvič probal 3D v 4K, je bil posnetek kjer ti baseball igralec vrže žogo direkt v obraz, ja počepnil sm se. Refleks jebiga :)
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
ABX ::
ste v igrici ali filmu na 2D zaslonu (ali pa 3D očalih) pomahali nekomu, ki vam je mahal?
To sigurno ne, smo pa probali pri streljačinah pogledat za monitor oz. se konkretno nagibali včasih pri kaki dirkačini :) Ampak smo se navadili.
Ko sem prvič probal 3D v 4K, je bil posnetek kjer ti baseball igralec vrže žogo direkt v obraz, ja počepnil sm se. Refleks jebiga :)
Sej v temu je trik, VR te toliko prepriča da podzavestno reagiraš. In čeprav je res da se vsega navadiš, tokrat je drugače, feeling je močen.
Še zdaj se spomnim kako v dirki je enega pred mano zaneslo ven iz ceste in moja reakcija je bila, uf to bo bolelo.
P.S: Še vedno ko zletim ven iz ceste, zamižim in povlečem roke sebi in stran od volana. Gledat kako delaš prevale v VR ni zabavno, pa še FFB od volana ti zna podrsat roko ker ga močno suka levo in desno. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
m0LN4r ::
Dečki ni problema za Oculus CV1, če bo resolucija 2160 x 1200 je to samo 2.34 MP,
FHD oz. 1920x1080 je 2.07MP, torej 0,27MP več oz. 1.34MP manj kot 1440p (2K)
Potem še pride tole:
Tko da, smo kvazi na FHD. Bolj pomembno bo računska moč, ker bo refresh rate 90Hz, resolucija pa je praktično velik bližje 1080p kot 1440p.
FHD oz. 1920x1080 je 2.07MP, torej 0,27MP več oz. 1.34MP manj kot 1440p (2K)
Potem še pride tole:
Tko da, smo kvazi na FHD. Bolj pomembno bo računska moč, ker bo refresh rate 90Hz, resolucija pa je praktično velik bližje 1080p kot 1440p.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Virtual Reality igre (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 33750 (924) | oo7 |
» | Oculus Rift zamujaOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 7889 (6347) | Robertos664 |
» | Oculus Rift predstavljen in že razprodan (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 17594 (14269) | m0LN4r |
» | MWC: Navidezna resničnost izpod prstov HTC-ja in ValvaOddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ... | 11712 (7693) | trim77 |
⊘ | Oculus RiftOddelek: Zvok in slika | 3220 (3216) | bluefish |