» »

Oculus Rift

Oculus Rift

«
1
2 3
...
5

Tr0n ::

Dev kiti so zunaj. Zgleda dokaj zanimivo in v delujocem stanju.

Prihodnost igranja iger in virtualne resnicnosti ali fad?

http://www.oculusvr.com/

http://www.joystiq.com/tag/oculus-rift/
http://www.theverge.com/2013/3/9/408191...
http://www.polygon.com/2013/3/29/416145...

Unknown_001 ::

Za igre igrat bo fino, ker ne bo več tistga roba trebalo na monitorju gledat. Drgač si pa ne predstavljam kako glupo bi zgledalo, če bi jast to na glavi nosil.;((

Stvar je smiselna, ampak men res ni všeč;((

Tr0n ::

Saj sam sebe ne vidis, ti je vseeno. :)

ABX ::

Komaj čakam consumer version.

Torej lahko sklepaš da verjamem da je to next BIG thing v gaming industriji. Ne bo pa tako preprosto, baje da za dober efekt morajo biti igre temu prilagojene, zato tudi ni še consumer verzije te naprave.

Naprava bo relativno poceni (ciljajo na 300Eur), kar pa ne bo poceni je hardware ki bo to poganjal. Za dober efekt potrebuješ 2x1080P@60FPS.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Bananovec ::

2x1080P@60FPS?
Saj take slike ne boš gledal, prej 1280x800, za kar pa ne potrebuješ mega mašine.
Its only copying if samsung does it. And unless we patent this in 5 years,
this is the shittest tech ever ... and we'll sue you.
Regards, Apple

Unknown_001 ::

Sam je spet problem oddaljenost od oči, ker ekran čist na oko ne bo folgalo.

Probite si neki na listek napisat pa si približajte do grebena nosa pa da vas vidim.

Zgodovina sprememb…

Tr0n ::

Zato so pa lece spredaj.

Unknown_001 ::

A ne ne ne, to pa ne, da mi bo uč zjebalo tega se pa ne grem. Če si dalj časa stalno fokusiran na isto razdaljo pa še če maš utripajočo sliko (ni mežikanja) si komot uč zjebeš.

Tr0n ::

Will the Oculus Rift cause eye strain after extended use?

The Oculus Rift causes very little eye strain, particularly compared to other standard displays or headmounts.

Normally, when you take a break from using a monitor or TV, the idea is to give your eyes a chance to focus and converge on a distant plane. This is a natural position of rest for your eyes.

With the Oculus Rift, your eyes are actually focused and converged in the distance at all times. It's a pretty neat optical feature.

ABX ::

Bananovec je izjavil:

2x1080P@60FPS?
Saj take slike ne boš gledal, prej 1280x800, za kar pa ne potrebuješ mega mašine.


Prav zaradi bližine ekrana potrebuješ zelo visoko število pikslov, da te slika ne moti. In če upoštevaš da bo vidno polje pokrivalo cel tvoj spekter ki zdaj vidiš, boš razumel zakaj je visoka ločljivost must have.

Trenutno največji minus developer verzije je prav resolucija.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Tr0n ::

Resolucija je problem ja. Pa trenutno imajo samo 3 lece (navaden vid, kratkoviden in zelo kratkovicen oz. nekaj takega, za tiste z ocali. Ne vem kaksna je dioptrija za posamezne lece). Naceloma lahko igras z ocali, ampak ce bi dobil lece direktno na recept oz. tvojo dioptrijo, bi bilo se boljse. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

ABX ::

Ampak to je od vedno problem in Oculus Rift je prišel zdaj na trg prav zaradi tehnologije ki se razvija okoli resolucije ekrana na mobilnih napravah.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

[D]emon ::

Ce bo pri ceni $300 za devkit tudi ostalo, ga utegnem nabavit. If for no other reason, for teh lulz.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Sriple Tix ::

Assetto Corsa naj bi ga podpirala, rF2 in RaceRoom tudi, torej ni razloga, da ga ne bi nabavil takoj, ko bo mogoče. Če se še Reiza spomni in ga omogoči pri GSC 2012 in Formula Truck, bo zadeva popolna :).

[D]emon ::

Meni bi bil predvsem vsecen v kombinaciji s kaksno zadevo v stilu Euro Truck Simulator-ja.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Dr_M ::

Glede na vse prejsnje poskuse s temi "ocali", bi rekel, da bo leta 2013 ze poplava tega, ampak ne, se vedno se navdusujemo nad vsakim novim poskusom.

Mi je vsec 16:10 razmerje, ki ga trenutno uporabljajo, upam, da bo tako ostalo tudi po nadgradnji. Vsekakor zanimiva zadeva. :)

ABX ::

In v competitve gamingu mislim da prav simulacije vožnje in letenja bojo prvi zagrabili VR.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

piromanček ::

miška in glava se morata prmikat posebej in tu vidim samo nepotrebno otežitev igranja še posebej fps
kako pa se obrnemo v igri za 360 stopinj? (nisem gledal do konca)

ABX ::

Za PC imaš več kontrolerjev kot fantazije, poleg tega lahko nastaviš VR premik kot ti paše, z miško, brez miške, skupaj ,samo X ali Y axis, ....

Hoj znat kaj vse bo prišlo ven s časom, mogoče celo dedicated puška z gumbi za premik na njej?
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tr0n ::

piromanček je izjavil:

miška in glava se morata prmikat posebej in tu vidim samo nepotrebno otežitev igranja še posebej fps
kako pa se obrnemo v igri za 360 stopinj? (nisem gledal do konca)

Ce si pogledas zgornji video bos videl, da imas vec nastavitev. Enkrat se posebaj premikata, enkrat miska premika tudi pogled, enkrat samo delno premika pogled, enkrat VR tracking premika smer in pogled etc.

Pac nastavis tako, kot ti najbolj pase. :)

ABX ::

Cel smeh.

http://hothardware.com/News/BOOM-Team-F...

Še malo pa bomo gamerji fit. :)
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

Folk je začel hekat po trenutnih igrah z developer kit.

Dirt 3
http://www.reddit.com/r/oculus/comments...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

ABX ::

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

kuglvinkl ::

ABX je izjavil:

Cel smeh.

http://hothardware.com/News/BOOM-Team-F...

Še malo pa bomo gamerji fit. :)



Končno!
Your focus determines your reallity

ABX ::

Tudi ta naprava je na kickstarterju in so zbrali denar v dnevu ali dva. :)
http://www.kickstarter.com/projects/194...
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

kuglvinkl ::

Sam še portable 0-gravity field izdobavjo, pa smo na konju :)
Your focus determines your reallity

Tr0n ::

dr.Akula ::



Demonstrirajo HL2, Lunar flight in nekaj doma narejenih demotov.
ni podatka

Vesoljc ::

za zootu mamo dev kit, sem probal hl2, mi je kr slabo ratal :)
je pa na devkitu precej ogabna resolucija.
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

dr.Akula ::

Vesoljc je izjavil:

za zootu mamo dev kit, sem probal hl2, mi je kr slabo ratal :)
je pa na devkitu precej ogabna resolucija.

Na wiki piše da je resolucija ne devkitih 1280×800 (640×800 per eye). Nimam predstave kaj v tem primeru pomeni oz. kako igleda 640 na oko, tako da ti verjamem na besedo =). Piše tudi, da naj bi verzija ki bo za prodajo, imela 1920x1080 resolucijo ali več (najbrž se spet zdeli 1920, tako da pride ven 960?).

Drugače pa bo odvisno od človeka do človeka glede slabosti, dokler se ne navadiš. Že tista dva, ki testirata na Tested sta omenila, da enemu od njiju hitro postane slabo, drugi pa lahko igra ure.
ni podatka

ABX ::

Tako nekako.

Upam da dev kit 2 bo imel HD resolucijo in position tracking.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

Unknown_001 ::

Hmm, dejansko je v tem projektu neka perspektiva, ampak polno ga bojo izkoristili zgolj simulatorji in kake ornh dirkačine, za FPS je še zmeri miška bog in batina pri orientiranju po prostoru, sploh zato, ker vedno puška meri fiksno v sredino zaslona.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

[D]emon ::

Sam sem bil presneto vesel, ko sem slisal, da avtorji Euro Truck Sim 2 planirajo integrirati podporo za Oculus Rift. :) Ze tako mi je igra super.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Unknown_001 ::

Jst pa to čakam za Landwirtschafts simulatorje od 2011 2013 :D

Euro truck je tudi fajna, sam nucaš ogromno časa pa potrpljenja :D
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Mavrik ::

dr.Akula je izjavil:

Na wiki piše da je resolucija ne devkitih 1280×800 (640×800 per eye). Nimam predstave kaj v tem primeru pomeni oz. kako igleda 640 na oko, tako da ti verjamem na besedo =). Piše tudi, da naj bi verzija ki bo za prodajo, imela 1920x1080 resolucijo ali več (najbrž se spet zdeli 1920, tako da pride ven 960?).

Drugače pa bo odvisno od človeka do človeka glede slabosti, dokler se ne navadiš. Že tista dva, ki testirata na Tested sta omenila, da enemu od njiju hitro postane slabo, drugi pa lahko igra ure.


(Slučajno imam tudi na voljo en dev kit za testiranje).

Takole je: resolucija je res obupna. Ker imaš zaslone tako blizu oči dejansko vidiš vsak piksel, obenem je pa tekst skoraj popolnoma nebeljiv (igral sem predvsem TF2).

Je pa občutek pri FPSih noro kul - namreč lik vodiš in meriš še vedno z tipkovnica + miš kombinacijo, pogled pa sledi tvojemu premikanju glave. Dejansko zadeva dela tako dobro, da je občutek čisto naraven - ko slišiš nekaj desno lahko zdaj POGLEDAŠ desno, brez da bi se obrnil in takoj vidiš situacijo. Privajanje zahteva le to, da je merjenje zdaj ločenje od gledanja. Je pa občutek precej boljši.

Slabo pa mi ni bilo.
The truth is rarely pure and never simple.

[D]emon ::

Unknown_001 je izjavil:

Euro truck je tudi fajna, sam nucaš ogromno časa pa potrpljenja


Jaz v Euro Truck Sim 2 naravnost uzivam, imam volan in pedala (Logitech Momo Racing) in soliden 24" monitor, v nos mi gre samo gledanje okrog; pa za immersion factor bi bil Oculus Rift odlicen. :)
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Unknown_001 ::

Jup, sj jst mam en star logitechov volan doma in je kr fajn, zdj bom sam probu homemade šoferski stol narest, pa narest, da bo skupi z volanom vibriru :D, bo treba mal razdrt zadevo od volana:))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

dr.Akula ::

Mavrik je izjavil:

Je pa občutek pri FPSih noro kul - namreč lik vodiš in meriš še vedno z tipkovnica + miš kombinacijo, pogled pa sledi tvojemu premikanju glave. Dejansko zadeva dela tako dobro, da je občutek čisto naraven - ko slišiš nekaj desno lahko zdaj POGLEDAŠ desno, brez da bi se obrnil in takoj vidiš situacijo. Privajanje zahteva le to, da je merjenje zdaj ločenje od gledanja. Je pa občutek precej boljši.

Kolikor sem videl v videu, ki ga je linkal OP, tista dva na Tested sprobata 8 različnih načinov merjenja v TF2 (v konzoli preklapljata med njimi). Zadnjih par je eksperimenatalnih in so malenkost "vomit inducing", vsaj tako občutek sem dobil :)
Če se bo Oculus prijel in ga bodo špili začeli masovno podpirati, se ni za bati da se nebi hitro pojavila konkurenca in skozi čas tudi bolj spolirane inovacije v načinu igranja.
Drugače pa vsi, ki so poskusili Oculus pravijo, da so občutki kot še nič do zdaj. Že če samo gledam ljudi v videih, ki igrajo ali so v kakšni simulaciji (roller coaster >:D), lahko vidiš njihov "immersion", ko jim usta kar vleče narazen ali pa se izmikajo raznim predmetom...
ni podatka

LitralSM ::

Meni se še najbolj uporaben zdi tretji način. Seveda bi moral potemtakem spremeniti nekaj stvari, vsaj za PC gejmerja.
Recimo nabaviti bi moral en fancy vrtljiv stol, brezžično miško in brezžično tipkovnico, eno okroglo mizo in eno fancy podlago za miško, ki bi jo imel na mizi - okrog sebe torej > 360°.
Ker trenutno me pri tretjem načinu vsaj na videno moti to, da sta položaja glave one navidezne ter tiste prave, ki nosi to zadevo sinhronizirani, medtem ko to ne velja za miško in merek.
Za konzolo bi pa menda bilo lažje urediti PS Eye oziroma več teh ali Kinect oziroma več teh, da bi pokrivali input za 360°.
Bi znal kdo, ki si lasti RIFT pokomentirati ?

Mavrik ::

Realno vzameš en vrtljivi stol pa gamepad. Mučenje z miško in tipkovnico je tule trenutno malo silly.
The truth is rarely pure and never simple.

dr.Akula ::



Od 2:30 naprej TB igra Hawken in zraven opisuje občutke ob igranju.

ni podatka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dr.Akula ()

ABX ::

DK2 je končno na voljo.
https://www.oculusvr.com/order/

Jaz sem dal 364Eur z paypal, vključeno v ceno je poština in davek.

Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

xxxul ::

sicer je ideja ultra huda, ampak kaj ga boš v tem momentu (OK, Julija) rabu?
kokr vem druzga razn demotov še ni...

ABX ::

cockpit simulacije. Dirkanje in letenje.
AC, iRacing, rF2, Codemasters, war of thunder, SC, ... nekaj se najde.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

xxxul ::

To vse že podpira Oculus? Hudo.

ABX ::

Eni boljše kot drugi. Ni to še za maso.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Tr0n ::

Well, the world just ended.

Facebook buying Oculus VR for $2 billion

hojnikb ::

zakaj že ?
#brezpodpisa

Dami ::

Capitalist pigs. They're dead to me. No money from me.
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

dottor ::

Lih ko je Euro Truck SImulator 2 dobu podporo in sem hotu nabavit iz firbca... Nope, nope, nope....
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
«
1
2 3
...
5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Virtual Reality igre (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Igre
20833750 (924) oo7
»

Oculus Rift zamuja

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
137889 (6347) Robertos664
»

Oculus Rift predstavljen in že razprodan (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
7217594 (14269) m0LN4r
»

MWC: Navidezna resničnost izpod prstov HTC-ja in Valva

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
3111712 (7693) trim77

Oculus Rift

Oddelek: Zvok in slika
183220 (3216) bluefish

Več podobnih tem