» »

Telekom in odklop linije (po pomoti)

Telekom in odklop linije (po pomoti)

Midnas ::

Telekomova služba je očitno po pomoti, ko so izvajali neke priklope na poslovnem objektu, odklopila linijo našega podjetja. Imamo pa sklenjeno naročnino pri T-2.

To se je zgodilo v sredo ob 9:40. Danes je petek in še vedno smo brez linije.

T-2 je že v sredo takoj javil napako na telekom, T-2jev monter pravi, da ne more storiti nič, ker je priključek odklopljen v telekomovi omarici.

Telekomu se pa j... Obrnite se na vašega operaterja. Firma pa brez povezave, osnovna dejavnost pa spletne storitve in podpora strankam.

Kaj se sploh da storiti? Telekom pride, te odklopi, nato se pa brigaj, kakor veš in znaš. Imajo kakšen določen čas, da odpravijo napako? Niti tega, kdaj naj bi se kakšen privlekel in nazaj priključil kabel, nočejo povedati. Nekoga bi slekel iz kože.

Naj naročim mobitelov instant internet in jih še nagradim za njihovo nesposobnost?

Kolikor gledam pogodbo s T-2, za poslovno škodo niso odgovorni, oz. za nastalo napako ne prevzemajo odgovornosti po treh točkah. Saj jih razumem, če telekomovci odklopijo kabel, saj niso imeli nič pri tem. Kaj pa telekom? Njihov naročnik pa nisem, tako da oni nimajo nič z mano. Najlažje je pa nekaj ponujati brez odgovornosti.

zee ::

Prijavi jih trzni inspekciji.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

RejZoR ::

Kontaktiraj APEK. Mogoče ti bojo oni znal kaj svetovat oz pospešit stvar. Ker za T-2 so po eni strani take situacije težka jeba. Povsem so odvisni od upravljalca infrastrukture (Telekom), uporabniki pa grdo gledajo njih češ sej imam pri vas povezavo in me ne briga kaj dela Telekom. Ti seveda nisi ignorantski idiot in veš da je za T-2 res nerodna situacija ampak ti pa si še vedno brez povezave in to v firmi kjer so take stvari nedopustne oz mora bit downtime minimalen. Telekom pa ti bo nakoncu rekel, da jih pač toži za poslovno škodo, ti pa tega ne boš šel naredit, ker je preveč zajebavanja in stroškov s tem. Zato pa se jim milo rečeno fučka (kar je pravzaprav zelo grdo, ni pa nekaj novegaza Telekom).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

solatko ::

Saj še za svoje naročnike ne poskrbijo, pa se bojo sekiral za T-2.
Delo krepa človeka

Tody ::

Ubistvu tebe ne briga kako pride signal do tebe, ti lepo mori na polno T-2 naj oni urgirajo. Zagrozi tudi z kako tožbo, ker se ti dela poslovna škoda, neglede na njihove točke, pač moreš ven padit da bo kdo kaj naredil...

Midnas ::

Koga naj prijavim - T-2 ali telekom? Ravno v tem je problem. T-2 je zelo korekten, teren so si ogledali že v sredo, ker sam kabel ni v njihovi pristojnosti in nimajo (pooblaščenega) dostopa do omarice so sporočili napako na telekom. Telekom pa si pač vzame čas, da se izvoli popraviti !svojo! napako.

Res je, lahko grozim T-2ju. Izredno konstruktivno! Kot pravim, so korektni, izvedli so ogled terena, prijavo napake, poizvedovanje o odpravi in pravkar še ponovno poizvedovanje o načrtovani odpravi napake.

Kaj mislite, koliko je povratnih informacij?

Ali lahko kot naročnik T-2 in ne Telekoma sploh lahko kaj storim proti Telekomu. Ker odgovor je vedno - obrnite se na svojega ponudnika. Pa ne mi s ponudnikom. Ponudnik ni odklopil kabla.

Verjetno bo isto na APEKu in TI.

Če gremo po "reglcih" bi moral jaz prijaviti T-2, ta pa naprej Telekom.

Sims ::

Korekten poslovni odnos T-2 bi bil, da oni zrihtajo "instant internet", dokler ne rešijo zadeve ... Samo toliko v razmislek ... Tvoje sočutno razumevanje problematike t-2 tebi poslovno čisto nič ne pomaga ...

Bakunin ::

ce nekdo res tako zelo zelo potrebuje Internet, potem tudi poskrbi za backup.

jaz bi na tvojem mestu ze sedaj pricel iskati kateri drugi operaterji (in druge tehnologije priklopa!) so na voljo na tej lokaciji (optika, catv,...).

ko/ce se to se zgodi lahko se vedno tezis t-2/ts, ampak storitve ti bodo se vedno delale in tvoje stranke ne bodo tezile TEBI, ker tvoje storitve niso dosegljive....

driver_x ::

Sims je izjavil:

Korekten poslovni odnos T-2 bi bil, da oni zrihtajo "instant internet", dokler ne rešijo zadeve ... Samo toliko v razmislek ... Tvoje sočutno razumevanje problematike t-2 tebi poslovno čisto nič ne pomaga ...


tole!

pegasus ::

Telekomaš je verjetno odklopil kabel, ker ni bil v njegovi dokumentaciji. Če hočeš v razumnem času imet spet link, je še vedno edini način zgolj to, da najdeš nekoga, ki zna tk omarico lepo odpret in nazaj zapret. Pač balkan ...

Tilen ::

Mislim, da ima Telekom vsaj 3 dni časa za odpravo napake z možnostjo podaljšanja, kadar gre za težjo napako. Vsaka medalja ima ponavadi dve plati. Lahko, da gre za kakšno smešno administrativno težavo in je dejansko kriv T-2. Trenutno sta jasni dve stvari. Glede na dejavnost obvezno potrebujete redundančno povezavo, ter da je odprava napake s strani Telekoma najverjetneje v ustreznem časovnem okvirju. Za prioritetne odprave napak ponujajo nekateri operaterji posebne pogodbe - SLA, katere so tudi primerno dražje.

Mimogrede, APEK več ne obstaja. Sedaj se imenuje AKOS.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Midnas ::

Sims je izjavil:

Korekten poslovni odnos T-2 bi bil, da oni zrihtajo "instant internet", dokler ne rešijo zadeve ... Samo toliko v razmislek ... Tvoje sočutno razumevanje problematike t-2 tebi poslovno čisto nič ne pomaga ...


Tole je super ideja. Ne vem, kako nisem pomislil na kaj takega. Ah, ko vse drugo gre po glavi.

Kar se tiče back-upov - Imamo baker. To je to, druge možnosti ni. Govci. Druga možnost so mobilne rešitve. Saj to smo uporabljali, ampak: "Naj naročim mobitelov instant internet in jih še nagradim za njihovo nesposobnost?". Ne rečem, ko je bil žled, smo ravno tako bili en dan brez linije, pa takrat niti klical nisem na podporo.

Zadeva se je rešila! Še kakšno uro sem bil na telefonu. Čez dve uri je pa lučka začela svetit.

Bedno je to, da lahko odklopijo in jih b.k. Ne moreš jih poklicat in reči, da mi prideš čez pol ure, da dela, kaj pa šariš, če ne veš. Da kljub temu, da so sami krivi, to za njih ni prioriteta, da bi se terenski delavec peljal 20 minut, da popravi svojo napako. In to, da bolj kot se bom še s tem ukvarjal, večja bo končna izguba.

Hvala za mnenja in nasvete, če ne drugega, sem se izkašljal :)

Bakunin ::

Midnas je izjavil:

Druga možnost so mobilne rešitve. Saj to smo uporabljali, ampak: "Naj naročim mobitelov instant internet in jih še nagradim za njihovo nesposobnost?".


dolgorocno resis to tako, da si uredis backup varianto.

tako bos ti oz. podjetje se vedno sposobno delovati, kljub njihovi "nesposobnosti"/napakam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bakunin ()

Glugy ::

http://www.akos-rs.si/resevanje-uporabn...

Klicni center (080 2735)
Za pomoč uporabnikom smo na agenciji organizirali klicni center. Na brezplačni telefonski številki 080 2735 dobite nasvete ter vse informacije, povezane z reševanjem sporov in pristojnostmi agencije.
V klicnem centru odgovarjamo na vaša vprašanja vsak delovnik med 9. in 13. uro.

Pokličeš, poveš kakšna je težava, poveš da noben od podjetij(Telekom in T2) ni naredil nič in jih vprašaš kaj je zdej treba nardit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Štrubsi ::

Sosed je po zadnji naravni nesreči imel probleme z internetom. Celi vasi je delal, razen njemu, ker ima povsem ločen dovod, ki se je pretrgal. Kakor koli že, klical je vsaj 10 krat na dan en teden skupaj na telekom in se ni nič premaknilo, nobenega interesa. Nato pa je poklical direktno na gvo, ki telekomu oskrbuje infrastrukturo in so prišli še isti dan. Tako da ti predlagam da poskusite kaj v tej smeri.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Brezžični internet - brez omejitve prenosa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
14336776 (17247) modelno1
»

reklamacija računa za internet

Oddelek: Omrežja in internet
173611 (2927) DrG3
»

Telemach - kam in komu še lahko naslovim moja vprašanja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Omrežja in internet
5110354 (8820) margarer3
»

Zakaj telekom ni normalen. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7418876 (15533) jusv
»

V Španiji univerzalna pravica do širokopasovnega dostopa do interneta

Oddelek: Novice / Omrežja / internet
434383 (3390) BlueRunner

Več podobnih tem