Forum » Pomoč in nasveti » Garancija/stvarna napaka - Asus računalnik
Garancija/stvarna napaka - Asus računalnik
sanny86 ::
Pozdravljeni vsi skupaj.
Torej imam problem z Asusovim prenosnikom, kateremu kot po tekočem traku odpoveduje priključek za napajalnik. Naslednji teden zadeva že tretjič roma na servis, kjer mi vsakič to stikalce popravijo, deluje nekaj mesecev in spet crkne...
Nekje sem zasledil, če na servisu obravnavajo isto zadevo več kot trikrat in se napaka pojavlja vedno znova, da se potem kupec lahko sklicuje na možnost stvarne napake in ima pravico do zamenjave računalnika oz. vrnitve kupnine. Ima kdo kakšno informacijo več glede tega?
Za odgovore se vnaprej zahvaljujem,
S.
Torej imam problem z Asusovim prenosnikom, kateremu kot po tekočem traku odpoveduje priključek za napajalnik. Naslednji teden zadeva že tretjič roma na servis, kjer mi vsakič to stikalce popravijo, deluje nekaj mesecev in spet crkne...
Nekje sem zasledil, če na servisu obravnavajo isto zadevo več kot trikrat in se napaka pojavlja vedno znova, da se potem kupec lahko sklicuje na možnost stvarne napake in ima pravico do zamenjave računalnika oz. vrnitve kupnine. Ima kdo kakšno informacijo več glede tega?
Za odgovore se vnaprej zahvaljujem,
S.
RejZoR ::
Ja, če je izdelek na servisu za isto okvaro skupno več kot 45 dni imaš pravico zahtevat nov izdelek. To se niti ne navezuje na stvarno napako ampak na navadno garancijo kakor mi je znano. Koneckoncev se lahko nanaša tud na stvarno, ker če se nekaj kar naprej kvari tudi po popravilu je več kot očitno nek designerski defekt, da do tega sploh prihaja ves čas.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
sanny86 ::
Ja, če je izdelek na servisu za isto okvaro skupno več kot 45 dni imaš pravico zahtevat nov izdelek. To se niti ne navezuje na stvarno napako ampak na navadno garancijo kakor mi je znano. Koneckoncev se lahko nanaša tud na stvarno, ker če se nekaj kar naprej kvari tudi po popravilu je več kot očitno nek designerski defekt, da do tega sploh prihaja ves čas.
Hvala za hiter odgovor. Naslednji teden odnesem zadevo na popravilo in v primeru, da se spet pojavi grem tja, jim pustim tam računalnik in zahtevam novega.
Ker to ratuje že smešno, ker sem skorajda imel računalnik več na servisu kot doma...
Dejan99 ::
Ali ga reklamiraš na Sistem Ena? Jaz si tudi lastim Asusov prenosnik, na kateremu je po enem tednu pričel prekinjati konektor za napajalnik. Od popravila mi deluje brez težav že okoli eno leto, upam da pri temu ostane. Upam da boš rešil težavo.
sanny86 ::
Ali ga reklamiraš na Sistem Ena? Jaz si tudi lastim Asusov prenosnik, na kateremu je po enem tednu pričel prekinjati konektor za napajalnik. Od popravila mi deluje brez težav že okoli eno leto, upam da pri temu ostane. Upam da boš rešil težavo.
Dejan, seveda, v Sistem Ena nosim računalnik na popravilo in nimam kaj povedati čez njih... So fantje korektni. Moti me le moja mašinca, kateri se ta konektor neprestano kvari.
Kakorkoli že, bomo videli, kako se bodo stvari razpletle. Hvala vsem za pomoč. :)
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6680 (5376) | next3steps |
» | Stvarna napaka pri mobilnem telefonuOddelek: Loža | 6183 (5247) | bobby |
» | Mobitel, uveljavljanje garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 23523 (19341) | Tilen |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9439 (6861) | St235 |
» | Garancijska doba - zanimivo za marsikogaOddelek: Pomoč in nasveti | 4797 (4068) | tomaz- |