» »

AMD Mantle

AMD Mantle

Temo vidijo: vsi
««
8 / 8
»
»»

Jst ::

Senitel je izjavil:

Jst je izjavil:

Čeprav jaz nisem tip, ki bi verjel teorijam zarote, ampak zdi se mi, kot da AMD "umetno" zmanjšuje performance DX11 oziroma bolje povedano v svoje driverje ne piše optimizacij, če je igra podprta z Mantle.

V bistvu ni problem v optimizacijah za specifične igre. Problem je v čisto generičnih optimizacijah. Lahko se sam vsedeš, spišeš demo, ki ni GPU bound in ni ravno trivialen in se bodo NV driverji odrezali boljše kot AMD-jevi in ni niti nujno, da vzameš zadnjo NV serijo (klik). Kot sem že enkrat razlagal v neki temi tukaj... Folk tipično bluzi, da ima NV probleme na visokih resulucijah. V bistvu jih ima pa AMD na nizkih.



Hja, no. Jaz sem imel tako več ATI/AMD kot Nvidia grafičnih. Pa je še vedno bilo tako, da ko je kakšen špil prišel ven, če si počakal na nove driverje, v katerih je pisalo, da so optimizacije za ta špil, je le-ta po inštalaciji, tekel bolj gladko in mogoče tudi z višjimi FPSji. Včasih skoraj nič (je špil tekel bolj gladko, AVG FPSji pa večinoma enaki), včasih je MIN dosti višji, včasih kakšne težave odpravijo, za dosti špilov pa v tudi v Release Notes piše, da teče do 10% hitreje.

Tako da kar se tiče driverjev, so ZAME osebno oboji crap. Dosti driverjev ima pa potem tudi svoje težave. Recimo kakšna nastavitev ne dela pravilno (od videa, špilov, do OC).
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

D3m ::

Jst je izjavil:

Senitel je izjavil:

Jst je izjavil:

Čeprav jaz nisem tip, ki bi verjel teorijam zarote, ampak zdi se mi, kot da AMD "umetno" zmanjšuje performance DX11 oziroma bolje povedano v svoje driverje ne piše optimizacij, če je igra podprta z Mantle.

V bistvu ni problem v optimizacijah za specifične igre. Problem je v čisto generičnih optimizacijah. Lahko se sam vsedeš, spišeš demo, ki ni GPU bound in ni ravno trivialen in se bodo NV driverji odrezali boljše kot AMD-jevi in ni niti nujno, da vzameš zadnjo NV serijo (klik). Kot sem že enkrat razlagal v neki temi tukaj... Folk tipično bluzi, da ima NV probleme na visokih resulucijah. V bistvu jih ima pa AMD na nizkih.



Hja, no. Jaz sem imel tako več ATI/AMD kot Nvidia grafičnih. Pa je še vedno bilo tako, da ko je kakšen špil prišel ven, če si počakal na nove driverje, v katerih je pisalo, da so optimizacije za ta špil, je le-ta po inštalaciji, tekel bolj gladko in mogoče tudi z višjimi FPSji. Včasih skoraj nič (je špil tekel bolj gladko, AVG FPSji pa večinoma enaki), včasih je MIN dosti višji, včasih kakšne težave odpravijo, za dosti špilov pa v tudi v Release Notes piše, da teče do 10% hitreje.

Tako da kar se tiče driverjev, so ZAME osebno oboji crap. Dosti driverjev ima pa potem tudi svoje težave. Recimo kakšna nastavitev ne dela pravilno (od videa, špilov, do OC).


Malo je takih na tem forumu, ki tako gleda.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Senitel ::

Jst je izjavil:

Tako da kar se tiče driverjev, so ZAME osebno oboji crap.

Torej to, da se v driverje dodajo specifične variante za posamezne špile, ki so zmenjene med dev tech-om in developerjem, zate pomeni, da so driverji crap?

Jakob_X ::

Glede na to, kaj vse morajo ubogi developerji driverjev čarati so driverji od obeh odlični. Ni fora v tem da driverji nebi podpirali standardov in so zato nestabilni/počasni ampak so developerji iger tisti, ki praviloma nekaj na hitro skupaj zmečejo in se potem driver developerji morajo ukvarjati in odpravljati njihove napake. No ja, saj to je nekako razumljivo ker je raven znanja verjetno precej višja pri driver developerjih kot pri kakšnih običajnih razvijalcih iger.

Jst ::

Ne Senitel, recimo v driverjih, ki jih imam sedaj, ne dela OC.

Potem par mesecev nazaj, so vidi eni, ki niso upoštevali nastavitve, glede Videa - Color VIbrance, Flesh Tone Correction, Brighter Whites - ki jih uporabljam za na TV.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m0LN4r ::

Al pa ko ti Linear Workflow ne dela... in moraš pucat pa nameščat starejše driverje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Clubraider ::

More Tripple A titles to support mantle:

http://www.guru3d.com/news-story/more-t...
|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

Senitel ::

Senitel je izjavil:

Jst je izjavil:

Čeprav jaz nisem tip, ki bi verjel teorijam zarote, ampak zdi se mi, kot da AMD "umetno" zmanjšuje performance DX11 oziroma bolje povedano v svoje driverje ne piše optimizacij, če je igra podprta z Mantle.

V bistvu ni problem v optimizacijah za specifične igre. Problem je v čisto generičnih optimizacijah. Lahko se sam vsedeš, spišeš demo, ki ni GPU bound in ni ravno trivialen in se bodo NV driverji odrezali boljše kot AMD-jevi in ni niti nujno, da vzameš zadnjo NV serijo (klik). Kot sem že enkrat razlagal v neki temi tukaj... Folk tipično bluzi, da ima NV probleme na visokih resulucijah. V bistvu jih ima pa AMD na nizkih.

Da demonstriram to še s kakšnimi konkretnimi številkami: klik, CPU results. Sedaj pa primerjaj AMD DX11 rezultate z NV DX11 rezultati in AMD Mantle rezultati. Ali ni to problem?
Osebno bi sicer še raje videl številke za single GPU kot pa SLI/CF, ker bi bil point še bolj jasen.

Jst ::

Verjamem, da se v takšnih nazornnih primerih pozna (velika) razlika (200 vs. 166), ampak odkar je Voodoo 3 šel v večna lovišča, kupujem tako AMD/ATI kot Nvidia grafike. VEDNO so kakšni problemi.

OK. Sedaj je AMD na udaru že skoraj leto dni, prvo s frame pacingom, sedaj z Mantle oz. slabo podporo dx11.

Ko pa pomislim nazaj, kakšne čudne težave sem vse imel z tv outom, en dvi dela, en ne, potem razne power zadeve, sploh laptopi, do nastavitev v gonilnikih,... Ni važno od firme, ni važna letnica.

Mantle je trenutno od boga poslan, če imaš AMD in celo špil, ki ga podpira.

Čez par generacij bodo pa druge (specifične) težave in Nvidijo sedaj poveličevati, ker ima boljše dx11 rezultate/driverje (za od 0 do 10%) v cherrypicked cases, se mi ne zdi smiselno.

Saj se ve, kje stojijo Consumer zadeve, kaj pa firme ponujajo za Enterprise...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

m0LN4r ::

Problem je, če se APIji preveč razslojijo bo PC gaming postal še bolj taborski, kar pa ni kul ne za potrošnike in ne za razvijalce.
DX dela zaenkrat še na obeh taborih in je univerzalen, tako kot OpenGL. Mantle pa ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Bergyb ::

AMD says the future of Mantle is DirectX 12

No, novim developerjim pravi, da naj raje pogledajo DX12, kot pa Mantle, tisti ki pa že imajo to vključeno, pa bodo tudi uporabl, ker DX12 pride šele jeseni.
Več bo AMD povedal danes.

Je pa res, da če Micro $oft ne bi dal windows 10 free upgrade za win7 in 8 uporabnike, da bi bil Mantle še kr aktualen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Bergyb ()

vaščan ::

Pa bo dx12 laufal na vseh teh grafah ki podpirajo dx11 kot so recimo mantle nardil da nisi rabil nove generacije grafične.

Senitel ::

Od kje tebi ideja, da Mantle podpira starejše generacije grafičnih kartic? Mantle teče izključno na AMD-jevih GCN GPU-jih. Ne teče niti na AMD-jevih pre GCN DX11 GPU-jih (serija 6xxx).
In od kje tebi ideja, da bi za DX12 potreboval nov hardware? Edini DX dosedaj, ki je potreboval nov hardware je bil DX10. Pa še v tem primeru se je podpora za starejši hardware vrnila v DX11 (torej lahko poganjaš DX11 na DX9 hardware-u).
That said, je kar nekaj stvari v DX12, ki bodo potrebovale strojno podporo in teh pač ne boš mogel v nobenem primeru uporabljat na pre DX12 hardware-u.

vaščan ::

Aha bo špilalo samo ne bomo mogli pač poganjat nastavitev, kot če bi imel grafo ki bo imela dx12 strojno podporo. Kapiram
Senitel ti, ki se malo bolj zastopiš. Je to res tako kunštno, ta strojna podpora, bi to lahko recimo zrihtal na trenutni generaciji recimo s flashanjem biosa na grafični čist tko kot laika me zanima, če je to možno.

pegasus ::

Bios je softver, bios ni strojna podpora.

Senitel ::

Saj z DX12 bodo tudi lastniki DX11 kartic dobili ogromno. Vse te low CPU overhead izboljšave bodo delovale tudi na starejših karticah. Predvsem zato, ker je DX11 že zelo star API (oktober 2009) in so IHV-ji v tem času zmetali v GPU-je cel kup stvari, ki jih v API-ju ni.
Ne moreš pa vseh stvari kar tako vklopit s "flashanjem biosa" (tu bi sicer bil bolj v igri driver). Stvari se daje v hardware zato, ker se jih ne da elegantno rešit v software-u. Če lahko nekaj implementiraš programsko in bo koda hitra, potem ne tega ne rabiš strojno pospeševat. Če imaš pa strojno podporo za nekaj in bi software-ska implementacija bila 100x počasnejša, ti pa taka softwareska podpora čisto nič ne pomaga.
««
8 / 8
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Directx 12

Oddelek: Programska oprema
92342 (1307) Dr_M
»

NVIDIA pripravlja osvežitev Titana (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
10835180 (28938) CellarDoor
»

Mantle za Battlefield 4 končno prihaja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
9524288 (20115) Jst
»

nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5417160 (12475) Furbo

Več podobnih tem