» »

AMD Mantle

AMD Mantle

Temo vidijo: vsi

Clubraider ::

|Corsair ATX RM 850W|RYZEN 5800X3D 3,8GHz+NEPTUNE 240|
Gigabyte X570 Aorus Elite|4x16GB DDR4|ZOTAC RTX 4090 AMP EXTREME AIRO|
Crucial BX500 240 GB|27" ACER Nitro x273kpb 4K HDR|Headset SteelSeries|

klkkkkkkkkkk ::

hojnikb je izjavil:

Je pa težko dobatirat o tem zakaj je Mantle hitrejši z ljudmi, ki sploh ne vedo kako naj bi en tak grafičen API sploh izgledal in kaj sploh vključuje. Mantle je hitrejši ker ima manjši CPU overhead. Kako manjši CPU overhead pomeni večjo porabo spomina na grafični pa veš samo ti.


This. Mi, ki nimamo indepth pogleda in znanja v te APIje, pač nimamo kej debatirat o teh stvarh.
Tista varjanta baba čula, baba rekla oz. je to en izjavil na nekem forumu pač naj ostane v lokalnih gostilnah.


Me senitel ve vse. Igral je Bf4 .. uglavm vse. Zamo za info senitel Bf4 1080P ULTRA 4xmsaa je 2Gb ram premal. Tud z nvidijo imajo probleme... DEVs are asking for more VRAM, RAM...

Sam pa še zmeraj neznaš razložit zakaj Mantle pokuri več vrama?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

#brezpodpisa

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Me senitel ve vse. Igral je Bf4 .. uglavm vse. Zamo za info senitel Bf4 1080P ULTRA 4xmsaa je 2Gb ram premal. Tud z nvidijo imajo probleme... DEVs are asking for more VRAM, RAM...

Sam pa še zmeraj neznaš razložit zakaj Mantle pokuri več vrama?

A ti ločiš kaj je API in kaj igra? Kaj ima to da BF 4 skuri X GB rama s tvojo trditvijo, da Mantle pokuri več rama? Ti si začel s to trditvijo, jaz ti naj pa to nablozo sedaj razložim? >:D Ok Mantle je hitrejši zato ker nafila nekaj GB smeti v vram. In ker low level "close to metal" API zna sam pogruntat semantiko kaj igra počne 2 nivoja višje in transparentno cache-irat kar koli se že pač da v igri cache-irat. Kar je čisti konflikt s "close to metal" ampak hej dokler se strinja s tvojo idejo bo že cool ane?

klkkkkkkkkkk ::

Jaz sem rekel, da mantle pokuri več rama kot DX11
sploh ni fora špila, ampak DX11 vs mantle
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Jaz sem rekel, da mantle pokuri več rama kot DX11
sploh ni fora špila, ampak DX11 vs mantle

Exactly. Ker v tvojem vesolju je povsem samoumnevno, da nek low level API ala Mantle dela neke skrite alokacije spomina, in tako "by magic" iztisne iz sebe ekstra performance in obenem še "by magic" ugane koliko rama developer dejansko pričakuje, da ga je na razpolago.
To da špil drugače alocira resource na DX11 in na Mantle je pa v tvojem vesolju nekaj povsem nezaslišanega.
Tehnično te seveda čisto nič ne zanima kaj se bo zgodilo, če API reče igri "ok, na razpolago imaš 3GB rama", potem igra naredi 3GB resource-ov in je kar naenkrat zasedenih 4GB in spill over v sistemski ram.

Ampak važno da je Mantle cool, zato ker skuri več rama. Kako in zakaj mu to rata nimaš pojma, ampak si pa 100% da je to to. Tko da have fun with that.

kriko1 ::

Ker igra palamudi nekaj v ozadju, točno kaj ve DICE kako se štiha skupaj da dela.
Mantle je _samo_ API - to ti hoče dopovedat, kar v zvezi z porabo pomnilnika nima veze.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kriko1 ()

klkkkkkkkkkk ::

Okey pustimo Bf4... pa Thief isti primerek. Mantle porabi več vrama/rama kot Dx11
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

hojnikb ::

Ne, igre ki uporabljajo mantle, porabijo več vrama. Velika razlika.
#brezpodpisa

klkkkkkkkkkk ::

hojnikb je izjavil:

Ne, igre ki uporabljajo mantle, porabijo več vrama. Velika razlika.


???
Heh? poglej tole je pa malce mimo. Zakaj lahko BF4 na mantlu porabi Vrama kot DX11? lahko je krivec API, lahko pa je več detailov na mantlu .. opažam, da jih je res več.

Lp
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Senitel ::

Ma glej... Mantle ni public API. Če hočeš zvedet detajle boš moral imet v razvoju en AAA špil, oddat prošnjo AMD-ju in podpisat NDA (kar pomeni, da se boš zavezal, da ne boš blebetal o tem). Potem ti bo stric iz AMD-ja prinesel SDK na USB ključku in postavil šotor pred tvojo pisarno (malo pretiravam).
Vse igre, ki prihajajo ven z Mantle podporo so bile razvite v tesnem sodelovanju z AMD-jem. Johan Anderson (tehnični direktor pri DICE) je lepo povedal, da delajo kar nekaj zelo cool zelo GCN specifičnih zadev o katerih ne more govorit.

Je pa ideja, da Mantle kar sam od sebe kuri ram še vedno zblojena.

Jst ::

Senitel: to sem te že spraševal, pa bom še enkrat. Koliko se lahko zanašamo, da nam recimo GPUZ kaže pravilno porabo VRAMa? A je izmerjena (glede na trenutno arhitekturo, kjer lahko napišeš shader "kopiraj ta objekt 100krat" imam problem s tem konceptom) ali izračunana (to pa ne more kazati "pravilne vrednosti")?


---

>lahko je krivec API, lahko pa je več detailov na mantlu .. opažam, da jih je res več.

Opažaš, da je več detajlov? Daj nam pokaži screenshote, prosim.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

klkkkkkkkkkk ::

omenil sem "FOG" meglo v bf4
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Jst ::

Pokaži sliko.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

klkkkkkkkkkk ::

GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Xserces ::

In zakaj je tako megleno? :)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

Xserces ::

Men se zdi ta megla tko k da bi gammo do konca dau. :)
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

Jst ::

Si sam naredil te screenshote?

Če nisi, a ne opaziš, da je na enem gamma višja? Vse je svetlejše.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Jst je izjavil:

Senitel: to sem te že spraševal, pa bom še enkrat. Koliko se lahko zanašamo, da nam recimo GPUZ kaže pravilno porabo VRAMa? A je izmerjena (glede na trenutno arhitekturo, kjer lahko napišeš shader "kopiraj ta objekt 100krat" imam problem s tem konceptom) ali izračunana (to pa ne more kazati "pravilne vrednosti")?

Lahko napišeš shader "kopiraj ta objekt 100krat" ampak to ne vključuje nobenih memory alokacij. Shaderji ne morejo delat memory alokacij. Kot tulim že zadnjih par strani, developerji delajo alokacije čez API (D3D, Mantle, OpenGL,...).
Nebi pa dal ravno pretiranega pomena temu. Je približno točno ni pa sedaj nekaj, da boš kakšne uporabne zaključke potegnil iz tega.

Jst je izjavil:

Si sam naredil te screenshote?

Če nisi, a ne opaziš, da je na enem gamma višja? Vse je svetlejše.

Eh pozabi gammo... Pogled je premaknjen, sonce je drugje, HDR se odzove drugače.

klkkkkkkkkkk ::

http://www.overclock.net/t/1429303/amd-...

maš Thief Mantle - poglej RAM usage
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Jst ::

To je MEM Usage sistema - Windowsa... :/
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

klkkkkkkkkkk ::

Ja nekateri pravijo, da se jim tud MEM uporaba poviša.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Jst ::

FFS, kaj bomo še slišali? Da Mantle uporablja kvantne efekte, ampak ker AMD noče razkriti mnogokratnega povečanja performansa, umetno omejuje uporabo???
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m0LN4r ::

Problem je, da nemoreš na oko ločit razlike v detajlih. Lahko da tisto, kar ti vidiš da je več in boljše v resnici to ni.

Sicer pa a ni tako, da kot programer lahko API sprogramiraš kakor hočeš? Če ga jaz sprogramiram, da naj ponuca 120% available ram, bo pač to delal.
Sicer pa so na marsikerem forumu drugje po svetu povedal, da je bilo to zanalašč, celo pa v beta verzijah mantla. Da je avtomatično pokuru več vrama špil, kot na dx11
in stem si je AMD mal dvignil prodajne številke, ker majo njihove kartice v povprečju za ravno tolko več rama, kolko ga mantle potroši.

Naključje? Ne.
Pač tesno sodelovanje win-win. Pokuri več rama, zato se userji vserjejo kupijo amd, medtem ko igra dela povsem normalno tudi z manj vrama.
Ker pa nvidia nima glih ravno besede pri tem, kako deluje DX11 obratno to ni šlo.
Pač amd gre zdaj na to finto.

Recimo da bi nvidia imela svoj api in bi naredla to, da pokuri manj rama za isti performance in iste detajle. Spet dvig prodajnih številk.

Koliko je kaj poly/shader count na slikah? Pa probaj se v bolj iste polozaje oz. pogled postavt. Ne da ti AO in GI (Irradiance) delata razliko.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

SuperVeloce ::

Da je avtomatično pokuru več vrama špil, kot na dx11
in stem si je AMD mal dvignil prodajne številke, ker majo njihove kartice v povprečju za ravno tolko več rama, kolko ga mantle potroši.

Tole bi bolj pilo vodo, če bi se lahko Mantle uporabljal z Nvidia karticami...

m0LN4r ::

SuperVeloce je izjavil:

Da je avtomatično pokuru več vrama špil, kot na dx11
in stem si je AMD mal dvignil prodajne številke, ker majo njihove kartice v povprečju za ravno tolko več rama, kolko ga mantle potroši.

Tole bi bolj pilo vodo, če bi se lahko Mantle uporabljal z Nvidia karticami...

Zakaj?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

SuperVeloce ::

Ker potem bi bile recimo 770 z 2gb rama v vsakem primeru slabša izbira za igre z Mantle.

m0LN4r ::

Aja, to ja se strinjam. Če gledamo dx vs. dx. Žal mantle vs. mantle pa ne obstaja. Mantle vs dx je pa pičkin dim od primerjave:
http://forum.hardwarepal.com/battlefiel...

Po beta verziji in prvih testih mantla pa se je folk vsral, da bo na 280x delal 100x boljš (zgledal boljš) z mantle in še več vrama pokuri, da nebi slučajno zmankal tistih 2gb.
In zaradi tega so se odločil za nakup 280x vedno na koncu liste. Pa še tistih 30€ manj je bilo zmagovitih.

Torej lahko zaključimo, da si AMD pač mora na tak način povišat prodajo:
1. Da prodaja kartice za 10% ceneje, drugače nebi šle v promet
2. Napiše si API, ki dela na svojih trenutnih karticah malo boljše kot dx11 (nekaj več fps)
2.a. Napiše API, ki pokuri več rama, kot ga ima konkurenčna nvidia kartica za iste detajle
2.b. Zaradi tega ponudi tolko več rama na kartici.
3. In upoštevat je treba, da je nvidiina ponudba že do pol leta dlje na policah.

Vse gre pač z roko v roki.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

klkkkkkkkkkk ::

Malo prevec podcenjujes mantle...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

lowac ::

Ku*ba ste eni dolgočasni tukaj kot nevem kaj, pa se neki kregate v 3 p.m.!
Pol vas je itak tu prepametnih in pristašev zgolj Nvidie kot vidim ter DX, ker pač AMD skupaj z Mantle še niti sprobali niste, copy pastat vsebine pa tudi ni pretežko.
Kaj je sploh bistvo?
Meni je važno to, kar sem ugotovil tudi sam, da Mantle deluje boljše kot DirectX 11 pri Battlefield 4 in pri Thief (upam še na veliko iger z mantle podporo). Da mi pa to kaj več rama ter vrama kuri se pa sploh ne obremenjujem ker imam 3GB Vrama ter 16GB sistemskega.
Na mojem trenutnem PCju z i7 4771 3.5GHz ter R9 280x je razlika med Mantle ter DX 11 še vedno zelo opazna (kar se tiče performance - fpsjev).
Na prejšnjem buildu, ki sem ga imel mesec dni nazaj (s proc. i5 750 2.67GHz ter isto grafo) je bila pa razlika še mogoče za kakšen % večja (zaradi CPU bottlenecka).

Lp

Senitel ::

lowac je izjavil:

Meni je važno to, kar sem ugotovil tudi sam, da Mantle deluje boljše kot DirectX 11 pri Battlefield 4 in pri Thief (upam še na veliko iger z mantle podporo). Da mi pa to kaj več rama ter vrama kuri se pa sploh ne obremenjujem ker imam 3GB Vrama ter 16GB sistemskega.
Na mojem trenutnem PCju z i7 4771 3.5GHz ter R9 280x je razlika med Mantle ter DX 11 še vedno zelo opazna (kar se tiče performance - fpsjev).

Skratka briga te kakšen je performance v DX11 na tvoji kartici, samo da je Mantle hitrejši. Torej te nič ne moti če se DX11 malo zabremza, oziroma če AMD neha delat izboljšave v svojih DX driverjih.

klkkkkkkkkkk ::

ker nebodo nekateri pač nebodo vrjeli.
http://udteam.tistory.com/639
tu so mantle vs DX11...

Ja AMD mora izboljšat driverje za Dx11
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

ker nebodo nekateri pač nebodo vrjeli.
http://udteam.tistory.com/639
tu so mantle vs DX11...

In point tega je? Komu še ni jasno, da ima Mantle manjši CPU bottleneck? Kar manjka na teh grafih je pa npr. en 750Ti z zadnjimi driverji.

klkkkkkkkkkk ::

Point tega je, da je FX 4300 mantle hitrejši od i5 DX11 ko je CPU intensive
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

m0LN4r je izjavil:

Aja, to ja se strinjam. Če gledamo dx vs. dx. Žal mantle vs. mantle pa ne obstaja. Mantle vs dx je pa pičkin dim od primerjave:
http://forum.hardwarepal.com/battlefiel...
...

ojoj, a to je povsod takšna razlika v grafiki? Ker potem na Mantle zgleda grše in bolj pusto.

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Point tega je, da je FX 4300 mantle hitrejši od i5 DX11 ko je CPU intensive

Kar je seveda sumljivo, glede na moč integer in fpu jeder na i5... (ps: predlagan izbris je bil kliknjen po pomoti)

Zgodovina sprememb…

Senitel ::

SuperVeloce je izjavil:

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Point tega je, da je FX 4300 mantle hitrejši od i5 DX11 ko je CPU intensive

Kar je seveda sumljivo, glede na moč integer in fpu jeder na i5... (ps: predlagan izbris je bil kliknjen po pomoti)

V bistvu ne, ker to kar se dogaja znotraj DX11 v bistvu ni prav hudo CPU intenzivno. Zadeva sicer blokira na CPU-ju (in ne na GPU-ju) ampak ne zaradi računskih zmogljivosti CPU-ja, ampak zaradi latenc sistemskega rama. Kaj točno je pa na nivoju te teme razglabljat povsem izguba časa.

klkkkkkkkkkk ::

kolk je pa razlika med Dx11 in mantle pri dvojedrnih procesorjih?
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Jst ::

For Fucks Sake, no! Čimbolj švoh je CPU, tem bolj bo razlika v prid Mantlu.

Čeprav jaz nisem tip, ki bi verjel teorijam zarote, ampak zdi se mi, kot da AMD "umetno" zmanjšuje performance DX11 oziroma bolje povedano v svoje driverje ne piše optimizacij, če je igra podprta z Mantle.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Senitel ::

Jst je izjavil:

Čeprav jaz nisem tip, ki bi verjel teorijam zarote, ampak zdi se mi, kot da AMD "umetno" zmanjšuje performance DX11 oziroma bolje povedano v svoje driverje ne piše optimizacij, če je igra podprta z Mantle.

V bistvu ni problem v optimizacijah za specifične igre. Problem je v čisto generičnih optimizacijah. Lahko se sam vsedeš, spišeš demo, ki ni GPU bound in ni ravno trivialen in se bodo NV driverji odrezali boljše kot AMD-jevi in ni niti nujno, da vzameš zadnjo NV serijo (klik). Kot sem že enkrat razlagal v neki temi tukaj... Folk tipično bluzi, da ima NV probleme na visokih resulucijah. V bistvu jih ima pa AMD na nizkih.

klkkkkkkkkkk ::

Zato pa je GTX 760 + Fx 6300 great deal... razen to, da je GTX 760 overpriced. zato pa pravim, da jih nerazumem... delajo 6-8 jederne bulldozerje sami vendar ta dodatna jedra pri AMD GPU-jih nič nepomaga.... ko je enkrat FX 4300/4100 navit preko 4.8Ghz boš opazil zelo majhno razliko.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

zato pa pravim, da jih nerazumem... delajo 6-8 jederne bulldozerje sami vendar ta dodatna jedra pri AMD GPU-jih nič nepomaga....

Mogoče se ti bo tole zdelo šokatno, ampak vseeno...

Ne kupujejo samo gamerji high performance CPUjev :)
#brezpodpisa

klkkkkkkkkkk ::

hojnikb je izjavil:

zato pa pravim, da jih nerazumem... delajo 6-8 jederne bulldozerje sami vendar ta dodatna jedra pri AMD GPU-jih nič nepomaga....

Mogoče se ti bo tole zdelo šokatno, ampak vseeno...

Ne kupujejo samo gamerji high performance CPUjev :)


Kakor vidim po forumih vsi lepo podcenjujejo AMD proce... nekateri že pravijo, da pentium G3258 povozi v Bf4 MP FX 8350. Poleg tega govorijo da mantle da "neomejen" boost intel CPu-jem medtem, ko amd dobi samo malo boosta.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

SuperVeloce ::

Si namišljuješ? Najjače je, ko začneš stavek z "eni pravijo...". Se vedno nasmehnem, 'dis gonna be good'

klkkkkkkkkkk ::

preglej malo forume. Nekateri cleo verjamejo, da med Dx11 nvidia in mantlom ni nič razlike oz. celo, da je DX11 nvidia boljša zadeva.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Senitel ::

klkkkkkkkkkk je izjavil:

Zato pa je GTX 760 + Fx 6300 great deal... razen to, da je GTX 760 overpriced. zato pa pravim, da jih nerazumem... delajo 6-8 jederne bulldozerje sami vendar ta dodatna jedra pri AMD GPU-jih nič nepomaga.... ko je enkrat FX 4300/4100 navit preko 4.8Ghz boš opazil zelo majhno razliko.

Kot sem že zapisal in kot ti spet nisi poslušal...
To, da je Fx 6300 z Mantle hitrejši kot i3 4310 z DX11 (po tvojem zadnjem linku) ne pomeni čisto nič. Če vzameš AMD GPU, zakaj za vraga ga boš potem na Intelu poganjal čez DX11 na AMD-ju pa čez Mantle? Zakaj ta tvoj fetiš streljanja samega sebe v koleno?

klkkkkkkkkkk ::

Nerazumem? kaj?

Če vzameš AMD GPu maš Mantle če vzameš NVIDO maš DX11(nvidia) ... verjetno CPu kupiš za 3+ leta, če daš več kot 100€. Seprav Fx 6300/Fx8320 je odličen deal.
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

m0LN4r ::

Govoriš, kot da je DX last od nvidie :D
Žal če imaš amd kartico boš moral tu pa tam tudi kako igro na DX zaigrat z njo. A pol so pa krivi MS ne pa AMD, ki se mu ne da več pilit driverov... lol

Me prav zanima kakšen Mantle in BF boš igral čez 3 leta na W9 oz. 10 z DX12.1
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

klkkkkkkkkkk ::

zraven DX11 omenim Nvidia samo zato, ker je res razlika.

AMD Mantle je še beta...
GA-990XA-UD3, FX 6300 4.6GHz, R9 270X, 8Gb Ram, 1TB, G-550W, Win7

Zgodovina sprememb…

Xserces ::

To da je mantle beta govorite že 1 let...
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

m0LN4r ::

Zakaj bo mantle prej obsolete kot final:

razvijat neko igro za mantle in dx hkrati je dodaten strošek za razvijalce (trenutno so jim plačali vnaprej očitno al so nardil za reklamo malo) in ker mantle ne moreš koristit na konkurečnih gpujih se jim ta strošek _ne povrne_, zato bo šlo to navzdol.
Poleg tega pa OpenGL že performančno dohiteva mantle na drugi strani in za razliko od njega je mainstream na večih področjih, ne samo gaming.
NVIDIA, AMD, Intel Explain How OpenGL Can Unlock 15x Performance Gains


Kdo pa ima spet pošlihtane OpenGL driverje za vsestransko uporabo pa tak vemo.
Še AMD sam, bo vrgel mentle v koš kmalu...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Directx 12

Oddelek: Programska oprema
92307 (1272) Dr_M
»

NVIDIA pripravlja osvežitev Titana (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
10834363 (28121) CellarDoor
»

Mantle za Battlefield 4 končno prihaja (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Igre
9523874 (19701) Jst
»

nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
5416985 (12300) Furbo

Več podobnih tem