Forum » Šola » "Game designer" - katera šola
"Game designer" - katera šola
einstein :P ::
Pozdrav!
Moj mlajši brat se je odločil, da bi se ukvarjal z izdelavo iger, kot njegov poklic in me zanima, v katero smer bi najprej moral iti? Je to pri nas sploh prisotno, kot poklic? Kje bi se lahko kasneje zaposlil? Ali se da to tudi z neko vrsto S.P.-ja delati?
Oprostite, ker sem glede tega noob.
Hvala za nasvete.
LP
Moj mlajši brat se je odločil, da bi se ukvarjal z izdelavo iger, kot njegov poklic in me zanima, v katero smer bi najprej moral iti? Je to pri nas sploh prisotno, kot poklic? Kje bi se lahko kasneje zaposlil? Ali se da to tudi z neko vrsto S.P.-ja delati?
Oprostite, ker sem glede tega noob.
Hvala za nasvete.
LP
Matek ::
V procesu izdelave iger lahko opravlja na desetine povsem različnih poklicev, tako da se mora najprej odločiti, na kaj specifično sploh cilja. V poštev pride poleg računalništva/informatike še tona enih stvari, od dramaturgije do grafičnega oblikovanja.
Nekega zaključenega programa za game designerja oz. nekakšnega UX eksperta, bolj specializiranega za igre, kot obstaja kje v tujini, pa pri nas ni.
Nekega zaključenega programa za game designerja oz. nekakšnega UX eksperta, bolj specializiranega za igre, kot obstaja kje v tujini, pa pri nas ni.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
blackbfm ::
Otroci bi radi delal igrce. Kolkrat je blo to ze slisano..brezveze. Za zacetek lohk proba narest en simpl tic tac toe, tolk da ga mine vse skupaj :)
No loh pa pogleda kj v smeri robotike, avtomatizacije pa to. Sej je podobno na nek nacin :) sigurno bolj perspektivna stvar kot igre
No loh pa pogleda kj v smeri robotike, avtomatizacije pa to. Sej je podobno na nek nacin :) sigurno bolj perspektivna stvar kot igre
BlackMaX ::
Kaj pa točno zanima tvjega brata? Modeliranje, teksturiziranje, posebni učinki, izdelovanje okolja...
Je tudi veliko programiranja v izdelavi iger. Zdaj lahko se osredotoči na to ali pa samo izdelavo. S pomočjo izdelave predmetov v kakšnem 3D programu bo dobil kar veliko znanja kako stvari delujejo. Tako, da jaz osebno priporočam mogoče to, da nekaj zmodelira iz nule. Ampak, da to zalaufa naj se odloči kateri 3d program mu je ljubši. Za enkrat Maya in 3Ds Max sta the best seveda so tudi ostali programi.
Je tudi veliko programiranja v izdelavi iger. Zdaj lahko se osredotoči na to ali pa samo izdelavo. S pomočjo izdelave predmetov v kakšnem 3D programu bo dobil kar veliko znanja kako stvari delujejo. Tako, da jaz osebno priporočam mogoče to, da nekaj zmodelira iz nule. Ampak, da to zalaufa naj se odloči kateri 3d program mu je ljubši. Za enkrat Maya in 3Ds Max sta the best seveda so tudi ostali programi.
RejZoR ::
Imaš nekak dva načina. Al da se uradno izobraziš v to smer (kjer je FRI nekako začetek) ali pa da se sam naučiš in svetu dokažeš z znanjem. V tem primeru je vseeno, če pokažeš, da obvladaš si lahko po poklicu vrtnar pa to načeloma ne bo nikogar motilo.
Se pa moraš odločit kaj boš delal. Ker če si garažni indie razvijalec lahko delaš vse (oz moraš). Če pa delaš v veliki firmi pa moraš imet neko področje specializacije, 3D modeliranje, texturiranje, Ai programer, zvok/glasba, skripta/zgodba, networking/multiplayer itd.
Se pa moraš odločit kaj boš delal. Ker če si garažni indie razvijalec lahko delaš vse (oz moraš). Če pa delaš v veliki firmi pa moraš imet neko področje specializacije, 3D modeliranje, texturiranje, Ai programer, zvok/glasba, skripta/zgodba, networking/multiplayer itd.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
einstein :P ::
Otroci bi radi delal igrce. Kolkrat je blo to ze slisano..brezveze. Za zacetek lohk proba narest en simpl tic tac toe, tolk da ga mine vse skupaj :)
No loh pa pogleda kj v smeri robotike, avtomatizacije pa to. Sej je podobno na nek nacin :) sigurno bolj perspektivna stvar kot igre
Saj se zaveda, da je precej v kodi, tako da ne verjamem, da bi ga kar minilo.
Do zdaj je nekaj delal v blenderju, saj to je podobno, kot 3d max in maya ane?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: einstein :P ()
mihec87 ::
Težava je da večina misli da bo že prvi dan naredu igrco ala cod,bf,nfs...Potem pa že mine veselje pri izrisovanju zvezdic,simpl kalkulatorja brez gui..
ramiz?! ::
www.sae.edu ... samo v Ljubljani tega ne ponujajo. Ponujajo pa v večini drugih držav...
Never regret anything, there's always a reason things happen.
opeter ::
Čakaj, delanje zadev v 3D programu je spet nekaj drugega in spada pod določeno specifično področje.
Tvoje bratec se mora odločit, kaj sploh želi ... grafično področje, morda animacija ali pa programiranje? Morda pisanje scenarija?
To je vsaj tako kot, da bi napisal, da bi želel narediti neki blockbuster film, sam ... Ne gre. Oziroma lahko poskusi, a za to bo porabil vsaj kakšno desetletje ali več, je pa še vedno vprašanje, kakšen bo rezultat oz. kaj pričakuje.
Primer ene bolj poznane indie igre: BRAID
Braid %28video game%29 @ Wikipedia
Že pri indie razvijalcih je tako, da je najboljše, če sta oblikovalec in programer/izdelovalec izdelka dve ločeni osebi. Vsak od njih pokriva svoje področje.
Tudi za bolj napredne amaterske izdelke rabiš "specializirano" osebje, vsak od njih pa pokriva določeno področje. Samo tako lahko nastane celota. Pa naj bo to film, igra, karkoli ...
Seveda, če želiš nek nivo.
Glej je primer prikolice enega fan filma:
Tukaj pa je opis, kako je nastalo vse skupaj:
Toliko jih je delalo na tem "projektu":
Tvoje bratec se mora odločit, kaj sploh želi ... grafično področje, morda animacija ali pa programiranje? Morda pisanje scenarija?
To je vsaj tako kot, da bi napisal, da bi želel narediti neki blockbuster film, sam ... Ne gre. Oziroma lahko poskusi, a za to bo porabil vsaj kakšno desetletje ali več, je pa še vedno vprašanje, kakšen bo rezultat oz. kaj pričakuje.
Primer ene bolj poznane indie igre: BRAID
Braid %28video game%29 @ Wikipedia
Designer(s) Jonathan Blow Artist(s) David Hellman
Že pri indie razvijalcih je tako, da je najboljše, če sta oblikovalec in programer/izdelovalec izdelka dve ločeni osebi. Vsak od njih pokriva svoje področje.
Tudi za bolj napredne amaterske izdelke rabiš "specializirano" osebje, vsak od njih pa pokriva določeno področje. Samo tako lahko nastane celota. Pa naj bo to film, igra, karkoli ...
Seveda, če želiš nek nivo.
Glej je primer prikolice enega fan filma:
Tukaj pa je opis, kako je nastalo vse skupaj:
Toliko jih je delalo na tem "projektu":
executive producer Florence Mooney a film by XERXES SANGCO directed by XERXES SANGCO produced by XERXES SANGCO & DANIEL YUAN associate producers CHRIS KRAEMER, DONALD BRADFORD, Brett1234, Lawnmower 172 visual fx supervisor DONALD BRADFORD music composer GLEN CHENEY written by XERXES SANGCO, DAN YUAN, CHRIS KRAEMER & FRANCESCA KRAEMER starring CHRIS RYMER, PAUL SHAW, T.C. DE WITT, SELENA BROWN, ERIC JEONG, KATE OCIEPKA, CHRIS WATERS, CHRIS RUBEIZ, MICHAEL MONTERO, STEPHEN BROU, MINGYU CHU, & CANDACE OSTLER.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
einstein :P ::
Težava je da večina misli da bo že prvi dan naredu igrco ala cod,bf,nfs...Potem pa že mine veselje pri izrisovanju zvezdic,simpl kalkulatorja brez gui..
No, moj brat pač ni v tej večini.
Nič, ga bom vprašal, kakšno področje mu je bolj všeč.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: einstein :P ()
Phantomeye ::
Jap, delanje iger NI one man job, ampak gre za projekt, kjer so prisotni ljudje iz več področij. Na višjem nivoju tudi vodje projekta, marketinga. itd.
detroit ::
hmm jst bi še predn se odloči za karkoli poslal ga da sestavi en model v maksu ga importa v kak open engine ala ogre 3d naredi kako key/bones animacijo seveda model poteksturira od a do ž. Naredi scenarij in stvar proda (ok to dvoje zadnje ne rabi ;).
Bo vsaj videl kaj mu bolj sede
Bo vsaj videl kaj mu bolj sede
Skero
Relanium ::
Evo OP, lih videl na freelancerju ponudbo za modeliranje nekih dizajnerskih ženskih škornjev, da se bojo uporabili v eni igri.
Budget je 200$, ponudbe pa okrog 150-160.
Lahk kr tu začneš, s tem da je konkurenca huda in takoj vidiš da boš za ta denar moral dat kr nekaj od sebe.
Sam tak za filing povem, da višiš kolk dejansko je zadaj za igrami
če se gre za tak denar samo okrog tega kaj ima nekdo gor obuto....
Budget je 200$, ponudbe pa okrog 150-160.
Lahk kr tu začneš, s tem da je konkurenca huda in takoj vidiš da boš za ta denar moral dat kr nekaj od sebe.
Sam tak za filing povem, da višiš kolk dejansko je zadaj za igrami
če se gre za tak denar samo okrog tega kaj ima nekdo gor obuto....
shadeX ::
Ko sem hodil na srednjo računalniško šolo, je bilo tam 90% ljudi k so govorili da bojo delali igre. No namest delali igre, so igrali igre v šoli, ala UT , Project IGI ali kaj podobnega. Danes je večina končala nižje šole, drugi se še trudijo s faksom, veliko jih je zaposlenih kar v drugi stroki. Je pa zanimivo da celo eden izmed njih res dela igre, za ne vem točno katero firmo in je kar uspešen. In ne, ne dela sam, ampak z ekipo.
Kar hočm povedat je to, da mora met prekleto veliko volje da bo naredu neki pametnega. Večino mine.
Kar hočm povedat je to, da mora met prekleto veliko volje da bo naredu neki pametnega. Večino mine.
[D]emon ::
tolk da ga mine vse skupaj :)
Mater, kera pozitivna naravnanost. *sarkazem*
Clovek pride po nasvet, ti pa takole. Drugic mu kar direkt predlagaj, naj gre na med.over.net sprasevat. Oziroma se bolje, ne odgovarjaj.
On-topic: Zaceti z Unity pogonom je definitivno dober starting point, predvsem zato, ker je cel kup tutorialov na internetu. Lahko pa seveda ubere tudi drugo pot in se uci programiranja iz cistega zacetka ter spise svoj pogon.
Ce ga pa interesira izdelovanje assetov za igre, pa pride potem bolj v postev 3D modeliranje, teksturiranje, itd. Mogoce obdelava zvoka. Skratka, brez bolj specificne opredelitve v kateri smeri zeli delati ne bo bolj specificnih odgovorov.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
xxx ::
einstein :P je izjavil:
Moj mlajši brat se je odločil, da bi se ukvarjal z izdelavo iger, kot njegov poklic in me zanima, v katero smer bi najprej moral iti? Je to pri nas sploh prisotno, kot poklic? Kje bi se lahko kasneje zaposlil? Ali se da to tudi z neko vrsto S.P.-ja delati?
Zaradi tega pa res nisi noob, ampak bi tvojemu bratu svetoval, da se ne usmerja samo v to. Po mojem je 90% developerjev kar jih poznam svojo pot zacelo z fantazijo, da bi naredili svoj spil (vkljucno z mano, ker je to pac cool, dokler si ne razsiris obzorja) potem pa so ga res naredili, in sli preko tega, ali pa so ugotovili, da obstaja veliko bolj "cool" stvari. Lahko pa si za hec recimo downloada blitzbasic (http://blitzbasic.com/, ali kaj podobnega) in proba nekaj narediti, pa bo sam videl kaj mu manjka. Praviloma pa vse v neki tocki mine, ni tako zabavno kot zgleda na zacetku.
Pa pa...
Zgodovina sprememb…
- predlagala izbris: lucif3rka ()
SlimDeluxe ::
Če se ne motim je Reboot (hrvaška gaming revija) na svoji facebook strani omenjal neko šolo za izdelovalce iger v Zagrebu. Poizkusi pogooglati.
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
mihibo5 ::
Imam en predlog za tvojega mlajšega brata... Gimnazija, lahko tehniška. V Kranju imaš možnost (oz. nujno) izbiro strokovnega predmeta, ki so računalništvo, mehanika in elektrotehnika. Po končanem šolanju si splošni maturant kot vsi drugi gimnazijci in nadaljuješ šolanje na univerzitetni fakulteti po želji. Lahko računalništvo in informatika/matematika, lahko multimedija,... Skratka odprta so ti vsa vrata na fakultete.
Yacked2 ::
Jaz ti predlagam gimnazijo z čim več matematike. Mu bo precej več koristila kot kakšno programiranje na nivoju SŠ, ker se toliko lahko kamot sprot naučiš z samoiniciativo.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
mihibo5 ::
blackbfm ::
Mater, kera pozitivna naravnanost. *sarkazem*
Clovek pride po nasvet, ti pa takole. Drugic mu kar direkt predlagaj, naj gre na med.over.net sprasevat. Oziroma se bolje, ne odgovarjaj.
Človeka je treba postavit na realna tla. Če je iz tapravga testa, bo tole kar sem napisal bo še najmanjša ovira pri njegovi ultra uspešni game developer karieri
mihibo5 ::
Mater, kera pozitivna naravnanost. *sarkazem*
Clovek pride po nasvet, ti pa takole. Drugic mu kar direkt predlagaj, naj gre na med.over.net sprasevat. Oziroma se bolje, ne odgovarjaj.
Človeka je treba postavit na realna tla. Če je iz tapravga testa, bo tole kar sem napisal bo še najmanjša ovira pri njegovi ultra uspešni game developer karieri
Si že kdaj slišal za samopodobo?
Yacked2 ::
Mater, kera pozitivna naravnanost. *sarkazem*
Clovek pride po nasvet, ti pa takole. Drugic mu kar direkt predlagaj, naj gre na med.over.net sprasevat. Oziroma se bolje, ne odgovarjaj.
Človeka je treba postavit na realna tla. Če je iz tapravga testa, bo tole kar sem napisal bo še najmanjša ovira pri njegovi ultra uspešni game developer karieri
Si že kdaj slišal za samopodobo?
Sedaj ali takrat ko bo pristal na zavodu za zaposlovanje.
Korak naprej ni vedno ustrezen...sploh če si na robu prepada!
HighBane ::
fajn kanal imajo veliko videotov na to temo
Če hoče, naj dela igre, samo so zelo zahtevne za izdelavo. Za začetek naj proba naredit kaj za android ali pa kar fizično namizno igro. Naj se loti s stališča programiranja oziroma vsaj uporabe script v raznih pogonih, naprimer Unity, ki postaja vedno bolj popularen. Modele, like, ozadja, teksture... lahko vedno dobi kupi ali pa za silo najde kakšne zastonj. Vedno lahko daš krog za glavni lik in kvadrate za sovražnike. v preprosti 2D igri, ni potrebe po nekih hudih detajlih.
Matek ::
Še enkrat bi poudaril, da mora človek najprej razčistiti, kaj točno bi v igrah sam želel izdelovati. To sploh ni nujno tehnični poklic - kot je že dosti ljudi povedalo, rabiš za igro vse od režije in glasbene podlage do animacij in level designa. Tu pride v poštev zelo širok spekter izobrazbe, za kar lahko gre na arhitekturo, na likovno akademijo, na glasbo, na agrft ipd. Seveda pri indie igrah veliko teh vlog opravlja en posameznik, ampak še zdaleč ni vse v programiranju, tako da IMHO nima smisla takoj debatirati o tem, kako in kam naj se gre učit programiranja. Sodelavec iz Švice je recimo študiral v okviru programa, ki se je imenoval direkt "game design", pa je šlo za povsem likovno-dizajnersko izobrazbo, kjer so se učili risanje, animacijo in UX. Programirali so pa bolj za vzorec.
Tako da za začetek naj se vpraša predvsem, kaj si predstavlja kot svoje delo v okviru izdelave iger - če že tipa na področju 3d modeliranja in ga to privlači, lahko gre na kak specifičen program, ki se s tem ukvarja (IAM?) ali pa morda celo na likovno akademijo.
Tako da za začetek naj se vpraša predvsem, kaj si predstavlja kot svoje delo v okviru izdelave iger - če že tipa na področju 3d modeliranja in ga to privlači, lahko gre na kak specifičen program, ki se s tem ukvarja (IAM?) ali pa morda celo na likovno akademijo.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
WarpedGone ::
Mater, kera pozitivna naravnanost. *sarkazem*
Kdo je pesimist? Optimist z izkušnjami.
Srečal sem že nebroj mladcev, ki so hotl delat igrce, bli 'ful' resni in si to 'ful' želeli.
*Nihče* od njih danes ne dela iger, ne programira, niti ne oblikuje v kakšnem 3D okolju profesionalno.
Igre delajo ljudje, ki o delanju iger niso niti sanjali ampak so bli navdušeni programerji, oblikovalci, risarji, pesniki, pisatli, šefovalci, itd.
Človek, ki hoče it v šolo da bo delal igre se je pač postavil v slepo ulico ker delanje iger je čisto nekaj drugega kot si on predstavlja.
95% osmošolcev bi bilo z veseljem ginekologi. A praksa je povsem neki druzga.
Zbogom in hvala za vse ribe
Jst ::
Jaz poznam enega, Ali mu je ime (tako smo ga klicali, mogoče je Aleksander ali kaj podobnega) - vendar samo riše. No, oziroma je bolj verjetno, da ni več toliko udeležen v samem risanju, ker je lepo napredoval. Bom napisal...
V 3DStudiu je začel že v času, ko si moral kupiti koprocesor, da si sploh lahko zagnal program. Potem je delal za neko Slo podjetje (se ne spomnim imena - tisto Slo podjetje, ki je nekajkrat spremenilo ime) nekaj let, okoli ali pred 2000 je pa šel v tujino. Je brez formalne izobrazbe, razen osnovne šole. Ne vem pa, če je on želel delati v gaming industriji...
No, nekaj let nazaj sem srečal znanca iz 90ih in sva šla na kavo. Ko sva se pogovarjala o "dobrih starih časih" in je nanesla beseda na Alija, mi je rekel, da je ostal v stikih z njim. Povedal mi je pa nekako tako, da se je njemu (v tujini) dobro izšlo*, da ima sedaj pod sabo svoj oddelek v *se_ne_spomnim* firmi." Ni neznana, ker sem jo takrat pogooglal. Vidiš jo v Credits na koncu iger v zvezi z Level Designers. Nisem pa našel več podrobnosti, kot to, da je firma v VB in reference, za koga vse so delali.
*Ni edini, katere poznam, ki so odšli v tujino, je pa eden redkih, ki je relativno uspel (po informacij tega znanca iz otroštva) in se ni vrnil v Slovenijo.
edit: Popravek: firma ima pisarne tudi v VB, poleg ostalih lokacij po svetu. Sedaj se pa ne morem spomniti prekletega imena, da bi dal link.
V 3DStudiu je začel že v času, ko si moral kupiti koprocesor, da si sploh lahko zagnal program. Potem je delal za neko Slo podjetje (se ne spomnim imena - tisto Slo podjetje, ki je nekajkrat spremenilo ime) nekaj let, okoli ali pred 2000 je pa šel v tujino. Je brez formalne izobrazbe, razen osnovne šole. Ne vem pa, če je on želel delati v gaming industriji...
No, nekaj let nazaj sem srečal znanca iz 90ih in sva šla na kavo. Ko sva se pogovarjala o "dobrih starih časih" in je nanesla beseda na Alija, mi je rekel, da je ostal v stikih z njim. Povedal mi je pa nekako tako, da se je njemu (v tujini) dobro izšlo*, da ima sedaj pod sabo svoj oddelek v *se_ne_spomnim* firmi." Ni neznana, ker sem jo takrat pogooglal. Vidiš jo v Credits na koncu iger v zvezi z Level Designers. Nisem pa našel več podrobnosti, kot to, da je firma v VB in reference, za koga vse so delali.
*Ni edini, katere poznam, ki so odšli v tujino, je pa eden redkih, ki je relativno uspel (po informacij tega znanca iz otroštva) in se ni vrnil v Slovenijo.
edit: Popravek: firma ima pisarne tudi v VB, poleg ostalih lokacij po svetu. Sedaj se pa ne morem spomniti prekletega imena, da bi dal link.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Jst ()
einstein :P ::
Kot kaže, večina tukaj poskuša človeku zbiti veselje za stvar? Lepo, lepo. Vzorni državljani. Ali se samo važite, kako je zadeva težka in še zdaleč ne tako zanimiva, kot se zdi na prvi pogled....
PS: seveda imam v mislih tiste, ki samo komentirate, kaj vse naj proba, da bi ga ja odvrnilo od veselja.
PS: seveda imam v mislih tiste, ki samo komentirate, kaj vse naj proba, da bi ga ja odvrnilo od veselja.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: einstein :P ()
bluefish ::
Debata je itak brezpredmetna, dokler ne poveš, katero področje tvojega brata sploh veseli. Do takrat pa se ni čuditi poteku debate, ker je takih, ki bi radi delali igre, polno - žal pa večina nima dejanske predstave o tem, katera znanja vse so sploh potrebna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bluefish ()
Invictus ::
einstein :P je izjavil:
Kot kaže, večina tukaj poskuša človeku zbiti veselje za stvar? Lepo, lepo. Vzorni državljani. Ali se samo važite, kako je zadeva težka in še zdaleč ne tako zanimiva, kot se zdi na prvi pogled....
PS: seveda imam v mislih tiste, ki samo komentirate, kaj vse naj proba, da bi ga ja odvrnilo od veselja.
Pove se samo realno stanje. Ja eni malo pretiravajo.
Ampak delo v računalniškem poslu (če odšteješ bluzenje slovenskih firm) je daleč od piknika. Je treba vložiti kar nekaj časa v učenje.
Najprej pa je seveda treba vedeti kaj bi rad ... Po tem je vse lažje.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
SlimDeluxe ::
Najprej pa je seveda treba vedeti kaj bi rad ... Po tem je vse lažje.
+1...
In za ugotoviti to, ni druge kot da zaviha rokave in se loti dela. Tacajt lahko gimnazijo da skozi (morda tehnično).
Desktop: R5 3600X | MSI MPG B550 | RX580 8GB | 32GB DDR4 | be quiet! 650W
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
Laptop: Lenovo ThinkPad T15 G2 | i7-1165G7 | 32GB DDR4 | 15" FullHD IPS
JayKay ::
bivsi sodelavec 12 mesecev v Unity
http://pandablues.wix.com/pandablues#!coming-soon/c11i7
http://pandablues.wix.com/pandablues#!coming-soon/c11i7
einstein :P ::
Rekel je, da bi bil tudi fotografski tehnik, se pravi kaj v tej smeri glede grafičnega obdelovanja.
STAY OUT OF MY TERRITORY!
WarpedGone ::
Torej al kirurg al pa mesar ...
Če človeku voljo zbije že par postov na nekem forumu bi reku da niso problem posti na forumu ampak človek sam.
Bom pa supervesel, ko me bo končno nek mulo demantiral v mojem cinizmu.
Če človeku voljo zbije že par postov na nekem forumu bi reku da niso problem posti na forumu ampak človek sam.
Bom pa supervesel, ko me bo končno nek mulo demantiral v mojem cinizmu.
Zbogom in hvala za vse ribe
Invictus ::
Skratka, WarpedOne hoče povedat da mulc pač nima pojma kaj bi rad delal.
Einstein, ti pa ne delaj sramote svojemu soimenjaku. Preveč tvojih postov je žaljivih ali preprosto napačnih.
Einstein, ti pa ne delaj sramote svojemu soimenjaku. Preveč tvojih postov je žaljivih ali preprosto napačnih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
Definitivno nobenemu ne rečem kreten ali idiot ...
Tako da naredi malo samorefleksije ...
Glede na poste mulcev slabo kaže da boš supervesel. Razen če bo žena super poredna .
Tako da naredi malo samorefleksije ...
WarpedGone je izjavil:
Bom pa supervesel, ko me bo končno nek mulo demantiral v mojem cinizmu.
Glede na poste mulcev slabo kaže da boš supervesel. Razen če bo žena super poredna .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
WarpedGone ::
Dober začetek bo, če prjatu neha sanjat kaj bi rad bil in začne delat konkretne reči.
Magari s svinčnikom risat grdobce, na kitaro skladat ropotijo, kodirat še en tetris ali pisat scenarije za grozljivke ali limonade.
Če bo v ustvarjanju našel dovolj zadovoljstva, da ga pomanjkanje takojšnjega bogastva ne bo ustavilo v ustvarjanju, ima neničelne šanse za uspeh.
Noben uspešen ni ratu uspešen samo s tem, da si je želel bit uspešen.
Magari s svinčnikom risat grdobce, na kitaro skladat ropotijo, kodirat še en tetris ali pisat scenarije za grozljivke ali limonade.
Če bo v ustvarjanju našel dovolj zadovoljstva, da ga pomanjkanje takojšnjega bogastva ne bo ustavilo v ustvarjanju, ima neničelne šanse za uspeh.
Noben uspešen ni ratu uspešen samo s tem, da si je želel bit uspešen.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: Janac ()
WarpedGone ::
Absolutno, najbol uspešni ljudje kljubujejo common-knowledge oz. ga postavljajo na laž.
Delajo to, kar itak že vsi vejo da se ne da, da je brezveze itd. Napredek je tam, kjer ni strinjanja. Ni pa nestrinjanje samo že tut napredek. Žal.
Ma ta prjatu že kej za pokazat?
Delajo to, kar itak že vsi vejo da se ne da, da je brezveze itd. Napredek je tam, kjer ni strinjanja. Ni pa nestrinjanje samo že tut napredek. Žal.
Ma ta prjatu že kej za pokazat?
Zbogom in hvala za vse ribe
[D]emon ::
(se ne spomnim imena - tisto Slo podjetje, ki je nekajkrat spremenilo ime
Sklepam da ciljas na Arxel Tribe, ki pa ni menjal imena, temvec se je folk selil iz firme v firmo.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Jst ::
Možno. Vem, da so v Jokerju v proti koncu 90ih dostikrat povedali kaj o temu podjetju, ki je celo izdalo nekaj iger, ampak vedno z drugim imenom.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
[D]emon ::
Ja, v katerem je bil cel kup folka iz bivsega Arxel Tribe-a. Naredil niso pa nic omembe vrednega.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
opeter ::
Kdo, Zootfly?
Če ne drugo, so naredili Panzer Elite Action serijo (meni osebno simpatična zadeva), pa njihov zadnji izdelek tudi ne more biti tako slab, vsaj po prebranem in videnem sodeč, igral namreč nisem: Marlow Briggs and the Mask of Death.
Sicer pa imaš spodaj našteto kaj so napravili:
ZootFly @ Wikipedia
Če ne drugo, so naredili Panzer Elite Action serijo (meni osebno simpatična zadeva), pa njihov zadnji izdelek tudi ne more biti tako slab, vsaj po prebranem in videnem sodeč, igral namreč nisem: Marlow Briggs and the Mask of Death.
Sicer pa imaš spodaj našteto kaj so napravili:
ZootFly @ Wikipedia
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Urolog (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 17567 (12862) | tony1 |
» | Jeff Bezos, najbogatejši človek v moderni zgodovini (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 23450 (19367) | Markoff |
» | Game development investicijaOddelek: Programiranje | 3377 (2530) | bambam20 |
» | Best Buy ponuja zastonj Samsung Galaxy Tab 10.1 ob nakupu high-end Samsung 3D televizOddelek: Novice / Android | 10056 (8452) | Keyser Soze |
» | Pridružite se nam - B.U.G. StudiosOddelek: Programiranje | 4592 (2793) | UFOKatarn |