Forum » Igre » Dragon Age: Inquisition
Dragon Age: Inquisition
Bergyb ::
AI tistih v party je res mal tk, tk. Večkrat gledam, kako eden uporabi charge, zadane nasprotnika in pol leti še ene 50m stran od njega In če nastaviš enemu mele hold position, se še 1m ne bo prestavil, da bi koga udaril, če pa ne nastaviš, pa leti direkt v ogenj.
Zatikanje v cutsceene bo odpravljen z naslednjim patchom. Problemi so tudi z zvokom, da zgine pogovarjanje tvojih kameratov in podobno, to rešiš že tako, da greš v nastavitve zvoka in nekaj spremeniš. Pa ugotovil sem, da če skočiš zraven enega, s katerim se lahko pogovarjaš (ista tipka na gamepadu), pol tvoj lik ostane v animaciji skoka Moti me, ko loada mapo, lahko nekaj bereš (to je ql), pol pa še ene 10-20s gledaš prazen loding screen, preden te vrže v izbrano pokrajino... Sem pa ta čas skrajšal, ko sem zmanjšal podrobnosti iz ultra na high, je dost manj loadanja podatkov.
Se hočem pripravit, da bi šel naprej glavne queste delat, pa ne gre, je tolk zanimivih side questov, da jih ne morm kr preskočit... Tk da preostala dva zmaja z nižjim lvl še grem ubit, pol pa glavni quest (mogoče).
Zatikanje v cutsceene bo odpravljen z naslednjim patchom. Problemi so tudi z zvokom, da zgine pogovarjanje tvojih kameratov in podobno, to rešiš že tako, da greš v nastavitve zvoka in nekaj spremeniš. Pa ugotovil sem, da če skočiš zraven enega, s katerim se lahko pogovarjaš (ista tipka na gamepadu), pol tvoj lik ostane v animaciji skoka Moti me, ko loada mapo, lahko nekaj bereš (to je ql), pol pa še ene 10-20s gledaš prazen loding screen, preden te vrže v izbrano pokrajino... Sem pa ta čas skrajšal, ko sem zmanjšal podrobnosti iz ultra na high, je dost manj loadanja podatkov.
Se hočem pripravit, da bi šel naprej glavne queste delat, pa ne gre, je tolk zanimivih side questov, da jih ne morm kr preskočit... Tk da preostala dva zmaja z nižjim lvl še grem ubit, pol pa glavni quest (mogoče).
Zmajc ::
Glede na to da so igro delali tako dolgo da ja kdo nebi rekel da so rushali ima igra presenetljivo ogromno bugov, še na spletnih gamer portalih se delajo norca iz graficnih bugov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Mavrik ::
Izgleda, da je treba craftat ali kaj? Samo potem se je potrebno vračat Heaven?
V Haven se itak moraš konstantno vračati, že zato da potalaš nove ukaze, oddaš nabrano opremo in se pogovoriš z ljudmi. Drugače pa ja, craftana oprema je do sedaj za mene vedno bila BISTVENO boljša od česarkoli kar je padlo dol.
Drugače je leveliranje precej počasno. Izgleda da se bo potrebno spravljati na nasprotnike višjih levelov ker tepežkanje podobnih levelov izgleda ne prinese dovolj XP.
Ne vem no, to ni WoW kjer dirkaš do max levela za raidanje....... ne vem kam se ti mudi? Primarni vir XPja itak niti približno ni boj.
Zatikanje v cutsceene bo odpravljen z naslednjim patchom.
Ja, vmesne sekvendce so zalockane na 30fps, verjetno zato ker nabijejo podrobnosti na likih.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
ahac ::
Levelanje gre še prehitro. Imam še ogromno questov v območjih, ki so nižji lvl od mene.
No, sej v WoW imam isti problem odkar zelo casual igram.
No, sej v WoW imam isti problem odkar zelo casual igram.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Na pogovore mojih soborcev sem bil pozoren in moram reči, da pri meni tistega buga ni. Pogovori potekajo ves čas na vsakih nekaj minut. Upoštevati je tudi treba, da če jahaš naokoli potem tvojih soborcev sploh ni ob tebi.
Grafičnih bugov nisem opazil nikjer. Mi pa sliko renderira Mantle in ne DirectX 11.
Igro imam naloženo na SSD in kljub Ultra nastavitvam se mi na potovanji med različnimi območji naloži tako hitro, da se tiste karte s tekstom pokažejo samo za hip in nikoli nisem uspel nič prebrati. Praznega loading ekrana pa med potovanji v druge Zone pri meni manj kot sekundo in je praktično neopazen. Opazi se ga samo pri zagonu igre za okoli 5 sekund.
Med cutscenami je bilo na začetku res opaziti malenkostno zatikanje, ampak še to je bilo samo čisto na žačetku med tistimi dolgimi scenami, sedaj ko so cutscene krajše pri meni ni opaziti nobenega zatikanja več.
Med pogovori pa se mi tudi do sedaj še ni nič zataknilo.
V Haven se je smiselno tako ali tako občasno vračati. Tam je vendar naša glavna postojanka in sedež Inkvizicije.
Kovač je samo tam in pri njem ne izdeluješ samo novih stvari ampak tudi nadgrajuješ stare stvari. Tiste prazne slote v skoraj vsakem predmetu pri nadgradnji zapolniš z nadgradnjami.
Pa nabrane trofeje lahko oddaš tudi samo v Havenu tisti Vilinki, ki preučuje pošasti.
Pa v War Room je tudi pametno občasno pogledati, da opraviš tiste časovne queste in porabiš Inkvizicijske točke.
Imamo dvojne levele. Eni so za nas in naše junake, drugi pa so za celotno Inkvizicijo. Pri obeh dobivamo točke.
S prvimi točkami se učimo skillov za boj, druge Inkvizicijskie točke pa lahko porabiš samo v tisti Vojni sobi, kjer si lahko nadgradiš marsikaj.
Priporočan nadgradnjo inventarja iz prvotnih 60 predmetov gremo lahko do 90. Potem se splača odkleniti dodaten prostorček za napitke. In pa kasneje lahko tudi povečamo število zdravilnih napitkov, ki jih lahko nosimo naokoli.
Sicer je pa Haven samo začasno naša glavna postojanka. Kasneje se preselimo v svoj lasten grad Skyhold in bo tam novi center Inkvizicije. Šele tam se potem lahko naučimo specializacij za naše junake, ki nam odklene eno povsem novo vejo divje močnih skillov
Loot, ki ga dobivaš od sovražnikov pa je vezan na njihov level. Če pobijaš sovražnike previsokega levela, boš dobival opremo, ki jo ne boš mogel nositi še kar nekaj časa.
Levelanje gre zelo počasi in za vsak naslednji level rabiš približno še enkrat več časa, kot za en level prej
Omejitev glede levelanja ni. Teoretično lahko levelaš v neskončnost. Praktično pa ne, ker je XP omejitev je pri pobijanju sovražnikov nižjega levela kot si sam. Kolikor je sovražnik nižjega levela od tebe toliko manj XP boš dobil, in ko je precej nižji level kot ti, ne dobiš nobenih izkušenj več. Še vedno pa dobiš loot.
Matematično gledano je vseeno katere levele pobijaš. Na koncu se vse izenači in zaradi te omejitve lahko prilezeš nekje do level 27, več pa verjetno ne bo šlo, ker nikjer ne boš več našel sovražnikov, ki bi ti še prinesli kakšne izkušnje.
Oprema pa če se ne motim gre do level 25.
Grafičnih bugov nisem opazil nikjer. Mi pa sliko renderira Mantle in ne DirectX 11.
Igro imam naloženo na SSD in kljub Ultra nastavitvam se mi na potovanji med različnimi območji naloži tako hitro, da se tiste karte s tekstom pokažejo samo za hip in nikoli nisem uspel nič prebrati. Praznega loading ekrana pa med potovanji v druge Zone pri meni manj kot sekundo in je praktično neopazen. Opazi se ga samo pri zagonu igre za okoli 5 sekund.
Med cutscenami je bilo na začetku res opaziti malenkostno zatikanje, ampak še to je bilo samo čisto na žačetku med tistimi dolgimi scenami, sedaj ko so cutscene krajše pri meni ni opaziti nobenega zatikanja več.
Med pogovori pa se mi tudi do sedaj še ni nič zataknilo.
Izgleda, da je treba craftat ali kaj? Samo potem se je potrebno vračat v Heaven?Haven ne Heaven
V Haven se je smiselno tako ali tako občasno vračati. Tam je vendar naša glavna postojanka in sedež Inkvizicije.
Kovač je samo tam in pri njem ne izdeluješ samo novih stvari ampak tudi nadgrajuješ stare stvari. Tiste prazne slote v skoraj vsakem predmetu pri nadgradnji zapolniš z nadgradnjami.
Pa nabrane trofeje lahko oddaš tudi samo v Havenu tisti Vilinki, ki preučuje pošasti.
Pa v War Room je tudi pametno občasno pogledati, da opraviš tiste časovne queste in porabiš Inkvizicijske točke.
Imamo dvojne levele. Eni so za nas in naše junake, drugi pa so za celotno Inkvizicijo. Pri obeh dobivamo točke.
S prvimi točkami se učimo skillov za boj, druge Inkvizicijskie točke pa lahko porabiš samo v tisti Vojni sobi, kjer si lahko nadgradiš marsikaj.
Priporočan nadgradnjo inventarja iz prvotnih 60 predmetov gremo lahko do 90. Potem se splača odkleniti dodaten prostorček za napitke. In pa kasneje lahko tudi povečamo število zdravilnih napitkov, ki jih lahko nosimo naokoli.
Sicer je pa Haven samo začasno naša glavna postojanka. Kasneje se preselimo v svoj lasten grad Skyhold in bo tam novi center Inkvizicije. Šele tam se potem lahko naučimo specializacij za naše junake, ki nam odklene eno povsem novo vejo divje močnih skillov
Loot, ki ga dobivaš od sovražnikov pa je vezan na njihov level. Če pobijaš sovražnike previsokega levela, boš dobival opremo, ki jo ne boš mogel nositi še kar nekaj časa.
Levelanje gre zelo počasi in za vsak naslednji level rabiš približno še enkrat več časa, kot za en level prej
Omejitev glede levelanja ni. Teoretično lahko levelaš v neskončnost. Praktično pa ne, ker je XP omejitev je pri pobijanju sovražnikov nižjega levela kot si sam. Kolikor je sovražnik nižjega levela od tebe toliko manj XP boš dobil, in ko je precej nižji level kot ti, ne dobiš nobenih izkušenj več. Še vedno pa dobiš loot.
Matematično gledano je vseeno katere levele pobijaš. Na koncu se vse izenači in zaradi te omejitve lahko prilezeš nekje do level 27, več pa verjetno ne bo šlo, ker nikjer ne boš več našel sovražnikov, ki bi ti še prinesli kakšne izkušnje.
Oprema pa če se ne motim gre do level 25.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
O joj, šele danes sem ugotovil, da lahko zaklenjena vrata brez problema odklene vsak Rogue. Warrior jih pa lahko z nekaterimi svojimi skilli kar razbije, če nobenega lopova nimamo v skupini.
Jaz pa naokoli iskal ključe
Jaz pa naokoli iskal ključe
oo7 ::
Jaz sem danes začel bolj resno igrat.
Danes sem zaprl en portal in dobil dve točke za upgrade. A jaz nadgrajujem samo svoj lik ali moram vse štiri?
Za svoj lik sem izbral meč in ščit torej pri svojem liku nadgrajujem samo to ali tudi druge stvari?
Danes sem zaprl en portal in dobil dve točke za upgrade. A jaz nadgrajujem samo svoj lik ali moram vse štiri?
Za svoj lik sem izbral meč in ščit torej pri svojem liku nadgrajujem samo to ali tudi druge stvari?
ahac ::
A jaz nadgrajujem samo svoj lik ali moram vse štiri?
Jaz sem najprej izbral, da so se ostali avtomatsko, pa mi je bilo potem žal, ker so se butasto. :P
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Danes sem zaprl en portal in dobil dve točke za upgrade.Tisto so bile zelo verjetno Power točke. Te niso za upgrade ampak jih rabiš v War Room, da z njimi odpiraš nove queste.
Točke za upgrade dobiš samo eno na vsak level.
A jaz nadgrajujem samo svoj lik ali moram vse štiri?Nadgrajevati moraš vse, drugače boš ti postal močan, soborci bodo pa tam samo za okras. Moraš jih učiti novih skillov in novo boljšo opremo jim moraš nabavljati. Sami ne bodo nič naredili, ti si njihov vodja
In kmalu ne boste samo štirje ampak se skupina razširi kar na 10 članov. Naokoli še vedno hodite samo štirje izmed teh desetih.
Za svoj lik sem izbral meč in ščit torej pri svojem liku nadgrajujem samo to ali tudi druge stvari?Na koncu boš imel več kot 20 točk, torej boš nadgrajeval tudi ostale veje. Najprej pa seveda nadgrajuješ tisto s ščitom, če si si ga izbral. V skill veji za dvoročna orožja ne bo nič zate, ampak v ostalih vejah pa boš našel še nekaj uporabnih zadev.
Kasneje pa pride (kot opcija, če narediš določene queste) še specializacija in se odklene še ena dodatna skill veja izmed treh možnih dodatnih za vsak klass.
In naučiti se boš moral nadgrajevati prav vse klasse, saj je najbolj pametno imeti mešano skupino kjer je vsak drugačen klass.
Pa nič ne šparaj skill točk, ker je pri kovaču možno kupiti amulet za reskill, in lahko kasneje izbereš nove skille, ko že bolje poznaš delovenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
The Game Awards
Game of the Year: Dragon Age: Inquisition (BioWare/Electronic Arts)
Best Role-Playing Game: Dragon Age: Inquisition (BioWare/Electronic Arts)
Game of the Year: Dragon Age: Inquisition (BioWare/Electronic Arts)
Best Role-Playing Game: Dragon Age: Inquisition (BioWare/Electronic Arts)
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
Danes sem zaprl en portal in dobil dve točke za upgrade.Tisto so bile zelo verjetno Power točke. Te niso za upgrade ampak jih rabiš v War Room, da z njimi odpiraš nove queste.
Točke za upgrade dobiš samo eno na vsak level.
A jaz nadgrajujem samo svoj lik ali moram vse štiri?Nadgrajevati moraš vse, drugače boš ti postal močan, soborci bodo pa tam samo za okras. Moraš jih učiti novih skillov in novo boljšo opremo jim moraš nabavljati. Sami ne bodo nič naredili, ti si njihov vodja
In kmalu ne boste samo štirje ampak se skupina razširi kar na 10 članov. Naokoli še vedno hodite samo štirje izmed teh desetih.
Za svoj lik sem izbral meč in ščit torej pri svojem liku nadgrajujem samo to ali tudi druge stvari?Na koncu boš imel več kot 20 točk, torej boš nadgrajeval tudi ostale veje. Najprej pa seveda nadgrajuješ tisto s ščitom, če si si ga izbral. V skill veji za dvoročna orožja ne bo nič zate, ampak v ostalih vejah pa boš našel še nekaj uporabnih zadev.
Kasneje pa pride (kot opcija, če narediš določene queste) še specializacija in se odklene še ena dodatna skill veja izmed treh možnih dodatnih za vsak klass.
In naučiti se boš moral nadgrajevati prav vse klasse, saj je najbolj pametno imeti mešano skupino kjer je vsak drugačen klass.
Pa nič ne šparaj skill točk, ker je pri kovaču možno kupiti amulet za reskill, in lahko kasneje izbereš nove skille, ko že bolje poznaš delovenje.
S tistimi točkami sem odkleni npr Wall shield, ki se mi je potem prikazal v tistem krogu na zaslonu spodaj desno.
Samo če moraš nadgrajevat vse like potem gre pa tole bolj počasi sploh če jih je treba 10
Hvala zaenkrat za pomoč.
The Game Awards
Game of the Year: Dragon Age: Inquisition (BioWare/Electronic Arts)
Best Role-Playing Game: Dragon Age: Inquisition (BioWare/Electronic Arts)
Je bila kar huda konkurenca če ne bi zmagala ta igra bi pa Dark Souls 2
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Moram omeniti, da sem se na začetku močno motil glede Čarovnikov in njihove šibkosti v boju. V resnici je ravno obratno
Res začnejo hudo slabotni ampak že nekje od level 12 naprej in potem ko odkleneš specializacijo, čarovniki postanejo daleč najmočnejši bojevniki, ki imajo ves čas pod kontrolo celotno bojišče. Ne glede ali napada en sam sovražnik ali cela vojska, čarovnik z vsem opravi enako hitro.
Če pravilno izbereš skille ti Mane praktično ne zmanjka nikoli in tudi Barriero se da držati gor bolj ali manj ves čas.
Še vedno se odvijajo burne razprave kateri čarovnik je najmočnejši. Knight Enchanter, Rift Mage ali Necromancer.
Najprej sem se mislil specializirati kot Knight Enchanter pa me ta still bojevanja na blizu ni nikakor pritegnil, pa še damage je precej slab. Je bil enostavno prepočasen in nezanimiv zame in tudi kontrole miške in tipkovnice za bojevnike nikakor ne delujejo kot je treba, medtem ko so za oddaljeno bojevanje kar v redu.
Ko sem preizkusil vse tri sem se odločil za Rift Magea. Ima daleč največji damage v celi igri. Za razliko od dolgočasnega Knight Enchanterja lahko kot Rift Mage še vedno umreš, če si precej nepazljiv, ampak sovražniki pa padajo vsaj trikrat hitreje in boj je vedno zanimiv.
Tudi v zgodbo se mi zdi, da se kot Rift Mage najbolje vklopiš. K svoji magični roki, ki lahko upravlja in zapira Rifte se odlično dopolnjuje da lahko sedaj moč črpaš direkt iz Riftov in lahko celo odpiraš mini Rifte.
Ravno odpiranje teh mini Riftov je glavni skill Rift Magea. Ti vase vlečejo vse sovražnike in tako jih imaš ves čas pod kontrolo na kupu. Odpreš Rift in potem na tisto mesto zmečeš vse najmočnejše skille, ki jih premoreš in je vse v hipu končano.
Bojevniki so se poslovili iz moje skupine, kot povsem neuporabni Probal sem številne kombinacije in najbolje se obnesejo trije čarovniki in en lopov.
Čarovnica Vivienne, je Knight Enchanter in takoj drvi v središče bitke, kjer ima vlogo Tanka.
Jaz in Solas sva oba Rift Magea in sva glavna damage dealerja.
Rogue Varric, pa je s svojo Bianko tudi precej podoben meni in Solasu. Njegova specializacija je Artificer, kar pomeni specialist za ubijalske pasti, ki celo bojišče v hipu spremeni v smrtonosno past. Pa še najbolj zabaven član skupine je s svojimi ciničnimi pripombami.
Če pa zgodba zahteva pa Solas odstopi mesto kateremu drugemu članu izmed deveterice spremljevalcev. Nekateri questi so dostopni samo s točno določenim spremljevalcem.
Res začnejo hudo slabotni ampak že nekje od level 12 naprej in potem ko odkleneš specializacijo, čarovniki postanejo daleč najmočnejši bojevniki, ki imajo ves čas pod kontrolo celotno bojišče. Ne glede ali napada en sam sovražnik ali cela vojska, čarovnik z vsem opravi enako hitro.
Če pravilno izbereš skille ti Mane praktično ne zmanjka nikoli in tudi Barriero se da držati gor bolj ali manj ves čas.
Še vedno se odvijajo burne razprave kateri čarovnik je najmočnejši. Knight Enchanter, Rift Mage ali Necromancer.
Najprej sem se mislil specializirati kot Knight Enchanter pa me ta still bojevanja na blizu ni nikakor pritegnil, pa še damage je precej slab. Je bil enostavno prepočasen in nezanimiv zame in tudi kontrole miške in tipkovnice za bojevnike nikakor ne delujejo kot je treba, medtem ko so za oddaljeno bojevanje kar v redu.
Ko sem preizkusil vse tri sem se odločil za Rift Magea. Ima daleč največji damage v celi igri. Za razliko od dolgočasnega Knight Enchanterja lahko kot Rift Mage še vedno umreš, če si precej nepazljiv, ampak sovražniki pa padajo vsaj trikrat hitreje in boj je vedno zanimiv.
Tudi v zgodbo se mi zdi, da se kot Rift Mage najbolje vklopiš. K svoji magični roki, ki lahko upravlja in zapira Rifte se odlično dopolnjuje da lahko sedaj moč črpaš direkt iz Riftov in lahko celo odpiraš mini Rifte.
Ravno odpiranje teh mini Riftov je glavni skill Rift Magea. Ti vase vlečejo vse sovražnike in tako jih imaš ves čas pod kontrolo na kupu. Odpreš Rift in potem na tisto mesto zmečeš vse najmočnejše skille, ki jih premoreš in je vse v hipu končano.
Bojevniki so se poslovili iz moje skupine, kot povsem neuporabni Probal sem številne kombinacije in najbolje se obnesejo trije čarovniki in en lopov.
Čarovnica Vivienne, je Knight Enchanter in takoj drvi v središče bitke, kjer ima vlogo Tanka.
Jaz in Solas sva oba Rift Magea in sva glavna damage dealerja.
Rogue Varric, pa je s svojo Bianko tudi precej podoben meni in Solasu. Njegova specializacija je Artificer, kar pomeni specialist za ubijalske pasti, ki celo bojišče v hipu spremeni v smrtonosno past. Pa še najbolj zabaven član skupine je s svojimi ciničnimi pripombami.
Če pa zgodba zahteva pa Solas odstopi mesto kateremu drugemu članu izmed deveterice spremljevalcev. Nekateri questi so dostopni samo s točno določenim spremljevalcem.
Mavrik ::
Ne vem no, meni je na "Hard" bistveno lažji kot Origins in večino problemov mam preprosto z retardiranim AI, ki ne zna dobro izkoriščati sposobnosti (kljub nastavitvam). Kritika leti predvsem na totalno neuporaben "taktični' pogled, saj se kamera konstantno zatika in se ne da dobro dajati ukazov vsem :/
The truth is rarely pure and never simple.
Izi ::
111111111111 je izjavil:
Tole mi zveni naporen špil.Ne, ravno nasprotno. Zelo zabavna igra je. Bistvo pa je odlična zgodba. Edino kar izstopa je izredna dolžina.
111111111111 je izjavil:
Na cca. kolko procentih si Izi?Nimam pojma, nikjer nisem opazil zabeleženih nobenih procentov. Beleži se samo število preigranih ur.
Rekel bi, da sem na manj kot četrtini, ampak igram lepo počasi in z užitkom.
scipascapa ::
Pa sej ne moreš verjeti, več kot 10 dni čakam na PS4 iz Anglije, potem pa pride "zjeban" ovitek jao jao jao.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
oo7 ::
Kako pa ločiš glavni quest od stranskega? Tisti quest, ki dobiš v war room je glavni?
Zdaj sem igral ene 2 ure v Fereldenu kaj se najbolj splača prvo postavit kampe pap otem delat misije?
Zdaj sem igral ene 2 ure v Fereldenu kaj se najbolj splača prvo postavit kampe pap otem delat misije?
Izi ::
Kako pa ločiš glavni quest od stranskega? Tisti quest, ki dobiš v war room je glavni?
Zdaj sem igral ene 2 ure v Fereldenu kaj se najbolj splača prvo postavit kampe pap otem delat misije?
Pritisneš "J" za Journal. Tam so vsi trenutni questi.
Glavni questi so čisto na vrhu označeni z Inkvizicija,
takoj pod njim so questi od spremljevalcev,
potem pa so še questi za vsako ozemlje posebej.
Dvojni klik na nek quest ga označi za trenutno aktivnega in ga lahko spremljaš na desni strani ekrana.
Za queste, ki so že na voljo ni treba iti v War Room. Samo pritisneš "M" za zemljevid in potem zgoraj izbereš Svetovni zemljevid in lahko takoj odpotuješ kamorkoli kjer si že bil. Za aktivni quest ti tudi kaže kam moraš iti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Kako pa ločiš glavni quest od stranskega? Tisti quest, ki dobiš v war room je glavni?
Zdaj sem igral ene 2 ure v Fereldenu kaj se najbolj splača prvo postavit kampe pap otem delat misije?
Pritisneš "J" za Journal. Tam so vsi trenutni questi.
Glavni questi so čisto na vrhu označeni z Inkvizicija,
takoj pod njim so questi od spremljevalcev,
potem pa so še questi za vsako ozemlje posebej.
Dvojni klik na nek quest ga označi za trenutno aktivnega in ga lahko spremljaš na desni strani ekrana.
Za queste, ki so že na voljo ni treba iti v War Room. Samo pritisneš "M" za zemljevid in potem zgoraj izbereš Svetovni zemljevid in lahko takoj odpotuješ kamorkoli kjer si že bil. Za aktivni quest ti tudi kaže kam moraš iti.
Hvala Izi
Se splača prvo preigrati Ferelden pa potem iti kam drugam, ker je res velika mapa
Izi ::
Se splača prvo preigrati Ferelden pa potem iti kam drugam, ker je res velika mapa
Ferelden in Orlais sta dve kraljevini v katerih poteka igra in igramo hkrati preko obeh dežel in tudi zgodba skače sem in tja. Ne moreš ti igrati samo v eni kraljevini.
Preko obeh dežel je 13 večjih lokacij, in še nekaj manjših namenjenih samo zgodbi. Zgodba te kar lepo po vrsti pelje od lažjih ozemelj k težjim.
Ko prideš na neko novo ozemlje je najbolje da na njem opraviš vse kar je mogoče, ko se ne da nič več pa spet preklopiš na glavni quest, ki te vodi naprej.
Hinterlands, ki je prva večja lokacija na katerega pridemo se nam na začetku zdi velika, ampak ta ni največja izmed teh 13. ključnih lokacij.
Daleč največja lokacija je Hissing Wastes, ki je čisto na koncu zgodbe. Pa tudi ostale niso kaj dosti manjše od Hinterlandsa.
Razen treh lokacij (Haven, Val Royeaux in Skyhold), ki nimajo sovražnikov in so dokaj majhna, vsako od ostalih 10 lokacij potrebuje nekje med 10 in 20 ur da opravimo tiste najbolj nujne osnovne zadeve, kot so kampi, astrariumi in shardsi.
ahac ::
Dobro, da Izi objavil tole:
Jaz sem v Exalted Plains prišel šele pri lvl 17, pa še to ne bi, če ne bi videl tega seznama. Je pa zanimivo, ker se je zgodil že en story dogodek, ki se pri lvl 10 še ne bi in sem imel v pogovoru opcije o tem.
Haven: 1+ (1-4)
Hinterlands: 2+ (4-7, 8-12)
Val Royeaux: 4+ (4-6)
Storm Coast: 5+ (7-11, 13-15)
Fallow Mire: 8+ (8-10, 12-15)
Forbidden Oasis: 8+ (8-12, 5-15, 18-20)
Skyhold: 10+
Crestwood: 10+ (10-13)
Western Approach: 10+ (10-14)
Exalted Plains: 10+ (10-16)
Emerald Graves: 12+ (14-20)
Emprise du Lion: 16+ (16-22)
Hissing Wastes: 16+ (19-23)
Jaz sem v Exalted Plains prišel šele pri lvl 17, pa še to ne bi, če ne bi videl tega seznama. Je pa zanimivo, ker se je zgodil že en story dogodek, ki se pri lvl 10 še ne bi in sem imel v pogovoru opcije o tem.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zmajc ::
Kaj je point da ima igra neskončne hektarje površin? Je sploh kaka motivacija da greš tja? Si nagajen za raziskovanje? So kaki skrivnostni predmeti ki jih lahko najdeš ali kaj podobnega?
ahac ::
Je sploh kaka motivacija da greš tja? Si nagajen za raziskovanje? So kaki skrivnostni predmeti ki jih lahko najdeš ali kaj podobnega?
Saj tolk ogromno spet ni, ampak imaš pa queste skoraj povsod, z raziskovanjem se pa tudi najde dost stvari (upgradi za skille in statse, wood in stone za upgrade Skyholda, materiali za crafting, zmaji za ubit, itd.). Včasih moraš tudi nazaj v Skyhold, da unlockaš dostop do novega dela območja (naročiš vojski, da ti zgradijo most, itd..).
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Mavrik ::
Na žalost je tudi bistveno preveč crappy MMORPG stranskih misij tipa "pojdi tja, poberi 15 random stvari, pridi nazaj da dobiš mal influenca in to je to". Zgleda da se od ekipe Mass Effecta niso niti malo naučili kako se dela dobre stranske misije :/
The truth is rarely pure and never simple.
Izi ::
Lokacije so sicer precej velike, ampak se na vsakih 100 metrov nekaj dogaja, tako da nikoli ni dolgčas in je vedno užitek raziskovati.
Pa tako lepih in zanimivih pokrajin do sedaj še nisem videl nikjer. Povsod je polno kanjonov, prepadov in podobnih preprek, da je pravi izziv priti na neko lokacijo. Čeprav imaš označeno točno mesto 100 metrov naprej je včasih potrebno precej iznajdljivosti in iskanja, da uspeš priti oziroma priplezati tja.
Ne samo, da gredo lokacije daleč v širino in dolžino, ampak imajo vse tudi veliko globino. Med najvišjim hribčkom in najnižjim kanjonom je lahko tudi kilometer razlike v globino.
Večina lokacij je pravzaprav 3D labirintov.
Prav noben quest med okoli 300, ki sem jih naredil do sedaj ni bil v stilu naberi neko določeno količino nečesa. So sicer v vsakem kampu neskončni requisition questi, ki te za meterial nagradijo z Power točkami, ampak tiste nima smisla delati. Jaz jih ne štejem med queste in tudi igra jih ne šteje med queste.
Kar se pa tiče zakaj je potrebno temeljito raziskovanje ozemlja pa je razlogov več:
Zmaji - Zmaji so en bistvenih delov te igre. Jih je 10, menda na vsaki večji lokaciji po eden. To so šefi te igre, ampak problem je, da se skrivajo pred nami. Samo na prvi lokaciji je zmaj prosto dostopen, na vseh ostalih lokacijah pa je vedno na področjih do katerih nimamo dostopa in so potrebne cele quest linije in precej raziskovanja, da pridemo do njih. Vsak naslednji je močnejši, odmetavajo pa bogovsko robo Zadnji Zmaj je boss vseh bossov, tudi v zgodbi.
Shards - Verjetno najbolj bistven del igre. Shardsov ne moremo najti naključno, ampak jih je treba prav vse najprej najti skozi tiste lobanje na stojalih in šele potem se pojavijo na zemljevidu. Priti do vsakega posameznega delčka pa je pravi izziv. Shardsov je po moje okoli 150, najti pa je potrebno prav vse do zadnjega, da jih izkoristiš in si prisvojiš božanske moči, ki jih skrivajo.
V War Room prevzameš quest "Skrivnost Shardsov" ali nekaj takega in te odpelje na novo ozemlje "Forbidden Oasis". Ta prepovedana oaza sicer ni hudo veliko področje, je pa zelo komplicirano kam priti, saj je oaza pravzaprav velikanska luknja sredi puščave. Na koncu, ko vse raziščeš, odkriješ Temple of Pride. To je starodavni tempelj poln starodavne magije in seveda zaklenjenih vrat. Shardsi pa so pravzaprav ključi, ki odpirajo ta vrata.
V tem templju se skriva nepredstavljivo bogastvo, golda je na kupe, oprema je najboljša v igri, pa iz starih sarkofagov se vate preseli permanentna elementarna zaščita pri vsakem ki ga odpreš.
Dobivaš permanentno Fire, Cold, Spirith in na koncu še Lightnig zaščito. Če hočeš biti na koncu bogovsko zaščiten pred vso magijo in najbolje možno opremljen potem je iskanje Shardsov nujno.
Astrariums - Čudne starodavne naprave, ki so mislim da po tri na vsaki lokaciji. Pri vsaki moraš rešiti zanimivo uganko z ozvezdji. Če vse tri najprej najdeš in potem uspešno rešiš se povežejo med seboj in ti odklenejo posebno podzemno zakladnico, ki je na vsaki lokaciji. Notri je ponavadi najboljša oprema na posamezni lokaciji. Vedno je vsaj eden legendarni (vijolični) predmet.
Je še kar nekaj dobrih razlogov za raziskovanje, ampak te trije se meni zdijo nekako bistveni in brez njih nikakor nisi končal igre.
Pa seveda popravilo in nadgrajevanje svojega gradu Skyhold, ki je na začetku napol podrt, tudi ne bo šlo brez temeljitega raziskovanja vseh ozemelj.
Pa tako lepih in zanimivih pokrajin do sedaj še nisem videl nikjer. Povsod je polno kanjonov, prepadov in podobnih preprek, da je pravi izziv priti na neko lokacijo. Čeprav imaš označeno točno mesto 100 metrov naprej je včasih potrebno precej iznajdljivosti in iskanja, da uspeš priti oziroma priplezati tja.
Ne samo, da gredo lokacije daleč v širino in dolžino, ampak imajo vse tudi veliko globino. Med najvišjim hribčkom in najnižjim kanjonom je lahko tudi kilometer razlike v globino.
Večina lokacij je pravzaprav 3D labirintov.
Prav noben quest med okoli 300, ki sem jih naredil do sedaj ni bil v stilu naberi neko določeno količino nečesa. So sicer v vsakem kampu neskončni requisition questi, ki te za meterial nagradijo z Power točkami, ampak tiste nima smisla delati. Jaz jih ne štejem med queste in tudi igra jih ne šteje med queste.
Kar se pa tiče zakaj je potrebno temeljito raziskovanje ozemlja pa je razlogov več:
Zmaji - Zmaji so en bistvenih delov te igre. Jih je 10, menda na vsaki večji lokaciji po eden. To so šefi te igre, ampak problem je, da se skrivajo pred nami. Samo na prvi lokaciji je zmaj prosto dostopen, na vseh ostalih lokacijah pa je vedno na področjih do katerih nimamo dostopa in so potrebne cele quest linije in precej raziskovanja, da pridemo do njih. Vsak naslednji je močnejši, odmetavajo pa bogovsko robo Zadnji Zmaj je boss vseh bossov, tudi v zgodbi.
Shards - Verjetno najbolj bistven del igre. Shardsov ne moremo najti naključno, ampak jih je treba prav vse najprej najti skozi tiste lobanje na stojalih in šele potem se pojavijo na zemljevidu. Priti do vsakega posameznega delčka pa je pravi izziv. Shardsov je po moje okoli 150, najti pa je potrebno prav vse do zadnjega, da jih izkoristiš in si prisvojiš božanske moči, ki jih skrivajo.
V War Room prevzameš quest "Skrivnost Shardsov" ali nekaj takega in te odpelje na novo ozemlje "Forbidden Oasis". Ta prepovedana oaza sicer ni hudo veliko področje, je pa zelo komplicirano kam priti, saj je oaza pravzaprav velikanska luknja sredi puščave. Na koncu, ko vse raziščeš, odkriješ Temple of Pride. To je starodavni tempelj poln starodavne magije in seveda zaklenjenih vrat. Shardsi pa so pravzaprav ključi, ki odpirajo ta vrata.
V tem templju se skriva nepredstavljivo bogastvo, golda je na kupe, oprema je najboljša v igri, pa iz starih sarkofagov se vate preseli permanentna elementarna zaščita pri vsakem ki ga odpreš.
Dobivaš permanentno Fire, Cold, Spirith in na koncu še Lightnig zaščito. Če hočeš biti na koncu bogovsko zaščiten pred vso magijo in najbolje možno opremljen potem je iskanje Shardsov nujno.
Astrariums - Čudne starodavne naprave, ki so mislim da po tri na vsaki lokaciji. Pri vsaki moraš rešiti zanimivo uganko z ozvezdji. Če vse tri najprej najdeš in potem uspešno rešiš se povežejo med seboj in ti odklenejo posebno podzemno zakladnico, ki je na vsaki lokaciji. Notri je ponavadi najboljša oprema na posamezni lokaciji. Vedno je vsaj eden legendarni (vijolični) predmet.
Je še kar nekaj dobrih razlogov za raziskovanje, ampak te trije se meni zdijo nekako bistveni in brez njih nikakor nisi končal igre.
Pa seveda popravilo in nadgrajevanje svojega gradu Skyhold, ki je na začetku napol podrt, tudi ne bo šlo brez temeljitega raziskovanja vseh ozemelj.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Danes so prišli novi AMD Catalyst Omega Windows driverji verzija 14.12.
(Uradno potrjeni driverji, ne kakšna beta)
Pa Bioware je včeraj napovedal, da danes pride Patch 2 za igro.
Za vse platforme razen za Xbox One.
Menda bo velik popravek, ki bo igro popravil ne vseh področjih:
Stability – Various crashes, freezes, audio/voice glitches, and many stability improvements.
Gameplay – Conversations, quests, plot states, combat, UI, camera, controls, follower/enemy AI and path finding, exploits, radar, and search.
Multiplayer – In addition to some of the gameplay improvements listed above, multiplayer fixes also cover areas such as animations, game mode bugs, stat reporting, and stability/crash fixes.
PC – Numerous control & UI fixes, fixes to some hitching, improved Mantle performance, graphical glitches.
"Danes" je kot ponavadi mišljen za Ameriko, tako da Evropejci popravek verjetno dobimo zvečer ali šele ponoči.
(Uradno potrjeni driverji, ne kakšna beta)
Pa Bioware je včeraj napovedal, da danes pride Patch 2 za igro.
Za vse platforme razen za Xbox One.
Menda bo velik popravek, ki bo igro popravil ne vseh področjih:
Stability – Various crashes, freezes, audio/voice glitches, and many stability improvements.
Gameplay – Conversations, quests, plot states, combat, UI, camera, controls, follower/enemy AI and path finding, exploits, radar, and search.
Multiplayer – In addition to some of the gameplay improvements listed above, multiplayer fixes also cover areas such as animations, game mode bugs, stat reporting, and stability/crash fixes.
PC – Numerous control & UI fixes, fixes to some hitching, improved Mantle performance, graphical glitches.
"Danes" je kot ponavadi mišljen za Ameriko, tako da Evropejci popravek verjetno dobimo zvečer ali šele ponoči.
oo7 ::
Inqustition perks sem dobil zdaj z svojim ustvarjenim igralcem, ki več ali manj igram samo z njim. Zdaj če bi igral npr s Casandro bi tudi ona to dobila ali je to samo za moj lik?
Pa še zanima me ali se, da kje nastavit, da ti sami izberejo najboljšo opremo, da ne rabiš it vsakič, ko kaj pobereš gledat če je boljše kot imaš zdaj. Saj za enega ni problem ampak za štiri je pa kar zamudno.
Našel sem pa tudi dva zmeljevida v bistvu sliki, ki kažejo pot najbrž, do kakšnega zaklada. Sem našel sliko kjer je slap in z rdečo narisana pot samo nikjer ne najdem tega
Pa še zanima me ali se, da kje nastavit, da ti sami izberejo najboljšo opremo, da ne rabiš it vsakič, ko kaj pobereš gledat če je boljše kot imaš zdaj. Saj za enega ni problem ampak za štiri je pa kar zamudno.
Našel sem pa tudi dva zmeljevida v bistvu sliki, ki kažejo pot najbrž, do kakšnega zaklada. Sem našel sliko kjer je slap in z rdečo narisana pot samo nikjer ne najdem tega
Izi ::
Izdali so še Hotfix za PC verzijo, ker je bila v Patch 2 ena napaka, ki je kvaliteto Shaderjev postavila na "low" ne glede na naše grafične nastavitve. Posledica so bile plastične in močno svetleče lase, in na splošno ne najlepša slika.
Sedaj je to popravljeno in slika je spet kot se šika.
Kar se pa tiče Patch 2 sem pa močno zadovoljen:
- Najbolj so izboljšali "Search" funkcijo na tipki "V", ki sedaj vse kar najde pokaže tudi na našem Radarju oziroma minimapi. Velikanska sprememba na bolje. Prej je samo zapiskalo, jaz pa še vedno nisem nič našel.
- Pa tipka "F" za pobiranje predmetov in splošno interakcijo je tudi močno izboljšana in deluje malenkost dlje kot prej. Prej je bila cela umetnost pobrati nek predmet, ko si se moral postavili precej natančno in blizu, sedaj pa je pobiranje postalo precej rutinsko opravilo tako kot v RPG mora biti.
- Pa naši spremljevalci so opazno bolj spretni pri sledenju našemu glavnemu liku. Prej so se vedno kam zataknili ali pa so ti nehali slediti, če si skočil kam pregloboko ali plezal po kakšnih težavnih stenah. Sedaj so večinoma takoj za menoj ne glede po kako težavnem terenu se prebijam.
Malo manj dobro:
- Malo so povečali frekvenco pogovorov med našimi spremljevalci, kar pa ni ravno dobro. Posledica sedaj je, da večkrat slišimo ene in iste pogovore. Še posebno če imamo s seboj vedno iste spremljevalce.
Je še na desetine popravkov, ampak tisti niso opazni.
Na primer Mantle so še malo izpilili, čeprav je bil že prej boljši od DirectX. Prej mi je Mantle delal okoli 10%, hitreje sedaj pa je že 30% hitrejši od DirectX 11, kar je pa že močno opazna razlika.
Bistvo pa je, da Mantle precej dobro drži dokaj enakomeren FPS, medtem ko mi na DirectX 11 le ta ves čas precej skače.
Skratka Mantle je neprimerljivo boljši od DirectX 11, je pa seveda treba imeti grafično, ki ga dobro podpira.
Če kdo še ne ve kako prikazati FPS v igri v zgornjem desnem kotu.
Odpreš konzolo s tisto posebno tipko spodaj pod Esc in levo od 1 in vpišeš:
PerfOverlay.DrawFps 1
Sedaj je to popravljeno in slika je spet kot se šika.
Kar se pa tiče Patch 2 sem pa močno zadovoljen:
- Najbolj so izboljšali "Search" funkcijo na tipki "V", ki sedaj vse kar najde pokaže tudi na našem Radarju oziroma minimapi. Velikanska sprememba na bolje. Prej je samo zapiskalo, jaz pa še vedno nisem nič našel.
- Pa tipka "F" za pobiranje predmetov in splošno interakcijo je tudi močno izboljšana in deluje malenkost dlje kot prej. Prej je bila cela umetnost pobrati nek predmet, ko si se moral postavili precej natančno in blizu, sedaj pa je pobiranje postalo precej rutinsko opravilo tako kot v RPG mora biti.
- Pa naši spremljevalci so opazno bolj spretni pri sledenju našemu glavnemu liku. Prej so se vedno kam zataknili ali pa so ti nehali slediti, če si skočil kam pregloboko ali plezal po kakšnih težavnih stenah. Sedaj so večinoma takoj za menoj ne glede po kako težavnem terenu se prebijam.
Malo manj dobro:
- Malo so povečali frekvenco pogovorov med našimi spremljevalci, kar pa ni ravno dobro. Posledica sedaj je, da večkrat slišimo ene in iste pogovore. Še posebno če imamo s seboj vedno iste spremljevalce.
Je še na desetine popravkov, ampak tisti niso opazni.
Na primer Mantle so še malo izpilili, čeprav je bil že prej boljši od DirectX. Prej mi je Mantle delal okoli 10%, hitreje sedaj pa je že 30% hitrejši od DirectX 11, kar je pa že močno opazna razlika.
Bistvo pa je, da Mantle precej dobro drži dokaj enakomeren FPS, medtem ko mi na DirectX 11 le ta ves čas precej skače.
Skratka Mantle je neprimerljivo boljši od DirectX 11, je pa seveda treba imeti grafično, ki ga dobro podpira.
Če kdo še ne ve kako prikazati FPS v igri v zgornjem desnem kotu.
Odpreš konzolo s tisto posebno tipko spodaj pod Esc in levo od 1 in vpišeš:
PerfOverlay.DrawFps 1
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
scipascapa je izjavil:
Kaj pa za PS4?Kaj kaj? V tem vprašanju nekaj manjka, se ti ne zdi. Kako naj vemo kaj te zanima glede PS4?
Če misliš Patch 2 je le ta na voljo tudi za PS4. Edino za Xbox One ga še ni.
Če pa misliš prikaz števila slik na sekundo pa to pri konzolah nima smisla, ker imajo vedno zaklenjen fps. Dragon Age Inquisition na konzolah je zaklenjen na 30 fps.
Izi ::
SPOILER
Tako divje dobre zgodbe pa že dolgo nisem igral. Niti v sanjah nisem pričakoval, da bi bil lahko en izmed mojih najbližjih spremljevalcev in soborcev, v resnici lažnivec in morilec
V taki igri se človek kar precej naveže na vsak lik posebej. Sem tako neprijetno presenečen da sploh ne vem ali naj barabo rešim iz zapora, kjer čaka na usmrtitev. Sem upal, da gre za kakšno pomoto, kot je to običajno v takih igrah, ampak je vse res
Tako divje dobre zgodbe pa že dolgo nisem igral. Niti v sanjah nisem pričakoval, da bi bil lahko en izmed mojih najbližjih spremljevalcev in soborcev, v resnici lažnivec in morilec
V taki igri se človek kar precej naveže na vsak lik posebej. Sem tako neprijetno presenečen da sploh ne vem ali naj barabo rešim iz zapora, kjer čaka na usmrtitev. Sem upal, da gre za kakšno pomoto, kot je to običajno v takih igrah, ampak je vse res
Izi ::
Ampak pirati ne bodo imeli Dragon Keepa, ki pa je kar eden ključnih elementov, da zgradiš "pravi svet".
Neverjetno kako se prav vse odločitve iz obeh prejšnjih delov vpletajo v tretjo zgodbo. Celo tako, da praktično vsak igralec igra v popolnoma drugačnem svetu z drugimi liki.
Skozi dva dela smo odločali kdo bo živel in kdo ne, kdo bo prevzel vodilna mesta posameznih dežel in celo kralje smo sami nastavljali. Sedaj igramo v tem svetu, ki smo ga ustvarili.
Srečal sem že večino likov iz prejšnjih delov. Oba glavna junaka iz prejšnjih delov sta še vedno tu, če sta seveda preživela.
Alistair je tudi tukaj, če je preživel in lahko je Grey Warden ali pa Kralj, odvisno kam smo ga nastavili.
Pa Morrigan je tudi že v mojem gradu in v moji zgodbi je s seboj pripeljala sina, ki ga ima z mojim prvim junakom. Ta sin je tempirana bomba saj ima dušo mogočnega Archdemona iz prvega dela, česar pa moj trenutni junak sploh ne ve. Otrok je trenutno star okoli 10 let in se že precej čudno obnaša in ima precej nenavadne sposobnosti. In igra se na mojem grajskem dvorišču. Morrigan ni videti zaskrbljena, ampak moj junak bi bil, če bi vedel resnico
Skratka hočem povedati, da če hočeš dojeti vse epske razsežnosti zgodbe je treba poznati zgodbo prvega in drugega dela. Kdor je začel s tretjim delom bo prikrajšan za marsikaj.
Je popolnoma enako kot če bi Mass Effect zgodbo začel igrati s tretjim delom. Bolj malo bi ti bilo jasno.
Sem ravno dosegel 100 preigranih ur, sem level 18 ,in po zemljevidu sodeč sem šele nekje na okoli 40% igre.
Vsakič ko se vrnem v Skyhold ima večina glavnih likov kakšno prošnjo, zahtevo ali osebno missijo, ki zahteva mojo pomoč. Moj junak pa nikogar ne zavrne
Neverjetno kako se prav vse odločitve iz obeh prejšnjih delov vpletajo v tretjo zgodbo. Celo tako, da praktično vsak igralec igra v popolnoma drugačnem svetu z drugimi liki.
Skozi dva dela smo odločali kdo bo živel in kdo ne, kdo bo prevzel vodilna mesta posameznih dežel in celo kralje smo sami nastavljali. Sedaj igramo v tem svetu, ki smo ga ustvarili.
Srečal sem že večino likov iz prejšnjih delov. Oba glavna junaka iz prejšnjih delov sta še vedno tu, če sta seveda preživela.
Alistair je tudi tukaj, če je preživel in lahko je Grey Warden ali pa Kralj, odvisno kam smo ga nastavili.
Pa Morrigan je tudi že v mojem gradu in v moji zgodbi je s seboj pripeljala sina, ki ga ima z mojim prvim junakom. Ta sin je tempirana bomba saj ima dušo mogočnega Archdemona iz prvega dela, česar pa moj trenutni junak sploh ne ve. Otrok je trenutno star okoli 10 let in se že precej čudno obnaša in ima precej nenavadne sposobnosti. In igra se na mojem grajskem dvorišču. Morrigan ni videti zaskrbljena, ampak moj junak bi bil, če bi vedel resnico
Skratka hočem povedati, da če hočeš dojeti vse epske razsežnosti zgodbe je treba poznati zgodbo prvega in drugega dela. Kdor je začel s tretjim delom bo prikrajšan za marsikaj.
Je popolnoma enako kot če bi Mass Effect zgodbo začel igrati s tretjim delom. Bolj malo bi ti bilo jasno.
Sem ravno dosegel 100 preigranih ur, sem level 18 ,in po zemljevidu sodeč sem šele nekje na okoli 40% igre.
Vsakič ko se vrnem v Skyhold ima večina glavnih likov kakšno prošnjo, zahtevo ali osebno missijo, ki zahteva mojo pomoč. Moj junak pa nikogar ne zavrne
Tezaab ::
Vprasanje za vse, ki imate spil: ste kupili standardno ali digital deluxe verzijo?
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
Zmajc ::
Ampak pirati ne bodo imeli Dragon Keepa, ki pa je kar eden ključnih elementov, da zgradiš "pravi svet".
Neverjetno kako se prav vse odločitve iz obeh prejšnjih delov vpletajo v tretjo zgodbo. Celo tako, da praktično vsak igralec igra v popolnoma drugačnem svetu z drugimi liki.
Skozi dva dela smo odločali kdo bo živel in kdo ne, kdo bo prevzel vodilna mesta posameznih dežel in celo kralje smo sami nastavljali. Sedaj igramo v tem svetu, ki smo ga ustvarili.
Srečal sem že večino likov iz prejšnjih delov. Oba glavna junaka iz prejšnjih delov sta še vedno tu, če sta seveda preživela.
Alistair je tudi tukaj, če je preživel in lahko je Grey Warden ali pa Kralj, odvisno kam smo ga nastavili.
Pa Morrigan je tudi že v mojem gradu in v moji zgodbi je s seboj pripeljala sina, ki ga ima z mojim prvim junakom. Ta sin je tempirana bomba saj ima dušo mogočnega Archdemona iz prvega dela, česar pa moj trenutni junak sploh ne ve. Otrok je trenutno star okoli 10 let in se že precej čudno obnaša in ima precej nenavadne sposobnosti. In igra se na mojem grajskem dvorišču. Morrigan ni videti zaskrbljena, ampak moj junak bi bil, če bi vedel resnico
Skratka hočem povedati, da če hočeš dojeti vse epske razsežnosti zgodbe je treba poznati zgodbo prvega in drugega dela. Kdor je začel s tretjim delom bo prikrajšan za marsikaj.
Je popolnoma enako kot če bi Mass Effect zgodbo začel igrati s tretjim delom. Bolj malo bi ti bilo jasno.
Sem ravno dosegel 100 preigranih ur, sem level 18 ,in po zemljevidu sodeč sem šele nekje na okoli 40% igre.
Vsakič ko se vrnem v Skyhold ima večina glavnih likov kakšno prošnjo, zahtevo ali osebno missijo, ki zahteva mojo pomoč. Moj junak pa nikogar ne zavrne
Kot lastnik DA1 se lahko čisto komot prijavim v dragon keep ter not vnesem podatke o mojih DA1 in DA2 odločitvah ter na koncu imam opcijo za export za DA:I ...
Izi ::
Vprasanje za vse, ki imate spil: ste kupili standardno ali digital deluxe verzijo?Standardno seveda, saj je edino ta na voljo pri poceni prodajalcih. Delux verzija je na voljo samo direkt iz Origina in je svinjsko draga. Dobiš pa tako ali tako samo nekaj boljše opreme.
Kot lastnik DA1 se lahko čisto komot prijavim v dragon keep ter not vnesem podatke o mojih DA1 in DA2 odločitvah ter na koncu imam opcijo za export za DA:I ...Ja, v Dragon Keep se prijaviš z Origin računom. Ne rabiš nobene igre.
Ampak tistih nastavitev v piratsko verzijo nikakor ne boš mogel spraviti. Nastavitve se nikamor ne prenesejo, ampak jih igra ob začetku sama potegne iz Originovega serverja. Pirati pravijo, da je edina možnost, da imaš prijatelja z originalom, ki nastavi tvoje odločitve in nato z njimi začne igro in shrani pozicijo. Tisti "save" pa nato prinese tebi in ti nadaljuješ z njim. Tako sem jaz slišal. Me pa niti ne zanima
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Zmajc ::
Saj mene tudi ne .. igre ne mislim igrati še dolgo, mogoče ko jo bojo šenkavali za 5€. Mam dovolj drugih strupov. ;)
Tezaab ::
Vprasanje za vse, ki imate spil: ste kupili standardno ali digital deluxe verzijo?Standardno seveda, saj je edino ta na voljo pri poceni prodajalcih. Delux verzija je na voljo samo direkt iz Origina in je svinjsko draga. Dobiš pa tako ali tako samo nekaj boljše opreme.
Poceni prodajalcih kot npr.? g2a.com? (sprasujem, ker sem do sedaj prakticno vedno nabavljal digitalno distribuirane spile pri zaloznikih, pa ne poznam prav dobro raznih stacun s popusti)
sisemen: "Inženirstvo je v nenehni tekmi z vesoljem. Trudi se izdelati
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
tehnologijo, ki je odporna na idiote, vesolje pa se trudi izdelati vedno
hujše idiote. In vesolje zmaguje."
yoco ::
Danes začel igrati in zaenkrat mi je kar všeč! Me pa moti da so "loading time" res dooolg nalaga! Pa malo se mi zdi minimapa čudna. Lahk bi jo bolje naredil!
oo7 ::
Mene najbolj moti inventorij namesto, da bi bilo za vsakega posebej je vse zmešano. Tistemu tisti meč ne paše drugemu to ne paše tretjetmu spet to ne paše
Še bolj me pa moti, ker imam non stop poven inventori in, ko grem prodajat sploh ne piše kdo kaj uporablja trenutno in prodam dve stvari in potem moram it gledat kaj lahko prodam in spet nazaj k trgovcu vse skupaj zamudno in moreče. Imam pa tudi en kup opreme, ki je sploh še ne morem uporabljat.
Še bolj me pa moti, ker imam non stop poven inventori in, ko grem prodajat sploh ne piše kdo kaj uporablja trenutno in prodam dve stvari in potem moram it gledat kaj lahko prodam in spet nazaj k trgovcu vse skupaj zamudno in moreče. Imam pa tudi en kup opreme, ki je sploh še ne morem uporabljat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
M-Power, mogoče RPG-ji niso najbolj zate
Inventar sploh ni zmešan. Na vrhu imaš gumbke, ki filtrirajo robo in ti prikažejo samo želeno.
Pri orožjih lahko filtriraš 1H, 2H, staffe, nože, loke in ščite. Enako pri oklepih, ki so razdeljeni na čelade, lahke, srednje in težke.
Upravljanje je povsem enostavno.
Najprej izbereš enega svojega spremljevalca. Na primer Solasa.
Potem greš na orožja in klikneš filter samo za čarobne palice. Vidiš katero uporablja trenutno in katere palice imaš v inventarju. Ostale robe ne vidiš.
Potem primerjaš če je katera boljša od njegove trenutne, če ne jo kar takoj vržeš med "Valuables". Razen če misliš, da jo bo lahko še kdo drug uporabil.
Potem preklopiš še na obleke in najprej klikneš na čelade, preveriš če imaš katero boljšo in nato še na lahke obleke in spet preveriš.
Vse kar ne rabiš sproti meči v "Valuables".
Proceduro ponoviš za vsak lik izmed desetih oziroma kolikor jih že imaš. Na koncu pa greš do prodajalca in prodaš vse "Valuables".
"Valuables" so v tej igri pravzaprav isto kot pri ostalih RPG-ji oznaka "Junk" in lahko vse brez skrbi prodaš. Edino kar moraš paziti, da so na koncu spiska tudi trofeje (rumeni predmeti), ki pa jim moraš najprej odnesti svojemu raziskovalcu pošasti ker za njih dobiš precej XP in tiste Inquizicijske slave.
Trofeje so vedno povsem spodaj med "Valuables" in so rumene barve. Vse ostalo iz tega razdelka sproti prodajaš.
Že na potovanjih lahko sproti vse kar pobereš pregledaš in kar se ti zdi da ne rabiš sproti mečeš v "Valuables".
Kasneje v igri že na pamet veš do koliko DPS so prilezla posamezna orožja in do koliko zaščite posamezne obleke in lahko za večino loota takoj oceniš ali je primeren za kakšno nadgradnjo ali pa takoj sodi v "Valuables".
Jaz opremljam vseh 10 za boj sposobnih likov. Sproti vem, da na primer čarobne palice, ki imajo manj kot 100 DPS takoj letijo v "Valuables", isto noži, ki imajo manj kot 200 DPS in tudi za ostala orožja in obleke si pač zapomniš tisto mejno številko ali pa si jo pač zapišeš na en listek.
Pri RPG igrah je kakšen listek kamor si zapisuješ pomembne številke še vedno nujen. Včasih si pri vsakem RPG-ju rabil cel zvezek, kamor si si risal zemljevide in pisal opombe, ampak ti časi so (na žalost) minili. Listek pa še vedno prav pride
Inventar sploh ni zmešan. Na vrhu imaš gumbke, ki filtrirajo robo in ti prikažejo samo želeno.
Pri orožjih lahko filtriraš 1H, 2H, staffe, nože, loke in ščite. Enako pri oklepih, ki so razdeljeni na čelade, lahke, srednje in težke.
Upravljanje je povsem enostavno.
Najprej izbereš enega svojega spremljevalca. Na primer Solasa.
Potem greš na orožja in klikneš filter samo za čarobne palice. Vidiš katero uporablja trenutno in katere palice imaš v inventarju. Ostale robe ne vidiš.
Potem primerjaš če je katera boljša od njegove trenutne, če ne jo kar takoj vržeš med "Valuables". Razen če misliš, da jo bo lahko še kdo drug uporabil.
Potem preklopiš še na obleke in najprej klikneš na čelade, preveriš če imaš katero boljšo in nato še na lahke obleke in spet preveriš.
Vse kar ne rabiš sproti meči v "Valuables".
Proceduro ponoviš za vsak lik izmed desetih oziroma kolikor jih že imaš. Na koncu pa greš do prodajalca in prodaš vse "Valuables".
"Valuables" so v tej igri pravzaprav isto kot pri ostalih RPG-ji oznaka "Junk" in lahko vse brez skrbi prodaš. Edino kar moraš paziti, da so na koncu spiska tudi trofeje (rumeni predmeti), ki pa jim moraš najprej odnesti svojemu raziskovalcu pošasti ker za njih dobiš precej XP in tiste Inquizicijske slave.
Trofeje so vedno povsem spodaj med "Valuables" in so rumene barve. Vse ostalo iz tega razdelka sproti prodajaš.
Že na potovanjih lahko sproti vse kar pobereš pregledaš in kar se ti zdi da ne rabiš sproti mečeš v "Valuables".
Kasneje v igri že na pamet veš do koliko DPS so prilezla posamezna orožja in do koliko zaščite posamezne obleke in lahko za večino loota takoj oceniš ali je primeren za kakšno nadgradnjo ali pa takoj sodi v "Valuables".
Jaz opremljam vseh 10 za boj sposobnih likov. Sproti vem, da na primer čarobne palice, ki imajo manj kot 100 DPS takoj letijo v "Valuables", isto noži, ki imajo manj kot 200 DPS in tudi za ostala orožja in obleke si pač zapomniš tisto mejno številko ali pa si jo pač zapišeš na en listek.
Pri RPG igrah je kakšen listek kamor si zapisuješ pomembne številke še vedno nujen. Včasih si pri vsakem RPG-ju rabil cel zvezek, kamor si si risal zemljevide in pisal opombe, ampak ti časi so (na žalost) minili. Listek pa še vedno prav pride
Izi ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 21760 (336) | Gregor459 |
» | Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17167 (398) | Zmajc |
» | TOP 5 najprivlačnejšh ženskh likov v igrah (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16041 (11901) | tarasidiz |
» | PC igre 2014 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 23383 (16354) | yayo |
» | Dragon Age 2 (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 31720 (24970) | todman74 |