Forum » Pomoč in nasveti » Servis....
Servis....
joze ::
Moj TV je po dveh letih vdanega služenja na zgornjem robu zaslona začel kazati nekakšne sence:
Ker ima še mesec garancije sem ga odpeljal na servis in ga po treh dneh dobil nazaj. Na listu piše, da so menjali defekten panel in nadgradili programsko opremo. Seveda sem ga vesel pripeljal domov in ugotovil, da je napaka manj opazna, da pa se še vedno pojavlja(glej sence nad znakom mercator):
Glede na to, da je tista s programsko opremo precej lovska, ker sem imel popolnoma enako verzijo nameščeno že poprej sem skoraj prepričan, da panela niso menjali in so zgolj pritegnili kakšne vijake, da so napako omilili. Se motim?
Ker ima še mesec garancije sem ga odpeljal na servis in ga po treh dneh dobil nazaj. Na listu piše, da so menjali defekten panel in nadgradili programsko opremo. Seveda sem ga vesel pripeljal domov in ugotovil, da je napaka manj opazna, da pa se še vedno pojavlja(glej sence nad znakom mercator):
Glede na to, da je tista s programsko opremo precej lovska, ker sem imel popolnoma enako verzijo nameščeno že poprej sem skoraj prepričan, da panela niso menjali in so zgolj pritegnili kakšne vijake, da so napako omilili. Se motim?
joze ::
Nadaljevanje.....
Ker so se sence spet večale sem TV v ponedeljek spet odpeljal na uradni servis. Tam me je, sicer zelo prijazen, serviser prepričeval, da je to normalno in da je to class2 zaslon, pri katerem so take anomalije običajne.
Seznanil sem ga s tem, da to zagotovo ni običajno(zakaj so ga potem sploh popravljali?) in da želim imeti normalno delujoč TV. Potem je na nalog zapisal, da nisem zadovoljen s sliko in da bo na Samsung vprašal kako naprej, ker da so oni samo servis in o takih stvareh odloča Samsung direktno.
Zaenkrat še čakam odgovor, najbrž pa sta zgolj dve možnosti, ali menjava ali pa bodo tudi oni rekli, da je tako normalno.
Garancija je z današnjim dnem potekla....
Ker so se sence spet večale sem TV v ponedeljek spet odpeljal na uradni servis. Tam me je, sicer zelo prijazen, serviser prepričeval, da je to normalno in da je to class2 zaslon, pri katerem so take anomalije običajne.
Seznanil sem ga s tem, da to zagotovo ni običajno(zakaj so ga potem sploh popravljali?) in da želim imeti normalno delujoč TV. Potem je na nalog zapisal, da nisem zadovoljen s sliko in da bo na Samsung vprašal kako naprej, ker da so oni samo servis in o takih stvareh odloča Samsung direktno.
Zaenkrat še čakam odgovor, najbrž pa sta zgolj dve možnosti, ali menjava ali pa bodo tudi oni rekli, da je tako normalno.
Garancija je z današnjim dnem potekla....
RejZoR ::
Ravno zarad tega jezst ne maram Samsung robe. Samo zaradi nesposobnosti servisa pri nas. Za ta del je Philips špica. Servisov imaš po sloveniji kot dreka in ker Philips nekaj da nase je tud podpora vedno No.1. Vsaj iz mojih izkušenj.
Z LG robo tud nisem imel problemov, sicer sta samo 2 servisa ampak so bili do zdej vedno korektni. To, da te prepričujejo, da je normalno in da je "class 2" panel, koga to briga. Se pravi so te nategnili že ob nakupu, ker ti niso povedali, da je TV vbistvu en crap, ker ima drugorazredni panel.
Z LG robo tud nisem imel problemov, sicer sta samo 2 servisa ampak so bili do zdej vedno korektni. To, da te prepričujejo, da je normalno in da je "class 2" panel, koga to briga. Se pravi so te nategnili že ob nakupu, ker ti niso povedali, da je TV vbistvu en crap, ker ima drugorazredni panel.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
joze ::
No, saj se menda garancija podaljša za čas ko je aparat na servisu, pa tako ali tako ni nihče nič rekel glede garancije, ampak danes je točno dve leti od nakupa.
Drugače pa je točno ta servis tudi uradni pooblaščeni servis za LG.
Drugače pa je točno ta servis tudi uradni pooblaščeni servis za LG.
Furbo ::
Nima veze če je garancija potekla, tudi če zanemarimo vse ostalo, si ga pravočasno spravil na servis.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
...:TOMI:... ::
Rejzor, philips je prodal svoje ime neki no name firmi, ki zdaj pod njegovo znamko dela TVje itd. Jaz ne bi preveč hvalil zabavne elektronike, saj to je najmanj zanesljiva roba. Ravno tako lahko crkne bose, philips, lg ali pa B&O. Pri nakupu tudi nimam v mislih kam ga bom odpeljal na servis. Ni smiselno, da preplačaš zadevo, samo zaradi servisa. Pa ne hvalim korejcev, samo tako je.
Tomi
jJack ::
Garancija na Tv-je 2 leti na LCD monitorje 3 leta pri nekterih monitorjih se pa najde tudi samo 2 leti.
joze ::
Danes so me poklicali in me obvestili, da je Samsung odobril ponovno menjavo panela, ki naj bi bil zamenjan že pri prvem servisu.
Rad bi zgolj normalno delujoč TV, zato jim zaenkrat ne bom utrujal z vprašanji ki se mi porajajo. Naprimer zakaj pričakujejo, da bo ob drugi menjavi istega dela stvar kaj boljša. Sam sem skoraj 100% prepričan, da ob prvem servisu panel ni bil zamenjan. Kolikšna je sploh možnost, da bi imel tudi rezervni identično napako? Kaj v bistvu je panel? Je to cel zaslon?
Zdaj bom seveda sliko temeljito pregledal že ob prevzemu. Nadalnji postopki naj bi trajali 2 do 3 dni.
Rad bi zgolj normalno delujoč TV, zato jim zaenkrat ne bom utrujal z vprašanji ki se mi porajajo. Naprimer zakaj pričakujejo, da bo ob drugi menjavi istega dela stvar kaj boljša. Sam sem skoraj 100% prepričan, da ob prvem servisu panel ni bil zamenjan. Kolikšna je sploh možnost, da bi imel tudi rezervni identično napako? Kaj v bistvu je panel? Je to cel zaslon?
Zdaj bom seveda sliko temeljito pregledal že ob prevzemu. Nadalnji postopki naj bi trajali 2 do 3 dni.
Magic1 ::
Ker ti bodo menjali del, ti na le tega pripada leto garancije. Tako da če se v prihodnjem letu ponovi boš lahko nesel nazaj. Oni pa naj ti le dajo točno napisano, kaj vse so menjali.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | potisna kosilnica - katero kupit?Oddelek: Loža | 13184 (5403) | PrimozR |
» | Drag servis? (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 72695 (46639) | D3m |
» | 45 dni za resitev reklamacijeOddelek: Zvok in slika | 2387 (1750) | tt1024 |
» | Ram2 in problemi z garancijoOddelek: Loža | 7656 (6462) | [D]emon |
» | LCD tv in napaka pri osvetlevanju in neupoštevanje garancijeOddelek: Pomoč in nasveti | 7206 (6612) | kristjan26 |