» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
146 / 189
»»

recmajkemi ::

Po dolgem času se mi je zgodilo, da paket ni bil ustrezno označen in sem primoram plačati 2,9 EUR za ncp.
Dobil sem možnost plačila preko spleta... je znesek kaj drugačen če plačam ob prevzemu pošiljke? Na ceniku PS ne vidim posebej postavke.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

Zgodovina sprememb…

Motion ::

zna bit tisti 1E provizije

recmajkemi ::

Ahh, šele sedaj vidim. Preko spleta bi bilo 2,9 € tako bo pa 4,6 €. ;((
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

OK.d ::

OK.d je izjavil:

val46 je izjavil:

Kaj ima to veze? Pošiljka ni bila poslana s pošto, katero je kupec izbral. In po možnosti še dodatno plačal kak euro več za točno določeno dostavno službo.Oni so pa po vsej verjetnosti poslali z njim najcenejšo, pol naj se pa kupec jebe? Takim sam dat dispute, četudi dobiš kasneje zastojn. Ampak v tem primeru tega ne bo dobil, če ne bo plačal te naše poštne dajatve.

Za pošiljanje nisem nič dodatno plačal, ker je pisalo free shipping preko standarda.
Očitno prodajalec zavaja in pošilja preko China posta, piše pa standard pošiljanje.
Razmišljam kaj bi bilo najbolje nerediti ali sprejeti in plačati ali pa zavrniti in počakati teh 50 dni in takrat odpreti dispute.

Naredil sem to drugo oz. ignore in po 50 dneh še odprem dispute, upam da me bo dober rating rešil.
LPOK.d

hojnikb ::

Je kaka varjanta disputa shipping methoda k je enkrat paket vročen? Namreč naročil z aliexpress standard shipping, poslal z china post...
#brezpodpisa

dela ::

Meni že drugič združujejo artikle različnih prodajalcev, naročenih s Cainiao SE/SE Global in AE Saver, so vrgli pod isti tracking #. Naročil sem dva artikla s Cainiao, potem pa nalašč še enega z AE saver, tako da bom zdaj verjetno prva artikla dobil prej, kot bi sicer, pridejo skratka skupaj in dobijo bolj popolno sledenje.

Mogoče je to viable strategija za prišparat par centov, dolarjev, dni ali celo mesecev, če ima kateri prodajalec veliko doplačila za AE saver dostavo, enostavno pri tem naročiš Cainiao, potem pa isti dan naročiš pri drugem prodajalcu še nek drug artikel, ki ima AE saver dostavo poceni, pa imaš solidno možnost, da se Cainiao paketi prišlepajo zraven na AE saver? Oz. če že itak naročaš več artiklov, samo pri enem naročiš AE saver, pri ostalih pa Cainiao, če je ceneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dela ()

_ssd_sata ::

Lahko je tako v primeru:
4px picked up shipment.
Ali pa ne, ce je takole:
Yanwen Pickup scan
kjer je Nancheng utopija!
Vse tole je momentalno itak HU 35 dni.

Znida ::

Kaj se zgodi če naročim robo vredno več kot 150EUR poslano pa preko Aliexpress Standard preko HU? Na Aliexpressu vidim da mi davka ne zaračunajo. Ali potem pričakujem da bom plačal davek v Sloveniji ali kako gre to?

scipascapa ::

ree shping ali AliExpress Saver Shipping, da ne fašem 2,90€ ptt?

dela ::

scipascapa je izjavil:

ree shping ali AliExpress Saver Shipping, da ne fašem 2,90€ ptt?


Bolj natančno poglej, katerega dostavljalca ti nudijo pod "free shipping". AE Saver je tudi včasih free, ponavadi pa ne. Tu je pa seznam, s katerimi kurirji se pri nas izogneš dodatnim stroškom (od "verjetno sprejemljiva" navzdol je nevarnost, da bodo dodatni stroški).

omni-vor ::

Jaz iz Kitajske ne naročam več, ker od novembra lani naprej sem morda dobil 20% paketov. Vse ostalo je bilo kao dostavljeno v državo, a do mene nikoli prišlo. Ponavadi je še pisalo, da je bilo dostavljeno v nek kraj na drugem koncu Slovenije - skratka izmišljotine.

Zdaj sem hotel odpreti dispute za artikel, ki bi tudi moral že priti, ob nakupu je bila predvidena dostava v 3-4 tednih, no ta čas je že minil... odprem dispute, označim, da paketa nisem dobil in mi Aliexpress označi, da je predvidena dostava do 27.marca 2022 in šele potem lahko odprem dispute! WTF?!

Skratka Kitajci samo še nategujejo, dost jih imam.

Tudi paketi z dostavo preko EU skladišč v resnici nikoli niso bili dostavljeni. Dva sem celo dobil in sem opazil, da je bilo odposlano direktno iz Kitajske, ne pa iz EU. O času dostave pa raje sploh ne bom začel pisat...

OK.d ::

Nija žvaka za seljaka, eni imajo vsepovsod same težave.
Najprej preberi FAQ pri poslovanju z AE;)
LPOK.d

FoxKnox ::

Kdor se ne znajde na AE naj raje kupuje pri slovenskih spletnih trgovcih.Res je petkrat dražje , ampak dostava je pa u nulo.

Okapi ::

omni-vor je izjavil:

Tudi paketi z dostavo preko EU skladišč v resnici nikoli niso bili dostavljeni. Dva sem celo dobil in sem opazil, da je bilo odposlano direktno iz Kitajske, ne pa iz EU. O času dostave pa raje sploh ne bom začel pisat...

Vse je poslano iz Kitajske, samo da včasih je roba na zalogi v evropskem skladišču, včasih pa pač sproti pošljejo iz Kitajske prek skladišča do kupca. Zanašati na to, da je roba na zalogi v skladišču in bo prišla kmalu, se ne moreš nikoli.

BuDi79 ::

FoxKnox je izjavil:

ampak dostava je pa u nulo.
Ko pač pride do tega da ti odpošljejo.

FoxKnox ::

BuDi79 je izjavil:

FoxKnox je izjavil:

ampak dostava je pa u nulo.
Ko pač pride do tega da ti odpošljejo.

Ko jim odpošljejo Kitajci;)

6151 ::

Še en paket prišel danes AE std, poslano 24. decembra. Od tega večino časa potreboval za pot od budimpešte do sem. Super so to porihtal, sam še zadnji del poti naj mal pohitrijo
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB

omni-vor ::

OK.d je izjavil:

Nija žvaka za seljaka, eni imajo vsepovsod same težave.
Najprej preberi FAQ pri poslovanju z AE;)


No no no, pri 100 nakupih na Aliexpressu in preko 500 nakupih na eBayu in celo 50 prodajah, me ne moreš ravno žalit s seljakom. To lahko kvečjemu jaz tebi rečem, ker si tako nadut.

Dejstvo je, da se je poslovanje s Kitajci bistveno poslabšalo v samo parih mesecih in od tukaj izhaja večina nezadovoljstva ljudi. Pa tukaj nima nobene veze s tem da je nekdo seljak. Ima pa veliko veze s tem, da imate arogantneži v življenju čisto preveč sreče in se vam preveč stvari v lajfu userje, da se lahko potem obnašate tako arogantno.

Groot ::

Ne vem kaj počneš ti, ampak moje poslovanje s Kitajci se ni prav nič kaj poslabšalo v zadnjih mesecih.

P.s. pa glede na splošen vtis, se mi žal tudi ne userje velikokrat v lajfu ali kako že opravičuješ svoje nabijanje.

kingo1 ::

"Groot" in "OK.d" = ista oseba. Bumbar ne ve iz katerega userja je pisal. Kera kopriva... :)

Groot ::

kingo1 je izjavil:

"Groot" in "OK.d" = ista oseba. Bumbar ne ve iz katerega userja je pisal. Kera kopriva... :)


Ha? Tule si se pa zmotil. Sem samo komentiral ker me je zmotilo žaljivo nabijanje nekoga, ki ima edini probleme (hint: če misliš da so vsi okrog tebe budale, je morda problem v tebi). Je pa tole moj edini profil, ki sem ga imel kadarkoli na S-T. Nimam potrebe kaj šele časa imet več profilov.

CyberPunk ::

Takole "trenutno" izgleda tracking situacija pri meni: le ca. 10 dni je rabil do Budimpešte (pohvalno, in to celo med prazniki), potem pa nepremično že precej dolgo časa.



Se je kdo zadnje dni uspešno logiral v Aliexpress? Meni že nekaj dni "vrti krogec" in eventuelno vrže ven tole napako:

stratosD ::

sam se držim naročanja po 1.7.21 po 3 pravilih:
1.Ne naročam od obskurnih prodajalcev z rejtingom pod 90% z 1 ali 2 prodajama za artikel ki me zanima
2. Vedno izberem tukaj priporočene poštne servise: Cainao in Cainao Global, ALI Standard - ALI saver shipping
3. Če mi izdelek ne odgovarja oz. ni tak kot v opisu ga slikam in dodam printscreen naročila in odprem Dispute. Vedno ga rešijo v mojo korist, zadnjega ko so mi poslali izdelek v napačni barvi celo v 24 urah zakljućen in euri vrnjeni na kartico.

Pol dajo ene 3-4 paketke v skupno kuverto in to hodi nekje 2 tedna do HU - pol se pa zna še svaljkat ene 7-10 dni do vrat.
To je povprečje zadnjih 3 pošiljk, naročil iz novembra(prejel), 11.decembra(prejel) in 25.decembra (se svaljka med HU in SLO).
Prej nebroj težav z China Post in SGP post - tako da za moje pojme so poštimal zadeve - seveda do daljnega :)

@CyberPunk - zbriši cookije, zgodovino...meni dela OK v Chromu in Firefoxu...

omni-vor ::

kingo1 je izjavil:

"Groot" in "OK.d" = ista oseba. Bumbar ne ve iz katerega userja je pisal. Kera kopriva... :)


aja? Nisem vedel, nisem na tekočem z uporabniki... ma ja, sej lahko bi si mislil, da mora biti to nekdo s hudo osebnostno motnjo.

permit ::

Če bi kdo rad koristil cashback na vse nakupe pri AE (med 12 in 18% skupne vrednosti vseh naročil) naj piše na zs.

Luka99 ::

Motion je izjavil:

Sicer ni iz AliExpressa vendar morda ima kod izkusnje z GLS it DHgate. So dodatni stroški?
ni doplacil.
https://www.dhgate.com/product/xiaomi-1...


je ze kdo naletel na shipping aliexpress selection saver, bo to ocarinjeno?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Luka99 ()

Steinkauz ::

omni-vor ::

Še ena vrsta natega s strani AE prodajalcev oziroma zdaj že kar AliExpressa, kar nekateri tukaj vehementno zagovarjate.

Dobil sem obvestilo od AE češ, da me že nekaj dni na pošti čaka moj paket. Seveda o paketu ne duha ne sluha, niti na pošti, niti carini, nikjer. Ampak novost je zdaj ta, da na AE ne moreš niti odpreti dispute! Ko klikneš Refund in potem izbereš, da paketa nisi dobil, ti napiše "Our records show that your order has arrived at your local shipping provider. Please contact this provider for additional information."

Super, oni so si oprali roke, do dispute nisem upravičen, skratka obriši se pod nosom za svoj denar.

V-i-p ::

omni-vor: no, no nikar tako jezno. AE tracking in realno stanje ni isto. Kar lepo počakaj na paket, še pride :).
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

FoxKnox ::

omni-vor je izjavil:

Še ena vrsta natega s strani AE prodajalcev oziroma zdaj že kar AliExpressa, kar nekateri tukaj vehementno zagovarjate.

Dobil sem obvestilo od AE češ, da me že nekaj dni na pošti čaka moj paket. Seveda o paketu ne duha ne sluha, niti na pošti, niti carini, nikjer. Ampak novost je zdaj ta, da na AE ne moreš niti odpreti dispute! Ko klikneš Refund in potem izbereš, da paketa nisi dobil, ti napiše "Our records show that your order has arrived at your local shipping provider. Please contact this provider for additional information."

Super, oni so si oprali roke, do dispute nisem upravičen, skratka obriši se pod nosom za svoj denar.

Najenostavneje je izklopiti obvestila od A E. Je manj slabe volje.Po 90. dneh pa dispute. Ni panike.
Sem jim pa enkrat kopiral rezultat sledenja naše pošte, kjer niso našli podatkov o pošiljki in potem ni bilo problema .

errhec ::

Je sploh potekel čas za dostavo?
Pred tem sploh ne moreš odpreti disputa.
dd

omni-vor ::

V-i-p je izjavil:

omni-vor: no, no nikar tako jezno. AE tracking in realno stanje ni isto. Kar lepo počakaj na paket, še pride :).


Ja?
Takih paketov je že kar nekaj, nekateri so bili tako dostavljeni že v začetku decembra. Koliko časa naj jih po tvoje še čakam?

Konkretno ta paket o katerem sem pisal danes pa je bil res kao dostavljen včeraj v lokalno pošto...my ass!

tomaz- ::

omni-vor . prenehaj "poslovati" z Aliexpresom, bo bolje za tvoje živce. Ampak nekaj mi pravi, da je nizka cena prevelik magnet zate in boš kljub temu veselo naročal in bentil potem tukaj, kajne ?

Luka99 ::

Steinkauz je izjavil:

https://slo-tech.com/forum/t586896/p741...

ni ga tukaj na seznamu. le brez saverja.

FoxKnox ::

Ne vem no, ampak trenutne razmere v svetu niso idealne, kar se kaže v zamudah pri logistiki.Na Kitajskem zaprejo celo mesto z več desetmilijonsko populacijo, nič ven nič not, kovid hara worldwide, logistične težave, vsepovsod, celo buyer protection je spet 90 dni, ni da ni. Treba je biti potrpežljiv.
Ena moja se je cel mesec vrtela na Beijing airport, zdaj je na Shanghai airport, čaka.Jaz tudi.

MrStein ::

A AE pogosto spam-a?

Včeraj je začelo in sem do zdaj dobil 13 mailov. O nekih naročilih z "Your payment has been confirmed", potem nekaj "order closed", potem nekaj v španščini...

Naročal nisem nič od tam.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

vilonja ::

Naročal sem neke nastavke za go pro in en nastavek je v kompletu manjkal. Kako bi zadevo resil? Ali naj samo ponovno narocim tisti manjkajoc nastavek?

darkolord ::

Piši prodajalcu?

dela ::

dela je izjavil:

Meni že drugič združujejo artikle različnih prodajalcev, naročenih s Cainiao SE/SE Global in AE Saver, so vrgli pod isti tracking #. Naročil sem dva artikla s Cainiao, potem pa nalašč še enega z AE saver, tako da bom zdaj verjetno prva artikla dobil prej, kot bi sicer, pridejo skratka skupaj in dobijo bolj popolno sledenje.

Mogoče je to viable strategija za prišparat par centov, dolarjev, dni ali celo mesecev, če ima kateri prodajalec veliko doplačila za AE saver dostavo, enostavno pri tem naročiš Cainiao, potem pa isti dan naročiš pri drugem prodajalcu še nek drug artikel, ki ima AE saver dostavo poceni, pa imaš solidno možnost, da se Cainiao paketi prišlepajo zraven na AE saver? Oz. če že itak naročaš več artiklov, samo pri enem naročiš AE saver, pri ostalih pa Cainiao, če je ceneje.


Tole sem ravno dobil. 14 dni je od naročila. Tako hitro še ničesar do zdaj z alija nisem dobil.

omni-vor ::

Agresivna politika Aliexpressa se zadnje tedne vidi tudi po tem, ko googlaš med slovenskimi stranmi in iščeš nek izdelek v slovenščini, pa je 2/3 spletnih strani narejenih tako, da te preusmerijo na Aliexpress. Vse samo zato, da bi kupovali od kitajcev, pa tudi, če te zraven še nategnejo.

Znida ::

omni-vor je izjavil:

Agresivna politika Aliexpressa se zadnje tedne vidi tudi po tem, ko googlaš med slovenskimi stranmi in iščeš nek izdelek v slovenščini, pa je 2/3 spletnih strani narejenih tako, da te preusmerijo na Aliexpress. Vse samo zato, da bi kupovali od kitajcev, pa tudi, če te zraven še nategnejo.


Mislim da so to naredili drugi ljudje, da preko affiliate linkov služijo. Postalo je zelo nadležno in ne vidim rešitve, če ne bo Google kako posegel vmes.

Steinkauz ::

omni-vor je izjavil:

Agresivna politika Aliexpressa se zadnje tedne vidi tudi po tem, ko googlaš med slovenskimi stranmi in iščeš nek izdelek v slovenščini, pa je 2/3 spletnih strani narejenih tako, da te preusmerijo na Aliexpress. Vse samo zato, da bi kupovali od kitajcev, pa tudi, če te zraven še nategnejo.


To ni aliexpress ampak folk fila domene z redirect na affilate linke

Steinkauz ::

omni-vor je izjavil:

Še ena vrsta natega s strani AE prodajalcev oziroma zdaj že kar AliExpressa, kar nekateri tukaj vehementno zagovarjate.

Dobil sem obvestilo od AE češ, da me že nekaj dni na pošti čaka moj paket. Seveda o paketu ne duha ne sluha, niti na pošti, niti carini, nikjer. Ampak novost je zdaj ta, da na AE ne moreš niti odpreti dispute! Ko klikneš Refund in potem izbereš, da paketa nisi dobil, ti napiše "Our records show that your order has arrived at your local shipping provider. Please contact this provider for additional information."

Super, oni so si oprali roke, do dispute nisem upravičen, skratka obriši se pod nosom za svoj denar.


Dispute lahko zahtevaš šele ko poteče buyer protection. In še vedno sm dobil nazaj denar...
Drugače pa imajo v kurcu tracking odkar gre preko Madžarske oziroma drugih držav.
Ko pride do Madžarske napiše aliexpress, da je kao že v destination country, čeprov potem traja še kak teden ali pa dva, da dejansko pride do Slovenije.

Webmojster ::

Steinkauz je izjavil:

omni-vor je izjavil:

Agresivna politika Aliexpressa se zadnje tedne vidi tudi po tem, ko googlaš med slovenskimi stranmi in iščeš nek izdelek v slovenščini, pa je 2/3 spletnih strani narejenih tako, da te preusmerijo na Aliexpress. Vse samo zato, da bi kupovali od kitajcev, pa tudi, če te zraven še nategnejo.


To ni aliexpress ampak folk fila domene z redirect na affilate linke


Glupi google - vsak ki ima pet minut in nekaj denarja jih nategne s temi redirecti.

Mare2 ::

Neke nove kurirske službe. Katera gre mimo SLO Pošte?

Aliexpress Selection Saver
Aliexpress Selection Standard

https://www.aliexpress.com/item/1005003...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

6151 ::

Maš aliexpress saver tudi za opcijo, izberi tisto.
3600 | 32GB | 6800 | 1+3TB

Dreja48 ::

Mi lahko prosim nekdo pomaga. Ni povezano z aliexpress ampak s carino. Nekaj casa nazaj sem v UK trgovini nekaj narocila. Dostavil je Fedex. Ob narocanju nisem vedela kdo bo dostavil. Paket je bil dostavljen brez kaksnih koli dodatnih stroskov. Sedaj sem pa dobila mail od FedExa da moram prijaviti za carino, izpolniti neki dokument in poslati racun. A lahko oni mesec dni kasneje ko so mi izrocili paket to sploh zahtevajo? Lahko ignoriram? Ta njihov cenik je zelo cuded sem pa slisala da so izredno oderuški. Ima kdo kaksne izkusnje? Hvala

darkolord ::

Lahko zahtevajo kasneje.

MrStein ::

Z davkarijo se ni za hecat. Tam ni sodnih zaostankov. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

tomaz- ::

Ima še kdo takšno "zanimivost" za šerat kot jaz?
Naročil pred cca mesec in pol en paketek in mi je trgovec poslal namesto z aliexpress standard kar s china post.. OK, si mislim, te bom pač dal na ignore in potem dispute. In res, dobim pred 14 dnevi SMS od naše pošte, da me čaka paketek in da naj scolam skoraj več, kot je pa vreden. Dal vse na ignore. Potem pa hecno: ko sem šel dat dispute za wrong shipping method, sem v trackingu videl, da je paket na customs. Ok, do tukaj vse lepoin prav, včeraj pa mi ga poštar brez stroškov prinese na vrata !? meni nič tebi nič.. Očitno so ugotovili, da se jim ga ne splača vračat al kaj?
««
146 / 189
»»