» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
85 / 85
»
»»

peckajb93 ::

Boggs je izjavil:

Sem klical na Pošto Slovenije in povprašal ali lahko jaz dobim kakšen dodaten podatek kot samo tisto poštno številko in kraj, ki se vidi na sledenju na spletni strani PS. Recimo ulico ali ime prejemnika. Pa so rekli da ne, da ni načina. Pri DPD se je vsaj ime dalo najti, ker sem pač uganil poštno številko, ki je bila na srečo 1000, ampak za to drugo tracking številko ki jo je prodajalec naknadno napisal pa jaz kot kupec ne morem absolutno nič več podatkov dobit. Se pravi ne vem kako lahko sploh zadovoljim zahtevo AliExpressa ko pravijo "If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents". Nikakor ne morem pokazati kam oz. komu točno je bila pošiljka dostavljena. Če bi bila dostavljena v drug kraj potem bi mogoče še lahko kaj argumentiral, ker bi bila poštna številka in kraj drugačna od moje, če je pa ta druga tracking številka od nekoga drugega iz Ljubljane pa dejansko nimam kaj naredit.

No tudi sam imam podoben primer, doplačal sem 7€ za 7day shipping iz belgije, poslal pa je iz kitajske iz kjer sem imel opcijo free shipping, učeraj sem odprl dispute ker se je iztekal buyer protection pa da vidimo kaj bo naredil aliexpress... če doplačam za 7day delivery je zato ker paket hočem/rabim v 7 dneh in ne zato da ga bom čakal en mesec

Groot ::

peckajb93 je izjavil:

Boggs je izjavil:

Sem klical na Pošto Slovenije in povprašal ali lahko jaz dobim kakšen dodaten podatek kot samo tisto poštno številko in kraj, ki se vidi na sledenju na spletni strani PS. Recimo ulico ali ime prejemnika. Pa so rekli da ne, da ni načina. Pri DPD se je vsaj ime dalo najti, ker sem pač uganil poštno številko, ki je bila na srečo 1000, ampak za to drugo tracking številko ki jo je prodajalec naknadno napisal pa jaz kot kupec ne morem absolutno nič več podatkov dobit. Se pravi ne vem kako lahko sploh zadovoljim zahtevo AliExpressa ko pravijo "If you did not get the package, please provide shipping company's missing parcel documents". Nikakor ne morem pokazati kam oz. komu točno je bila pošiljka dostavljena. Če bi bila dostavljena v drug kraj potem bi mogoče še lahko kaj argumentiral, ker bi bila poštna številka in kraj drugačna od moje, če je pa ta druga tracking številka od nekoga drugega iz Ljubljane pa dejansko nimam kaj naredit.

No tudi sam imam podoben primer, doplačal sem 7€ za 7day shipping iz belgije, poslal pa je iz kitajske iz kjer sem imel opcijo free shipping, učeraj sem odprl dispute ker se je iztekal buyer protection pa da vidimo kaj bo naredil aliexpress... če doplačam za 7day delivery je zato ker paket hočem/rabim v 7 dneh in ne zato da ga bom čakal en mesec


Simple, odpreš dispute in označiš da nisi dobil paketa. Briga tebe iz kje je bilo poslano, tega niti ne rabiš pojasnjevat. Če ne bo ravno v času reševanja disputa potem prišlo, bi ti moral načeloma Aliexpress odobriti refund.

Ravno prejšnji teden prejel nekaj za kar sem že dobil refund, ker se je čas za dostavo iztekel že 1 mesec nazaj. Jebat ga, tudi čas dostave je del storitve, ki jo kupiš, tako da je prodajalec sam kriv da oglašuje napačen čas za dostavo.

BorutK-73 ::

Še nisem opazil da bi aliexpress pošiljal iz Italije. Večinoma iz španije ali češke in seveda china;)


Ni blo rečeno da Aliexpress sploh ne pošilja v Italijo ker so imeli preveč problemov z strankami?
2500K|SabertoothP67|12GB|RX570|WD240GB
http://mightytext.net/RsoDtvN

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BorutK-73 ()

delfinus ::

Kar nekajkrat se mi je konec lanskega leta in letos zgodilo slednje bouncanje, sploh v primeru, ce je bilo poslano preko China Post. Na sliki en aktualen paket, spet s tem problemom.



Sledi Security return v Beijing International Mail Exchange. Na koncu gre nazaj. V paketu je navaden pas za hlace. Ze drugic tole bouncanje za isti predmet v paketu.

lp, d.

hotig ::

@BorutK-73

Seveda pošiljajo iz Italije, pa tudi iz Francije, Nemčije, Poljske... ampak je bolj malo takšnih ponudnikov. Sam sem že naročal in tudi dobil izdelke iz vseh prej omenjenih držav (sicer je šlo v vseh primerih za izdelke iz Kitajske, ki jih skladiščijo v EU).


@delfinus

Če jaz prav vidim, je bil tvoj paket zavrnjen "šele" 3x. To ni tako hudo. Jaz sem imel primer z 11 zavrnitvami :( pri določenem naročilu v novembru (zavrnitve so se večinoma dogajale v decembru). Na koncu nisem dobil izdelka in sem po posredovanju AliExpres dobil denar nazaj.

FoxKnox ::

delfinus je izjavil:

Kar nekajkrat se mi je konec lanskega leta in letos zgodilo slednje bouncanje, sploh v primeru, ce je bilo poslano preko China Post. Na sliki en aktualen paket, spet s tem problemom.



Sledi Security return v Beijing International Mail Exchange. Na koncu gre nazaj. V paketu je navaden pas za hlace. Ze drugic tole bouncanje za isti predmet v paketu.

lp, d.


Meni se takole kolebajo v Pekingu 3 pošiljke China post že od začetka februarja.Predano letalski družbi in nato vrnjeno na izvozno pošto.Na postal ninja napiše vzrok varnostni ukrep med covid situacijo in podaljšani rok dostave.
NL post je do sedaj dostavila v cca 3 tednih, se pa bojim, da se je tudi na NL ustavilo sredi februarja, ker se nič ne premakne.

sloBetrov ::

Evo pa še jaz pojamram nad tem Aliexpresom in njihovo china pošto. Paket mi pošiljajo iz enega mesta v drugo, potem v tretje, potem pa ta paket gre nazaj v ta drugo mesto in na koncu pristane v mestu oz na pošti od koder je bil poslan (Zhongshan --> Guangzhou --> Beijing --> Guangzhou --> Zhongshan). In zdaj tam stoji že od 7.2.21 in se nikamor ne premakne.
Prodajalec pa mi odpisuje na 4 dni, če sploh napiše kaj pametnega. Nazadnje mi je rekel, da bo poklical pošto in bo sporočil v roku 3 dneh. Seveda od njega ne duha ne sluha dokler mu zopet ne zatežim in mi napiše, da se je pozanimal pri pošti (kaj so mu povedali ni napisal), spodaj pa napiše, če bi rad odprl "dispute". Jaz tega sicer zaenkrat še ne nameravam, ker mi manjka še 30 dni preden poteče časovno obdobje dostave, ampak mi ni jasno kaj se gre tale china post, pošiljajo si paket med sabo namesto, da bi ga dali na carino pa na izvoz (mogoč je bil izdelek vrnjen k njemu pa je zato napisal dispute - v glavnem nimam pojma, ker se s temi kitajci itak ne moreš kaj zmenit).

Zmeraj ko sem kaj naročal preko Ebaya nisem mel nobenih problemov, v večini primerov sem dobil v enem mesecu, tukaj z Aliexpressa pa dvomim, da bom sploh kaj, ker še niti iz Kitajske niso poslali pa mučkajo nekaj. Imam še par drugih pošiljk, pri eni je tako, da so mi sporočili, da je paket že v Sloveniji (pred kakšnimi 15 dnevi), ampak ga še do danes nisem dobil na svoj naslov.

:(:(:(:(:(:(:(:(


Tracking:

Destination: Slovenia
DATE CURRENT LOCATION STATUS
2021-01-23/15:06:46--Zhongshan--Package Received from shipper
2021-01-23/15:58:17--Zhongshan--Depature from Local Sorting Center
2021-01-23/21:17:39--Zhongshan--Departure from Regional Sorting Center
2021-01-24/05:23:01--Guangzhou--Arrival at Regional Sorting Center
2021-01-25/11:25:41--Guangzhou--Item Held by Customs
2021-01-27/11:14:01--Guangzhou--Item Returned from Customs?
2021-01-29/14:04:05--Guangzhou--Departure from Regional Sorting Center
2021-01-31/01:55:40--Beijing --Arrival at Regional Sorting Center
2021-02-04/04:56:08--Beijing --Departure from Regional Sorting Center
2021-02-05/18:24:00--Guangzhou--Arrival at Regional Sorting Center
2021-02-06/13:32:08--Guangzhou--Item Presented to Customs
2021-02-06/15:32:27--Guangzhou--Released from import customs
2021-02-07/02:15:23--Guangzhou--Departure from Regional Sorting Center
2021-02-07/04:21:51--Zhongshan--Arrival at Regional Sorting Center
2021-02-07/07:50:24--Zhongshan--Departure from Regional Sorting Center

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sloBetrov ()

peckajb93 ::

Ja china post je popolnoma odpovedala! Izberite aliexpress standard, vsi paketi prek njih v zadnjih dveh mesecih so k meni hodili med 14 in 21 dni

dice7 ::

Ne razumem ka ste tolk zivcni pa najedate prodajalcem ce se v startu strinjate da se caka od 75 do 90 dni. Okol sveta z enim evrom doplacila pac traja

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dice7 ()

BorutK-73 ::

Zakaj se sekirate z trackingom? Če paket pride, super. Če ne pa dispute.
2500K|SabertoothP67|12GB|RX570|WD240GB
http://mightytext.net/RsoDtvN

darkolord ::

Če si pravi Slovenc, se v celoti strinjaš s pogoji, takoj za tem se pa začneš pritoževati, kakšni nateguni so oni.

A: "Kok stane tole?"
B: "100 EUR"
A: "OK, deal"
B: "OK, plačaj"
A: "100 EUR je preveč!"
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

logi ::

No, no Darko ne gre tako.
Strinjam se, da roki dobave so dolgi in če naročiš in tudi plačaš(ja Darko), se s tem strinjaš. Nastaviš si opomnik in pozabiš. Če opomnik prehiti paket, pa ukrepaš naprej.
Sem pa sam notočil 10 dni nazaj blazinice za slušalke in so že v Sloveniji. Super, da je prej, ker sem pričakoval, da bo enkrat v Aprilu.

m4tj4z ::

Mi zna kdo povedat, kako postopat v primeru, ko ti trgovec v sporočilu napiše, da ti ne bo poslal in se za to opravičuje. Potem pa kljub temu da nek false tracking, ki je bil včeraj tudi dostavljen v Sloveniji...V disputu bo trgovec trdil, da je odposlal, AE pa od mene zahteval dokazilo, da nisem prejel. Kurir je SUNYOU. Na AE, aftershipu, postalninji je sledenje tako kot ga prilagam. Medtem ko 17track in pa tudi sledenje slovenske pošte ne da nobenega zadetka.

FoxKnox ::

m4tj4z je izjavil:

Mi zna kdo povedat, kako postopat v primeru, ko ti trgovec v sporočilu napiše, da ti ne bo poslal in se za to opravičuje. Potem pa kljub temu da nek false tracking, ki je bil včeraj tudi dostavljen v Sloveniji...V disputu bo trgovec trdil, da je odposlal, AE pa od mene zahteval dokazilo, da nisem prejel. Kurir je SUNYOU. Na AE, aftershipu, postalninji je sledenje tako kot ga prilagam. Medtem ko 17track in pa tudi sledenje slovenske pošte ne da nobenega zadetka.



V dispute priloži print screen sporočila prodajalca, da ne bo poslal in navedi, da nisi prejel pošiljke. Če si " respectable AE buyer" ne bi smelo biti problema z vračilom kupnine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

FoxKnox ::

darkolord je izjavil:

Če si pravi Slovenc, se v celoti strinjaš s pogoji, takoj za tem se pa začneš pritoževati, kakšni nateguni so oni.

A: "Kok stane tole?"
B: "100 EUR"
A: "OK, deal"
B: "OK, plačaj"
A: "100 EUR je preveč!"


Ni problem dati 100 evrov. Je pa problem, če ti prodajalec naknadno teži, da doplačaj še 10 evrov, ker mu ne znese pri poštnini ali pa ne odpošlje, dostavi v roku, ki ga je on postavil.

seba-beba ::

Zdravo!

Prosim za pomoč.
Decembra sem naročil nekaj iz AE. Do sedaj artikel ni prišel. Navedeno imam, da: "If your order does not arrive on 2021-02-28 , you can apply for a refund by opening a dispute."

Kakšen je postopek za dispute?
Ga moram odpreti do 28.2.? Ali po 28.2?

Hvala za informacije in lp

Groot ::

seba-beba je izjavil:

Zdravo!

Prosim za pomoč.
Decembra sem naročil nekaj iz AE. Do sedaj artikel ni prišel. Navedeno imam, da: "If your order does not arrive on 2021-02-28 , you can apply for a refund by opening a dispute."

Kakšen je postopek za dispute?
Ga moram odpreti do 28.2.? Ali po 28.2?

Hvala za informacije in lp


Odpreš po izteku roka za dostavo, pred tem ti sistem niti ne bo dovolil odpreti disputa.

Maro696 ::

Se je še komu zgodilo, da prodajalec ni poslal naročila v dostavo?

Sem naročil pred kitajskim novim letom ravno zato, ker takrat ne odpošiljajo. Do sedaj še zmeraj niso odposlali. Sem jim pisal par dni nazaj in so napisali, da so komaj prišli z dopusta, minilo, pa je 4 dni pa še zmeraj nič. Na njihovi strani trgovine seveda, nobenega obvestila, da bi bili odsotni za kitajsko novo leto imajo pa sicer dosti visoko oceno 95%.

A lahko odpreš dispute, če ti trgovec blaga ne odpošlje (zaenkrat nič ne vedim, da bi imel to možnost)?

darkolord ::

Če blaga ne odpošlje, se naročilo avtomatsko prekliče.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

buttcrack ::

imaš odštevalnik koliko časa ima da pošlje, če se izteče pred tem, dobiš avtomatsko denar nazaj.

Boggs ::

Tale je pa rekordno hitro prišla:

darkolord ::

Boš dal napitnino?
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

FoxKnox ::

Boggs je izjavil:

Tale je pa rekordno hitro prišla:



Pri meni enako.
Yanwen special line
Shipping fee : 3,99 €

val46 ::

No Boggs, zdaj pa bodi "jack" in počakaj 90 dni da potrdiš prevzem, prodajalec naj pa čaka na tvoj denar.

Boggs ::

val46, zakaj bi čakal 90 dni? Dobil sem danes, potrdil sem danes. Trol.

val46 ::

Zato da jim pokažeš kdo je šef...k tolk jočeš ponavadi, da moraš čakat 90 dni, da ti denar vrnejo, četudi je jasno, da paketa ne boš dobil. Mal hecam, nič ne trolam. Sam pravim, da ponavadi te moti njihov sistem delovanja. Danes bi jim lahko vrnil vse za nazaj ;)

Boggs ::

AliExpressov sistem je čisto nekaj drugega od dostave pošiljk kurirskih služb. Eno je vredno kritik, drugo pohval.

Groot ::

Boggs je izjavil:

AliExpressov sistem je čisto nekaj drugega od dostave pošiljk kurirskih služb. Eno je vredno kritik, drugo pohval.


Ja ampak kako če je pa Aliexpress sistem cel nateg in oni sploh ne pošljejo izdelkov? Kako si uspel tako hitro dobiti izdelek? Pa sedaj ko si dobil bojo kar nakazali denar prodajalcu!! Grozaaa

Boggs ::

Če je pošiljka dostavljena in če je z njo vse v redu ne vidim zakaj bi bila groza če prodajalec dobi denar.

Ima še kakšen trol kaj za dodat? :))
««
85 / 85
»
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 498 99 100 101 )

Oddelek: Kaj kupiti
5008702453 (300) kixs
»

Aliexpress dostava (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
646152 (405) Matthai
»

DealExtreme - poceni gadgeti (strani: 1 2 3 439 40 41 42 )

Oddelek: Loža
2052278596 (23681) Karen
»

Pošta mi izgubila 2 paketa :( (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8519706 (13733) darkolord
»

Aliexpress je nateg (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7719074 (11064) MIHAc27

Več podobnih tem