Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Koliko imajo teli scami veze z nivojem kupca na AE ? Recimo Platinum vs Silver member?
Platinum dobi dostavljeno,Silver ne dobi ?
Nič. Jaz sem A4 (diamond) pa ni več nikjer nobene ugodnosti zaradi tega. Včasin so Platinum in Diamond imeli hitro rešitev disputa za vrednosti do 20 USD, zdaj tega ni več.
Ima pa velik pomen, če odpreš dispute za neprispelo neregistrirano pošto. Tam ne moreš s trackingom dokazati dokazati, da paketa nisi dobil. Takrat postane pomembna tvoja kredibilnost in tvoj ugled pri prodajalcih. Če pogledaš na stran disputa, boš zgoraj levo videl svoje ime in level A1, A2, A3 ali A4. Tam so vidni vsi tvoji feedbacki za zadnjih nekaj mesecev ali pa po številu, tega še ne vem natančno. Če imaš malo naročil in si velikokrat dal prodajalcu 1 ali 2 zvezdici, bo problem.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
hotig ::
@Jabo1
A lahko prosim razložiš pomen teh oznak A1, A2, A3, A4. Jst sem brskal po svojem Ali računu pa nikjer nič ne najdem, kaj to dejansko pomeni oz. kje so te razlage za platinum, diamond oznake kupcev.
Hvala!
A lahko prosim razložiš pomen teh oznak A1, A2, A3, A4. Jst sem brskal po svojem Ali računu pa nikjer nič ne najdem, kaj to dejansko pomeni oz. kje so te razlage za platinum, diamond oznake kupcev.
Hvala!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
@Jabo1
A lahko prosim razložiš pomen teh oznak A1, A2, A3, A4. Jst sem brskal po svojem Ali računu pa nikjer nič ne najdem, kaj to dejansko pomeni oz. kje so te razlage za platinum, diamond oznake kupcev.
Hvala!
Level se določi z zbiranjem točk, ki jih ti ne vidiš. Gre za vrednosti naročil, ne število, kolikokrat dnevno se logiraš na AE, feedbacke prodajalcem, igranje igric, pridobivanje prijateljev.... kup stvari, za katere ne poznam načina vrednotenja. Včasih so štela samo naročila, višja od 5 USD, kako je sedaj ne vem. Naročila, katerih zneski so ti bili vrnjeni preko disputov, se ne upoštevajo.
A1 = silver 1 - 99 točk, A2 = gold 100 - 499 točk, A3 = platinum 500 - 1499 točk, A4 = diamond 1500 ali več točk. Svoje točke vidiš v "Member center". Obnavljajo se vsakega 8-ga v mesecu in sešetevajo za 12 mesecev nazaj.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Koraaz ::
Načeloma nisem imel veliko težav z AE. Ne vem ali imam ekstremno srečo al pa je storitev vseeno dobra.
Je pa res, da sedaj med pandemijo je naročanje ratalo malo bedno, ker vse traja dlje. Opažam, da drobnarije za par $ so najbolj problematične. Ali ne pridejo ali pa traja 3 mesece da pridejo. Kar je bilo 10$+ je prišlo v roku par tednov ali 1 meseca.
Novembrskih pošiljk skoraj da nisem dobil nobene ali pa so prišle po preteku buyer protection-a. Medtem ko decemberske pošiljke so prišle v roku 2 meseca, za kar sem pozitivno presenečen, glede na to, da sem za novemberske čakal mnogo dlje.
Je pa res, da sedaj med pandemijo je naročanje ratalo malo bedno, ker vse traja dlje. Opažam, da drobnarije za par $ so najbolj problematične. Ali ne pridejo ali pa traja 3 mesece da pridejo. Kar je bilo 10$+ je prišlo v roku par tednov ali 1 meseca.
Novembrskih pošiljk skoraj da nisem dobil nobene ali pa so prišle po preteku buyer protection-a. Medtem ko decemberske pošiljke so prišle v roku 2 meseca, za kar sem pozitivno presenečen, glede na to, da sem za novemberske čakal mnogo dlje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
" Level se določi z zbiranjem točk, ki jih ti ne vidiš."
Popravek: se vidi postopek, če se ti ljubi seštevati.
Popravek: se vidi postopek, če se ti ljubi seštevati.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jabo1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Kvinta ::
Zdaj sem vido da če naročiš 1 stvar ni poštnine ,če pa 2 enaki pa te že vdrapnejo za par evrov zraven ... bom naročo vsak dan 1 kos dokler ne bo le teh 6
![:))](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_lol.gif)
A.C.A.B
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Se meni samo zdi, ali dejansko veliko manj ponujajo opcijo "free shipping" nekje od novega leta dalje?
Drugače pa so izgleda najobičajnejši tile načini pošiljanja, ki jih prodajalci nudijo:
Seller's Shipping Method (untracked)
Cainiao Super Economy (untracked)
Cainiao Super Economy Global (untracked)
China Post Registered Air Mail (tracked)
Yanwen Special Line-YW (tracked)
AliExpress Standard Shipping (tracked)
AliExpress Premium Shipping (tracked)
DHL (tracked)
FedEx IE (tracked)
FedEx IP (tracked)
Zadnjih nekaj pri meni sem izbral "China Post Registered Air Mail", tracking od prodajalca pa je Yanwen.
Drugače pa so izgleda najobičajnejši tile načini pošiljanja, ki jih prodajalci nudijo:
Seller's Shipping Method (untracked)
Cainiao Super Economy (untracked)
Cainiao Super Economy Global (untracked)
China Post Registered Air Mail (tracked)
Yanwen Special Line-YW (tracked)
AliExpress Standard Shipping (tracked)
AliExpress Premium Shipping (tracked)
DHL (tracked)
FedEx IE (tracked)
FedEx IP (tracked)
Zadnjih nekaj pri meni sem izbral "China Post Registered Air Mail", tracking od prodajalca pa je Yanwen.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Zdaj sem vido da če naročiš 1 stvar ni poštnine ,če pa 2 enaki pa te že vdrapnejo za par evrov zraven ... bom naročo vsak dan 1 kos dokler ne bo le teh 6![]()
In potem ti bo prodajalec vseh 6 kosov poslal v enem paketu. Sicer boš imel 6 naročil, ampak vse z istim tracking numberjem, kar pomeni, da ti lahko pošlje samo en kos in boš težko dokazal, da jih 5 manjka. Če boš naročal 6 kosov, jih naroči pri različnih prodajalcih na različne dneve. Vsaj tako delam jaz.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Zdaj sem vido da če naročiš 1 stvar ni poštnine ,če pa 2 enaki pa te že vdrapnejo za par evrov zraven ... bom naročo vsak dan 1 kos dokler ne bo le teh 6![]()
Če pa misliš, da boš naročal s takšnim časovnim zamikom, da bo prodajalec poslal naročilo preden boš ti naredil novega, naj ti povem, da je zaradi bližajočega kitajskega novega leta s prejšnjim tednom podaljšan čas pošiljanja na 25 - 26 dni. Prodajalec sicer lahko pošlje prej, ampak je bolj malo verjetno, da ti bo uspelo spraviti skozi vseh 6 kosov.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Jaz ko naročam več istih artiklov naredim en dan eno naročilo in potem naslednji dan drugo, pa se mi je vseeno enkrat zgodilo, da je obe dve naročili poslal v eni pošiljki. Ko sem dobil sem bil prav začuden kako je šel tak "žakelj" mimo carinske pošte brez, da so me pozvali za dokazilo vrednosti. ![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Zdaj pa vsakemu naročilu dodam note "Do NOT combine with the previous order. Ship separately." Če bo delovalo bom pa videl.
Kaj sploh naredit če se to zgodi (dve ločeni naročili po 20 EUR prideta v eni pošiljki) ?
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
Zdaj pa vsakemu naročilu dodam note "Do NOT combine with the previous order. Ship separately." Če bo delovalo bom pa videl.
Kaj sploh naredit če se to zgodi (dve ločeni naročili po 20 EUR prideta v eni pošiljki) ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boggs ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
FoxKnox ::
Se meni samo zdi, ali dejansko veliko manj ponujajo opcijo "free shipping" nekje od novega leta dalje?
Drugače pa so izgleda najobičajnejši tile načini pošiljanja, ki jih prodajalci nudijo:
Seller's Shipping Method (untracked)
Cainiao Super Economy (untracked)
Cainiao Super Economy Global (untracked)
China Post Registered Air Mail (tracked)
Yanwen Special Line-YW (tracked)
AliExpress Standard Shipping (tracked)
AliExpress Premium Shipping (tracked)
DHL (tracked)
FedEx IE (tracked)
FedEx IP (tracked)
Zadnjih nekaj pri meni sem izbral "China Post Registered Air Mail", tracking od prodajalca pa je Yanwen.
Sem tudi jaz to opazil in tudi to, da mi je poštnina od free preko Cainaio global preskočila na npr 2,46 € china post registered preskočila v košarici in to na izdelku s ceno par evrov. Sploh nisem mogel izbrati free shipping.
Sem nekje slišal, da je to zahteva EU, da so vse pošiljke registered. Ali pa je to varovalka prodajalcev zaradi veliko disputov, ko ostanejo brez robe in denarja
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
con28 ::
mrTwelveTrees je izjavil:
Fantje, ali je tole nategun ?.... jaz bi reku da ja, ker je čisto novi trgovec, pa cene so zelo nizke
https://www.aliexpress.com/store/top-ra...
pošilja preko GLS_FR ?!
Klikni na ime trgovine in poglej "Business License" in ti bo vse jasno.
A za to, ker ima samo VAT in company name?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Jaz ko naročam več istih artiklov naredim en dan eno naročilo in potem naslednji dan drugo, pa se mi je vseeno enkrat zgodilo, da je obe dve naročili poslal v eni pošiljki. Ko sem dobil sem bil prav začuden kako je šel tak "žakelj" mimo carinske pošte brez, da so me pozvali za dokazilo vrednosti.
Zdaj pa vsakemu naročilu dodam note "Do NOT combine with the previous order. Ship separately." Če bo delovalo bom pa videl.
Kaj sploh naredit če se to zgodi (dve ločeni naročili po 20 EUR prideta v eni pošiljki) ?
Nekateri prodajalci so zelo uslužni in nič te ne stane, če jih prosiš, da naj pošljejo ločeno. Običajno deluje, za vsak slučaj pa prej poglej feedbacke, predvsem tiste z 1, 2 in 3 zvezdicami.
Kaj narediš, če prideta dve naročili skupaj? Upaš, da skupaj ne tehtata okrog 1 kg ali več in paket ni velikosti škatle za čevlje ali več. Ker takrat ne gre skozi. Pa še en nov problem v takšnem primeru: po novem morajo prodajalci na paket napisati dejansko ceno, kar pomeni, da v tvojem primeru 40 evrov, to je pa AUUU za tvojo denarnico, ker boš plačal ddv za 40 evrov, plus stroški obdelave vsaj 5 evrov, če se znesek naročila na spletnem mestu ne bo ujemal s tistim na paketu, če bi bila pa ločena, pa ne bi plačal ničesar.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
mrTwelveTrees je izjavil:
Fantje, ali je tole nategun ?.... jaz bi reku da ja, ker je čisto novi trgovec, pa cene so zelo nizke
https://www.aliexpress.com/store/top-ra...
pošilja preko GLS_FR ?!
Klikni na ime trgovine in poglej "Business License" in ti bo vse jasno.
A za to, ker ima samo VAT in company name?
Ne, datum odprtja trgovine. Če je čisto nova, raje počakaj, da bo vsaj nekaj feedbackov za orientacijo. Če pa se kljub temu odločiš za naročilo, naredi naročilo brez plačila (gre preko app na telefonu) in pošlji sporočilo, če so artikli na zalogi. Konverzacijo s prodajalcem shrani v obliki printscreena, če jo boš kasneje potreboval. Če ti ne odgovori, bejži stran.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Se meni samo zdi, ali dejansko veliko manj ponujajo opcijo "free shipping" nekje od novega leta dalje?
Drugače pa so izgleda najobičajnejši tile načini pošiljanja, ki jih prodajalci nudijo:
Seller's Shipping Method (untracked)
Cainiao Super Economy (untracked)
Cainiao Super Economy Global (untracked)
China Post Registered Air Mail (tracked)
Yanwen Special Line-YW (tracked)
AliExpress Standard Shipping (tracked)
AliExpress Premium Shipping (tracked)
DHL (tracked)
FedEx IE (tracked)
FedEx IP (tracked)
Zadnjih nekaj pri meni sem izbral "China Post Registered Air Mail", tracking od prodajalca pa je Yanwen.
Sem tudi jaz to opazil in tudi to, da mi je poštnina od free preko Cainaio global preskočila na npr 2,46 € china post registered preskočila v košarici in to na izdelku s ceno par evrov. Sploh nisem mogel izbrati free shipping.
Sem nekje slišal, da je to zahteva EU, da so vse pošiljke registered. Ali pa je to varovalka prodajalcev zaradi veliko disputov, ko ostanejo brez robe in denarja
Ja, imata prav. Free shippinga je vedno manj. Razloga sta dva: Kitajska izgublja položaj države v razvoju, kar pomeni, da se cene poštnega prevoza višajo in drugi, še bolj pomemben razlog, na ta način prodajalci dvignejo ceno svoje izdelka. Zagotovo pa profitirajo tudi pri disputih za blago z napako, kjer je refund delni, poštnih stroškov se pa ne vrača. Eu se pa jezi, ker njihovi poštarji raznašajo pakete zastonj.
Dopolnitev k seznamu:
Seller's Shipping Method je lahko tracked ali untracked, trenutno precej uporabljajo SunYou (tracked) in JunExpress (untracked)
Yanwen Economic Airmail (untracked)
4PX New Post Economy Packet ali Singapore Post Om Pro (untraceked)
Alisexpress Standard (tracked) pa se spreminja, trenutno običajno uporablja Post NL
DHL imaš pa Express in e-commerce
Singapore Post (tracked)
Yanwen in Aliexpress Standard nista carrierja, ampak agenta, kar pomeni, da uporabljata druge prevoznike.
Bi se našlo še kaj, ampak tole je na podlagi mojih izkušenj v zadnjem pol leta.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
KTr1sk ::
@Jabo1
A lahko prosim razložiš pomen teh oznak A1, A2, A3, A4. Jst sem brskal po svojem Ali računu pa nikjer nič ne najdem, kaj to dejansko pomeni oz. kje so te razlage za platinum, diamond oznake kupcev.
Hvala!
Level se določi z zbiranjem točk, ki jih ti ne vidiš. Gre za vrednosti naročil, ne število, kolikokrat dnevno se logiraš na AE, feedbacke prodajalcem, igranje igric, pridobivanje prijateljev.... kup stvari, za katere ne poznam načina vrednotenja. Včasih so štela samo naročila, višja od 5 USD, kako je sedaj ne vem. Naročila, katerih zneski so ti bili vrnjeni preko disputov, se ne upoštevajo.
A1 = silver 1 - 99 točk, A2 = gold 100 - 499 točk, A3 = platinum 500 - 1499 točk, A4 = diamond 1500 ali več točk. Svoje točke vidiš v "Member center". Obnavljajo se vsakega 8-ga v mesecu in sešetevajo za 12 mesecev nazaj.
takole izgleda moj status na Aliexpressu
od leta 2013...in raje ne pomislim koliko je to kaj €, včasih res dolgo traja, da pride, najslabše izkušnje imam od lanskih nakupov marec/april in recimo vse kar je manj kot 5€ ponavadi traja dlje časa da pride paket kot pa dražji paketi...vseeno pa je zakon koliko zanimivih pa tudi neuporabnih stvari sem kupil, ki drugje ne bi našel :P
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
A se da na AliExpress (če si e-mail že pobrisal) videti kdaj je bil nek item odposlan, podobno kot se to da pogledat na eBay? Pod Order Detail nikjer ne vidim tega podatka. Vidi se kdaj je bilo plačano, vidi se vse cene in tracking številko, kdaj je bil order marked as shipped pa ne vidim.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
A se da na AliExpress (če si e-mail že pobrisal) videti kdaj je bil nek item odposlan, podobno kot se to da pogledat na eBay? Pod Order Detail nikjer ne vidim tega podatka. Vidi se kdaj je bilo plačano, vidi se vse cene in tracking številko, kdaj je bil order marked as shipped pa ne vidim.
Tega podatka ni.
Gre pa za dve ločeni stvari. Eno je kdaj je bil tracking number kreiran (lahko izračunaš z odštevanjem od Buyers protection), ampak upoštevaj časovno razliko, pa nekatere tracking strani ga včasih pokažejo. Drugo pa je, kdaj je bil paket fizično poslan. To ti pa pokaže tracking stran.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
pygmalion ::
Glede prejemanja pošiljk obstajajo pri nesledljivih pošiljkah določene časovne črne luknje. Recimo čakam pol ducata pošiljk naročenih dne 30.10., medtem ko sem dobil že skoraj vse pošiljke naročene 31.11, število naročil pa je približno enako. Za prve sem že dobil vse dispute. Ista zgodba se ponavlja ves čas od začetka COVID-19.
Sledljive pošiljke, tudi tiste "pol-sledljive", ki jih lahko slediš do Belgije in Nizozemske, praviloma pridejo prej kot v dveh mesecih.
Sledljive pošiljke, tudi tiste "pol-sledljive", ki jih lahko slediš do Belgije in Nizozemske, praviloma pridejo prej kot v dveh mesecih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pygmalion ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Matevz96 ::
...
Ja, imata prav. Free shippinga je vedno manj. Razloga sta dva: Kitajska izgublja položaj države v razvoju, kar pomeni, da se cene poštnega prevoza višajo in drugi, še bolj pomemben razlog, na ta način prodajalci dvignejo ceno svoje izdelka. Zagotovo pa profitirajo tudi pri disputih za blago z napako, kjer je refund delni, poštnih stroškov se pa ne vrača. Eu se pa jezi, ker njihovi poštarji raznašajo pakete zastonj.
...
Kako sploh potega mednarodna pošta? Bil sem prepričan da obstajajo neke "medpoštne" pogodbe za ceno dostav in v primeru da EU ne bi bila zadovoljna s ceno lahko vedno zahteva novo.
#hooldthedoor
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Seveda za mednarodni promet obstaja pogodba (International postal treaty), ki državam tretjega sveta (mi bi rekli nerazviti) omogoča, da mednarodne pošiljke pošiljajo skoraj zastonj. Kako se plačuje mednarodna dostava nimam pojma, vem, da lokalni distributor ne dobi nič. Zaradi tega (med drugim, najbolj je ropotala PostNord) je Švedska 2018 (če se dobro spomnim) uvedla kup novih pristojbin, poleg VAT-a (pri nas DDV) in je artikel s Kitajske s ceno 1 USD poskočil na približno 20 USD. Ne vem kako je na nivoju EU, vem pa, da ima vsaka država še svojo samostojno pravno regulativo. Kako to zgleda pri nas, vedo vsi tisti, ki so v zadnjih dveh tednih pošiljali pakete po Sloveniji, za pošiljke v tujino pa ta zahteva naj ne bi veljala. Vplivajo pa tudi spremembe kot je izstop ZDA iz mednarodnega sporazuma in postopno izgubljanje olajšav za Kitajsko, kot državo tretjega sveta, ki se je pričelo z letom 21. V bodoče se pričakuje še porast cen poštnine, ali pa jo bodo skrili v ceno artikla. Zagotovo se pa vse draži, ta trend se je nekako začel že pred dvema letoma, covid je pripomogel, ni pa vsega kriv.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zoran7 ::
Primer 1:
Ok, sorry ce je ze bilo odgovorjeno - enemu kekcu sem pisal, da ni robe, ker mi kmalu potece rok za otvoritev disputa, pa mi je odgovoril tole:
It has been delivered to the airline for transportation. If the logistics information has not been updated for a long time or the buyer has not received the package for a long time, the reasons may be: the recipient has not provided the information required for customs clearance, the recipient cannot be contacted, the recipient information is incorrect, Customs levies taxes and cannot smooth customs clearance. It is recommended that you contact the local post office to verify the package status and cooperate with customs clearance, while paying attention to the update of logistics information; Warm reminder: The website and contact information of the post office of the destination country
Primer 2:
Eden mi je pisal, da rabi moj paypal, sem mu odgovoril, da nimam in da zelim resiti dispute preko aliexpressa in ni bilo odgovora..
Kak naj nadaljujem komunikacijo? Hvala za predloge
Ok, sorry ce je ze bilo odgovorjeno - enemu kekcu sem pisal, da ni robe, ker mi kmalu potece rok za otvoritev disputa, pa mi je odgovoril tole:
It has been delivered to the airline for transportation. If the logistics information has not been updated for a long time or the buyer has not received the package for a long time, the reasons may be: the recipient has not provided the information required for customs clearance, the recipient cannot be contacted, the recipient information is incorrect, Customs levies taxes and cannot smooth customs clearance. It is recommended that you contact the local post office to verify the package status and cooperate with customs clearance, while paying attention to the update of logistics information; Warm reminder: The website and contact information of the post office of the destination country
Primer 2:
Eden mi je pisal, da rabi moj paypal, sem mu odgovoril, da nimam in da zelim resiti dispute preko aliexpressa in ni bilo odgovora..
Kak naj nadaljujem komunikacijo? Hvala za predloge
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Ne vem kaj jim sploh karkoli pišeš. Ko preteče čas in ni robe, odpreš dispute in to je to. Nobenih nadaljnih komunikacij ne imet z njimi, ker ne boš nič rešil. Kot sem rekel, če ni robe v predvidenem času odpri dispute.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
FoxKnox ::
Kaj pa če pogledamo s strani prodajalca ? Po 75 ih dneh ostane brez robe, denarja , s črno piko pri AE in z zadnjim žebljem v krsti, če si mu dal 1 star & negative feedback.Še en, dva taka pa je opravil z Alijem za vedno.Vse zato, ker je hotel nekaj poceni prodat pa je šparal na poštnini.
Paypal ? Zakaj ne. Je pa res , da si paypal vzame svoj fee za konverzijo, če si plačal v evrih vrne pa v dolarjih.Sem že delal to z tistim me geslom
Jaz sem dobil do zdaj vse , razen treh stvari.Če ne v 90 ih dneh pa čez pol leta.
Paypal ? Zakaj ne. Je pa res , da si paypal vzame svoj fee za konverzijo, če si plačal v evrih vrne pa v dolarjih.Sem že delal to z tistim me geslom
Jaz sem dobil do zdaj vse , razen treh stvari.Če ne v 90 ih dneh pa čez pol leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: FoxKnox ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Pri Paypal je lahko problem, če je prodajalec res scammer - v tem primeru ti denar na Paypal "vrne" kot plačilo za blago/storitev, čez nekaj mesecev pa na Paypal odpre dispute, da mu nisi dobavil izdelka.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Paypal in AE nimata ničesar skupnega. Tako kot si plačal na AE, tako oz.na tak način tudi zahtevaj denar nazaj. Sam z AE nimam niti približno slabih izkušenj, ampak zakaj bi si delal dodatne probleme z dopisovanjem s prodajalci in vključevanjem paypala v to, če ni potrebe? In, še nikdar nisem dal 1 star in negative feedback zato, ker ne bi dobil robe. Pač odpreš dispute, dobiš denar nazaj in pozabiš na to. Pa kaj misliš da se mi da za vsak artikel, ki se je nekje po poti zgubil, dajat neke slabe ocene in še pisat feedbacke? Zaenkrat še nisem imel primera, da bi moral pisat neke negativne izkušnje še z nobenim prodajalcem in tudi še nikdar mi noben prodajalec težil s kakimi takimi forami, da naj počakam, da naj mu dam paypal račun itd. Po pravici povedano mi je AE všeč ravno zaradi tega, ker ne rabim se sekirat in prosjačit prodajalca kdaj bo, zakaj še ni itd...če pride v času ok, potrdim, drugače odprem dispute in pozabim. Da bi se sekiral zaradi tega se pa ne mislim. In ne se bat, da bo AE kar tako skenlal prodajalca zaradi enega, dveh ali pa treh slabih izkušenj. Če to misliš, živiš v sanjah. Morda če sami ugotovijo, da gre za scam trgovino oz.prodajalca, če bo pa mel ne vem, 10000 tisoč prodanih izdelkov, pa 3 take, ki jih kupci niso prejeli, ne bodo niti mignili s prstom. Vsi se zavedajo, da je od kitajske do EU ali kam drugam dolga pot in se vedno lahko zgodi, da kak paket izgine ali se zgubi. In verjemi, to majo prodajalci vzeto v zakup.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Matevz96 ::
Kaj pa če pogledamo s strani prodajalca ? Po 75 ih dneh ostane brez robe, denarja , s črno piko pri AE in z zadnjim žebljem v krsti, če si mu dal 1 star & negative feedback.Še en, dva taka pa je opravil z Alijem za vedno.Vse zato, ker je hotel nekaj poceni prodat pa je šparal na poštnini.
Paypal ? Zakaj ne. Je pa res , da si paypal vzame svoj fee za konverzijo, če si plačal v evrih vrne pa v dolarjih.Sem že delal to z tistim me geslom
Jaz sem dobil do zdaj vse , razen treh stvari.Če ne v 90 ih dneh pa čez pol leta.
Je moj problem da je izbral nezanesljivo pošto? Osebno takoj ko poteče rok za dostavo zahtevam full refund in ne pristanem na nič drugega. Če se nekaj oglašuje naj bo to izpolnjeno.
#hooldthedoor
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Jaz sem se za spremembo odločil prvič sprobat naročit nekaj iz EU skladišča, da vidim kakšen bo experience, če bo roba res kaj prej pri meni, itd, itd. 27-01-2021 sem oddal naročilo in izbral Italijo kot source. 29-01-2021 je prodajalec vnesel tracking številko in dal link od DPD-ja kjer naj bi lahko spremljal dostavo. Do 04-02-2021 je pisalo samo "28.01.2021 16:45 Podatki o naročilu so bili sporočeni podjetju DPD", danes pa se je pojavilo še par postavk in na koncu "Dostavljeno". Paketa pa nikjer.
Kličem na DPD in mi pove, da je paket dejansko bil dostavljen. Vprašam kam in mi pove ulico, ki ni moja. Pove mi tudi, da je "full" tega ko Kitajci dajejo napačne trackinge not in se pol to dogaja.
Torej here we go again. Jebeni AliExpress in njihovi šalabajzerji (da ne rečem scammerji)!
Kličem na DPD in mi pove, da je paket dejansko bil dostavljen. Vprašam kam in mi pove ulico, ki ni moja. Pove mi tudi, da je "full" tega ko Kitajci dajejo napačne trackinge not in se pol to dogaja.
Torej here we go again. Jebeni AliExpress in njihovi šalabajzerji (da ne rečem scammerji)!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vuli ::
sej imaš msg center. kontaktiraj prodajalca, mogoče pa ima razlago.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Pa si ti prepričan, da imaš pravi naslov za dostavo vpisan? Ker tolk problemov kot imaš ti z njihovo dostavo, nism jaz imel v vseh teh letih, kar nakupujem tam. Do sedaj(pa sigurno je bilo preko 200 paketov), al je prišlo ali pa ni nikdar prišlo, nikoli še do sedaj pa ni bilo dostavljeno na noben drug naslov. Se bojim da ti malo preveč kompliciraš s temi dostavami, pa da pol tud kakim prodajalcem kaj tečnariš in jih s tem sam zmedeš.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Kvinta ::
Zdaj sem vido da če naročiš 1 stvar ni poštnine ,če pa 2 enaki pa te že vdrapnejo za par evrov zraven ... bom naročo vsak dan 1 kos dokler ne bo le teh 6![]()
In potem ti bo prodajalec vseh 6 kosov poslal v enem paketu. Sicer boš imel 6 naročil, ampak vse z istim tracking numberjem, kar pomeni, da ti lahko pošlje samo en kos in boš težko dokazal, da jih 5 manjka. Če boš naročal 6 kosov, jih naroči pri različnih prodajalcih na različne dneve. Vsaj tako delam jaz.
Ja samo jaz naročim drugega ko on napiše da je prvi poslan
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
A.C.A.B
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Saj jaz tudi. Samo zdajle je processing time zaradi kitajskega novega leta tako dolg, da 6 kosov ne gre skozi.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vetrpiha ::
...
Ja, imata prav. Free shippinga je vedno manj. Razloga sta dva: Kitajska izgublja položaj države v razvoju, kar pomeni, da se cene poštnega prevoza višajo in drugi, še bolj pomemben razlog, na ta način prodajalci dvignejo ceno svoje izdelka. Zagotovo pa profitirajo tudi pri disputih za blago z napako, kjer je refund delni, poštnih stroškov se pa ne vrača. Eu se pa jezi, ker njihovi poštarji raznašajo pakete zastonj.
...
Kako sploh potega mednarodna pošta? Bil sem prepričan da obstajajo neke "medpoštne" pogodbe za ceno dostav in v primeru da EU ne bi bila zadovoljna s ceno lahko vedno zahteva novo.
Drzave so razvrscene v razrede. Tiste v razvoju imajo lahko nizjo postnino, ki pokriva promet po njihovem teritoriju, ne pa nujno tudi po ostanku poti. Poste pri nas in EU potem pokrivajo to z visjo postnino. Recimonpaket iz Kitajske v Slovenijo stane evro, to pokrije pot po Kitajski ne pa tudi preostanka poti. Preostanek potem krijejo recimo Posta Slovenijo in to tako, da te priporocena posta, tudi ce jo posljes le 10m stran od poste, stane nekje 2eur
Jaz sem se za spremembo odločil prvič sprobat naročit nekaj iz EU skladišča, da vidim kakšen bo experience, če bo roba res kaj prej pri meni, itd, itd. 27-01-2021 sem oddal naročilo in izbral Italijo kot source. 29-01-2021 je prodajalec vnesel tracking številko in dal link od DPD-ja kjer naj bi lahko spremljal dostavo. Do 04-02-2021 je pisalo samo "28.01.2021 16:45 Podatki o naročilu so bili sporočeni podjetju DPD", danes pa se je pojavilo še par postavk in na koncu "Dostavljeno". Paketa pa nikjer.
Kličem na DPD in mi pove, da je paket dejansko bil dostavljen. Vprašam kam in mi pove ulico, ki ni moja. Pove mi tudi, da je "full" tega ko Kitajci dajejo napačne trackinge not in se pol to dogaja.
Torej here we go again. Jebeni AliExpress in njihovi šalabajzerji (da ne rečem scammerji)!
Najhiteje iz Kitajske - 7 dni.
Najhitreje iz Evrope preko AE - 7 dni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vetrpiha ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
KTr1sk ::
Saj jaz tudi. Samo zdajle je processing time zaradi kitajskega novega leta tako dolg, da 6 kosov ne gre skozi.
Izgleda, da je čisto odvisno preko katere pošte pošljejo, jaz sem 27.januarja oddal naročil na Aliexpressu, danes je paket že v Belgiji,
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Kak naj nadaljujem komunikacijo? Hvala za predloge
Ja kar prav, da kontaktiraš prodajalca. Poveš, da robe še nisi dobil, vprašaš, če jo bo ponovno poslal ali svetuje kaj drugega. In nič več. Počakaš, da se zabeleži, da je prodajalec videl tvoje sporočilo (desno pod njim se z majhnimi črkami izpiše "Read") in narediš printscreen sporočila. Če je odgovoril, naj bo zraven še njegov odgovor in seveda tudi tvoj, iz katerega naj bo nedvoumno ali se s prodajalčevo ponudbo strinjaš ali ne. In ničesar več. Ne razlagaj na široko. Naredi printscreen vsakega morebitnega nadaljnjega odgovora. Izogibaj se besedam na f... in bodi hladen, ampak vkljuden. Kratki odgovori. Vse to ti utegne zelo prav priti pri morebitnem disputu. Če ti obljubi refund, narediš printscreen in sporočil na računalniku ne gledaš več, ker se vsak tvoj naslednji pogled beleži kot "read", torej si vedel za novo ponudbo. Da kontaktiraš prodajalca je pomembno zato, ker v primeru disputa najprej preverijo ali je kupec že poskusil sam rešiti težavo s prodajalcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jabo1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Saj jaz tudi. Samo zdajle je processing time zaradi kitajskega novega leta tako dolg, da 6 kosov ne gre skozi.
Izgleda, da je čisto odvisno preko katere pošte pošljejo, jaz sem 27.januarja oddal naročil na Aliexpressu, danes je paket že v Belgiji,
Processing time je zdajle podaljšan na 25 - 26 dni, ker so nekatere trgovine nehale delati s 1. februarjem. Seveda trgovec lahko pošlje prej, ni pa nujno. Tudi mojih 5 paketov iz prejšnjega tedna je že na poti. Takrat, ko kombiniraš kako najbolje priti skozi, imaš lahko srečo ali pa tudi ne. To je bil point mojega prispevka.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
val46, uf ej pa ti si poln briljantnih idej. Mogoče imam napačen naslov vpisan? Ti se bojiš da jaz kompliciram z dostavami? Kaj ta stavek sploh pomeni? Jaz kompliciram z dostavami? Moja naloga kot kupec je da plačam, in s tem v 100% primerih še ni bilo problema. Vse ostalo je izven mojih rok. Jaz pač poročam kar se mi dogaja. Ti biser pa na vsak način iščeš razlog za to pri meni, haha. Še vedno ti ni jasno da so kitajci uber šalabajzerji oz. nategovalci, pa ne glede na to kolk examplov prebereš. Trda glava!
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Kaj pa če pogledamo s strani prodajalca ? Po 75 ih dneh ostane brez robe, denarja , s črno piko pri AE in z zadnjim žebljem v krsti, če si mu dal 1 star & negative feedback.Še en, dva taka pa je opravil z Alijem za vedno.Vse zato, ker je hotel nekaj poceni prodat pa je šparal na poštnini.
Paypal ? Zakaj ne. Je pa res , da si paypal vzame svoj fee za konverzijo, če si plačal v evrih vrne pa v dolarjih.Sem že delal to z tistim me geslom
Jaz sem dobil do zdaj vse , razen treh stvari.Če ne v 90 ih dneh pa čez pol leta.
Naj se ti prodajalci ne smilijo in ne padaj na finte o družinah z 10 otroki, revnih študentih ipd. Res je, da imajo zelo nizke plače, je pa tudi res, da so cene zelo nizke.
Kar se disputov tiče: če prodajalec izgubi dispute zaradi logističnega problema, mu prevoznik škodo krije tudi za najbolj poceni metodo prevoza. Če je poslal škart robo, je pa to njegov problem. Kar se tiče feedbackov: negativno (1 ali 2 zvezdici) pomeni, da bo artikel dobil nižjo oceno, ki jo vidijo drugi kupci, če boš delal search bo po algoritmu prišel na vrsto kasneje; prodajalec mora za delovanje preko AE platforme in tudi promocijo na njej, plačati več in če ima disputov zelo veliko, postane strošek zanj prevelik in zapre trgovino. Z AE ga pa ne vržejo, oziroma ga vržejo v primeru apealov ali ponarejenih artiklov ali artiklov, ki se jih ne sme prodajati (counterfeit in contraband). Je pa prav, da kupec naročilo oceni, ker tako drugi kupci dobijo informacijo iz prve roke.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Ma nobenga ne zbrišejo iz AliEpressa. To so Kitajci, to je njihova lastna platforma. Tam niti nimajo takih moralnih načel kot jih ima zahod. Fake / scam je the name of the game in China, ni zadržkov pri ničemer. Taka je njihova mentaliteta. To menda vsak ve. Tolk vehementni kot so oni v disputih na AE niso nikjer drugje. Tistih nekaj malih penalov, ki jih pa mogoče lahko dobijo na account pa enostavno zaobidejo z loophole-i kot je npr. submittanje fake trackinga namesto kenslanja naročila. Platforma je exploitana od teh scammerjev do maksimuma, zato je pa tak shit vse skupi, non stop eni in isti problemi. Iz na vsako tako stvar je treba dispute odpirat. Dispute sem jaz vedno razumel kot "last resort" zadevo, če se ne da s prodajalcem po človeško zmenit. Teli kitajci ti pa v chatu napiše "open dispute". Sej mi bojo res še acc. blokiral ker moram tolk disputov odpret. Dva "sent to wrong address" v enem mesecu. Bodo še res mislili da jaz goljufam.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Se strinjam. Aliexpress ščiti prodajalce, ne kupcev. Tudi zame je dispute "last resort". Ampak zdajle je pa poplava. Paket se vrne prodajalcu, jaz predlagam resend, oni pa dispute in to vsi po vrsti. To se prej ni dogajalo. Imam zdajle v dveh tednih odprtih več disputov, kot prej v dveh letih. Zgleda, da je njihov cilj, da držijo in po svoje obračajo tvoj denar 120 dni. Še vedno pa imam občutek, da se to dogaja zaradi Majevega izginotja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Jabo1 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Badwolff ::
Boggs, če imaš toliko težav, ni druge, kot da najdeš bolj zanesljivo platformo.
Sam vidim te možne vzroke.
1. Imaš smolo
2. Iščeš neke weird deale pri shady dealerjih, potem so rezultati kot so
3. Nekaj delaš narobe oz je vzrok nekje pri teb
4..trollaš:)
Sam vidim te možne vzroke.
1. Imaš smolo
2. Iščeš neke weird deale pri shady dealerjih, potem so rezultati kot so
3. Nekaj delaš narobe oz je vzrok nekje pri teb
4..trollaš:)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Vuli ::
Saj jaz tudi. Samo zdajle je processing time zaradi kitajskega novega leta tako dolg, da 6 kosov ne gre skozi.
Izgleda, da je čisto odvisno preko katere pošte pošljejo, jaz sem 27.januarja oddal naročil na Aliexpressu, danes je paket že v Belgiji,
sigurno, jaz sem danes dobil paket, ki je bil poslan 24.jan.21, 10 dni.(PostNL) Če gre pa čez Uzbekistan, pol pa normalno, da traja kaka 2 meseca+
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Badwolff, dej mi no prosim probi razčlenit in razložit točko 3, da vidim kako tvoji možgani pridejo do take točke.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Glej, tvoje predpostavke o tem, da so kitajci po defaultu scammerji, enostavno ne držijo vode, glede na to, da ima marsikdo tukaj krepko čez 500 naročil in lahko na prste prešteje takšna, kjer je šlo za nateg ali poskus natega.
Torej je treba vzrok iskati nekje drugje.
Torej je treba vzrok iskati nekje drugje.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Sej lahko strokovno analiziraš tale moj zadnji opisani primer pa poveš kje bi bil najverjetnejši razlog za nastali problem. Mogoče je pa neka višja sila vnesla napačno tracking številko za moje naročilo v sistem. Pa pri tistem prejšnjem tudi. Ne vem no, men je vzrok točno jasen, ga ne rabim nič kaj dosti iskat.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
broken/link ::
če ti ni problema - daj link do produkta/trgovine, kaj si ga naročil, pa ti bomo bolj zanesljivo povedali, kje bi lahko bil problem.
nekaj splošnih: a mogoče ni komentarjev pod produktom? je mogoče nov prodajalec na aliju s slabo/brez ocene?
sej je dost podobno oz praktično isto kot ebayu.
nekaj splošnih: a mogoče ni komentarjev pod produktom? je mogoče nov prodajalec na aliju s slabo/brez ocene?
sej je dost podobno oz praktično isto kot ebayu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Pa lahko dam link do trgovine ... https://www.aliexpress.com/item/4000796...
Prav dosti nisem gledal, iskal sem enega, ki ima nekaj v EU skladišču za poslat, pa da sprobam. To, da ima relativno malo prodaj na mesec sem videl. Rating se mi je zdel nekako povprečen, tako kot pri vseh ostalih kjer sem kaj kupil, ocene spodaj so pa večinoma 5 zvezdic. Kar pa nisem opazil je pa to, da ima za shipping napisano "Seller's shipping method" in notri "X (untracked)". Torej tista vnešena DHL tracking št. bi se mi morala zdeti takoj sumljiva. Uporablja pa očitno tisto foro z nizko ceno artikla in zato dosti višjo ceno poštnine. Ampak jaz se ne grem policaja. Če ni ravno 80% feedback pa vse rdeče v ocenah spodaj jaz ne delam problemov. Pač pričakujem da AE filtrira plevel da se meni kot kupcu ni treba s tem ukvarjat. Sicer pa imam iste probleme tudi z drugimi prodajalci z višjim ratingom in 100x več prodanih artiklov.
Samo ne vem kakšno igro se torej gre, me pa zanima kako bom tole rešil. Sistem mi pa ne pusti disputa odpret, ker pravi:
"You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."
Torej spet, stvar je jasna, seller je pa zaščiten še 2-3 dni, ki jih bom jaz izgubil s čakanjem.
Sem mu sicer poslal sporočilo:
"Hello. The tracking number you provided 16962010973971 shows that the package was delivered to the wrong address. I called DPD and they dold me it was delivered to a completely different address and person than me. It looks like the tracking number you provided was not for my order, or you sent it to a wrong address. What now?"
A gre kdo ugibat kaj bo odgovoril ?![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
1. Pozanimal se bo o tracking številki, ugotovil, da res ni prava, se opravičil in mi sporočil pravo.
2. Popolnoma bo ignoriral konkretno vprašanje in odgovoril v pavšalu, nekaj v njihovem scripted stilu: "mail usually take about 30-60 days , sometimes has delay . can you wait some days more ? Thanks for your understand ."
Jaz se nagibam k opciji 2.
Teoretično mi je lahko tudi poslal pošiljko untracked iz Kitajske, vnesel pa DHL fake. Ampak kdo ve, to je čisto mimo vseh pravil. Edino kar je dobro je to, da je čas za dostavo samo 1 mesec in ne 3, ker sem naročil iz Italije, če bo sploh to kakšno vlogo igralo. Bom sporočil kako se bo končalo.
Prav dosti nisem gledal, iskal sem enega, ki ima nekaj v EU skladišču za poslat, pa da sprobam. To, da ima relativno malo prodaj na mesec sem videl. Rating se mi je zdel nekako povprečen, tako kot pri vseh ostalih kjer sem kaj kupil, ocene spodaj so pa večinoma 5 zvezdic. Kar pa nisem opazil je pa to, da ima za shipping napisano "Seller's shipping method" in notri "X (untracked)". Torej tista vnešena DHL tracking št. bi se mi morala zdeti takoj sumljiva. Uporablja pa očitno tisto foro z nizko ceno artikla in zato dosti višjo ceno poštnine. Ampak jaz se ne grem policaja. Če ni ravno 80% feedback pa vse rdeče v ocenah spodaj jaz ne delam problemov. Pač pričakujem da AE filtrira plevel da se meni kot kupcu ni treba s tem ukvarjat. Sicer pa imam iste probleme tudi z drugimi prodajalci z višjim ratingom in 100x več prodanih artiklov.
Samo ne vem kakšno igro se torej gre, me pa zanima kako bom tole rešil. Sistem mi pa ne pusti disputa odpret, ker pravi:
"You can "Open Dispute" 10 days after the seller ships your item(s). If you have any questions about the order, please contact the seller."
Torej spet, stvar je jasna, seller je pa zaščiten še 2-3 dni, ki jih bom jaz izgubil s čakanjem.
Sem mu sicer poslal sporočilo:
"Hello. The tracking number you provided 16962010973971 shows that the package was delivered to the wrong address. I called DPD and they dold me it was delivered to a completely different address and person than me. It looks like the tracking number you provided was not for my order, or you sent it to a wrong address. What now?"
A gre kdo ugibat kaj bo odgovoril ?
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
1. Pozanimal se bo o tracking številki, ugotovil, da res ni prava, se opravičil in mi sporočil pravo.
2. Popolnoma bo ignoriral konkretno vprašanje in odgovoril v pavšalu, nekaj v njihovem scripted stilu: "mail usually take about 30-60 days , sometimes has delay . can you wait some days more ? Thanks for your understand ."
Jaz se nagibam k opciji 2.
Teoretično mi je lahko tudi poslal pošiljko untracked iz Kitajske, vnesel pa DHL fake. Ampak kdo ve, to je čisto mimo vseh pravil. Edino kar je dobro je to, da je čas za dostavo samo 1 mesec in ne 3, ker sem naročil iz Italije, če bo sploh to kakšno vlogo igralo. Bom sporočil kako se bo končalo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boggs ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
OK.d ::
Saj jaz tudi. Samo zdajle je processing time zaradi kitajskega novega leta tako dolg, da 6 kosov ne gre skozi.
Izgleda, da je čisto odvisno preko katere pošte pošljejo, jaz sem 27.januarja oddal naročil na Aliexpressu, danes je paket že v Belgiji,
V tej Linhaul- črni luknji paketi obvisijo še za 1 mesec.
LPOK.d