» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
82 / 190
»»

KTr1sk ::

OK.d je izjavil:

KTr1sk je izjavil:

Jabo1 je izjavil:

Saj jaz tudi. Samo zdajle je processing time zaradi kitajskega novega leta tako dolg, da 6 kosov ne gre skozi.

Izgleda, da je čisto odvisno preko katere pošte pošljejo, jaz sem 27.januarja oddal naročil na Aliexpressu, danes je paket že v Belgiji,


V tej Linhaul- črni luknji paketi obvisijo še za 1 mesec.

Prejšni paket je tako potoval (ponavadi še kakšen teden tam ostane)


do zdaj sem imel 3 pakete,ki si prišli v nekje enakem času, slab mesec je potovalo
i7-11700kf,32gb-3200mhz,6700xt,nvme2x,hdd4x

m4tj4z ::

Potrebujem nasvet. Ker mi prodajalec ni hotel po več kot tednu dni pozivov dati DHL Express tracking numberja, sem odprl dispute. Na katerega je sedaj prodajalec odgovorili z lažjo. Kao da so odposlali 31ga januarja in dodali še printscreen sledilnika, kjer pa je zavedena zgolj namera o naročilu pošiljanja. Po drugi strani pa so mi v sporočilih že 29.1. zagotovili, da je pošiljka že na poti. Kar nedvomno pomeni, da spet lažejo.

Da ne bi naredil karkoli narobe, ker gre za 94EUR, me zanima, kje in kako odgovoriti na trgovčevo laž. V message centru ali v disputu? V disputu lahko kliknem REJECT seller's proposal?

 printscreen dispute

printscreen dispute

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: m4tj4z ()

Badwolff ::

definitivno reject

Jabo1 ::

Boggs je izjavil:



Sem mu sicer poslal sporočilo:
"Hello. The tracking number you provided 16962010973971 shows that the package was delivered to the wrong address. I called DPD and they dold me it was delivered to a completely different address and person than me. It looks like the tracking number you provided was not for my order, or you sent it to a wrong address. What now?"

Teoretično mi je lahko tudi poslal pošiljko untracked iz Kitajske, vnesel pa DHL fake. Ampak kdo ve, to je čisto mimo vseh pravil. Edino kar je dobro je to, da je čas za dostavo samo 1 mesec in ne 3, ker sem naročil iz Italije, če bo sploh to kakšno vlogo igralo. Bom sporočil kako se bo končalo.


Trucking number obstaja, ni fake. Pošiljka je bila dostavljena včeraj v LJ Šentvid. Ali živiš v Šentvidu?

Jabo1 ::

m4tj4z je izjavil:



Da ne bi naredil karkoli narobe, ker gre za 94EUR, me zanima, kje in kako odgovoriti na trgovčevo laž. V message centru ali v disputu? V disputu lahko kliknem REJECT seller's proposal?

 printscreen dispute

printscreen dispute



Sporočilo prodajalcu pošlji v messages in počakaj, da odgovori. Zahtevaj, da ti da tracking number. V besedne dvoboje in dokazovanja se ne spuščaj in bodi vljuden. Ko odgovori, naredi printscreen obojega. Kako boš nadaljeval naprej, je odvisno od trgovčevega odgovora. Pri disputu pa absolutno reject.

darkolord ::

m4tj4z je izjavil:

Potrebujem nasvet. Ker mi prodajalec ni hotel po več kot tednu dni pozivov dati DHL Express tracking numberja, sem odprl dispute. Na katerega je sedaj prodajalec odgovorili z lažjo. Kao da so odposlali 31ga januarja in dodali še printscreen sledilnika, kjer pa je zavedena zgolj namera o naročilu pošiljanja. Po drugi strani pa so mi v sporočilih že 29.1. zagotovili, da je pošiljka že na poti. Kar nedvomno pomeni, da spet lažejo.

Da ne bi naredil karkoli narobe, ker gre za 94EUR, me zanima, kje in kako odgovoriti na trgovčevo laž. V message centru ali v disputu? V disputu lahko kliknem REJECT seller's proposal?
Klikneš Reject.

AMPAK, scenarij, ki si ga opisal zgoraj, je čisto normalen in večinoma ne gre za nobene laži.

Ti sicer izbereš DHL Express pošiljanje, ampak večinoma DHL ne pobere robe direkt pri njih, ampak oni najprej pošljejo z lokalno "pošto" v nek logistični center (včasih so pošiljali vse v Hong Kong), tam pa potem nadaljuje DHL in ti dostavi čez 1-2 dni.

Na koncu ti še vedno dostavi DHL, samo ne traja 2 dni (česar verjetno niso niti obljubili), ampak recimo 5-10 dni.

Jabo1 ::

Mi pa nekaj ni jasno. Kako nimaš tracking numberja? Na spletni strani naročila poglej pod View Detail, nato Logistic Information. Drugi podatek je tracking number. Ne glej na telefonu. Tam marsičesa ni.

Jabo1 ::

Boggs je izjavil:



Teoretično mi je lahko tudi poslal pošiljko untracked iz Kitajske, vnesel pa DHL fake. Ampak kdo ve, to je čisto mimo vseh pravil. Edino kar je dobro je to, da je čas za dostavo samo 1 mesec in ne 3, ker sem naročil iz Italije, če bo sploh to kakšno vlogo igralo. Bom sporočil kako se bo končalo.


Tvoj paket je prišel iz Shenzhena preko Hong Konga v SLO.

RobertMavric ::

Boggs je izjavil:


"Hello. The tracking number you provided 16962010973971 shows that the package was delivered to the wrong address. I called DPD and they dold me it was delivered to a completely different address and person than me. It looks like the tracking number you provided was not for my order, or you sent it to a wrong address. What now?"


Predlani sem imel podoben problem v vrednosti cca. 550€ in teže cca. 600kg.
Sledilna številka je bila ravno tako dostavljena v Ljubljana - Sentvid (SI) - Naklučje ali ... ???

K disputu sem priložil še g-maps linka do moje hiše in do Lj. Šentvida (100km narazen) ;)

m4tj4z ::

darkolord je izjavil:

m4tj4z je izjavil:

Potrebujem nasvet. Ker mi prodajalec ni hotel po več kot tednu dni pozivov dati DHL Express tracking numberja, sem odprl dispute. Na katerega je sedaj prodajalec odgovorili z lažjo. Kao da so odposlali 31ga januarja in dodali še printscreen sledilnika, kjer pa je zavedena zgolj namera o naročilu pošiljanja. Po drugi strani pa so mi v sporočilih že 29.1. zagotovili, da je pošiljka že na poti. Kar nedvomno pomeni, da spet lažejo.

Da ne bi naredil karkoli narobe, ker gre za 94EUR, me zanima, kje in kako odgovoriti na trgovčevo laž. V message centru ali v disputu? V disputu lahko kliknem REJECT seller's proposal?
Klikneš Reject.

AMPAK, scenarij, ki si ga opisal zgoraj, je čisto normalen in večinoma ne gre za nobene laži.

Ti sicer izbereš DHL Express pošiljanje, ampak večinoma DHL ne pobere robe direkt pri njih, ampak oni najprej pošljejo z lokalno "pošto" v nek logistični center (včasih so pošiljali vse v Hong Kong), tam pa potem nadaljuje DHL in ti dostavi čez 1-2 dni.

Na koncu ti še vedno dostavi DHL, samo ne traja 2 dni (česar verjetno niso niti obljubili), ampak recimo 5-10 dni.


Žal ni tako preprosto. Prodajalec mi je v prvi rundi dal false tracking za nekoga iz Medvod in po preverbi z DHL, ni šlo za napačno dostavo. Potem sem jih vprašal kaj se dogaja in so najprej rekli, da na žalost nimajo izdelka, ko sem hotel refund, se jim je pa čudežno pojavila nova zaloga. Potem so rekli, da so vnovič poslali, ampak da jim DHL ni dal trackinga in mi ga ne morejo dati. Po tednu dni pozivov, naj mi ga le dajo pa sem odprl dispute. Oni trdijo, da so poslali 31.1., DHL tracking ima zadeveno, da so 2.2. izdelali label, paketa pa še niso prejeli. Medtem ko pa ta link za sledenje, ki mi ga je dal sam prodajalec pa sploh ne da nobenega rezultata.

Jabo1 je izjavil:

Mi pa nekaj ni jasno. Kako nimaš tracking numberja? Na spletni strani naročila poglej pod View Detail, nato Logistic Information. Drugi podatek je tracking number. Ne glej na telefonu. Tam marsičesa ni.


Podrobnejši opis sem napisal zgoraj. Gre za drugi poskus pošiljanja prodajalca. Tracking number na Aliexpressu je še zmeraj tisti false za nekoga iz Medvod, ki ga je že 21.1. prevzel in podpisal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: m4tj4z ()

Jabo1 ::

Vso korespondenco s prodajalcem shrani v obliki printscreenov in priloži kot dokazila v disputu. Če ti je uspelo prodajalca pripraviti do tega, da je priznal, da ni imel robe, je to zelo dober dokaz za dispute.
Kar se pa tracking numberja tiče: pošteni prodajalci ga v takšnem primeru prečrtajo (ostane viden) in dodajo novega.

Boggs ::

Boggs je izjavil:

Sem mu sicer poslal sporočilo:
"Hello. The tracking number you provided 16962010973971 shows that the package was delivered to the wrong address. I called DPD and they dold me it was delivered to a completely different address and person than me. It looks like the tracking number you provided was not for my order, or you sent it to a wrong address. What now?"

A gre kdo ugibat kaj bo odgovoril ? :D

1. Pozanimal se bo o tracking številki, ugotovil, da res ni prava, se opravičil in mi sporočil pravo.
2. Popolnoma bo ignoriral konkretno vprašanje in odgovoril v pavšalu, nekaj v njihovem scripted stilu: "mail usually take about 30-60 days , sometimes has delay . can you wait some days more ? Thanks for your understand ."

Jaz se nagibam k opciji 2.


Si noben od zagovornikov AE/prodajalcev ni upal ugibat? No danes sem za čuda (kljub soboti) dobil odgovor od prodajalca v messae center:

"Dear customer, Thanks for your email and sorry for the trouble.I will push our shipping company again , Maybe something was happened on the way. Would you would you mind waiting more days? If you still can't get it then, please contact us, we will work a satisfactory solution for you. is it OK ? Regards"

Like textbook!

Jabo1 je izjavil:

Trucking number obstaja, ni fake. Pošiljka je bila dostavljena včeraj v LJ Šentvid. Ali živiš v Šentvidu?


Nima veze če tracking number obstaja. Če je ta tracking number naliman k naročilu h kateremu ne paše, se mu reče fake tracking number (fake, false, wrong, whatever).
Da ne bo pomot in zmede, tisti "Ljubljana - Šentvid" ni kraj dostave! Sem vprašal, ko sem bil na telefonu z DPD. Tisto je samo DPD-jeva postaja / skladišče skozi katerega je paket potoval, zato se pojavlja tudi pri ostalih sledenjih. Kam točno je bil dostavljen pa ne vem, mi je povedala ulico pa sem pozabil. Spomnim se da je rekla "za gospo Lizo". No jaz nisem Liza, niti ne živim na tisti ulici. :-)

Torej s tekim zombijem kot je ta seller v chatu spet ne bom nikamor prišel. Ne vem a so dejansko tolk brainless ali je to njihov namerni način kako zavlačevat in blefirat, da vse skupaj poteče. Glede na to da še v nobenem takem primeru na koncu paketa ni bilo, predvidevam, da dobro ve da ga ni poslal in pač probava nategnit, as usual.

Bom počakal še ta brezvezna dva dni da se seller protection čas izteče in odprl dispute pa bom videl kako se bo tam stvar odvijala.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Koraaz ::

ok, sem slučajno šel gledati pod svoja zasebna naročila in sem videl sporočilo od prodajalca iz 28.12.2020 (naroćeno 4.11.202), da moje naročilo ni šlo skozi kitajsko carino in je pošiljka bila vrnjena nazaj k prodajalcu. Potem me je vprašal, če ponovno pošlje izdelek.

Kako je v tem primeru, če rečeš, da ti ponovno pošlje izdelek? Kako veš, da ti ga je poslov, glede na to, da ima naročilo še zmeraj star tracking (pošiljka ni sledljiva, ker je vredna par $)?

Jaz sem sicer to opazil šele danes in sem itak dal dispute in mi je prodajalec ga priznal še preden se je vmešal AE. Je pa to preverjen prodajalec, ker sem od njega že prej naročal in sem normalno dobil.

Mi pa sedaj ni jasno kako lahko stvar ostane na kitajski carini? Če danes isto stvar naročim ali lahko pričakujem isti scenarij?

Boggs ::

Maro696, si od istega prodajalca že kdaj prej kupil ta isti izdelek pa da je šel skozi brez problema? Jaz sem imel dvakrat tak primer ko je bilo pri exportu zavrnjeno in šlo nazaj, pa si nisem upal več naročit pri tem prodajalcu. Če bi pa že kdaj prej isti izdelek dobil od njega potem bi pa verjetno sklepal da je pač "bad luck" in bi probal še enkrat. To da te je sam kontaktiral je pa tudi čudež pri kitajcih in mogoče je res en redkih poštenjakarjev. Pri takem bi si še jaz upal rečt da naj znova pošlje. :)) Drugače pa osebno raje rečem "ne" in pač naročim znova, tako da se vse začne na novo ker se mi ne da ukvarjat s potencialnimi problemi, ki bi nastali zaradi vseh zamikov, itd. Je pa nekdo prej omenil, da lahko vnesejo nov tracking pod tvoje naročilo. Jaz tega še nisem imel ampak če to res gre potem lahko on to naredi (čeprav je verjetno samo tracking za po kitajski). Ampak je pa res annoying da nikjer ne vidiš kakega indikatorja, da si prejel message. Jaz tudi velikokrat pozno vidim sporočila ker enostavno ne gledam redno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

darkolord ::

Enostavno - če je časa še dovolj, da pride do roka, lahko bp rečeš, da pošlje ponovno. Če ne pride pa pač odpreš dispute.

Jabo1 ::

Boggs je izjavil:


A gre kdo ugibat kaj bo odgovoril ? :D

Bom počakal še ta brezvezna dva dni da se seller protection čas izteče in odprl dispute pa bom videl kako se bo tam stvar odvijala.


1. Ni kaj ugibat, saj je jasno da se bo izgovarjal na prevoznika, pa na covid...
2. Ne odpiraj disputa preden se ti izteče buyers protection. Je sicer možno, če ne drugače, ga odpre Eva namesto tebe, ampak potem ti nabijejo takšen datum, ko stopi noter Ali , da se ne izplača. Si na istem.
3. Poskrbi za vse dokaze, da nisi prejel paketa, v skrajnem primeru v disputu zahtevaj naj ti prodajalec predloži fotografijo tvojega paketa s tvojim naslovom. O tem ga prej ne obveščaj. Nekaterim je uspelo, mogoče bo tudi tebi. DPD centra ne omenjaj("Not my adress")
4. So te že opeharili. Najprej na ceni izdelka, ki je v evropskih skladiščih običajno višja (ni pa nujno) in na prevoznih stroških, ki so v Evropi precej višji. Poslali so pa s Kitajske.
5. Njihov cilj je, da tudi v primeru, ko že vnaprej vedo. da bodo morali denar vrniti, le tega poskušajo držati čim dalj.
6. V komunikaciji bodi umirjen in mrtvo hladen in se ne pusti sprovocirati.
7. V bodoče izbiraj prodajalce z vsaj 95% ratingom.

Pa ne jezi se na nas, saj ti vsak poskuša pomagat. Veliko sreče.

Koraaz ::

Boggs je izjavil:

Maro696, si od istega prodajalca že kdaj prej kupil ta isti izdelek pa da je šel skozi brez problema?


Ja, sem od njega kupoval že prej, pa ni bilo problema, kar sem tudi napisal v prejšnji objavi. To je bil v bistvu razlog, zakaj sem še 2. naročil, ker sem bil zadovoljen z njegovo storitvijo in sem pričakoval, da v 2. ne bo problemov. Ima dober rating in tudi cene niso ravno nizke. Tudi, ko sem dal dispute, mi je povrnil denar takoj brez vmešavanja AE, tako, da mislim, da je bil to zgolj slučaj.

Mi je pa vseeno čudno kako lahko stvar kar zavrnejo na carini.

Jabo1 ::

Koraaz je izjavil:


Kako je v tem primeru, če rečeš, da ti ponovno pošlje izdelek? Kako veš, da ti ga je poslov, glede na to, da ima naročilo še zmeraj star tracking (pošiljka ni sledljiva, ker je vredna par $)?

Mi pa sedaj ni jasno kako lahko stvar ostane na kitajski carini? Če danes isto stvar naročim ali lahko pričakujem isti scenarij?


Lahko ti nov tracking pošlje v sporočilih (običajno) ali prečrta starega in naredi novega. Nekateri pošiljajo preko novega naročila z vrednostjo 0,01 USD (nekateri imajo link za 0,10 USD...).
V nobenem primeru ne dovoli, da ti poteče buyers protection za prvotno naročilo. Po potrebi zahtevaj podaljšanje (extend) preko messages v order detail, ker z novim letom te možnosti kupec sam nima več. Počakaj, da novo naročilo pride in takrat zaključi oba. Če ni vse v redu, naredi dispute na prvotno naročilo.
Kar se carine tiče: safe security rejected, note security return (note 7),Export cancellation in parcel handling in sorting center običajno pomeni, da do carine sploh še ni prišlo, ker je bilo izvrženo že prej. V prvih dveh primerih je možno, da se cikel (nekajkrat) ponovi in gre paket skozi, v drugih dveh to ni možno. Pri mojih naročilih je trenutno v takšnem statusu kup naročil, ki so poslana s China Post Registred Mail. Tako hudo še ni bilo niti v času njihove najhujše covid krize.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Jabo1 ()

Jabo1 ::

Zakaj je paket zavrnjen. Ker pregledujejo (skenirajo) kontejner z veliko paketi in, če samo eden od njih ni ustrezen, zavrnejo cel kontejner. Zato se lahko zgodi, da tvoj paket, ki ne vsebuje ničesar spornega in ni z njim nič narobe, nekajkrat zavrnejo zaradi drugega krivca.

BorutK-73 ::

Jutri se začne kitajsko novo leto in naj bi trajalo do 13.2. Tako da če boste kaj naročili ta teden se ne čudit če ne bodo poslali v dnevu ali dveh.;)

Boggs ::

Maro696, prav ta ISTI izdelek si že prej naročil? Sprašujem konkretno zato, da lahko izločimo izdelek kot potencialni razlog. Če se ne motim ne namreč včasih lahko problem pri kakih baterijah. V mojih dveh primerih, ko je prišlo do "export cancellation" je sicer šlo za electronic gadgete ampak ni bilo baterij zraven. Enkrat ko sem naročil en battery pack ga je pa kitajec "zakamufliral" v pošiljki v en kos odpadne plastike, tako da je očitno vedel da je pošiljanje tega potencialno problematično. Vsaj z letalskim prevozom, z vlakom verjetno gre. Lahko je pa seveda kaj čisto drugega.

darkolord ::

Npr. CD/DVD-jev ne smejo izvažati. Jaz sem naročil okrogel kos stekla približno enake velikosti, pa se je 3 mesece vozilo po kitajski carini gor in dol ... na koncu je vendarle prišlo (1 dan pred iztekom roka :)))

Groot ::

Boggs je izjavil:

Pa lahko dam link do trgovine ... https://www.aliexpress.com/item/4000796...

Prav dosti nisem gledal, iskal sem enega, ki ima nekaj v EU skladišču za poslat, pa da sprobam. To, da ima relativno malo prodaj na mesec sem videl...


In ti se dejansko še vedno sprašuješ kje je problem pri tvojih naročilih?!! Kdo ti je kriv da kupuješ iz trgovin kjer je na prvo žogo jasno da niso niti malo zaupanja vredne.

Kot je nekdo zelo lepo že povedal, tule se nas najde zagotovo vsaj 10, ki imamo po par 100 naročil pa probleme načeloma lahko preštejemo na eno ali pa morda obe roki. Sem ravno pogledal svoja pretekla naročila, ki jih je do danes bilo 283. Od tega se spomnim ravno cca. 3-5 primerov kjer stvar ni prišla in sem moral odpirati dispute (enega sem odprl ravno danes ker nek velcro trak ni prišel). Če sem odprl dispute pa sem vedno in to res vedno dobil zelo hitro dobil full refund.

Tako da lahko napišeš še 10 strani tule, ampak mislim da je vsem že zdavnaj jasno da je definetivno problem pri tebi in v Aliexpress. SKratka good luck s tvojimi naročili in upam da boš vsaj na koncu spremenil mnenje, ko te bo ta "scammerski" Aliexpress rešil iz tvojih slabih naročil.

peckajb93 ::

Še komu naročila poslana z China post registered air mail hodijo več kot mesec? Imam okrog 10 narocil odposlanih med 26.12 in 12.1 pa nobenega se nisem prejel. Medtem ko sem ze prejel posiljke poslane okrog 20.1 preko aliexpress standard shippinga. Prejel sem celo ze posiljko poslano 26.12 preko super economy

delfinus ::

China post je relativno pocasen, ampak ne tako pocasen kot je Singapura 4PX. Ta je pa popolnoma nezanesljiv. Js cakam od China post se tudi nekaj z novembra. Aliexpres standard shipping je pa hiter. Kolegu sem narocil neke konektorje in so prisli v 18 dneh.

Boggs ::

Groot je izjavil:

Boggs je izjavil:

Pa lahko dam link do trgovine ... https://www.aliexpress.com/item/4000796...

Prav dosti nisem gledal, iskal sem enega, ki ima nekaj v EU skladišču za poslat, pa da sprobam. To, da ima relativno malo prodaj na mesec sem videl...


In ti se dejansko še vedno sprašuješ kje je problem pri tvojih naročilih?!! Kdo ti je kriv da kupuješ iz trgovin kjer je na prvo žogo jasno da niso niti malo zaupanja vredne.

Kot je nekdo zelo lepo že povedal, tule se nas najde zagotovo vsaj 10, ki imamo po par 100 naročil pa probleme načeloma lahko preštejemo na eno ali pa morda obe roki. Sem ravno pogledal svoja pretekla naročila, ki jih je do danes bilo 283. Od tega se spomnim ravno cca. 3-5 primerov kjer stvar ni prišla in sem moral odpirati dispute (enega sem odprl ravno danes ker nek velcro trak ni prišel). Če sem odprl dispute pa sem vedno in to res vedno dobil zelo hitro dobil full refund.

Tako da lahko napišeš še 10 strani tule, ampak mislim da je vsem že zdavnaj jasno da je definetivno problem pri tebi in v Aliexpress. SKratka good luck s tvojimi naročili in upam da boš vsaj na koncu spremenil mnenje, ko te bo ta "scammerski" Aliexpress rešil iz tvojih slabih naročil.


To je EN s katerim imam probleme, pa je slučajno tak ki ima malo transakcij. Absolutno ne pomeni da je to krivo. Ima dosti pozitivnih feedbackov. Ostalih DEVET s katerimi sem imel probleme ima pa na deset ali sto tisoč transakcij. Nehaj že s tem da jaz kot kupec nekaj "narobe" delam. Kot sem že napisal, moja naloga je da plačam in to sem naredil. Ni nobenega opravičila da je na AE tolk scammerjev da je treba navigirat to platformo kot en minefield.

Boggs ::

peckajb93 je izjavil:

Še komu naročila poslana z China post registered air mail hodijo več kot mesec? Imam okrog 10 narocil odposlanih med 26.12 in 12.1 pa nobenega se nisem prejel. Medtem ko sem ze prejel posiljke poslane okrog 20.1 preko aliexpress standard shippinga. Prejel sem celo ze posiljko poslano 26.12 preko super economy


Aha no ravno prav informacija. Jaz sem ene 8 naročil oddal konec januarja s China post registered air mail pa nisem vedel kdaj realno lahko pričakujem. Tisti dostavni čas pod "Order details" je sicer enak kot pri unregistered / economy pošiljkah (75 dni) ampak računam in upam, da vseeno prej pride. Sicer tudi če je 40 dni je boljše kot 60 ali nikoli, kot se mi tolk pogostokrat zgodi, heh.

FoxKnox ::

BorutK-73 je izjavil:

Jutri se začne kitajsko novo leto in naj bi trajalo do 13.2. Tako da če boste kaj naročili ta teden se ne čudit če ne bodo poslali v dnevu ali dveh.;)


Kitajsko novo leto se letos začne 12.februarja, praznovanje pa ponavadi traja 3 tedne.Torej od petka pa do začetka marca Kitajci ne poslujejo.

FoxKnox ::

Še nekaj za tiste, ki se strinjate s prodajalcem, da v primeru nedostavljene pošiljke, namesto disputa in poplačila, ponovno pošlje izdelek.Ponavadi pošlje link za resend, za katerega pa je potrebno plačati nekaj centov.Pazi, v primeru, da tudi ta pošilka ne pride, lahko odpreš dispute samo za ta resend za katerega si plačal par centov in toliko ti tudi samo na koncu vrnejo.Za prvo naročilo si pa zamudil dispute.

Še en nasvet za navigiranje po minefieldu;
Kupi pri prodajalcu z vsaj 95% positive feedback( pa ne na strani ponudbe, ampak na strani seller info) in ki ima vsaj 100 positive feedbackov s komentarji in slikami

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

Boggs ::

95% ? 8-O Takih pa nisem veliko videl na AliExpress, lol. "Na strani ponudbe" misliš tisti zgoraj pod naslovom artikla, ki ga gledaš? Drugače je tam pod sliko artikla in pod "Buy Now" / "Add to Cart" gumbi, ko se začne predstavitev artikla napisan tudi rating stora.

Npr:
90.4% Positive Feedback
1164 Followers

To je kakor vidim isti podatek kot tisti na strani "Feedback".

Recimo od tega sem nekaj kupil 23-12-2020 in dobil 13-01-2021, full hitro. Pa ima tudi relativno malo transakcij, kar bi za neketere bil red flag. Feedback ima pa res enega boljših, v zgornji polovici devetdesetih.
https://www.aliexpress.com/store/feedba...

Pa od tega sem tudi kupil in dobil vse OK (02-12-2020 - 31-01-2021):
https://www.aliexpress.com/store/feedba...

Jaz se izognem samo tistih, ki so očitna past, recimo taki, ki imajo zadnjih 20-30 ocen vseh zapored 1-star. Za vse ostale ni nujno da rating karkoli pove. Vse skupi je loterija. Samo eni imajo pač očitno neverjetno srečo, jaz pa neverjetno smolo. :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

peckajb93 ::

 Slika

Slika


Saj človek ne ve kaj naj si misli ?

Zgodovina sprememb…

lolipop2 ::

A danes se začne njihovo kitajsko novo leto?! Ravnokar sem nekaj naročil... grrr, že vidim, da bom čakal. :( A to je zaziher, da ne bodo odpošiljali?

Jabo1 ::

Boggs je izjavil:

95% ? 8-O Takih pa nisem veliko videl na AliExpress, lol.

https://www.aliexpress.com/store/feedba...

https://www.aliexpress.com/store/feedba...

Jaz se izognem samo tistih, ki so očitna past, recimo taki, ki imajo zadnjih 20-30 ocen vseh zapored 1-star. Za vse ostale ni nujno da rating karkoli pove. Vse skupi je loterija. Samo eni imajo pač očitno neverjetno srečo, jaz pa neverjetno smolo. :))


Prodajalcev z rejtingom 95% ali več je veliko, samo najti jih je treba. Če želiš točno določen izdelek uporabi image search in izberi tistega, ki se ti zdi, da je najboljši.

Zmotno je mišljenje, da scamerji vse ogoljufajo. tako butasti niso.

Kar se primerov, ki si jih navedel: prva trgovina je videti v redu, če bi bila zraven značka za "top brand", bi bilo še boljše. Pri drugi trgovini je pa bistveno drugače. Res ne obstaja dolgo in bi se rejting lahko sčasoma dvignil, AMPAK: število negativnih je za zadnjih 6 mesecev približno 4500, zadnje 3 mesece pa 3500. Torej gre krepko navzdol. Če pogledaš zadnji mesec je negativnih polovica od zadnjih treh mesecev. Rdeči alarm. Če boš pa pogledal komentarje posameznih kupcev, boš pa hitro ugotovil, v čem je običajno problem.

Seveda si je treba vzeti čas in stvari pregledati. Če se ti pa ne ljubi, pa ne jamraj.

Jabo1 ::

peckajb93 je izjavil:

 Slika

Slika


Saj človek ne ve kaj naj si misli ?


Dobrodošel v klubu z veliko člani :).

Od mojih osmih paketov v novembru, so prišli samo štirje z veliko zamudo. Za ostale odpiram dispute. Dva že dobljena, eden v teku in enega moram še odpret. Preveri kdaj se ti izteče buyers protection. S trackingi preveri ali se paket samo cikla (security return) ali se vrača k prodajalcu. Tega je sedaj ogromno. Pa niso krivi prodajalci, ampak China Post.

peckajb93 ::

Jabo1 je izjavil:

peckajb93 je izjavil:

 Slika

Slika


Saj človek ne ve kaj naj si misli ?


Dobrodošel v klubu z veliko člani :).

Od mojih osmih paketov v novembru, so prišli samo štirje z veliko zamudo. Za ostale odpiram dispute. Dva že dobljena, eden v teku in enega moram še odpret. Preveri kdaj se ti izteče buyers protection. S trackingi preveri ali se paket samo cikla (security return) ali se vrača k prodajalcu. Tega je sedaj ogromno. Pa niso krivi prodajalci, ampak China Post.

Vsaj za naprej vem da je edino kar pride v postev aliexpress standard shipping

Jabo1 ::

peckajb93 je izjavil:


Vsaj za naprej vem da je edino kar pride v postev aliexpress standard shipping


Tudi, če piše Standard ali Yanwen, lahko uporabijo CP. Oba sta agenta, ne carrierja. katerega prevoznika bosta uporabila, ne veš. Lahko, da ima med opcijami shippinga napisano Standard, potem pa pošlje s China Post. To je bil primer pri enem mojem naročilu. Jaz to rešujem tako, da takrat, ko je plačilo izvedeno in dobim confirmation card na sporočila, kontaktiram prodajalca in ga prosim, naj v nobenem primeru ne pošlje z CP. Ni 100% zanesljivo ampak včasih pomaga. Zato imam v decembru samo en CP, ki je prišel in v januarju samo štiri CP, dva sta že v fazi export cancellation oziroma returned to sender, dva pa sta zaenkrat še videti v redu.

Boggs ::

A smo potem ugotovili če lahko prodajalec sam na svoji strani skensla neko naročilo? Ima to opcijo ?

Kaj pa refund? Ali lahko prodajalec (če se recimo preko chata tako dogovoriš) sam od sebe sproži refund, brez da je treba odpirat dispute in da on tam not accepta tvoj proposal?

darkolord ::

Da, Da.

Jabo1 ::

Boggs je izjavil:

A smo potem ugotovili če lahko prodajalec sam na svoji strani skensla neko naročilo? Ima to opcijo ?

Kaj pa refund? Ali lahko prodajalec (če se recimo preko chata tako dogovoriš) sam od sebe sproži refund, brez da je treba odpirat dispute in da on tam not accepta tvoj proposal?


1. vprašanje: od novega leta dalje menda nič več, vsaj tako pravijo prodajalci s katerimi sem v stiku. Na AE strani pa o tem nič ne piše. Sicer pa prodajalcem v nobenem primeru ni v inetresu preklicati naročila.
2. vprašanje: prodajalec nima veze s tvojim denarjem. Tvoj denar drži AE (AE EScrow) dokler kupec ne potrdi prejema naročila + 15 dni oz. morebitni dispute ali iztek buyers protection + 15 dni oz. morebitni dispute. Takrat se tvoj denar sprosti in nakaže prodajalcu. Vse ostalo je s strani AE prepovedano in je lahko (ni pa nujno) prodajalec kaznovan. Zato so vsi tisti, ki mislijo, da jim denar vrne prodajalec, v zmoti. Denar vrne AE. Sproži pa lahko refund samo tako, da sprejme kupčevo zahtevo v disputu, dispute mora pa odpreti kupec.

darkolord ::

Ne, prodajalec lahko prekliče naročilo, s čimer se denar tudi vrne.

Jabo1 ::

darkolord je izjavil:

Ne, prodajalec lahko prekliče naročilo, s čimer se denar tudi vrne.


Mislim, da brez zahteve kupca nič več. Je pa zdajle težko reči, kaj res drži, ker je precej sprememb. Prodajalci s katerimi sem v stiku, pravijo, da ne. Nikoli pa ne veš, če je to res, ker uradnega zagotovila ni.

SPEEEED ::

Se moj AliExpress primer neprejetega izdelka.

Tracking, ki ga je seller poslal kaže, da naj bi pošiljko prejel 18.1. s Posto Slovenije. Žal je nisem.

Težava je, ker ta tracking ne "prime" pri sledenju pri Posto in tako po mojem mnenju niti nimam kaj spraševati na Pošti kje je, ker oni kot kaže nimajo podatka.

Ko pa gledaš preko China tracking pa kaže, kot da je prispel. Meni je zelo čudno, ker naj bi paket prišel v 2 tednih. Dostava je pa bila samo 2usd in sem ga tudi pričakoval v nekje 2 mesecih.

Tracking: PR151479478YP

Kaj naj naredim?

Vuli ::

maš še en tracking LL863727998LU, ampak ja, je dostavljeno. A prodajalca si kej kontaktiral, mogoče je zamešal tracking, kaj pa vem.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

darkolord ::



A je tvoja pošta 1116?

Pošiljka vložena v HP/IP/PP pomeni, da je pismonoša zadevo nekje pustil. Preveri, če ni paketek kam zataknjen/skrit.

Sicer lahko kontaktiraš pošto s številko, ki jo je napisal Vuli: LL863727998LU

SPEEEED ::

Hvala, ja z to številko pa lahko kontaktiram Posto. Kje ste jo našli?

Moja Posta je 1116 ja.

Hvala!

Boggs ::

SPEEEED, paketom, ki jih prenaša Yanwen (tak je tvoj, ker ima na koncu YP) se ob izhodu iz Kitajske spremeni sledilna številka. V eni izmed postavk na kakšni kitajski strani za sledenje boš vmes, če pozorno pogledaš, lahko opazil novo številko.

Vuli ::

tudi na 17track se vidi sprememba.
2021-01-06 14:17 Last mile=> Destination country post, number LL863727998LU
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

lolipop2 ::

darkolord je izjavil:



Pošiljka vložena v HP/IP/PP pomeni, da je pismonoša zadevo nekje pustil. Preveri, če ni paketek kam zataknjen/skrit.



to je možno, ja. Meni je enkrat vrgel skozi okno v garažo. Je paket padel za neke škatle in sem ga našel, ko sem pospravljal.

FoxKnox ::

Spring festival holydays letos samo od 11.2 do 15 2. Takrat Kitajci ne poslujejo.
Včasih je tole trajalo tri tedne, zdaj samo 5 dni.Kriza zgleda.

Jabo1 ::

Na začetni strani je objavljeno, da je večina prodajalcev na počitnicah od 11. do 18. februarja in je processing time 7 dni. Na straneh posameznih trgovin (nekaterih) so objavljeni datumi odsotnosti za posamezno trgovino. Moje naročilo, ki je bilo plačano pred eno uro, ima pa processing time 23 dni. Zelo različno torej.
««
82 / 190
»»