» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
79 / 197
»»

buttcrack ::

westnikky je izjavil:

Naroceno z aliexpressa 17.1., 20.1. dobila meil da je poslano. Placala 2,31€ za hitrejso varjanto (16-25 delovnih dni) in tracking. Tracking sploh ne dela, cel cas kaze da je pri posiljatelju.
Vceraj dobila sms od DPD, da danes dostavijo posiljko. Ob 10h zjutraj ze cakalo v nabiralniku. Pozitivno presenecena.
Medtem druga posiljka, narocena iz ceskega skladiasca 18.1., poslali naj bi 21.1., kao 4-10 delovnih dni. Tracking seveda ne dela. Sem bila sigurna, da bo s Ceske prej prislo, in da je danasnja posiljka s Ceske ampak zgleda temu ni tako.
Pri obeh narocilih stanje se vedno v dostavi :)

A ve kdo mogoce zakaj trgovina od katere sem pravkar prejela paket, je kar na enkrat ni vec? Se to pogosto dogaja?

se dogaja ja,

vsekakor pa boljša opcija kot, da ne prejmeš paketa in štacuna ne obstaja več :D

jakan123 ::

Jerry000 je izjavil:

Tudi punce seveda :). To si pa hitro dobila paket, poslano iz EU?


Jaz sem zadnje 5 paketov dobil vse v 10 dneh. S Kitajske. Zelo pozitivno presenečen.

westnikky ::

Jerry000 je izjavil:

Tudi punce seveda :). To si pa hitro dobila paket, poslano iz EU?


Ne. S Kitajske:) Tudi sama sem pozitivno presenecena:)

buttcrack je izjavil:

westnikky je izjavil:

Naroceno z aliexpressa 17.1., 20.1. dobila meil da je poslano. Placala 2,31€ za hitrejso varjanto (16-25 delovnih dni) in tracking. Tracking sploh ne dela, cel cas kaze da je pri posiljatelju.
Vceraj dobila sms od DPD, da danes dostavijo posiljko. Ob 10h zjutraj ze cakalo v nabiralniku. Pozitivno presenecena.
Medtem druga posiljka, narocena iz ceskega skladiasca 18.1., poslali naj bi 21.1., kao 4-10 delovnih dni. Tracking seveda ne dela. Sem bila sigurna, da bo s Ceske prej prislo, in da je danasnja posiljka s Ceske ampak zgleda temu ni tako.
Pri obeh narocilih stanje se vedno v dostavi :)

A ve kdo mogoce zakaj trgovina od katere sem pravkar prejela paket, je kar na enkrat ni vec? Se to pogosto dogaja?

se dogaja ja,

vsekakor pa boljša opcija kot, da ne prejmeš paketa in štacuna ne obstaja več :D


Hahaha to pa definitivno ja :))

Zgodovina sprememb…

Boggs ::

westnikky, tracking glej na "third party" spletnih straneh, ne tistega znotraj AliExpressa. Tist skoraj nikoli nepokaže nič. Jaz zadnje čase najraje uporabljam https://saytrack.com

Jerry000, do poletja je še vse po starem, pod 22 EUR ni DDV za plačat. Lahko pa carinska pošta po naključju tvoj paket izbere in zahteva dokazilo vrednosti, ki jim ga moraš poslat preko spletnega obrazca. V tem primeru boš pa ne glede na vrednost plačal stroške obravnave 5,00 EUR (razen baje v primeru ko se deklarirana vrednost točno ujema s tisto ki jo ti sporočiš).

westnikky ::

Super, hvala za info Boggs;)

Kvinta ::

Pošta Slovenije dripci totalni ;(( paket iz Kitajske prispel v 14 dnevih zdaj se valja nadaljnih 14 dni ,ker je kao gužva bo pa so rekli nikamor se ne mudi itak bi čakali tudi do 3 mesece in več :)) ko v butalah ....
A.C.A.B

darkolord ::

Daj sledilno številko, da vidimo

Vuli ::

Kvinta je izjavil:

Pošta Slovenije dripci totalni ;(( paket iz Kitajske prispel v 14 dnevih zdaj se valja nadaljnih 14 dni ,ker je kao gužva bo pa so rekli nikamor se ne mudi itak bi čakali tudi do 3 mesece in več :)) ko v butalah ....

malo dvomim. ah, ne da se mi...
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

KTr1sk ::

Jaz sem jim v torek poslal račun, paketa še vedno niso poslali iz Ljubljane
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

peckajb93 ::

Ali AliExpress ob preklicu naročila preden je odposlano vrne denar? Namreč naročil sem pri scammerjih ker nisem bil pozoren

lolipop2 ::

peckajb93 je izjavil:

Ali AliExpress ob preklicu naročila preden je odposlano vrne denar? Namreč naročil sem pri scammerjih ker nisem bil pozoren

kako pa veš, da so scammerji?

Boggs ::

Men pa zanima kako realno je pričakovati, da za AliExpress pošiljko, ki naj bi prišla iz EU skladišča, ne bodo obračunavali DDV-ja? Je že kdo imel primer, ko je naročil iz EU skladišča, pa so mu iz carinske pošte vseeno poslali zahtevo za dokazila vrednosti ?

peckajb93 ::

lolipop2 je izjavil:

peckajb93 je izjavil:

Ali AliExpress ob preklicu naročila preden je odposlano vrne denar? Namreč naročil sem pri scammerjih ker nisem bil pozoren

kako pa veš, da so scammerji?

Nisem bil pozoren na feedack in komentarje pod drugimi izdelki (16% feedback in sami negativni komentarji)
Čas za odpošiljanje pa si je tudi nastavil 26 dni čeprav sem izbral 7 day delivery

Badwolff ::

Boggs je izjavil:

Men pa zanima kako realno je pričakovati, da za AliExpress pošiljko, ki naj bi prišla iz EU skladišča, ne bodo obračunavali DDV-ja? Je že kdo imel primer, ko je naročil iz EU skladišča, pa so mu iz carinske pošte vseeno poslali zahtevo za dokazila vrednosti ?


Če je iz eu skladisca, ne bi smel placati ddv. Jaz nisem še nikoli.

m4tj4z ::

Kvinta je izjavil:

Pošta Slovenije dripci totalni ;(( paket iz Kitajske prispel v 14 dnevih zdaj se valja nadaljnih 14 dni ,ker je kao gužva bo pa so rekli nikamor se ne mudi itak bi čakali tudi do 3 mesece in več :)) ko v butalah ....


Ma itak, obnašajo se kot bogovi.
Meni paket prišel iz Avstralije v 9ih dneh prek Frankfurta do carinske pošte(6dni rabilo do Slovenije), nato pa najprej 6 dni stalo na carinski pošti, me pozvali za dokazila, čeprav slovenski ddv že plačal pri prodajalcu. Deklaracija, ki so mi jo obesili na številko pošiljke totalno sfalirana. Paket od neznangea pošiljatelja iz ZDA, vrednost 30€ nižja od plačane in navedena v britanskih funtih. V miru sem pripel račune in pripisal, da gre za znanega prodajalca iz Avstralije pri katerem sem opravil že 20+ nakupov in zmeraj na paketni etiketi navedejo vse artikle z do centa natančno ceno v EVRIH. Po 4ih dneh dobil odgovor, da FURSA to nič ne briga, če je prodajalec iz Velike Britanije obračunal slovenski DDV in da če želim, mi obračunajo DDV, drugače bodo poslali nazaj. To mi je pa dvignilo pritisk do plafona, 4 dni je rabil, da me je vprašal, če zaračuna DDV, namesto da bi že pripel UPN. Poleg tega pa s kje je spet potegnil ven Veliko Britanijo, ki nima z naročilom nič, na deklaraciji pa itak kao ZDA. Kakorkoli, čez 3 dni mi je poštar zaračunal odkupnino za paket. Glej ga zlomka, na etiketi piše, da je poslano iz Sydneya in vsi artikli do centa natančno navedeni... Prodajalec mi je sicer DDV vključno z vsemi stroški odbelave povrnil, ker sem redna stranka, ampak ne morem pa mimo tega kakšni šalabajzki delajo na carinski pošti in kako nedotakljivi so. Pred sabo imajo paket z natančnimi podatki pa kljub temu mirne duše podturijo falš deklaracijo. In ko jih opozoriš, da se podatki ne skladajo, še kar tupijo svoje in nihče nič ne odgovarja.

peckajb93 ::

Torej ima kdo izkusnje z preklicom narocila?

Boggs ::

peckajb93, lahko daš request za preklic naročila, ampak se mora prodajalec s tem strijnat (potrdit). Potem dobiš denar takoj. Če pa ne, boš pa pač moral čakat do poteka dostavnega "seller protection" časa in dat dispute.

luuxiii ::

Iskanje na način, da izberemo državo od koder pošljejo :D.

Originalen url
https://www.aliexpress.com/af/laser-pointer.html?d=y&origin=n&SearchText=laser+pointer&catId=0

odstrani se dodatne &url opcije, ter doda
&shipFromCountry=DRŽAVA_ODPOŠILJANJA
(v mojem primeru španija ES)

sfriziran url:
https://www.aliexpress.com/af/laser-pointer.html?&page=1&shipFromCountry=ES

stara mama ::

Zadnje čase mi je nekaj paketov prišlo presenetljivo hitro, pa še celo nekaj paketov ki so dražji od 22€ ni bilo carinjeno. A oni so se nekoč hvalili, da znajo precej dobro ocenit vrednost :)).

Groot ::

stara mama je izjavil:

Zadnje čase mi je nekaj paketov prišlo presenetljivo hitro, pa še celo nekaj paketov ki so dražji od 22€ ni bilo carinjeno. A oni so se nekoč hvalili, da znajo precej dobro ocenit vrednost :)).


Saj ne pogledajo vsake stvari, ki prispe. Pošiljke pač naključno pregledujejo in če imaš to smolo izberejo ravno tvojo pošiljko ter od tebe zahtevajo dokazila o višini kupnine.

m4tj4z ::

Pri meni se saga s trgovcem, ki je dal false DHL express tracking, nadaljuje. Ker so mi za sveto obljubili, da imajo izdelek na zalogi in da ga bom imel pri sebi v 7 do max 15ih dneh, sem se strinjal, da mi naj še enkrat pošljejo. Ker se ni 4 dni nikamor premaknilo, sem jih danes vprašal, kako daleč so s pošiljko...Odgovor, izdelek smo vam poslali, vendar vam ne moremo dati tracking številke, patiently (ja, točno to besedo so napisali) počakajte 7 do 15dni, da pride paket do vas...Odpisal sem jim, naj nehajo sanjarit in nemudoma pošljejo tracking številko, saj sem plačal DHL Express dostavo, ki je sledljiva in na podpis. Po moje zdaj že lahko mirne duše dam dispute? V vsakem primeru bo Aliexpress od trgovca zahteval tracking številko, če je ta res že na poti.

darkolord ::

A je rok potekel?

styrian ::

Zadnje čase imam vse več negativnih izkušenj z Aliexpressom. Večkrat se mi je že zgodilo, da dajo lažno tracking številko (drugega kupca iz Slovenije) ali pa izdelka sploh ne odpošljejo.

Danes sem dobil "sodbo" za izdelek, ki ga je carina v Pekingu poslala nazaj prodajalcu (security return ?). Šlo je za 10 inčen e-ink zaslon.

Mislim da bom v prihodnosti artikle, ki imajo vrednost večjo od 10€, nabavljal na E-bayu.

Vuli ::

ma ta "security return" se je meni ponavljal cel mesec, pol je šele šlo naprej.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

m4tj4z ::

Vprašanje. Če zdaj odprem dispute iz razloga Logistics tracking problems, no tracking information (prodajalec noče dati DHL Express tracking numberja) in mi zdaj prodajalec iz inata pošlje neko škart robo...ali lahko potem naknadno dopolniš dispute iz razloga napačne robe?

pygmalion ::

Prodajalci, ki poslujejo preko AliExpressa so problematični, ampak AliExpress ni.

Za vse pakete, ki niso prispeli pravočasno, nekateri so bili fake označeni kot dostavljeni, sem dobil dispute. Dispute sem dobil tudi za vse predmete, ki so bili slabe kvalitete / niso delovali. Je pa res, da moraš izdelek takoj (v dveh tednih) preizkusiti in slabo kvaliteto dokazati, kar ti vzame kar nekaj časa - običajno moraš posnet par fotografij ali celo video. V enem bolj ekstravagantnem primeru sem fejk termovko poslikal s termokamero... Namreč AliExpress se mora zaščititi tako pred lažnivimi prodajalci kot lažnivimi kupci.

Je pa res, da nikoli nisem niti poskušal uveljaviti dvoletno garancijo. Ne verjamem, da bi mi uspelo. Zato bolj vredne stvari raje kupim v Sloveniji ali preko Amazona in sem miren.

Z druge strani PayPal. Moj sorodnik je kupil nekaj, kaj ni želel, ker je bila spletna stran nategovalska. Takoj isti ali mogoče naslednji dan poskusil naročilo preklicati. Brez kakršnegakoli odgovora s PayPala. Čez tri tedne so mu pri PayPalu zadevo zavrnili, tako da je izgubil par deset eurov za neko sranje.

Povsod je treba biti previden in povsod je treba poznati sistem in nimaš problemov.

darkolord ::

Tudi prodajalci pri AX so po mojih izkušnjah manj problematični kot pri eBayu.

Pri AX že iz štarta vedo, da ne bodo dobili denarja, dokler naročilo ne bo potrjeno. Če so scammerji, ne bodo dobili niti centa, in nimajo nobenega razloga, da bi to počeli.

Res je nekaj takih, ki so šalabajzerji in ki hočejo malo prišparati, ampak v najslabšem primeru se načakaš do konca purchase protectiona ali dobiš pač refund in je to to.

Tudi s "podporo" prodajalcev po izteku purchase protectiona imam presenetljivo dobre izkušnje. Pri morebitnih težavah mi prodajalci dajo (vsaj delni) refund ali pošljejo ponovno, tudi če se je purchase protection že iztekel. Za garancijsko popravilo večjih zadev bi moral kriti edino poštnino nazaj.

Boggs ::

Prodajalci na AliExpress so definitivno v veliki meri nategnuni v primerjavi z eBay. Zna biti del razloga tudi v tem, da na AE baje ne dobijo denarja takoj po tvojem nakupu, tako kot je to pri eBay, in zato imajo manj motivacije se borit za obdržanje tega denarja na računu, ker ga ni. Dokler pa človek nima denarja na račun, ima občutek da ni razloga, da se pretirano ukvarja s tabo kot kupcem. Pač malo elementa psihologije po mojem. Zato so v ogromni meri tako jebivetrski ob disputih.

darkolord ::

Če prav razumem, imaš kup problemov z nakupi na Aliexpressu, ampak so vsi problemi samo hipotetični.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

con28 ::

Je kdo imel tako izkušnjo, da mu prodajalec pošlje:

Dear, I'm sorry to tell you that because the factory that produces this product has almost a problem, it cannot be shipped within a short period of time (it takes about 360 days to ship), so we recommend that you cancel your order would be better (reason: other reason or the stocking period does not meet the buyer's expectations) If you are willing to wait, please extend the delivery period to 360 days, thank you for your trust and support to the store.

Ali naj prekličem naročilo in navedem razlog, ki ga on navaja? Upam, da ne gre za nateg in na koncu ne dobim denarja nazaj, ker vidim, da ste eni pisali, da so na AE tudi scammerji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: con28 ()

Boggs ::

Problemi na AliExpressu so s prodajalci, kar naredi celotni buyer experience precej unpleasant. Sam AliExpress ti že da refund ampak to je pač vedno tisti "last resort", ki je pa praktično vedno tudi tisti, ki ga mora buyer koristit. Jaz še niti enkrat nisem uspel s prodajalcem problemov rešit, vedno sem moral it na dispute in na koncu vmešat še AliExpress. S tem se pa dostikrat izgublja velike količine časa. To je pač moja realnost in zame je trenutno hipotetično vse drugo.

darkolord ::

con28 je izjavil:

Je kdo imel tako izkušnjo, da mu prodajalec pošlje:

Dear, I'm sorry to tell you that because the factory that produces this product has almost a problem, it cannot be shipped within a short period of time (it takes about 360 days to ship), so we recommend that you cancel your order would be better (reason: other reason or the stocking period does not meet the buyer's expectations) If you are willing to wait, please extend the delivery period to 360 days, thank you for your trust and support to the store.

Ali naj prekličem naročilo in navedem razlog, ki ga on navaja? Upam, da ne gre za nateg in na koncu ne dobim denarja nazaj, ker vidim, da ste eni pisali, da so na AE tudi scammerji.
O scammerjih piše večinoma samo Boggs. Prekliči naročilo in boš dobil denar nazaj direkt od Aliexpressa.

Boggs ::

con28, oh glej za lomka, že spet en "redkih" shady AE prodajalcev.

Na netu imaš polno takih primerov. Za situacijo je nedvomno kriv prodajalec. On bi moral na svoji strani preklicat naročilo in ti bi to potem potrdil. Ampak, ker njemu to "škodi" pri ratingu, proba to breme prestavit nate in ti narekuje kaj izberi kot razlog, tako da boš ti dal requiest za cancellation in boš ti imel eno "piko" (vsak order cancellation se beleži na accountu). Če boš vztrajal da on skensla (po pravilih) te bo pa verjetno "nategnu" (what a surprise ane), tako, da bo vnesel eno fake tracking kodo in si kupil 3 mesece časa. Čudež bi bil da bi naredil tisto kar bi bilo najbolj človeško. Ampak probaj mu rečt da naj on na svoji strani skensla, ti pa ne podaljšuj delivery period. Mogoče daš lahko tudi ti cancel ampak ne "other" reason. Poglej če je na izbiro kaj kar opisuje dejansko situacijo. Ko ti seller začne take message pošiljat moraš čim prej stvar zaključit in dat prste stran. Poročaj kako bo šlo dalje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

BorutK-73 ::

Jaz pa sploh ne berem sporočil od prodajalcev. Če pride paket ok, drugače pa dobim keš nazaj.
Nekateri se preveč sekirate ali ste pa novi na AE.

KTr1sk ::

Jaz sem šel slučajno pogledat sporočila in mi je eden prodajalec, ki sem kupil pametno uro iz skladišča Belgije napisal:
Dear friend, thank you for your order in our store,
but we have to tell you that because of the COVID-19,
the logistics costs is geting more and more expensive, could you add more shipping fee for the delivery company?
hope you pay for this link:
https://www.aliexpress.com/item/1005001...

or you could cancel the order, but pls choose the reason for :Stocking period does not meet buyer expectations
hope you and your family healthy
Thanks


ampak to sem šele videl potem, ko je že poslal, tako da nimam namena doplačat, še vedno je cena artikla enaka, če je kao prepoceni poštnina naj takoj popravi. Me zanima če je kitajc poslal tako kot je treba.
Naročil sem pa to roza uro.
https://www.aliexpress.com/item/1005002...
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KTr1sk ()

Boggs ::

LOL svašta tale AliExpress!

pygmalion ::

Pri AE je pač problem, da imaš v primeru nekorektnega prodajalca denar vezan brez obresti nekoč 60, potem 90, zdaj pa 75 dni.

Če mene prodajalec prosi, da skenslam naročilo kot po lastni krivdi, to ne storim iz principa. Prodajalca prijavim AE (verjetno brez učinka) in potem počakam 60/90/75 dni.

Pač, pri AE vedno dobiš denar na koncu nazaj, iz povsem objektivnih razlogov (počasna pošta) to pač traja zelo dolgo. Me pa vseeno moti to, da se ne trudijo nekorektne prodajalce vreči iz sistema. Za njih je s tem, ko si dobil denar nazaj, problem rešen.

darkolord ::

Prodajalce seveda redno mečejo iz sistema.

mrTwelveTrees ::

Fantje, ali je tole nategun ?.... jaz bi reku da ja, ker je čisto novi trgovec, pa cene so zelo nizke
https://www.aliexpress.com/store/top-ra...

pošilja preko GLS_FR ?!

Zgodovina sprememb…

KTr1sk ::

mrTwelveTrees je izjavil:

Fantje, ali je tole nategun ?.... jaz bi reku da ja, ker je čisto novi trgovec, pa cene so zelo nizke
https://www.aliexpress.com/store/top-ra...

pošilja preko GLS_FR ?!

poglej 0.0% ima feedback in 21.jan ustvarjen račun...teh se izogibaj
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q

mrTwelveTrees ::

Ja sej, zato pišem tukaj.
Prelepo da bi bilo res.

Zgodovina sprememb…

val46 ::

Boggs je izjavil:

Prodajalci na AliExpress so definitivno v veliki meri nategnuni v primerjavi z eBay. Zna biti del razloga tudi v tem, da na AE baje ne dobijo denarja takoj po tvojem nakupu, tako kot je to pri eBay, in zato imajo manj motivacije se borit za obdržanje tega denarja na računu, ker ga ni. Dokler pa človek nima denarja na račun, ima občutek da ni razloga, da se pretirano ukvarja s tabo kot kupcem. Pač malo elementa psihologije po mojem. Zato so v ogromni meri tako jebivetrski ob disputih.


Ti si pa v par dneh postal cel expert za aliexpress :)) Še ne dolgo tega si prvič pisal v to temo in to z vprašanji, ki jih ponavadi vpraša nekdo, ki te strani ne pozna oz. jih šele spoznava. Sedaj pa učiš in prepričuješ vse, kako je aliexpress poden in brez veze itd. Če te moti, pa kupuj drugje.

Boggs ::

Ekspert sem iz tistega kjer imam ikušnje. Vprašanja imam iz tistega kjer nimam izkušenj. Kaj ni jasno? Nikjer nisem napisal da je "aliekspress poden in brez veze", lol. Napišem pa pač tisto kar vem oz. sem že sam doživel na AE. Pa hvala za nasvet no. :))

Vetrpiha ::

No ja, naAE je treba placati, da lahko prodajas.
Krsitve ti prinesejo dozivljenjski ban.

broken/link ::

@boggs - večina tvojih prispevkov je o tem, da so kitajci scammerji, da kupec ni zaščiten in da so zaščiteni prodajalci (oz. da deluje AE v njihov prid), da kupci kreditirajo aliexpress in da je nakup preko aliexpressa loterija oz. da lahko aliexpress nakupovanje lahko zelo hitro postane horror story.
tako da ne moreš zamerit @val46, če je vse te tvoje besede posplošil v to, da je zate "aliexpress podn in brez veze"

pač aliexpress je daleč od perfektnega sistema, ampak kupec je zaščiten. sem imel že par disputov, pa me še nikoli niso okol prnesli, sem pa kdaj tudi že moral dokazovati svoj prav in mi aliexpress ni verjel na mojo lepo besedo. kar se mi zdi čisto ok. je pa res, da niso bili v igri neki veliki denarji, tako da mi ni bilo problem počakat, da sem dobil denar nazaj.
dobil sem denar že nazaj, ker/ko izdelek ni prišel, ker sem prejel napačen izdelek, pa tudi že ko izdelek ni ustrezal opisu (tle se je šlo za nadomestni ekran za mobitel, pa je bilo treba snemat videe itd., da sem dokazal svoj prav - ampak je šlo)
Moram pa poudarit, da preko aliexpressa ne kupujem dražjih izdelkov, ker pač raje dam kak EUR več in imam servis/garancijo na dosegu roke, če/ko to rabim. Moj najdražji nakup je pa bil xiaomi telefon, in to od preverjenga prodajalca (xiaomi mi3). vse ostalo pa so nakupi pod 50eur (iz EU skladišč) oz. pod 22eur (China skladišča).

Zgodovina sprememb…

Boggs ::

To da so AE prodajalci scammerji ni dvoma. V večini primerov te bodo kot kupca napeljevali na to, da narediš nekaj, kar je v tvojo škodo in njihovo korist. To je definicija scama pa si lahko še ne vem kako zatiskaš oči pred tem. Jaz pač na to opozorim če kdo vpraša in svetujem česa ne naredit (to je: ne poslušat prodajalca).

To da kupec kreditira AliExpress je pa tudi res, ker AE v velikli večini primerov ne da refunda takoj, ko bi to moral ampak te prisili čakat 2-3 mesece in ti da refund ko poteče tisti čas za dostavo. So kot roboti brez možganov. Saj konec koncev imajo ljudi tam, ki bi lahko odločali na "per case basis", tako kot pri eBay/PayPal. Preveč tog, birokratski sitem je pri AliExpress. In točno zato se lahko kaj hitro zgodi tut kak horror story. Jaz ga sicer še nisem imel in sem še vedno dobil refund na koncu. Ampak to je na koncu, po izgubljenih mesecih čakanja in včasih nesigurnosti v to ali bodo dali res refund, glede na to da zavlačujejo v jasnih, nedvomnih primerih, ko bi moral bit refund dan takoj. Človek se pač vpraša "A me bojo nategnil?".

Nič od tega napisanega ne moreš zanikat in ne vem zakaj se eni skos spotikajo v ta dejstva. Ok, če se kdo ne strinja se pač ne strinja, naj napiše pa svoje mnenje in to je to. Jaz bom pa pač pisal svoja mnenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

val46 ::

AE deluje na tak princip že dolgo in takorekoč od samega začetka. Če ti njihov sistem ne odgovarja, pač ne kupuj tam. Sej tudi pri nas te nihče ne sili, da kupuješ v Mercatorju. Greš mirne duše lahko v Hofer ali Lidl al kamor pač želiš. Ni pa potreba strašit in zavajat folka, da je AE oz.njihovi prodajalci scammerji ali da se boš opekel, če boš pri njih kupoval. Jaz do sedaj, pa sem kupil že ogromno stvari, še nisem imel slabe izkušnje. Res da par stvari ki sm jih naročil, ni prišlo, ampak vprašanje, če je za to kriv AE ali pa njihov prodajalec. Prej bi rekel da sama pošta, ker v teh 7000km zračne poti, ali še raje slabih 10000km cestne ali železniške infrastrukture, se včasih res najbrž kak paket kje zgubi, za kar ne more biti kriv prodajalec, še manj AE. Zato pa imaš na voljo dispute in še vsakič ko sem ga uporabil, sem dobil denar v par dneh nazaj, brez nobenih težav.

Kot sem rekel, če ti ni ok tam kupovat, pač glej drugje. Noben te ne sili. In dokler ne boš imel slabe izkušnje(beri ni paketa in zavrnjen dispute), do takrat ni potreba "srat" po AE ali njihovih prodajalcih. Če ti je pa težko počakat kak mesec za tistih max 20€, pol spletna trgovina enostavno ni zate.

Karen ::

Tole od predhodnikov lahko potrdim; imam dismond status (preko 800 naročil); pri prodajalcu vedno pogledam rating prodajalca in kliko časa je ustanovljen (in se izognem slabim in manj kot pol leta starim), pa ni problem. Recimo v 5% primerov so težave (ali težijo po messagih da ni na zalogi, ali pa ne dobim), ampak jih reši dispute. Praktično še nisem bil oškodovan - če ne reši sam prodajalec pa reši Aliexpress. Se pa ne smeš za par centov sekirat... se ne splača glede na količino posla ki ga imaš s kitajci... pač vzameš v zakup da bo 10% robe čudne pa je... glede na to da je večina stvari pol do 2/3 cenejša ni problem, razen če si kolerik - slednjim odsvetujem.

Boggs ::

Vedet je treba, da je veliko takih, ki redko ali pa prvič kupujejo na AE in se srečajo s kakšno težavo. Njim to, da je sistem "tak že od samega začetka" ne pomeni nič. Takim je treba razložit kako stvari funkcionirajo na AE, da ne naredijo kaj narobe in ostanejo brez ugodne rešitve. Glede na to kolk so AE birokratski in robotsko rešujejo pritožbe moraš zelo pazit, da kje kakšnega razloga ali trditve ne navedeš narobe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

con28 ::

Boggs je izjavil:

con28, oh glej za lomka, že spet en "redkih" shady AE prodajalcev.

Na netu imaš polno takih primerov. Za situacijo je nedvomno kriv prodajalec. On bi moral na svoji strani preklicat naročilo in ti bi to potem potrdil. Ampak, ker njemu to "škodi" pri ratingu, proba to breme prestavit nate in ti narekuje kaj izberi kot razlog, tako da boš ti dal requiest za cancellation in boš ti imel eno "piko" (vsak order cancellation se beleži na accountu). Če boš vztrajal da on skensla (po pravilih) te bo pa verjetno "nategnu" (what a surprise ane), tako, da bo vnesel eno fake tracking kodo in si kupil 3 mesece časa. Čudež bi bil da bi naredil tisto kar bi bilo najbolj človeško. Ampak probaj mu rečt da naj on na svoji strani skensla, ti pa ne podaljšuj delivery period. Mogoče daš lahko tudi ti cancel ampak ne "other" reason. Poglej če je na izbiro kaj kar opisuje dejansko situacijo. Ko ti seller začne take message pošiljat moraš čim prej stvar zaključit in dat prste stran. Poročaj kako bo šlo dalje.


Kaj se še beleži na accountu? Meni pod account piše samo Followers, Following...
««
79 / 197
»»