Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
con28, teh stvari ti ne vidiš. Recimo en tak primer je tudi število disputov, ki jih kot kupec odpreš. Sistem vsako tako akcijo beleži, in če jih odpreš preveč, te avtomatsko zablokira in jih ne moreš več odpirat. To je pač sistem, ki preprečuje zlorabe kupcev. Tebi ni viden noben "števec", da bi lahko vedel kdaj se bo kaj zgodilo, tako da moraš sam gledat na to da nisi baraba oz. da ne delaš stvari, ki lahko nevidno škodijo tvojemu accountu, to so ponavadi tiste stvari na katere te radi napeljujejo prodajalci.
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
con28 ::
Ok, hvala, pisal prodajalcu naj on skensla, če ne bo pa počakam še teh 23 dni da poteče processing time.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Ne skrbi, nismo vsi "barabe", da bi izkoriščali sistem. Tako kot tudi niso vsi prodajalci barabe, ki bi pobirali denar od nas, poslali pa ne bi. Verjemi, jim ni v interesu, ker bo AE prej skenslal takega slabega prodajalca, kot pa slabega kupca. Sicer pa tisto ko govoriš o nekih št. ki naj bi škodile tvojemu acountu...s katere omare si to potegnil??? Kot pravim, sem mel že par disputov, upravičenih(robe nikoli dobil), do takih, da je pretekel rok za dobavo in sem odprl dispute, denar dobil nazaj, čez čas pa še paket. In še nikdar ni bil problem, ne s prodajalci, še manj z AE glede tega. Če te te stvari tolk motijo, kot sm že napisal, se obrni za nakup drugam. Sam ne pol "jokat", ko bo prodajalec dobil denar še isti trenutek, ko ga boš nakazal, robe pa ne bo. Čez čas pa še prodajalca ne več in ne boš imel od kje nazaj dobit. Pri AE se to ne more zgoditi, ker je denar do tvoje potrditve prevzema pri njih in ne pri prodajalcu. Zastopi to že enkrat. In zato tudi prihaja do tega, da moraš počakati tistih 75 dni za vrnjen denar, v kolikor ni robe. Sm že povedal, da tisti trackingi ne delujejo vedno najboljše in AE ne bo pred potekom časa predvidenega za dostavo vračal denar ravno zaradi tega. Od prodajalcev, ki imajo dnevno morda po par tisoč naročil, pa najbrž tudi ne moreš pričakovati, da bodo se le in samo tvojemu paketu posvečali, kje dejansko se nahaja in kdaj bo pri tebi. Kot sm reku, tudi če piše na trackingu, da je bil paket vrnjen prodajalcu, vprašanje če je to res, ker sem že večkrat imel primer, da je pisalo tako, ali celo da je nekje na poti, paket je bil pa že pri meni. Z pravo tracking št. Ravno sedaj imam doma 2 paketa prevzeta ta teden, na trackingu mi pa še vedno piše, da sta na carinski pošti v sloveniji.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Kar dolg processing time 23 dni. V bistvu nisem siguren če ima prodajalec na svoji strani opcijo da skensla naročilo. Te informacije še nisem našel, da bi lahko potrdil. Če te možnosti nima potem sta z njegove strani pač dva načina.
1. Ne pošlje nič in po 23 dneh se naročilo samo zapre. Prepričan sem da v tem primeru dobi veliko črno piko s strani AliExpress sistema.
2. Prosi tebe, da ti daš zahtevo za preklic naročila. V tem primeru to lahko narediš ti, on mora pa potrdit. Ampak tukaj se včasih dogajajo problemi, ker prodajalec hoče, da kot razlog izvereš nekaj kar ti on reče ("Other", "I do not need this order anymore"). Tukaj pa lahko ti dobiš "črno piko". Ampak ne zdej razumet, da zdej ti bodo pa account blokirali če boš to izbral. Pač če bi ful pogosto zapiral naročila z razlogom, ki kažejo da si "izmišljuješ" potem bi bila lahko kakšna sankcija. Sem in tja že lahko to narediš. Ampak gre se za princip! V tvojem primeru bi izbral "Product(s) out of stock"! Torej če ti od odpiše da na njegovi strani ne more skenslat naročila potem ga skenslaj ti z razlogom "Product(s) out of stock", ker to ti je napisal (da nimajo robe).
Če bo vse lepo in prav, bo potem on to sprejel (potrdil) in naročilo bo zaprto in dobil boš denar. Če bo pa problematik ti bo pa request zavrnil in te naprej napeljeval na to, da izbereš drug razlog. Opcija "Out of stock" pa namreč njemu škodi in pač raje vidi da ti dobiš črno piko. To je pač AliExpress (baje že ves čas).
1. Ne pošlje nič in po 23 dneh se naročilo samo zapre. Prepričan sem da v tem primeru dobi veliko črno piko s strani AliExpress sistema.
2. Prosi tebe, da ti daš zahtevo za preklic naročila. V tem primeru to lahko narediš ti, on mora pa potrdit. Ampak tukaj se včasih dogajajo problemi, ker prodajalec hoče, da kot razlog izvereš nekaj kar ti on reče ("Other", "I do not need this order anymore"). Tukaj pa lahko ti dobiš "črno piko". Ampak ne zdej razumet, da zdej ti bodo pa account blokirali če boš to izbral. Pač če bi ful pogosto zapiral naročila z razlogom, ki kažejo da si "izmišljuješ" potem bi bila lahko kakšna sankcija. Sem in tja že lahko to narediš. Ampak gre se za princip! V tvojem primeru bi izbral "Product(s) out of stock"! Torej če ti od odpiše da na njegovi strani ne more skenslat naročila potem ga skenslaj ti z razlogom "Product(s) out of stock", ker to ti je napisal (da nimajo robe).
Če bo vse lepo in prav, bo potem on to sprejel (potrdil) in naročilo bo zaprto in dobil boš denar. Če bo pa problematik ti bo pa request zavrnil in te naprej napeljeval na to, da izbereš drug razlog. Opcija "Out of stock" pa namreč njemu škodi in pač raje vidi da ti dobiš črno piko. To je pač AliExpress (baje že ves čas).
![:)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_smile.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Še nekaj: Samo ne past v to mentaliteto, ki jo imajo nekateri tukaj, ko se jim ubogi prodajalci do solz smilijo! Prodajalca briga zate. Cold hard truth! Če nima robe naj odmakne oglas. Kupcu povzročajo sive lase in brezvezno čakanje brez denarja. Teh potencialnih 23 dni zdaj ti nemoreš drugje kupit stvari ker nimaš denarja.
Info iz prve roke: Pred nekaj dnevi je kolega naročil nekaj višje vrednosti (800+ EUR) iz AE iz EU skladišča. Dobil message od sellerja da že 30 dni ni zaloge. Se je veselil da bo dobil stvar v nekaj dneh, realnost je pa ta, da zdaj nima 800 EUR in je obsojen na čakanje, da se bo bog ve kaj, bog ve kdaj, bog ve kako rešilo. Tudi če mu nekdo tukaj napiše, da bo dobil denar nazaj, dokler ga ne bo, ne bo ravno mirno spal, ane? Torej do teh šalabajzerskih prodajalcev ne smeš imet milosti, sploh pa ne nasedat na njihove prošnje in obljube in ne jim dajat potuhe ali delat uslug. Naj se smilijo ovčkam, ki imajo preveč denarja in ga ne pogrešajo ko je 3 mesece nekje "v luftu". Meni se ne!
Info iz prve roke: Pred nekaj dnevi je kolega naročil nekaj višje vrednosti (800+ EUR) iz AE iz EU skladišča. Dobil message od sellerja da že 30 dni ni zaloge. Se je veselil da bo dobil stvar v nekaj dneh, realnost je pa ta, da zdaj nima 800 EUR in je obsojen na čakanje, da se bo bog ve kaj, bog ve kdaj, bog ve kako rešilo. Tudi če mu nekdo tukaj napiše, da bo dobil denar nazaj, dokler ga ne bo, ne bo ravno mirno spal, ane? Torej do teh šalabajzerskih prodajalcev ne smeš imet milosti, sploh pa ne nasedat na njihove prošnje in obljube in ne jim dajat potuhe ali delat uslug. Naj se smilijo ovčkam, ki imajo preveč denarja in ga ne pogrešajo ko je 3 mesece nekje "v luftu". Meni se ne!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boggs ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
val46 ::
Oprosti, sam ta tvoj "prijatelj" ki gre na AE kupovat stvari za 800€+, je pa svojevrsten pacient, druzga ne morem rečt. AE se uporablja za nakupe tja do 20, morda 50€, če jih res dobiš veliko ceneje kot drugje, da bi pa kupoval stvar za 800€+, takega modela pa sam še nism spoznal. Me prav zanima kaj je naročeval in če je to sploh res. In ja, če je, bi tudi meni bilo malo "težko" pri srcu, za teh 800€, ampak le in samo zato, ker jih tistih 75 dni ne bi mel na računu, ne pa zato, ker bi se bal, da sm jih izgubil. Ker vem da če robe ne bo, jih dobim nazaj. Ampak še enkrat, AE je štacuna za drobnarije, ne pa za opremljat stanovanja na veliko ali nakupe motorjev in podobnih zadev. Če ti je to jasno, potem vsak tak problem izgine že v štartu.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
dellg ::
Če rabim CO detektor ali je dovolj že prvi (ne vem ali je to samo detektor dima?) ali je bolje da je tak kot drugi, ki meri v PPM (se vnaprej opravičujem za nepoznavanje teh naprav ampak rabim en poceni detektor za kopalnico):
https://www.aliexpress.com/item/4000552...
https://www.aliexpress.com/item/3285704...
https://www.aliexpress.com/item/4000552...
https://www.aliexpress.com/item/3285704...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Groot ::
Mah nehajte že spodbujat tega @Boggs trola!! Zadnje 3 strani teme so polne njegovega jokanja, pri čemer je jasno zgolj da se je ravno 3 tedne nazaj prvič prijavil na Aliexpress, pobral najcenejše stvari, ki jih je najdel, sedaj pa joka kako čeka že cele 3 tedne na dostavo. Čudežno se sedaj pojavi še "prijatelj", ki je kupil nekaj za 800 EUR. Sem povsem prepričan, da je tale kolega samo v njegovi glavi in nikjer drugje. Če je pa slučajno res, bo pa najbrž brez problema pokazal kakšen screenshot naročila (me zanima kaj bi človek naročil na Aliexpress za 800 EUR).
Kot je že bilo povedano, Aliexpress ima svoje finte, ki se jih mora privadit če naročaš tam. Nikakor pa ne gre za nobeno scammanje, razen če tega dobesedno ne iščeš sam (naročila pri prodajalcih, ki so se priključili včeraj ali pa so brez orderjev in feedbackov).
Sem naročil že svašta iz Aliexpressa, ampak z CO2 detektorjem se pa nekako res ne bi igral oziroma dajal za stvar, katere izključni namen je reševanje tvojega življenja, čim manj denarja. Kupi neko proper zadevo nekje pri nas ali pa na Amazonu. Vsekakor pa nikakor ne kupiti karkoli od tega kar si linkal, ker par 10 naročil definetivno ni dober znak.
Kot je že bilo povedano, Aliexpress ima svoje finte, ki se jih mora privadit če naročaš tam. Nikakor pa ne gre za nobeno scammanje, razen če tega dobesedno ne iščeš sam (naročila pri prodajalcih, ki so se priključili včeraj ali pa so brez orderjev in feedbackov).
Če rabim CO detektor ali je dovolj že prvi (ne vem ali je to samo detektor dima?) ali je bolje da je tak kot drugi, ki meri v PPM (se vnaprej opravičujem za nepoznavanje teh naprav ampak rabim en poceni detektor za kopalnico):
https://www.aliexpress.com/item/4000552...
https://www.aliexpress.com/item/3285704...
Sem naročil že svašta iz Aliexpressa, ampak z CO2 detektorjem se pa nekako res ne bi igral oziroma dajal za stvar, katere izključni namen je reševanje tvojega življenja, čim manj denarja. Kupi neko proper zadevo nekje pri nas ali pa na Amazonu. Vsekakor pa nikakor ne kupiti karkoli od tega kar si linkal, ker par 10 naročil definetivno ni dober znak.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Groot ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Groot, kaj ko bi ti sam svoj nasvet upošteval in torej ne dodajal svojih neumnih komentarjev? Če ne verjameš v to kar napišem si daj pač folijo na glavo pa se zapri v omaro.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
m4tj4z ::
Nimam nekih hudih izkušenj z Aliexpressom. Pred par leti za job naročil en scanner/dlančnik, ki je bil 10x cenejši kot karkoli v Evropi. Sem pa sedaj od začetka decembra do danes naredil 10 naročil, vsako 20EUR+ in se bržkone moram strinjat z Boggsem...Od 10 naročil v mesecu dni, samo z dvema nisem imel nobenih slabih izkušenj. Ena pošiljka s Poljske prišla iz pondeljka zvečer na sredo in zdaj ene zadeva iz Češke v 4ih dneh. Preostalo pa sami false trackingi, laži in sprenevedanja(8 naročil iz Evrope, 2 iz Kitajske). Iz Španije sta dve pametni uri (18€ poštnine) z GLS potrebovali 3 tedne...Najprej klikneš dostava 2-5dni, ko naročiš pa ima prodajalec od 5, pri nekaterih pa čez 20dni cajta, da ti odpošlje. Pošiljka iz Francije sploh ni sledljiva. Uni Kitajci me že 17dni nategujejo, kako so z DHL Express poslali paket za 120€, ampak jim DHL kao ni dal tracking. Višek pa zadnje naročilo, ko mi prodajalec napiše, da ga naj kenslam, ker ga nima na zalogi. Ker ni noben od naju hotel kenslat, so pa zdaj zadnji dan pred deadlineom tracking oddali. In zdaj bom 60dni čakal na dispute, da dobim dnar nazaj, da si on nau ratinga skvaru...Na ebayu bi že zdavnaj na podlagi messegev tako naročilo stornirali v mojo korist. To je moj zadnji contribution na tem forumu, k sem opravu s tem gnilim Aliexpressom. Na koncu dneva večino te škart robe v rangu 10€ dobiš pri slovenskih garažnikih 10-15€ dražje s poštnino in DDV. Preostale stvari pa na Ebayu, kjer je vnaprej znan deadline za pošiljanje ter Amazon, kjer vnaprej napisan datum dostave na vrata tudi obvelja. Pa ne zdej neki prbijat, da Aliepxress ni za tiste, ki hočjo stvari imeti ceneje pa takoj, ker sem 80% robe že v startu naročil iz evropskih skladišč in plačal orng poštnine. Z Wishem mam dosti boljše izkušnje. Nč ne hodi dlje k 14dni. Pa stvari odpošljejo v 24h.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
papak ::
Jaz nimam nobene slabe izkušnje z AE. Malo pogledaš kolk orderjev je bilo, preletiš reviewe. To s free shippingom ali pa za par evrov shipping pa ni vredno živciranja. Na koncu sem vedno vse dobil. Morda po 3 mesecih ko je iz Švedske šlo v Belgijo, pa potem na Slovaško... Tukaj pa prodajalec ne more nič, je pa tracking deloval.
Sem imel tudi s slovensko pošto podobne kolobocije, ko je nujna pošiljka nekako zašla na drugi konec Slovenije. Pač sem pogledal tracking in ocenil da bo verjetno v 2 dneh pri meni. In je bila, brez jajcanja.
Pa tudi sem bil dickhead, ko so pošiljke prišle nisem potrdil naročila.
Moja boljša polovica, ki je pa malo bolj ostra je pa že večkrat po 2 mesecih težila, pa so zastonj poslali še enkrat, po Murphyju je pa prvi paket prišel v roku par dni od teženja.
Tako da ne vem what all the fuss is about.
Naročam pa stvari, ki so tu nerazumljivo drage, ali pa se jih niti ne da dobit brez nekega researcha (nwm kaki vmesniki, razni pretvorniki, itd...). Pa seveda vse za telefon, razne plastike, rezervni deli za robotkota, ...
Ne pade mi na pamet da bi naročil kaj za več kot 20EUR. Razen če je EU skladišče ali tuje da po researchu res ne najdem boljše opcije, ali pa artikla sploh.
Sem imel tudi s slovensko pošto podobne kolobocije, ko je nujna pošiljka nekako zašla na drugi konec Slovenije. Pač sem pogledal tracking in ocenil da bo verjetno v 2 dneh pri meni. In je bila, brez jajcanja.
Pa tudi sem bil dickhead, ko so pošiljke prišle nisem potrdil naročila.
Moja boljša polovica, ki je pa malo bolj ostra je pa že večkrat po 2 mesecih težila, pa so zastonj poslali še enkrat, po Murphyju je pa prvi paket prišel v roku par dni od teženja.
Tako da ne vem what all the fuss is about.
Naročam pa stvari, ki so tu nerazumljivo drage, ali pa se jih niti ne da dobit brez nekega researcha (nwm kaki vmesniki, razni pretvorniki, itd...). Pa seveda vse za telefon, razne plastike, rezervni deli za robotkota, ...
Ne pade mi na pamet da bi naročil kaj za več kot 20EUR. Razen če je EU skladišče ali tuje da po researchu res ne najdem boljše opcije, ali pa artikla sploh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: papak ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Badwolff ::
Tudi sam nimam slabih izkusenj, pa nabavim v povprečju vsaj eno stvar na teden. Že kaka stvar ni prišla, ampak je dispute vse rešil. Pa nič ne preverjam naročil in reviejev, so pa res cenejše oz cenene stvari, tam kjer poštnina z Amazona naredi razliko.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Ne vem, zakaj bi bila razlika, ali gre za stvar za 10 eur ali 400 eur.
Okej, če pač nimaš toliko denarja, da si lahko 2 meseca brez, potem ne valda ne kupuješ.
Okej, če pač nimaš toliko denarja, da si lahko 2 meseca brez, potem ne valda ne kupuješ.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
BorutK-73 ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
toplakd ::
Sam kar nekaj nakupov opravim preko Aliexpress.
Večinoma nakupi med 300-1000$, največji 3100$
Je pa res da ne kupujem drobnjarij in ne iščem najcenejšega prodajalca za tisto kar rabim, + obvezno mora bit DHL opcija da se potem ne čaka v nedogled.
Pa še nikoli ni bilo problema. Pri 3100$ nakupu je bil DHL 600$ pa je roba iz kitajske prej prišla v LJ, kot potem iz LJ do mene :(
Večinoma nakupi med 300-1000$, največji 3100$
Je pa res da ne kupujem drobnjarij in ne iščem najcenejšega prodajalca za tisto kar rabim, + obvezno mora bit DHL opcija da se potem ne čaka v nedogled.
Pa še nikoli ni bilo problema. Pri 3100$ nakupu je bil DHL 600$ pa je roba iz kitajske prej prišla v LJ, kot potem iz LJ do mene :(
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Jaz sem v preteknih nekaj dneh opravil par novih nakupov in tokrat pri vseh izbral opcije s trackingom. Me zanima če se bodo prodajalci držali tega oz. kolko je takih, ki vseeno pošljejo untracked. Par pošiljk ima tracking oblike UF123456789YP. Tukaj se je parkrat pisalo, da tiste, ki se začnejo z "U" so untracked, tiste z "R" pa tracked/registered. Mogoče je to mišljeno za tiste, ki gredo preko China Post. Izgleda pa da je v mojem primeru ta pošiljka tracked, ker gre za Yanwen pošiljko in na strani https://parcelsapp.com/en/carriers/yanw... piše takole:
Yanwen Express AM tracking
Packages sent with YANWEN Express are trackable all the way from the seller through intermediate sorting centers and to your door/post office. Initially, Yanwen Express packages have tracking number looking like VP123456786YP or UV123456789YP, which upon export from China will change to tracking ID looking like, e.g., LO123456789CN.
Sem že imel pošiljko s tako tracking številko, ki se začne z "U" in je bila res registered in res se je vmes spremenila številka in res je uspešno prišla do mene. Na nalepki je pisalo "Direct Line Tracked Packet-P". Dobro vedeti torej.
Yanwen Express AM tracking
Packages sent with YANWEN Express are trackable all the way from the seller through intermediate sorting centers and to your door/post office. Initially, Yanwen Express packages have tracking number looking like VP123456786YP or UV123456789YP, which upon export from China will change to tracking ID looking like, e.g., LO123456789CN.
Sem že imel pošiljko s tako tracking številko, ki se začne z "U" in je bila res registered in res se je vmes spremenila številka in res je uspešno prišla do mene. Na nalepki je pisalo "Direct Line Tracked Packet-P". Dobro vedeti torej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boggs ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
mrTwelveTrees je izjavil:
Fantje, ali je tole nategun ?.... jaz bi reku da ja, ker je čisto novi trgovec, pa cene so zelo nizke
https://www.aliexpress.com/store/top-ra...
pošilja preko GLS_FR ?!
Klikni na ime trgovine in poglej "Business License" in ti bo vse jasno.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Ok, hvala, pisal prodajalcu naj on skensla, če ne bo pa počakam še teh 23 dni da poteče processing time.
Z novim letom so se tudi pravila za prodajalce na AE spremenila. Mislim, da ne morejo več sami preklicati naročila, zato se zatekajo k "fake" trackingom, če kupec noče preklicati naročila z razlogom "other reason" ali pa "personal reason"...oziroma razlogom, ki njim ne škodi.
Tudi znesek na paketu se mora po novem ujemati z zneskom dejanskega plačila.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mitkokan ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Zoran7 ::
Ena stvar mi ni prisla (vrednost 10EUR) po dveh mesecih, sem pisal sellerju pa mi je odgovoril tole:
----
dear friend
we checked the parcel not pass checking by custom
it is returned back to us,but we have not receive it,
to save your time,we can refund you first
Do you have paypal account?
Pls send us your paypal account
We will refund you in 2 working days after you provide it.
Wait for your reply.
----
Naj mu dam paypal account ali je to kaksen nateg?
----
dear friend
we checked the parcel not pass checking by custom
it is returned back to us,but we have not receive it,
to save your time,we can refund you first
Do you have paypal account?
Pls send us your paypal account
We will refund you in 2 working days after you provide it.
Wait for your reply.
----
Naj mu dam paypal account ali je to kaksen nateg?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SodVina ::
Imam eno vprašanje:
1. Naročil sem izdelek z Aliexpress
2. Izdelek ni prišel
3. Odprl sem dispute
4. Seller accepted buyer's proposal: full refund
Od tam naprej ni bilo pa nič. Denar mi ni bil nakazan in od tega je minilo že dva meseca.
Seller se ne odziva (messages are unread), aliexpress kontaktirat pač ne gre...
Sicer je vsota majhna, tako da se ne sekiram pretirano. Ampak ali obstaja kak trik, kot recimo na ebayu, ko lahko odpreš case direkto na paypalu?
lp
1. Naročil sem izdelek z Aliexpress
2. Izdelek ni prišel
3. Odprl sem dispute
4. Seller accepted buyer's proposal: full refund
Od tam naprej ni bilo pa nič. Denar mi ni bil nakazan in od tega je minilo že dva meseca.
Seller se ne odziva (messages are unread), aliexpress kontaktirat pač ne gre...
Sicer je vsota majhna, tako da se ne sekiram pretirano. Ampak ali obstaja kak trik, kot recimo na ebayu, ko lahko odpreš case direkto na paypalu?
lp
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
d_dunka ::
Imam eno vprašanje:
1. Naročil sem izdelek z Aliexpress
2. Izdelek ni prišel
3. Odprl sem dispute
4. Seller accepted buyer's proposal: full refund
Od tam naprej ni bilo pa nič. Denar mi ni bil nakazan in od tega je minilo že dva meseca.
Seller se ne odziva (messages are unread), aliexpress kontaktirat pač ne gre...
Sicer je vsota majhna, tako da se ne sekiram pretirano. Ampak ali obstaja kak trik, kot recimo na ebayu, ko lahko odpreš case direkto na paypalu?
lp
Transakcija na tvojem TRR-ju je ponavadi zavedena pod tisti datum, ko je bilo naročeno. Če si zadevo naročil npr. decembra, poglej med decembrske transakcije.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
SodVina ::
Ok,
tega nisem vedel, ostali refundi so bili namreč zavedeni na dan potrjenega dispute-a.
Ta pa je očitno res bila zavedana na dan nakupa.
Hvala
tega nisem vedel, ostali refundi so bili namreč zavedeni na dan potrjenega dispute-a.
Ta pa je očitno res bila zavedana na dan nakupa.
Hvala
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Kaj to pomeni fake tracking ? da si on kr zmisli shipping number ? lol
Tracking number od nekega drugega kupca da na tvoj paket. Paket je pravemu kupcu dostavljen, ti pa se obrišeš pod nosom, če ne moreš dokazati, da paket ni bil dostavljen tebi. Trenutno je to najbolj "popularen" scam na AE.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Ne, pod "fake tracking" je večinoma mišljeno, da je sledilna številka od kitajskega prevoznika, ki malo po svoje kaže pot pošiljke. V resnici pošiljka ni priporočena, izgleda pa, kot da je.
Za pošiljko npr. piše, da je že v Sloveniji, v resnici je pa še na Kitajskem ali nekje na poti. Kupci se potem bentijo čez našo Pošto namesto nad Kitajci.
Za pošiljko npr. piše, da je že v Sloveniji, v resnici je pa še na Kitajskem ali nekje na poti. Kupci se potem bentijo čez našo Pošto namesto nad Kitajci.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Ne, pod "fake tracking" je večinoma mišljeno, da je sledilna številka od kitajskega prevoznika, ki malo po svoje kaže pot pošiljke. V resnici pošiljka ni priporočena, izgleda pa, kot da je.
Za pošiljko npr. piše, da je že v Sloveniji, v resnici je pa še na Kitajskem ali nekje na poti. Kupci se potem bentijo čez našo Pošto namesto nad Kitajci.
No očitno je terminologija na različnih forumih različna. Jaz uporabljam tisto z Reddita, kjer moj opis sodi med Scam #005: Fake tracking number. Če pa nekateri razumete drugače, pa tudi prav.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bedarija ::
do sedaj sem imel kar dober procent prejetih pošiljk, a danes sem moral odpreti že 4 dispute po vrsti v zadnjih 3 dneh. se je na pošti kaj zataknilo, ali sem pa na voluharje naletel.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Če so bili paketi poslani s China Post Registered Air Mail - welcome to the club. Mene čaka 6 disputov, samo buyers protection se mora izteči.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Egidij88 ::
Jaz se tudi sprašujem, če z našo pošto kaj ne štima. Ker od AliExpress dobivam maile "your order is in your country" ali pa "your order has arrived".
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
bedarija ::
Če so bili paketi poslani s China Post Registered Air Mail - welcome to the club. Mene čaka 6 disputov, samo buyers protection se mora izteči.
mislim ti nekako sam sebi nasprotuješ, če je buyers protection še aktiven potem je še vedno teoretična možnost da je stvar poslana, trackingi so itak večinoma lažni. men so se vsi že iztekli in sem zato odprl dispute
Jaz se tudi sprašujem, če z našo pošto kaj ne štima. Ker od AliExpress dobivam maile "your order is in your country" ali pa "your order has arrived".
no jaz niti tega nisem dobil, 2 disputa že zaprta je seller dal sam denar nazaj, kar pomeni da verjetno paket sploh nikoli poslan ni bil, da ni niti malo zadrževal ali mutil.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Qcube ::
Jaz se tudi sprašujem, če z našo pošto kaj ne štima. Ker od AliExpress dobivam maile "your order is in your country" ali pa "your order has arrived".
To je normalno. Pomeni da je prišlo na Nizozemsko ali Belgijo in od tam prepošljejo. Lahko traja tudi še en mesec da pride. Čeprav jaz sem nazadnje v januarju dobil nekje v enem tednu po tem sporočilu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Qcube ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Če na trackingu vidiš, da se je paket vrnil k prodajalcu status "ime kraja, signed, signed by ...) in o tem obvestiš prodajalca, ki ti pove, da paketa ne bo še enkrat poslal in ti predlaga, da odpreš dispute, ti je jasno, da paketa ne bo. Kje je tu kontradiktornost, pa ne vem, jaz je ne vidim. Jaz imam trenutno v tem statusu 4 pakete. In na tem forumu sem zato, ker me je zanimalo, ali se dogaja to trenutno samo meni ali tudi drugim v Slo. Do sedaj kakšnih večjih problemov ni bilo, vsaj za približno 800 izpeljanih naročil in približno 15 disputov (vsi dobljeni), lahko trdim. Zadnja dva meseca je pa katastrofa.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Jaz se tudi sprašujem, če z našo pošto kaj ne štima. Ker od AliExpress dobivam maile "your order is in your country" ali pa "your order has arrived".
Odvisno od dveh dejavnikov:
1. ali je pošta registrirana in je obravnavana prednostno (registered) in jo zazna sledenje v slo-pošti (ni pa nujno, da vse, včasih se kakšna tudi izmuzne) ali je neregistrirana (unregistered). Yanwen lahko pride v Slo zelo hitro, potem pa v skladišču v LJ čepi kak mesec in pol.
2. Če gre preko drugega carrierja (Nizozemske, Belgije, Uzbekistana ali Luksemburga), prepoznaš po tem, da zamenja tracking number, potem ti Aliexpress javi, da je paket prišel v prehodno državo, ne v SLo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
Kvinta ::
Kaj to pomeni fake tracking ? da si on kr zmisli shipping number ? lol
Tracking number od nekega drugega kupca da na tvoj paket. Paket je pravemu kupcu dostavljen, ti pa se obrišeš pod nosom, če ne moreš dokazati, da paket ni bil dostavljen tebi. Trenutno je to najbolj "popularen" scam na AE.
Hvala za to prvič čujem .... je pa moj svak naročo nekaj nedolgo nazaj pa mu je prodajalec po recimo 1 mescu pisal mail ,da je njegov paket na cilju pa še dobro da je on prevero ,ker če ne bi bi tam stisno goods recived pa se bi lahko pod nosom obrisal še zdaj čaka drugi mesec mimo paketa ni in ga pomojem tud ne bo
![:8)](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_redface.gif)
Sicer pa kitajci majo fajn kazni za goljufe ,če te recimo dobijo dobiš mimogrede 20let resta al pa metek
![:D](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_biggrin.gif)
A.C.A.B
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
FoxKnox ::
Res mi ni jasno, kaj se pritožujete čez Kitajce .Cela Evropa je zaprta, Nizozemska in Belgija sta v lockdawnu , centralna skladišča v teh državah so prepolna kitajske robe, ne samo iz AliExpressa, spletni nakupi grejo v višave.Če vse to upoštevaš, si lahko srečen, če stvar pride v 2-3. mesecih. Ja, kakšna stvar se izgubi, odpreš dispute, dobiš denar nazaj. Kitajc sploh ne pošlje ali dobi pošilko nazaj, ker se mu je zvišala poštnina in bi si delal minus, odpreš dispute in dobiš nazaj denar.Trenutni roki dobave so 40- 70 dni China post,NL post, Bepost in 90 -120 dni 4px Singpost. V lanskoletni turbolentni sezoni sem imel ene 25 disputov, nekaj robe je prišlo po 6. Mesecih, nekaj nikoli, ampak za vse sem dobil dnar nazaj, tudi če se je šlo za cente.To je to, ali pa pri nas preplačevati spletne nategune, ki ti isto robo prodajajo x10+
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Kaj to pomeni fake tracking ? da si on kr zmisli shipping number ? lol
Tracking number od nekega drugega kupca da na tvoj paket. Paket je pravemu kupcu dostavljen, ti pa se obrišeš pod nosom, če ne moreš dokazati, da paket ni bil dostavljen tebi. Trenutno je to najbolj "popularen" scam na AE.
Hvala za to prvič čujem .... je pa moj svak naročo nekaj nedolgo nazaj pa mu je prodajalec po recimo 1 mescu pisal mail ,da je njegov paket na cilju pa še dobro da je on prevero ,ker če ne bi bi tam stisno goods recived pa se bi lahko pod nosom obrisal še zdaj čaka drugi mesec mimo paketa ni in ga pomojem tud ne bo
Sicer pa kitajci majo fajn kazni za goljufe ,če te recimo dobijo dobiš mimogrede 20let resta al pa metek![]()
Ta vrsta scama je trenutno v velikem porastu. Slovenci imamo tukaj verjetno malo sreče, ker nas je zelo malo in trgovec težko najde dva različna slovenca iz istega kraja, ki bi kupovala v njegovi trgovimi. Drugače je z velikimi mesti. Trgovec recimo najde dva različna kupca iz Pariza, obema da enak tracking number, enemu pošlje paket, drugemu pa ne. Tracking javi "Delivered" v Parizu (Global Cainiao še tega ne), imena kupca, pa zaradi varnosti osebnih podatkov ne sme. In opeharjeni izgubi dispute, ker ne more dokazati, da paket ni bil dostavljen njemu. Če se spusti v poizvedovanje na svoji pošti, je pa to dodatna živčna vojna. Tuji forumi so polni takšnih primerov.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
Jaz sem imel nedavno tak primer, ampak mi je prodajalec sam vrnil denar še predno se je AliExpress vmešal v dispute. Sem pa imel za ta primer pripravljen screenshot iz sledenja naše pošte. Tam se sicer vidi samo mesto/kraj kamor je bila pošiljka dostavljena. V tem primeru bi se videlo da Limbuš ni Ljubljana od koder sem jaz. Me pa zanima kaj bi bilo, če bi bila pošiljka dostavljena nekomu v Ljubljani in če bi se AliExpress vmešal za razsodbo disputa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boggs ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Jaz sem imel nedavno tak primer, ampak mi je prodajalec sam vrnil denar še predno se je AliExpress vmešal. Sem pa imel za ta primer pripravljen screenshot iz sledenja naše pošte. Tam se sicer vidi samo mesto kamor je paket prišel. V tem primeru bi se videlo da Limbuš ni Ljubljana od koder sem jaz. Me pa zanima kaj bi bilo če bi bil ta paket dostavljen nekomu v Ljubljani in da bi se AliExpress vmešal za razsodbo disputa.
Jaz imam točno takšen primer v teku. Prodajalec je najprej zahteval dodatno poštnino (tudi zelo pogost scam), jaz seveda na ignore, nato je dolgo čakal, preden je poslal paket. Danes vem, da je čakal na drugega kupca iz Slo. Potem je paket odposlal in je bilo vse v redu. Na trackingu vidim "order arrived in destination country" in jaz "hura, jutri dobim. Malo morgen. Drugi dan je pa tracking pokazal, da je bilo dostavljeno v drug kraj (pa ne na Global Cainiao). Sledenje na spletni strani (powered by Global Cainiao), imajo pa tako naštimano, da pokaže "delivered", nad tem pa tvoj kraj. Če greš pa na uradno stran Global Cainiao, pokaže pa samo delivered. Kako se bo dispute končal, bo jasno v nekaj dnevih, sedaj čakam, da vstopi Aliexpress. V skrajnem primeru grem v CC chargeback.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
FoxKnox ::
Koliko imajo teli scami veze z nivojem kupca na AE ? Recimo Platinum vs Silver member?
Platinum dobi dostavljeno,Silver ne dobi ?
Platinum dobi dostavljeno,Silver ne dobi ?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Jabo1 ::
Kaj pa pravi sledenje.posta.si ?
Pokaže drug kraj. Ampak to običajno nič ne pomaga, ker Kitajci ne verjamejo nobenemu, razen svojemu, ki je zanič in track17. Še dobro, ker te track17 običajno reši. Samo sledenje od naše pošte pa ni dovolj. Pride pa prav, ko te pošiljajo pogledat (saj verjetno poznaš te finte), če je paket na lokalni pošti, potem jim pa daš gor uradni tracking slovenske pošte in "zapreš usta".
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Boggs ::
17track za tisto kar sem prej omenjal pokaže pa takole:
Torej praktično isto kot Pošta Slovenije. Res me zanima kako bi odločili v primeru, ko bi bilo mesto/kraj dostave enako tvojemu prebivališču oz. kako bi lahko dokazoval da ni bilo dostavljeno tebi. Verjetno res tako da bi moral hodit na pošto nabirat dokazila. Samo zato ker ima kitajec to opcijo zlorabljat sistem, da se izogne črni piki na svojem accountu.
Torej praktično isto kot Pošta Slovenije. Res me zanima kako bi odločili v primeru, ko bi bilo mesto/kraj dostave enako tvojemu prebivališču oz. kako bi lahko dokazoval da ni bilo dostavljeno tebi. Verjetno res tako da bi moral hodit na pošto nabirat dokazila. Samo zato ker ima kitajec to opcijo zlorabljat sistem, da se izogne črni piki na svojem accountu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boggs ()