» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
76 / 190
»»

OZZY ::

Refund v tem primeru je vprašljiv, saj gre nazaj, ker se nisi odzval. Kar nekaj primerov poznam, ko so tako probali in je AE zavrnil refund.
Je pa možnost da vrneš zadevo. V tem primeru po navadi odbijejo ptt od vračila. Samo je zopet vprašljivo, ker moraš navesti razlog vračila. In carina ni med njimi.
Go with the flow.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OZZY ()

Egidij88 ::

Jaz čakam enih 5 paketov že več kot mesec. Bo kaj?

OZZY ::

jaz sem enega dobil po 4rih mesecih :)
Go with the flow.

Badwolff ::

Egidij88 je izjavil:

Jaz čakam enih 5 paketov že več kot mesec. Bo kaj?


Ene stvari pridejo hitro, ene se vlečejo ko čreva, ni nekega pravila.

firbec ::

kar se tiče AE,je povsem enostavno. Pri vsakem naročilu lahko s klikom na dostavni kombi



vidiš,v koliko dneh od naročila ti vrnejo denar, če izdelka ne prejmeš le dispute moraš pravočasno odpret.
Pred pretekom teh dni nimaš kaj jokat, le čakaš lahko.

Boggs ::

jocoj je izjavil:

Kaj ti pošta ukrade? V zakonu je vse točno napisano. Tistih verjetno 90% pošiljk, ki so seveda tudi narobe označene in ti jih ne pregledajo, si pa verjetno pozabil. Tvoja dolžnost je, da poskrbiš, da je carinska deklaracija pravilno izpolnjena s tem, da opozoriš prodajalca na to. Če to kljub temu ne stori, potem izterjaš dodatne stroške od njega.


A ti misliš da če bi pisalo na paketu 21,39 EUR kolikor je bila pošiljka vredna, in potem na mojem screenshotu tudi 21,39 EUR, kolikor sem plačal, da potem pa Pošta Slovenije magično meni ne bi zaračunala 5,00 EUR za "storitev carinskega posredovanja" ? Ne bit naiven. Lahko bi se vse do centa ujemalo in bilo pod mejo za zaračun DDV-ja, pa bi mi vseeno pokradli 5 EUR za storitev, ki je jaz nisem naročil. In pa "iztirjat stroške od Kitajca" ? Ja good luck with that ane. Jaz nimam kontrole nad tem kar napiše gor, tut ko mu pustim note poleg orderja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Boggs ::

firbec, ne vem če je glih tko. Ko klikneš na "Order Details" imaš čisto pri vrhu napisano nekaj takega:

Reminder:
Your order should arrive within 16-25 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2021-03-08 , you can apply for a refund by opening a dispute.


In ta datum, ki je naveden za tvoj order (v mojem primeru "2021-03-08") je merodajen. Pred tem datumom ne moreš odpret disputa in zahtevat refunda, ker ti AliExpress reče, da je pošiljka še na poti. Torej moraš čakat da ta datum mine, potem pa lahko odpreš dispute. Mislim da imaš 15 dni časa ali nekaj takega.

Kvinta ::

OZZY je izjavil:

Refund v tem primeru je vprašljiv, saj gre nazaj, ker se nisi odzval. Kar nekaj primerov poznam, ko so tako probali in je AE zavrnil refund.
Je pa možnost da vrneš zadevo. V tem primeru po navadi odbijejo ptt od vračila. Samo je zopet vprašljivo, ker moraš navesti razlog vračila. In carina ni med njimi.


Nima veze jaz nisem dobil paketa sem naredo to že parkrat .... oni lahko odprejo paket in preverijo kaj je not to je normalno ne morejo pa ti za ta postopek računat tistih 7€ al kolko je že vedno več se mi zdi.
A.C.A.B

Boggs ::

Pošta Slovenije po naključju izbira pošiljke, ki jih "pregleda" oz. za njih zahteva dokazilo o vrednosti. V tem primeru dobiš po pošti domov poziv, da na spletu oddaš screenshot ali link do računa/strani, kjer se vidi vrednost. Tudi če jim pošlješ dokaz, da je vrednost pod 22 EUR, ti bodo zaračunali "storitev carinskega posredovanja" v vrednosti 5,00 EUR. Torej pošiljko ti bodo poslali domov in poštarju boš moral plačat 5,00 EUR.

Če poštarja zavrneš oz. ne prevzameš pošiljke, gre le-ta "nazaj" (bog ve kam v resnici). Ampak ni nujno da se v tem primeru lahko izgovarjaš, da pošiljke nisi dobil. Sploh če je bila poslana s sledenjem, bo z vidika AliExpressa vidna kot DELIVERED, ne glede na to da jo ti nisi dvignil na pošti oz. jo prevzed od poštarja. Se pravi refunda iz naslova "item never arrived" ne moreš uveljavljat ker boš imel na voljo samo opcijo za vračilo artikla prodajalcu.

Ne vem pa če bi bilo kaj drugače če bi pošiljko "zavrnil" že v enem koraku prej, torej da se spoh ne bi odzval na poziv carinske pošte. Prav tako ne vem če je kaj drugače, če je pošiljka poslana "unregistered", torej brez sledenja. Mislim pa da bi v teh dveh primerih lahko rekel, da pošiljke nisi dobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Kvinta ::

bo z vidika AliExpressa vidna kot DELIVERED


To je mogoče celo res samo to se vidi šele pol leta za tem, ko sem jaz že novo pošto dobil.

Saj nima veze delajte vi kakor hočete jaz mam svoj sistem.
A.C.A.B

scipascapa ::

Ta sistem, da Pošta zaračuna davkoplačevalcu 5€ (pod pogoji, da je pod 22€), je zelo sporno. No saj kmalu ne bo več tako, ko bo vse upaljeno 22%.

Joseph033 ::

Pozdravljeni zanima me kako je sedaj narejeno z nakup prek AliExpressa ali se DDV že obračuna ali še ne,ker imam namreč namen kupiti neke zadeva ki pridejo okrog 20€ zato tudi sprašujem,da bom vedel kako in kaj.

Boggs ::

Me pa zanima kako bo to potem šlo. Kako bodo vedeli kakšna je vrednost pošiljke, da bodo lahko odmerili DDV? Nič ne bo drugače. Pošiljke bodo sicer morale biti elektronsko najavljene ampak spet, kjer piše da bo prava vrednost deklarirana? Ok, če bodo na nivoju portala AliExpress recimo to odvajali je OK, drugače je pa spet vse neznanka tako kot prej.

Joseph033, do 1.7.2021 je vse isto kot je bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

darkolord ::

Boggs je izjavil:

A ti misliš da če bi pisalo na paketu 21,39 EUR kolikor je bila pošiljka vredna, in potem na mojem screenshotu tudi 21,39 EUR, kolikor sem plačal, da potem pa Pošta Slovenije magično meni ne bi zaračunala 5,00 EUR za "storitev carinskega posredovanja" ? Ne bit naiven. Lahko bi se vse do centa ujemalo in bilo pod mejo za zaračun DDV-ja, pa bi mi vseeno pokradli 5 EUR za storitev, ki je jaz nisem naročil.
Ni res, če se podatki ujemajo, ne zaračunajo nič.

Je sicer bilo že več takšnih tule, ki so trdili nasprotno, ampak nihče še ni uspel pokazati slike takšne pošiljke (z v celoti pravilno izpolnjeno deklaracijo) in pripadajočega računa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

bedarija ::

Boggs je izjavil:


A ti misliš da če bi pisalo na paketu 21,39 EUR kolikor je bila pošiljka vredna, in potem na mojem screenshotu tudi 21,39 EUR, kolikor sem plačal, da potem pa Pošta Slovenije magično meni ne bi zaračunala 5,00 EUR za "storitev carinskega posredovanja" ?....


ja točno tako je. meni so zahtevali slike nakupa in ker je bil znesek pod 25€ in ker je bila deklaracija pravilno izpolnjena (sem težil prodajalcu) je bilo poslano naprej brez stroškov obravnave. stroške se računa izključno samo za napačno označene in tiste ki presegajo 25€

Boggs ::

Boggs je izjavil:

Ni res, če se podatki ujemajo, ne zaračunajo nič. Je sicer bilo že več takšnih tule, ki so trdili nasprotno, ampak nihče še ni uspel pokazati slike takšne pošiljke (z v celoti pravilno izpolnjeno deklaracijo) in pripadajočega računa.


Beri "logi" post, ravno danes napisan: https://slo-tech.com/forum/t778502/p700...

Ne vem če se je sploh možno s Kitajcem točno ujet pri vrednosti. logi je očitno "zgrešil" za 1 EUR in moral plačat. In naj verjamem da če bi bilo čisto točno pa ne bi? Ne verjamem. Če dokazana vrednost ni nad 22 EUR ne bi smelo biti NIČ za plačat in pika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

jocoj ::

Gostilniške debate. Še nisem videl dokaza, da bi komu zaračunali manipulativne stroške za pravilno izpolnjen carinski obrazec do vrednosti 22 EUR.

darkolord ::

Kdo je "zgrešil" 1 eur? Nič ni omenjen ostali del deklaracije, ki mora tudi biti pravilno izpolnjen (vrsta blaga in opis ter količina blaga).

BorutK-73 ::

Joseph033 je izjavil:

Pozdravljeni zanima me kako je sedaj narejeno z nakup prek AliExpressa ali se DDV že obračuna ali še ne,ker imam namreč namen kupiti neke zadeva ki pridejo okrog 20€ zato tudi sprašujem,da bom vedel kako in kaj.

So prestavili za pol leta.

LuIK ::

Dobil sem delno polomljene "šraufencigerje" z Aliexpressa - polomljen je tisti del za shranjevanje nastavkov.

Tisti, ki imate z dispute-i kaj izkušenj, naj zahtevam po tem pogoju: " - The product is not as described and I would like a partial refund."

Poslikano imam. Mam kaj šans ali je dejansko to brezveze se it?

Tnx

Boggs ::

Seveda imaš šanse. Jaz običajno zahtevam full refund če je funkcijsko stvar neuporabna ali okrnjena, partial refund pa samo v primeru če kupim več istih artiklov, pa je en od njih polomljen recimo. Priložiš dve fotki in počakaš na rezultat / refund.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Joseph033 ::

Pozdrav vsem tukaj imam vprašanje za tiste ki kupujete prek AliExpress zanima me če je kdo že kupoval pri njih kaj podobnega
https://www.aliexpress.com/item/4001204...
in kako je bil z samim izdelkom zadovoljen namreč porteboval bi izdelek za eno domačo zadevo zato sem tudi postavil vprašanje.

darkolord ::

Aliexpress ni trgovina, ampak spletna stran, na kateri lahko kupuješ od milijonov različnih prodajalcev-trgovin.

Enako kot ebay.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Tuki ::

Pozdravljeni
Imam vprašanje, preko aliexpressa sem od prodajalca kupil motoristično obleko (hlače in jakno) vse v kompletu za ceno 140 eur +2 eur poštnine (eno naročilo). To eno naročilo je prodajalec poslal v dveh paketih (zaradi teže).
Sedaj pa so mi iz carine poslali sms da naj pošljem podatke za prvi paket (hlače), drugi pa je še vedno na poti iz Kitajske.

Kaj naj jim posredujem saj ceno nimam razčlenjeno in je plačana samo ena poštnina (za dva paketa)?

Drugi paket bo tudi najbrš carinjen in bom moral spet pošiljati podatke.
Bojim se da bom plačal dvakrat ddv od 142eur in str. carinjenja...

Vuli ::

pa pol računa jim pošlji.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

pygmalion ::

OZZY je izjavil:

Refund v tem primeru je vprašljiv, saj gre nazaj, ker se nisi odzval. Kar nekaj primerov poznam, ko so tako probali in je AE zavrnil refund.
Je pa možnost da vrneš zadevo. V tem primeru po navadi odbijejo ptt od vračila. Samo je zopet vprašljivo, ker moraš navesti razlog vračila. In carina ni med njimi.


Ko je poštna carina zahtevala dokazilo za napačno deklarirani paket, sem kontaktiral prodajalca in ga vprašal, ali je pripravljen plačati kazen. Ker kazni ni hotel plačati, sem paket zavrnil, po povratku na Kitajsko pa sem dobil vse refundirano, direktno od AliExpressa.

Mogoče je pomembno, da se pred zavrnitvijo paketa prodajalec kontaktira. Sicer je po mojem mnenju to napaka prodajalca v vsakem primeru, tudi če ga nisi opozoril na pravilno deklaracijo (jaz to običajno opozorim pri malce večjih paketih, ker mi na carinski pošti zelo majhne pakete, ki očitno niso vredni več kot par eurov, še niso zadržali). Napaka prodajalca ne bi bila samo, če bi nekdo od prodajalca zahteval, da deklarira narobe.

Boggs je izjavil:

jocoj je izjavil:

Kaj ti pošta ukrade? V zakonu je vse točno napisano. Tistih verjetno 90% pošiljk, ki so seveda tudi narobe označene in ti jih ne pregledajo, si pa verjetno pozabil. Tvoja dolžnost je, da poskrbiš, da je carinska deklaracija pravilno izpolnjena s tem, da opozoriš prodajalca na to. Če to kljub temu ne stori, potem izterjaš dodatne stroške od njega.


A ti misliš da če bi pisalo na paketu 21,39 EUR kolikor je bila pošiljka vredna, in potem na mojem screenshotu tudi 21,39 EUR, kolikor sem plačal, da potem pa Pošta Slovenije magično meni ne bi zaračunala 5,00 EUR za "storitev carinskega posredovanja" ? Ne bit naiven. Lahko bi se vse do centa ujemalo in bilo pod mejo za zaračun DDV-ja, pa bi mi vseeno pokradli 5 EUR za storitev, ki je jaz nisem naročil. In pa "iztirjat stroške od Kitajca" ? Ja good luck with that ane. Jaz nimam kontrole nad tem kar napiše gor, tut ko mu pustim note poleg orderja.


Točno tako, meni se je to zgodilo že parkrat. Na screenshotu je bil enaka cena kot deklaracija na paketu, seveda manj kot 22 EUR v protivrednosti, in nisem plačal nič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

pygmalion ::

Boggs je izjavil:

Če poštarja zavrneš oz. ne prevzameš pošiljke, gre le-ta "nazaj" (bog ve kam v resnici). Ampak ni nujno da se v tem primeru lahko izgovarjaš, da pošiljke nisi dobil. Sploh če je bila poslana s sledenjem, bo z vidika AliExpressa vidna kot DELIVERED, ne glede na to da jo ti nisi dvignil na pošti oz. jo prevzed od poštarja. Se pravi refunda iz naslova "item never arrived" ne moreš uveljavljat ker boš imel na voljo samo opcijo za vračilo artikla prodajalcu.

Ne vem pa če bi bilo kaj drugače če bi pošiljko "zavrnil" že v enem koraku prej, torej da se spoh ne bi odzval na poziv carinske pošte. Prav tako ne vem če je kaj drugače, če je pošiljka poslana "unregistered", torej brez sledenja. Mislim pa da bi v teh dveh primerih lahko rekel, da pošiljke nisi dobil.


Jaz sem pošiljko zavrnil že na carinski pošti, da sem poštarju prihranil nepotrebno delo. Pošiljka je bila priporočena, vrnjena nazaj na Kitajsko, AliExpress je odobril refund. S tem, da sem pred zavrnitvijo kontaktiral prodajalca in prodajalec ni želel plačati kazen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: pygmalion ()

darkolord ::

To ni kazen.

Okapi ::

V bistvu je, za nepravilno deklaracijo.

Tuki ::

Tuki je izjavil:

Pozdravljeni
Imam vprašanje, preko aliexpressa sem od prodajalca kupil motoristično obleko (hlače in jakno) vse v kompletu za ceno 140 eur +2 eur poštnine (eno naročilo). To eno naročilo je prodajalec poslal v dveh paketih (zaradi teže).
Sedaj pa so mi iz carine poslali sms da naj pošljem podatke za prvi paket (hlače), drugi pa je še vedno na poti iz Kitajske.

Kaj naj jim posredujem saj ceno nimam razčlenjeno in je plačana samo ena poštnina (za dva paketa)?

Drugi paket bo tudi najbrš carinjen in bom moral spet pošiljati podatke.
Bojim se da bom plačal dvakrat ddv od 142eur in str. carinjenja...


Danes mi je prodajalec poslal račun samo za tisti paket, na računu je cena napisana 10 dolarjev teža 0.6kg (teža paketa na carini 1.6kg). Itak vse narobe. Naj jim pošljem ta račun?
Ali naj odprem dispute, če mi bo mogoče aliexspress razčlenil plačan račun ki je pravi...

Matevz96 ::

Sam bi na carino poslal originalen račun in razložil situacijo, če imaš slučajno še številko drugega paketa pa še to. Sem 100% da bodo razumeli in uredili tako da bo vse vredu.
#hooldthedoor

st0jko ::

Čer.. pod "ship from" imam samo opcijo China in Turkey. Se da kak na hitro najdit tiste z EU skladišči?
keks?

darkolord ::

Ne

Boggs ::

Jaz pa od sredine oktobra 2020 čakam en paket iz AliExpress, za katerega pa v "Order Detail" piše takole:

Reminder:
Your order should arrive within 22-45 Days, Factors such as delayed logistics and customs clearings may have an impact on the delivery time.
1. If your order does not arrive on 2021-01-19 , you can apply for a refund by opening a dispute.


Kot jaz razumem, je ta datum 2021-01-19 v bistvu tako imenovan "delivery timeframe", torej časovni rok v katerem mora pošiljka priti do mene. Če prav razumem, lahko šele po preteku tega datuma jaz odprem dispute in se pritožim, da pošiljke nisem dobil in zahtevam vračilo denarja. Oziroma, dispute lahko odprem tudi pred potekom tega datuma, samo v tem primeru bo AliExpress rekel, da moram počakat še XY dni in bo dispute ostal zamrznjen do datuma poteka za dostavo, potem pa se bo nadaljeval.

Danes še nismo 2021-01-19 ampak od AliExpressa sem že dobil e-mail ki pravi takole:

Subject: Your order 8119268001222291... has arrived. Tell us how it went.
Time's up to confirm your order!
The confirmation time for order 8119268001333291 has ended. If you still haven't received the item or you've received it but are unhappy, you still have 15 days to submit a dispute request. We're here to help!


Ne vem zakaj je confirmation time potekel če je pa še 3 dni odprt timeframe za dostavo. Anyway, potem sem šel v "Open dispute" in tam spet vidim taka neumna vprašanja:

Did you receive the item?
Izberem No

Potem spodaj pa:
Reason for refund request:
1. Logistics tracking problem:
a. Purchase Protection is running out, but package is still in transit
b. Package was returned to seller by shipping company
c. No tracking information

2. Customs problem

3. wrong address

Kaj jaz vem kaj je bil razlog, če nisem nič dobil? Vse kar vem je to, da pošiljke nisem dobil. Sprašujejo bedarije. V tem trenutku bi recimo izbral 1.a.: "Purchase Protection is running out, but package is still in transit", kar je pravzaprav tisto, kar me je najbolj zmotilo. Ne vem zakaj temu rečejo "Purchase protection is running out", ker se sliši tako, kot da bi kot kupec po preteku tega datuma ostal nemočen. Pa ni tako, ker ravno po tem datumu mi šele začne teči 15-dnevna "pravica" do odprtja pritožbe. V glavnem ful nerodno napisano. Ampak kot rečeno, ker mislim, da bi dispute v tem trenutku bil zavrnjen oz. bi bil zamrznjen za 3 dni, sem se odločil počakat do 2021-01-19 in me zanima če bodo takrat na voljo drugačne opcije za izbiro ob disputu.

Sicer so pa Kitajski seller-ji totalni scammerji. Absolutno vsi, vsaj v vseh mojih izkušnjah do sedaj. Nazadnje sem dobil eno pošiljko, katere tracking kode nisem prepoznal in se ne ujema z nobeno tracking kodo nobenega še odprtega naročila. Pa sem poslal message sellerju od katerega sem kupil iste izdelke pa rekel da sem dobil pač pošiljko s to in to tracking cifro in tem in tem order numberjem napisanim na kuverti in prosil da pogleda če se to ujema s paketom, ki ga je on poslal. Nazaj sem dobil message: "sorry for the inconvenience, the carrier may make a mistake. how about refund you ?" zraven pa JPG slikco v kateri piše "Do you have paypal account? We can refund to your paypal account. If you accept that, please send your paypal account ;)". Torej totalno ignoriranje (nerazumevanje) mojega vprašanja. Vprašanje v obliki slike je dal pa zato, da AliExpress text filter/bot ne bi zaznal, da hoče opravit transakcijo izven AliExpressa. Seveda, frajer bi mi "vrnil" denar na PayPal z opcijo "Pay for item or service" namesto "Send to a friend" in potem po zaprtju AliExpress disputa odprl PayPal dispute za "Item not received". Barabe so vsi po vrsti. Ok, razumem da morajo dati dosti refundov zato ker pošte zamujajo in še ene par refundov zraven zarad scammerjev, samo s takimi forami se vsaj meni ne bodo zasmilili. Niti ga ne bom nič več vprašal, samo počakal bom do 19-tega in odprl dispute. Itak je pa dropshipper, tako da mi po vsej verjetnosti ne bi mogel nič pametnega povedat o pošiljki, tudi če bi bla dejansko njegova. Tracking številka, ki jo je on navedel je pa untracked. Tisti "mystery" paket bo pač očitno freebie.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Matevz96 ::

Boggs je izjavil:

Sicer so pa Kitajski seller-ji totalni scammerji. Absolutno vsi, vsaj v vseh mojih izkušnjah do sedaj. Nazadnje sem dobil eno pošiljko, katere tracking kode nisem prepoznal in se ne ujema z nobeno tracking kodo nobenega še odprtega naročila. Pa sem poslal message sellerju od katerega sem kupil iste izdelke pa rekel da sem dobil pač pošiljko s to in to tracking cifro in tem in tem order numberjem napisanim na kuverti in prosil da pogleda če se to ujema s paketom, ki ga je on poslal. Nazaj sem dobil message: "sorry for the inconvenience, the carrier may make a mistake. how about refund you ?" zraven pa JPG slikco v kateri piše "Do you have paypal account? We can refund to your paypal account. If you accept that, please send your paypal account ;)". Torej totalno ignoriranje (nerazumevanje) mojega vprašanja. Vprašanje v obliki slike je dal pa zato, da AliExpress text filter/bot ne bi zaznal, da hoče opravit transakcijo izven AliExpressa. Seveda, frajer bi mi "vrnil" denar na PayPal z opcijo "Pay for item or service" namesto "Send to a friend" in potem po zaprtju AliExpress disputa odprl PayPal dispute za "Item not received". Barabe so vsi po vrsti. Ok, razumem da morajo dati dosti refundov zato ker pošte zamujajo in še ene par refundov zraven zarad scammerjev, samo s takimi forami se vsaj meni ne bodo zasmilili. Niti ga ne bom nič več vprašal, samo počakal bom do 19-tega in odprl dispute. Itak je pa dropshipper, tako da mi po vsej verjetnosti ne bi mogel nič pametnega povedat o pošiljki, tudi če bi bla dejansko njegova. Tracking številka, ki jo je on navedel je pa untracked. Tisti "mystery" paket bo pač očitno freebie.


Iz tega razloga večino teh malenkosti naročam na Ebayu. Oktobra sem tako naročil nek kos za arduinota ker vem da so Kitajci bolj tako tako sem raje naročil pri dveh trgovcih (govorimo o cca. 3€ na kos samo pri nas nikjer nisem našel). Konec decembra še nobenega paketa odprem dispute in seveda full refund. Naročim še enkrat (pri drugih trgovcih) in upam da tokrat pride. V prejšnjem tednu pa dva paketa ... iz oktobra :D
#hooldthedoor

darkolord ::

Ne vem zakaj temu rečejo "Purchase protection is running out", ker se sliši tako, kot da bi kot kupec po preteku tega datuma ostal nemočen.
Purchase protection se kliče zato, ker ima denar v tem času še vedno Aliexpress in ne prodajalec. Pri ebayu prodajalec dobi denar takoj, pri aliexpressu pa šele, ko je naročilo zaključeno in potrjeno.

hotig ::

@Boggs

Izberi 1.a, zahtevaj Full refund in v okence za obrazložitev napiši nekaj podobno temu:
"Protection time is running out but I did not recive my order". Pa za dispute počakaj do zadnjega dneva (v tvojem primeru 19.1.2021).

BorutK-73 ::

Ignoriraj če ti prodajalec obljublja plačilo direkt na paypal. Počakaj da se Aliexpress vmeša.

Boggs ::

Matr mam jest res smolo. Pred pol ure dobim e-mail od AliExpress, ki pravi "Your order has been successfully delivered!". Sem kar debelo pogledal, saj danes ni poštar nič prinesel. Kliknem hitro na link v mailu, da mi odpre Order Detail na AliExpress strani, in tam kliknem na "View delivery detail". Odpre se stran kjer piše "Sorry, there is no updated logistics information. Please try again later.", torej niti enega koraka sledenja ni. Gre se pa sicer za naročilo z dne 01-Dec-2020, ki ima časovni okvir za dostavo 2021-02-19.

Potem ročno copy-jam tracking številko, ki jo je vnesel prodajalec (je registered številka / s sledenjem) in jo pastam v https://sledenje.posta.si. Tam pa piše "18/01/2021 Pošiljka vročena, 2341 Limbuš". Jaz pa sem iz Ljubljane.

WTF? Kako je to prišlo v Limbuš? Je zajebala Pošta Slovenije pri dostavi ali je prodajalec že v samem začetku v moj order pastal napačno tracking številko, ki je od nekega drugega SLO naročila?

Je že kdo imel tak primer? Dam enostavno dispute pod "Received: NO / wrong address" ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

Motion ::

Pač dal ti je kar eno traking kodo, tolk da je se je že večkrat zgodilo. Normalno odpreš dispute, ko čas poteče.

recmajkemi ::

Ja, naredi screenshot s sledenja.si oz. vtipkaj številko v 17track in tam naredi screenshot ang. verzije za potrebe dokazovanja disputa.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

stara mama ::

darkolord je izjavil:

Boggs je izjavil:

A ti misliš da če bi pisalo na paketu 21,39 EUR kolikor je bila pošiljka vredna, in potem na mojem screenshotu tudi 21,39 EUR, kolikor sem plačal, da potem pa Pošta Slovenije magično meni ne bi zaračunala 5,00 EUR za "storitev carinskega posredovanja" ? Ne bit naiven. Lahko bi se vse do centa ujemalo in bilo pod mejo za zaračun DDV-ja, pa bi mi vseeno pokradli 5 EUR za storitev, ki je jaz nisem naročil.
Ni res, če se podatki ujemajo, ne zaračunajo nič.

Je sicer bilo že več takšnih tule, ki so trdili nasprotno, ampak nihče še ni uspel pokazati slike takšne pošiljke (z v celoti pravilno izpolnjeno deklaracijo) in pripadajočega računa.

TOčno včeraj sem imel tak primer.
Pošiljka vredna 21.65EUR (nekaj čez 23$ je pisalo na paketu), + poštnina 6.5EUR.
Pošta je poslala poizvedbo, nakar jim pošljem screenshot iz alija, ter v komentar dopišem da se vrednost iz paketa ujema z naročilom (na obrazcu vidiš vrednost iz paketa).
Poštar je prinesel domov brez kakršnegakoli plačila, niti za poizvedbo.

Zgodovina sprememb…

Boggs ::

Če je sledenje s to tracking kodo končano (zadeva je delivered) potem ne vem zakaj bi čakal da čas poteče (še en cel mesec!). Sicer bo verjetno res AliExpress v njihovem stilu res zamrznil dispute do poteka buyer protection ampak jaz ga bom vseeno takoj odprl.

Zdajle sem pogledal še enega od petih preostalih odprtih naročil in videl, da ta se je pa že 28-12-2020 vrnil pošiljatelju (export cancelled). Zastonj čakam nanj, nisem prej videl. Torej še drugi dispute.

Še štirim naročilom bo pa buyer protection potekel čez 2 dni. Torej 6 disputov lahko odprem. Mi bojo še acc. bannal. Vseen če kar neham iz tam naročevat ker itak nič ne dobim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

krho ::

Tole je zdej že smešno.. včeraj dobil drugo pošiljko, kjer je bila nalepka čez nalepko.
S tem, da prvič je bil kao paket iz Francije, pa dejansko ni bil.. Je šel v 14dneh iz Kitajske v Francijo, pa pol do Slovenije.
Pošta pa na tej drugi pošiljki pa Uzbekstan! Je pa takšno lepilo, da ne gre lepo dol odtrgat, da bi pogledal kaj za vraga se grejo.
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

Motion ::

7 dnevno pošiljanje se šteje od dneva potrditve naročila, ker vidim sedaj da so mi šele včeraj po 6tih dneh poslali en paket (80E) iz poljske. Nevem pa zakaj pod naročilom piše da lahko odprem dispute šele po 30 dneh.

krho je izjavil:

Tole je zdej že smešno.. včeraj dobil drugo pošiljko, kjer je bila nalepka čez nalepko.
S tem, da prvič je bil kao paket iz Francije, pa dejansko ni bil.. Je šel v 14dneh iz Kitajske v Francijo, pa pol do Slovenije.
Pošta pa na tej drugi pošiljki pa Uzbekstan! Je pa takšno lepilo, da ne gre lepo dol odtrgat, da bi pogledal kaj za vraga se grejo.

Jst sem glih tako naroču eno stvar z francije v začetku leta pa še ni prišla. Prav tako sumim da dejansko so jo poslali iz kitajske.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Motion ()

val46 ::

Kaj pa lahko narediš, če ti izdelka sploh ne pošljejo? Moraš še vedno čakat tistih 90 dni za odprtje disputa? Do sedaj še nisem imel take težave, zdej se mi je pa prvič zgodilo. 10.1.2021 sem naročil en izdelek, ki je bil še isti dan potrjen za odpremo. Prvo je pisalo datum odpremljanja 17.1.2021, sem reku ok, morda jim je zaloga pošla, pač počakam bo šlo naslednji teden naprej in zdej, 17.1. so mi avtomatsko spremenili datum pošiljanja na 24.1.2021. Kaj naj jih zdej jst financiram 3 mesece, da končno lahko odprem dispute al kako? Al obstaja kak drug način, da prej prekinem naročilo in dobim vrnjen denar?

delfinus ::

@val46
pojdi pod View detail and podaj "Request Order Cancellation" potem ti pa mora prodajalec v kratkem roku potrditi request in se vrne denar na tvojo kartico, ali pa poslati zadevo.

lp, d.

Vuli ::

Boggs je izjavil:

Matr mam jest res smolo. Pred pol ure dobim e-mail od AliExpress, ki pravi "Your order has been successfully delivered!". Sem kar debelo pogledal, saj danes ni poštar nič prinesel. Kliknem hitro na link v mailu, da mi odpre Order Detail na AliExpress strani, in tam kliknem na "View delivery detail". Odpre se stran kjer piše "Sorry, there is no updated logistics information. Please try again later.", torej niti enega koraka sledenja ni. Gre se pa sicer za naročilo z dne 01-Dec-2020, ki ima časovni okvir za dostavo 2021-02-19.

Potem ročno copy-jam tracking številko, ki jo je vnesel prodajalec (je registered številka / s sledenjem) in jo pastam v https://sledenje.posta.si. Tam pa piše "18/01/2021 Pošiljka vročena, 2341 Limbuš". Jaz pa sem iz Ljubljane.

WTF? Kako je to prišlo v Limbuš? Je zajebala Pošta Slovenije pri dostavi ali je prodajalec že v samem začetku v moj order pastal napačno tracking številko, ki je od nekega drugega SLO naročila?

Je že kdo imel tak primer? Dam enostavno dispute pod "Received: NO / wrong address" ?


jaz sem imel tak primer, ko je prodajalcu zmanjkalo kar sem naročil, poslal mi je msg na ax, če lahko poščlje neki druzga, jaz tega nisem videl, zgleda, ker se nisem javil, je prilimal en drug tracking in ko je blo to dostavljeno v Maribor mi ni blo nič jasno in sem šel gledat..Pol vidim, da me je kontaktiral 1 teden nazaj. pol sva se zmenla in je poslal, bla, bla bla.
Vprašaj prodajalca, če ne bo nič, pa dispute.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

val46 ::

delfinus je izjavil:

@val46
pojdi pod View detail and podaj "Request Order Cancellation" potem ti pa mora prodajalec v kratkem roku potrditi request in se vrne denar na tvojo kartico, ali pa poslati zadevo.

lp, d.


Hvala, sploh nisem vedu za to opcijo ;) Bom probal, pa da vidimo kaj bo.

gas2018 ::

Jutro,..rabim pomoč.... Preko Aliexpresa sem kupil baterije iz Polske..sicer jih nisem dobil ampak vecji problem je da so mi jih zaracunali 3x. eva bot mi je dala case nr. denar naj bi dobil nazaj v 20 dneh, pa ga nisem.
Ima kdo kaksne izkusnje kako priti do osebe tam :) da pogleda kaj se dogaja.
««
76 / 190
»»