» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
77 / 189
»»

OK.d ::

Daj raje najprej še enkrat poglej pod svojo zgodovino plačil.
LPOK.d

gas2018 ::

Sem,..ze SKB smo gledali,..3x so mi dol trgali...

Boggs ::

Jesus F. Christ!

AliExpress izgleda na noben način ne obvesti oziroma označi, da sem prejel v message centru kakršenkoli message. Plus tega je ta njihov Message Center ves polomljen. Pod Chats jaz probam kontaktirat prodajalca pošiljke, ki jo nisem dobil, pa piše poleg mojega sporočila "Unread", predvidevam, da naj bi to pomenilo da on še ni prebral. Potem pa na vrhu Message Centra vidim napis "We have launched the all-new Messages! View Chat History Here". Pa kliknem na ta link in se mi odpre neka (kot jaz razumem) prejšnja verzija message centra, in tam notri vidim od tega prodajalca neka sporočila, med drugim tudi enega izpred par ur, ki pa se ga v tistem chat oknu pod Chats, kamor sem mu jasz poslal message sploh ne vidi. Sploh ni vse na enem mestu, in zdaj sploh ne vem kaj je kaj.

Pri njemu imam mimogrede od oktobra in novembra 2020 odprtih 6 naročil, vsako po cca. 20 EUR.

Spodaj v Chat History pa potem vidim sporočila, ki mi jih je poslal že oktobra in novembra, po tem ko sem pač naročila oddajal pri njemu. In za 3 ali 4 je napisal nekaj v stilu "Sorry our stock has some defects so we can't send it to you, can you please cancel the order?". To je itak BS, je dropshipper in ne more dobit robe tolk poceni kot jo je mel zlistano in je hotel skenslat. Jaz teh sporočil nisem videl ker nisem vedel da so tam (ni nobenega obvestila, bannerja, badge-a o prispelih obvestilih na AliExpressu). Tudi če bi videl, ne vem ali je prav da bi jaz skenslal order ali mora to on, če nima robe. Očitno je pa na koncu za vse te orderje vnesel fake tracking cifre in zato imam zdaj tolk težav. En od teh paketov je sodeč po tracking št. prišel v čisto nek drug kraj, za ta drugega tracking jasno pokaže da je bil "export cancelled / return to sender", preostali štirje orderji pa te dni expirajo, tracking cifre so fake/untracked.

Očitno sem nabasal na enga ornk bandita. Zdej pa tut če odprem dispute za vsa ta naročila, bodo verjetno rešeni po koncu januarja, ko pa NKBM baje ne bo več preusmerjala prilivov iz stare Abanka VISA kartice, ki od 1.1.2021 ni več aktivna. Torej cca. 100 EUR je v nevarnosti da enostavno izgine. Kako sranje!

westnikky ::

Zdravo. Rabim pomoc, a ve kdo kako zamenjam, da mi AliExpress posilja meile v angleskem jeziku saj trenutno vse dobijam v ruski/ukrajinski (?!?) cirilici ??
Stran dostopam normalno v angleskem jeziku, tudi jezik mam nastiman na anglescino in valuto v €.
Hvala za vsakrsno pomoc

Groot ::

gas2018 je izjavil:

Sem,..ze SKB smo gledali,..3x so mi dol trgali...


Kot že 100-krat povedano v tej temi, vračila praviloma niso knjižena kot nov priliv, ampak se v bančnem izpisku zaznamujejo pri prvotni transakciji - med odhodki tako namesto npr. 2 EUR piše -2 EUR.

Boggs je izjavil:

Jesus F. Christ!

AliExpress izgleda na noben način ne obvesti oziroma označi, da sem prejel v message centru kakršenkoli message. Plus tega je ta njihov Message Center ves polomljen. Pod Chats jaz probam kontaktirat prodajalca pošiljke, ki jo nisem dobil, pa piše poleg mojega sporočila "Unread", predvidevam, da naj bi to pomenilo da on še ni prebral. Potem pa na vrhu Message Centra vidim napis "We have launched the all-new Messages! View Chat History Here". Pa kliknem na ta link in se mi odpre neka (kot jaz razumem) prejšnja verzija message centra, in tam notri vidim od tega prodajalca neka sporočila, med drugim tudi enega izpred par ur, ki pa se ga v tistem chat oknu pod Chats, kamor sem mu jasz poslal message sploh ne vidi. Sploh ni vse na enem mestu, in zdaj sploh ne vem kaj je kaj.

Pri njemu imam mimogrede od oktobra in novembra 2020 odprtih 6 naročil, vsako po cca. 20 EUR.

Spodaj v Chat History pa potem vidim sporočila, ki mi jih je poslal že oktobra in novembra, po tem ko sem pač naročila oddajal pri njemu. In za 3 ali 4 je napisal nekaj v stilu "Sorry our stock has some defects so we can't send it to you, can you please cancel the order?". To je itak BS, je dropshipper in ne more dobit robe tolk poceni kot jo je mel zlistano in je hotel skenslat. Jaz teh sporočil nisem videl ker nisem vedel da so tam (ni nobenega obvestila, bannerja, badge-a o prispelih obvestilih na AliExpressu). Tudi če bi videl, ne vem ali je prav da bi jaz skenslal order ali mora to on, če nima robe. Očitno je pa na koncu za vse te orderje vnesel fake tracking cifre in zato imam zdaj tolk težav. En od teh paketov je sodeč po tracking št. prišel v čisto nek drug kraj, za ta drugega tracking jasno pokaže da je bil "export cancelled / return to sender", preostali štirje orderji pa te dni expirajo, tracking cifre so fake/untracked.

Očitno sem nabasal na enga ornk bandita. Zdej pa tut če odprem dispute za vsa ta naročila, bodo verjetno rešeni po koncu januarja, ko pa NKBM baje ne bo več preusmerjala prilivov iz stare Abanka VISA kartice, ki od 1.1.2021 ni več aktivna. Torej cca. 100 EUR je v nevarnosti da enostavno izgine. Kako sranje!


Odprti normalno vse dispute in po potrebi zraven priloži še njegova sporočila, ki si jih prejel.

Kar se tiče pa vračila na staro kartico od Abanke, pa denar ne bo kar preprosto izginil kot trdiš. Banka ta priliv vseeno dobi, se pa potem, če ga ni mogoče razporediti na pripadajoč TRR (ker npr. je bil TRR zamenjan že nekaj časa nazaj), shrani na posebnem računu banke. Banka nato sredstva nakaže uporabniku, ko ta izkaže da bi moral prejeti določeno plačilo (tukaj boš najbrž žal potreboval vsaj malce pomoči od Aliexpress supporta, da boš dobil podatke o njihovi refundaciji).

Boggs ::

Groot je izjavil:

Kar se tiče pa vračila na staro kartico od Abanke, pa denar ne bo kar preprosto izginil kot trdiš. Banka ta priliv vseeno dobi, se pa potem, če ga ni mogoče razporediti na pripadajoč TRR (ker npr. je bil TRR zamenjan že nekaj časa nazaj), shrani na posebnem računu banke. Banka nato sredstva nakaže uporabniku, ko ta izkaže da bi moral prejeti določeno plačilo (tukaj boš najbrž žal potreboval vsaj malce pomoči od Aliexpress supporta, da boš dobil podatke o njihovi refundaciji).


Ja to je tko, ko ti na telefonski podpori sogovornica reče da "po tem datumu gre pa v nič refund" in te tako straši. Jaz res upam da se bo dalo rešit. Mislim da je to kar omenjaš od AliExpressa tako imenovana ARN številka refunda. To mi je zadnjič na chat supportu omenjal in celo pastal za en prejšnji refund. Bom ta ARN potem prosil od njih in ga posredoval banki, pa bomo videli.

gas2018 ::

Groot je izjavil:

gas2018 je izjavil:

Sem,..ze SKB smo gledali,..3x so mi dol trgali...


Kot že 100-krat povedano v tej temi, vračila praviloma niso knjižena kot nov priliv, ampak se v bančnem izpisku zaznamujejo pri prvotni transakciji - med odhodki tako namesto npr. 2 EUR piše -2 EUR.
.


To vem, ne bo prvič da bom dobil denar nazaj. Fora je da prodajalec pravi da je on dobil samo 1x. Support mi je na Mail odgovoril, da če je napaka da bo popravljena v 20 dneh, danes je 22. Zato bi rad dobil koga ki ni Bot.

bedarija ::

v chat napišeš i would like to talk to human. in ti vrže sogovornika

m4tj4z ::

Jaz mam pa en večji šmorn z aliexpressom pa bi prosil za nasvet, kako se ga lotiti. Naročil sem eno malo dražjo stvar za 100€ iz Kitajske, dostava z DHL Express v 9-19dneh. Najprej prodajalec seveda do zadnjega dne odlašal z oddajo paketa, nakar končno da sledilno cifro, zadeva potem v treh dneh prišla iz Dubaja do Ljubljane, prevzel pa je paket nekdo iz Medvod:-) Ker ne naročam prvič preko alixpressa, vem, da bom čez nekaj ur prejel njihov good news mail, da sem zadevo prejel. Ne vem pa kako odreagirati na to? Da ne bodo rekli, da sem zadevo prejel in da naj terjam unga iz Medvod za moj paket? Prodajalcu sem sicer poslal msg, kaj se dogaja z mojim naročilom, ker lahko njihov odgovor uporabim za morebitni dispute. Vsak nasvet več kot dobrodošel.

FoxKnox ::

m4tj4z je izjavil:

Jaz mam pa en večji šmorn z aliexpressom pa bi prosil za nasvet, kako se ga lotiti. Naročil sem eno malo dražjo stvar za 100€ iz Kitajske, dostava z DHL Express v 9-19dneh. Najprej prodajalec seveda do zadnjega dne odlašal z oddajo paketa, nakar končno da sledilno cifro, zadeva potem v treh dneh prišla iz Dubaja do Ljubljane, prevzel pa je paket nekdo iz Medvod:-) Ker ne naročam prvič preko alixpressa, vem, da bom čez nekaj ur prejel njihov good news mail, da sem zadevo prejel. Ne vem pa kako odreagirati na to? Da ne bodo rekli, da sem zadevo prejel in da naj terjam unga iz Medvod za moj paket? Prodajalcu sem sicer poslal msg, kaj se dogaja z mojim naročilom, ker lahko njihov odgovor uporabim za morebitni dispute. Vsak nasvet več kot dobrodošel.


1.Preveri pri DHL dostavo pošiljke s to tracking številko in ime prejemnika.Če je drugo ime je prodajalec fejkal tvoj tracking in sploh ni poslal.Odpri dispute.
2. Če je pošilko na tvoje ime prevzel nekdo drug, zahtevaj odškodnino od dostavne službe Dhl.
Sem imel podoben primer pred leti.
Kontaktiral Pošto in mi je poštar osebno povrnil strošek nakupa zaradi napačne dostave.

Motion ::

Eno vprašanje glede 7 day delivery. Če paket pride po sedmih dneh od poteditve naročila,. In ga prevzamem lahko še vedno zahtevam vračilo kupnine(oziroma vsaj dodatnih stroškov dostave ker ni prišlo v sedmih dneh zakar sem plačal)?

Okapi ::

Načeloma ne. Če je velika zamuda, se lahko zmeniš, da ti vrnejo povišano poštnino, kaj dosti drugega pa ne, oziroma je odvisno od dobre volje prodajalca.

m4tj4z ::

FoxKnox je izjavil:

m4tj4z je izjavil:

Jaz mam pa en večji šmorn z aliexpressom pa bi prosil za nasvet, kako se ga lotiti. Naročil sem eno malo dražjo stvar za 100€ iz Kitajske, dostava z DHL Express v 9-19dneh. Najprej prodajalec seveda do zadnjega dne odlašal z oddajo paketa, nakar končno da sledilno cifro, zadeva potem v treh dneh prišla iz Dubaja do Ljubljane, prevzel pa je paket nekdo iz Medvod:-) Ker ne naročam prvič preko alixpressa, vem, da bom čez nekaj ur prejel njihov good news mail, da sem zadevo prejel. Ne vem pa kako odreagirati na to? Da ne bodo rekli, da sem zadevo prejel in da naj terjam unga iz Medvod za moj paket? Prodajalcu sem sicer poslal msg, kaj se dogaja z mojim naročilom, ker lahko njihov odgovor uporabim za morebitni dispute. Vsak nasvet več kot dobrodošel.


1.Preveri pri DHL dostavo pošiljke s to tracking številko in ime prejemnika.Če je drugo ime je prodajalec fejkal tvoj tracking in sploh ni poslal.Odpri dispute.
2. Če je pošilko na tvoje ime prevzel nekdo drug, zahtevaj odškodnino od dostavne službe Dhl.
Sem imel podoben primer pred leti.
Kontaktiral Pošto in mi je poštar osebno povrnil strošek nakupa zaradi napačne dostave.


Hvala za odgovor. DHL sem takoj poklical, ko sem videl, da je nekdo prevzel paket. In mi je zagotovila, da je paket že v štartu bil najavljen za naslovnika v Medvodah, tako da gre za false tracking number.

Zdaj sem toliko bolj zbegan in si ne upam takoj odpreti dispute, ker ima prodajalec še 60dni časa za dostavo. Ali v tem primeru, če prodajalec dokazano da false tracking number in ta paket kao že dostavljen, izgubi vse privilegije in mora nemudoma vrniti kupnino? Nenazadnje gre za DHL express delivery, kjer je vse signed in je sledljivost od najave naslova do prejemnikovega podpisa...

darkolord ::

Jaz najprej pišem prodajalcu.

Prodajalec ne dobi denarja, dokler naročilo ni potrjeno/zaključeno.

bedarija ::

vedno najprej zateži prodajalcu, če se z njim ne da nič zmenit odpreš dispute, ker potem lahko screenshoote od pogovora prilimaš, češ da si najprej porbal sam uredit in ni šlo skozi.

Boggs ::

m4tj4z jaz sem ravno dan ali dva tule napisal identični primer. Prodajalec je vnesel tracking številko nekoga drugega, meni pa ni nič poslal.

Sem dal dispute takoj, čeprav buyer protection čas še ni potekel. Prodajalca sicer nisem nič kontaktiral, saj se mi ni zdelo smiselno, ker že vem da je nategun (imam 6 naročil pri njemu, ki so vsa neposlana). Bi ga pa mogoče moral. Ampak nujno pa po mojem ni. Je pa takrat, ko sem to naročilo oddal, prodajalec sam pisal meni message "We have stock but the stock is defective ,we can't send out, if you agree with the cancellation , please send us cancellation request by "other" reason, thank you very much.". Torej ni imel robe in ni mogel poslat. Dodal sem torej screenshot iz strani za sledenje Pošte Slovenije in screenshot tega sporočila prodajalca, ki omenja da mi izdelka ne more poslat.

Anyway, ko odpreš dispute se najprej začne odštevat timer 6 dni, to je čas v katerem se mora prodajalec odzvat, po tem času pa AliExpress poda svojo odločitev. Na mojem timerju je še 1 dan, prodajalec pa se še ni odzval. Lahko počakaš, da jaz vidim kaj bo pri meni. Po logiki bi moral AliExpress takoj dati refund ker je stvar kristalno jasna (iz trackinga se vidi delivery na napačen naslov oz. vidi se samo napačno mesto). Če je pa tisti AliExpress človek, ki se loti primera malo pijan, pa lahko tudi neumnost odloči, npr. da moram počakat da se buyer protection time izteče in šele pol dobim denar. Bom videl jutri pa sporočim.

Groot ::

Dodaten nasvet za vsak primer: nikoli ne dajajte sami preklica naročila. Tudi če prodajalec vztraja in trdi da se bo tako rešilo vse. Prodajalec sam mora skenslati naročilo, ampak tega seveda nočejo ker jim vpliva na rating.

Boggs ::

Koikšen je sploh "dober" rating prodajalcev na AliExpress? Jaz sicer komaj zadnje leto dni naročam tam, prej sem več let na eBay. Ampak opažam da je nekako povprečen rating dosti nižji od tistega, ki ga imajo eBay prodajalci. Verjetno je to tudi dober pokazatelj da je na AliExpress več problemov s prodajalci, ker to dejansko jasno opazim. Sem imel že nekaj disputov in niti enkrat samkrat ni seller sam od sebe dal redunda. Vedno so probali blefirat, odlašat, probat me pretentat s foro "please close dispute first", tako da sem vedno mogel dispute odpirat. Ampak res vedno. Teli Kitajci so res uber scammerji.

Ta seller pri katerem imam trenutno 4 dispute (+2 prideta jutri) ima Positive Feedback (Past 6 months): 91.9%. En drug od katerega sem en teden nekaj kupil ima celo samo 90.2%. En tretji od katerega sem včeraj kupil pa 94.6%. Priznam da teh stvari sicer ne gledam.

Sem pa zdaj zaradi vseh teh neprispelih pošiljk in disputov nehal kupovat s free shipping ampak dam pač tisti 1 EUR več pa izberem tracked shipping. Če bo to kaj pomagalo pa ne vem. Če je seller scammer in prodaja robo, ki je nima in je ne pošlje, potem verjetno ne dosti.

Aja, sem se pa spomnil, da sem imel nedolgo nazaj primer, ko se je pošiljka ustavila na kitajski meji in se vrnila k pošiljatelju (export cancelled). Se je iz trackinga jasno videlo. Sem odprl predčasni dispute ampak je AliExpress trmasto in totalno brez veze zamrznil dispute dokler se ni buyer protection čas iztekel in potem 20 dni kasneje sem dobil dispute. Totalni waste of time. Ne vem a je to njihova birokracija ali je bil tisti ki je to določal bedak. V glavnem za kupca dejansko unpleasant experience.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

FoxKnox ::

Jaz nikoli ne kupim pri prodajalcu, ki ima Positive feedback manj kot 95 % in manj kot 1000 nakupov.
Kdor pride na AE do te meje ne more biti nategun.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FoxKnox ()

link_up ::

Dobri ste. Si nisem misli, da na aliju smes kupit vec, kot usb2ttl.
In and Out

Boggs ::

V bistvu je tko da če si vzameš velik časa za iskanje res najcenejšega ponudnika za nek artikel potem je to praktično isto kot da si si vzel čas za to da najdeš res 100% nateguna. To gre kar skupaj. Do zdaj sem namreč vedno iskal in kupil najcenejši listing in po mojem imam zato te težave. Cenejše kot je, večja je verjetnost da je scam ali pa da v resnici dropshipper sploh ne bo mogel za ta denar dobit in poslat robe.

m4tj4z ::

Sem dobil odgovor od Kitajcev, prvi je bil, da naj jim še enkrat pišem čez 2 dni, ko bodo zadevi prišli do dna. In ko sem odgovoril, da čez 2 dni (v nedeljo) niti ne poslujejo in v čem je problem, da ne vidijo kaj se dogaja z naročilom pa so mi odgovorili:

We are so sorry for your inconvenience. The tracking number on Aliexpress page is wrong due to system error. Please ignore it. We checked that your order is lost. We will resend the order to you, is it ok for you?

Saj ne vem, kaj naj sploh na to odgovorim. Kako za vraga bi se naročilo za DHL Express lahko izgubilo? Najraje bi jih vprašal, če majo to zadevo sploh na zalogi in v kakem času bi mi odposlali. Težava je v temu, da v Evropi ne dobim takšne zadeve, kvečjemu škart za malenkost manj denarja.

Boggs ::

Jaz nikoli ne pristanem na to da še enkrat pošljejo. Vedno rečem da naj dajo refund in da bom sam potem oddal novo naročilo. Drugač te 100% zajebejo ker pustiš da datum za dostavo in dispute poteče in si brez vsega. Pa ponavadi ne naročim še enkrat od takega prodajalca ker je očitno no good.

Groot ::

FoxKnox je izjavil:

Jaz nikoli ne kupim pri prodajalcu, ki ima Positive feedback manj kot 95 % in manj kot 1000 nakupov.
Kdor pride na AE do te meje ne more biti nategun.


Zelo podobno tudi jaz. Nujen pogoj je vsaj okrog 1000 nakupov. Ko nekaj časa uporabljaš Ali hitro ugotoviš da se enake izdelke da vedno najti tudi še za malce ceneje. Ampak tej cenejši prodajalci imajo potem 50 nakupov ali pa kaj podobnega. Tega se je nujno za izogibati!! Izbereš zgolj tisto kar je že dalj časa potrjeno in je problemov bistveno manj. Sam imam zagotovo vsaj cca 20 nakupov letno, pa lahko dosedanje probleme načeloma preštejem na prste ene roke.

recmajkemi ::

Groot je izjavil:

Sam imam zagotovo vsaj cca 20 nakupov letno, ...

Those are rookie numbers.

Načeloma sam tudi z najcenejšimi nimam problemov. Če že pride do zamud, vsaj dvakrat prosim za podaljšanje obdobje zaščite kupca, če je ne dobim, kak teden po preteku odprem dispute, katere so mi vse do sedaj priznali. To gre za manjše nepomembne stvari.

Malo mi je žal trgovcev, ki ne podaljšajo tega obdobja, se ne odzovejo. AE mi prizna povračilo kupnine in ponavadi se zgodi, da čez čas paket res pride. Nimam pa možnosti razveljaviti že rešenega disputa.
V tej državi vsi vedo za vse svinjarije, ki se dogajajo.
Ko pa vprašaš, kdaj so prijavili kako stvar pa črički.
Če veš, obišči & prijavi na; e-uprava.gov.si/podrocja/vloge/vloga.html?id=2377

FoxKnox ::

Jaz sem umel lani tudi rekordno število gratis izdelkov 8-)

Boggs ::

A se trenutno sploh da podaljšat ta buyer protection čas ? Zdaj je ta čas nasltavljen na 75 dni pa jaz nimam nikjer opcije za podaljšat, vsaj ne vidim je.

Pa še vedno ne vem zakaj temu rečejo buyer protection če pa nima nič veze z buyer protection. V tem času je zaščiten seller ne pa buyer. Buyer v tem času ne more nič. Šele ko poteče ta čas lahko buyer svoje uveljavlja (odpre dispute).

darkolord ::

Ne, zaščiten je buyer, ker prodajalec ne dobi denarja, dokler se naročilo ne zaključi.

Sicer pa preveč komplicirate. ZELO redko se zgodi, da so Kitajci iz AX nateguni. Je pa res, da so nekateri precej zmedeni in neorganizirani.

Če izdelek ne pride, odprem dispute. Če je roba DOA proti koncu roka, odprem dispute. Če je DOA in je še dovolj časa za resend, pišem prodajalcu. Večinoma ne komplicirajo in ponudijo vračilo ali resend (tudi ranga $50) brez kakršnih koli težav.

Če pristanem na resend, jih prosim še za sliko pošiljke in večinoma ustrežejo brez težav. V enem primeru je prodajalec prosil, da naredim novo naročilo, in mi je ceno nastavil na 0 (to lahko naredijo, če ne plačaš takoj).

Tudi po poteku rokov se večinoma čisto normalno odzivajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

bedarija ::

če je več istih artiklov bom vzel pri nekomu ki ima več "orderjev" če pa ne, me pa to vseeno ne odvrne od nakupa, ker imam dobre izkušnje z buyers protectionom.

najdražja stvar ki sem jo naročil je bil TV-box za ~20€, prodajalcu sem rekel naj točno označi izdelek, dobil od pošte zahtevek za račun in se je vse ujemalo, tako da je šlo brez problema čez

do sedaj res same pozitivne izkušnje z alijem, pomoje že okoli 100 naročil pa kakih 8 disputov in za vse sem prejel denar nazaj

Boggs ::

Ma BS no! Jaz sem naročil izdelek za katerega je bil "buyer protection" čas dolg 90 dni (temu se enostavno reče delivery time frame ne pa buyer protection). Po 10 dneh sem po tracking zapisih videl, da je bil export cancelled in paket vrnjen prodajalcu. Kontaktiral sem prodajalca, ki se je seveda delal neumnega in rekel "...sorry, it need 30-60 days on the delivery, perhaps it will have a little delay..." med tem ko je imel pred nosom tracking dokaz da je pošiljka vrnjena. Kasneje je rekel pa "sorry, you can wait for dispute" (naj počakam da se čas izteče in potem odprem dispute). Ker je bila stvar jasna sem takoj odprl dispute in dodal screenshot dokaz da je posiljka vrnjena posiljatelju. AliExpress je moj dispute označil za Invalid in ga zamrznil za 80 dni dokler se ni "buyer protection" iztekel in potem so mi dali refund.

Torej kdo je bil teh 90 dni zaščiten, jaz (buyer) ali seller? Kdo je imel roke zavezane za hrbtom za časa "buyer protection" ? Za časa "buyer protection" buyer nima nikakršne zaščite, samo čaka lahko da ta čas poteče predno se lahko začne pritoževat. Pa še po tem ima samo 15 dni časa za odpret dispute (v primerjavi z 90 oz. zdaj 75 dni kolikor je seller zaščiten).

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

darkolord ::

Glede na to, da si denar dobil ti in ne prodajalec (slednji denarja sploh ni videl), si bil zaščiten ti.

HitraSperma ::

Zmagovalec pa Aliexpress, katerega si kreditiral :))
fgdsfjk

Zgodovina sprememb…

Groot ::

recmajkemi je izjavil:

Groot je izjavil:

Sam imam zagotovo vsaj cca 20 nakupov letno, ...

Those are rookie numbers.

Načeloma sam tudi z najcenejšimi nimam problemov. Če že pride do zamud, vsaj dvakrat prosim za podaljšanje obdobje zaščite kupca, če je ne dobim, kak teden po preteku odprem dispute, katere so mi vse do sedaj priznali. To gre za manjše nepomembne stvari.

Malo mi je žal trgovcev, ki ne podaljšajo tega obdobja, se ne odzovejo. AE mi prizna povračilo kupnine in ponavadi se zgodi, da čez čas paket res pride. Nimam pa možnosti razveljaviti že rešenega disputa.


Hah no potrebe po kupovanju prav vsega krša tudi nimam tako da res ne vem kaj naročaš če je zate 20+ nakupov letno, že kar nekaj časa, rookie numbers.

Moram pa reči da si kar potrpežljiv do prodajalcev. Sam nikdar ne podaljšujem buyer protection ker štejem da je čas dostave tudi del produkta, ki ga kupiš. Pač nimam namena kreditirati prodajalce, ki več kot očitno ne pošljejo stvari takoj. Kajti 90 dni je vrh glave za dostavo tudi iz Kitajske, razen okrog 11. 11. in black friday. Od vseh malo bolj resnih prodajalcev se stvari tako ali tako dobijo v roku par tednov.

m4tj4z ::

Ti Kitajci se pa ne dajo. Najprej mi iskreno napišejo, da moje stvari nimajo na zalogi in da jo bodo menda imeli čez teden dni, če se strinjam da pošljejo takrat. Pa sem napisal, da ne želim čakat in prosim za refund. Nakar so mi odgovorili, da so preverili in da sedaj že imajo novo zalogo, če želim, da takoj odpošljejo? Razmišljam, ali naj potrdim, ob pogoju, da ma stvar identično specifikacijo po priloženem spisku in da mi naj priložijo še fotko. Druga opicja pa je, da vztrajam pri preklicu iz njihove strani, z razlogom izgubljenega zaupanja. Saj, če me zavrnejo in odprem dispute, imajo tako ali tako na zalogi za pošilanje:-)

darkolord ::

Kaj kompliciraš?

Vuli ::

samo smeješ se lahko nekaterim.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Boggs ::

Danes se je za tisti moj dispute za pošiljko, ki je prišla na napačen naslov (oz. je prodajalec vnesel tracking številko od nekoga drugega) končal, ker je prodajalec potrdil refund 15 ur predno bi se AliExpress vmešal. Torej ne bom izvedel kaj bi AliExpress rekel. Kdaj bo refund prišel nazaj na kartico pa ne vem.

Za drugi dispute, kjer pa tracking kaže, da je "export cancelled" in je pošiljka "returned properly delivered" pa je prodajalec napisal "sorry that you still not get the parcel , but for this shipping, It normally takes 30~60 days on the way to worldwide. the parcel is still moving on the way to you now ,could you please kindly cancel the dispute and wait it in patience ?". Naročilo je bilo sicer plačano 30-Nov-2020. Zdaj se bo torej čez 15 ur vmešal AliExpress in tako kot prejšnjič določil, da moram počakat do 14-Feb-2021 ker takrat se izteče "Buyer protection" in bo šele takrat dal svojo odločitev. Do takrat bom pa "zaščiten" pred pravočasnim refundom verjetno in jih bom še 3 tedne kreditiral. Dokler ne dobim nimam denarja znova naročit. I feel so protected!

delfinus ::

Aliexpress ne j..., tudi ce predlozimo print screen, da je bil export ostavljen in stvar vrnjena nazaj. Pomoje to delajo avtomaticno, sploh se ne poglabljajo. Imam dva tovrstna primera trenutno. Bom pac se pocakal nekaj teh dni in potem vlozil ponovno dispute, ko bo potekel rok. Takrat pa tko nimajo kaj. Denar je od vseh disputov, ki sem jih do danes odprl prisel in to se relativno hitro se mi vrne. V cca 2 do 3 dneh od Aliexpress odlocitve.

lp, d.

Boggs ::

Za leto 2020 je tole moja statistika:

72 purchases
10 refund (didn't arrive)
3 refund (later arrived)
2 refund (wrong item)
1 partial refund (broken item)

Od 10 refundov za "didn't arrive" jih je 6 samo od tega zadnjega sellerja, ki mi nobenega od šestih naročil ni poslal.

darkolord ::

Tisto cancelled na trackingu ne pomeni nič.

Ravnokar gledam stanje pošiljke, kjer je "Shipment cancelled" na začetku, pa se je potem vseeno začela premikati.

Včasih tudi naredijo pošiljko, da dobijo tracking number, potem pa pošiljanje skenslajo, ker so pošiljko poslali preko druge službe brez trackinga.

Prodajalec pač pravi, da je poslal. Verjetno ve bolje od tebe. Da bi se ti na tem mestu lagal za njega nima nobenega smisla, ker denarja še ni prejel; in če pošiljke ne bo, ga tudi ne bo prejel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Boggs ::

darkolord je izjavil:

Tisto cancelled na trackingu ne pomeni nič.

Ravnokar gledam stanje pošiljke, kjer je "Shipment cancelled" na začetku, pa se je potem vseeno začela premikati.

Včasih tudi naredijo pošiljko, da dobijo tracking number, potem pa pošiljanje skenslajo, ker so pošiljko poslali preko druge službe brez trackinga.

Prodajalec pač pravi, da je poslal. Verjetno ve bolje od tebe. Da bi se ti na tem mestu lagal za njega nima nobenega smisla, ker denarja še ni prejel; in če pošiljke ne bo, ga tudi ne bo prejel.


Čist možno, da dajejo fake tracking številke, oz. to smo zdaj že ničkolikokrat videli. Samo to je čisti "foul" in za take stvari bi moral bit seller na nek način penaliziran. Te njihove fore niso za nikamor in če ni za to nikakršnih posledic potem rata to kar rata ... kaos in vznemirjenje kupca. Je pa tako da jaz pošiljke, ki je bila "cancelled" in "returned" pošiljatelju tudi zares nisem nikoli dobil! Tako da lahko je bila čisto legit tracking cifra ampak ni nobenega brigalo, čakat sem moral 90 dni brez veze.

Mam občutek da te ljudje dejansko ne jemljejo stvari resno. Če stvari nimajo oz. jim zaradi nekega razloga ne paše poslat, jo dejansko ne pošljejo in dajo raje fake tracking not in že od samega začetka vedo da denarja je bodo dobili in se ne sekirajo. Enostavno pozabijo na ta transaction. Kupec pa ostane nategnjen in izgubi tri mesece časa in denar za obdobje treh mesecev. Jebe se njim. AliExpress jih sam ujčka, sej so konc koncev njihovi. Na eBayu seller z 90% ratingom ne bi več mogu prodajat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

darkolord ::

To, da se vznemirjaš, je čisto na tebi.

Piše rok dostave 60 ali 90 dni, ti se pa vznemirjaš po enem tednu. Kupiš, plačaš, in čakaš. Če ni, odpreš dispute in dobiš pare nazaj.

Okapi ::

Točno tako. Nihče ti pa ne brani kupit v naši trgovini, ali kje v EU. Če vzameš hitro dostavo, večino stvari dobiš v 2-5 dneh.

Boggs ::

Pa res blagor vama ko vaju ne gane ko se Kitajci z vama žonglirajo. Prava enablerja. :)) A jim data vsaj 1-star feedback na koncu al tut to ne ? :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

nodes ::

Jaz bi nekaj vprašal za "Return goods". Namreč Aliexpress običajno reši spor v korist prodajalca, če gre za skrite napake. Recimo pomnilniki z napako...Aliexspress reši spor v korist prodajalca oz. zaključi kot "finished", napiše obrazložitev, da če nisi zadovoljen lahko izdelek vrneš. Kam? če potem prodajalec noče dati naslova dostave oz. se ne odziva...in kako potem dobiš denar od prodajalca nazaj, ko ga je Aliexpress že nakazal njemu? S potrdilom ,da si vrnil izdelek ali je samo odvisno od dobre volje prodajalca po prejemu? Če mene vprašate se lahko samo obrišeš pod nosom. Zadnje čase imam veliko problemov z kvaliteto, količino, ne dostavo. Prodajalci v "Dispute" lepijo ponarejene dokumente, podatke, naredijo da je roba dostavljena itd. Seveda potem Aliexspress reši v njihovo korist. Ni garancije. Vedno bolj premišljujem, da bi tu kupoval samo še adaptarje in kable. Ker 500 evrom pri tako slabi zaščiti ne morem plačat.

darkolord ::

Boggs je izjavil:

Pa res blagor vama ko vaju ne gane ko se Kitajci z vama žonglirajo. Prava enablerja. :)) A jim data vsaj 1-star feedback na koncu al tut to ne ? :D
Ne razumem, zakaj bi del 1-star feedback? Če pride v roku in je izdelek kot opisan/pričakovan, je vse OK.

@nodes: lahko pokažeš screenshot tvojega dispute?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Boggs ::

nodes, izogibaj se opciji "Return Goods"! Jaz sem še vedno, ko je bilo z artiklom kaj narobe uporabil "Refund only" in še nikoli mi ni noben rekel, da moram kaj nazaj poslat. Saj je vsem jasno, da v primeru če je kaj narobe z izdelkom, poštnino krije prodajalec, oni pa niso neumni da bodo to sprejeli. "Return Goods" je samo za tiste, ki so naivni in želijo vrnit izdelek ker z njim "niso zadovoljni". V tem primeru pa kupec plača poštnino in se še izpostavi goljufijam, ki si jih omenil.

"Return goods" izberi če se tako vnaprej dogovoriš s prodajalcem in potem nujno ta pravi razlog tam izberi, da se ne boš v koleno ustrelil. "Personal reasons" ni dober razlog. Npr. za "Quantity shortage" se ti pa bolj splača izbrat "Refund only" in tam zahtevat partial refund, itd itd. Na splošno, kot sem rekel, svetujem da se izogibaš te "Return Goods" opcije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Boggs ()

lebang1 ::

 http://shrani.si/f/2w/YU/AqVlFdf/aliexpress.png

http://shrani.si/f/2w/YU/AqVlFdf/aliexpress.png



Ali je komu uspelo nastaviti, da vidi tudi druge evropske države?
Oz. rad bi nastavil, da vidim le izdelke katere lahko dobim iz EU.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lebang1 ()

darkolord ::

Ne da se

lebang1 ::

darkolord je izjavil:

Ne da se

Je že kdo poskusil kontaktirat aliexpress, da bi to omogočili?
««
77 / 189
»»