» »

Naročanje preko Aliexpress

Naročanje preko Aliexpress

««
53 / 189
»»

hojnikb ::

darkolord je izjavil:

Hm, meni se pa imax zdi precej preveč neroden. Za vsako vrste celice rabiš svoj "rig" (žice/škatlice/magnetke/krokodilčke), imaš kup žic pa z vsako celico posebej se moraš ukvarjati.

Imam več podobnih (boljših) chargerjev, pa vseeno preferiram liitokala za polnjenje npr. 18650 ali nimh celic ...

lahko si ga pa nardiš oz. nabaviš kakšen prazn rig, ki ma moznost razlicnih celic in maš potem imaxa skos gor
https://www.ebay.com/itm/USB-Battery-Ho...

recimo kej takega
#brezpodpisa

Groot ::

alba je izjavil:

Prosim za nasvet.

Odprl sem Dispute, ker naročenega izdelka nisem prejel. Prodajalec je sedaj ponudil Refund: 0 €

Seller made a new proposal
Proposal:
Refund EUR € 0,00

Seller's Proposal
Proposal:
No return & No refund

Naj kliknem reject ali ignoriram?


Definitivno klikni reject in počakaj da bodisi sam prodajalec vrne ali pa se bo tako ali tako v kratkem vmešal Aliexpress sam

alba ::

V moj "Dispute" se je vključil Aliexpress in ponudil full refund (Final resolution: full refund XX.XX EUR ).

Zraven sem dobil tole besedilo:
For more information, please check the 'AliExpress' Judgment Details' or your email inbox. While we are looking into this case, you are still allowed to contact the seller and attempt to resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).

Kje najdem Accept gumb za AliExpress proposal? Viden je samo Accept/Reject od prodajalca. Ali se bo accept gumb od Aliexpress-a pojavil morda kasneje?



Groot je izjavil:

alba je izjavil:

Prosim za nasvet.

Odprl sem Dispute, ker naročenega izdelka nisem prejel. Prodajalec je sedaj ponudil Refund: 0 €

Seller made a new proposal
Proposal:
Refund EUR € 0,00

Seller's Proposal
Proposal:
No return & No refund

Naj kliknem reject ali ignoriram?


Definitivno klikni reject in počakaj da bodisi sam prodajalec vrne ali pa se bo tako ali tako v kratkem vmešal Aliexpress sam

BorutK-73 ::

Si v aplikaciji? V aplikaciji je bolj enostavno, imaš samo accept or reject.

delfinus ::

Ali se kdo v zadnjem tednu ne dobiva potrditvenega emaila s strani Aliexpress-a, da je stvar kupil, da je bila stvar poslana. Sicer sem pogledal svoje settingse in imam vse omogoceno.

Ponavadi sem vedno dobil ob nakupu potrditveni email in tudi, ko je bila stvar poslana, sedaj za zadnja dva nakupa tega nisem dobil. Sem pa pogledal pod svoja narocila pa vidim, da je bila stvar odposlana.

lp, D.

Gregex ::

Tudi jaz v zadnjem tednu nisem dobil obvestila, da je bilo naročeno in potem odposlano, prej pa vedno. Pod naročili je shipped normalno. Očitno težave z obveščanjem.

BorutK-73 ::

Imajo težave z odpošiljanjem. Čeprav sem včeraj in danes dobil paketa po 14 dneh, še pa vedno čakam na pakete od julija:|.

Superboyy ::

Tudi jaz imam še par stvari, ki jih čakam že več kot en mesec.

alba ::

Kdo izvede vračilo denarja(full refund) - prodajalec ali Aliexpress?

PoStrah ::

alba je izjavil:

Kdo izvede vračilo denarja(full refund) - prodajalec ali Aliexpress?


aliexpress (oziroma oba). ker aliexpress drži denar dokler ne potrdiš da si prejel. torej se gre prodajalcu da ti čimprej stvar dostavi da dobi plačilo, aliexpress pa zavaruje tebe, če bi prodajalec kaj sral in sebe, da mu ni treba iz lastnega žepa vračat
Asus P6T|i7 920|ATI HD 6850|12 gb DDR3|dual monitor|mašina da gate trga

nodes ::

BorutK-73 je izjavil:

Imajo težave z odpošiljanjem. Čeprav sem včeraj in danes dobil paketa po 14 dneh, še pa vedno čakam na pakete od julija:|.



Prav imaš. Jaz večino stvari iz Julija cca. 10 ni prispelo. V več letih se sploh ni zgodilo, da ne bi prejel naročenega.

Pač odpiram dispute. Čeprav kot sem že napisal po dveh mesecih čakanja ni to, to.

Še nekaj. Trgovec, ki sem večkrat kupoval od njega mi je zagotovil, da so robo poslali. Pirati, strmoglavil avijon...;)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

BorutK-73 ::

Jaz bom tudi začel dispute odpirat. Sem že dvakrat podaljšal zaščito za 14 dni. Je treba diamond status izkoristit.;((

nodes ::

meni je ponudil re-send, samo ne vem, a se potem prične čas ponovno odštevat?

edit.

Ok dodaš extend. Lahko to poljubno podaljšuješ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

_Denny_ ::

Podaljšanje ti mora prodajalec potrditi. Glede resenda je tako, da v 99% lažejo in zavlačujejo samo, da ti poteče zaščita in več ni možnosti za dispute in refund.

V vseh letih online nakupovanja preko AE in Ebaya še nisem nikoli dobil stvari, ki jo je prodajalec po njegovih besedah "ponovno poslal"...vztrajaj pri refundu.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

bedarija ::

odvniso od prodajalca. jaz sem za mojo kopalke kupu, naročil L dobil M. sem ga opozoril je rkeel ne mi dat slabe ocene pošljem takoj še ene in sem jih dejansko dobil. vseeno pa pazi na buy-protection, pri meni sta bila oba paketa zelo hitro tu

ThinkPad ::

Koliko časa se čaka na refund?

Pod "Your refund progress" vidim:
01.09.2019 Waiting for refund (OK) --- 01.09.2019 Processed (OK) -- / Refund Completed (ni označen)
... in danes smo 23.09.

nodes ::

_Denny_ je izjavil:

Podaljšanje ti mora prodajalec potrditi. Glede resenda je tako, da v 99% lažejo in zavlačujejo samo, da ti poteče zaščita in več ni možnosti za dispute in refund.

V vseh letih online nakupovanja preko AE in Ebaya še nisem nikoli dobil stvari, ki jo je prodajalec po njegovih besedah "ponovno poslal"...vztrajaj pri refundu.



haha

tole je res za naivne...če čakaš na plačan no zadevo v tri dni, kaj bi bilo šele s statusom "Čaka na plačilo" :) :)

friend,you need order them again but don't pay.
I will change the price for you.
this is tip:
On the page for the payment it is necessary to choose a "payment methods".
If card has been already entered it is necessary press "change" and choose "Other payments".
Then "Place order" or "Buy now".

It will ask to select a payment method again. Press "X" (Cancel).
There will be buttons "Pay now" at the bottom and "Payment" in the left top corner of the page.
Press "Payment". It will ask "Cancel payment?", so press "Yes".
And order will be placed with waiting for payment.

delfinus ::

Kar se tice refundacije pri Aliexpress. Refund pride v nekaj dneh od odobritve. Se ga bo pa videlo pod porabo na kreditni kartici na datum, ko je bil nakup opravljen. Torej ce ste narocili npr 10.08.2019 iscite refund priliv na datum 10.08.2019.

lp, d.

nodes ::

delfinus je izjavil:

Kar se tice refundacije pri Aliexpress. Refund pride v nekaj dneh od odobritve. Se ga bo pa videlo pod porabo na kreditni kartici na datum, ko je bil nakup opravljen. Torej ce ste narocili npr 10.08.2019 iscite refund priliv na datum 10.08.2019.

lp, d.


sorry, ne razumem? Priliv ne more biti z datumom/ med datumi za dva meseca nazaj. Jaz zadnje čakam že skoraj mesec.

gansta ::

nodes je izjavil:

delfinus je izjavil:

Kar se tice refundacije pri Aliexpress. Refund pride v nekaj dneh od odobritve. Se ga bo pa videlo pod porabo na kreditni kartici na datum, ko je bil nakup opravljen. Torej ce ste narocili npr 10.08.2019 iscite refund priliv na datum 10.08.2019.

lp, d.


sorry, ne razumem? Priliv ne more biti z datumom/ med datumi za dva meseca nazaj. Jaz zadnje čakam že skoraj mesec.



Vidiš v tekočem mesecu, vendar je označeno z datumom nakupa.

delfinus ::

nodes je izjavil:

delfinus je izjavil:

Kar se tice refundacije pri Aliexpress. Refund pride v nekaj dneh od odobritve. Se ga bo pa videlo pod porabo na kreditni kartici na datum, ko je bil nakup opravljen. Torej ce ste narocili npr 10.08.2019 iscite refund priliv na datum 10.08.2019.

lp, d.


sorry, ne razumem? Priliv ne more biti z datumom/ med datumi za dva meseca nazaj. Jaz zadnje čakam že skoraj mesec.


Evo z zeno sva opravila nakup 30.06.2019 za veliko razniraznih stvari. Od teh stvari dve reci nista prisli. Nekaj dni pred potekom roka sem vlozil dispute in Aliexpress je pri obeh ze eno v avgustu in za drugo v septembru odlocil, da dobi denar nazaj. Zneska sta prisla nazaj datirana z datumom narocila. Glej sliko.



lp, d.

The Player ::

eno vprašanje.

Ko neko stvar nabavim preko AliExpressa, kdaj mi trgajo iz računa?

Trgajo takoj, ko dam checkout na blagajni in je nakup opravljen, al mi trgajo šele potem, ko prodajalec naročilo potrdi in ga pošlje?

Npr. če takoj po checkoutu naredim "cancel order" je že trgano in je prepozno al ne?

gansta ::

Ko klikniš "pay" ti trga; prodajalec pa fizično dobi denar ko ti potrdiš da si prejel (vmes pa je v oblakih pomoje pri aliexpressu)

The Player ::

gansta je izjavil:

Ko klikniš "pay" ti trga; prodajalec pa fizično dobi denar ko ti potrdiš da si prejel (vmes pa je v oblakih pomoje pri aliexpressu)


ja to mi je jasno, da AliExpress zadrži denar, dokler ne prejmeš izdelka.

In, če kliknem potem takoj "cancel order", ti potem AliExpress nazaj nakaže denar, al kak je postopek?

gansta ::

Ne, opcijo imaš da "kupiš" zadevo in potem jo imaš v svojih naročilih. Tam imaš nekaj dni časa, da plačaš. Takrat lahko tudi klikneš "cancel" in je tako kot da se ni zgodilo ničesar. Če pa enkrat plačaš je to to; ni refunda ker si se ti premislil, razen če odpreš "dispute".

_Denny_ ::

Ne vem kako imaš to...pri meni naročilo sploh ni potrjeno, če ne dam "Pay now". Po kliku na to mi seveda trga takoj, ker imam kartico shranjeno v Alipayu.

Lani sem si nekaj ur po nakupu 8€ stvari "premislil", ker sem videl čisto isto zadevo pri drugem trgovcu za 3€. Ni še bilo poslano (awaiting shipment), zato sem v appu dal "Cancel order" in kot razlog izbral Other (to oz. nekaj v stilu i changed my mind, ne spomnim se več). Potem me je čez nekaj ur prodajalec kontaktiral z vprašanjem zakaj prekinjam in sem mu odpisal "Sorry, my wife changed her mind". Odgovor neobstoječe žene je brez problema sprejel, nekaj dni kasneje sem dobil refund in ponovno naročil cenejšo stvar.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

BorutK-73 ::

Lahko si premisliš ko že plačaš, ampak časa imaš par ur. Denar dobiš nazaj po parih dneh, isto kot dispute. Ko enkrat dobijo denar, ga neradi vrnejo.;)

Zgodovina sprememb…

nodes ::

delfinus je izjavil:

nodes je izjavil:

delfinus je izjavil:

Kar se tice refundacije pri Aliexpress. Refund pride v nekaj dneh od odobritve. Se ga bo pa videlo pod porabo na kreditni kartici na datum, ko je bil nakup opravljen. Torej ce ste narocili npr 10.08.2019 iscite refund priliv na datum 10.08.2019.

lp, d.


sorry, ne razumem? Priliv ne more biti z datumom/ med datumi za dva meseca nazaj. Jaz zadnje čakam že skoraj mesec.


Evo z zeno sva opravila nakup 30.06.2019 za veliko razniraznih stvari. Od teh stvari dve reci nista prisli. Nekaj dni pred potekom roka sem vlozil dispute in Aliexpress je pri obeh ze eno v avgustu in za drugo v septembru odlocil, da dobi denar nazaj. Zneska sta prisla nazaj datirana z datumom narocila. Glej sliko.



lp, d.

sam res, kdo bi si mislil da je potrebno iskat toliko nazaj po transakcijah

hvala ti

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nodes ()

stefi91 ::

zdravo ima gdo kodo ali se kaksen popus za aliexpress

Bwaze6 ::

Ravnokar za 40 EUR paket iz Aliekspress od DHL dobil račun za 33 EUR za plačilo davkov, carine in pristojbin...

9 EUR je bilo pričakovanega davka, potem pa tale postavka:

Uporaba instrumenta zavarovanja za carinsko obveznost za stranke brez naročniške kode, Na pošiljko, 2% (min. 24.40 EUR)

WTF?

Steinkauz ::

Ponavadi je DHL ok, ker dajo na pošto, ki računa extra 4/5eur.
Sam pomoje si moral neki izpolnit in podpisat od DHLja, da jih pooblaščaš za postopek carinjenja.
Fedex slovenija je bil nekoč še huj. Na 30eur paket 40 eur stroškov.

Bwaze6 ::

Nisem dobil nobene opcije, tudi vedel nisem da bo DHL dostava.

DHL mi je poslal pred tremi dnevi zahtevek za oddajo dokumentov za carinjenje, in so bili precej tečni, ker sem najprej poslal račun, iz katerega ni bilo razvidno, koliko je skupna poštnina (seštevati se jim pa ne da).

Opozorili do me tudi, da po 3 dneh računajo skladiščenje 6 EUR na dan...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bwaze6 ()

darkolord ::

Ja, DHL Express ima to od vedno (se pa znesek redno viša).

V drugi temi se je nekdo z njimi bodel, nekaj v stilu da bi carinsko obveznost poravnal sam direkt (in ne preko njih), pa ne vem, kako točno se je potem izšlo.

Steinkauz ::

Bwaze6 je izjavil:


DHL mi je poslal pred tremi dnevi zahtevek za oddajo dokumentov za carinjenje


To je to. Kaj morš pa vse narest, da se izogneš temu in sam daš podatke carini pa ne vem, vem pa da se da.

fikus_ ::

Bwaze6 ::

Nisem nič videl, da bi se dalo temu izogniti - DHL to opravičuje kot zavarovanje zneska, ki ga oni carini plačajo vnaprej, od tebe pa dobijo šele ob dostavi. Se pravi če bi bil paket nekaj evrov cenejši, bi bili stroški 12 EUR (samo poštnina), tako so pa 45 EUR. ;(

darkolord ::

Carina ima opcijo gotovinskega pologa za zavarovanje carinske obveznosti. Torej bi ti v teoriji lahko carini (vnaprej) nakazal znesek carine, dobil od njih potrdilo in ga priložil DHL-ju.

ThinkPad ::

delfinus je izjavil:

nodes je izjavil:

delfinus je izjavil:

Kar se tice refundacije pri Aliexpress. Refund pride v nekaj dneh od odobritve. Se ga bo pa videlo pod porabo na kreditni kartici na datum, ko je bil nakup opravljen. Torej ce ste narocili npr 10.08.2019 iscite refund priliv na datum 10.08.2019.

lp, d.


sorry, ne razumem? Priliv ne more biti z datumom/ med datumi za dva meseca nazaj. Jaz zadnje čakam že skoraj mesec.


Evo z zeno sva opravila nakup 30.06.2019 za veliko razniraznih stvari. Od teh stvari dve reci nista prisli. Nekaj dni pred potekom roka sem vlozil dispute in Aliexpress je pri obeh ze eno v avgustu in za drugo v septembru odlocil, da dobi denar nazaj. Zneska sta prisla nazaj datirana z datumom narocila. Glej sliko.



lp, d.



Wow!

jaz sem kupil 28.6., potem čakal mesec in pol, pa ni prišlo, odprl dispute enkrat konec avgusta, ki je bil hitro Finished, pol čakal cel sept. na refund in še danes pod status "Refund progress" ne vidim, da bi bil Refund Completed.
Pa grem gledat promet na 28.6. in zdaj vidm tako znesek v - kot v +. Tega ne bi nikoli pogruntal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ThinkPad ()

bozicek ::

Ima kdo probleme z wish listo?
Zadnje 14 dni je cudo ce mi rata kaksen izdelek dati pod wish
Najprej sem pomislil da imam prevelik spisek. Tako da sem zacel brisat stvari katere ne bom kupil
Naro mi je enkrat celo ratalo dati gor izdelke... Najprej sem moral dati v kosarico in nato iz tam na listo. Sedaj tudi to ne pali vec.
Spisek je dolg dve strani. Pa ni to problem ker sem imel wish listo dolgo ze po stiri strani pa sem se vedno lahko dodajal gor

Napise pa:network error. Try again later
Darila letos samo za poredne

__Devil__ ::

Meni je pisalo, da je moj wishlist poln. Sem moral pobrisati nekaj izdelkov iz seznama želja, sedaj deluje spet :))
V "Deafult" wishlistu imam preko 50 strani izdelkov, očitno je polno. Tudi "custom" wishliste so polne in jih več ne gre dodatno ustvarit, tja pa gre veliko manj izdelkov. Mogoče je to Aliexpress napaka, če pri tebi že na 4. strani "zašteka". Meni je pisalo, da sem dosegel limit izdelkov na wishlisti. Občasno sem primoran dodati izdelke v košarico, da si jih zapomnim :D Sem malo preveril in potrdil recived goods, tako, da zdaj sem spet malo dohitel izdelke. Mislim, da so do zdaj kar vsa naročila prišla.

Izak ::

delfinus je izjavil:

Ali se kdo v zadnjem tednu ne dobiva potrditvenega emaila s strani Aliexpress-a, da je stvar kupil, da je bila stvar poslana. Sicer sem pogledal svoje settingse in imam vse omogoceno.

Ponavadi sem vedno dobil ob nakupu potrditveni email in tudi, ko je bila stvar poslana, sedaj za zadnja dva nakupa tega nisem dobil. Sem pa pogledal pod svoja narocila pa vidim, da je bila stvar odposlana.

lp, D.


Jaz še vedno ne dobivam email potrditev o naročenem. Še kdo? Pod Email Notifications (Enable to receive emails from AliExpress and their sellers with deals, coupons, item recommendations and services.) imam sicer pošiljanje izklopljeno, ker so mi pošiljali neke promocijske emaile. Ampak mislim da se to ne tiče potrditev naročil?

_Denny_ ::

@Izak: Že skoraj pol leta nič, vklopljene imam vse email notificatione.

Je kdo kdaj dobil nekaj čisto tretjega namesto naročene stvari? Se mi niti ne sanja katero dispute opcijo izbrati, ker ni nobena primerna za "namesto 15€ rezalnika za zelenjavo sem dobil dva 32*14cm tulca iz stiropora"...goods not received ne pride v poštev, ker je bilo poslano s trackingom.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

darkolord ::

Product not as described

_Denny_ ::

In potem imaš izbiro med style, color, size, material, model, functions in brand not as described, kar bolj velja, če ti pošlje pravi izdelek z napačnimi karakteristikami. Seveda pri izbiri napačne opcije AE escalate dispute team vse skupaj z veseljem zavrne...se mi je že zgodilo pri zahtevi za 5€ zaradi napačno izpolnjenega CN22 prek customs problem disputa z "ni nobenega carinskega problema, tracking pravi, da si prevzel".

Nič, bom vprašal na AE support, če noben tu nima izkušenj s tem.
Asrock X670E Taichi, Ryzen 9 7950X3D + NH-D14, 96GB Corsair DDR5-6400 CL32
RTX 2070S 8GB, 2TB Kingston KC3000, 2TB ADATA SX8200 Pro, 4TB Micron 5200
Seasonic Focus Plus 850W, Corsair Air 540, Logitech Z-2300, Samsung UE65H6400

BorutK-73 ::

Jaz sem enkrat dobil pinceto namesto on-off stikal za omare. Dobil denar nazaj. V dispute sem pa dal da izdelek ni kot oglaševan in seveda poslal fotke pincete in tracking številke na paketu.

darkolord ::

_Dennny_ ja naslednje pa "model not as described"

hotig ::

Jaz imam pa eno težavo oz. očitno ima prodajalec težavo z pošiljanjem. V ponedeljek 11.11. sem kupil in plačal 5 različnih izdelkov pri petih različnih prodajalcih. Vsa plačila so bila potrjena v roku 1 dneva in odposlana (stanje: Awaiting delivery) razen enega (stanje: Awaiting Shipment). Ravno ta izdelek naj bi poslali iz Francije (vse ostalo iz Kitajske) pa je ostal še en dan za pošiljanje. Zdej je pri tem na voljo še opcija Extend Processing Time pa ne vem, če se splača to uporabit ali počakat, da ponudnik ne pošlje izdelka in potem zahtevat denar nazaj.

Sicer je bla ugodna cena in neki kupončki zato bi vseeno rad dobil izdelek, še posebej ker se pošilja iz EU in ni nobenega dodatnega davka. Ali je že kdo uporabljal to opcijo podaljševanja roka pošiljanja, kakšen je postopek in varnost, da bom vseeno dobil denar nazaj, če izdelek ne bo poslan? Ali je to potrebno izbrati pred potekom časa za pošiljanje?

mat11 ::

Mene pa bolj zanima, če je kdo opazil da septemberskih naročil ni, naročil kar nekaj stvari pri različnih prodajalcih pa nič ne pride. Dobivam pa oktoberska naročila.
mat

OvCa77 ::

hotig je izjavil:

Jaz imam pa eno težavo oz. očitno ima prodajalec težavo z pošiljanjem. V ponedeljek 11.11. sem kupil in plačal 5 različnih izdelkov pri petih različnih prodajalcih. Vsa plačila so bila potrjena v roku 1 dneva in odposlana (stanje: Awaiting delivery) razen enega (stanje: Awaiting Shipment). Ravno ta izdelek naj bi poslali iz Francije (vse ostalo iz Kitajske) pa je ostal še en dan za pošiljanje. Zdej je pri tem na voljo še opcija Extend Processing Time pa ne vem, če se splača to uporabit ali počakat, da ponudnik ne pošlje izdelka in potem zahtevat denar nazaj.

Sicer je bla ugodna cena in neki kupončki zato bi vseeno rad dobil izdelek, še posebej ker se pošilja iz EU in ni nobenega dodatnega davka. Ali je že kdo uporabljal to opcijo podaljševanja roka pošiljanja, kakšen je postopek in varnost, da bom vseeno dobil denar nazaj, če izdelek ne bo poslan? Ali je to potrebno izbrati pred potekom časa za pošiljanje?

Podaljšaj rok za 7 dni, pa boš potem videl, ali bodo poslali ali ne. Vseeno pa dobiš denar, če ne dobiš izdelka.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

BorutK-73 ::

hotig je izjavil:

Jaz imam pa eno težavo oz. očitno ima prodajalec težavo z pošiljanjem. V ponedeljek 11.11. sem kupil in plačal 5 različnih izdelkov pri petih različnih prodajalcih. Vsa plačila so bila potrjena v roku 1 dneva in odposlana (stanje: Awaiting delivery) razen enega (stanje: Awaiting Shipment). Ravno ta izdelek naj bi poslali iz Francije (vse ostalo iz Kitajske) pa je ostal še en dan za pošiljanje. Zdej je pri tem na voljo še opcija Extend Processing Time pa ne vem, če se splača to uporabit ali počakat, da ponudnik ne pošlje izdelka in potem zahtevat denar nazaj.

Sicer je bla ugodna cena in neki kupončki zato bi vseeno rad dobil izdelek, še posebej ker se pošilja iz EU in ni nobenega dodatnega davka. Ali je že kdo uporabljal to opcijo podaljševanja roka pošiljanja, kakšen je postopek in varnost, da bom vseeno dobil denar nazaj, če izdelek ne bo poslan? Ali je to potrebno izbrati pred potekom časa za pošiljanje?

Podaljšaj ker 11.11 je največji salle za kitajce in imajo ogromno naročil. Dobil boš pa okoli novega leta ali pa 2020.;)

mat11 je izjavil:

Mene pa bolj zanima, če je kdo opazil da septemberskih naročil ni, naročil kar nekaj stvari pri različnih prodajalcih pa nič ne pride. Dobivam pa oktoberska naročila.

Tudi jaz to opažam. In dispute-e mi takoj odobrijo brez enega vprašanja.

Zgodovina sprememb…

««
53 / 189
»»