Forum » Loža » Naročanje preko Aliexpress
Naročanje preko Aliexpress
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Sriple Tix ::
Kavbojke nosim št. 50 in te hlače (prej so imele na sebi zgolj znak Cannondale) številke L so mi ravno prav.
http://www.aliexpress.com/item/Freeship...
http://www.aliexpress.com/item/Freeship...
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
KTr1sk ::
Na Aliexpressu
http://www.aliexpress.com/item/Wholesal...
Bluetooth V3.0+EDR
Distance:V3.0 10M
in Ebayu
http://www.ebay.com/itm/291298647651?_t...
Version: Bluetooth V2.1+EDR
Receiver range: 10m
izgeldajo enake, samo specifikacija pa ni enaka, v čem je fora?
sem si pa naročil iz Ebaya zgornje, ker se mi dozdeva da preko Aliexpressa traja še dlje, da dobim paket, je pa verjetno samo občutek takšen heh
sem pa te gledal na Alixpressu
http://www.aliexpress.com/item/Newest-B...
zelo dobro tud feedbacki, samo mi je škoda denarja...zaenkrat :P
http://www.aliexpress.com/item/Wholesal...
Bluetooth V3.0+EDR
Distance:V3.0 10M
in Ebayu
http://www.ebay.com/itm/291298647651?_t...
Version: Bluetooth V2.1+EDR
Receiver range: 10m
izgeldajo enake, samo specifikacija pa ni enaka, v čem je fora?
sem si pa naročil iz Ebaya zgornje, ker se mi dozdeva da preko Aliexpressa traja še dlje, da dobim paket, je pa verjetno samo občutek takšen heh
sem pa te gledal na Alixpressu
http://www.aliexpress.com/item/Newest-B...
zelo dobro tud feedbacki, samo mi je škoda denarja...zaenkrat :P
i5-14500k,32gb ddr5,6700xt,nvme2x,hdd4x, Dell G3223Q
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
Naročil sem ponaredek uro znamke diesel oz. 5 komadov, ker sem čisto pozabil na carino. Ena je pristala pristala na carini .... mi mogoče lahko kdo svetuje kaj storiti, ker račun je nesmiselno pošiljat. Na listu od carine piše, da v primeru, če se carinski postopek ne opravi v roku 20 dni, da se pošiljka vrne pošiljatelju. Kaj je tu najbolj pametno naredit? Za ostale ure se pa še nič ne ve. LP
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
Ja zato, ker je ponaredek in ker ura košta cca 10€ .... ponavadi stvari naročam iz EU (ebay) in s carino nisem imel dosti oprava , zato ne vem kaj je bol pametno :)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Carina nadzira samo ponaredke tistih firm, katerih zastopniki to zahtevajo. Če za Diesel pri nas nihče ne skrbi, cariniki ne bodo ugotavljali, ali je ponaredek ali ne.
Že to, da hočejo račun, je dobro znamenje, ker če sumijo na ponaredek, te ne sprašujejo za račun.
O.
Že to, da hočejo račun, je dobro znamenje, ker če sumijo na ponaredek, te ne sprašujejo za račun.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
Na carinskaposta.si je pisalo, da gre za uro diesel in da je vrednost pošiljke 5$ :) Zdaj sem jim poslal račun ... bomo videli kaj bo
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
4 sem naročil pri enem prodajalcu ... eno pa pri drugem in ta je končala na carini,
za ostale še ne vem kje so , upam le , da je poslana vsaka posebej in ne v enem paketu.
slika: http://prntscr.com/6rgq2i
za ostale še ne vem kje so , upam le , da je poslana vsaka posebej in ne v enem paketu.
slika: http://prntscr.com/6rgq2i
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
masterpsi ::
jaz sem za tekaške copate isto poslal screen-shot iz aliexpressa, vrednost 30EUR. zaračunali so 5EUR carine in 8EUR odpiranja paketa za carinski postopek
Zgodovina sprememb…
- spremenil: masterpsi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
Ali mogoče ve kdo , kaj se da naredit, če ti npr. prodajalec javi, da nimajo stvari na zalogi in da prekličeš naročilo, da ti lahko dajo refund.
Namreč imam problem, ker se mi je točno to zgodilo in se nikakor ne morem s prodajalcem zmenit, glede refunda, ker mi ne more vrnit denarja na kartico s katero sem plačal (kreditna kartica mastercard), ker se z njo lahko le plačuje.
Zdaj mi pa tip nonstop odgovarja z istimi odgovori, češ da nej prekličem naročilo in da bom dobil vrnjen denar.
Sploh se ne zmeni za to, da sem mu razložil, da mi ne more vrnit na kartico in da bom izgubil denar. Sem mu dal opcijo, da mi nakaže na moj PAYPAL oz. na banko in
se mi zdi, da samo kopirajo in lepijo besedila in da se jim dejansko ne sanja kaj jim kdo napiše.
Namreč imam problem, ker se mi je točno to zgodilo in se nikakor ne morem s prodajalcem zmenit, glede refunda, ker mi ne more vrnit denarja na kartico s katero sem plačal (kreditna kartica mastercard), ker se z njo lahko le plačuje.
Zdaj mi pa tip nonstop odgovarja z istimi odgovori, češ da nej prekličem naročilo in da bom dobil vrnjen denar.
Sploh se ne zmeni za to, da sem mu razložil, da mi ne more vrnit na kartico in da bom izgubil denar. Sem mu dal opcijo, da mi nakaže na moj PAYPAL oz. na banko in
se mi zdi, da samo kopirajo in lepijo besedila in da se jim dejansko ne sanja kaj jim kdo napiše.
![;(](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_evil.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Zakaj ne bi mogel dobiti vračila na kreditno Mastercard?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
zato, ker ne morem sprejemat nakazila na mastercard, lahko samo plačujem ... tud na banki ne morem pokrit minusa, dokler ne pride tisti datum 18. v mesecu ... da mi odtegnejo.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Mogoče ne moreš sprejemat nakazil, ampak vračilo/storno tvojega plačila je s strani prodajalca AFAIK vedno možno.
Tudi ti nihče ne bo vračal denarja drugam, kot na Mastercard, če si z Mastercardom plačal, ker ne bo dobil nazaj provizije. To bi bil lahko tudi poceni način za dvigovanje gotovine s kreditne kartice - ti nekaj plačaš s kreditno, prekličeš naročilo in hočeš, da ti prodajalec denar vrne v gotovino (nakazilo na bančni račun je gotovina) ali na paypal. No go.
O.
Tudi ti nihče ne bo vračal denarja drugam, kot na Mastercard, če si z Mastercardom plačal, ker ne bo dobil nazaj provizije. To bi bil lahko tudi poceni način za dvigovanje gotovine s kreditne kartice - ti nekaj plačaš s kreditno, prekličeš naročilo in hočeš, da ti prodajalec denar vrne v gotovino (nakazilo na bančni račun je gotovina) ali na paypal. No go.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
no gre se sicer za 10EUR ... tako da bom probal .... poročam :) A mogoče kdo ve, če se da plačevat z paypalom?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Deetron ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
klekej ::
Evo jest bi tud naročil kaj iz Aliexpressa, pa bi prosil za malo pomoči.. Na voljo imam Maestro in Viso Electron, PayPala tukaj ni, če sem prav zasledil? Si moram narediti AliPay account, št. osebnega dokumenta jim moram dat? Kako poteka nakup? Od koga kupovati? Z Ebay-om sem domač, tukaj se pa nekako ne znajdem.
Raybanke in Adidasovi nogometni dresi grejo čez?
Hvala.
Raybanke in Adidasovi nogometni dresi grejo čez?
Hvala.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Alipay ni obvezen, lahko direkt vpišeš št. kartice ob vsakem naročilu. Plačaš lahko z Maestro in Viso Electron, Paypala ni (več).
Nakup poteka enako kot na eBayu. Pred nakupom si pogledaš feedback prodajalca in feedback + komentarje za posamezen izdelek.
Nekaj pomembnejših razlik v primerjavi z eBayem:
- kupuješ od podjetij, ne od posameznikov
- pri AX ti mora prodajalec dati tracking number
- prodajalec ne dobi denarja, dokler ne potrdiš, da si robo prejel in je OK (oz. je morebitni dispute rešen v njegovo korist)
- dokler ne plačaš, naročilo ni potrjeno
- dokler ni odposlano, lahko naročilo prekličeš
Raybanke in Adidas gre čez, če je original. Če je original, to tudi posebej piše v oglasu, in imaš glede tega posebno zaščito - če je zadeva ponaredek, dobiš nazaj celo kupnino + odškodnino.
Nakup poteka enako kot na eBayu. Pred nakupom si pogledaš feedback prodajalca in feedback + komentarje za posamezen izdelek.
Nekaj pomembnejših razlik v primerjavi z eBayem:
- kupuješ od podjetij, ne od posameznikov
- pri AX ti mora prodajalec dati tracking number
- prodajalec ne dobi denarja, dokler ne potrdiš, da si robo prejel in je OK (oz. je morebitni dispute rešen v njegovo korist)
- dokler ne plačaš, naročilo ni potrjeno
- dokler ni odposlano, lahko naročilo prekličeš
Raybanke in Adidas gre čez, če je original. Če je original, to tudi posebej piše v oglasu, in imaš glede tega posebno zaščito - če je zadeva ponaredek, dobiš nazaj celo kupnino + odškodnino.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Samo kot opozorilo - tudi če so adidaske ali raybanke originalne, se ti zna zgoditi, da jih bo Carina razglasila za ponarejene, ker se IMHO prav natančno z ugotavljanjem, kaj je res ponarejeno in kaj ne, ne ukvarjajo. In potem boš moral ti dokazovati, da so original, kar zna biti najmanj zoprno.
Za Aliexpress ne vem, na ebayu dobiš denar nazaj, če je kupljena roba ponarejena, ampak moraš imeti uradno potrdilo - kar se mi zdi je že spet tečno (in morda tudi drago) dobiti.
O.
Za Aliexpress ne vem, na ebayu dobiš denar nazaj, če je kupljena roba ponarejena, ampak moraš imeti uradno potrdilo - kar se mi zdi je že spet tečno (in morda tudi drago) dobiti.
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Samo kot opozorilo - tudi če so adidaske ali raybanke originalne, se ti zna zgoditi, da jih bo Carina razglasila za ponarejene, ker se IMHO prav natančno z ugotavljanjem, kaj je res ponarejeno in kaj ne, ne ukvarjajo. In potem boš moral ti dokazovati, da so original, kar zna biti najmanj zoprno.- "Razglaša" zastopnik blagovne znamke, ne Carina.
- Pred ugotavljanjem, ali gre za ponaredek, te zaprosijo za račun - če je cena istega reda velikosti kot pri nas (raybanke ranga 100 eur namesto 5 eur), bo že precej malo verjetno, da bodo šli nadalje preverjati istovetnost blaga
- Če ti vztrajaš, da je roba original, te mora zastopnik tožiti in na sodišču dokazati svoj prav
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Imaš kakšno potrditev svoje trditve, da se ne odločajo cariniki, ampak da robo pregleduje nek zastopnik blagovne znamke, ali to kar tako, malo na pamet?Samo kot opozorilo - tudi če so adidaske ali raybanke originalne, se ti zna zgoditi, da jih bo Carina razglasila za ponarejene, ker se IMHO prav natančno z ugotavljanjem, kaj je res ponarejeno in kaj ne, ne ukvarjajo. In potem boš moral ti dokazovati, da so original, kar zna biti najmanj zoprno.- "Razglaša" zastopnik blagovne znamke, ne Carina.
- Pred ugotavljanjem, ali gre za ponaredek, te zaprosijo za račun - če je cena istega reda velikosti kot pri nas (raybanke ranga 100 eur namesto 5 eur), bo že precej malo verjetno, da bodo šli nadalje preverjati istovetnost blaga
- Če ti vztrajaš, da je roba original, te mora zastopnik tožiti in na sodišču dokazati svoj prav
Tudi za tisto o računu nisem čisto prepričan, ker AFAIK so dobili ljudje od Carine obvestilo o ponaredku, ne da bi morali kakšen račun prej kazati.
Če vztrajaš, da je roba originalna, je ne boš dobil do konca pravde. V pravdi boš moral spodbijati dokaze, da je roba ponarejena. Kar je približno isto, kot če moraš sam dokazati, da je originalna in ne ponarejena. Zastopnik blagovne znamke bo recimo rekel, da je na originalu črta od adidaske široka 8 mm, na tvojem primerku je pa 9 mm, torej je ponaredek. Zamolčal pa bo, da je toleranca čevljev iz vietnamske tovarne 7-9 mm. Če ti tega ne boš vedel (in dokazal), si na sodišču pogorel.
Vsekakor bi bilo pa zanimivo od blizu videti kakšen tak primer, ker nekateri ponaredki so tako dobri, da bi imel z dokazovanjem ponarejenosti težave tudi zastopnik blagovne znamke.
https://slo-tech.com/forum/t624651/p458...
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
69. člen
(odvzem vzorcev zaradi suma kršitev pravic intelektualne lastnine)
(1) Carinski organ lahko pri pregledu blaga odvzame vzorce in jih na podlagi zahteve preda ali pošlje imetniku pravice za namene analize in za omogočanje nadaljnjega postopka.
...
(2) O ukrepu začasnega zadržanja blaga mora carinski organ obvestiti:
- imetnika pravice, ki mora v roku deset delovnih dni, v primeru pokvarljivega blaga pa v roku treh delovnih dni, od prejema obvestila o začasnem zadržanju blaga, pisno sporočiti carinskemu organu, da blago krši pravice intelektualne lastnine ter predložiti pisno soglasje deklaranta, imetnika ali lastnika blaga k uničenju blaga;
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
No, tale drugi citirani člen recimo že kaže na to, da Carina po svoji presoji zadrži blago, ne po presoji koga drugega. Carina zastopniku Adidasa sporoči, da so zadržali sumljivo robo, zastopnik Adidasa pa jih pohvali, "pridni, res je ponarejena", ne da bi superge sploh videli ali pogledali.
Drugi del tega citata pa AFAIK tudi ni v skladu z dejanskim dogajanjem. Ker kolikor vem, dobi kupec sumljive robe od Carine obvestilo, da je ponarejena in ali se strinja z uničenjem, ne od zastopnika blagovne znamke. Od tega dobi samo post-festum račun. Mogoče se pa tudi motim.
O.
Drugi del tega citata pa AFAIK tudi ni v skladu z dejanskim dogajanjem. Ker kolikor vem, dobi kupec sumljive robe od Carine obvestilo, da je ponarejena in ali se strinja z uničenjem, ne od zastopnika blagovne znamke. Od tega dobi samo post-festum račun. Mogoče se pa tudi motim.
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
da Carina po svoji presoji zadrži blago, ne po presoji koga drugegaZadrži, da; ugotavlja, ali je ponarejena, pa ne.
Carina zastopniku Adidasa sporoči, da so zadržali sumljivo robo, zastopnik Adidasa pa jih pohvali, "pridni, res je ponarejena", ne da bi superge sploh videli ali pogledali.V prvem citiranem členu lepo piše, da carina robo preda ali pošlje imetniku pravice.
Drugi del tega citata pa AFAIK tudi ni v skladu z dejanskim dogajanjem.V katerem delu?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Kjer piše, da mora zastopnik blagovne znamke poskrbeti za pisno soglasje kupca o uničenju.
Mimogrede, prvi in drugi člen nista neposredno povezana. Nikjer ne piše, da mora biti za zadržanje blaga najprej odvzet vzorec. Piše, da lahko.
Mimogrede, prvi in drugi člen nista neposredno povezana. Nikjer ne piše, da mora biti za zadržanje blaga najprej odvzet vzorec. Piše, da lahko.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Kjer piše, da mora zastopnik blagovne znamke poskrbeti za pisno soglasje kupca o uničenju.Malo nižje pa piše, da se šteje, da je soglasje podano, če "uvoznik" ne nasprotuje uničenju.
Nikjer ne piše, da mora biti za zadržanje blaga najprej odvzet vzorec. Piše, da lahko.Vseeno se o tem, ali naj bi stvar bila ponaredek ali ne, ne odloči carina, ampak imetnik pravice. Brez da blago vidi (četudi po fotografijah), to naredi zelo težko.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Problem je, ker tebi ni jasno, kako se določene zadeve odvijajo v praksi. Zastopnik blagovne znamke bo brez razmišljanja verjel Carini, da je roba ponarejena, oziroma bo brez ogleda robe potrdil njen sum (če ga sploh vprašajo). Robo bo šel zastopnik dejansko pogledati samo v primeru, da se kupec ne bo strinjal z uničenjem. Vse drugo je zapravljanje časa.
Materialnega dokaza za to nimam, zato se ne trudi s spraševanjem. Lahko mirno živiš še naprej v iluziji, da se vse dogaja skladno z vsemi predpisi in da nihče nikjer ne ubira bližnjic.
O.
Materialnega dokaza za to nimam, zato se ne trudi s spraševanjem. Lahko mirno živiš še naprej v iluziji, da se vse dogaja skladno z vsemi predpisi in da nihče nikjer ne ubira bližnjic.
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
V bistvu o tem ali je ponarejeno ali ne določa samo in le SODIŠČE. Tako, da Okapi prosim nehaj trolat.
Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne. Če oceni da gre, se pozove naročnika, da se zjasni o zadevi. Če naročnik ne nasprotuje se privzame, da je podal soglaje za uničenje in carina na stroške nosilca intelektualnih pravic blago uniči. Če naslovnik temu ugovarja potem gre za klasičen civilni spro v katerem mora tisti, katerega pravice naj bi bile kršene, tožit tistega, ki jih krši in v sodnem postopku dokazat kršitev.
Carina v nobeni fazi ne odloča ali gre za ponaredke ali ne. Zdaj, če se zastopnik odloča zgolj na podlagi obvestila carine je to njegova stvar, kakor je tudi stvar naročnika, če se z oceno carine strinja. Če naročnik upravičeno domneva, da roba ni ponarejea potem se pač ne bo strinjal uničenjem.
Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne. Če oceni da gre, se pozove naročnika, da se zjasni o zadevi. Če naročnik ne nasprotuje se privzame, da je podal soglaje za uničenje in carina na stroške nosilca intelektualnih pravic blago uniči. Če naslovnik temu ugovarja potem gre za klasičen civilni spro v katerem mora tisti, katerega pravice naj bi bile kršene, tožit tistega, ki jih krši in v sodnem postopku dokazat kršitev.
Carina v nobeni fazi ne odloča ali gre za ponaredke ali ne. Zdaj, če se zastopnik odloča zgolj na podlagi obvestila carine je to njegova stvar, kakor je tudi stvar naročnika, če se z oceno carine strinja. Če naročnik upravičeno domneva, da roba ni ponarejea potem se pač ne bo strinjal uničenjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
klekej ::
Alipay ni obvezen, lahko direkt vpišeš št. kartice ob vsakem naročilu. Plačaš lahko z Maestro in Viso Electron, Paypala ni (več).
Nakup poteka enako kot na eBayu. Pred nakupom si pogledaš feedback prodajalca in feedback + komentarje za posamezen izdelek.
Nekaj pomembnejših razlik v primerjavi z eBayem:
- kupuješ od podjetij, ne od posameznikov
- pri AX ti mora prodajalec dati tracking number
- prodajalec ne dobi denarja, dokler ne potrdiš, da si robo prejel in je OK (oz. je morebitni dispute rešen v njegovo korist)
- dokler ne plačaš, naročilo ni potrjeno
- dokler ni odposlano, lahko naročilo prekličeš
Raybanke in Adidas gre čez, če je original. Če je original, to tudi posebej piše v oglasu, in imaš glede tega posebno zaščito - če je zadeva ponaredek, dobiš nazaj celo kupnino + odškodnino.
Hvala za obsežen odgovor. Na Ebay-u sortiram izdelke po "best match" in hitro najdem poceni in zanesljivega trgovca, tukaj pa se mi "best match" ne zdi prava izbira iskanja. Bi mi prosim kdo pomagal pri prvem nakupu? Iščem Milanov dres Kaka-ja iz sezone 13/14, zaenkrat se mi zdi tole najboljši nakup? Čeprav bi rad na rokavih še kakšne patche.. :) http://www.aliexpress.com/store/product...
Original sigurno ni, saj piše thay quality. :D Naj upoštevam Adidasove številke dresov ali te njihove razpredelnice? Vem, da je to zelo optimistično, dres bi rabil čez 1 mesec. :) Še enkrat hvala za vso pomoč.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
darkolord ::
Problem je, ker tebi ni jasno, kako se določene zadeve odvijajo v praksi. Zastopnik blagovne znamke bo brez razmišljanja verjel Carini, da je roba ponarejena, oziroma bo brez ogleda robe potrdil njen sum (če ga sploh vprašajo). Robo bo šel zastopnik dejansko pogledati samo v primeru, da se kupec ne bo strinjal z uničenjem. Vse drugo je zapravljanje časa.Torej praviš, da zastopnik za vse Adidaske, ki gredo čez carino, reče, da so ponarejene?
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne.
...
Carina v nobeni fazi ne odloča ali gre za ponaredke ali ne. Zdaj, če se zastopnik odloča zgolj na podlagi obvestila carine je to njegova stvar, ...
Preden se še naprej delaš pametnega, si tule preberi, kako se to odvija v praksi.
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
https://slo-tech.com/forum/t624651/p475...
Carinski organ je posumil, da je roba ponarejena. Nobene potrditve zastopnika blagovne znamke ni potreboval, niti iskal (samo v bazi COPIS je poiskal neko odločbo). Nobenega vzorca ni nikamor poslal. Od kupca hočejo soglasje za uničenje. Kar je v nasprotju s prej citiranim členom, ki pravi, da mora Carini tako soglasje kupca posredovati imetnik pravic.
Skratka, kot je razvidno iz odločbe, se ves postopek dogaja mimo imetnika pravic blagovne znamke. Temu Carina samo pošlje račun za uničenje, zastopnik blagovne znamke pa potem za povrnitev stroškov teži kupcu.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Torej praviš, da zastopnik za vse Adidaske, ki gredo čez carino, reče, da so ponarejene?Čisto nič takega nisem rekel. Cariniki za nekatere adidaske (iz sumljivih trgovin/držav, v sumljivi embalaži, s sumljivo ceno ...) posumijo, da so ponarejene. Blago zadržijo in kupca vprašajo, ali ga lahko uničijo, ker sumijo, da je blago ponarejeno. Zastopnik v tej fazi dogajanja očitno nima nič zraven, vsaj tako je razvidno iz odločb, ki jih pošilja Carina.
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Gre za člen uredbe, ki se uporablja v specifičnih primerih za blago, pri katerem so izpolnjeni
vsi naslednji pogoji:
(a) obstaja sum, da je blago ponarejeno ali piratsko;
(b) blago ni pokvarljivo;
(c) blago je zajeto z odločbo, s katero se je ugodilo zahtevi;
(d) imetnik odločbe je v svoji zahtevi zaprosil za uporabo
postopka iz tega člena;
(e) blago se prevaža v manjših pošiljkah.
Torej gre za poenostavitev postopka, ki pa ga moral posebej zahtevat nosilec intelektualnih pravic, tako, da ne nakladaj da nima nič zraven.
Pravice naslovnika niso nič manjše, se pa pošilja en dopis manj. Zakaj je to uvedeno je posledica tega, da fizične osebe masovno uvažajo izdelke za lastno rabo in ni racionalno vsakič vodit pol postopek. Zastopnik lahko tako zahteva odločbo v kateri se za specifično blago izrecno opredeli, da privzema, da je velika verjetnost, da je ponarejeno in se na podlagi suma carine izrecno izreče, da želi ustavitev takšnega blaga. Pravice naročnika pri tem niso nič manjše.
vsi naslednji pogoji:
(a) obstaja sum, da je blago ponarejeno ali piratsko;
(b) blago ni pokvarljivo;
(c) blago je zajeto z odločbo, s katero se je ugodilo zahtevi;
(d) imetnik odločbe je v svoji zahtevi zaprosil za uporabo
postopka iz tega člena;
(e) blago se prevaža v manjših pošiljkah.
Torej gre za poenostavitev postopka, ki pa ga moral posebej zahtevat nosilec intelektualnih pravic, tako, da ne nakladaj da nima nič zraven.
Pravice naslovnika niso nič manjše, se pa pošilja en dopis manj. Zakaj je to uvedeno je posledica tega, da fizične osebe masovno uvažajo izdelke za lastno rabo in ni racionalno vsakič vodit pol postopek. Zastopnik lahko tako zahteva odločbo v kateri se za specifično blago izrecno opredeli, da privzema, da je velika verjetnost, da je ponarejeno in se na podlagi suma carine izrecno izreče, da želi ustavitev takšnega blaga. Pravice naročnika pri tem niso nič manjše.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
destroyer2k ::
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Ja, in to natanko zaradi tega, ker Carina kot ponarejene izdelke sumi samo tiste, za katere je v Sloveniji zastopnik blagovne znamke, ki plačuje stroške uničenja. Zastopnik za Seiko bo uničenje plačal (in v primeru, da se kupec ne strinja z uničenje, prevzel nadaljne postopke z ugotavljanjem izvirnosti), zastopnika za Orient pa ni, Carina nima nikomur poslati računa za uničenje ponarejenaga Orienta in se zato s sumničenjem o ponarejanju pri Orientih ne ukvarja.
Gre za člen uredbe, ki se uporablja v specifičnih primerih za blago, pri katerem so izpolnjeni vsi naslednji pogoji:Važno da si ti malo prej trdil, da se to nikoli ne dogaja, in po svoji stari navadi zmerjal sogovornika, ki je trdil, da se dogaja natanko to, kar si sedaj priznal tudi sam, ko so ti bili pod nos porinjeni papirji.
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Kaj ko bi v svoji sveti nepismenosti podal kakšeno mojo izjavo glede slednjega? Ker spet lažeš kot pes teče.
Če zmoreš preberi kaj sem napisal:
Tole je zakonsko predpisan postopek. Obstaja pa izjema, ki postopek poenostavi in jo imaš v omenjeni odločbi.
Ne spremenijo pa se osnovne predpostavke in sicer:
1. Carina posumi da gre za ponaredek.
2. Carina obvesti nosilca intelektualnih pravic.
3. Nosilec pravic se zjasni ali gre za poanredek.
4. Naročnik se opredeli ali gre za ponaredek.
5. Če naročnik nasprotuje mora nosilec pravic v tožbo.
6. Končno odločitev sprejme samo in le sodišče.
V poenostavljenem postopku pa gre za to, da sta poenostavljeni tročki 2 in 3 ter se nosilec pravic v naprej zajasni za katero blago bo na podlagi suma carine vedno ocenil, da gre za ponaredek. O tem pridobi odločbo v kateri je specificirano katero blago je takšno in da želi, da se vsakič privzame, da gre za ponaredek. Dobil si tudi razlago zakaj je do tega prišlo.
Nikjer v tem pa ni podpore za tvojo izjavo, da o ponaredkih odloča carina, kar je navaden bullshit.
Spet dokazuješ kako malo veš o zadevah o katerih pametuješ. CArini dol visi ali je nekaj ponaredek ali ne, ker kršitve intelektualne lastnine so stvar, ki se preganja na predlog oškodovanca. Je pa carina dolžna zaščitit intelektualne pravice, če nosilec to zahteva. Takorecimo addidas striktko ustavljajo, ker to želi nosilec intelektualnih pravic, drugo znamko kjer pa nosilcu za tistih par izdelkov dol visi in ne želi preganjat kršiteljev pa ne.
Zgovarjanje na stroške pa je tako ali tako idiotizem brez primere. Kajti Carina izdelka NE more in NE sme uničit brez navodila (ki vključuje tudi to kdo bo plačal stroške) nosilca intelektualnih pravic in soglasja naročnika (pod soglasje po zakonu šteje tudi ne nasprotovanje).
Carina brez tega ponaredkov ne sme in ne more uničit in jih lahko zgolj zadrži devet dni.
Če zmoreš preberi kaj sem napisal:
Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne. Če oceni da gre, se pozove naročnika, da se zjasni o zadevi. Če naročnik ne nasprotuje se privzame, da je podal soglaje za uničenje in carina na stroške nosilca intelektualnih pravic blago uniči. Če naslovnik temu ugovarja potem gre za klasičen civilni spor v katerem mora tisti, katerega pravice naj bi bile kršene, tožit tistega, ki jih krši in v sodnem postopku dokazat kršitev.
Tole je zakonsko predpisan postopek. Obstaja pa izjema, ki postopek poenostavi in jo imaš v omenjeni odločbi.
Ne spremenijo pa se osnovne predpostavke in sicer:
1. Carina posumi da gre za ponaredek.
2. Carina obvesti nosilca intelektualnih pravic.
3. Nosilec pravic se zjasni ali gre za poanredek.
4. Naročnik se opredeli ali gre za ponaredek.
5. Če naročnik nasprotuje mora nosilec pravic v tožbo.
6. Končno odločitev sprejme samo in le sodišče.
V poenostavljenem postopku pa gre za to, da sta poenostavljeni tročki 2 in 3 ter se nosilec pravic v naprej zajasni za katero blago bo na podlagi suma carine vedno ocenil, da gre za ponaredek. O tem pridobi odločbo v kateri je specificirano katero blago je takšno in da želi, da se vsakič privzame, da gre za ponaredek. Dobil si tudi razlago zakaj je do tega prišlo.
Nikjer v tem pa ni podpore za tvojo izjavo, da o ponaredkih odloča carina, kar je navaden bullshit.
Ja, in to natanko zaradi tega, ker Carina kot ponarejene izdelke sumi samo tiste, za katere je v Sloveniji zastopnik blagovne znamke, ki plačuje stroške uničenja. Zastopnik za Seiko bo uničenje plačal (in v primeru, da se kupec ne strinja z uničenje, prevzel nadaljne postopke z ugotavljanjem izvirnosti), zastopnika za Orient pa ni, Carina nima nikomur poslati računa za uničenje ponarejenaga Orienta in se zato s sumničenjem o ponarejanju pri Orientih ne ukvarja.
Spet dokazuješ kako malo veš o zadevah o katerih pametuješ. CArini dol visi ali je nekaj ponaredek ali ne, ker kršitve intelektualne lastnine so stvar, ki se preganja na predlog oškodovanca. Je pa carina dolžna zaščitit intelektualne pravice, če nosilec to zahteva. Takorecimo addidas striktko ustavljajo, ker to želi nosilec intelektualnih pravic, drugo znamko kjer pa nosilcu za tistih par izdelkov dol visi in ne želi preganjat kršiteljev pa ne.
Zgovarjanje na stroške pa je tako ali tako idiotizem brez primere. Kajti Carina izdelka NE more in NE sme uničit brez navodila (ki vključuje tudi to kdo bo plačal stroške) nosilca intelektualnih pravic in soglasja naročnika (pod soglasje po zakonu šteje tudi ne nasprotovanje).
Carina brez tega ponaredkov ne sme in ne more uničit in jih lahko zgolj zadrži devet dni.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: klekej ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Nikjer v tem pa ni podpore za tvojo izjavo, da o ponaredkih odloča carina, kar je navaden bullshit.Edini bullshit tu je tvoje paragrafarsko obešanje na razliko med odločanjem o ponaredku in odločanjem o sumu ponaredka.
Jaz sem trdil, da se Carina sama na osnovi svoje presoje odloči, kaj je verjetno ponarejeno, in tega ne preverja pri imetniku pravic, ti pa si trdil, da to ni res, dokler ti nisem dokazal z odločbo.
Tule je še tvoja trditev, če te je morda udarila amnezija in si pozabil, kaj si trdil pred pol ure.
Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
In nadaljuješ s svojo epopejo nepismenosti...
Kaj točno ni res v izjavi: Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne.?
Tudi v odločbi, ki si jo tako behementno citiral (pa je očitno nisi sposoben razumet) ni popolnoma nič drugače. Carina je posumila, da gre za ponaredek in je blago zadržala. Nosilec pravic, se je zjasnil, da ocenjuje, da gre za ponaredek. V izogib dodatni papirologiji je carina poznavala naročnika, da se opredeli do tega. Al zate odločba v kateri se nosilec avtorskih pravic opredelil, da želi da se vse šporne copate za katere obstaja sum, da so ponaredek njihove intelktulne lastnine obravnava kot ponaredke, ne šteje za izraz volje nosilca intelektualnih pravic?
Tole je pa tako neumno, da sploh ne vem kaj hočeš povedat. A zate torej ni razlike v tem, da posumiš, da je nekdo kriv in med tem, da je dokazano kriv? Tebe bi bili pa veseli v policiji, če bi dosegal njihove standarde.
Kako točno si z odločbo dokazal, da ne preverjajo pri imetniku pravic? Če pa v odločbi piše, da lastnik avtorskih pravic eksplicitno zahteva (in mu je o tem izdana upravna odločba), da se vse izdelke določene vrste za katere carina posumi, da so ponaredki, obravnava kot ponaredke?
Kaj točno ni res v izjavi: Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne.?
Tudi v odločbi, ki si jo tako behementno citiral (pa je očitno nisi sposoben razumet) ni popolnoma nič drugače. Carina je posumila, da gre za ponaredek in je blago zadržala. Nosilec pravic, se je zjasnil, da ocenjuje, da gre za ponaredek. V izogib dodatni papirologiji je carina poznavala naročnika, da se opredeli do tega. Al zate odločba v kateri se nosilec avtorskih pravic opredelil, da želi da se vse šporne copate za katere obstaja sum, da so ponaredek njihove intelktulne lastnine obravnava kot ponaredke, ne šteje za izraz volje nosilca intelektualnih pravic?
Edini bullshit tu je tvoje paragrafarsko obešanje na razliko med odločanjem o ponaredku in odločanjem o sumu ponaredka.
Tole je pa tako neumno, da sploh ne vem kaj hočeš povedat. A zate torej ni razlike v tem, da posumiš, da je nekdo kriv in med tem, da je dokazano kriv? Tebe bi bili pa veseli v policiji, če bi dosegal njihove standarde.
Jaz sem trdil, da se Carina sama na osnovi svoje presoje odloči, kaj je verjetno ponarejeno, in tega ne preverja pri imetniku pravic, ti pa si trdil, da to ni res, dokler ti nisem dokazal z odločbo.
Kako točno si z odločbo dokazal, da ne preverjajo pri imetniku pravic? Če pa v odločbi piše, da lastnik avtorskih pravic eksplicitno zahteva (in mu je o tem izdana upravna odločba), da se vse izdelke določene vrste za katere carina posumi, da so ponaredki, obravnava kot ponaredke?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Še enkrat, gre za sledeč psotopek:
1. Carina posumi da gre za ponaredek.
2. Carina obvesti nosilca intelektualnih pravic.
3. Nosilec pravic se zjasni ali gre za poanredek.
4. Naročnik se opredeli ali gre za ponaredek.
5. Če naročnik nasprotuje mora nosilec pravic v tožbo.
6. Končno odločitev sprejme samo in le sodišče.
Carina pa v nobeni točki ne ODLOČA ali je ponaredek ali ne. V specifičnih primerih sta točka 2 in 3 združeni na podlagi upravne odločbe s katero nosilec pravic izrazi zahtevo, da se vsak sum obravnava kot ponaredek in se s tem skrajša papirologija ter stroški, ker potem za določen tip blaga in znamko ni potrebno vsakič posebej dopisovnaje med carino in nosilcem pravic. Nikakor pa to ne pomeni, da carina odloča ali da carina karkoli dela brez soglasja nosilca pravic.
Ne glede na postek pa so pravice naročnika enake.
1. Carina posumi da gre za ponaredek.
2. Carina obvesti nosilca intelektualnih pravic.
3. Nosilec pravic se zjasni ali gre za poanredek.
4. Naročnik se opredeli ali gre za ponaredek.
5. Če naročnik nasprotuje mora nosilec pravic v tožbo.
6. Končno odločitev sprejme samo in le sodišče.
Carina pa v nobeni točki ne ODLOČA ali je ponaredek ali ne. V specifičnih primerih sta točka 2 in 3 združeni na podlagi upravne odločbe s katero nosilec pravic izrazi zahtevo, da se vsak sum obravnava kot ponaredek in se s tem skrajša papirologija ter stroški, ker potem za določen tip blaga in znamko ni potrebno vsakič posebej dopisovnaje med carino in nosilcem pravic. Nikakor pa to ne pomeni, da carina odloča ali da carina karkoli dela brez soglasja nosilca pravic.
Ne glede na postek pa so pravice naročnika enake.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Kaj točno ni res v izjavi: Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne.?In še kar trola
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
Nosilec pravic je nekoč Carini rekel, vi kar po svoje presojajte, mi vam vse verjamemo. Če ne uspeš zapopasti razlike, ti pač ne morem pomagati.
Carina je tista, ki samovoljno odloča, kaj je sumljivo, resničnosti teh sumov nihče ne preverja, vse skupaj pa temelji na zastraševanju nemočnih kupcev, ki raje požrejo izgubo blaga kot bi se šli tožarit z veliko močnejšimi strankami. Klasičen FUD, tokrat očitno celo požegnan od države.
Dejstvo je, da sem jaz natanko to trdil - da lastnik pravic nič ne preverja, ampak vse počne Carina sama, ne da bi ga obveščala, ti pa si trdil, da to ni res. Ko sem ti dokazal, da se motiš, si pa začel po svoji stari navadi žalit in se paragrafarsko obešat na neke besede.
![;((](https://static.slo-tech.com/smeski/icon_mad.gif)
O.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Deetron ::
Evo, da še posodobim informacije o tistih urah katere sem naročil, zgleda jih je prodajalec poslal v enem paketu, ta je seveda pristal na carini.
Zdaj pa ne vem kaj bo, ampak, če jih ne dobim, bom zadevo poskušal rešit na aliexpressu, ker baje vrnejo denar, v primeru, da prodajalec prodaja ponaredek.
Bomo vidli kaj bo :) V najslabšem primeru sem ob 50€
Zdaj pa ne vem kaj bo, ampak, če jih ne dobim, bom zadevo poskušal rešit na aliexpressu, ker baje vrnejo denar, v primeru, da prodajalec prodaja ponaredek.
Bomo vidli kaj bo :) V najslabšem primeru sem ob 50€
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
klekej ::
Lepo ste se razpisali..bi lahko sedaj še meni kdo pomagal? :P
@Lakotnik29: "Predlagaj izbris" sem kliknit po pomoti, da ne bo kakšne zamere. :)
@Lakotnik29: "Predlagaj izbris" sem kliknit po pomoti, da ne bo kakšne zamere. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: klekej ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Kaj točno ni res v izjavi: Carina v primeru suma obvesti nosilca pravic in blago zadrži. Slednji se mora zjasniti ali ocenjuje da gre za ponaredek ali ne.?In še kar trolaCarina ne obvesti nosilca pravic.
Nosilec pravic je nekoč Carini rekel, vi kar po svoje presojajte, mi vam vse verjamemo. Če ne uspeš zapopasti razlike, ti pač ne morem pomagati.
Carina je tista, ki samovoljno odloča, kaj je sumljivo, resničnosti teh sumov nihče ne preverja, vse skupaj pa temelji na zastraševanju nemočnih kupcev, ki raje požrejo izgubo blaga kot bi se šli tožarit z veliko močnejšimi strankami. Klasičen FUD, tokrat očitno celo požegnan od države.
Dejstvo je, da sem jaz natanko to trdil - da lastnik pravic nič ne preverja, ampak vse počne Carina sama, ne da bi ga obveščala, ti pa si trdil, da to ni res. Ko sem ti dokazal, da se motiš, si pa začel po svoji stari navadi žalit in se paragrafarsko obešat na neke besede.
O.
In potem se trolček obeša na vejice in pri tem še vedno ni spsoben razumet zakaj gre. V čem je point, da carina (govorimo o celi EU, kar očitno presega tvoj domet) dnevno pošlje par tisoč obvestil o morebiti ponarejenih sopergah in dnevno dobi nazaj par tisoč potrditev, če je to možno uredit z načelnim dogovorom? Kako točno je s tem potrošnik oškodovan nimam pojma. In tole nakaldanje o tožarjenju z višjimi silami je tudi neumnost, da glava peče. Če si kupil izdelek za 10% cene na alibabi potem veš, da se nimaš za kaj tožit, če pa si kupil specifičen model, ki ga pri nas ni za dobit, pa boš z eno elektronsko pošto in kopijo računa zadevo reši.
Dejstvo je, da sem jaz natanko to trdil - da lastnik pravic nič ne preverja, ampak vse počne Carina sama,
In spet lažeš, da glava boli. Ali pa ti slovenščina dela tako velike težave, da bi bilo treba vsaj osnovno šolo naredit.
Kaj ti besede preverjanje, presojanje, summ odločanje in dokazovanje res pomenijo isto ali se delaš bedaka?
Ti si trdil, da odloča carina (Okapi :: včeraj, 10:46:04). In sem ti povedal da je to idiotizem. Zdaj si prešaltal na to, da carina preverja. Pa je tudi to navedna neumnost, čeprav se vseeno za odtenek maj butasta kot ta o odločanju.
Nadalje si ti trdil " In potem boš moral ti dokazovati, da so original, kar zna biti najmanj zoprno.", kar je ponovno navadna laž. Carina nima popolnoma ničesar z dokazovanjem v sodnem postopku in še manj je dokazno breme na strani toženega. Dokazovati, da je ponarejeno mora tožnik, torej nosilec intelekturlanih pravic.
Kot po navadi ne veš o čem govoriš.
Lepo ste se razpisali..bi lahko sedaj še meni kdo pomagal? :P
@Lakotnik29: "Predlagaj izbris" sem kliknit po pomoti, da ne bo kakšne zamere. :)
Velikosti pri kitajcih so allover the place tako, da upoštevaš mere v razpredelnici na strani, ki si jo linkal.
Addidasove velikosti niso niti pod razno merilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Ti si trdil, da odloča carina (Okapi :: včeraj, 10:46:04). In sem ti povedal da je to idiotizem.Idiotizem pri tem je samo tvoj odgovor. Ker lahko se šestkrat na glavo postaviš in samega sebe popljuvaš s svojim repenčenjem in žalitvami, pa bo še vedno držalo, da Carina odloča, kateri izdelek bo razglasila za sumljivega, in katerega ne bo.
Nadalje si ti trdil " In potem boš moral ti dokazovati, da so original, kar zna biti najmanj zoprno.", kar je ponovno navadna laž. Carina nima popolnoma ničesar z dokazovanjem v sodnem postopku in še manj je dokazno breme na strani toženega. Dokazovati, da je ponarejeno mora tožnik, torej nosilec intelekturlanih pravic.In še kar blebečeš kretenizme. Če ne znaš prebrati in razumeti preprostega stavka, v katerem Carina ni niti z besedo omenjena, ti ne morem pomagati. Tožnik bo dokazoval, da so superge ponarejene, in če se boš ti kot bebček "branil z molkom", boš po hitrem postopku oplel. V postopku moraš aktivno spodbijati dokaze tožnika, ker nihče drug tega ne bo počel namesto tebe (ali tvojega zagovornika). Tožnikov ekspert bo rekel, da so originalne superge svetlordeče, tvoje so pa temnordeče. Če ti ne boš sodniku pokazal predlanskega kataloga, v katerem je ta isti model temnordeč, bo razsodil v tvojo škodo. Ti mogoče uživaš v pravdanju, za povprečnega človeka pa je to "najmanj zoprno".
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/bel_non_grata.png)
St235 ::
Idiotizem pri tem je samo tvoj odgovor. Ker lahko se šestkrat na glavo postaviš in samega sebe popljuvaš s svojim repenčenjem in žalitvami, pa bo še vedno držalo, da Carina odloča, kateri izdelek bo razglasila za sumljivega, in katerega ne bo.
normalno, kdo pa naj bi po tvojem to izvajal? Panel 50 poštarjev, ki se ravno vrača iz letne konference prebiranja narobe naslovljenih pošiljk? Med tem, da nekaj označiš za sumljivo in tem, da odločiš, da je izdelek ponarejen pa seveda obstaja za vse inteligentne ljudi velika razlika.
In še kar blebečeš kretenizme. Če ne znaš prebrati in razumeti preprostega stavka, v katerem Carina ni niti z besedo omenjena, ti ne morem pomagati. Tožnik bo dokazoval, da so superge ponarejene, in če se boš ti kot bebček "branil z molkom", boš po hitrem postopku oplel. V postopku moraš aktivno spodbijati dokaze tožnika, ker nihče drug tega ne bo počel namesto tebe (ali tvojega zagovornika). Tožnikov ekspert bo rekel, da so originalne superge svetlordeče, tvoje so pa temnordeče. Če ti ne boš sodniku pokazal predlanskega kataloga, v katerem je ta isti model temnordeč, bo razsodil v tvojo škodo. Ti mogoče uživaš v pravdanju, za povprečnega človeka pa je to "najmanj zoprno".
Ti to nakladaš zato ker se rad bereš al res verjameš neumnostim, ki jih pišeš? Predlagam da enkrat za spremembo najdeš konkreten primer, ki podpira tvoje idiotizme. Na dokaze o poštarjih, ki se mesečno masovno zbirajo in razporejajo narobe naslovljeno pošto še kar čakamo. Prav tako čakamo na množične zlorabe s strani carinske pošte, ki kar vsem zaračunavajo stroške, čeprav so pošiljke ustrezno opremljene.
Kaj nam boš tokrat serviral? Mogoče konkretno tožbo, ki jo je kdo zmagal z omenjenimi idiotizmi? ali boš mogoče uspel najti EN priemer, kjer so človeku neupravičeno odvzeli neponarejen artikel pa se revež ni mogel ustrezno branit?
dajmo enkrat lastne blodnje podpret z konktenimi viri, te v vsaki temi enako prosim, pa tega nivoja argumentirane debate pač nisi sposoben. A boš zmogel kaj več, kot od mene zahtevat dokazovanje negativnih dejstev?
Zakaj imam občutek, da iz tega napihovanja ne bo nič? just another stupid troll.
btw, od kje si pa tole neumnost o branjenju z molkov privlekel? Ne mi reč, da niti ne ločiš med kazenskimi in civilnimi postopki pa vseno blebečeš naprej?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
Okapi ::
Ti lahko mirno še naprej zagovarjaš Carino in njen FUD, medtem pa so mirno uničili že kdo ve koliko originalnih stvari zgolj na osnovi suma, ne da bi kakorkoli dokazali dejansko ponarejenost, ker se ljudje preprosto ne upajo tožarit, ali za to nimajo denarja, časa ali volje.
FYI, nekatere japonske in singapurske spletne trgovine so v Evropo nehale pošiljati (originalne) Seikote, ker je preveč težav z zagnanimi cariniki, ki vse po vrsti kar na pamet sumijo, da so ponarejeni, čeprav v resnici nimajo pojma o urah.
FYI, nekatere japonske in singapurske spletne trgovine so v Evropo nehale pošiljati (originalne) Seikote, ker je preveč težav z zagnanimi cariniki, ki vse po vrsti kar na pamet sumijo, da so ponarejeni, čeprav v resnici nimajo pojma o urah.
![](https://static.slo-tech.com/stili/avatar_gray.gif)
mimo ::
a mi lahko nekdo pomaga glede purchase protection pa tracking number prosim?
Stvar je taka:
Naročil sem mobilni telefon Elephone P6000(http://www.aliexpress.com/item/5-0-inch.... Izdelek ima kar precej dober feedback pa velik naročil, vsak dan več če smo natančni.Naročil sem 9.april 2015 .izbral pa sem da gre naročilo iz kitajske.z brezplačno poštnino, piše da je preko Swiss Post
No in izdelek je bil normalno odposlan, Dobil sem tracking number vendar pa mi ne zasledi pošiljke (http://intmail.11185.cn/zdxt/yjcx/) ampak na tem linku ne zasledi pošiljke. Moje vprašanje pa je , ali ej to normalno da se to dogaja z vsemi pošiljkami da jih nemoreš trackat,a je to le pri meni težava ?
Še eno vprašanje za izdelek piše da pride v Slovenijo 15-50 dni in ravno 50 dni traja Purchase protection. Ali naj za vsak primer podaljšam purchase protoction ali naj pustim tako kot je?
PROSIM ČE KDO KAJ NAJ MI POMAGA. Izdelek pa je bil 130 eur
Stvar je taka:
Naročil sem mobilni telefon Elephone P6000(http://www.aliexpress.com/item/5-0-inch.... Izdelek ima kar precej dober feedback pa velik naročil, vsak dan več če smo natančni.Naročil sem 9.april 2015 .izbral pa sem da gre naročilo iz kitajske.z brezplačno poštnino, piše da je preko Swiss Post
No in izdelek je bil normalno odposlan, Dobil sem tracking number vendar pa mi ne zasledi pošiljke (http://intmail.11185.cn/zdxt/yjcx/) ampak na tem linku ne zasledi pošiljke. Moje vprašanje pa je , ali ej to normalno da se to dogaja z vsemi pošiljkami da jih nemoreš trackat,a je to le pri meni težava ?
Še eno vprašanje za izdelek piše da pride v Slovenijo 15-50 dni in ravno 50 dni traja Purchase protection. Ali naj za vsak primer podaljšam purchase protoction ali naj pustim tako kot je?
PROSIM ČE KDO KAJ NAJ MI POMAGA. Izdelek pa je bil 130 eur
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mimo ()