» »

SiOL zavajanje?

SiOL zavajanje?

Blinkys ::

Najprej lep pozdrav!

Glede na to, da siol več kot očitno za nos vlači športni del naročnikov (tudi sam sem med njimi) z ukinitvijo programov šport klub imam eno vprašanje.

Ali je to kaj dela siol, ki za moje pojme več kot očitno zavaja naročnike, da se z ponudnikom teh kanalov v dobro naročnikov pogaja in se več kot očitno ne kar je mogoče zaslediti na večih medijah ( nazadnje članek pred 1h na zurnalu24 ) legalno ali gre za zavajajujočo poslovno prakso. Malo sem googlal in naletel na Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami .

Predvsem bi izpostavil ta del:


pojasnitev izraza

»bistveno izkrivljanje ekonomskega obnašanja potrošnikov« je uporaba poslovne prakse v razmerju do potrošnikov z namenom bistveno omejiti potrošnikovo sposobnost sprejeti odločitev ob poznavanju vseh pomembnih dejstev (odločitev na podlagi prejetih informacij) in tako povzročiti, da potrošnik sprejme odločitev o poslu, ki je sicer ne bi sprejel;

Kar za mene je sporočilo, ki se pojavi če preklopiš na kateri koli SK program/kanal;

Dosedanja pogodba s ponudnikom Adria Medial Limited, Ciper se je iztekla, novi pogoji pa so izrazito odstopali od razumnih pogojev na trgu.
V dobro svojih naročnikom se bomo s ponudnikom še naprej skušali pogajati.
(Kar si jaz razlagam kot: Pogajanja tečejo in bojo skušali naredili "vse", da dosežejo dogovor in programe vrnejo v shemo, po navedbah v zgornjem članku pa temu ni tako oz. so zelo jalova)


dalje pa zakon pravi

4. člen

(prepoved nepoštenih poslovnih praks)

(1) Nepoštene poslovne prakse podjetij v razmerju do potrošnikov (v nadaljnjem besedilu: nepoštene poslovne prakse) so prepovedane pred, med in po sklenitvi posla, ki je povezan z nakupom izdelka.

(2) Poslovna praksa je nepoštena, če nasprotuje zahtevam poklicne skrbnosti in v zvezi z izdelkom bistveno izkrivlja ali bi lahko izkrivljala ekonomsko obnašanje:

– povprečnega potrošnika, ki ga doseže ali mu je namenjena, ali

– povprečnega člana posebne ciljne skupine potrošnikov, če je namenjena posebni ciljni skupini potrošnikov.

(3) Poslovne prakse, ki bi lahko povzročile bistveno izkrivljanje ekonomskega obnašanja samo ene od jasno določljivih ciljnih skupin potrošnikov, ki so zaradi telesne ali duševne bolezni, posebne lastnosti, starosti ali lahkovernosti še posebej dovzetni za določeno poslovno prakso ali izdelek, na katerega se ta praksa nanaša, na učinke ki jih podjetje pričakovano lahko predvidi, se presojajo z vidika povprečnega člana ciljne skupine. To ne vpliva na običajne oglaševalske trditve, ki vsebujejo očitna pretiravanja, če so ta za ciljne skupine jasno prepoznavna kot namerna in očitna pretiravanja, ki niso mišljena dobesedno.

(4) Zlasti so nepoštene poslovne prakse tiste, ki so:

– zavajajoče ali

– agresivne.


Zanima me ali je kaj na tem (zgolj iz jeze in radovednosti)?

Za slovnične napake se opravičujem.

Lp

Tadej

Pozabil na bistvo.

Ali pod posebnimi pogoji in brez pogodbene kazni odstopit od pogodbe (rok do 1.11.2013) ali v dobri veri ter upanju,
da jih bodo v doslednem roku vključili v shemo ostati pri njih?
  • spremenilo: Blinkys ()

darkolord ::

Kar si jaz razlagam kot: Pogajanja tečejo in bojo skušali naredili "vse", da dosežejo dogovor in programe vrnejo v shemo, po navedbah v zgornjem članku pa temu ni tako oz. so zelo jalova
Da si to tako razlagaš, si moral uporabiti kar nekaj domišljije.

Razlagaj si tako kot piše - pogajanja so očitno bila neuspešna, nove pogodbe zaenkrat ne bo; dogovor bodo sicer še zmeraj poskušali doseči, a to ne pomeni nujno nič več kot do, da bodo vztrajali pri svojem.

Blinkys ::

Mogoče res, ampak zakon pravi tudi to:

...na učinke ki jih podjetje pričakovano lahko predvidi, se presojajo z vidika povprečnega člana ciljne skupine.

Se pravi učinek sporočila z vidika uporabnika, "Pogodba jim je potekla ampak se bojo že spogajali za novo.". (Kar pa slabo kaže.)

Kar je najverjetneje tudi namen tega sporočila, da uporabniki čakajo dlje kot pa je rok za razveljavitev pogodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Blinkys ()

darkolord ::

"Pogodba jim je potekla in z novo ne bo nič. Obstaja majhna možnost, da bo kaj"

Če je pri fuzbalu 0:4, pač ne pričakuješ da bojo zmagali, ne glede na to, da se trudijo. Tekmo pa vseeno gledaš do konca.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

Blinkys ::

To mi je jasno.
Ampak moje vrašanje je ali z temi objavami kršijo zakon in ne ali bo ali ali ne bo nove pogodbe.

darkolord ::

Ne vidim, v katerem pogledu bi kršili zakon. Vsa relevantna dejstva so namreč jasno predstavljena.

Vsaj meni se zdijo.

...:TOMI:... ::

Avtor teme, nisi razumel zakona. Zakon govori o nepoštenih poslovnih praksah. "Nepošteno" je tudi imeti podjetja v davčnih oazah, zato te je telekom zaščitil pred to nepošteno prakso, da denar ne odteka na Ciper in se tam nepošteno opere. :D hec mora bit

Krivda je na obeh straneh. Za prepir sta vedno potrebna najmanj 2. Maslo na glavi ima telekom in tudi adriamedia.
Tomi

fosil ::

Lastnik sportkluba je hkrati tudi lastnik telemacha.
In pač nagaja konkurenci.
Tako je!

PlayTheGame ::

Ampak a ni lastniku sportkluba hkrati tudi v interesu, da njegov program gleda čimveč ljudi? Recimo meni kot oglaševalcu nekega produkta ali storitve na tem programu bi bilo v interesu, da oglas vidi čimveč ljudi. Če ne, ne grem oglaševat na tak program. In tu se lastnik sportkluba (telemacha) ujame v lastno zanko, se vam ne zdi?

Na drugi strani pa je Siol edini, ki se ni sporazumel z njimi. Recimo naš lokalni kabelski operater se je že zdavnaj, nazadnje se je tudi T2 in ostali, le Siol se trmasto upira in mi je povsem jasno zakaj - marsikje je edini ponudnik in tam izkoriščajo svoj monopolni položaj. Ko bo vsak še najbolj odročen kraj imel vsaj 2 ponudnika, bodo morali tudi oni spremeniti politiko. Zato menim, da večji del krivde leži na Siolu, čeprav mi je jasno, da želi Telemach iztržiti čimveč.
MSI B650 Tomahawk WiFi|AMD Ryzen 7 7700|Asus RTX 4070 Super 12Gb
32GB DDR5 6000|Samsung NVMe SSD 990PRO 2TB|Corsair 850W 80+Gold

fosil ::

To so dolgotrajne pogodbe, bomo videli kako bo, ko bodo tudi ostalim potekle.
Tako je!


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Carinski stroški pri naročilu iz amazona

Oddelek: Loža
61243 (1050) techuser
»

Antireklama - je to dovoljeno?

Oddelek: Loža
234743 (2666) RedDrake
»

Simobil - strosek obvestila o neplacanih racunih (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5513242 (8713) MarioMisaron
»

Zaračunavanje stroškov prekinitve naročniškega razmerja za mobilno telefonijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5514843 (13400) matijadmin
»

Prikriti spletni prodajalci na forumih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
699177 (6507) Ziga Dolhar

Več podobnih tem