» »

Carinski stroški pri naročilu iz amazona

Carinski stroški pri naročilu iz amazona

techuser ::

Dogovoril sem se za DHL express (baje gratis), vrednost pošiljke je okoli 110 EUR. Na DHLu so rekli da imajo po novem poleg 22% DDV še 24 EUR obračun ne glede na znesek. Torej nekje 40 EUR extra. Je to povsod, naročilo je drugače izvedeno preko AMAZON.de, firma pa pošilja iz ZDA. Gre za 4 izdelke, prej sem naročil enega pa je šlo skozi carino (20+10EUR poštnine), le da je bilo poslano po navadni pošti pa je hodilo mesec dni.
  • spremenil: techuser ()

Phantomeye ::

techuser je izjavil:

Dogovoril sem se za DHL express (baje gratis), vrednost pošiljke je okoli 110 EUR. Na DHLu so rekli da imajo po novem poleg 22% DDV še 24 EUR obračun ne glede na znesek. Torej nekje 40 EUR extra. Je to povsod, naročilo je drugače izvedeno preko AMAZON.de, firma pa pošilja iz ZDA. Gre za 4 izdelke, prej sem naročil enega pa je šlo skozi carino (20+10EUR poštnine), le da je bilo poslano po navadni pošti pa je hodilo mesec dni.


Ja DHL vedno nabije še nek pavšal. Sem enkrat pri kitajcih naročil - dobil DHL gratis - never again.

Gratis je zato, ker imajo pogodbo z prodajalcem.

fikus_ ::

Je ze bilo pisano na to temo na Slotech.
Na kratko; DHL "založi" denar za carinski postopek in to drago zaračuna. Je nekdo pisal o rešitvi, da se znebiš tega stroška.

Phantomeye ::

Ja če zanima, kako to zgleda, za izdelek sem plačal 55,34 €

DHL-u pa še dodatnih 36,57. Pa niti carine ni blo za plačat ...



fikus_ če veš kje, bi res rad videl.

fikus_ ::

V tej temi stran 66, avtor Mickeyce:

https://slo-tech.com/forum/t276516/3249

Njegovo pisanje:

Pozdravljeni,

glede uvoza iz tujine preko DHL je bilo že veliko napisanega, predvsem o tem, kakšni nesorazmerni stroški nastanejo zaradi njihove cenovne politike pri uporabi instrumenta za zavarovanje, s katerim se zavaruje plačilo carinskih dajatev, prispevkov, stroškov in/ali davkov (carinska obveznost). Ta njihova storitev znaša 2 % carinske obveznosti, vendar najmanj 20 EUR (+DDV). Kadar je osnovna dajatev nizka (npr. pri uvozu do 150,00 EUR je potrebno plačati zgolj DDV), je ta dodaten strošek resnično nesorazmeren.

Do sedaj je veljalo prepričanje, da se temu strošku ni mogoče izogniti, saj takšno stališče zagovarja tudi DHL. Ugotovil sem, da to ne drži. Rešitev je v institutu "gotovinski polog za posamezno zavarovanje".
Več o tem: http://www.fu.gov.si/placevanje_in_izvr...

Postopek je enostaven. Na poseben TRR od FURSa nakažete znesek v takšni višini, kot bo okvirno znašala carinska dajatev. Nato izpolnite obrazec in ga pošljete na FURS. FURS Vam pošlje potrdilo, da imate ustrezno zavarovanje, ki ga potem pošljete na DHL. DHL mora to upoštevati kot zavarovanje in ne sme vsiljevati lastnega. Nato izvede carinski postopek in ko dajatve poravnate, mora DHL pošiljko sprostiti, FURS pa vam bo na vašo zahtevo polog vrnil.

Trenutno DHL nima v ceniku druge storitve, ki bi jo lahko obračunal za uvozni postopek, kot plačilo za to zavarovanje. Pošta Slovenije ima sicer drugačen koncept in računa strošek carinjenja, ne pa stroška zagotavljanja zavarovanja. Kakorkoli, DHL sem seznanil, da ima njihovo ravnanje, ko potrošnike puščajo v zmoti, da potrebujemo njihov instrument zavarovanja, vse znake nepoštene poslovne prakse. Odgovor na reklamacijo čakam že več kot 1 mesec, saj sem šele naknadno ugotovil, da njihovega zavarovanja ne potrebujem. Prav tako sem prijavo podal tudi na tržni inšpektorat.

V kolikor ste bili v preteklosti oškodovani zaradi tega neupravičeno zaračunanega stroška, predlagam, da se tudi vi obrnete na DHL in tržni inšpektorat.

Še osnova za prijavo na tržni inšpektorat:

Ravnanje DHL pri uvozu carinskih pošiljk, kjer DHL vztraja pri uporabi njihovega instrumenta zavarovanja za carinsko obveznost strank kot edinega možnega, izpolnjuje vse zakonske znake nepoštene poslovne prakse. Zakon o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (Ur. l. 53/07, v nadaljevanju ZVPNPP) v 2. odst. 4. člena določa, da je poslovna praksa nepoštena, če nasprotuje zahtevam poklicne skrbnosti in v zvezi z izdelkom bistveno izkrivlja ali bi lahko izkrivljala ekonomsko obnašanje:
- povprečnega potrošnika, ki ga doseže ali mu je namenjena, ali
- povprečnega člana posebne ciljne skupine potrošnikov, če je namenjena posebni ciljni skupini potrošnikov.

Z njihovim ravnanjem bistveno izkrivljajo ekonomsko obnašanje potrošnikov, saj potrošnike puščajo v zmoti, da je njihova storitev zagotavljanja instrumenta zavarovanja nujno potrebna, kar pa ne drži.

Upam, da sem vam pomagal.

Lp Miha

Zarfot ::

Od kdaj je DHL zadolžen za naročila iz Amazona? Namreč kar pogosto naročam iz UK Amazona, pa ni bilo do sedaj nobenih dodatnih stroškov. Sem pa pred kratkim nekaj naročal iz ameriškega Amazona in sem isto dobil, poleg pričakovanega DDVja, še DHL za plačat. Lopovi.

techuser ::

Ravno o tem sem govoril. lopovi prve klase.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DHL Carina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6116806 (754) Machete
»

DHL - nenormalno visoko carinjenje (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8722346 (10157) Daliborg
»

Carinska pošta (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
344100670 (55531) Mare2
»

DHL carina, naročanje od kitajcev (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
5319154 (13573) Ales

Več podobnih tem