» »

Zavarovalnica ne prizna garancije (to ne moreš verjeti)!

Zavarovalnica ne prizna garancije (to ne moreš verjeti)!

Temo vidijo: vsi
1
2
3 4

Brane22 ::

Spomnim se še zlatih časov, ko sem jaz tu edini načenjal take tematike, pa so deževali nasveti tipa "stari, ne kompliciraj", "ne bodi Robin Hood" itd itd. Kolikokrat sem izpadel dežurni idiot sredi mesta pametnih ne pomnim več.

No, sedaj pa kapljajo podobni pomisleki tudi drugim.

Invictus ::

Phantomeye je izjavil:

Kolegici so laptopa ukradli iz avta. Itak vsa vesela, da ima zavarovanega. V drobnem tisku pa člen, da ne krijejo v primeru, da ukradejo iz vozila. Prodajalci pa ob sklepanju pogodbe obljubljajo vse možno. Skratka polresnice.

Sicer pa je moje osebno mnenje, da so ti 'se zgodi' ena bedarija. Plačaš nek pavšal, za storitev, ki je verjetno nikoli ne boš koristil, tako kot 90% drugih kupcev. Če se pa že zgodi kaj, si pa zgrešil kak člen in vse splava po vodi.

Naj tvoja kolegica bere drobni tisk. Ali nikoli ne počnete tega?

Drugače je to bistvo zavarovanja. Dobiti cel kup denarja od ljudi, ki se jim nič ne zgodi. Drugače bi zavarovalnice propadle ... Jebi ga, tak je posel.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RejZoR ::

Jah sej to je point VSAKEGA zavarovanja. Riziko na zavarovalnici je predvsem na tem koliko komitentov potem koristi storitev. Zato pa so recimo redno problemi, ko je folk zavarovan, nakar pridejo ne vem neke ogromne poplave kjer prizadane na tisoče ljudi, ki nato istočasno uveljavljajo zavarovanje. Zavarovalnice pač gamblajo da do tega ne bo prišlo oz v manjši meri. Včasih pa pač pride v večji in imajo takrat večje khm izgube...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Assass1n ::

Se tud kr fajn počutiš, ko so vsi na strani big bad zavarovalnice, mali človek pa je vedno bedak, ki ne bere. Isto je z davkom, vsi ga podpirajo k jim ga ni treba plačat, mal se zresnte :8)
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Invictus ::

Seveda je mali človek bedak. Kaj pa se odloča impulzivno. Oni to delajo zaradi posla, ti jim pa še pomagaš.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Assass1n ::

Jaz jim ne pomagam, kdo ti je to rekel?
Jih več poznam katerim je to zavarovanje koristilo, kot takšnih primerov tukaj. Ni tole all bad, op nima sreče, ker imajo na zavarovalnici preveč časa.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Invictus ::

OP si ni prebral pogodbe, ki jo je podpisal.

Zdaj pa jamra tukaj.

Tudi to da ima skupaj prenosnik,kozarec vode in mačko najbrž ne pomaga ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

appleboy ::

Invictus je izjavil:


Tudi to da ima skupaj prenosnik,kozarec vode in mačko najbrž ne pomaga ...


Nikoli nimam kozarca ob prenosnik, mačke pa tudi nimam.

Sam kak nateg je ta garancija pa človek ne more verjeti. Prenosnik je star 2 leti. Vzel sem garancijo za 5 let. Ker za mojo nenamerno nezgodo garancija ne velja kljub temu, da sedaj vse stroške nosim sam in popravilo opravi uradni servis se garancija razveljavi. Pa je šlo še tri leta garancije. Kakšen nateg!

Drugače pa Invictus moje mnenje je, da je bil prenosnik skrbno varovan pri prenosu. Bil je zaščiten v torbici in dan v plastično vrečko. Vanjo sem dal tudi novo plastenko, ki bi, če ne bi bila v okvari, morala zagotovo zdržati obremenitev tudi, če jo avto povozi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

RejZoR ::

Invictus je izjavil:

OP si ni prebral pogodbe, ki jo je podpisal.

Zdaj pa jamra tukaj.

Tudi to da ima skupaj prenosnik,kozarec vode in mačko najbrž ne pomaga ...


To sem tud jezst prvo mislil dokler ni dodatno razložil. V čem je pol point te kvazi zaščite? Se Zgodi pod "nenamerno nerodnost" smatra al ti laptop pade ponesreči na tla al pa če ga zanalašč vržeš ob tla. V obeh primerih plačaš lastni delež. V njegovem primeru pa so ga zavrnili češ da si je sam kriv za stvar, ki bi jo morala itaq isto krit zaščita. Sej nikjer ne zahteva, da mu ga zrihtajo zastonj in je celo pripravljen plačat lastni delež, ki ga zaščita tud definira. Ampak oni so mu kar hladno v celoti zavrnili popravilo, tko da nima možnosti niti plačat lastni delež in dobit zrihtano zadevo. Kar pa je totalna neumnost. Kaj pa potem oni smatrajo pod nenamerno nerodnost? Sej ni namenoma polil prenosnika, zgodilo se je nenamerno, torej nesreča. Al smatrajo pod nenamrno nerodnost samo to da na zemljo pade kilometrski meteor in zaradi slednjega pade laptop na tla? ne vem no...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

sirotka ::

Povej ime podjetja, pri katerem si kupil stvar.

SeMiNeSanja ::

Jaz bi stopil do odvetnika in se tam pozanimal, kakšne so moje možnosti v primeru tožbe.

Mi niti nismo videli 'drobnega tiska', niti nismo pravniki. Na koncu vsega niti ni nujno, da je drobni tisk merodajen, če je že sam 'zavarovalniški proizvod' v naslovu zavajajoče nekaj obljubljal, kar potem na potuhnjen način ne izpolnjujejo. Temu se reče zavajanje kupca in ni za izključiti, da bi v primeru tožbe to tudi dobil.

Vendar to lahko presodi samo (sposoben?) odvetnik.

Zavarovalnice pogosto računajo na to, da se nekdo za 'en drobiž' ne bo šel tožariti in si potem upajo posegati po takšnih prevarah. Če se od desetih strank samo ena odloči za tožbo, so še vedno krepko v plusu in se jim kalkulacija izide.

Sploh pa ni nujno, da bi prišlo do tožbe - ko zavarovalnica enkrat vidi, da s teboj ne bo heca in jih kontaktira tvoj odvetnika, se znajo tudi 'pogoditi', da bi se izognili nepotrebnim stroškom tožbe.

Zgodovina sprememb…

Phantomeye ::

Invictus je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Kolegici so laptopa ukradli iz avta. Itak vsa vesela, da ima zavarovanega. V drobnem tisku pa člen, da ne krijejo v primeru, da ukradejo iz vozila. Prodajalci pa ob sklepanju pogodbe obljubljajo vse možno. Skratka polresnice.

Sicer pa je moje osebno mnenje, da so ti 'se zgodi' ena bedarija. Plačaš nek pavšal, za storitev, ki je verjetno nikoli ne boš koristil, tako kot 90% drugih kupcev. Če se pa že zgodi kaj, si pa zgrešil kak člen in vse splava po vodi.

Naj tvoja kolegica bere drobni tisk. Ali nikoli ne počnete tega?

Drugače je to bistvo zavarovanja. Dobiti cel kup denarja od ljudi, ki se jim nič ne zgodi. Drugače bi zavarovalnice propadle ... Jebi ga, tak je posel.


Sej zato pa je drobni tisk, ker tisti, ki to sestavljajo, računajo na to, da ljudje tega ne bodo brali. Zdi se mi pa fer od prodajalcev, da ti to povedo. "ja, dobiš novega če ti ga ukradejo, AMPAK samo v primeru, če gre za vlom v stanovanje.

Mr.B ::

appleboy, predlagam ti še n-to opcijo, čeprav bi bila druga opcija boljša. Ko imaš prenosnih v funkcionalnosti, ti nikakor ne smejo zavrniti garancije se zgodi, saj je prenosnih iz-praven, ker je servisiran na uradnem-pooblaščenem servisu. ? No od tu dalje boš pa naslednjič skladno z drobnim tiskom obrazložil se zgodi, ko ti bo teden pred poroadom garancije : UPS se je zgodilo.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

SeMiNeSanja ::

Phantomeye je izjavil:

Sej zato pa je drobni tisk, ker tisti, ki to sestavljajo, računajo na to, da ljudje tega ne bodo brali. Zdi se mi pa fer od prodajalcev, da ti to povedo. "ja, dobiš novega če ti ga ukradejo, AMPAK samo v primeru, če gre za vlom v stanovanje.

Ne da je fer - NUJNO je, da te seznanijo s takšnimi 'podrobnostni', ker sicer lahko govorimo o namernem zavajanju kupca, ali po domače povedano prevari.

hazy ::

Phantomeye je izjavil:

Kolegici so laptopa ukradli iz avta. Itak vsa vesela, da ima zavarovanega. V drobnem tisku pa člen, da ne krijejo v primeru, da ukradejo iz vozila. Prodajalci pa ob sklepanju pogodbe obljubljajo vse možno. Skratka polresnice.

Sicer pa je moje osebno mnenje, da so ti 'se zgodi' ena bedarija. Plačaš nek pavšal, za storitev, ki je verjetno nikoli ne boš koristil, tako kot 90% drugih kupcev. Če se pa že zgodi kaj, si pa zgrešil kak člen in vse splava po vodi.


Točno tako!
100% nateg s strani zavarovalnice/prodajalca.
Wake up guys, time to step into the real world, sweet dream ends now.

appleboy ::

O primeru sem obvestil tržni inšpektorat in dokumentacijo posredoval pravniku, ki bo ocenil, kakšne so možnosti za uspeh. Vam poročam, kako se bo zgodba razpletla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

Mehmed ::

Op, sej navijam zate, ker so zavarovalnice zlo, ampak pretiravas.
Ce je garancija za politje je verjetno zato, ker ko prekucnes kozarec hitis umakniti comp iz luze pa ga skusas posusiti. Ti si pa comp potunkal v vrecko vode in ga prenasal naokoli.
Tvoj scenarij ima s predvidenim skupno samo vodo pa smolo. Seveda ti ne bodo pustili uveljavljati politja, ce si pa skusal utopiti comp.
Ce bi imeli bolj splosna pravila, recimo pokrivamo vse nenamerne nezgode z vodo, bi bilo drugace.

St235 ::

z drugimi besedami, is v torbo za računalnik in v plastično vrečko zapakiral še flašo vode? Ne ravno definicija ustreznega pakiranja za prenašanje, čeprav IMO bi morala ta zavarovanja kriv vse razen naklepnega uničenja.

appleboy ::

St235 je izjavil:

z drugimi besedami, is v torbo za računalnik in v plastično vrečko zapakiral še flašo vode? Ne ravno definicija ustreznega pakiranja za prenašanje, čeprav IMO bi morala ta zavarovanja kriv vse razen naklepnega uničenja.


Ni bilo čisto tako. Prenosnik je bil v torbi (ki nima ročaja - za macka pač obstajajo neke lepe ampak več kot očitno totalno nepraktične torbe) ta je bila pa dana v vrečko, kjer se je nahajala nova plastenka s tekočino. Sem pa šel kasneje pogledati v trgovino, če pri tej plastenki še kej pokrovček slabo tesni pa so vsi držali kot pribiti. Res sem imel smolo, a zavarovalnico to ne briga.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

mihec87 ::

Prav velik trgovin poleg bb pri nas macov ne prodaja...

Tole je zame nenamerna poškodba..Saj tudi pri kozarcu vode ti lahko zavrnejo da je bil računalnik neustrezno nameščen.

Kaj še računalnik tudi more bit porinjen v kondom tak ko telefon..?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

appleboy ::

Podjetje pri katerem sem kupil prenosnik je ISTORE, trgovina in storitve d.o.o., ki spada pod podjetje FMC d.o.o.. Njihova garancija se imenuje pametna zaščita SMART PLUS. Če bi bila to kakšna bolj resna firma (kot je na primer BigBang), bi verjetno bolj pritisnili na zavarovalnico, njim je pa malo mar... Plačaj vse ali dobiš prenosnik nazaj.

Kasneje bom povedal še kaj več, ker sem zelo razočaran nad njihovim odnosom do strank.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

appleboy ::

Ker ne morem urejati sporočila...

Zavarovalnica bi pa itak rada prikazala, da sem s prenosnikom delal kot svinja z mehom pa čeprav sem nanj res pazil in nima niti ene praskice in je po dveh letih kot nov. Do nezgode je prišlo res samo zaradi spleta nesrečnih okoliščin. Mogoče na prvi pogled ni videti tako ampak dejansko je. Sicer bi pa takoj pisal zavarovalnici kaj se grejo pa so pri FMC skrivnostni in ne želijo razkriti podatka o njej. Očitno drug drugemu ščitijo hrbet. Upam, da dobim podatek po posredovanju tržne inšpekcije in verjetno tudi pravnika. Pri taki zavarovalnici pa res ne mislim imeti več ničesar zavarovanega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

T-h-o-r ::

St235 je izjavil:

z drugimi besedami, is v torbo za računalnik in v plastično vrečko zapakiral še flašo vode? Ne ravno definicija ustreznega pakiranja za prenašanje, čeprav IMO bi morala ta zavarovanja kriv vse razen naklepnega uničenja.

saj to je poanta tega se zgodi - da nekaj sam zajebeš po neumnosti in ti kljub temu krijejo večino stroškov, nek procent morš pa sam doplačat
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Double_J ::

Ne vem če se ti ga splača popravljat, koliko je pa še vreden po 2 letih...
Dve šivanki...

mihec87 ::

Ne vem zakaj bi se ti rabil ukvarjat z zavarovalnico...Štempl pa vse je od prodajalca..

appleboy ::

Double_J je izjavil:

Ne vem če se ti ga splača popravljat, koliko je pa še vreden po 2 letih...


Je še kar vreden (i7, SSD disk, 15", hi-res...) tako da ga bom primoran dati popraviti. Vendar verjetno ne k njim.

T-h-o-r ::

kaj, a kr sprijaznil se boš

wat
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Mehmed ::

T-h-o-r je izjavil:


saj to je poanta tega se zgodi - da nekaj sam zajebeš po neumnosti in ti kljub temu krijejo večino stroškov, nek procent morš pa sam doplačat


Ja, to je poanta v grobem.
Ampak oni niso tako na splosno zastavili, ces pokrijemo vse mozne nenamerne nezgode. Ampak so bolj specificni, pokrijemo to pa to pa to.
Ce je vmes ena vrsta nezgode z vodo to sedaj ne pomeni, da bo sla sleherna nezgoda skozi, samo zato, ker je pri njej vmesana voda. To je gostilniska logika.

appleboy ::

mihec87 je izjavil:

Ne vem zakaj bi se ti rabil ukvarjat z zavarovalnico...Štempl pa vse je od prodajalca..


Pri FMC na kakšne kritične emaile sploh ne odgovarjajo. Če napišeš, da bi lahko bili bolj korektni in v bodoče opozorili stranko na drobni tisk ali na muhavost zavarovalnice naletiš na gluha ušesa (sploh ne odgovorijo), ko sem jih enkrat klical v sredo ob 16:30 (na strani je zapisano, da je delavnik do 18:00) je serviser rekel, da delajo na servisu do 16:00 in naj pokličem drugič, pisal sem tudi direktorju pa mi še ni odgovoril, prvič ko sem jim pisal, če lahko razkrijejo ime zavarovalnice mi sploh niso odgovorili, ko sem jih enkrat vmes vprašal, če imajo kaj več informacij o zavarovalnici, kako rešuje zahtevek, spet nisem prejel odgovora. Seveda pa takoj odgovorijo na emaile, če jih sprašuješ, da želiš kaj dodatno kupiti. Ne da se mi več z njimi ukvarjati. Upam, da bo tržna inšpekcija naredila malo reda in da, če bo potrebno, uspem s tožbo.

T-h-o-r je izjavil:

kaj, a kr sprijaznil se boš

wat


Ne bom se. Čakam na odgovor tržne inšpekcije, potem pa verjetno sledi dopis v obliki tožbe in če ne bo uspešen, sledi tožba. Sem že kontaktiral pravnika, sedaj samo čakam, da vidim kaj bodo odgovorili na tržni inšpekciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

DarwiN ::

Sem prepričan, da boš na koncu uspel... Ampak zgodba se bo ponovila, saj niti zavarovalnice niti trgovin seveda ne bo doletela nikakršna kazen, in zakaj potem ne bi poskušali za rep povleči kar vsakogar, ko pa itak ne tvegajo ničesar, oziroma nimajo kaj izgubiti... Tukaj pa je sploh še lažje, ko lahko oboji prelagajo krivdo in si nihče ne maže rok s tabo - nihče kao ni neposredno odgovoren..

Zato samo "spizdi" s temi nateguni... Zavarujem samo nujne stvari... Pa 200€ je neumnost... Tudi če je prenosnik vreden 2k, bo čez eno leto vreden samo še 1k, takrat si pa za teh 200€ že sam servisiraš morebitno nezgodo.... Kar me privede do ugotovitve, da je tudi teh 400€ popravila sumljivih in je čist možno, da te zdaj hočejo še na servisu malce nategnit..
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

T-h-o-r ::

Mehmed je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:


saj to je poanta tega se zgodi - da nekaj sam zajebeš po neumnosti in ti kljub temu krijejo večino stroškov, nek procent morš pa sam doplačat


Ja, to je poanta v grobem.
Ampak oni niso tako na splosno zastavili, ces pokrijemo vse mozne nenamerne nezgode. Ampak so bolj specificni, pokrijemo to pa to pa to.

hja, ali je to po novem tako, ali je vseskozi tako ne vem, ampak trgovci v big bangu so rekli, da to krije karkoli
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: imagodei ()

Spock83 ::

sirotka je izjavil:

Povej ime podjetja, pri katerem si kupil stvar.


To podjetje nima nobene veze s priznavanjem odškodnine. Stranka je kupil pri njih, ampak je zavarovano na drugem podjetju.

shadeX ::

Zgoraj je OP napisal za katero podjetje in zaščito se gre. Prebral sem pogoje. Citiram PRVI člen:

Posebnost popolne zaščite je v tem, da so vaši izdelki zaščiteni tudi za nekatere nepredvidene poškodbe izven garancije. Tako vam pametna zaščita SMART PLUS omogoča dodatno zaščito za nepredvidene poškodbe in/ali uničenje strojne opreme kot npr:

poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, npr. padec, razbitje, vdor tekočine, itd.;



In nato spodaj še piše:

Kaj je lastni delež?

Za vse prenosne izdelke (npr. prenosni računalniki, iPad, fotoaparati, video naprave, avto hi-fi, dlančniki, prenosni DVD, itd.) samo v primeru škode, ki nastane zaradi nenamerne nerodnosti, kot so padec, razbitje ali vdor tekočine itd., kupec krije 33% povzročene škode oziroma najmanj 90 evrov z DDV.



Sedaj ne vem. Ali sem jaz bebec ali kaj, ampak tukaj sploh ni za debatirati. Kakšen droben tisk? V zgornjih odstavkih vse lepo piše.

Servis bi tako rekoč moral vzeti prenosnik na popravilo, kupec pa bi moral plačati lastni delež (33 % - 132EUR ).


Sicer pa če je v drobnem tisku potem napisano: "Ne priznamo okvarjene opreme zaradi, transporta ..itd" potem je tole čisto zavajanje, kajti VSAK bi si mislil, da lahko uveljavlja to zaščito ne glede kje in kako se mu je prenosnik uničil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

Mehmed ::

poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, npr. padec, razbitje, vdor tekočine, itd.


Ja lepo, to pokriva vdor tekocine kot posledica nenamerne nerodnosti.
Ampak samo to. Ne pokriva vseh moznih scenarijev, kjer ti voda vdre not.
To, kar se opu zdi kot nerodnost, se njim ocitno zdi kot malomarnost. Tukaj ni poudarek na tekocini ampak kako je prislo do tega.

francek1 ::

Pa za to gre. OP se je zeznil sam zaradi neizkušenosti. Poglej prvi odgovor na post.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

mgermo ::

Potem bi rekli, da si malomaren, ker si pustil mačko zraven laptopa, ker kot vesten lastnik bi moral predvidet možne posledice.

Vikking ::

Pri transportu nisi pravilno zavaroval prenosnika in zavarovalnica mu ne želi priznati, sam pa se zgovarja da ni vedel da je to zapisano v pogojih, da je kriv drobni tisk, da je kriv pokrovček na plastenki.

Čisto isto je:

Imaš vozilo kasko zavarovano, se vsedeš nasekan v vozilo, povoziš žebelj na cesti, zapelješ s ceste, zavarovalnica ne prizna ker si vozil pijan. Sedaj pa se zgovarjaš na žebelj in to da nisi prebral pogojev da če si pijan ti ne priznajo škode.

Le da pri drugem primeru, je nekako že splošno znano da ne bo nič s kaskom že si nažgan ko raketa. Čeprav si pri teh sklepanjih malo kdo prebere cel kup pogojev ki jih zraven dobiš.
Nisi ne prvi ne edini, ki misli da je zavarovalnica dobrodelna ustanova, da če nisi prebral pogojev, pomeni da moraš še vedno dobiti povrnjeno, da si po svoje razlagaš pogoje...

Še vedno upam da si premislijo in dobiš povrnjeno škodo. Če resno misliš da tvoj nesrečen slučaj ne spada pod tisti pogoj, potem bo pač potrebno poiskati odvetnika. Pošiljanje na razne ustanove ne bo spremenilo popolnoma nič.

šernk ::

Pri transportu nisi pravilno zavaroval prenosnika in zavarovalnica mu ne želi priznati, sam pa se zgovarja da ni vedel da je to zapisano v pogojih, da je kriv drobni tisk, da je kriv pokrovček na plastenki.


nekako ne razumem kako se lahko potem prenosnik sploh poškoduje, če ne ob transportu? Transport je namreč vsako gibanje od točke A do točke B pa čeprav gre za 1cm. Edina možnost, da tisti njihov člen pride v veljavo je če ti kaj pade na prenosnik, prenosnik ti pa ne sme nikamor past, saj vsako premikanje pomeni transport.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

RejZoR ::

Mehmed je izjavil:

poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, npr. padec, razbitje, vdor tekočine, itd.


Ja lepo, to pokriva vdor tekocine kot posledica nenamerne nerodnosti.
Ampak samo to. Ne pokriva vseh moznih scenarijev, kjer ti voda vdre not.
To, kar se opu zdi kot nerodnost, se njim ocitno zdi kot malomarnost. Tukaj ni poudarek na tekocini ampak kako je prislo do tega.


Kaj pa je pol poneseči prevrnjen kozarec na tipkovnico laptopa drugega kot "nenamerna nerodnost" ? Pa tud sicer, če bi bila namerna in bi uporabnik zanalašč zlil gor vodo, kako bo zavarovalnica to dokazala? Zato pa se plača lastni delež in čaw. Če se ne bi šli tega bi lahko potem že v štartu govorili zgolj o podaljšani garanciji in bi imela enake pogoje kot navadna. Torej da strele in fizičnih poškodb v celoti sploh ne krije.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

appleboy ::

Vikking je izjavil:

Pri transportu nisi pravilno zavaroval prenosnika in zavarovalnica mu ne želi priznati, sam pa se zgovarja da ni vedel da je to zapisano v pogojih, da je kriv drobni tisk, da je kriv pokrovček na plastenki.


Ne izgovarjam se na pogoje. Zavarovalnica je rekla, da nisem skrbno ravnal s prenosnikom in ga med prevozom primerno zaščitil. Samo in izključno zaradi tega so mi zavrnili škodni zahtevek. Sam pač menim, da je bil prenosnik povsem dobro zaščiten. Bil je v torbi za prenosnik kupljeni v ISPOT, zraven sem pač dal to nesrečno plastenko (jasno v vrečko, ne v torbo!), ki pa ne bi bil NIKAKRŠEN problem, če ne bi imela napake (na kar jaz pač nisem imel vpliva!). Pokažite mi NOVO plastenko, kateri se pokrovček že z malo sile odpre? Pravzaprav skoraj, da se dotakneš zamaška in se je že odprl. Kako je to možno, me ni potrebno spraševati, ker tudi meni ni jasno. Sicer pa upam, da se bo drug teden zgodba razpletla pa kakorkoli se že bo. Sem pa itak zelo razočaran nad to garancijo, ker na prvi pogled se ti res zdi, da krije škodo zaradi nenamerne nezgode sedaj pa vidim, da je vse prej kot to. Zame je pač to nateg in zavajanje. To, da mi bodo sedaj povsem prekinili 5 letno garancijo je pa itak višek natega. Prenosnik bi dal popraviti uradnem servisu in po popravilu bi moral biti prenosnik takšen kot je bil pred nezgodo vendar zavarovalnica tega ne upošteva in mi je razveljavila 5 letno garancijo, čeprav imam prenosnik samo 2 leti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

Mehmed ::

Sorry op, samo ce ti uspe utopiti racunalnik, ko je v torbi pa verjetno najbolj varen pred vlago, udarci itd. potem ga nisi primerno zascitil.
Ti si zavarovan za svojo nerodnost. Ampak tudi tebi je jasno, da tukaj ni slo za nerodnost, ampak je kriva defektna plastenka. In se kar ignoriras pravega krivca pa se jezis na zavarovalnico, ker se ne strinja s tabo.

Magic1 ::

Sem že slišal za crknjen nov iphone zaradi nošenja pijače v torbici. No, no, just dont do it...
Magic

Invictus ::

appleboy je izjavil:

[Sam pač menim, da je bil prenosnik povsem dobro zaščiten. Bil je v torbi za prenosnik kupljeni v ISPOT, zraven sem pač dal to nesrečno plastenko (jasno v vrečko, ne v torbo!), ki pa ne bi bil NIKAKRŠEN problem, če ne bi imela napake (na kar jaz pač nisem imel vpliva!).


Glej, tvoje mnenje nič ne šteje. Zdrava pamet pa pove da vode ne daješ zraven elektronskih naprav. Večina se vode precej boji.

Sicer pa preberi drobni tisk in veliko sreče ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

RejZoR ::

Sej sploh nima veze, to zaščito je vzel za primer če bi se zgodilo prav to. Če je zanalašč ali ne je povsem irelevantno.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

primus1024 ::

Tole je res pravi slovenceljski forum.

Namesto, da bi OP-u poskusili pomagat, se najde cel kup osebkov, ki otresa z namišljeno superiornostjo in hkrati zagovarja zavarovalnice za katere vsi vemo, da se izmikajo vsakršnim izplačilom v vseh primerih. Je res potrebno vsakogar potlačit dol, da bi sami izpadli višji?
Če so zavarovalnice tako fer, zakaj sploh obstaja drobni tisk? Zaradi varčevanja pri tisku? Zato, da je lažje brat?
In tudi če bi OP želel srati z Apple-om po lokalih (načeloma te znamke ne maram), so what? Saj bi sam izpadel bedak, nihče drug ne bi bil za nič prikrajšan.

Resno, če še proti nečem tako pokvarjenem kot so zavarovalnice ne moremo skupaj stopit, potem si res zaslužimo, da nas nategujejo na vsakem koraku.

appleboy ::

Sicer bomo pa videli, kako se bo izteklo. Da sem bil jaz malomaren, ker sem dal novo, neodprto plastenko k prenosniku bolj težko sprejmem. Bom šel kupiti enako novo (brez napake) pri kateri bo jasno, da je skoraj nemogoče, da bi se pokrovček snel in odprl. Če zavarovanje ne krije škode zaradi "stvarne napake" plastenke, ok. Če pa me mislijo zavračati, ker sem bil kao "malomaren" bom pa to bolj težko požrl oz. pač probal bom na sodišču, če bo šlo, bo šlo, če ne pač ne. Prenosnik pa po dveh letih itak zgleda kot nov tako, da naj si oni neprimerno skrbnost nekam vtaknejo!

Sicer pa jaz tu več itak nimam neke besede. V pravniški jezik bo zadevo spremenil itak pravnik, ki je že omenil, da bi bilo vredno iti v tožbo. Če ne drugega bom vsaj izvedel za katero zavarovalnico gre, ker jo podjetje FMC ne želi razkriti. Kot da je to ne vem kakšna skrivnost?!

Sicer pa noben še ni komentiral dejstva, da so mi sedaj šli kar razveljaviti 5 letno garancijo (prenosnik imam le 2 leti). Se vam zdi to pošteno? Ta pogoj ni zapisan nikjer. Te zavarovalnico se res tako ciganske, da bolj skoraj ne morejo biti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

RejZoR ::

Pa kaj še. Pol pa naj ne oglašujejo, da krije tud druge vrste nerodnosti če temu ni tako. Navadna garancija to jasno definira. Strela, elementarne nesreče in fizične poškodbe NISO krite.

Recimo Se Zgodi je tud jasno definiral da te stvari krije. Pri streli in elementarnih celo brez vsakih stroškov. V primeru nerodnosti kjer uporabnik sam poškoduje stvar pa plača določen delež in stvar se reši. Do zdej še ne pomnim, da bi kadarkoli kaj zavrnili v celoti. Zavrnili so zgolj brezplačno popravilo in stvar prenesli na lastni delež. Ampak je stranka še vedno imela cenejšo možnost.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Mehmed ::

Vau, res vau.
Se pravi imas nespornega krivca za unicen comp. Ampak se sploh ne bos spravil nanj. Ne, raje bos krivil zavarovalnico. Ker imas zadevo zavarovano za lastno nerodnost in pac defektna plastenka bi po tvoji logiki morala pasti pod to? Ker pokrivajo eno obliko vdora vode in ce ze eno bi morali vse mozne, ker pac voda je voda, kaj bi komplicirali?

Zavarovalnica je tukaj (izjemoma) kriva samo tega, da ti ne gre na roko. Samo zakaj bi ti sla, ce tebi dol visi, ko ti nekdo unici comp, valjda se ne bodo oni bolj sekirali od tebe. Srsly model, ko izpade kot da folk zagovarja zavarovalnice je mogoce cajt, da se ustavis pa premislis kaj narobe pocnes.

appleboy ::

Mehmed je izjavil:

Ker imas zadevo zavarovano za lastno nerodnost in pac defektna plastenka bi po tvoji logiki morala pasti pod to?


Sem lepo napisal, da ne vem. Nisem jaz pravnik. Torej ti si mnenja, da je prišlo do nesreče zaradi mojega neskrbnega ravnanja? Takšno je namreč mnenje zavarovalnice. Ne rečem nič, ok, se pač z njimi strinjaš. Jaz se ne. Pravnik je pa tudi že povedal svoje.

Sicer pa ne vem zakaj si tako sovražno nastrojen "Vau, res vau.", "ce tebi dol visi, ko ti nekdo unici comp," ja itak, da mi dol visi, mislim ej... kot da si predstavnik zavarovalnice ali firme.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

RejZoR ::

Mehmed je izjavil:

Vau, res vau.
Se pravi imas nespornega krivca za unicen comp. Ampak se sploh ne bos spravil nanj. Ne, raje bos krivil zavarovalnico. Ker imas zadevo zavarovano za lastno nerodnost in pac defektna plastenka bi po tvoji logiki morala pasti pod to? Ker pokrivajo eno obliko vdora vode in ce ze eno bi morali vse mozne, ker pac voda je voda, kaj bi komplicirali?

Zavarovalnica je tukaj (izjemoma) kriva samo tega, da ti ne gre na roko. Samo zakaj bi ti sla, ce tebi dol visi, ko ti nekdo unici comp, valjda se ne bodo oni bolj sekirali od tebe. Srsly model, ko izpade kot da folk zagovarja zavarovalnice je mogoce cajt, da se ustavis pa premislis kaj narobe pocnes.


Zaboga, kaj ima tle veze plastenka lepo vas prosim no!? Kot bi zavarovalnice pri avtomobilih krile samo nesreče kjer se zaletijo avtomobili rdeče barve, za bele pa ne bi krili stroškov. Dafaq...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se Zgodi garancija - izkušnje

Oddelek: Loža
248036 (3391) easyrider3
»

pravni nasvet glede bigbang sezgodi

Oddelek: Loža
152276 (1768) Olórin
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510624 (9252) solatko
»

Problem z trgovino-laptop (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
588719 (7297) Mentalist

Več podobnih tem