» »

Zavarovalnica ne prizna garancije (to ne moreš verjeti)!

Zavarovalnica ne prizna garancije (to ne moreš verjeti)!

Temo vidijo: vsi
«
1
2 3 4

appleboy ::

Prenosnik sem zavaroval za primer nenamerne nezgode (tipa "se zgodi" pri bigbang, mimovrste, nakupovanje.net ipd.). Naj omenim, da je prenosnik višjega cenovnega razreda in stane nad 2000 EUR (takšno dodatno zavarovanje pa preko 200 EUR, če se ne motim). Vseh podatkov še ne bom razkril, ker sem se odločil, da bom jutri dal firmi še eno možnost predno mojo zgodbo objavim v čimveč medijih, da se slučajno ne bo še kdo nategnil tako kot sem se jaz. Torej, dodatno zavarovan prenosnik sem po nesreči polil s tekočino. V detajle ne bom šel, 100% pa ni bilo namenoma. Tega tudi zavarovalnica ne pravi, pravi pa, da je do škode prišlo zaradi moje "malomarnosti", ker baje niso bili izpolnjeni sledeči pogoji "skrbno ravnanje in primerno zascito med prevozom oz. prenasanjem". Kot sem omenil, v detajle bom šel jutri oz. po kontaktu s firmo. Če so meni ti zavarovalniški ****** (težko se zadržujem ampak upam, da mi do konca uspelo ohraniti nek nivo, ker sem res besen na njih) zavrnili škodni primer, ga lahko očitno potem zavrnejo vsem in sploh ne vidim smisla tega prevarantskega in dragega zavarovanja! Torej, če nosiš prenosnik v roki in ti pade na tla, verjetno lahko samo pozabiš na nenamerno škodo, ker si si sam kriv, da ga nisi primerno prenašal, ali pa če imaš pri prenosniku kozarec pijače in ga poliješ: ja glej, ejjjj, kozarec z vodo nima kaj iskati pri prenosniku, nič ti ne bomo izplačali ipd. Pri vsej zadevi se mi pa zdi tudi čudno, da podjetje, ki ima sklenjeno to zavarovanje nikakor ne izda imena zavarovalnice. Sem jih že 2 krat vprašal pa nočejo. WTF?! Sicer sem jim res napisal, da bom prekinil vsa potencialna zavarovanja, ki jih imam s to zavarovalnico pa vseeno. Če se grejo takšne stvari že pri tem zavarovanju, ki krije nenamerno škodo si ne predstavljam, kaj šele počenjajo pri avtomobilskem ipd. Za na konec pa še to. Tile kekci na zavarovalnici so začeli komplicirati že takoj na začetku. Od podjetja so po približno 10 dneh zahtevali slike, od mene pa kljub podrobni razlagi primera še dodatno razlago (seveda ne po desetih dneh, preteči je moralo vsaj še približno 14 dni, da so moj primer ja čim dlje zavlačevali - veerjetno so pa iskalni nekaj na kar se bodo lahko zdaj odvetniki zapičili, mi je jasno to). Po mesecu in pol so se pa ti ******* odločili, da primer zavrnejo. Zdaj pa me zanima, kaj si mislite o vsem skupaj vi? Se mi splača kontaktirati odvetnika (zavarovalnica bi morala plačati 270 EUR za popravilo, 66%)? Na katere medije jih lahko vse dam? Verjetno bom zgodbo objavil na vseh možnih slo forumih + časopisih (sicer malo dvomim, da bo zanje dovolj zanimiva) in seveda na TV oddajo, ki je namenjena potrošnikom. Koga vse bi še vi obvestili?

francek1 ::

Zajebal si sam. Rekel bi, da je mačka prevrnila vazo...ker imeti skodelico ali kozarec poleg dva jurja vrednega laptopa res ni skrbno ravnanje, a ne?
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

appleboy ::

francek1 je izjavil:

Zajebal si sam. Rekel bi, da je mačka prevrnila vazo...


Ni fora v tem. Fora je, da v brošuri piše, da ta garancija krije škodo tipa "se zgodi" oz. dobesedeno prepisano iz brošure "nenamerno NERODNOST" (!!!) - pa ni Bigbang, da ne bom njim antireklamo delal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

francek1 ::

Lej, moraš vedet, da se cigani zavarovalniški (moram tako napisat, ker jih imam tudi jaz v želodcu, predvsem Generali in ZM), poiščejo vsako bilkico, ki jim omogoči zavrnitev zahtevka. Zato je zelo pomembno, da si pogodbo pred podpisom sam prebereš(in razumeš). Predvsem pa je treba prej vprašat znance in prijatelje, s katero zavarovalnico so imeli dobre izkušnje. Sam osebno sem že dolga leta zadovoljen z zavarovalnico Merkur. Ja, pa še nekaj; brošura je marketinški izdelek, pravno veljavna je pogodba....
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: francek1 ()

Zheegec ::

francek1 je izjavil:

Zajebal si sam. Rekel bi, da je mačka prevrnila vazo...ker imeti skodelico ali kozarec poleg dva jurja vrednega laptopa res ni skrbno ravnanje, a ne?

nope. če je kriva mačka to avtomatsko ni pokrito, ker tretje osebe (ali stvari) ne štejejo. meni je preko sezgodi po nesreči v vodo padla Nokia za 400€. na zapisnik smo zapisali, da mi je po nesreči padel v vodo in dobil sem Nexus4 kot zamenjavo (podobna vrednost).
če ti ne priznajo nimaš druge, kot da ukrepaš dalje z inšpekcijo oz potem tožba.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

appleboy ::

Preko katere inšpekcije?

* sem ugotovil, da tržne inšpekcije, jih bom kontaktiral...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

francek1 ::

Žival je pravniško gledano stvar. In ne gre za tretjo ampak domačo...8-)
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

RejZoR ::

Čakej mal poba, umiri se in si (še enkrat) preberi pogoje zavarovanja.

Ne vem sicer kakšno zaščito imaš in kje si jo vzel ampak ti lahko povem za Se Zgodi, s katerim imam že precej časa opravka.

Slednja krije:

- tehnične okvare
Če laptop crkne brez razloga, zaščita krije vse stroške, kupec ne plača ničesar.

- višja sila
Udar strele, poplave, požar itd, stranka ne plača nič, mora pa imeti potrdilo, da je do dotičnih elementarnih nesreč prišlo v okolišu kjer živi oz drugo dokazilo npr gasilcev.

- nenamerna nerodnost
Laptop pade na tla, otrok vrže igračo v ekran, poliješ tipkovnico maček polula tipkovnico, fotoaparat ti pade iz avta...

Tole pa je druga žvau. Pri tem pa mora kupec kriti tako imenovani "lastni delež", torej prevzemaš del krivde, preostanek krije zaščita. V pogojih so navedeni točni procenti in zneski v katere se ne bom spučal. Ampak tukaj pa stranka VEDNO plača tisti delež. Namerna ali nenamerna poškodba, nima veze. Fizična poškodba se vedno smatra, da kupec plača lastni delež.

Ker močno dvomim, da ima ta zavarovalnica kaj drugačne pogoje si še enkrat preberi njihove pogoje in sem ziher, da boš not našel prav to postavko.

Vse kar so ti zavrnili je zgolj brezplačno popravilo, še vedno ti ga bojo zrihtali pod pogojem, da se strinjaš z lastnim deležem (to te ne zavezuje, lahko rečeš, da nočeš in ti bojo vrnili pokvarjenega).
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RejZoR ()

appleboy ::

RejZoR je izjavil:

Čakej mal poba, umiri se in si (še enkrat) preberi pogoje zavarovanja.

Ne vem sicer kakšno zaščito imaš in kje si jo vzel ampak ti lahko povem za Se Zgodi, s katerim imam že precej časa opravka.

Slednja krije:

- tehnične okvare
Če laptop crkne brez razloga, zaščita krije vse stroške, kupec ne plača ničesar.

- višja sila
Udar strele, poplave, požar itd, stranka ne plača nič, mora pa imeti potrdilo, da je do dotičnih elementarnih nesreč prišlo v okolišu kjer živi oz drugo dokazilo npr gasilcev.

- nenamerna nerodnost
Laptop pade na tla, otrok vrže igračo v ekran, poliješ tipkovnico maček polula tipkovnico, fotoaparat ti pade iz avta...

Tole pa je druga žvau. Pri tem pa mora kupec kriti tako imenovani "lastni delež", torej prevzemaš del krivde, preostanek krije zaščita. V pogojih so navedeni točni procenti in zneski v katere se ne bom spučal. Ampak tukaj pa stranka VEDNO plača tisti delež. Namerna ali nenamerna poškodba, nima veze. Fizična poškodba se vedno smatra, da kupec plača lastni delež.

Ker močno dvomim, da ima ta zavarovalnica kaj drugačne pogoje si še enkrat preberi njihove pogoje in sem ziher, da boš not našel prav to postavko.

Vse kar so ti zavrnili je zgolj brezplačno popravilo, še vedno ti ga bojo zrihtali pod pogojem, da se strinjaš z lastnim deležem (to te ne zavezuje, lahko rečeš, da nočeš in ti bojo vrnili pokvarjenega).


Ravno v tem je keč! Men je jasno, da krijem 33%! Celoten strošek je okoli 400 EUR, zavarovalnica bi morala kriti torej 67% ampak ona zaradi razlogov, ki sem jih omenil ne želi kriti ČISTO NIČ (razlog zakaj zavračajo, citiram: "skrbno ravnanje in primerno zascito med prevozom oz. prenasanjem")! Po njihovo sem kriv sam in zato ne želijo plačati 67% deleža. Človek ostane brez besed, res! Kakorkoli se bo zgoda končala, res upam, da ugotovim katera zavarovalnica je to! Firma baje ne more razkriti podatka. Seveda ne more in ne želi, da bi se izvedelo katera zavarovalnica se gre tole nategovanje!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

freesty ::

Sam so pa tut budale ti v trgovini, saj pljuvajo v lastno skledo. Ti, ko si klical trgovino oz. nesel tja laptop za garancijsko popravilo in si povedal svojo zgodbo, bi lahko prodajalec napisal malo drugacno nezgodo, pac neko preverjeno, da gre ziher skozi zavarovalnico. In potem nima noben kaj srat.

Tole samo eskaliraj do kakega na visjem polozaju od te trgovine, verjamem, da bos na tak nacin najvec naredu.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

appleboy ::

freesty je izjavil:

Sam so pa tut budale ti v trgovini, saj pljuvajo v lastno skledo. Ti, ko si klical trgovino oz. nesel tja laptop za garancijsko popravilo in si povedal svojo zgodbo, bi lahko prodajalec napisal malo drugacno nezgodo, pac neko preverjeno, da gre ziher skozi zavarovalnico. In potem nima noben kaj srat.

Tole samo eskaliraj do kakega na visjem polozaju od te trgovine, verjamem, da bos na tak nacin najvec naredu.


Imam v planu, da jim jutri to vržem pod nos. Podrobno sem opisal nezgodo vendar za zavarovalnico ni bilo dovolj. Očitno so iskali dlako v senu, da se bom nekje pravniško zagovoril na kar bi me jasno lahko pri firmi opozorili, ko sem jim drugič poslal še podrobnejšo razlago ampak oni so bili seveda samo posredniki med mano in zavarovalnico in tiho ko miške. Mislim, kr neki. Glede na to, da sem za prenosnik skupaj dal 2500EUR (!!!) bi se za stranke res lahko malo bolj trudili! Da to, da na prenosnik čakam že več kot mesec in pol niti ne omenjam. Če imam tako drag prenosnik, ga verjetno nujno potrebujem za delo ampak njim tudi to ni jasno!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

T-h-o-r ::

freesty je izjavil:

Sam so pa tut budale ti v trgovini, saj pljuvajo v lastno skledo. Ti, ko si klical trgovino oz. nesel tja laptop za garancijsko popravilo in si povedal svojo zgodbo, bi lahko prodajalec napisal malo drugacno nezgodo, pac neko preverjeno, da gre ziher skozi zavarovalnico. In potem nima noben kaj srat.

Tole samo eskaliraj do kakega na visjem polozaju od te trgovine, verjamem, da bos na tak nacin najvec naredu.

tudi sam sem enkrat za laptop sklenil se zgodi (sicer je nisem rabil) in je rekel, da pač plačam tisti svoj procent, pa naj se zgodi karkoli ... tako da mi ni jasno, kaj ima tu zavarovalnica počet, a nisi ti z big bangom zmenjen, oni pa sami dilajo z zavarovalnico?


also, pojdi jim bombo podstavit
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

appleboy ::

Da ne bom BigBangu delal antireklame. Podjetje NI Bigbang in garancija "Se zgodi" ampak eno drugo podjetje, ki ga bom razkril jutri, če ne bomo našli skupnega jezika... Ime zavarovalnice bi pa itak tudi samo mi jo podjetje ne želi izdati.

Tudi to jim bom jutri omenil. Na brošuri piše, da bo stroške krilo PODJETJE. Zdaj se pa na zavarovalnico zgovarjajo in mi pošiljajo njihove negativen odgovore... kot da me briga kaj imajo oni z zavarovalnico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

Lonsarg ::

Se pravi njihovi strokovnjaki so se odločili, da se jim splača zavrnit, ker si v poročilo napisal, da si imel kozarec vode ob laptopu. Oziroma mogoče imajo celo tako prakso, dobro da vem, da bom naslednjic napisal, da sem se spotaknil ob tepih in mi je zletel kozarec po laptopu, da ne bodo mogli reči, da ne bi smel imeti kozarca ob laptopu.

Na sodišču bi sicer tvoj odvetnik najverjetneje dokazoval, da je splošno sprejeto, da se ima sem pa tja tudi kozarce ob laptopu in neka splošno sprejeta stvar da ne more biti neskrbno ravnanje.

Glede na to, da znesek ni tok velik lahko uporabiš samo inšpekcijo, ali pa grožnjo z tožbo/razkrinkanjem. Če nočejo razkriti zavarovalnice se boš pač spravil na dtrgovino, kaj pa če te zavarovalnice sploh ni, in ti je trgovina sama izdala zavarovanje, zdaj se pa izmišljuje neke maile?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

appleboy ::

Lonsarg je izjavil:

Se pravi njihovi strokovnjaki so se odločili, da se jim splača zavrnit, ker si v poročilo napisal, da si imel kozarec vode ob laptopu. Oziroma mogoče imajo celo tako prakso, dobro da vem, da bom naslednjic napisal, da sem se spotaknil ob tepih in mi je zletel kozarec po laptopu, da ne bodo mogli reči, da ne bi smel imeti kozarca ob laptopu.

Na sodišču bi sicer tvoj odvetnik najverjetneje dokazoval, da je splošno sprejeto, da se ima sem pa tja tudi kozarce ob laptopu in neka splošno sprejeta stvar da ne more biti neskrbno ravnanje.

Glede na to, da znesek ni tok velik lahko uporabiš samo inšpekcijo, ali pa grožnjo z tožbo/razkrinkanjem. Če nočejo razkriti zavarovalnice se boš pač spravil na dtrgovino, kaj pa če te zavarovalnice sploh ni, in ti je trgovina sama izdala zavarovanje, zdaj se pa izmišljuje neke maile?


Dvomim, da si izmišljujejo neke emaile. Mi je pa serviser dvakrat poslal citiran email "kao od zavarovalnice", katere ime ne želi razkriti. Res bi rad razkril katera zavarovalnica se gre takšno "šalabajzerstvo". Zelo čudno se mi je že zdelo povsem na začetku, ko je zavarovalnica kao zahtevala dodatna pojasnila od servisa (mislim, da slike pokvarjenega prenosnik) kar so jim posredovali. Seveda je zavarovalnica že obravnavala moj primer in prebrala podrobno obrazložitev škodnega primera in če bi kaj bilo premalo bi me lahko že takrat obvestili vendar ne, čez več kot dva tedna se odločijo, da obrazložitev ni dovolj dobra in so zahtevali novo. Čudno, neprofesionalno in amatersko kdorkoli se že to gre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

RejZoR ::

Ne vem, sem imel za sabo par teh reklamacij in ni bilo nikoli težav. Sicer je včasih trajalo malo dlje ampak so zrihtali. Sem pa imel primere navadnih okvar, par udarov strele in parkrat nerodnost uporabnika. Pač so plačali lastni delež, ko je bilo zaradi njihove nerodnosti in zadeva se je popravila. Oz v enem primeru so celo odobrili menjavo izdelka, ker popravilo ni bilo smiselno. Stranka je plačala 33% in odšla z novim laptopom.

Ni mi jasno kako lahko zavračajo nekaj kjer itaq stranka krije del, ki je tako ali tako namenjen prav za tak tip okvar/poškodb. Drugo bi bilo če bi ti na vse kriplje zahteval brezplačno popravilo, tle pa se kot vidim strinjaš in si pripravljen plačat delež. Ampak oni kao niso za to. Čudno poslovanje...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

T-h-o-r ::

appleboy je izjavil:

Da ne bom BigBangu delal antireklame. Podjetje NI Bigbang in garancija "Se zgodi" ampak eno drugo podjetje, ki ga bom razkril jutri, če ne bomo našli skupnega jezika... Ime zavarovalnice bi pa itak tudi samo mi jo podjetje ne želi izdati.

Tudi to jim bom jutri omenil. Na brošuri piše, da bo stroške krilo PODJETJE. Zdaj se pa na zavarovalnico zgovarjajo in mi pošiljajo njihove negativen odgovore... kot da me briga kaj imajo oni z zavarovalnico.




evo, genau to
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

appleboy ::

RejZoR je izjavil:

Ne vem, sem imel za sabo par teh reklamacij in ni bilo nikoli težav. Sicer je včasih trajalo malo dlje ampak so zrihtali. Sem pa imel primere navadnih okvar, par udarov strele in parkrat nerodnost uporabnika. Pač so plačali lastni delež, ko je bilo zaradi njihove nerodnosti in zadeva se je popravila. Oz v enem primeru so celo odobrili menjavo izdelka, ker popravilo ni bilo smiselno. Stranka je plačala 33% in odšla z novim laptopom.

Ni mi jasno kako lahko zavračajo nekaj kjer itaq stranka krije del, ki je tako ali tako namenjen prav za tak tip okvar/poškodb. Drugo bi bilo če bi ti na vse kriplje zahteval brezplačno popravilo, tle pa se kot vidim strinjaš in si pripravljen plačat delež. Ampak oni kao niso za to. Čudno poslovanje...


Tudi meni se zdi čudno in nisem mogle verjeti, ko sem bral email "kao" od zavarovalnice, da bodo primer zavrnili...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

T-h-o-r ::

ampak zakaj je to tvoj problem? to je problem trgovine

če noče zavarovalnica dat, morjo pač oni
Why have a civilization anymore
if we no longer are interested in being civilized?

appleboy ::

T-h-o-r je izjavil:

ampak zakaj je to tvoj problem? to je problem trgovine

če noče zavarovalnica dat, morjo pač oni


Ja saj, ampak v zadnjem emailu so mi dali na izbiro ali vse stroške krijem sam (400 EUR + baterija 190 EUR, ki se je tudi poškodovala zaradi tekočine ampak zavarovalnice to kao ne zanima) ali mi nazaj pošljejo nepopravljen prenosnik.

Mr.B ::

appleboy, če ne dela si ob 2k€ fuč. Dopis odvetnika je cca 100-200€. To je še vedno ceneje kot plačilo novih 2k€. Tega se tudi pri zavarovalnici zavedajo. Torej boš kupil nov prenosnik za 200€ manj, če stvar ne bo šla skozi. Vse ostale zadeve so bol v Slo mafia državi neuporabne.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zheegec ::

appleboy je izjavil:

T-h-o-r je izjavil:

ampak zakaj je to tvoj problem? to je problem trgovine

če noče zavarovalnica dat, morjo pač oni


Ja saj, ampak v zadnjem emailu so mi dali na izbiro ali vse stroške krijem sam (400 EUR + baterija 190 EUR, ki se je tudi poškodovala zaradi tekočine ampak zavarovalnice to kao ne zanima) ali mi nazaj pošljejo nepopravljen prenosnik.

ti imaš pogodbo z njimi, ne z zavarovalnico. če v ozadju nekaj ne štima to ni tvoja stvar. poglej, kaj piše na pogodbi, s kom si sklenil zavarovanje.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

kmetek ::

Itonia?

appleboy ::

kmetek je izjavil:

Itonia?


Ne vem, ker ne želijo razkriti.

Mr.B ::

appleboy, obstaja tretja pot.

Pogodbo nesi sodnemu prevajalcu. Potem ko dobiš papirje, le to poskeniraj vključujoč originalno pogodbo. Dodaj vo korespondenco emaile in papirnato. Napiši dopis, in ga z vso dokumentacijo pošlješ na vse možne e-naslove od proizvajalca prenosnika. Bodi pozoren, če slučajno v pogodbi piše karkoli o tem da vse skupaj podariš kod darilo tretji osebi. V takem primeru je irelavantno kdo ali kaj je polilo prenosnik. Če bo kak američan trznil ob pravilno napisanem dopisu, boš to vedel prej kot v štirinajstih dneh.

Seveda vzemi iz servisa prenosnik, ter poglej ebay. Po kosih lahko zadevo relativno dobro prodaš, ali pa dobiš dele, ki so relativno ugodnejši, od tega kar zahteva servis.

Torej to ti je tudi opcija, kako pokazati finger Slovenskemu načinu varovanja potrošnikov..
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

andromedar ::

Kot so ti že drugi omenili, ti nimaš pogodbe sklenjene z zavarovalnico, temveč s prodajalcem prenosnika.

Torej se tudi ne ukvarjaj z zavarovalnico, ne zanimajo te maili, ki letijo med zavarovalnico in prodajalcem. Prodajalec je odgovoren za izpolnjevanje pogodbe, ki ste jo sklenili. Ne zanima te ali zavarovalnica temu podjetju priznava nezgodo ali ne. Ti imaš 'case' proti temu podjetju. Ali ga imajo oni proti zavarovalnici, tebe ne zanima. Tržnemu inšpektoratu tudi prijaviš prodajalca, ne pa njegove zavarovalnice (če bi slučajno izvedel katera je).

Ok?
Eh?

Vikking ::

Glede na to da se sklicujejo na 2. točko (kaj zavarovanje "SE ZGODI" ne krije).

Predpostavljam, da si poškodoval "polil" prenosnik med transportom, prenosu ali potovanju . Kar je z njihove strani popolnoma pravilno in niso uporavičeni da krijejo kakršenkoli % povzročene škode.

V bistvu je mogoče, da si jim opisal nesrečen dogodek, da je nastal zaradi prestavljanja prenosnika in ne zaradi prestavljanja kozarca.
1. Ker prevrnitev kozarca je lahko povzročilo prestavljanje prenosnika.
2. Ali pa ti je kozarec preprosto padel iz roke, ko si hotel iz njega piti.

Domnevam če se je politje kozarca zgodilo s prestavljanjem prenosnika se lahko sklicujejo na 2. točko. Ker se lahko smatra to kot prenos oz. transport prenosnika.

appleboy ::

Ni bil kozarec v igri. Se pa sklicujejo na nekaj podobnega kar je zapisano v 2. točki. Vendar je bil PRENOSNIK ZAŠČITEN V TORBICI, pravijo pa, da je bil na neprimernem mestu in zato je prišlo do politja. Več podrobnosti jutri. So me pošteno nategnili. Vem, lahko bi bral droben tisk in bi se izognil tem nategunom vendar bi me lahko serviser tudi opozoril, da naj si ga preberem, ker bi znalo biti problem pri zavarovalnici.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

Vikking ::

Hm, težko je karkoli domnevati kdo ima prav, glede na to da so se tvoje izjave začele križati same z sabo, kaj si počel z njim.

Težko uničiš prenosnik če ga imaš v "zaščiteni torbici". Dobesedno bi moral torbico potopiti v vodo, oz. dalj čas nanj polivati večjo količino vode.
Poleg tega če ga imaš v zaščiteni torbici, si lahko razlagam da se je zgodila zadeva pri prenosu, transportu oz, premikanju le tega. Ker v torbici ga imaš zaradi prenosa, transporta.

Glede na to da ne poznamo detajlno kako si poškodoval prenosnik. Pa če izluščujem iz tistega kar si napisal in si začnem razlagati. Lahko rečem da zavarovalnica postopa povsem pravilno in nisi upravičen do povračila.

Upam da ti le povrnejo škodo in zavarovalnica ugotovi svojo zmoto.

appleboy ::

Niso se začele križati, zgoraj sem podal le primer(e), ki so bili po moje podobni mojim. Bom jutri zapisal kaj točno se je zgodilo in dvomim, da bodo kaj krili. Očitno sem bil pač preveč naiven, ker nisem prebral drobnega tiska. Nesreča je bila pa itak posledica spleta nesrečnih okoliščin. Da ti zavarovalnica krije nenamerne nezgode zaradi politja tekočine je pa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaleč od resnice. Je tu še droben tisk. Sam nategujejo, da vzameš to garancijo potem, ko se kaj zgodi se pa zapičijo v vsako besedo in dejanje pa čeprav je bil poškodba povsem nenamerna ampak to njih ne zanima. Zlagati bi se bilo potrebno pa bi bilo! Jaz pa mislil, kako je fajn ta garancija, da lahko mirno spiš - se ti zgodi nenamerna nezgoda in zavarovalnica krije, sigurno ja! Prevaranti zavarovalniški!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

appleboy ::

Vikking je izjavil:



Težko uničiš prenosnik če ga imaš v "zaščiteni torbici". Dobesedno bi moral torbico potopiti v vodo, oz. dalj čas nanj polivati večjo količino vode.


Ja to je bilo pri meni, prenosnik je bil v zaščitni torbi, ki ni imela ročaja zato sem jo dal v plastično vrečko. Mogoče čudno, vendar bolje tako kot pa da bi ga nosil v rokah, ker pol bi mi pa res lahko še padel. V vrečko sem pa žal dal še plastenko s tekočino, ki je imela pokvarjen pokrovček in tega nisem opazil (ravno kupljena v trgovini), pa čeprav je bila nova in naj bi 100% tesnila. Res splet totalno nesrečnih okoliščin. Tako se je prenosnik nekaj časa namakal v tekočini, ki ji je uspelo pronicati do njega in ga pokvariti. Povsem nenamerna nezgoda, ki pa jo ta garancija očitno ne krije, čeprav bi jo po moje še vedno morala! Prenosnik je bil zaščiten v torbici in primerno nošen. Najbolje, da zdaj tožim trgovino, v kateri sem kupil to frdamano plastenko s pokvarjenim pokrovčkom :( Sicer pa v življenju še nisem doživel, da bi imela katerakoli NOVA plastenka pokvarjen pokrovček in ravno ko naletim na eno se ta znajde pri prenosniku, človek sploh ne more verjeti :'( Prenosnik pa sem v vreči nosil mogoče 3-4x v letu... smola pa taka, eh :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

Vikking ::

Poškodba pri transportu, kristalno jasno. Zavarovalnica postopa pravilno in ti ni dolžna ničesar povrniti.

Čaki malo, če nisi prebral pogojev zaščite "SE ZGODI" si si popolnoma kriv sam. Nevednost ni izgovor, ne moraš sedaj valiti krivdo na druge ker nisi prebral pogojev.
Žal na tvojo nesrečo je to eden izmed pogojev, po katerem zavarovalnica ne povrne škode.

appleboy ::

Ja za njih prenosnik ni bil primerno shranjen zame je pač bil. Bil je v zaščitni torbi tako kot mora biti, ker pa ta nima ročajev je bil še v vrečki. Žal je bila zraven še ta nesrečna plastenka, ki v 99,999999999999999999999999999999% primerov 100% drži in zaradi te napake očitno z zavarovanjem ne bo nič. Toliko o tej njihovi garanciji za nenamerno nastalo škodo zaradi politja... Bog si ga vedi kaj vse še zavrnejo! Ko je pa treba plačati zavarovanje so pa vsi sladki in hvalijo kako je ta garancija oh in sploh super. Se ti lahko zgodi karkoli pa bojo krili 100% ali 67%... yeah, right, banda zavarovalniška!

Zamerim pa serviserju, ki sem mu takoj, ko se je zgodila nesreča povedal kaj se je zgodilo in je samo rekel naj to zapišem v zapisnik in da bojo posredovali zavarovalnici. Tudi pri podrobnejšem opisu ni čisto nič omenil, da bi lahko bilo kaj narobe. Res, super odnos do strank kot da je tako težko reči, da priporoča, da si naj preberem droben tisk, da ne bo pri zavarovalnici kaj narobe al pa kakršen koli namig in bi bili lahko vsi zadovoljni! Pri njih nikoli več ne kupim prenosnika!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

Double_J ::

Če bi ga dobro posušil, preden bi ga prižgal, se ne bi imelo nič za pokvarit.
Dve šivanki...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Double_J ()

appleboy ::

Double_J je izjavil:

Če bi ga dobro posušil, preden bi ga prižgal, se ne bi imelo nič za pokvarit.


Je bil žal v stanju pripravljenosti...

freesty ::

Skoda, da si toliko naiven in si sel po pravici razlagat. Prvo bi se pozanimal kaj gre 100% skoz garancijo in bi potem to povedal. Saj oni nebi nikoli vedli, ti pa bi prisparal 350€.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

appleboy ::

freesty je izjavil:

Skoda, da si toliko naiven in si sel po pravici razlagat. Prvo bi se pozanimal kaj gre 100% skoz garancijo in bi potem to povedal. Saj oni nebi nikoli vedli, ti pa bi prisparal 350€.


Vem, tej bandi je potrebno samo lagati. Če poveš po pravici, se lahko samo pod nosom obrišeš. Drugje pa folk razlaga, kako namenoma prenosnik uničijo pa dobijo nazaj, eh... Škoda, ker je prenosnik tako drag in ga nujno potrebujem za delo drugače bi ga ta banda dobila v roku enega meseca nazaj pa naj ga še enkrat popravljajo.

Invictus ::

Treba je prebrati pogodbo, ki ti jo dajo, ne pa nekaj sklepat na pamet in plačat.

Tako da se pri vsakem zavarovanju vsak zafrkne ... Drobni tisk ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

LitralSM ::

Vikking je izjavil:

Poškodba pri transportu, kristalno jasno. Zavarovalnica postopa pravilno in ti ni dolžna ničesar povrniti.

Čaki malo, če nisi prebral pogojev zaščite "SE ZGODI" si si popolnoma kriv sam. Nevednost ni izgovor, ne moraš sedaj valiti krivdo na druge ker nisi prebral pogojev.
Žal na tvojo nesrečo je to eden izmed pogojev, po katerem zavarovalnica ne povrne škode.

Kaj pa če bi rekel, da se mu je to zgodilo na pisalni mizi? A to bi pa pomenilo kaj? Da je upravičen do novega prenosnika? Dejstvo je, da se je zavaroval za primer nerodnosti. Dejstvo je tudi, da je prenosnik polit. Dejstvo je, da zaradi nerodnosti. Ne vem kaj ima tu veze okolje. Če bi ga polil pri sončnem mirnem vremenu, bi bilo ok, če bi ga pa polil ob vetrovnem pa ne?

Blamiraj te jajcarje.

*Ob vetrovnem bi nekdo, ki s tabo nima nič predvideval, da se zadeva zaradi vetra transportira in ti zavarovanje zavrnil.
** Kot če bi živel v narko kartelu. Lahko prodajaš stuff, samo mora biti naš stuff. Tudi če je naš, če mi rečemo, da ni, potem ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: LitralSM ()

harvey ::

Invictus je izjavil:

Treba je prebrati pogodbo, ki ti jo dajo, ne pa nekaj sklepat na pamet in plačat....


Res in tudi pogodba oz. njena določila ne smejo biti zavajujoča oz. bi lahko prišlo do nejasnega tolmačenja osebi, ki nima dovolj znanj in izkušenj.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

appleboy ::

harvey je izjavil:

Invictus je izjavil:

Treba je prebrati pogodbo, ki ti jo dajo, ne pa nekaj sklepat na pamet in plačat....


Res in tudi pogodba oz. njena določila ne smejo biti zavajujoča oz. bi lahko prišlo do nejasnega tolmačenja osebi, ki nima dovolj znanj in izkušenj.


Vsekakor in ti hinavci imajo z veliko napisano, da garancija krije "poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, npr. padec, razbitje, vdor tekočine, itd.;" (lepo se sliši!) kar pri meni vse velja, v drobnem tisku pa še vse prej kot to... totalno zavajanje! Ta garancija nikakor ne krije poškodbe zaradi nenamerne nerodnosti, vsaj velik del ne. Enostavno je potrebno biti previden in se lagati, če je potrebno, da zadostiš tem njihovim prevarantskim pogojem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

appleboy ::

Zdajle malo bolj podrobno berem ta njihov letak. Kakšno nakladanje in zavajanje.

- Garancija omogoča "...popolno zaščito vašega izdelka.". WTF?
- S to garancijo si "...varen tudi pred nepredvidljivimi poškodbami." Yeah, right...

Upam, da bo tržna inšpekcija kaj ukrepala pri tem zavajanju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

psickolog ::

Ne vem, zakaj tako radi skrivate ime podjetja, ki vam jo tako zagode. Saj bodo čisto upravičeno na slabem glasu.

mat xxl ::

francek1 je izjavil:

Lej, moraš vedet, da se cigani zavarovalniški (moram tako napisat, ker jih imam tudi jaz v želodcu, predvsem Generali in ZM), poiščejo vsako bilkico, ki jim omogoči zavrnitev zahtevka. Zato je zelo pomembno, da si pogodbo pred podpisom sam prebereš(in razumeš). Predvsem pa je treba prej vprašat znance in prijatelje, s katero zavarovalnico so imeli dobre izkušnje. Sam osebno sem že dolga leta zadovoljen z zavarovalnico Merkur. Ja, pa še nekaj; brošura je marketinški izdelek, pravno veljavna je pogodba....



Ne morem se bolj strinjati s teboj z imeni ciganskih zavarovalnic, ki si jih napisal, sam bi dodal le še Tilio !

Furbo ::

Naj ti odgovorijo pismeno, ne pa neke izjave od serviserjev sprejmati.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Lonsarg ::

Pa saj piše v pogojih samo da moraš skrbno zaščititi produkt med prestavljanjem. Nikjer ne piše, da ti ne krijejo, če se med transportom zgodi "nerodnost". To, da si dal ne čisto zatesnjeno plastenko v isto vrečko je nerodnost. Je pa res, da je to težka semantika in se res lahko malce po svoje interpretira.

mat xxl ::

appleboy je izjavil:

kmetek je izjavil:

Itonia?


Ne vem, ker ne želijo razkriti.



Kaj ti piše v zavarovanju, tebe samo to zanima, če si sklenil zavarovanje z a d.o.o. potem so oni dolžni kritje zagotoviti, če pa imajo oni te škode še pozavarovane pa tebe to nič ne briga in je silno neprofesionalno od njih, da ti sploh pošiljajo neke mail komentarje. Še enkrat ti škodo terjaš od tistega, ki je naveden na polici, kaj je zadaj ni tvoj problem !!!

appleboy ::

Lonsarg je izjavil:

Pa saj piše v pogojih samo da moraš skrbno zaščititi produkt med prestavljanjem. Nikjer ne piše, da ti ne krijejo, če se med transportom zgodi "nerodnost". To, da si dal ne čisto zatesnjeno plastenko v isto vrečko je nerodnost. Je pa res, da je to težka semantika in se res lahko malce po svoje interpretira.


Res je, prenosnik je bil zame varno spravljen v torbici in dan v plastično vrečko. Kar je zame povsem primerno shranjen, zaščiten in varovan (dobesedno prepisano iz drobnega tiska). To, da je bila vanjo dana plastenka je bila pač nerodnost oz. niti ne, ker je verjetno vsakemu jasno, da če je plastična plastenka povsem nova in nepoškodovana zdrži marsikaj! Lahko skačeš po njej, jo mečeš v steno pa bo še vedno držala! Moja je imela pač okvaro, ki se očitno zgodi na par tisoč primerkov ampak to njih ne zanima. Mogoče bo pa tržno inšpekcijo. Na srečo plastenko hranim in jo lahko tudi dam v raziskavo, ker po pravici povedano mi ni jasno, kako, da pokrovček ne tesni. Na zunaj ni videti nobenih napak, ne razpok, nič od nič ampak enostavno ne tesni in se ob že manjši sili takoj odpre.

mat xxl je izjavil:

appleboy je izjavil:

kmetek je izjavil:

Itonia?


Ne vem, ker ne želijo razkriti.



Kaj ti piše v zavarovanju, tebe samo to zanima, če si sklenil zavarovanje z a d.o.o. potem so oni dolžni kritje zagotoviti, če pa imajo oni te škode še pozavarovane pa tebe to nič ne briga in je silno neprofesionalno od njih, da ti sploh pošiljajo neke mail komentarje. Še enkrat ti škodo terjaš od tistega, ki je naveden na polici, kaj je zadaj ni tvoj problem !!!


Kolikor je meni jasno naj bi škodo krilo podjetje (d.o.o.), a se izgovarjajo na zavarovalnico oz. se niti ne, samo poslali so mi citiran negativen odgovor od zavarovalnice in napisali, če želim vse stroške nositi sam ali mi vrnejo nepopravljen prenosnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: appleboy ()

Invictus ::

Kot prvo, kaj ima zavarovalnica veze z garancijo? Le to ti prizna prodajalec, zastopnik ali direktno proizvajalec.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Phantomeye ::

Kolegici so laptopa ukradli iz avta. Itak vsa vesela, da ima zavarovanega. V drobnem tisku pa člen, da ne krijejo v primeru, da ukradejo iz vozila. Prodajalci pa ob sklepanju pogodbe obljubljajo vse možno. Skratka polresnice.

Sicer pa je moje osebno mnenje, da so ti 'se zgodi' ena bedarija. Plačaš nek pavšal, za storitev, ki je verjetno nikoli ne boš koristil, tako kot 90% drugih kupcev. Če se pa že zgodi kaj, si pa zgrešil kak člen in vse splava po vodi.

Zgodovina sprememb…

«
1
2 3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se Zgodi garancija - izkušnje

Oddelek: Loža
248040 (3395) easyrider3
»

pravni nasvet glede bigbang sezgodi

Oddelek: Loža
152279 (1771) Olórin
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510626 (9254) solatko
»

Problem z trgovino-laptop (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
588721 (7299) Mentalist

Več podobnih tem