» »

Metoda končnih elementov za okvirje

Metoda končnih elementov za okvirje

japol ::

Togostna matrika za elemente v okvirju je taka: klik
Zanima me ali ta matrika velja v celoti ne glede na podpiranje elementa ali se kaj spremeni v primeru da je element drugače podprt?

Jakkob ::

Tole je matrika 6 na 6 za en element v lokalnem K.S. Vsak stolpec predstavla eno prostostno stopnjo (3. pomiki, 3. zasuki)
Pomisli, če je katera stopenj sproščena, togost elementa ne more bit enaka. Zato se tudi matrika ustrezno spremeni, oz. so ustrezni členi matrike enaki 0.

celada ::

Jakkob je izjavil:

Tole je matrika 6 na 6 za en element v lokalnem K.S. Vsak stolpec predstavla eno prostostno stopnjo (3. pomiki, 3. zasuki)
Pomisli, če je katera stopenj sproščena, togost elementa ne more bit enaka. Zato se tudi matrika ustrezno spremeni, oz. so ustrezni členi matrike enaki 0.


Togostna matrika K je enaka, spremeni se vektor pomikov/zasukov.

japol ::

1. Se pavi da ne glede na to ali gre za element ki je |-----| ali |-----0, itd, vedno napišem/izpolnim celo matriko [K], vseh 6x6 členov in sestavim vse te matrike [K] skupaj (celotna konstrukcija) in sedaj določim vektor pomikov/zasukov {U} (katere dovolim, katere ne dovolim so 0) in množim [K]*{U} in bo pravilen rezultat?

2. Bega me malo še globalni in lokalni koordinatni sistem, enkrat enega drugič drugega, pa spet nazaj. A je možno da že od začetka vse pretvorim/delam le v globalnem koordinatne sistemu, in čisto na koncu če že rabim pretvorim glede na lokalni koordinatni sistem? Ali je najbolje da že vse transformiram sproti?

3. A imata kje kakšno rešeno nalogo za kakšen okvir? Kar koli bi mi prav prišlo. Npr. če je postrani element, ali podpora pod kotom, ali da je več različnih obtežb,...

celada ::

1. Sestaviš vse matrike K in U skupaj in tako dobiš pravilni rezultat
2. Običajno je najbolje delati najprej v LKS in nato pretvoriti vse skupaj v GKS.
3. Moral bi pogledati, če imam kaj ti pošljem na ZS.

P.S. Kateri faks si?

japol ::

Hvala, se priporočam za čim več materiala. Sem pa fgg lj.

Jakkob ::

japol je izjavil:

Hvala, se priporočam za čim več materiala. Sem pa fgg lj.


V 3. nadstopju maš rešen primer na oglasni deski oz. vitrini :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jakkob ()

japol ::

Hvala. Potrebujem pa kar nekaj primerov. Samo ta ne bo dovolj. A je na kakšnem skupnem mailu kaj materiala?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Računanje matrične enačbe

Oddelek: Šola
346082 (5642) soulfly
»

[Mathematica 8] Transformacija homogenega sistema enačb v matriko

Oddelek: Programiranje
9924 (738) $%&/()
»

DirectX - težavica

Oddelek: Programiranje
141198 (931) Senitel
»

Algebra, eno vprašanje?

Oddelek: Šola
71979 (1027) MaFijec
»

Matrika- Determinanta

Oddelek: Programiranje
63723 (3568) pro2c

Več podobnih tem