Forum » Na cesti » Tehnični pregled traktorja, nakup traktorja, na kaj paziti
Tehnični pregled traktorja, nakup traktorja, na kaj paziti
japol ::
Zanimam se za nakup traktorja, ker po novem na tehničnem pregledu postavijo traktor na valje, preverijo končnike,... kot pri avtu in če imaš star traktor, bi konkreten servis kar precej stal, napram vrednosti samega traktorja. Sicer ne vem kako naj bi ljudje s svojimi traktorji izven mest in okolice vozili z 20km/h do pregleda,...
Dobil sem nekaj informacij, na kaj paziti:
* poleg vsega v kolikor gre za rabljen traktor:
- pravilna starost,
- obnašanje menjalnika,
- pregled motorja, oljni madeži,...
če novega:
- odvisno od traktorja, paziti na priključke hidravljike, spodnjega priključka za prikolico,... da bodo stari priključki pasali na novi traktor, da se ne bo zgodilo da ne moreš starega pljuga priklopiti na novi traktor itd.
- kako ima predvidene zavore za prikolico, ker novejši traktorji imajo zavore za prikolice predvidene oljne, stari imajo pa zračne in da ne bo potrebno predelati zavor na prikolici oz. dokupiti opcijo pri traktorju,
Dobil sem nekaj informacij, na kaj paziti:
* poleg vsega v kolikor gre za rabljen traktor:
- pravilna starost,
- obnašanje menjalnika,
- pregled motorja, oljni madeži,...
če novega:
- odvisno od traktorja, paziti na priključke hidravljike, spodnjega priključka za prikolico,... da bodo stari priključki pasali na novi traktor, da se ne bo zgodilo da ne moreš starega pljuga priklopiti na novi traktor itd.
- kako ima predvidene zavore za prikolico, ker novejši traktorji imajo zavore za prikolice predvidene oljne, stari imajo pa zračne in da ne bo potrebno predelati zavor na prikolici oz. dokupiti opcijo pri traktorju,
BRBR ::
Novi bojši/dražji traktorji grejo 50km/h in imajo zavore na vse 4 kot avto.
1. pri pregledu postavijo traktor na valje - A res ? No bom v soboto videl, če nimajo kake premične zadeve to odpade.
2. pravilna starost - kaj pa je to ? Pravilno star je 0, to je ko je nov (-:. Če misliš št mh/leto. S tem si ne moreš pomagat nič.
Pri meni je npr. števec še na 4000mh, komplet generalna motorja pa je bila narejena pred 100 mh. In kaj boš zdaj iz tega sklenil ?
Če bi ti tega mojega prodajal pred 200mh, bi bil tako jaz kot ti prepričan da je vse OK.
3.obnašanje menjalnika - če ga našponam z vitlo in nepazljivo prestavim ga bo vrglo iz prestave.Na dvorišču tega ne boš uspel naredit.
4.pregled motorja - ok naj motor malo teče, poglej kaj, če kaj, in koliko teče iz odduške nad valji - lahko so samo ventili malo razbiti, lahko jih je samo malo za nastavit, lahko pa v kratkem sledi katastrofa.
5. oljni madeži - ti bodo pri starem zagotovo, tudi če nikoli ni bil razstavljen.
6. Mora imeti vsaj varnostni lok, kabina je +, če ne ne bo šel čez tehičnega.
Novi varianta:
Vsi od kraja imajo trotočkovni priklop, tu ne moreš zgrešit, plug mora 'pasat'.
Za hidravliko rabiš en priklop, za kiperico.Vse kar je več je za profesionalce.
Zavore, če so na prikolici oljne moraš imet več kot en hidravlični prikop, prikop na novem za zračne bi pa po mojem moral bit default zraven.
Edit: Niso vse konjske sile, dandanes ti bodo nov 70KS traktor poceni prodali, ki pa je navadna šajtrga, če nima mase & dimenzij & površine pnevmatik je nevaren.
Moj, star 40 let, 38 KS, je večji, težji o teh ki jih lahko danes kupiš in imajo 70-80 KS.
1. pri pregledu postavijo traktor na valje - A res ? No bom v soboto videl, če nimajo kake premične zadeve to odpade.
2. pravilna starost - kaj pa je to ? Pravilno star je 0, to je ko je nov (-:. Če misliš št mh/leto. S tem si ne moreš pomagat nič.
Pri meni je npr. števec še na 4000mh, komplet generalna motorja pa je bila narejena pred 100 mh. In kaj boš zdaj iz tega sklenil ?
Če bi ti tega mojega prodajal pred 200mh, bi bil tako jaz kot ti prepričan da je vse OK.
3.obnašanje menjalnika - če ga našponam z vitlo in nepazljivo prestavim ga bo vrglo iz prestave.Na dvorišču tega ne boš uspel naredit.
4.pregled motorja - ok naj motor malo teče, poglej kaj, če kaj, in koliko teče iz odduške nad valji - lahko so samo ventili malo razbiti, lahko jih je samo malo za nastavit, lahko pa v kratkem sledi katastrofa.
5. oljni madeži - ti bodo pri starem zagotovo, tudi če nikoli ni bil razstavljen.
6. Mora imeti vsaj varnostni lok, kabina je +, če ne ne bo šel čez tehičnega.
Novi varianta:
Vsi od kraja imajo trotočkovni priklop, tu ne moreš zgrešit, plug mora 'pasat'.
Za hidravliko rabiš en priklop, za kiperico.Vse kar je več je za profesionalce.
Zavore, če so na prikolici oljne moraš imet več kot en hidravlični prikop, prikop na novem za zračne bi pa po mojem moral bit default zraven.
Edit: Niso vse konjske sile, dandanes ti bodo nov 70KS traktor poceni prodali, ki pa je navadna šajtrga, če nima mase & dimenzij & površine pnevmatik je nevaren.
Moj, star 40 let, 38 KS, je večji, težji o teh ki jih lahko danes kupiš in imajo 70-80 KS.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BRBR ()
japol ::
Hvala. Vsaka informacija prav pride.
A mi lahko poveš kdo so vsi zatopniki za traktorje in seveda katere proizvajalce traktorjev se da pri nas dobiti.
Poznam:
- steyr
- zetor
- case
- new holland
- john deere
- deutz fahr
- landini
- lamborghini
- mccormick
potem se pa že neha. Iščem pa take, ki bi imeli traktor z okoli 75ks, s kabino (da ni ravno vinogradniški), da gre okoli 40km/h ali več,...
A mi lahko poveš kdo so vsi zatopniki za traktorje in seveda katere proizvajalce traktorjev se da pri nas dobiti.
Poznam:
- steyr
- zetor
- case
- new holland
- john deere
- deutz fahr
- landini
- lamborghini
- mccormick
potem se pa že neha. Iščem pa take, ki bi imeli traktor z okoli 75ks, s kabino (da ni ravno vinogradniški), da gre okoli 40km/h ali več,...
roCkY ::
40 km/h je standardna hitrost za praktično vse novejše traktorje izdelane nekje po letu 1995-2000 (odvisno od proizvajalca) s prvim pogonom - imajo zaradi tega zaviranje na vsa kolesa
Lindner je precej raga znamka
ključno je, če se kupuje novo, koliko elektronike- kaj je smiselno je pa odvisno od tega kaj in koliko se zadeva uporablja
za cca. 30k se dobi mehanski traktor omenjene moči
če se menja neka starejša zadeva je pa smiselno pogledat za rabljenimi
30+kEUR če ni neke precej resne proizvodnje ali kake druge potrebe (gradbeništvo) se ne bo vrnilo zlepa (NIKOLI!)
Lindner je precej raga znamka
ključno je, če se kupuje novo, koliko elektronike- kaj je smiselno je pa odvisno od tega kaj in koliko se zadeva uporablja
za cca. 30k se dobi mehanski traktor omenjene moči
če se menja neka starejša zadeva je pa smiselno pogledat za rabljenimi
30+kEUR če ni neke precej resne proizvodnje ali kake druge potrebe (gradbeništvo) se ne bo vrnilo zlepa (NIKOLI!)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: roCkY ()
BRBR ::
Ravno imam informacijo iz prve roke, (mislim, da traktorska) ura se zaraćunava v gradbeništvu 25 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BRBR ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Traktor, merilnik hitrostiOddelek: Loža | 2553 (1811) | jero_no1 |
» | Menjalnik, najmanjši z diferencialom, sklopko, zavoramiOddelek: Na cesti | 4641 (3741) | japol |
» | Stvarna napaka na traktorju pomočOddelek: Loža | 864 (787) | fosil |
» | Prehitevanje mopeda čez polno črto (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10384 (9207) | šernk |
» | Izdelava prikoliceOddelek: Loža | 8478 (8345) | Karaya 52 |