» »

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov

1 2
3
»

imagodei ::

Invictus je izjavil:

Tako ali tako lahko zgodovino preveriš tukaj ...

http://vin.carfax.com/new2/?partner=GCT...

In če je malo sumljivo oz. manjka, pol že veš kako je s tem ...

No, za EU bolj pride v poštev https://www.carfax.eu/ - pa še to ne vem. Na spletni strani piše:
Information for all U.S. used cars


Mojega avta tam notri ni. Niti ne vem, kako bi tja lahko prišel. Od kod pa črpajo podatke? A Slovenija kar čudežno objavlja te podatke oz. imajo z njimi kakšno pogodbo?
- Hoc est qui sumus -

Invictus ::

Predvidevam da Carfax plača za podatke. Kar je logično, saj priprava podatke nekaj stane.

Najbrž kakih starih jajc res ni noter ... Sam sem mojega našel.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

...:TOMI:... ::

Če najdemo 1 goljufa na 20 ali 1 na 10 je to isto kot zbiranje prometnih podatkov za pregon terorizma in pedofilije. Ogromna baza, koristi pa ni, samo stroški.

Ponavljam, treba je odpraviti vzrok. Vzrok vrtenja pa je povpraševanje. Treba je spremeniti miselnost ljudi, da ni nič narobe z redno vzdrževanimi avti z veliko km, vendar tega ne vemo, če je bil redno vzdrževan. Prodaja. Servisnih knjig, računov... Najbolje je kupiti vozilo od ljudi, ki jih poznaš oziroma jih pozna vsaj kak tvoj znanec.

Lahko naredimo super sistem, ki bo beležil km na TP, na uradnih servisih, na neuradnih servisih, preko GPS... Vse to stane goro denarja, še vedno pa bo kaka možnost, da se to prelisiči.

Kaj bo pa z avtom iz tujine? Recimo, da bi hotel uvoziti avto iz države katera ne bi bila del tega sistema? Tam, kjer ni tega sistema, mi kot kupcu ne pomaga nič, me še vedno lahko nategnejo.
Tomi

šernk ::

Zato se pa sistem uvede na področju EUja in ne na področju Slovenije! Zakaj vrtenje kilometrov ni nacionalni sprejemljivo v Nemčiji? Misliš, da so slovenski preprodajalci bolj pametni od nemških?

ali si delajo minus po tem ko palčajo vse uvozne dajatve in še vedno isto star avto z manj kilometri kot ti prodajajo ceneje? In kot sem rekel...ljudje danes grejo kupovat avto pod pogojem da itak vedo da kupljen avto nima 130k km ampak vsaj 250k km.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

mailer ::

Lahko naredimo super sistem, ki bo beležil km na TP, na uradnih servisih, na neuradnih servisih, preko GPS... Vse to stane goro denarja, še vedno pa bo kaka možnost, da se to prelisiči.
Spremenit program tako, da bo imel dodatno možnost vpisa enega podatka in ga sharanit v primerjavi s tem, koliko ljudi bi se s tem manj nategnilo je minimalna. Tudi če se uvede sedaj obvezen vpis prevoženih km na tehničnih pregledih bo trajalo vsaj 10let, da se pokažajo rezultati. Hitro bi videli, da se povprečno število na avtomobilu na leto povečuje v povprečju za naprimer 5k kilometrov. In tako nebi nekdo mogel zavrteti števca za 50k kilometrov kot to počnejo sedaj ampak bi ga lahko največ za desetino te vrednosti.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

imagodei ::

@Tomi

Narobe razmišljanje. Tudi dacarji, ki so sedaj šli po lokalih, ne bodo našli *vseh* kršiteljev. To niti ni namen. Je pa eden od namenov ta, da druge odvrneš od tega početja. Če obstaja možnost, da te odkrijejo, se boš zamislil, ali boš to počel. Če ne obstaja možnost, greš brez zavor v to - ker pač to "itak vsi delajo".

Standardna rešitev na nivoju EU, nekakšna črna skrinjica, ki bi beležila prevožene kilometre na podlagi GPS in/ali v avto vgrajenega števca, bi rešila precej. Ja, nekdo bi ogromno zaslužil, ampak taka zapečatena skrinjica, iz katere podatke lahko pobereš samo s pravim zasebnim ključem in ki beleži samo prirastek kilometrov, v več stomilijonski nakladi ne more stat več kot 10-20 EUR/kos. Lahko bi si izmislili tudi direktivo, da morajo vsi avtomobili po letu 2016 imet to serijsko vdelano. V stare pa bi to lahko vgradili magari na tehničnem (kar bodo seveda zaračunali), ali pa lastnikom avtomobilov naložiš, da morajo na pooblaščenih servisih to vgradit na lastne stroške (pri čemer morajo biti ti primerno nizki).
- Hoc est qui sumus -

Andruxa ::

Zakaj vrtenje kilometrov ni nacionalni sprejemljivo v Nemčiji? Misliš, da so slovenski preprodajalci bolj pametni od nemških?

zakaj pa je recimo pri nas sprejemljivo ne izdajat račune? Npr. končno se DURS spravi delat red in poslušaš komentarje po TVju in vprašani stokajo, da bogi gostinci ne bodo preživel namesto, da bi ploskal, da je DURSu končno "svanulo". V čem pa je razlika med tem da ukradeš enemu al pa mnogim? Dejstvo je, da sam poznam dva človeka, ki odprto govorita da sta že prevrtela km in eden od teh se mi je smejal, ko sem prodal svoj avto s 300k km (ta isti avto, ki ga je un diler potem za 1500 več dal s pol km naprej). Pri nas je to pač sprejemljivo, poveš v družbi da si prevrtel in noben ne trzne. Jaz recimo rečem, da je to ogabno, pa izpadem skoraj nek "vzvišen moralist" in se na koncu jaz počutim čudno ker protestiram. Če bi se ljudje masovno zgražali, bi blo tut tem ciganom, ki to počnejo mal težje to počet. Podobno je z alkoholom, včasih so vsi vozil pijani. Zdaj so uspeli doseči, da je to že družbeno manj sprejemljivo - in se pozna. V tem je catch.
Lp, A

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Andruxa ()

Brias ::

imagodei je izjavil:

@Tomi

Narobe razmišljanje. Tudi dacarji, ki so sedaj šli po lokalih, ne bodo našli *vseh* kršiteljev. To niti ni namen. Je pa eden od namenov ta, da druge odvrneš od tega početja. Če obstaja možnost, da te odkrijejo, se boš zamislil, ali boš to počel. Če ne obstaja možnost, greš brez zavor v to - ker pač to "itak vsi delajo".

Standardna rešitev na nivoju EU, nekakšna črna skrinjica, ki bi beležila prevožene kilometre na podlagi GPS in/ali v avto vgrajenega števca, bi rešila precej. Ja, nekdo bi ogromno zaslužil, ampak taka zapečatena skrinjica, iz katere podatke lahko pobereš samo s pravim zasebnim ključem in ki beleži samo prirastek kilometrov, v več stomilijonski nakladi ne more stat več kot 10-20 EUR/kos. Lahko bi si izmislili tudi direktivo, da morajo vsi avtomobili po letu 2016 imet to serijsko vdelano. V stare pa bi to lahko vgradili magari na tehničnem (kar bodo seveda zaračunali), ali pa lastnikom avtomobilov naložiš, da morajo na pooblaščenih servisih to vgradit na lastne stroške (pri čemer morajo biti ti primerno nizki).


a se hecas ,.,,,, ni ga avta ki ti ga ne odpeljejo, tudi z alarmom za 1k+ eur ...

ni je kode ki je ne razbijejo ( z .... dlancnikom :) )

razmisljaj v smeri idealnih davcnih blagajn ...

vse vezano na eno bazo kjer se vse sproti pise nekam kjer .... "nimas dostopa" ...

se to bi 1 krat na teden hack the planet in erasee all :)


ni teorije za to, .... miselnost je edina resitev ...

imagodei ::

Brias je izjavil:

a se hecas ,.,,,, ni ga avta ki ti ga ne odpeljejo, tudi z alarmom za 1k+ eur ...

Kaj te moti sedaj kraja avta? Če ti avto ukradejo, prijaviš to policiji in je reč zaključena. A se bojiš, da bi ti zlikovci prevrteli kilometre nazaj, nato bi pa policija po čudežu tvoj avto našla, na koncu bi pa tebe kaznovali zaradi prevrtavanja kilometrov? ;((

Brias je izjavil:

ni je kode ki je ne razbijejo ( z .... dlancnikom :) )

A bejži, no? 8-O Ob očitnem nepoznavanju kriptografije - v luči zadnjega hujšega virusa, ki kroži po netu, dej to pejt povedat tistim, ki so se okužili s Cryptolockerjem. Hvaležni ti bodo:
Cryptolocker @ Bleepingcomputer:
Unfortunately at this time there is no way to retrieve the key used to encrypt your files. Brute forcing the encryption key is realistically not possibly due to the length of time required to break the key. Any decryption tools that have been released by various companies will not work with this infection. The only method you have of restoring your files is from a backup, or if you have System Restore, through the Shadow Volume copies that are created every time a system restore is performed. More information about how to restore your files via Shadow Volume Copies can be found in the next section.
- Hoc est qui sumus -

šernk ::

Če se ne motim je bila ravno tu novica pred časom, ko je FBI obupal nad kodo in je sodišče naložilo obdolžencu, da pove geslo. Torej nezlomljive stvari očitno obstajajo. Razbit se da sicer res vse, ampak za kakšno ceno? Torej opcij je več kot dovolj, da se zadevo dokaj poceni precej oteži!

prvi korak je skupna baza EUja prevoženih kilometrov. To seveda stane, ampak stane praktično VSE!

zakaj se to ne uvede? Ker v resnih državah EUja imajo vrtenje kilometrov porihtano na lokalni ravni in EUju ni v interesu reševat probleme balkancev.

tist miljonček evrov za postavitev skupnega sistema v SLO pa dobijo, če se danes odpravijo v BTC na letališko in za vsak prevrteni kilometer zabijejo kazen 0.01€.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

ScumbagSteve ::

svecka je izjavil:

zapomni si da imajo VSI (99%) avto za 100k km prevrtene kilometre nazaj. Tako da ko kupuješ avto, kar računaj po faktorju +100k km

Vsi vrtijo nazaj, od serviserjev do amaterjev


OK. Potem ma moj ravno 1000km prevoženih. Hvala za info, ga bom kar s tako cifro prodajal.

Amater.
Scumbag Štefko

francek1 ::

...:TOMI:... je izjavil:

Za tujino res ne vem, pri nas bo pa kar držalo tole. Lahko pa ti poveš, kako je v tujini.

Vsako posploševanje je brez veze. Vem recimo za Transporterja iz Ptuja, ki ima po dveh letih 480.000 km. Je neprestano na relaciji Slovenija- Nemčija.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

...:TOMI:... ::

A si ti sploh prebral, kaj sem napisal?8-O Trgovske potnike in ostale sem izključil iz moje ocene! Kateri povprečni voznik naredi tako veliko km v tako kratkem času?
Tomi

fujtajksel ::

...:TOMI:... je izjavil:

Trgovske potnike in ostale sem izključil iz moje ocene! Kateri povprečni voznik naredi tako veliko km v tako kratkem času?


Ne moreš jih izključit iz ocene. Je sicer res, da povprečni vozniki ne delajo tolk. Ampak po drugi strani pa naši dilerji niti slučajno ne uvažajo povprečnih avtomobilov, ker ti pač tudi zunaj niso dovolj poceni. Zelo se potrudijo, da pridejo do onih ki jih lahko kupijo najceneje, tj z največjim stanjem km ali pa razbitih, da pol pridejo do želene "marže".

Arctander ::

Zelo se potrudijo, da pridejo do onih ki jih lahko kupijo najceneje, tj z največjim stanjem km ali pa razbitih, da pol pridejo do želene "marže".


Tole. Pogosto se vozim na relaciji Lj - Milano - Lj in je zanimivo opazovati slovenske šleperje z rabljenimi avtomobili. Več kot polovica avtov na njih je navzven v takšnem stanju, da jih noben kupec ne bi niti pogledal. Ampak potem sledi malo kitanja, barvanja, poliranja, kemičnega čiščenja in vrtenja kilometrov in te podrtije se v nekaj dneh prelevijo v "odlično ohranjene avtomobile, ki so jih vozili direktorji in zdravniki" s prevoženimi magičnimi 120.000 do 130.000 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Arctander ()

ttommy ::

In nobenemu se to ne zdi sporno... Važno, da kaplja v državno blagajno. Ovca bo poleg davka pri nakupu avta potem plačal še servisne storitve in material. To je zaslužek. Oslov, ki kupujejo take avte je pa veliko.
Gamer

kixs ::

Kako kupovati rabljen avto... enostavno, ce je bil uvozen, potem si doloci pavsal med 50.000 in 80.000 prevozenih kilometrov letno in magicno tezava z realnimi kilometri odpade.

Ne odpade pa cena. Saj cena ni ista pri navozenih 100K in 300K km in tu se skriva "zajec".

Pred leti sem kupoval avto, ki mi je bil vsec (model) in jih je bilo v SLO zelo malo, tu in tam se je kateri pojavil. In koncno en za sprejemljivo ceno. Grem pogledat avto... na zunaj lep, notri se kar, usnjen volan precej znucan... ampak, avto je bil ze takrat star 8 let. Na stevcu 120.000km... "ja, rajt". Pac sem pameten in si recem, ima pac enkrat vec - recimo 250 ali max 300K. No, po nekaj letih peljem enemu, ki ima "pravi" racunalnik in bo pogledal stanje... OMG... 495.000KM. Ker sem sam navozil cca 90.000km, je avto ob nakupu imel realnih 400.000km. Takrat sem dal kar precej casha... ce bi imel napisane prave kilometre, verjemi, da bi dal pol toliko. Seveda sem kasneje se marsikaj izvedel o avtu, tako da me je clovek res mastno nategnil... upam, da nikoli vec. Ta avto sicer se vedno pelje, sem ga prodal naprej, vendar poznam novega lastnika - zdaj ima realnih cca 560.000km.

Trenutni avto je zdaj star tudi 8 let, pa ima realnih 153.000km. Avto je slovenski z vso zgodovino in pred nakupom preverjen na pooblascenem servisu, ki so garantirali kilometrino - res pa je avto bil ob nakupu malo drazji.

Samo za primerjavo, znanec kupil Volvota starega leto in pol, realni kilometri 140.000km - kupljen rabljen po narocilu iz Belgije. En kolega vozi sluzbeni avto, v dveh letih navozenih 120.000km.

LeQuack ::

Če se nategovanje ne bi tako zelo splačalo, ne bi imel parkirišč z rabljenimi avti za vsakim vogalom.
Quack !

ttommy ::

kixs je izjavil:

Kako kupovati rabljen avto... enostavno, ce je bil uvozen, potem si doloci pavsal med 50.000 in 80.000 prevozenih kilometrov letno in magicno tezava z realnimi kilometri odpade.

Ne odpade pa cena. Saj cena ni ista pri navozenih 100K in 300K km in tu se skriva "zajec".

Pred leti sem kupoval avto, ki mi je bil vsec (model) in jih je bilo v SLO zelo malo, tu in tam se je kateri pojavil. In koncno en za sprejemljivo ceno. Grem pogledat avto... na zunaj lep, notri se kar, usnjen volan precej znucan... ampak, avto je bil ze takrat star 8 let. Na stevcu 120.000km... "ja, rajt". Pac sem pameten in si recem, ima pac enkrat vec - recimo 250 ali max 300K. No, po nekaj letih peljem enemu, ki ima "pravi" racunalnik in bo pogledal stanje... OMG... 495.000KM. Ker sem sam navozil cca 90.000km, je avto ob nakupu imel realnih 400.000km. Takrat sem dal kar precej casha... ce bi imel napisane prave kilometre, verjemi, da bi dal pol toliko. Seveda sem kasneje se marsikaj izvedel o avtu, tako da me je clovek res mastno nategnil... upam, da nikoli vec. Ta avto sicer se vedno pelje, sem ga prodal naprej, vendar poznam novega lastnika - zdaj ima realnih cca 560.000km.

Trenutni avto je zdaj star tudi 8 let, pa ima realnih 153.000km. Avto je slovenski z vso zgodovino in pred nakupom preverjen na pooblascenem servisu, ki so garantirali kilometrino - res pa je avto bil ob nakupu malo drazji.

Samo za primerjavo, znanec kupil Volvota starega leto in pol, realni kilometri 140.000km - kupljen rabljen po narocilu iz Belgije. En kolega vozi sluzbeni avto, v dveh letih navozenih 120.000km.


Za kateri avto se gre- da so mu zbili skoraj 300.000 kilometrov?
Gamer

kixs ::

Alfa Romeo 145 JTD, letnik 2000, uvozen iz Italije - itak pa so vse Alfe iz IT ;)

Ker ne gre za veliko limuzino, sem si pac mislil, da vec kot 35.000km letno niso delal... sem se pac ustel...

ttommy ::

To, torej Alfe niso slabe. A šla (gre) je pa fajn?
Gamer

imagodei ::

Očitno je nategovanja v Sloveniji precej in to na veliki skali. Jasno, rešitev je v spremembi miselnosti, vendar pa ta ne pride sama od sebe. Bo treba kar konkretno nekoga po žepu udarit. Zganit bi se morali tudi kupci takšnih avtomobilov in prijavljati goljufije (še posebej, če so avto kupili preko posrednika oz. v avtohiši). V akcijo bi pa morali tudi inšpektorji.

Ne samo, da se to dogaja, hud problem je tudi to, da ljudje stoično sprejemamo tako stanje. Komentarji tukaj povejo več kot dovolj: "to se pač dogaja", "s tem moraš računat", "vsakemu avtu pribij 100k km", "ne glej na kilometre, ampak obrabo volana, prestavne ročice", "pri uvoženih avtomobilih ne glej na kilometre, ampak na leto računaj 50-80k km in pomnoži s starostjo avtomobila"...

WTF? Me zanima, kaj bi naredili s človekom, č bi vas enako nategnil pri nakupu rabljenega računalnika? Če bi vam nekdo prodajal računalnik z i7 procesorjem, potem bi pa tik pred predajo vanj podtaknil en star Core2Duo procesor, bi bili tudi zadovoljni? Ali pa, prodajal bi računalnik z GeForce GTX 460, tik pred prodajo bi pa vanj podtaknil GeForce 8800GT?

Pri avtomobilih je dobesedno isto: nekdo vam prodaja avto z X tehničnimi lastnostmi, v resnici pa ima avto Y tehnične lastnosti. Ampak, tukaj požremo, češ saj moraš računat s tem. Kakšna neumnost! Na koncu se kupec počuti neumnega, ker ni kilometrini prištel še dodatnih 150.000 km?

In še enkrat: nateg je nateg, tudi če bi nekdo samo za 5.000 km prevrtel števec nazaj. Kilometrina je pomemben podatek pri odločanju za nakup - celo tako zelo pomemben, da ga prodajalci ponarejajo. Ampak še bolj pomembno je pa to, da avto pri 300.000km potrebuje drugačne servise, kot pri 150.000km. Če imaš napačne vhodne podatke, se lahko pri planiranju servisov v vsem času lastništva nategneš za nekaj 1000 EUR. Torej te prodajalec dvojno nategne: prvič pri nakupu, drugič pa s stroški vzdrževanja.
- Hoc est qui sumus -

šernk ::

Hja ampak ljudje še vedno raje kupujejo avte z magičnih 130k in rečejo, saj jih ima itak 300k realnih, kot pa da kupijo avto z 350k realnih km.

Ne vem a se bolje počutijo ko vidijo 130k km na števcu in s potrjeno servisno knjižico ali kaj.
Me pa zanima, koliko vas je pri preprodajalcih že videlo potrjeno servisno knjižico ob ogledu avta? Po mojih izkušnjah so vse servisne knjižice shranjene na drugi lokaciji, jo pa seveda dobiš ko avto kupiš. Ali tisti dan, ali pa še kasneje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

kixs ::

Poglej na avto net koliko avtomobilov ima 400k navozenih... malo proti tistim, ki jih imajo res toliko, na stevcu pa 120.000.

imagodei:
vse je res... ampak ni prava analogija. Ce kupujes avto, ki ima realnih 500.000km, na stevcu pa 180.000km. Je po tehnicnih podatkih avto se vedno isti kot v trgovini, noben ti ne bo oglaseval 2.0 Turbo, prodal pa 1.2 8v. To je tako, kot bi kupoval en procesor, ki je delal dnevno, namesto oglasevanih 5 ur, 10 ur. To se nikjer ne pozna in ne mores preverit. Res pri procesorju to niti nima veze, morda kak procent. Pri avtu je pa druga pesem.

RedDrake ::

Sem pri preprodajalcu videl potrjeno servisno za Mazdo iz IT. Ceno je imela prakticno enako kot primerljive Mazde SLO porekla. Ko sem preko VIN preveril stvar na AC Cosmos je celo vse stimalo.
Cena pove vse.
Recimo vedno mi je bil vsec Volvo V50 in to je bil avto ki sem ga zacel kupovati cca 2 leti nazaj (potem kupil Hyundai i30).
Vsi so bili super, 90-140kkm sami dizli, top oprema, ipd ...
Sel gledat vsaj 8 razlicnih uvozenih po osrednji slo. vsi uvozeni. Vsi so imeli znake uporabe mnogo vec kot samo ~120kkm (luknja od pete skozi tapison pod stopalko za plin, znaki taksimeter instalacije, pri tri leta starem avtu s kljuko iz nizozemske je bilo recimo ocitno da so blazilci ze oddelali svoje, ipd ...).
Rabljenih s slo poreklom prakticno ni bilo za dobit. Potem se pojavi en s podobno kilometri, 1.6 bencin (100km), najbolj osnovna oprema kar jih je. Cena cca 20% vec od primerljivega uvozenega dizla z dvakrat vec opreme.
Nic, grem vseeno pogledat. Avto res kot nov, 1. lastnik, uradni servis potrdi vse posege, tip predlozi se racune od zadnjega leta od popoldanca. Notranjost kot nova (za premium znamko ponavadi 100kkm ni nic).
Me je mikalo (avto je imho res lep), ampak za tretjino manj sem potem dobil eno leto novejsega Hyundai-a z vec opreme in pol manj km. Tisti volvo se je prodal po cca 2 tednih. Verjamem da lastniku lepo sluzi - kar nakazuje da cena ni bila pretirina.

Res je zalostno da ce je avto uvozen je v bistvu 99% verjetnost da je bil rabljen mnogo vec kot kazejo trenutni podatki.
Poleg tega je zanimivo da dolocenih znamk hendlerji sploh ne uvazajo. Recimo koliko Hyundai-jev ali KIA se prodaja uvozenih? Jaz nisem se nobenega nasel.
Pa da dodam kot zanimivost, ko so mami na Hyundai i10 zamenjali celoten stevec je imela stanje 0kkm. V servisno knjizico so pa dodali zaznamek koliko kkm je bilo prej. Na vprasanje zakaj niso popravili stanja na stevcu so rekli da se to ne da. Mama je pac to sprejela, jaz in oce pa se nisva spuscala v detajle ali pri Hyundai to res ni mozno. Kot programer sicer dvomim v to, ampak nikoli ne ves ...

LeQuack ::

imagodei je izjavil:

Očitno je nategovanja v Sloveniji precej in to na veliki skali. Jasno, rešitev je v spremembi miselnosti, vendar pa ta ne pride sama od sebe. Bo treba kar konkretno nekoga po žepu udarit. Zganit bi se morali tudi kupci takšnih avtomobilov in prijavljati goljufije (še posebej, če so avto kupili preko posrednika oz. v avtohiši). V akcijo bi pa morali tudi inšpektorji.

Ne samo, da se to dogaja, hud problem je tudi to, da ljudje stoično sprejemamo tako stanje. Komentarji tukaj povejo več kot dovolj: "to se pač dogaja", "s tem moraš računat", "vsakemu avtu pribij 100k km", "ne glej na kilometre, ampak obrabo volana, prestavne ročice", "pri uvoženih avtomobilih ne glej na kilometre, ampak na leto računaj 50-80k km in pomnoži s starostjo avtomobila"...

WTF? Me zanima, kaj bi naredili s človekom, č bi vas enako nategnil pri nakupu rabljenega računalnika? Če bi vam nekdo prodajal računalnik z i7 procesorjem, potem bi pa tik pred predajo vanj podtaknil en star Core2Duo procesor, bi bili tudi zadovoljni? Ali pa, prodajal bi računalnik z GeForce GTX 460, tik pred prodajo bi pa vanj podtaknil GeForce 8800GT?

Pri avtomobilih je dobesedno isto: nekdo vam prodaja avto z X tehničnimi lastnostmi, v resnici pa ima avto Y tehnične lastnosti. Ampak, tukaj požremo, češ saj moraš računat s tem. Kakšna neumnost! Na koncu se kupec počuti neumnega, ker ni kilometrini prištel še dodatnih 150.000 km?

In še enkrat: nateg je nateg, tudi če bi nekdo samo za 5.000 km prevrtel števec nazaj. Kilometrina je pomemben podatek pri odločanju za nakup - celo tako zelo pomemben, da ga prodajalci ponarejajo. Ampak še bolj pomembno je pa to, da avto pri 300.000km potrebuje drugačne servise, kot pri 150.000km. Če imaš napačne vhodne podatke, se lahko pri planiranju servisov v vsem času lastništva nategneš za nekaj 1000 EUR. Torej te prodajalec dvojno nategne: prvič pri nakupu, drugič pa s stroški vzdrževanja.


Se strinjam, to so goljufije, kot vse druge. Po gradbeništvu je očitno prepordajalstvo naslednji balon, ki mora počiti.
Quack !

imagodei ::

kixs je izjavil:

Poglej na avto net koliko avtomobilov ima 400k navozenih... malo proti tistim, ki jih imajo res toliko, na stevcu pa 120.000.

imagodei:
vse je res... ampak ni prava analogija. Ce kupujes avto, ki ima realnih 500.000km, na stevcu pa 180.000km. Je po tehnicnih podatkih avto se vedno isti kot v trgovini, noben ti ne bo oglaseval 2.0 Turbo, prodal pa 1.2 8v. To je tako, kot bi kupoval en procesor, ki je delal dnevno, namesto oglasevanih 5 ur, 10 ur. To se nikjer ne pozna in ne mores preverit. Res pri procesorju to niti nima veze, morda kak procent. Pri avtu je pa druga pesem.

Je najbližja možna analogija - ker pač za računalnik bore malo pomeni, koliko je bil prižgan in koliko ugasnjen. Veliko vlogo igra npr. temperatura (sploh za klasične HDD diske in kondenzatorje), ki je povezana seveda s postavitvijo računalnika (prah, radiator...) in hlajenjem ohišja, tako da mogoče bi lahko kompliciral s tem. Ampak načeloma se pa pri današnjih računalnikih fizične lastnosti ne spreminjajo glede na količino rabe.

Kar sem hotel povedat je to, da se z rabo avtomobila obrabljajo mehanski deli in to pa vpliva na fizične/tehnične lastnosti avtomobila. Amortizerji se obrabljajo, podvozje se obrablja, ne glede na redne servise in top motorno olje, se motorju pozna obraba. In ta sprememba fizičnih lastnosti je še najbližja temu, da ti nekdo proda slabšo grafično kartico, čeprav ti je obljubljal boljšo.

Vsekakor pa analogija ne more biti popolna: ko kupiš PC, ki je slabši od obljubljenega, imaš načeloma še vedno delujočo napravo, ki dela pač v okviru svojih zmožnosti. Pri avtomobilu pa je treba računat še na dodatne stroške, ki bodo nastali, ker bo najbrž treba menjat stvari, na katere nisi računal.
- Hoc est qui sumus -
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8516175 (6742) Arzen28
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35879067 (48153) hojnikb
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19836063 (24807) shadeX

Več podobnih tem