Forum » Na cesti » goljufije z prikazom prevoženih kilometrov
goljufije z prikazom prevoženih kilometrov
Sriple Tix ::
1. trditev, da je vrtenje kilometrov kaznivo:
Moj komentar na splošno trditev o kaznivosti vrtenja kilometrov:
2. trditev, da je vrtenje kilometrov kaznivo:
Moj komentar na splošno trditev o kaznivosti vrtenja kilometrov:
Ne vem, zakaj že drugič navajaš tisto, kar sem napisal svojem v prvem komentarju glede posplošene trditve o kaznivosti vrtenja kilometrov v resnih državah, kjer sem jasno opredelil, da jih lahko vrtiš za svojo zabavo, dokler tretje osebe s svojo dejavnostjo ne oškoduješ. Je res tako težko priznati, da človek o neki zadevi morda ni bil dovolj dobro obveščen ali je post zgolj prebral premalo pozorno?
V resnih državah je to kaznivo, pri nas pa .... Vsak Mujo dela kar mu paše.
Moj komentar na splošno trditev o kaznivosti vrtenja kilometrov:
Sriple Tix je izjavil:
Vrtenje kilometrov naprej ali nazaj ni kaznivo niti v resnih državah, saj lahko s svojo lastnino počneš kar te je volja. Kaznivo je, če o svoji dejavnosti ne obvestiš kupca (so imeli pred leti fajn oddajo na RTL, kjer je en jugos šolal novinarja iz znanja nemške zakonodaje ko malo dete).
2. trditev, da je vrtenje kilometrov kaznivo:
krneki0001 je izjavil:
vrtenje kilometrov nazaj je v resnih državah prekršek. Kazen pa je lahko tudi en evro za en prevrten kilometer.
Moj komentar na splošno trditev o kaznivosti vrtenja kilometrov:
Sriple Tix je izjavil:
Torej si jaz na svojem avtu prevrtim kilometre nazaj in se veselo vozim z njim, nato pa npr. med popravilom na pooblaščenem servisu ugotovijo, da sem na svojem avtu v svoje veselje prevrtel kilometre in država kaznuje? Česa bi me natanko obdolžili? Avto je moja lastnina, z vrtenjem nazaj nisem nikogar oškodoval, vnaprej, ker bi avto lahko prodal s takšnimi kilometri, me najbrž tudi ne bodo kaznovali. Kaj nezakonitega sem pravzaprav storil?
krneki0001 je izjavil:
Sriple Tix je izjavil:
Ne pišem o namenih posameznikov, temveč odgovarjam na trditve, da je vrtenje kilometrov v resnih državah kaznivo. Še enkrat naglašujem: V svojem avtu lahko vrtim števce kamor hočem, dokler s tem ne oškodujem tretje osebe. Torej, vrtenje kilometrov v mojem avtu za mojo zabavo ni kaznivo dejanje niti v resnih državah. O skritih namenih v svojih postih ne govorim in imam o tem enako mnenje kot vsi ostali, saj navsezadnje tudi sam kupujem rabljene avtomobile. Boh, upam, da sem bi zdaj dovolj jasen.
Sej ti ni noben rekel, da je kaznivo, če sam prevrtavaš za svojo zabavo. Kaznivo je v primeru če nekoga oškoduješ s tem. in v resnih državah imajo zavarovalnice tudi zavarovalnine po kilometrih. Torej če z avtom delaš malo kilometrov se splača tako zavarovanje vzet. In v primeru prevrtavanja kilometrov nazaj, si v tem primeru tudi lahko zelo kaznovan ,ker si goljufal pri zavarovanju.
Ne vem, zakaj že drugič navajaš tisto, kar sem napisal svojem v prvem komentarju glede posplošene trditve o kaznivosti vrtenja kilometrov v resnih državah, kjer sem jasno opredelil, da jih lahko vrtiš za svojo zabavo, dokler tretje osebe s svojo dejavnostjo ne oškoduješ. Je res tako težko priznati, da človek o neki zadevi morda ni bil dovolj dobro obveščen ali je post zgolj prebral premalo pozorno?
darko_modri ::
A lahko kam prijavim, če na avto.net najdem do nedavnega moj avto, ki se sedaj prodaja s 100.000km manj?
lp,
lp,
Modri
Aston_11 ::
Pa dvomim da preden ga ugasneš ga teraš v 2500 obratov ali več.. ali pač?
Jaz tako delam, saj ga tudi vozim v tretji recimo pri 2000 obratih. Nobenih 20 sekundnih neumnosti. Avto star 12 let. PA tudi AC nimam 3 korake od hiše, od kjer na izvoz pripeljem s 3000 obrati.
V realnem življenju praktično ne moreš priti v situacijo, kjer bi ugasnil avto direkt z 2500 obratov, večinoma ga še parkiraš, pa zmanjšaš hitrost do parkinga pa še pa še. Ni to GTA.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Pro_moted ::
Sriple Tix je izjavil:
1. trditev, da je vrtenje kilometrov kaznivo:
V resnih državah je to kaznivo, pri nas pa .... Vsak Mujo dela kar mu paše.
Moj komentar na splošno trditev o kaznivosti vrtenja kilometrov:
Sriple Tix je izjavil:
Vrtenje kilometrov naprej ali nazaj ni kaznivo niti v resnih državah, saj lahko s svojo lastnino počneš kar te je volja. Kaznivo je, če o svoji dejavnosti ne obvestiš kupca (so imeli pred leti fajn oddajo na RTL, kjer je en jugos šolal novinarja iz znanja nemške zakonodaje ko malo dete).
2. trditev, da je vrtenje kilometrov kaznivo:
krneki0001 je izjavil:
vrtenje kilometrov nazaj je v resnih državah prekršek. Kazen pa je lahko tudi en evro za en prevrten kilometer.
Moj komentar na splošno trditev o kaznivosti vrtenja kilometrov:
Sriple Tix je izjavil:
Torej si jaz na svojem avtu prevrtim kilometre nazaj in se veselo vozim z njim, nato pa npr. med popravilom na pooblaščenem servisu ugotovijo, da sem na svojem avtu v svoje veselje prevrtel kilometre in država kaznuje? Česa bi me natanko obdolžili? Avto je moja lastnina, z vrtenjem nazaj nisem nikogar oškodoval, vnaprej, ker bi avto lahko prodal s takšnimi kilometri, me najbrž tudi ne bodo kaznovali. Kaj nezakonitega sem pravzaprav storil?
krneki0001 je izjavil:
Sriple Tix je izjavil:
Ne pišem o namenih posameznikov, temveč odgovarjam na trditve, da je vrtenje kilometrov v resnih državah kaznivo. Še enkrat naglašujem: V svojem avtu lahko vrtim števce kamor hočem, dokler s tem ne oškodujem tretje osebe. Torej, vrtenje kilometrov v mojem avtu za mojo zabavo ni kaznivo dejanje niti v resnih državah. O skritih namenih v svojih postih ne govorim in imam o tem enako mnenje kot vsi ostali, saj navsezadnje tudi sam kupujem rabljene avtomobile. Boh, upam, da sem bi zdaj dovolj jasen.
Sej ti ni noben rekel, da je kaznivo, če sam prevrtavaš za svojo zabavo. Kaznivo je v primeru če nekoga oškoduješ s tem. in v resnih državah imajo zavarovalnice tudi zavarovalnine po kilometrih. Torej če z avtom delaš malo kilometrov se splača tako zavarovanje vzet. In v primeru prevrtavanja kilometrov nazaj, si v tem primeru tudi lahko zelo kaznovan ,ker si goljufal pri zavarovanju.
Ne vem, zakaj že drugič navajaš tisto, kar sem napisal svojem v prvem komentarju glede posplošene trditve o kaznivosti vrtenja kilometrov v resnih državah, kjer sem jasno opredelil, da jih lahko vrtiš za svojo zabavo, dokler tretje osebe s svojo dejavnostjo ne oškoduješ. Je res tako težko priznati, da človek o neki zadevi morda ni bil dovolj dobro obveščen ali je post zgolj prebral premalo pozorno?
Mislim da je večina forma vedela , da je bilo mišljeno vrtenje kilometrov nazaj za boljšo preprodajo in ne za lastno zabavo v garaži.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX
St235 ::
darko_modri je izjavil:
A lahko kam prijavim, če na avto.net najdem do nedavnega moj avto, ki se sedaj prodaja s 100.000km manj?
lp,
Če gre za pravno osebo tržni inpekciji. Lahko pa na policijo prijaviš tudi poskus goljufije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Sriple Tix ::
Ne vem, kaj naj bi večina vedela, oziroma si razlagala, kaj je bilo mišljeno. Komentiral sem zgolj povsem jasno zapisano trditev, da je vrtenje kilometrov v resnih državah kaznivo, kar seveda ni res. Kazniv je naklep prevare kupca s tem dejanjem.
imagodei ::
Ne vem, zakaj bi moralo biti vrtenje kilometrov nazaj ločeno kaznivo dejanje. Gre za goljufijo, plain and simple. Vse, kar bi potrebovali, je nek centralni register, ki bi zapiskal, ko avto prideš prepisat in se pokaže, da prihaja do čudnega odstopanja.
Mene ob registraciji / zavarovanju vedno vprašajo, koliko kilometrov ima avto. Ne vem, zakaj ne bi tega napisal avtomehanik na tehničnem pregledu, to bi se potem vneslo v računalnik vezano na šasijo avta; za potrebe zavarovalnice pa potem teta administratorka to številko pretipka v aplikacijo od zavarovalnice.
Skratka, merodajno bi bilo poročilo iz listka iz tehničnega pregleda. Ker novih avtomobilov ni treba vsako leto tehnično pregledovat, se pač v pravilnik/zakonodajo vnese določilo, da se kilometri odčitajo vsako leto ob registraciji. Prav tako bi se kilometri odčitali ob prodaji/nakupu rabljenega vozila.
Če bi bilo kilometrov manj kot ob zadnji registraciji, se po uradni dolžnosti prijavi poskus goljufije. Če pride do čudnega odstopanja (npr., prejšnja leta je bil trend 25.000 km / leto, v zadnjem letu pa samo 3.000 km), se odredi hitri pregled vozila - če se opazi kaj sumljivega, gre zadeva naprej na detajlni pregled.
Pravzaprav bi ta hitri pregled lahko opravil že avtomehanik na tehničnem pregledu, ko bi v centralni register vnesel kilometre in bi opazil občutno odstopanje od prejšnjih let.
Ne vem, no - to, da je prevrtavanje kilometrov kar vsesplošen pojav, še ne pomeni, da je na to treba računat in pogoltnit. Kot drugi (ali tretji, četrti) lastnik avtomobila imaš lahko precejšnje težave zato, ker zgrešiš pomemben servis. Zlahka fašeš visoke stroške popravila oz. zamenjave avta, če se ti strga zobati jermen; da ne omenjamo kakšne prometne nesreče, ki se lahko zgodi kot posledica mehanske okvare (ali pa šoka).
Mene ob registraciji / zavarovanju vedno vprašajo, koliko kilometrov ima avto. Ne vem, zakaj ne bi tega napisal avtomehanik na tehničnem pregledu, to bi se potem vneslo v računalnik vezano na šasijo avta; za potrebe zavarovalnice pa potem teta administratorka to številko pretipka v aplikacijo od zavarovalnice.
Skratka, merodajno bi bilo poročilo iz listka iz tehničnega pregleda. Ker novih avtomobilov ni treba vsako leto tehnično pregledovat, se pač v pravilnik/zakonodajo vnese določilo, da se kilometri odčitajo vsako leto ob registraciji. Prav tako bi se kilometri odčitali ob prodaji/nakupu rabljenega vozila.
Če bi bilo kilometrov manj kot ob zadnji registraciji, se po uradni dolžnosti prijavi poskus goljufije. Če pride do čudnega odstopanja (npr., prejšnja leta je bil trend 25.000 km / leto, v zadnjem letu pa samo 3.000 km), se odredi hitri pregled vozila - če se opazi kaj sumljivega, gre zadeva naprej na detajlni pregled.
Pravzaprav bi ta hitri pregled lahko opravil že avtomehanik na tehničnem pregledu, ko bi v centralni register vnesel kilometre in bi opazil občutno odstopanje od prejšnjih let.
Ne vem, no - to, da je prevrtavanje kilometrov kar vsesplošen pojav, še ne pomeni, da je na to treba računat in pogoltnit. Kot drugi (ali tretji, četrti) lastnik avtomobila imaš lahko precejšnje težave zato, ker zgrešiš pomemben servis. Zlahka fašeš visoke stroške popravila oz. zamenjave avta, če se ti strga zobati jermen; da ne omenjamo kakšne prometne nesreče, ki se lahko zgodi kot posledica mehanske okvare (ali pa šoka).
- Hoc est qui sumus -
Andruxa ::
vse metode lepo odpovejo, če lastnik redno prevrtava km pred vsakim kontaktom s servisom, tehničnim pregledom, ipd. kar pa je realnost.
EDIT: mogoče bi moral uvest en aktiven RFID čip s številko šasije v vsak avto pa kontrolne točke po cestah. Ampak potem bi to Mariborčani vse zažgal in s traktorji povozil, študenti protestiral zarad kršitev zasebnosti zeeeeh vglavnm na koncu se vedno srečaš s kulture enga naroda. In če je narod v povprečju nategunski, je to treba pač sprejet in se sprijaznt, da se ti bo to tut poznalo na standardu.
EDIT: mogoče bi moral uvest en aktiven RFID čip s številko šasije v vsak avto pa kontrolne točke po cestah. Ampak potem bi to Mariborčani vse zažgal in s traktorji povozil, študenti protestiral zarad kršitev zasebnosti zeeeeh vglavnm na koncu se vedno srečaš s kulture enga naroda. In če je narod v povprečju nategunski, je to treba pač sprejet in se sprijaznt, da se ti bo to tut poznalo na standardu.
Lp, A
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Andruxa ()
...:TOMI:... ::
Najbolje je imeti v mislih 30 kkm/leto in gledati samo letnik. Malo je vozil, ki naredijo več kot 30 kkm na leto, sploh od povprečnih ljudi, ne od trgovskih potnikov, ki imajo lahko tudi 2 ali 3x te vrednosti.
Povprečneži naredijo 10 kkm/leto.
Povprečneži naredijo 10 kkm/leto.
Tomi
Aston_11 ::
Jaz ga nisem prevrtel, verjetno je imel res 285 kkm, ko sem ga prodajal, pa mi je možiček rekel, da motor diha - sem mu rekel, menda, saj ima 285 kkm, jaz prodajam rabljeno, ne pa novo, pa je bil tiho.
šernk ::
vse metode lepo odpovejo, če lastnik redno prevrtava km pred vsakim kontaktom s servisom, tehničnim pregledom, ipd. kar pa je realnost.
za redno in uspešno prevrtavanje je potrebno kaj več kot na hitro. Vsak poseg v računalnik se zapiše točno kdo ga je naredil in kdaj ga je naredil in bi se prevrtavanje km hitro zmanjšalo, potem pa še skupna evidenca vozil (samo za vpogled!) servis-zavarovalnica-tehnični. Torej vsak ko vpiše km bi šli tejle v skupno evidenco. če ima na servisu 138.010km in čez 2 meseca spet 133.018 km je seveda nekaj narobe.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Andruxa ::
"če ima na servisu 138.010km in čez 2 meseca spet 133.018 km je seveda nekaj narobe."
ja fak no, dej premisli malo
ja fak no, dej premisli malo
Lp, A
marvin42 ::
...:TOMI:... je izjavil:
Najbolje je imeti v mislih 30 kkm/leto in gledati samo letnik. Malo je vozil, ki naredijo več kot 30 kkm na leto, sploh od povprečnih ljudi, ne od trgovskih potnikov, ki imajo lahko tudi 2 ali 3x te vrednosti.
Povprečneži naredijo 10 kkm/leto.
Tvoje številke odpovedo pri avtomobilih iz tujine.
Mostly Harmless
...:TOMI:... ::
Za tujino res ne vem, pri nas bo pa kar držalo tole. Lahko pa ti poveš, kako je v tujini.
Tomi
imagodei ::
vse metode lepo odpovejo, če lastnik redno prevrtava km pred vsakim kontaktom s servisom, tehničnim pregledom, ipd. kar pa je realnost.
Nisem prepričan. Meni sicer še v življenju nihče ni ponudil prevrtavanja, niti ne vem, na koga se obrnit. Ampak če mnogi to redno počnejo pred servisi in je tega v resnici ogromno, se lahko takšne serviserje/posameznike tudi precej lahko odkrije. Če preganjamo dilerje, ne vem zakaj bi bilo tukaj drugače. Jaz si sam doma s "francozem" ne morem prevrtet kilometrov nazaj. Nekdo torej vede igra ključno vlogo pri nategovanju. Pet inšpektorjev pod krinko poslat v takšne avtohiše, ki to počnejo, pa orenk kaznovat odgovorne. Nekaj tednov akcije, potem pa periodično presejevat vsakih nekaj mesecev, pa bi hitro upadlo število takih storitev.
Po drugi strani, prepričan sem, da večina ljudi pripelje avto na prevrtavanje kilometrov natančno 1x - tik preden se odločijo prodati. Manjšina je pa tako organizirana, da dejansko hodi na prevrtavanje pred vsakim servisom in vsakim tehničnim. Nenazadnje to tudi nekaj košta, pa je na koncu treba preračunat, a boš avto res prodal za 500 EUR dražje, če boš vmes 5x pripeljal na prevrtavanje.
EDIT: mogoče bi moral uvest en aktiven RFID čip s številko šasije v vsak avto pa kontrolne točke po cestah. Ampak potem bi to Mariborčani vse zažgal in s traktorji povozil, študenti protestiral zarad kršitev zasebnosti zeeeeh vglavnm na koncu se vedno srečaš s kulture enga naroda. In če je narod v povprečju nategunski, je to treba pač sprejet in se sprijaznt, da se ti bo to tut poznalo na standardu.
No, zadevo se da dejansko izvesti tako, da beleži samo prevožene kilometre, ne pa lokacije in ure.
- Hoc est qui sumus -
...:TOMI:... ::
Goljufalo se bo toliko časa, dokler bo povpraševanje po nizki številki km. Dokler bodo ljudje ovce in zahtevali avto s 100 kkm, toliko časa jim bodo prodajalci servirali 100 kkm, čeprav prevrtenih.
Namesto, da bi bile vrednote redni servisi (ne nujno na uradnih servisih).
Sanjski avto zame je tak, da nekdo kupi nov avto, naredi 200 ali 300 kkm, ga redno servisira pri njegovem mehaniku (lahko neuradnem) in to je to. Ko kupim tak avto, greva skupaj do mehanika, ki mu ga je servisiral, rečemo nekaj besed in to je to. Če je mehanik v redu in v bližini, lahko še naprej peljem k njemu ali pa k drugemu, tako vem, da bo avto zanesljiv in me ne bo pustil na cedilu ter še cena je ugodna zaradi povpraševanja po malo km na trgu.
Tako sem vso to koloboracijo s kilometri obrnil v svoj prid.
Namesto, da bi bile vrednote redni servisi (ne nujno na uradnih servisih).
Sanjski avto zame je tak, da nekdo kupi nov avto, naredi 200 ali 300 kkm, ga redno servisira pri njegovem mehaniku (lahko neuradnem) in to je to. Ko kupim tak avto, greva skupaj do mehanika, ki mu ga je servisiral, rečemo nekaj besed in to je to. Če je mehanik v redu in v bližini, lahko še naprej peljem k njemu ali pa k drugemu, tako vem, da bo avto zanesljiv in me ne bo pustil na cedilu ter še cena je ugodna zaradi povpraševanja po malo km na trgu.
Tako sem vso to koloboracijo s kilometri obrnil v svoj prid.
Tomi
St235 ::
bistvena napaka v tvoji logiki razmišljamna:
vrtenje kilometrov samo po sebi ni kaznivo, torej kaj imajo inšpektorji težit nekomu, ki to storitev nudi?
vrtenje kilometrov samo po sebi ni kaznivo, torej kaj imajo inšpektorji težit nekomu, ki to storitev nudi?
Aston_11 ::
Točno tako, vendar dubi tak avto. Moj ima 315 kkm in ga ne dam, čeprav bi ga rad en uporabljal za občasne prevoze krompirja in podobnega.
imagodei ::
@Lakotnik29,
O tem sem tudi sam razmišljal, pa sem se vseeno odločil napisat - ne vem, koliko slovenski pravni red to dopušča, ampak lahko bi šli tja inkognito, razložili, da prodajajo avto in da rabijo prevrtet števec. S tem podatkom bi moral pošteni "serviser" storitev zavrnit.
Drugo je, če obstaja kakšna ovira, da bi inšpektor pristopil na ta način.
O tem sem tudi sam razmišljal, pa sem se vseeno odločil napisat - ne vem, koliko slovenski pravni red to dopušča, ampak lahko bi šli tja inkognito, razložili, da prodajajo avto in da rabijo prevrtet števec. S tem podatkom bi moral pošteni "serviser" storitev zavrnit.
Drugo je, če obstaja kakšna ovira, da bi inšpektor pristopil na ta način.
- Hoc est qui sumus -
St235 ::
Težko izvedljivo, entrapment pa to. Entrapment @ Wikipedia
Torej inšpektor ne more pristopit in reč previte mi kilometre, da bom avto dražje prodal, potem pa napisat kazni.
Torej inšpektor ne more pristopit in reč previte mi kilometre, da bom avto dražje prodal, potem pa napisat kazni.
Andruxa ::
vse metode lepo odpovejo, če lastnik redno prevrtava km pred vsakim kontaktom s servisom, tehničnim pregledom, ipd. kar pa je realnost.
Nisem prepričan. Meni sicer še v življenju nihče ni ponudil prevrtavanja, niti ne vem, na koga se obrnit. Ampak če mnogi to redno počnejo pred servisi in je tega v resnici ogromno, se lahko takšne serviserje/posameznike tudi precej lahko odkrije. Če preganjamo dilerje, ne vem zakaj bi bilo tukaj drugače. Jaz si sam doma s "francozem" ne morem prevrtet kilometrov nazaj. Nekdo torej vede igra ključno vlogo pri nategovanju. Pet inšpektorjev pod krinko poslat v takšne avtohiše, ki to počnejo, pa orenk kaznovat odgovorne. Nekaj tednov akcije, potem pa periodično presejevat vsakih nekaj mesecev, pa bi hitro upadlo število takih storitev.
Po drugi strani, prepričan sem, da večina ljudi pripelje avto na prevrtavanje kilometrov natančno 1x - tik preden se odločijo prodati. Manjšina je pa tako organizirana, da dejansko hodi na prevrtavanje pred vsakim servisom in vsakim tehničnim. Nenazadnje to tudi nekaj košta, pa je na koncu treba preračunat, a boš avto res prodal za 500 EUR dražje, če boš vmes 5x pripeljal na prevrtavanje.
EDIT: mogoče bi moral uvest en aktiven RFID čip s številko šasije v vsak avto pa kontrolne točke po cestah. Ampak potem bi to Mariborčani vse zažgal in s traktorji povozil, študenti protestiral zarad kršitev zasebnosti zeeeeh vglavnm na koncu se vedno srečaš s kulture enga naroda. In če je narod v povprečju nategunski, je to treba pač sprejet in se sprijaznt, da se ti bo to tut poznalo na standardu.
No, zadevo se da dejansko izvesti tako, da beleži samo prevožene kilometre, ne pa lokacije in ure.
kar se rednega prevrtavanja tiče povem, kar sem slišal. Jasno tud ne morem povedat kdo mi je to razlagal, čeprav se mi osebno to vse skupaj gnusi. Baje to sploh ni drago, razlika v ceni na koncu je pa lahko več tisoč evrov.
Lahko pa še povem primer mojega avtomobila, ki sem ga prodal za 2000EUR pri 300K km. Dal sem ga prodajat eni manjši avtohiši, ta ga je prodala enemu dilerju iz Celja kolikor vem za par sto evrov več, čez tri mesece me je pa klical novi lastnik, nekje je pač zbrskal številko kako to da pušča olje pri 140k km, če sem z avtom kaj takega počel. Sem povedal, koliko ima avto km in sem se ponudil, da pričam na sodišču, pa je samo skrušeno odložil slušalko. Za avto je dal 3500EUR, zdaj pa računaj koliko je tip zaslužil s prevrtavanjem.
EDIT: je pa bilo tole v mojem primeru očitno "enkratno" prevrtavanje, kakršnega bi se moralo dati izsledit, ker je bil moj avto servisiran na pooblaščenem servisu in če bi kupec tja poklical, so imeli oni tam vse zabeleženo ...
Lp, A
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Andruxa ()
MIHAc27 ::
Meni se zdi tale ideja, o beleženju kilometrov ob registraciji, tehničnem super.
Itak da se da še vedno goljufati... ampak mislim da večini voznikov redno prevrtavanje ne bo ravno po godu.
Bi pa prikrajšali marsikaterega dilerja ob nepošten zaslužek.
P.S: Pa servisi bi lahko bili malce bolj radodarni z informacijami. Sam ko sem kupil avto, sem parkrat klical uradni servis kjer se je redno servisiral. Samo hotel sem izvedeti, kdaj je bilo kaj menjano, da vem kaj me čaka. Pa so komplicirali 1000 na uro. Potem ko se me je en le usmilil, pa rekel da mi podatke da, če ga pokličem kasneje... ga nisem več priklical oz. nisem vedel kdo je bil točno.
Itak da se da še vedno goljufati... ampak mislim da večini voznikov redno prevrtavanje ne bo ravno po godu.
Bi pa prikrajšali marsikaterega dilerja ob nepošten zaslužek.
P.S: Pa servisi bi lahko bili malce bolj radodarni z informacijami. Sam ko sem kupil avto, sem parkrat klical uradni servis kjer se je redno servisiral. Samo hotel sem izvedeti, kdaj je bilo kaj menjano, da vem kaj me čaka. Pa so komplicirali 1000 na uro. Potem ko se me je en le usmilil, pa rekel da mi podatke da, če ga pokličem kasneje... ga nisem več priklical oz. nisem vedel kdo je bil točno.
lukaz ::
Težko izvedljivo, entrapment pa to. Entrapment @ Wikipedia
Torej inšpektor ne more pristopit in reč previte mi kilometre, da bom avto dražje prodal, potem pa napisat kazni.
Zanimivo, glede na to da sem že videl inšpektorje, ki so prišli v lokal in se obnašali pijano, ko so pa dobili pivo so pa napisali kazen. :/
Utk ::
Težko izvedljivo, entrapment pa to. Entrapment @ Wikipedia
Torej inšpektor ne more pristopit in reč previte mi kilometre, da bom avto dražje prodal, potem pa napisat kazni.
Zanimivo, glede na to da sem že videl inšpektorje, ki so prišli v lokal in se obnašali pijano, ko so pa dobili pivo so pa napisali kazen. :/
Upam, da gostinec te kazni ni tudi v resnici plačal. Ker igralske sposobnosti inšpektorjev sigurno nimajo certifikata, da ustrezajo stanju pijanosti.
destiny ::
Težko izvedljivo, entrapment pa to. Entrapment @ Wikipedia
Torej inšpektor ne more pristopit in reč previte mi kilometre, da bom avto dražje prodal, potem pa napisat kazni.
Lahko bi pa napisali zakon tako, da mora po zakonu vsak, ki prevrti oz spremeni kilometre "sebi v zabavo" to javiti pooblaščencu, ki opravlja tehnične preglede, ta pa bi vnesel spremembo v centralni register. Na ta način bi se inšpektorji lahko izognili entrapment metodi.
St235 ::
seveda, samo kako upravičit takšen poseg, zgolj zardi goljufanja pri prodaji avtomobilov? Potem pač kmalu pridemo do tega, da najboljše da v vsakega državljana ugradimo čip ki beleži vse kar se dogaja. Po možnosti še vse tistko kar misli. Tako, da slučajno kdo koga ne ogoljufa. Karikiram, ampak kje potem potegnit mejo?
imagodei ::
Težko izvedljivo, entrapment pa to. Entrapment @ Wikipedia
Torej inšpektor ne more pristopit in reč previte mi kilometre, da bom avto dražje prodal, potem pa napisat kazni.
Zanimivo, glede na to da sem že videl inšpektorje, ki so prišli v lokal in se obnašali pijano, ko so pa dobili pivo so pa napisali kazen. :/
Upam, da gostinec te kazni ni tudi v resnici plačal. Ker igralske sposobnosti inšpektorjev sigurno nimajo certifikata, da ustrezajo stanju pijanosti.
Po drugi strani pa gostinec nima "certifikata" za potrjevanje pijanih ljudi, kot tudi ne pooblastil, da bi dal gostu "pihat", preden mu postreže pijačo. Torej se lahko vsak gostinec gladko izvleče, češ da se njemu gost ni zdel pijan.
Po drugi strani pa gostinec ne bi smel več prinesti npr. 4. piva na mizo, ker bi moralo biti vsakomur s končano OŠ jasno, da štirje piri v uri in pol pomenijo preko 0,24 promila.
Ampak spet - kaj pa velja za pijanost? Točka, po kateri ne smeš več legalno sesti za volan, ali trenutek, ko nisi več sposoben sam vstati s stola?
Spet, IANAL, ampak če mora gostinec zavrniti postrežbo očitno pijanega gosta, pri čemer se opira na subjektivno presojo, potem inšpektor, ki na videz zgleda pijan ko žival, lahko napiše kazen.
- Hoc est qui sumus -
imagodei ::
Težko izvedljivo, entrapment pa to. Entrapment @ Wikipedia
Torej inšpektor ne more pristopit in reč previte mi kilometre, da bom avto dražje prodal, potem pa napisat kazni.
Entrapment, če razumem prav, vsebuje element navajanja na kaznivo dejanje. Torej, če policist pod krinko pride do dilerja in ga prosi, naj mu proda gram heroina, ga sam policist navaja na kaznivo dejanje prometa z mamili. To torej ne gre.
Po moje pri previjanju kilometrov ne gre za entrapment, ker to samo po sebi ni kaznivo dejanje. Meni se zdi, da bi kvečjemu rabili pravno podlago, ki bi avtomehaniku prepovedovala prevrtavanje kilometrov, če sumi, da bo stranka to izrabila za goljufiv posel. In ja, seveda bi bil to prekršek, ne kaznivo dejanje (ampak zagrožena kazen pa zadosti visoka, da bi odvrnila od tega početja).
Nekako tako, kot pri gostincih. A je tisto, da inšpektorji hodijo naokrog v tandemu z osebo, mlajšo od 18 let in potem pišejo kazni gostincem zaradi postrežbe alkohola, zgolj urbana legenda? Tudi to ni nikakršen entrapment - gostinec mora vedet, da se mlajšim od 18 let ne streže alkohola in preverit starost. Če tega ne naredi, pa najsi bo to zrežirano s strani inšpektorja, ali pa spontano, je pač prekršek.
- Hoc est qui sumus -
ttommy ::
darko_modri je izjavil:
A lahko kam prijavim, če na avto.net najdem do nedavnega moj avto, ki se sedaj prodaja s 100.000km manj?
lp,
Daj link- to je treba ljudi osveščat vsaj preko družabnih omrežij. Nekdo bi kupil avto s težko privarčevanim denarjem, potem bi mu pa mašina crknila. Goljufe pa na črno listo.
Obvezno bo pa treba uvest beleženje prevoženih km ob registraciji.
Gamer
...:TOMI:... ::
Beleženje na TP je brezveze. Ne rešuje problema, samo nalaga dodatne stroške. Sicer pa daš modelu na tehničnem 10 ali 20 €, pa ti bo vpisal, kar boš hotel.
Ko uvoziš avto v Slovenijo, si tu prvi lastnik, kot da pri nas kupiš novo vozilo. Zgodovina iz tujine se tudi ne beleži v uradnih evidencah in je ne prenesejo v naše evidence.
To je brezvezn ukrep, treba je rešiti problem, ne pa delati dodatnih lukenj. Nekdo bo lahko peljal vedno na isti TP k isti osebi, uradno bo imel 100 kkm, neuradno pa 400 kkm, prevrtel jih bo pa takrat, ko bo prodajal vozilo, nič prej. In ko bo nekdo kupil tako vozilo, bo uradno nategnjen, čeprav je v dobri veri preveril vse mogoče evidence. Jaz nimam zaupanja v tak sistem. Tehnični pregledi tudi spustijo na cesto take avtobile, da te je groza. Samo nekoga je treba poznati in malo podmazati, pa spraviš vozilo brez bremz čez TP.
Ko uvoziš avto v Slovenijo, si tu prvi lastnik, kot da pri nas kupiš novo vozilo. Zgodovina iz tujine se tudi ne beleži v uradnih evidencah in je ne prenesejo v naše evidence.
To je brezvezn ukrep, treba je rešiti problem, ne pa delati dodatnih lukenj. Nekdo bo lahko peljal vedno na isti TP k isti osebi, uradno bo imel 100 kkm, neuradno pa 400 kkm, prevrtel jih bo pa takrat, ko bo prodajal vozilo, nič prej. In ko bo nekdo kupil tako vozilo, bo uradno nategnjen, čeprav je v dobri veri preveril vse mogoče evidence. Jaz nimam zaupanja v tak sistem. Tehnični pregledi tudi spustijo na cesto take avtobile, da te je groza. Samo nekoga je treba poznati in malo podmazati, pa spraviš vozilo brez bremz čez TP.
Tomi
LeQuack ::
Kupiš samo od fizične osebe, najbolje od prvega lastnika z original računom za avto, ki ima servisno in račune od servisa in te račune ter servisno lahko dejansko preveriš. Ča kupiš od firme se je potem zgodovina avta že zgubila, ker ti ne bodo znali ali hoteli nič povedati, poleg tega boš tak avto zmeraj preplačal ker ti ga ne bodo prodali po ceni kot so ga oni dobili. Sicer izbira na avto.net potem pade na nekje 5-10%, ampak ostali so itak najbrž nategovalci, tako da je vseeno. Sej ni tako težko ane?
Quack !
LitralSM ::
darko_modri je izjavil:
A lahko kam prijavim, če na avto.net najdem do nedavnega moj avto, ki se sedaj prodaja s 100.000km manj?
lp,
Daj link- to je treba ljudi osveščat vsaj preko družabnih omrežij. Nekdo bi kupil avto s težko privarčevanim denarjem, potem bi mu pa mašina crknila. Goljufe pa na črno listo.
Obvezno bo pa treba uvest beleženje prevoženih km ob registraciji.
Na enem drugem forumu tako početje javno blamirajo. Spodobi se, da se tudi tu. Denarna kazen namreč ne bo odgnala kupca, tudi ne bo prevrtela kilometrov nazaj.
ttommy ::
Jaz bi uvedel zaporno kazen za vrtenje kilometrov nazaj. Meni ne bi nikoli padlo na pamet, da bi koga tako ogoljufal. Tak človek bi še lastno mater prodal. Raje kupim najslabši nov avto kot pa enega dobrega rabljenega.
Gamer
Blazz ::
Engineer_ ::
jaz bi uvedel da vsako leto ko ima avto tehnični pregled se prebere število kilometrov in zabeleži na prometno dovolje. OB prodaji bi se tako lahko na upravni enoti zahteval izpis teh prebranih kilometrov in bi prodajalec imel dokaz, da so njegovi kilometri realni, kupec pa bi imel neko možnost preverjanja če podatek ki ga trgovec navaja drži.
Ampak ne, lažje je dvignit ceno vinjet in sedet na polni riti.
Ja, lahko daš modelu na tehničnem 20 eur in ti vpiše da si naredil 5000 km letno. Ampak takega avta jaz ne bi pogledal. Če pa bi kdo ga, pa si je sam kriv.
SIcer pa ne me hecat no. Pač bi v avto vgradili nek čip ki bi sporočal kilometre. Vpis bi bil možen izključno samo preko tega čipa, ročnih sprememb ne bi bilo. Tako da tip na tehničnih pregledih ne bi mogel ničesar spremenit, če pa bi pa bi se moral podpisati da je spremenil številko in navesti razlog spremembe.
Druge opcije ni, ljudje so vedno bili in vedno bodo barabe, ki bodo samo iskali luknje kako zaslužiti oziroma prihraniti čimveč denarja. simple as that. To se prepreči samo z ustreznimi ukrepi, ne pa da jim boš pihal na dušo da je prevarantstvo slabo dejanje in zato ne bo miklavž prišel decembra na obisk :D
Ampak ne, lažje je dvignit ceno vinjet in sedet na polni riti.
Ja, lahko daš modelu na tehničnem 20 eur in ti vpiše da si naredil 5000 km letno. Ampak takega avta jaz ne bi pogledal. Če pa bi kdo ga, pa si je sam kriv.
SIcer pa ne me hecat no. Pač bi v avto vgradili nek čip ki bi sporočal kilometre. Vpis bi bil možen izključno samo preko tega čipa, ročnih sprememb ne bi bilo. Tako da tip na tehničnih pregledih ne bi mogel ničesar spremenit, če pa bi pa bi se moral podpisati da je spremenil številko in navesti razlog spremembe.
Druge opcije ni, ljudje so vedno bili in vedno bodo barabe, ki bodo samo iskali luknje kako zaslužiti oziroma prihraniti čimveč denarja. simple as that. To se prepreči samo z ustreznimi ukrepi, ne pa da jim boš pihal na dušo da je prevarantstvo slabo dejanje in zato ne bo miklavž prišel decembra na obisk :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
šernk ::
sam sem bil zraven ko se je prevrtelo kilometre na reno meganu... 30 sekund dela...
tistih 30 sekund dela, je potem tudi točno 30 sekund dela da ugotoviš realne kilometre. Avto shranjuje kilometrino vsaj na dveh ločenih delih, večina novih celo na treh. Potem pa imaš še servisne intervale, katere se ne da brisat in nato imaš označene še posege v računalnik.
torej možnosti za odkrivanje slednjega je več kot dovolj, le ustrezna volja mora bit iz strani države. Sam smo pač bananistan, kjer vrtenje kilometrov ni ne kaznivo in je celo družbeno sprejemljivo. Sedaj ljudje že kupujejo avte, čeprav vejo da ima avto prevrtene kilometre. ko bi se parim stopilo na prste zaradi vrtenja kilometrov, bi se zadeva sama in takoj spremenila. Pojdite v BTC na letališko pa mi najdite avto, ki nima prevrtenih km. Večina avtov ima 125k km sedaj mi naj pa nekdo pove, zakaj bi nekdo prodajal avto, v katerega je leto dni nazaj vložil 1000€ za velik servis? Če si že dal 1k€, boš avto gonil tja do 150-160k oziroma do naslednjih večjih popravil.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Engineer_ ::
večji servis ni 1000€. Razen če imaš nek super drag avto, ki ga popravljaš na uradnem servisu.
...:TOMI:... ::
Vsako zapiranje sistema in preprečitev nepooblaščenega dostopa je sizifovo delo. Vedno je pot, ki bo omogočala vrtenje nazaj. Če ne takoj, pa čez 1 mesec.
Zakaj so pri vsakem sistemu nadgradnje? Zakaj se SW in FW stalno posodablja? Ker je luknjast!
Ljudje še svojih telefonov in računalnikov, ki so stalno priključeni na splet ne update-ajo, sedaj bodo pa svoje vozilo vozili na uradni servis, da bodo redno posodabljali FW vozila (če bodo proizvajalci sploh pisali posodobitve).
Ne biti utopični, tako kot se DRM lahko uniči in iphona lahko JB, se bo dalo tudi kilometre zapisati preko računalnika. To bo obstajalo, dokler bodo na svetu vozila s števci in kupci, ki bodo kupovali taka vozila. Treba se je navaditi in prilagoditi sistemu, saj drugače ne gre. Če se ne prilagodiš, si stalno nategnjen in dolgoročno propadeš.
Zakaj so pri vsakem sistemu nadgradnje? Zakaj se SW in FW stalno posodablja? Ker je luknjast!
Ljudje še svojih telefonov in računalnikov, ki so stalno priključeni na splet ne update-ajo, sedaj bodo pa svoje vozilo vozili na uradni servis, da bodo redno posodabljali FW vozila (če bodo proizvajalci sploh pisali posodobitve).
Ne biti utopični, tako kot se DRM lahko uniči in iphona lahko JB, se bo dalo tudi kilometre zapisati preko računalnika. To bo obstajalo, dokler bodo na svetu vozila s števci in kupci, ki bodo kupovali taka vozila. Treba se je navaditi in prilagoditi sistemu, saj drugače ne gre. Če se ne prilagodiš, si stalno nategnjen in dolgoročno propadeš.
Tomi
šernk ::
TOMI zaenkrat vsaj kar je meni znano izbris servisnih intervalov in zapisov v računalnik se še ne da spreminjat (razen menjava računalnika). Torej...če se nekaj da naredit, zakaj jim tega ne vsaj otežit? Namesto sedanjih 30 sekund dela bi imeli eno uro dela. Pa da vidimo, če bi se jim splačalo.
če je zate velik servis menjava dveh pasov pol ne. Zame velik servis stane takoj 300€ material brez dela!
- črpalka vode
- garnitura zobatega jermena
- mikro jermen
- zavorno olje
- vsi filtri (oljni, klima, bencin, zračni)
- motorno olje
- olje v menjalniku
- še kaj se najde takoj, ko se takrat razdira avto.
torej na uradnem servisu bi bil z delom vred blizu 1000€ takoj, pa nimam nekega letala od avta. Vem, nekateri pol stvari od tega ne menjate.
večji servis ni 1000€. Razen če imaš nek super drag avto, ki ga popravljaš na uradnem servisu.
če je zate velik servis menjava dveh pasov pol ne. Zame velik servis stane takoj 300€ material brez dela!
- črpalka vode
- garnitura zobatega jermena
- mikro jermen
- zavorno olje
- vsi filtri (oljni, klima, bencin, zračni)
- motorno olje
- olje v menjalniku
- še kaj se najde takoj, ko se takrat razdira avto.
torej na uradnem servisu bi bil z delom vred blizu 1000€ takoj, pa nimam nekega letala od avta. Vem, nekateri pol stvari od tega ne menjate.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
...:TOMI:... ::
Sicer močno pretirana cena (2000€), vendar dobi se vse.
http://www.x-tool.eu/home/
Celo orodje, da primeš čip imajo... Glej, ni nemogočih preprek. Namesto 30 s, tudi lahko več ur, pa se še vedno splača za nekaj stotakov ali celo tisočakov profita.
Če otežiš delo ne bo nič manj vrtenja. Treba je ponuditi dobre avte z veliko km, tako ljudi ne o strah kupiti takih avtov. Sedaj vsak reče, da ne bo imel zgonjenih jajc, v resnici jih pa velika večina ima, saj kupijo avto s prevrtenimi km, samo občutek je boljši.
http://www.x-tool.eu/home/
Celo orodje, da primeš čip imajo... Glej, ni nemogočih preprek. Namesto 30 s, tudi lahko več ur, pa se še vedno splača za nekaj stotakov ali celo tisočakov profita.
Če otežiš delo ne bo nič manj vrtenja. Treba je ponuditi dobre avte z veliko km, tako ljudi ne o strah kupiti takih avtov. Sedaj vsak reče, da ne bo imel zgonjenih jajc, v resnici jih pa velika večina ima, saj kupijo avto s prevrtenimi km, samo občutek je boljši.
Tomi
Engineer_ ::
TOMI zaenkrat vsaj kar je meni znano izbris servisnih intervalov in zapisov v računalnik se še ne da spreminjat (razen menjava računalnika). Torej...če se nekaj da naredit, zakaj jim tega ne vsaj otežit? Namesto sedanjih 30 sekund dela bi imeli eno uro dela. Pa da vidimo, če bi se jim splačalo.
večji servis ni 1000EUR. Razen če imaš nek super drag avto, ki ga popravljaš na uradnem servisu.
če je zate velik servis menjava dveh pasov pol ne. Zame velik servis stane takoj 300EUR material brez dela!
- črpalka vode
- garnitura zobatega jermena
- mikro jermen
- zavorno olje
- vsi filtri (oljni, klima, bencin, zračni)
- motorno olje
- olje v menjalniku
- še kaj se najde takoj, ko se takrat razdira avto.
torej na uradnem servisu bi bil z delom vred blizu 1000EUR takoj, pa nimam nekega letala od avta. Vem, nekateri pol stvari od tega ne menjate.
torej, zame bi bil ta servis natanko 300 eur. Znanje je zlata vredno. Ostali, ki ne znate niti filtrov in olja menjat pa pač plačujte mehanike. Na to žal nisem pomislil.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Engineer_ ()
Engineer_ ::
ah ne morem več editirat zgornjega posta.
V glavnem kar hočem reči je to, da jaz avto popravljam sam. Vse. Avto ni videl servisa, temu primerno ni potrjene servisne knjižice. Ti pa zagotavljam, da je avto v perfektnem stanju, vsaka reč je bila menjana raje prej kot kasnej. Vem v točno kakšnem stanju je in kaj se lahko pokvari. Temu primerno je avto vreden veliko več kot od kakšnega, ki ima morda 1/4 mojih kilometrov.
Je pa točno zaradi kilometrov vreden toliko manj, ker ljudje gledajo samo na km ko kupujejo avto. Ne pogleddajo nič drugega, zato tudi lopovi previjajo kilometre. Če bi bili kupci pametnejši tudi lopovi ne bi imeli razloga za navijanje kilometrov, tako pa gre le za gručo ovc.
V glavnem kar hočem reči je to, da jaz avto popravljam sam. Vse. Avto ni videl servisa, temu primerno ni potrjene servisne knjižice. Ti pa zagotavljam, da je avto v perfektnem stanju, vsaka reč je bila menjana raje prej kot kasnej. Vem v točno kakšnem stanju je in kaj se lahko pokvari. Temu primerno je avto vreden veliko več kot od kakšnega, ki ima morda 1/4 mojih kilometrov.
Je pa točno zaradi kilometrov vreden toliko manj, ker ljudje gledajo samo na km ko kupujejo avto. Ne pogleddajo nič drugega, zato tudi lopovi previjajo kilometre. Če bi bili kupci pametnejši tudi lopovi ne bi imeli razloga za navijanje kilometrov, tako pa gre le za gručo ovc.
shadeX ::
MadMax ::
jaz bi uvedel da vsako leto ko ima avto tehnični pregled se prebere število kilometrov in zabeleži na prometno dovolje. OB prodaji bi se tako lahko na upravni enoti zahteval izpis teh prebranih kilometrov in bi prodajalec imel dokaz, da so njegovi kilometri realni, kupec pa bi imel neko možnost preverjanja če podatek ki ga trgovec navaja drži.Zamujaš.
........
Kilometri se na tehničnem že popisujejo.
Koliko bo pa to uporabno za potencialne kupce rabljenih kant je pa drugo.
Bolj verjetno bo kup ljudi imelo dobro službo zaradi tega, da bodo iz teh podatkov delali "znanstvene" študije v smislu na koliko km v SLO se proda en burek...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
imagodei ::
...:TOMI:... je izjavil:
Beleženje na TP je brezveze. Ne rešuje problema, samo nalaga dodatne stroške. Sicer pa daš modelu na tehničnem 10 ali 20 €, pa ti bo vpisal, kar boš hotel.
Ko uvoziš avto v Slovenijo, si tu prvi lastnik, kot da pri nas kupiš novo vozilo. Zgodovina iz tujine se tudi ne beleži v uradnih evidencah in je ne prenesejo v naše evidence.
To je brezvezn ukrep, treba je rešiti problem, ne pa delati dodatnih lukenj. Nekdo bo lahko peljal vedno na isti TP k isti osebi, uradno bo imel 100 kkm, neuradno pa 400 kkm, prevrtel jih bo pa takrat, ko bo prodajal vozilo, nič prej. In ko bo nekdo kupil tako vozilo, bo uradno nategnjen, čeprav je v dobri veri preveril vse mogoče evidence. Jaz nimam zaupanja v tak sistem. Tehnični pregledi tudi spustijo na cesto take avtobile, da te je groza. Samo nekoga je treba poznati in malo podmazati, pa spraviš vozilo brez bremz čez TP.
Vse to je res. Jaz se ne pretvarjam, da so moje ideje, ki so plod 5 minutnega razmisleka, izdelane in "top šit". Tukajle imamo zdaj en tak neuraden brainstorming. Dajmo ne razmišljat, kako se ne da, ampak kako bi se dalo.
To, da se velik delež avtov prodaja s prevrtenimi kilometri oz. da je očitno velik del Slovencev goljufov, ki so za kakega 1000 EUR profita drugemu pripravljeni povzročit tudi do nekaj 1000 EUR škode, je pač nevzdržno. No, to da smo Slovenci kot narod goljufi, je znano: politiki so samo vrh ledene gore, kakšno je stanje z legalno programsko opremo itak vemo, utajevanje davkov (delo na črno, nižje uradne cene najemnin, ipd) je stalnica...
Vendar: Pri ostalih naštetih početjih je škoda nekako abstraktna, težko merljiva. Marsikdo si reče, da z namestitvijo nelegalnih Windows ne oškoduje nikogar (razen države, ki pa si to menda itak zasluži), Microsoft ima pa že tako ali tako preveč denarja. Pri goljufanju s kilometri pa gre za dvojno oškodovanje: prvič, prodajalec prodaja manj vredno stvar kot več vredno in kupec preplača robo; drugič pa obstaja realna verjetnost, da bo v avtu zaradi napačnega podatka o kilometrih in posledično neupoštevanja servisov prišlo do večje okvare. Nenazadnje ni niti izključena možnost prometne nesreče z vsemi svojimi posledicami.
Skratka - kaj bi se dalo storiti? Satelitsko beleženje kilometrov (brez trajnega beleženja lokacije in časa) v "črni skrinjici"? Ob registraciji se to odčita in zabeleži v centralni register?
- Hoc est qui sumus -
driver_x ::
Neverjetno, koliko ste eni pripravljeni komplicirati zaradi tistih parih kilometrov! O stanju avta ne govori samo številka na števcu, ampak še vse kaj drugega.
Drugače sem pa imel sam ravno obraten primer, ko sem prodajal avto. Nihče mi ni verjel, da so kilometri pravi. S sedanjim jih delam cca. 3000 letno.
Drugače sem pa imel sam ravno obraten primer, ko sem prodajal avto. Nihče mi ni verjel, da so kilometri pravi. S sedanjim jih delam cca. 3000 letno.
imagodei ::
> "Neverjetno, koliko ste eni pripravljeni komplicirati zaradi tistih parih kilometrov!"
Neverjetno, kako ste eni pripravljeni požret, da vas drug nateguje. Če bi kupoval hišo, pa bi ti prodajalec kazal ponarejene račune, s katerimi bi dokazoval, da je pred tremi leti zamenjal staro izolacijo za top šit najnovejše izolativne materiale, v resnici je pa samo prepleskal fasado; če bi ti kazal ponarejene račune, da je pred 10 leti zamenjal vse stare svinčene cevi za vodo z novimi plastičnimi in pred 5 leti zamenjal streho, v resnici jo je pa samo malo bolj spucal in prepleskal; ti bi bajto zato preplačal za 20k EUR, pozimi pa bi imel nenormalno visoke stroške za ogrevanje, v kleti bi se ti po treh mesecih na stropu naredil madež, ker svinčena cev spušča, streha pa bi ti po petih letih začela zamakat - bi ti to stojično prenesel in rekel, kaj bi se človek sekiral?
Kje narišeš mejo? Če bi te trgovka v trgovini pri nakupu za 50 EUR ogoljufala za 5 EUR, to gladko požreš? Če bi te pa za 10, bi pa že klical policijo?
Če bi ti nekdo prodajal avto s klimo, v resnici bi jo pa odmontiral ven in jo prodajal na Bolhi, bi te to že dovolj zmotilo? Kaj pa, če bi iz avta pobral zavore?
Bistven problem je goljufanje in okoriščanje s tem. To, da nekdo plača za avto več, kot je vreden. Oz., da je zaveden v nakup vozila, ki naj bi imelo ene karakteristike, v resnici ima pa druge.
Neverjetno, kako ste eni pripravljeni požret, da vas drug nateguje. Če bi kupoval hišo, pa bi ti prodajalec kazal ponarejene račune, s katerimi bi dokazoval, da je pred tremi leti zamenjal staro izolacijo za top šit najnovejše izolativne materiale, v resnici je pa samo prepleskal fasado; če bi ti kazal ponarejene račune, da je pred 10 leti zamenjal vse stare svinčene cevi za vodo z novimi plastičnimi in pred 5 leti zamenjal streho, v resnici jo je pa samo malo bolj spucal in prepleskal; ti bi bajto zato preplačal za 20k EUR, pozimi pa bi imel nenormalno visoke stroške za ogrevanje, v kleti bi se ti po treh mesecih na stropu naredil madež, ker svinčena cev spušča, streha pa bi ti po petih letih začela zamakat - bi ti to stojično prenesel in rekel, kaj bi se človek sekiral?
Kje narišeš mejo? Če bi te trgovka v trgovini pri nakupu za 50 EUR ogoljufala za 5 EUR, to gladko požreš? Če bi te pa za 10, bi pa že klical policijo?
Če bi ti nekdo prodajal avto s klimo, v resnici bi jo pa odmontiral ven in jo prodajal na Bolhi, bi te to že dovolj zmotilo? Kaj pa, če bi iz avta pobral zavore?
Bistven problem je goljufanje in okoriščanje s tem. To, da nekdo plača za avto več, kot je vreden. Oz., da je zaveden v nakup vozila, ki naj bi imelo ene karakteristike, v resnici ima pa druge.
- Hoc est qui sumus -
Invictus ::
Tako ali tako lahko zgodovino preveriš tukaj ...
http://vin.carfax.com/new2/?partner=GCT...
In če je malo sumljivo oz. manjka, pol že veš kako je s tem ...
Prevrtavanje kilometrov bi moralo biti kaznivo. Ker to vpliva na varnost v cestnem prometu. Da ne govorim o finančni goljufiji in zavajanju kupca, kar je pa tako ali tako že kaznivo.
http://vin.carfax.com/new2/?partner=GCT...
In če je malo sumljivo oz. manjka, pol že veš kako je s tem ...
Prevrtavanje kilometrov bi moralo biti kaznivo. Ker to vpliva na varnost v cestnem prometu. Da ne govorim o finančni goljufiji in zavajanju kupca, kar je pa tako ali tako že kaznivo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
šernk ::
Sicer močno pretirana cena (2000€), vendar dobi se vse.
http://www.x-tool.eu/home/
Celo orodje, da primeš čip imajo... Glej, ni nemogočih preprek. Namesto 30 s, tudi lahko več ur, pa se še vedno splača za nekaj stotakov ali celo tisočakov profita.
vse to še vedno ne izbriše števila vpisov v računalnik. Ali misliš, da so ljudje tako neumni da bi tvegali 30.000€ kazni za 2 urci dela? Namreč mnogo tovornjakov ima blokado hitrosti ali dvignjeno ali celo odstranjeno, kar je kaznivo in kdor to naredi dobi konkretno kazen. Torej če bi se dalo popravke v računalniku izbrisat, bi jih pomojem že, lahko da se bo dalo v prihodnosti, zaenkrat ti pač pomaga edino menjava ECU, če dodaš temu še obvezno beleženje kilometrov pri tehničnem pregledu in skupno bazo celotne evrope imaš izjemen sistem, ki bo tem čapcem onemogočil zbijanje km (ali bo celo evropo imel podkupljeno za vse avte, ki jih misli čez 5 let uvozit?). Kaj bo v prihodnosti ne vem, trenutno je dokazovanje vrtenja km v večini primerov zelo enostavno in zakaj se ne bi tega izkoristilo?
kdor bo pač uspel pretentati ECU naj pač vrti km dalje. Tega vsaj ne bo sposoben vsak vaški mulc. Kaj je bolje da se ulovi enega od desetih ali nobenega od dvajsetih?
torej, zame bi bil ta servis natanko 300 eur. Znanje je zlata vredno. Ostali, ki ne znate niti filtrov in olja menjat pa pač plačujte mehanike. Na to žal nisem pomislil.
zame je 50€ več kot me stane material. Žal za menjavo zobatega jermena nimam orodja, pa tudi moj avto od kar ga imam še ni videl uradnega servisa. Morda ga bo ob naslednjem velikem servisu le za menjavo zobatega jermena in vodne pumpe. Ostalo bom pa potem doma zamenjal sam. Pa ti povem, da bo samo slednje prišlo 300€ na uradnem servisu, ko je nič od niča.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17427 (7994) | Arzen28 |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87911 (56997) | hojnikb |
» | Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 39121 (27865) | shadeX |