» »

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov

goljufije z prikazom prevoženih kilometrov

«
1
2 3

helo ::

je možno odkriti ali so bili kilometri na vozilu prevrteni nazaj??

je sploh kak način to zaznati oz. kje bi lahko to zaznali??

svecka ::

zapomni si da imajo VSI (99%) avto za 100k km prevrtene kilometre nazaj. Tako da ko kupuješ avto, kar računaj po faktorju +100k km

Vsi vrtijo nazaj, od serviserjev do amaterjev

bluefish ::

Baba čula, baba rekla. Ali pa boš dal kak vir?

Sriple Tix ::

Fino je, če poveš ali kupuješ avto oziroma te zanima kako je s tem pri tvojem, pa odkriti znamko ter model tudi ne bi škodilo. Če pa je vprašanje pavšalno, seveda se da.

tumare ::

Nekatere dražje znamke vodijo centralno evidenco kilometrov ob servisih vseh vozil. Vprašaš pri zastopniku s šasijo, in ti lahko povejo kako/kdaj je bil servisiran avto. Pomaga, vendar lahko tudi v takem primeru ostaneš ogoljufan.

ttommy ::

Kolega je pred leti kupil Volkswagen Touran. Ko ga je prevzel, je imel na števcu 110.000 prevoženih kilometrov. Pri 170.000 prevoženih ga je začel zajebavat- mašina. Na servisu je ob priklopu na računalnik pokazalo, da ima 770.000 prevoženih kilometrov. Skoraj vsak nakup rabljenega avta je loterija.
Gamer

Pro_moted ::

V resnih državah je to kaznivo, pri nas pa .... Vsak Mujo dela kar mu paše.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

misso ::

Glede kilometrov.......

Če bo imel en realnih 250.000 km in hotel za avto 10k€ drugi pa z enako opremo pa z 165.000 km za 9.980€ boš raje kupil tega za 9.9 kao da je bolj ugodno.

Sriple Tix ::

Vrtenje kilometrov naprej ali nazaj ni kaznivo niti v resnih državah, saj lahko s svojo lastnino počneš kar te je volja. Kaznivo je, če o svoji dejavnosti ne obvestiš kupca (so imeli pred leti fajn oddajo na RTL, kjer je en jugos šolal novinarja iz znanja nemške zakonodaje ko malo dete).

krneki0001 ::

vrtenje kilometrov nazaj je v resnih državah prekršek. Kazen pa je lahko tudi en evro za en prevrten kilometer.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Sriple Tix ::

Torej si jaz na svojem avtu prevrtim kilometre nazaj in se veselo vozim z njim, nato pa npr. med popravilom na pooblaščenem servisu ugotovijo, da sem na svojem avtu v svoje veselje prevrtel kilometre in država kaznuje? Česa bi me natanko obdolžili? Avto je moja lastnina, z vrtenjem nazaj nisem nikogar oškodoval, vnaprej, ker bi avto lahko prodal s takšnimi kilometri, me najbrž tudi ne bodo kaznovali. Kaj nezakonitega sem pravzaprav storil?

ttommy ::

Lahko vrtiš nazaj kolikor hočeš, če boš avto dal v razrez po uporabi. Če pa tak avto prodaš in zamolčiš o prevrtenju kilometrov, si goljuf. Zato jaz ne bom kupil rabljenega avta, ampak manjšega novega.
Gamer

krneki0001 ::

Sriple Tix je izjavil:

Torej si jaz na svojem avtu prevrtim kilometre nazaj in se veselo vozim z njim, nato pa npr. med popravilom na pooblaščenem servisu ugotovijo, da sem na svojem avtu v svoje veselje prevrtel kilometre in država kaznuje? Česa bi me natanko obdolžili? Avto je moja lastnina, z vrtenjem nazaj nisem nikogar oškodoval, vnaprej, ker bi avto lahko prodal s takšnimi kilometri, me najbrž tudi ne bodo kaznovali. Kaj nezakonitega sem pravzaprav storil?


Če boš avto prodal in bo novi lastnik ugotovil dejansko stanje kilometrov (zapišejo se namreč v ene 6 do 7 naprav in iz čisto vseh se jih ne da izbrisat), te bo lahko tožil in ti boš poleg vračila plačal še kazen za prevrtavanje kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Sriple Tix ::

Sriple Tix je izjavil:

Vrtenje kilometrov naprej ali nazaj ni kaznivo niti v resnih državah, saj lahko s svojo lastnino počneš kar te je volja. Kaznivo je, če o svoji dejavnosti ne obvestiš kupca (so imeli pred leti fajn oddajo na RTL, kjer je en jugos šolal novinarja iz znanja nemške zakonodaje ko malo dete).

Meizu ::

ttommy je izjavil:

Lahko vrtiš nazaj kolikor hočeš, če boš avto dal v razrez po uporabi. Če pa tak avto prodaš in zamolčiš o prevrtenju kilometrov, si goljuf. Zato jaz ne bom kupil rabljenega avta, ampak manjšega novega.


Še tam ne bi bil sam ravno siguren ali so pristni kilometri ali niso hehe...

Če boš avto prodal in bo novi lastnik ugotovil dejansko stanje kilometrov (zapišejo se namreč v ene 6 do 7 naprav in iz čisto vseh se jih ne da izbrisat), te bo lahko tožil in ti boš poleg vračila plačal še kazen za prevrtavanje kilometrov.


To je tisto, kar je resnično noro. Jaz, novi lastnik se moram it igrat detektiva da pogruntam ali so bili kilometri zavrteni ali niso.

Da bi pa uvedli nek uraden državni register pri nas registriranih avtov, to pa ne. Še posebej pri uvozu bi sam poskrbel za zakon, kjer bi vsi morali avte pripeljati na uradne preglede ter zabeležiti realne kilometre.

Tudi proizvajalci nosijo tule velik del krivde. Namesto, da bi čip, ki kilometre zapisuje zašifrirali s ključem, ki ga poseduje le sedež firme, se to žal ne dogaja.

Nikoli mi ne bo jasno, zakaj sploh obstaja možnost za modificiranje kilometrov na avtu. Kdaj se to sploh legalno uporablja? Nikoli. Če pa niso zmožni ustvarit čipa, ki ga ni mogoče preprogramirat, potem pa naj pač prešaltajo nazaj na fizične števce, pa bo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

RejZoR ::

Sriple Tix je izjavil:

Torej si jaz na svojem avtu prevrtim kilometre nazaj in se veselo vozim z njim, nato pa npr. med popravilom na pooblaščenem servisu ugotovijo, da sem na svojem avtu v svoje veselje prevrtel kilometre in država kaznuje? Česa bi me natanko obdolžili? Avto je moja lastnina, z vrtenjem nazaj nisem nikogar oškodoval, vnaprej, ker bi avto lahko prodal s takšnimi kilometri, me najbrž tudi ne bodo kaznovali. Kaj nezakonitega sem pravzaprav storil?


Ja, ker 99% ljudi za brezveze ter za povsem lastno veselje prevrtava kilometre nazaj ane? V 102% primerov se prevrtavajo za namene nategovanja kupcev. In ja, moralo bi bit kaznivo po tarifi 1 evro na kilometer. Če je možno to zaznat na diagnostiki, potem ap bi se šli mal drugače. Ne pa zdej, ko bi bilo vseeno če nehajo delat števce kilometrov, ker so očitno povsem irelevantna tehnologija...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

Klemzz ::

Ok zadej pa povejte, kdo bi kupu avto star 5 let in 250000km, redno servisiran itd. ? Sam si lastim avto s 550kkm, ga kdo kup, najbrž ne, čeprou je A6 s pouno opreme.

Sriple Tix ::

Ne pišem o namenih posameznikov, temveč odgovarjam na trditve, da je vrtenje kilometrov v resnih državah kaznivo. Še enkrat naglašujem: V svojem avtu lahko vrtim števce kamor hočem, dokler s tem ne oškodujem tretje osebe. Torej, vrtenje kilometrov v mojem avtu za mojo zabavo ni kaznivo dejanje niti v resnih državah. O skritih namenih v svojih postih ne govorim in imam o tem enako mnenje kot vsi ostali, saj navsezadnje tudi sam kupujem rabljene avtomobile. Boh, upam, da sem bi zdaj dovolj jasen.

_Tom_ ::

svecka je izjavil:

zapomni si da imajo VSI (99%) avto za 100k km prevrtene kilometre nazaj. Tako da ko kupuješ avto, kar računaj po faktorju +100k km

Vsi vrtijo nazaj, od serviserjev do amaterjev


Je možno, da tvoja trditev izhaja iz tega, da lastno stopnjo poštenosti apliciraš na druge....?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: _Tom_ ()

mailer ::

Hrvati imajo to poštimano že nekej let in je manj nategov kupcev.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

šernk ::

Klemzz je izjavil:

Ok zadej pa povejte, kdo bi kupu avto star 5 let in 250000km, redno servisiran itd. ? Sam si lastim avto s 550kkm, ga kdo kup, najbrž ne, čeprou je A6 s pouno opreme.


Nihče in cene avtov bi strmoglavile, ter mojemu avtu bi se takoj dvignila cena iz 1000 na 2500€. Tako se pa prodajajo 4x boljši, novejši in avti z manj kilometri kot je moj za 3000€. Če bi se tole vrtenje kilometrov prepovedalo bi 99% svercarjev propadlo takoj.

če se danes lotiš prodajat avto z 250k realnih kilometrov je vreden točno 1000€ manj kot tisti z nerealnih 130k. Pol pa jok in stok kako je avto, ki si ga kupil pri 150k km zanič (ko se takšne avte pa priklaplja na računalnik se pa vidi kilometre od 300k dalje pri vseh). Očitno je pa rekord zavretnih 400k km za katerega sem doslej vedel ravnokar zrušen :D
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

eVro ::

mailer je izjavil:

Hrvati imajo to poštimano že nekej let in je manj nategov kupcev.


Kako pa imajo?

mailer ::

Mislim, da imajo pri vsaki registraciji (novi ali podaljševanju) zraven vseh podatkov o avtomobilu zapisane tudi prevožene kilometre po števcu. Tako lahko vidiš prevožene kilometre za vsako leto posebej. Sicer se tudi tu lahko prevrti števec pred samo registracijo, ne more pa se zgoditi, da bi imel avto leta 2013 manj kilometrov, kot jih je imel 2010.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

Aston_11 ::

Klemzz je izjavil:

Ok zadej pa povejte, kdo bi kupu avto star 5 let in 250000km, redno servisiran itd. ? Sam si lastim avto s 550kkm, ga kdo kup, najbrž ne, čeprou je A6 s pouno opreme.

Jaz bi ga komot. Meni km ne igrajo vloge. Moj ima 310kkm, pa me ne briga dosti, redno popravim, kar je treba, pa je. A6 je ok, vendar je vzdrževanje tisto, ki pretehta, čeprav kaj hujšega kot passat ne more biti.

Oberyn ::

Četudi so kilometri zavrteni, kaj pa potem? Kdo pa gleda kilometre? Jaz sem si ogledal 4 leta star passat, sem šel na uradni VW servis in naprosil enega serviserja, da ga gre pogledat, za primerno tarifo. Ni bilo problem. Sva šla popoldne, že na 5 metrov daleč od avta se je sklonil dol in rekel, pakne so zanič. Prodajalec ni niti trznil, je rekel, ni problem, jih bom zamenjal. Potem je vzel tester za barvo, ga na par mestih prislonil in rekel, tu pa tu pa tu je bil udarjen, ampak samo malo. Prodajalec ni niti trznil, res je, je rekel, bomo malo spustili, samo malo je bil podrgnjen. Potem je serviser odprl pokrov pa malo brskal po motorju, tale mašina ima okrog 150.000 km (na števcu je bilo 110.000) in je kar v redu, ta velik servis bi že moral biti narejen. Prodajalec ni niti trznil, ni problem, je rekel, ga bom naredil, če vzamete. Potem smo šli še na testno vožnjo, serviser je vozil, bil zadovoljen. Čez tri dni je prodajalec res vse to zrihtal (dal mi je račun s servisa, uradnega!), pa sem ga vzel. Serviser se ni zamudil 15 minut, vzel je 20 €. Kilometrov na števcu ni nihče niti komentiral.

Klemzz ::

Aston_11 je izjavil:

Klemzz je izjavil:

Ok zadej pa povejte, kdo bi kupu avto star 5 let in 250000km, redno servisiran itd. ? Sam si lastim avto s 550kkm, ga kdo kup, najbrž ne, čeprou je A6 s pouno opreme.

Jaz bi ga komot. Meni km ne igrajo vloge. Moj ima 310kkm, pa me ne briga dosti, redno popravim, kar je treba, pa je. A6 je ok, vendar je vzdrževanje tisto, ki pretehta, čeprav kaj hujšega kot passat ne more biti.


Pa dobr, sva dva k nama kilometri ne igrajo vloge. 3/4 naroda pa raj žvi v ironiji.

šernk ::

Potem je serviser odprl pokrov pa malo brskal po motorju, tale mašina ima okrog 150.000 km (na števcu je bilo 110.000) in je kar v redu, ta velik servis bi že moral biti narejen.


kaj pa če jih ima 180.000? Na oko je vedel točno število kilometrov? Malo morgen. Na oko se lahko vidi razliko v 50-100k km manj pa ne. Pa še to je močno odvisno od vzdrževanja. Problem z vrtenjem kilometrov ni v sami kilometrih ampak v tem da ne veš kaj te čaka. Avto z 250k km potrebuje druge servise kot avto pri 100k km. Pri 150k km veš da bo za menjat ležaje, pri 300k km veš da bo za menjat amultizerje, pri 100k veš da je za menjat filter bencina itd...če ima avto 180k namesto napisanih 130k je problem predvsem v tem, da te bo udarilo vzdrževanje drugje kot si pričakoval glede na kilometre.

mi smo peljali bencinca pri 420k km na odpad. Motor bi lahko v celoti obnovili za 500€, zakaj ga torej nismo in smo raje kupili drug rabljen avto za 4k €? Ker smo točno vedeli da med 450 in 550k km moraš menjat praktično 3/4 avta oziroma praktično komplet podvozje.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

driver_x ::

Jaz se z avtom zelo malo vozim in sem imel problem, ker je pri cca. 10 letih imel nerealno malo kilometrov in so vsi mislili, da sem pretiraval s prevrtevanjem.

GrimReaper ::

Pa dobr, sva dva k nama kilometri ne igrajo vloge. 3/4 naroda pa raj žvi v ironiji.

Seveda igrajo vlogo, več kot je kilometrov, manjšo vrednost ima avto.
Recimo če gledaš 2005 letnik, moj ki ima 80k km, je vreden okol 4k. Zdej če je tam do 150k, ni neke razlike v ceni. Za 200k km bi pa sam dal 3200-3500€, za 300k pa okol 2500€.
Ker ne more samo letnik določat cene avtomobila, avto se stara tud s kilometri, mogoče še bolj.

Drugače je pa prva starost, potem pa kilometri. Spet dam za primer mojega, ki ima komaj 80k km, ampak ga je nekaj že, veliko ga pa še bo starost matrala. Tam do 12 let starosti mislim da bo še šel brez večjih stroškov, potem se pa že splača zamenjat.
Best buy starost je pa zame 5-7 let.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Oberyn ::

šernk je izjavil:

kaj pa če jih ima 180.000? Na oko je vedel točno število kilometrov? Malo morgen. Na oko se lahko vidi razliko v 50-100k km manj pa ne. Pa še to je močno odvisno od vzdrževanja.

Pojma nimam. Ta avto mam zdaj 5 let in dela kot ura. Enkrat na leto ga servisiram, na servisu povem, da ima verjetno okoli 50.000 več kot na števcu. Nikoli nič crknilo. Če vsak dan te mašine gledaš, zgleda da vseeno lahko oceniš.

Map ::

Če poznaš kakega avtoelektričarja mislim, da se lahko z neko napravo priklopi na računalnik v avtu in tam piše realne kilometre, ampak, če računalnik slačujno crkne ali je bil zamenjan lahko ima avto 500.000km, ampak v računalniku piše samo 50.000km ne veš koliko jih ima dejansko.

680x0 ::

bluefish je izjavil:

Baba čula, baba rekla. Ali pa boš dal kak vir?


Evo vir iz prve roke. Leta nazaj sem med počitnicami čistil avtomobile za enega večjih trgovcev z rabljenimi avtomobili. Oz. naj bi čistil, večji del počitnic sem v resnici vrtel števce.

Sriple Tix je izjavil:

Kaznivo je, če o svoji dejavnosti ne obvestiš kupca.


Težava seveda nastane, ko ugotoviš, da si kupil avto s prevrtenimi kilometri, pa prodajalec trdi, da te je o tem ob nakupu seznanil. Ostane hipotetična možnost tožbe z negotovim izidom in gotovimi stroški.

Oberyn ::

680x0 je izjavil:

Evo vir iz prve roke. Leta nazaj sem med počitnicami čistil avtomobile za enega večjih trgovcev z rabljenimi avtomobili. Oz. naj bi čistil, večji del počitnic sem v resnici vrtel števce.

Kako se pa to pravzaprav dela?

gruntfürmich ::

bluefish je izjavil:

Baba čula, baba rekla. Ali pa boš dal kak vir?

ti še vedno živiš v svojem svetu?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Utk ::

Klemzz je izjavil:

Ok zadej pa povejte, kdo bi kupu avto star 5 let in 250000km, redno servisiran itd. ? Sam si lastim avto s 550kkm, ga kdo kup, najbrž ne, čeprou je A6 s pouno opreme.

No no, tvoj zaradi tega, ker ima prave km na števcu ni nič boljši od tistega, ki mu piše 150, pa ima v resnici 550. Kaj dosti več kot tolk pa niti ne moreš fasat, tudi če niti ne pogledaš kilometrov.

Nikoli nič crknilo.

Ja, nekaterim crkuje skoz kaj, drugim pa nikoli nič in menjajo samo potrošno robo, pod katero spada lahko karkoli, končno, tudi cel avto. V resnici pa obojim crkujejo iste stvari.

Hayabusa ::

Oberyn
Četudi so kilometri zavrteni, kaj pa potem?

Problem je v tem, ker ljudje res mislijo da ima motor magičnih 100 k km, a jih ima 250 k km.In v tem času ne naredijo servisa, ki bi ga sicer morali, motor vmes crkne.

akasa ::

Povem vam da če je avto iz nemčije sploh kak vw ma 100k km skor 100% prevrtenih... Pa ponavad če se kup avto iz uvoza je treba delat glavni servis oz. saj redni... mam avto z realnimi 330k km pa ni dobenih problemov (iz uvoza seveda)

Aja pa še to.. če pogledate mal na avto.net ma skor vsak golf 4 tdi al pa sdi magičnih 220 km (v resnici pa 300 km +)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: akasa ()

Map ::

Sploh ne vem zakaj vrtijo kilometre, ker vsaj zame v tem času sploh ni presenetljivo, da ima avto toliko kilometrov in me ne moti. Sploh pa če kupiš audija, bmwja, vwja, kaj takega, bi ob rednem servisu moglo delat vse brez problema. Imamo enega audija a6, pripeljan iz nemčije in ga mamo mislim da že 6 let. Po števcu ima okoli 250.000km, po mojem mnenju pa jih ima ze vsaj kakih 500 ali 600k. Ima 1.9 TDI mašino in razen nekih kablov na motorju oz. nekaj takega še ni blo narobe z maotorjem. Nikoli nič resnega. Drugo so pa amortizerji in podobne stvari, ki lahko crknejo tudi, ko avto stoji.

Dober dan ::

Bravo Einsteini. Odkrivate toplo vodo... Pogledaš 3 leta star avto, pa ima čez 100 ali pa 150 tisoč prevoženih (diesel). Nato pa pogledaš 10 let star avto, ki pa ima okrog 180 tisoč po števcu. Kaj zdaj to, najprej so se 3 leta z vozilom na povno fural, ostalih 7 let pa samo do trgovine in nazaj? Volani, prestavne ročice, sklopka, itd obrabljeno da glava peče, pod pokrovom pa oljna fontana. Ko sem imel še Golfa 3 in sem iskal nov avto zase, ker je slednji začel močno rustat, sem od jeze ene parim debilnim prodajalcem enostavno moral pokazati, kakšen mora avto izgledati pri 290 tisoč kilometrih tako znotraj kot pod pokrovom. In potem mi tip reče, če sm ga prišu zajebavat na dom...

krneki0001 ::

Sriple Tix je izjavil:

Ne pišem o namenih posameznikov, temveč odgovarjam na trditve, da je vrtenje kilometrov v resnih državah kaznivo. Še enkrat naglašujem: V svojem avtu lahko vrtim števce kamor hočem, dokler s tem ne oškodujem tretje osebe. Torej, vrtenje kilometrov v mojem avtu za mojo zabavo ni kaznivo dejanje niti v resnih državah. O skritih namenih v svojih postih ne govorim in imam o tem enako mnenje kot vsi ostali, saj navsezadnje tudi sam kupujem rabljene avtomobile. Boh, upam, da sem bi zdaj dovolj jasen.


Sej ti ni noben rekel, da je kaznivo, če sam prevrtavaš za svojo zabavo. Kaznivo je v primeru če nekoga oškoduješ s tem. in v resnih državah imajo zavarovalnice tudi zavarovalnine po kilometrih. Torej če z avtom delaš malo kilometrov se splača tako zavarovanje vzet. In v primeru prevrtavanja kilometrov nazaj, si v tem primeru tudi lahko zelo kaznovan ,ker si goljufal pri zavarovanju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

akasa ::

Aja pa še to večina gleda da so km čim manjši... češ maj km boljši avto... Kak je pa res pa mislim da je vsem jasno... Avto iz uvoza ma ponavad 2x bolš podvozje k pa slovenski avto... pa se tut ve zakaj...

Oberyn ::

Lej sam to ti povem okol turbine... "vroče" mašine nesmeš takoj ugasnit (vroče pomen da je mašina dlje časa tekla 2,5k rpm al pa več).. in če je mašina "vroča" počakaš 20s v prostem teku pa ugasneš pa je...

Ejga, tega pa jaz sploh nisem slišal do sedaj, nikoli mi ni nihče povedal, zakaj je to potrebno? Imam tega zgoraj omenjenega passata TD ene 5 let, nikoli ne počakam 20 sekund preden ugasnem.

akasa ::

Pa dvomim da preden ga ugasneš ga teraš v 2500 obratov ali več.. ali pač?

Oberyn ::

Ne, to ne teram, v mestu živim, pripeljem se domov 50 v četrti po ulici, večinoma.

krneki0001 ::

Vroča mašina pomeni da si prišel iz avtoceste direktno na parkplac in ugasnil avto. Turbina takrat žari (turbine se vrtijo med 120 in 160 tisoč obrati). In če takoj ugasneš, se zaradi vročine olje zapeče v turbini in cevkah za dovod tega olja v turbino. Čez nekaj časa, pa se cevke tok zabašejo, da je pretok premajhen in zadeva crkne, ker se ležaj ne maže. Ležaj je pa u bistu plavajoč v olju in če ni olja zadeva zelo hitro odleti.

Zato je priporočljivo , da ko se ustaviš in preden ugasneš avto, počakat nekih 20 do 30s, da olje kroži skozi turbino in odvaja toploto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Oberyn ::

To je potem bolj za pazit, če se na avtocesti ustaviš na pumpi. Evo, da se človek tudi na ST nekj nauči...

krneki0001 ::

Najbolje pri avtu s turbino narediš, če to vedno upoštevaš in delaš to vsakič preden ugasneš avto. Bo veliko dlje zdržal.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

B-Stard ::

Na mojem Stilotu JTD imam realnih 460k brez generalne, narejni 3 veliki servisi . To je avto da se reče JTD pihne vse TDI

Vikking ::

je možno odkriti ali so bili kilometri na vozilu prevrteni nazaj??

je sploh kak način to zaznati oz. kje bi lahko to zaznali??


Da odgovorim še na bistvo te teme. Odgovor je DA in NE

Če so kilometri prevrteni površno oz. je tudi odvisno kako shrani računalnik vozila kilometrino. Se da z priklopom na računalnik ugotoviti.

Če so kilometri prevrteni strokovno, se z priklopom na računalnik tega ne da ugotoviti. Pri takšnem prevrtenju kilometrine, se pravilna kilometrina lahko ugotovi če imamo srečo na načine:
- Prvi je z CAR-PASS om (pozitivne izkušnje imajo v Belgiji), ki ga pri nas ni. Naj bo vrtenje kilometrine tudi drago kaznivo dejanje za pravne osebe.
- prklop na računalnik, če so bili kiilometri prevrteni površno.
- Drugi način je preko zgodovine servisov na pooblaščenem servisu za posamezno znamko. Vendar je tukaj problem ker vse znamke nimajo centralnih registrov. Zatorej samo pri določenih znamkah, pa še to če so bili servisi delani na pooblaščencu.
- preko servisne knjige, če so čudna razhajanja med servisi in kilometrino. Preverba je možna tudi za posamezni štempelj na pooblaščenem servisu, če ni ponarejen. Saj shranjuje podatke servisov vozil pri njih.
- že toliko se na forumih opozarja kdo so prodajalci vozil ki jim ne gredo zaupat. Ampak ker ga vrže na avtu.netu kot najcenejšega za modelno leto z najnižjo kilometrino, najlepše opranega, in oh in sploh. Se folk pali na to.

To pa da je kilometrina glavni pokazatelj stanja vozila, pa je v glavah slovenceljnev. Na ogledu vozila, sploh ne smeš pogledati kilometrine. Kilometrina je popolnoma ampak popolnoma nepomembna pri ogledu vozila, glede stanja le-tega, POPOLNOMA NEPOMEMBNA. Kilometrina je faktor pri končnem določanju cene. To je pa tudi vse.

Reycis ::

Imam 11 let star avto z 132k km. Ce bi ga hotel prdat mi itak noben nebi verjel, da ima samo toliko kilometrov. Sicer pa ni potrebe po prodajanju ce pa mi lahko sluzi se naslednjih 11 let.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8517427 (7994) Arzen28
»

Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
35887911 (56997) hojnikb
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19839121 (27865) shadeX

Več podobnih tem