Forum » Kaj kupiti » enaA vs. Mimovrste
enaA vs. Mimovrste
libreus ::
Pozdravljeni!
Ta tema je namenjena primerjavam dveh spletnih trgovin pri nas. Pri kateri najraje nakupujete? Kaj priporočate bodočemu porabniku? Na kaj mora biti pozoren?
enaA
mimovrste
Dobrodošle so izkušnje in nasveti.
Lep pozdrav,
Ta tema je namenjena primerjavam dveh spletnih trgovin pri nas. Pri kateri najraje nakupujete? Kaj priporočate bodočemu porabniku? Na kaj mora biti pozoren?
enaA
mimovrste
Dobrodošle so izkušnje in nasveti.
Lep pozdrav,
- premaknil iz Omrežja in internet: Tilen ()
ttommy ::
Kupoval sem pri obeh in pri obeh imam pozitivne izkušnje. Zakaj bi ju rad primerjal?
Gamer
BigSexy ::
@OP: Ti pa si odkril toplo vodo :) Obe trgovini sta uveljavljeni in veljata za solidni, torej tako kot so ti svetovali že pred mano, kupi tam, kjer je ceneje (oz. imajo artikel, ki ga želiš).
Jaz osebno sem kupoval pri obeh, ter imam pozitivno mnenje o obeh (tudi reševanje reklamacij, ipd.).
Jaz osebno sem kupoval pri obeh, ter imam pozitivno mnenje o obeh (tudi reševanje reklamacij, ipd.).
To Infinity And Beyond !
mcgeek ::
Po dolgoletnih izkušnjah z obema trgovinama so moje izkušnje naslednje (ne govorim o čisto vsakem nakupu, temveč povprečno):
- Mimovrste: nekoliko dražji, razen če si VIP kupec brez poštnine; zelo dobra podpora v primeru težav ali vračanja izdelkov; dobra prevzemna mesta;
- Enaa: nekoliko cenejši, če ne upoštevaš poštnine; zelo slaba podpora glede česarkoli; če moraš zaradi nakupa kakorkoli ukrepati pri njih, so zelo neprijazni; prevzemno mesto na slabi lokaciji - nikoli ni parkirišča.
- Mimovrste: nekoliko dražji, razen če si VIP kupec brez poštnine; zelo dobra podpora v primeru težav ali vračanja izdelkov; dobra prevzemna mesta;
- Enaa: nekoliko cenejši, če ne upoštevaš poštnine; zelo slaba podpora glede česarkoli; če moraš zaradi nakupa kakorkoli ukrepati pri njih, so zelo neprijazni; prevzemno mesto na slabi lokaciji - nikoli ni parkirišča.
Furbo ::
Zanimivo, jaz pri enaa vedno dobim parking točno pred vhodom.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Skyman ::
Moje izkušnje!
-Mimovrste je res nekoliko drazji od enaa sam sm v zacetku tega tedna vracal disk brez problema se dalo vse zmeniti samo glede vracanja izdelka me je zmotilo to ko pise da pride prevzeti kurir na dom,ko sm zahteval to opcijo sm se lahko obrisal pod nos,ker sm ta izdelek prevzel osebno v njihovi poslovalnici,zato te odpcije nism imel.
-Enaa sm ze vracal 2 izdelka ki nista delovala vedno me posiljajo direktno k njihovim uvoznikih ala avtera pc plus.Za zdej vedno rešil problem
so naceloma kar za par € cenejsi kot mimovrste pa še poštnina je kaki € cenejsa res ta potem nimas garancije da pride kurir po ta izdelek ce ti ne deluje več.
-Mimovrste je res nekoliko drazji od enaa sam sm v zacetku tega tedna vracal disk brez problema se dalo vse zmeniti samo glede vracanja izdelka me je zmotilo to ko pise da pride prevzeti kurir na dom,ko sm zahteval to opcijo sm se lahko obrisal pod nos,ker sm ta izdelek prevzel osebno v njihovi poslovalnici,zato te odpcije nism imel.
-Enaa sm ze vracal 2 izdelka ki nista delovala vedno me posiljajo direktno k njihovim uvoznikih ala avtera pc plus.Za zdej vedno rešil problem
so naceloma kar za par € cenejsi kot mimovrste pa še poštnina je kaki € cenejsa res ta potem nimas garancije da pride kurir po ta izdelek ce ti ne deluje več.
mcgeek ::
Če se cena istega izdelka razlikuje nekje do 10€, bom ta izdelek kupil pri dražji Mimovrste, ker vem, da bom v primeru težav naletel na prijaznost. Tudi ta se plača. Pa na koncu niti ni tako velika razlika, ker sem VIP kupec in v večini primerov ti ceno tudi znižajo, tako da ujamejo konkurenco. Le kontaktirati jih moraš.
Če pa bo imel Enaa nekaj 100€ ceneje (se je že zgodilo), pa se raje ukvarjam s poštarjem, kot da bi pomislil na kak fizičen kontakt z njimi in držim pesti, da tako tudi ostane :-) Še čisto vsaka reklamacija, garancija itd. z njimi se je končala skoraj s prijavo kakšnemu inšpektoratu. Odnos pa je na nuli.
Pa ne delam ne za eno ne za drugo trgovino. Več kot 50% nakupov pa tako in tako opravim preko meje.
Če pa bo imel Enaa nekaj 100€ ceneje (se je že zgodilo), pa se raje ukvarjam s poštarjem, kot da bi pomislil na kak fizičen kontakt z njimi in držim pesti, da tako tudi ostane :-) Še čisto vsaka reklamacija, garancija itd. z njimi se je končala skoraj s prijavo kakšnemu inšpektoratu. Odnos pa je na nuli.
Pa ne delam ne za eno ne za drugo trgovino. Več kot 50% nakupov pa tako in tako opravim preko meje.
Štrubsi ::
Brat je pri enaa naročil miško in tipkovnico, in oboje mu že od samega začetka dela probleme. Zato je enaa takoj kontaktiral in rekel, da bi rad vrnil oboje oz. prosil zamenjavo in mu niso hoteli zamenjati. Rekli so naj nese na servis. Ne vem zakaj je potem v pravilih, da brez razloga menjajo v treh tednih po nakupih, če podaš reklamacijo v 14 dneh po nakupu, vsaj na mimovrste vem, da ta praksa deluje.
Pri mimovrste mi gre pa na živce, da moraš včasih tudi osebni prevzem plačati. Ne vem če še kje to počnejo.
Lp,
Žiga
Pri mimovrste mi gre pa na živce, da moraš včasih tudi osebni prevzem plačati. Ne vem če še kje to počnejo.
Lp,
Žiga
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Štrubsi ()
Furbo ::
Ker je tvoj brat pač preveč govoril, samo vrniti moraš, ne pa govoriti da nekaj ne deluje, v tem primeru je pač pravilno, da te pošljejo na servis.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Ashrack ::
Brat je pri enaa naročil miško in tipkovnico, in oboje mu že od samega začetka dela probleme. Zato je enaa takoj kontaktiral in rekel, da bi rad vrnil oboje oz. prosil zamenjavo in mu niso hoteli zamenjati. Rekli so naj nese na servis. Ne vem zakaj je potem v pravilih, da brez razloga menjajo v treh tednih po nakupih, če podaš reklamacijo v 14 dneh po nakupu, vsaj na mimovrste vem, da ta praksa deluje.
Pri mimovrste mi gre pa na živce, da moraš včasih tudi osebni prevzem plačati. Ne vem če še kje to počnejo.
Lp,
Žiga
kakor vem vsaj vcasih so imeli prakso da ce si osebno prisel artikel iskati in si ga cez 14 dni hotel vrniti, niso hoteli vrniti kupnine. So se na nek zakon sklicevali da pri osebnem prevzemu si stvar videl in se s tem ne steje za narocilo na daljavo.
Vem pa da sem enkrat jim potem rekel da hocem da mi odpro artikel da ga res osebno vidim, kar pa niso hoteli :)
Če se cena istega izdelka razlikuje nekje do 10€, bom ta izdelek kupil pri dražji Mimovrste, ker vem, da bom v primeru težav naletel na prijaznost. Tudi ta se plača. Pa na koncu niti ni tako velika razlika, ker sem VIP kupec in v večini primerov ti ceno tudi znižajo, tako da ujamejo konkurenco. Le kontaktirati jih moraš.
Če pa bo imel Enaa nekaj 100€ ceneje (se je že zgodilo), pa se raje ukvarjam s poštarjem, kot da bi pomislil na kak fizičen kontakt z njimi in držim pesti, da tako tudi ostane :-) Še čisto vsaka reklamacija, garancija itd. z njimi se je končala skoraj s prijavo kakšnemu inšpektoratu. Odnos pa je na nuli.
Se popolnoma strinjam s teboj. Ce si ze primoran kaj narociti pri ENAA obvezno preko poste in nic z osebnim kontaktom.
....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ashrack ()
ProGo ::
"So se na nek zakon sklicevali da pri osebnem prevzemu si stvar videl in se s tem ne steje za narocilo na daljavo." Zavajanje kupca. Če kupiš preko neta in osebno prevzameš, še vedno veljajo vsa določila nakupa na daljavo, tudi vračilo kupnine.
Ashrack ::
"So se na nek zakon sklicevali da pri osebnem prevzemu si stvar videl in se s tem ne steje za narocilo na daljavo." Zavajanje kupca. Če kupiš preko neta in osebno prevzameš, še vedno veljajo vsa določila nakupa na daljavo, tudi vračilo kupnine.
ti to njim povej.
....
ProGo ::
Ne. Ti drugič povej inšpektorju, bo bolj zaleglo. Pa preberi Zakon o varstvu potrošnika, škodilo ti ne bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ProGo ()
shadeX ::
Moje izkušnje so v obeh trgovinah načeloma pozitivne. Je pa nekaj res, sicer ne vem ali gre za naključje ali ne, nimam niti pojma od kje dobavljajo robo.
ENAA:
1. Kupil digitalni aparat pri enaa (sony - 300 €). Že od začetka je delal probleme ( flash občasno ni delal ). Ker sem to kupil kot darilo me je zelo jezilo. Tisti ki je izdelek prejel je rekel da servis ni potreben in da bo že. Ampak vedel sem da je nezadovoljen z darilom.
2. Kupil Razerjevo miško za 65€. Čez 1 teden se je dobesedno skurila sama. ( noter se je vse stopilo ). Nesel sem na servis in so mi dali denar nazaj..
3. Kupil tablični računalnik ( spet kot darilo ). Dobil odprtega že vrnjenega - Wifi ni deloval. Ga vrnem nazaj (5€ stroškov pošiljanja ), in me kličejo da ne vem kaj bo s tem, ker tablični je vseboval še podatke ( ja pozabil sem izbrisati SSID ). Potem rečem da je že nekdo uporabljal tablični in da je bil že tudi drugi SSID noter. Tip na drugi strani je bil neprijazen, slabe volje in reče "DOBRO, BOMO VZELI". Mislm wtf..
4. Kupim 2 Gigaybite miški. Spet ena za darilo, ena pa zame. Tista moja se je po pol leta pokvarila, na srečo druga kot darilo še vedno deluje. Poslal sem jo na servis kjer je bil odziv res enkraten in sem že drugi!! dan dobil drugo novo miško (isti model).
Nimam pojma ampak dosedaj vse stvari iz enaa so se mi kar nekako pokvarile. Najbrž je to naključje?
Mimovrste:
1. Kupil ruter (deluje)
2. Kupil Samsungov LCD monitor. Dobil sem že nekako pokvarjenega. Neke črte skoraj nevidne so bile v spodnjem delu ekrana. Ker ekrana nisem uporabljal 3 mesece po nakupu nisem upal uveljavljati tistih 15 dni za vrnitev robe. Potem sem klical na servis in so mi ga nekako popravili..
Sigurno sem še kaj kupil pri mimovrste sam se ne spomnim točno.. druge stvari so bile ok. Nikoli pa jim nisem vračal stvari..
ENAA:
1. Kupil digitalni aparat pri enaa (sony - 300 €). Že od začetka je delal probleme ( flash občasno ni delal ). Ker sem to kupil kot darilo me je zelo jezilo. Tisti ki je izdelek prejel je rekel da servis ni potreben in da bo že. Ampak vedel sem da je nezadovoljen z darilom.
2. Kupil Razerjevo miško za 65€. Čez 1 teden se je dobesedno skurila sama. ( noter se je vse stopilo ). Nesel sem na servis in so mi dali denar nazaj..
3. Kupil tablični računalnik ( spet kot darilo ). Dobil odprtega že vrnjenega - Wifi ni deloval. Ga vrnem nazaj (5€ stroškov pošiljanja ), in me kličejo da ne vem kaj bo s tem, ker tablični je vseboval še podatke ( ja pozabil sem izbrisati SSID ). Potem rečem da je že nekdo uporabljal tablični in da je bil že tudi drugi SSID noter. Tip na drugi strani je bil neprijazen, slabe volje in reče "DOBRO, BOMO VZELI". Mislm wtf..
4. Kupim 2 Gigaybite miški. Spet ena za darilo, ena pa zame. Tista moja se je po pol leta pokvarila, na srečo druga kot darilo še vedno deluje. Poslal sem jo na servis kjer je bil odziv res enkraten in sem že drugi!! dan dobil drugo novo miško (isti model).
Nimam pojma ampak dosedaj vse stvari iz enaa so se mi kar nekako pokvarile. Najbrž je to naključje?
Mimovrste:
1. Kupil ruter (deluje)
2. Kupil Samsungov LCD monitor. Dobil sem že nekako pokvarjenega. Neke črte skoraj nevidne so bile v spodnjem delu ekrana. Ker ekrana nisem uporabljal 3 mesece po nakupu nisem upal uveljavljati tistih 15 dni za vrnitev robe. Potem sem klical na servis in so mi ga nekako popravili..
Sigurno sem še kaj kupil pri mimovrste sam se ne spomnim točno.. druge stvari so bile ok. Nikoli pa jim nisem vračal stvari..
MrBrdo ::
- mimovrste: prej so mi bili super, v zadnjem času pa so se mi zamerili. moti me, da moram po novem plačat "poštnino" tudi če grem sam prevzet robo, to se mi zdi en velik nateg, pomeni da očitno nategujejo pri ceni poštnine. potem, ker sem bil VIP član sem en router kupil zato, ker naj bi ga lahko v 60 dneh vrnil, nisem bil 100% ampak sem ga zaradi tega potem vzel, nakar ko ga prinesem nazaj mi tip reče da je popraskan (nič ni bil popraskan ker sem ga komaj dal ven iz škatle), kazal mi je neke mikroskopske praske ki so verjetno bile posledica proizvodnega procesa (pač bela glossy površina, če iščeš prasko jo boš našel). v glavnem obupno, zdaj imam že 2 leti ta router ki je za en drek in ga nebi verjetno nikoli kupil če me nebi nategnili s temi 60 dnevi. v zadnjem času pa so še cene povišali in sploh več ne kupujem pri njih, ker me ceneje pride če naročim iz ebaya.
- enaa: mam solidne izkušnje, kdaj pa kdaj kaj kupim pri njih, parkinga na prevzemnem mestu resda praktično ni, ampak jaz sem ga vedno dobil (kar pred vhodom), veliko stvari je ceneje kot na =), samo nimajo toliko stvari na zalogi. mislim da so mi enkrat dali VGA grafično namesto PCIe, ampak potem ni bilo problemov, so zamenjali. ne vem kako je pri mimovrste ampak za garancijo sem se moral vozit na neke random firme
- solo: ne kupovat tukaj, obupno vse od prevzemnega mesta do vračila izdelkov in garancije
v resnici vse skupaj ena velika žalost, če se mi ne mudi naročim iz ebaya ali geizhalsa, prek teh slovenskih trgovin kupujem samo še drobnarije kot so usb ključki ipd, ampak to se mi ponavadi toliko mudi da se raje kar zapeljem v leclerc in tam kupim, verjetno je še ceneje
- enaa: mam solidne izkušnje, kdaj pa kdaj kaj kupim pri njih, parkinga na prevzemnem mestu resda praktično ni, ampak jaz sem ga vedno dobil (kar pred vhodom), veliko stvari je ceneje kot na =), samo nimajo toliko stvari na zalogi. mislim da so mi enkrat dali VGA grafično namesto PCIe, ampak potem ni bilo problemov, so zamenjali. ne vem kako je pri mimovrste ampak za garancijo sem se moral vozit na neke random firme
- solo: ne kupovat tukaj, obupno vse od prevzemnega mesta do vračila izdelkov in garancije
v resnici vse skupaj ena velika žalost, če se mi ne mudi naročim iz ebaya ali geizhalsa, prek teh slovenskih trgovin kupujem samo še drobnarije kot so usb ključki ipd, ampak to se mi ponavadi toliko mudi da se raje kar zapeljem v leclerc in tam kupim, verjetno je še ceneje
MrBrdo
Blazz ::
Po dolgoletnih izkušnjah z obema trgovinama so moje izkušnje naslednje (ne govorim o čisto vsakem nakupu, temveč povprečno):
- Enaa: nekoliko cenejši, če ne upoštevaš poštnine; zelo slaba podpora glede česarkoli; če moraš zaradi nakupa kakorkoli ukrepati pri njih, so zelo neprijazni; prevzemno mesto na slabi lokaciji - nikoli ni parkirišča.
se strinjam, iz izkušnje iz pred 14 dni...
technolog ::
Brdo, v sosednji temi imam dosti za povedat čez take, ki stvari samo "mal probajo", vrnejo, da lahko potem to trgovina "poturi" nesluteči drugi žrtvi.
Pa še moje mnenje - enaA je katastrofa, že samo zaradi politike poštnin. Naročiš pet izdelkov skupaj - ti zaračunajo poštnino petkrat! Halo?
So tud na splošno nesposobni, uporabljajo neke čudne Microsoftove tehnologoje, njihova spletna stran se že 10 let ni spremenila, čeprav je obupna (pod to štejem obupne opise izdelka, specifikacije napisane kakor se jim sprdne, podvojeni izdelki).
Pa še moje mnenje - enaA je katastrofa, že samo zaradi politike poštnin. Naročiš pet izdelkov skupaj - ti zaračunajo poštnino petkrat! Halo?
So tud na splošno nesposobni, uporabljajo neke čudne Microsoftove tehnologoje, njihova spletna stran se že 10 let ni spremenila, čeprav je obupna (pod to štejem obupne opise izdelka, specifikacije napisane kakor se jim sprdne, podvojeni izdelki).
Phantomeye ::
Goran's Blog ::
Phantomeye je izjavil:
Goran's Blog je izjavil:
Od obeh iste-dobre izkušnje!
Fail tema;)
In zakaj je fail tema?
Ker obe trgovine so vrhunske in priznane spletne trgovine.
Kot drugo pač kupiš neko stvar bolj poceni tam kjer je bolj poceni.
Phantomeye ::
Goran's Blog je izjavil:
Phantomeye je izjavil:
Goran's Blog je izjavil:
Od obeh iste-dobre izkušnje!
Fail tema;)
In zakaj je fail tema?
Ker obe trgovine so vrhunske in priznane spletne trgovine.
Kot drugo pač kupiš neko stvar bolj poceni tam kjer je bolj poceni.
And yet, ljudje imajo različne izkušnje z njimi...
driver_x ::
EnaA: dobre izkušnje, kupujem poredko zaradi grde spletne strani.
MV: tudi dobre izkušnje, kupujem precej več, predvsem manjše stvari, ali pa če se mi kaj mudi, kljub temu pa se vsako leto nabere za VIP status. Z vračili nikoli problemov (zaradi napak na izdelkih), parkrat so mi že kaj poslali narobe ampak so potem vedno sami uredili brez komplikacij.
5 pik: samo par nakupov, porazne izkušnje, niso se držali rokov (veliki zamiki) ali pa so mi namesto naročene robe potem ponujali kaj drugega.
Večino nakupov pa opravim iz tujine, saj so naši prodajalci na splošno precej nekonkurenčni.
MV: tudi dobre izkušnje, kupujem precej več, predvsem manjše stvari, ali pa če se mi kaj mudi, kljub temu pa se vsako leto nabere za VIP status. Z vračili nikoli problemov (zaradi napak na izdelkih), parkrat so mi že kaj poslali narobe ampak so potem vedno sami uredili brez komplikacij.
5 pik: samo par nakupov, porazne izkušnje, niso se držali rokov (veliki zamiki) ali pa so mi namesto naročene robe potem ponujali kaj drugega.
Večino nakupov pa opravim iz tujine, saj so naši prodajalci na splošno precej nekonkurenčni.
mcgeek ::
Haha, vrhunske in priznane... Kvečjemu le povprečne in poznane...
Najnižja cena pa ne pogojuje dobre izkušnje.
Najnižja cena pa ne pogojuje dobre izkušnje.
mihibo5 ::
Mimovrste je uporaben za to da poiščeš stvari, druge trgovina pa da kupiš (ker je ceneje, mimovrste je pa pregleden)
kalko ::
Mimovrste
+ veliko izdelkov na zalogi, hitra dobava
+ user friendly website
+ solidni opisi izdelkov, dobre fotografije
+ prijaznost in nobenih problemov pri reklamacijah
+ več prevzemnih mest za osebni prevzem, boljši dostop z avtom
- zaračunavanje osebnega prevzema
- v povprečju za par € višje cene kot EnaA
- fokusiranje na "premium" izdelke in dražje blagovne znamke pri netehničnem blagu
EnaA
+ v povprečju za par € nižje cene izdelkov
+ večja ponudba drobnarij (kabli, konektorji ...), čeprav če se mi ne mudi to raje naročim z eBaya ali DX za polovično ceno
+ drive in prevzem, če plačaš vnaprej (se izogneš problemu s parkiranjem)
- neprivlačna, nepregledna stran
- slabi in nezanesljivi opisi in fotografije izdelkov (moraš drugje poiskati vse informacije o izdelku in potem priti na EnaA samo naročiti), ogromno slovničnih napak
- ZELO neprijazno osebje z odnosom, kot da jim je vseeno za stranko
- izigravanje ZVPOT (zavračanje vračila izdelka pri osebnem prevzemu, nočejo sprejemati garancijskih zahtevkov in te pošiljajo direktno na servis)
- večkratno zaračunavanje poštnine, če hkrati naročiš izdelke različnih dobaviteljev
+ veliko izdelkov na zalogi, hitra dobava
+ user friendly website
+ solidni opisi izdelkov, dobre fotografije
+ prijaznost in nobenih problemov pri reklamacijah
+ več prevzemnih mest za osebni prevzem, boljši dostop z avtom
- zaračunavanje osebnega prevzema
- v povprečju za par € višje cene kot EnaA
- fokusiranje na "premium" izdelke in dražje blagovne znamke pri netehničnem blagu
EnaA
+ v povprečju za par € nižje cene izdelkov
+ večja ponudba drobnarij (kabli, konektorji ...), čeprav če se mi ne mudi to raje naročim z eBaya ali DX za polovično ceno
+ drive in prevzem, če plačaš vnaprej (se izogneš problemu s parkiranjem)
- neprivlačna, nepregledna stran
- slabi in nezanesljivi opisi in fotografije izdelkov (moraš drugje poiskati vse informacije o izdelku in potem priti na EnaA samo naročiti), ogromno slovničnih napak
- ZELO neprijazno osebje z odnosom, kot da jim je vseeno za stranko
- izigravanje ZVPOT (zavračanje vračila izdelka pri osebnem prevzemu, nočejo sprejemati garancijskih zahtevkov in te pošiljajo direktno na servis)
- večkratno zaračunavanje poštnine, če hkrati naročiš izdelke različnih dobaviteljev
Rias Gremory ::
Mimovrste
+ Pregledna spletna stran
- dražje, pa še neko zaračunavanje za "obdelavo" pod 50€ AFAIK
EnaA
+ Hitra dostava
+ OK cene
+ Do sedaj nobenih problemov
- Spletna stran potrebuje prenovo
+ Pregledna spletna stran
- dražje, pa še neko zaračunavanje za "obdelavo" pod 50€ AFAIK
EnaA
+ Hitra dostava
+ OK cene
+ Do sedaj nobenih problemov
- Spletna stran potrebuje prenovo
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Tilen ::
Enaa bi odsvetoval, ker dokazano ne znajo ravnati z osebnimi podatki. Kljub neprestanim opozorilom so ignorirali varnostne luknje ter kupca in njegove osebne podatke potiskali na zadnje mesto. Brez prijave informacijskemu pooblaščencu bi še danes imeli na svoji strani nesprejemljive varnostne luknje. Pošiljajo ogromno spam pošte na elektronski naslov, ne glede na to, kar si izbral ob registraciji. Zavajujoča obvestila o številčnosti poslanega spama v njihovem registru, posredovanje preveč nepotrebnih podatkov dostavnim službam in še in še. Skratka, če se ti gre le za ceno in nič drugega, potem kupi tam, drugače ne.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Heisenberg ::
mimovrste:
-velika verjetnost da dobiš rabljen izdelek
-plačaš za osebni prevzem
-v trgovini še vedno nihče ne zna reči "dober dan" in na splošno so geeki in ne prodajalci
+ni problema pri reklamacijah
+hitra dostava
+komentarji uporabnikov pri izdelkih
+so blizu (meni osebno)
EnaA:
-zastarela in nepregleda zasnova web strani
-so daleč od doma in lahko prevzamem samo s pošto
+so dostikrat cenejši
+prijazna gospodična pokliče če kaj ni na zalogi
-velika verjetnost da dobiš rabljen izdelek
-plačaš za osebni prevzem
-v trgovini še vedno nihče ne zna reči "dober dan" in na splošno so geeki in ne prodajalci
+ni problema pri reklamacijah
+hitra dostava
+komentarji uporabnikov pri izdelkih
+so blizu (meni osebno)
EnaA:
-zastarela in nepregleda zasnova web strani
-so daleč od doma in lahko prevzamem samo s pošto
+so dostikrat cenejši
+prijazna gospodična pokliče če kaj ni na zalogi
Fritz ::
Mimovrste
EnaA
- ZELO neprijazno osebje z odnosom, kot da jim je vseeno za stranko
- izigravanje ZVPOT (zavračanje vračila izdelka pri osebnem prevzemu, nočejo sprejemati garancijskih zahtevkov in te pošiljajo direktno na servis)
Potrjujem to in tisto kar je napisal mcgeek.
Tudi na mimovrste več ne kupujem, odkar zaračunavajo osebni prevzem.
Skratka, če ni druge možnosti, potem sta tudi ti dve trgovini opcija za nakup, drugače pa nikakor ne. Težava sprejeti izdelek prodan na daljavo v času 14 dni od dostave pa je očitno splošna bolezen večjega dela slovenskih trgovcev čeravno je to že leta zapisano v veljavni zakonodaji. Treba je samo vztrajati in ignorirati njihovo nerganje ali pa zahtevati pisni odgovor in takoj spisati prijavo na TIRS.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
cordoba ::
Jst imam slabe izkušnje z mimovrste in dobre z ena a. Na mimovrste kupil tablico, ki je bila defektna, pri uveljavljanju garancije, sem čakal 14 dni in dobi nazaj enako, nedotaknjeno, češ, da je popravljena.
Ena a sem kupil drugo tablico, ki mi ni bila všeč in sem jo brez težav vrnil, sem pa že kupil veliko stvari pri njih.
Drugače pa tehnike ne kupujem več, ker, če je kaj narobe so vedno zajebancije, raje grem v trgovino in mučim prodajalce, pa še stestiram prej, da ni več drkanja.
Ena a sem kupil drugo tablico, ki mi ni bila všeč in sem jo brez težav vrnil, sem pa že kupil veliko stvari pri njih.
Drugače pa tehnike ne kupujem več, ker, če je kaj narobe so vedno zajebancije, raje grem v trgovino in mučim prodajalce, pa še stestiram prej, da ni več drkanja.
para! ::
Mimovrste so predragi. Kot neka premium štacuna, samo da še nisem pogruntal zakaj, ker nič dodatnega ne ponujajo v primerjavi z ostalimi. Drugače nisem imel težav z njimi do zdaj.
Z enaa tudi ni težav, s tem da majo ok cene, pa dobro poštimano dobavo - vedno je naslednji dan pripravljeno, pa tud njihova podpora je precej hitra, čeprav res nisem dobil nekega občutka osladnosti, ki se danes šteje za prijaznost.
Z enaa tudi ni težav, s tem da majo ok cene, pa dobro poštimano dobavo - vedno je naslednji dan pripravljeno, pa tud njihova podpora je precej hitra, čeprav res nisem dobil nekega občutka osladnosti, ki se danes šteje za prijaznost.
Death before dishonor!
Fritz ::
Z enaa tudi ni težav, s tem da majo ok cene, pa dobro poštimano dobavo - vedno je naslednji dan pripravljeno, pa tud njihova podpora je precej hitra, čeprav res nisem dobil nekega občutka osladnosti, ki se danes šteje za prijaznost.
Ne seri. Ko te bo enkrat prodajalec obravnaval kot nekega neboditreba, ki krade njegov dragoceni čas, ti bo koncept prijaznosti morda kaj jasnejši.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
marko20 ::
menjal izdelka pri EnaA in mimovrste
enaA - dosti kreganja, da sem na koncu lahko vrnil izdelek (osebni prevzem, bla bla bla, v glavnem zelo neprijazni)
mimovrste, brez vprašanj vrnili kupnino
enaA - dosti kreganja, da sem na koncu lahko vrnil izdelek (osebni prevzem, bla bla bla, v glavnem zelo neprijazni)
mimovrste, brez vprašanj vrnili kupnino
Furbo ::
Ne vem s kom se to kregate, če jaz kaj vrnem, pošljem nazaj, nikogar nič ne sprašujem ali razlagam, pa mi tudi še nihče ni nič pisnil nazaj.
Mimovrste so mi enkrat vrnili izdelek, ker sem pozabil en pretvornik priložiti, sem ga dodal in poslal spet, pa je bilo.
Mimovrste so mi enkrat vrnili izdelek, ker sem pozabil en pretvornik priložiti, sem ga dodal in poslal spet, pa je bilo.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
para! ::
Ne seri. Ko te bo enkrat prodajalec obravnaval kot nekega neboditreba, ki krade njegov dragoceni čas, ti bo koncept prijaznosti morda kaj jasnejši.
Ok, zmenjeno. Do takrat pa velja, kar sem napisal: v enaa imam dobre izkušnje mdr tudi zaradi tega, ker ni posiljene prijaznosti. Al je preveč zate, to?
Death before dishonor!
Fritz ::
Ne seri. Ko te bo enkrat prodajalec obravnaval kot nekega neboditreba, ki krade njegov dragoceni čas, ti bo koncept prijaznosti morda kaj jasnejši.
Ok, zmenjeno. Do takrat pa velja, kar sem napisal: v enaa imam dobre izkušnje mdr tudi zaradi tega, ker ni posiljene prijaznosti. Al je preveč zate, to?
Ne, ni preveč zame. Je pa dovolj, če napišeš, da si z enaa zadovoljen po tem in onem, ne pa da impliciraš, da tisti, ki nismo zadovoljni, pričakujemo posiljeno prijaznost. Seveda ne pričakujem kaj takšnega temveč normalen odnos, namesto ignorance, ukvarjanja z drugo stranko sredi postopka predaje blaga in potiskanja obrazca pod nos brez, da bi povedal kaj hoče in za kaj se gre. Sem v vseh svojih letih delal tudi v turizmu in za prodajnim pultom in precej dobro vem, da se tako s strankami ne dela, četudi kupujejo blago manjše vrednosti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
izolan ::
Rad bi opisal mojo negativno izkušnjo z enaa.com spletno trgovino.
Danes sem se namreč registriral in kaj prejmem na email naslov? Uporabniško ime in GESLO v plain-text obliki?!?!
Totalno so me razkurili s tem. Poslal sem jim mail, da je to res skrajno nedopustno iz njihove strani.
Zahteval sem, da mi razložijo kako imajo shranjena gesla v svoji bazi, saj kot izgleda imajo gesla vseh uporabnikov(upam da ne, da imajo to rešeno na kakšen drugi način).
Torej v primeru, da ste pri registraciji na enaa.com uporabili geslo, katerega uporabljate še na drugih straneh (kar vem da ni pametno, ampak sem ga tudi jaz uporabil) ga oni najverjetneje vedo :)
Nasvet: Čimprej ga zamenjajte, v najboljšem primeru ga bo sistem povozil...
Danes sem se namreč registriral in kaj prejmem na email naslov? Uporabniško ime in GESLO v plain-text obliki?!?!
Totalno so me razkurili s tem. Poslal sem jim mail, da je to res skrajno nedopustno iz njihove strani.
Zahteval sem, da mi razložijo kako imajo shranjena gesla v svoji bazi, saj kot izgleda imajo gesla vseh uporabnikov(upam da ne, da imajo to rešeno na kakšen drugi način).
Torej v primeru, da ste pri registraciji na enaa.com uporabili geslo, katerega uporabljate še na drugih straneh (kar vem da ni pametno, ampak sem ga tudi jaz uporabil) ga oni najverjetneje vedo :)
Nasvet: Čimprej ga zamenjajte, v najboljšem primeru ga bo sistem povozil...
ST-777 ::
Pri EnaA sem že večkrat kupoval, noben artikel, kupljen pri njih, se še ni pokvaril. Sem pa osebno vrnil DVD player, ker je bilo predvajanje plošč pri njem preglasno. DVD player so prijazno vzeli nazaj brez problemov in nakazali denar v nekaj dneh.
Pri Mimovrste še nisem kupoval, razlog pa je ta, da je EnaA zame bližji kot Mimovrste, če bi bilo treba kakšen artikel vrniti.
Pri Mimovrste še nisem kupoval, razlog pa je ta, da je EnaA zame bližji kot Mimovrste, če bi bilo treba kakšen artikel vrniti.
Ale3š ::
z Ena a imam dobre izkušnje prodajalci res niso videti na prvi pogled prijazni ,ampak daleč od tega da bi bili nesramni ali neprijazni.
Moti pa me embalaža res da je bil na njej nalepljen znak za pazlivejše ravnanje z izdelkom ampak osnovna plošča ni bila zapakirana vposebaj v škatlo, dobil sem jo ovito v papir.Nepregledna spletna stran. Izdelek ki sem ga dobil je bil videti še neuporabljen čeprav nalepke ki pridejo zraven osnovne plošče nisem dobil verjetno jo je že nekdo pred mano ven vzel. Prek njih sem kupil rame in osnovno ploščo oboje brezhibno.
Mimovrste: Prijazen odnos z kupcem , pregledna spetna stran nekonkurenčne cene . Pri nakupu tp linkovega ruterja mi ga prodajalec ni hotel zamenjat in me je napeljeval ,da ni napaka v ruterju temveč v moji brezžični kartici, tako da sem se moral osebno pogovorit z uvoznikom prek maila in še z opombami o varstvu potrošnikov .Drugače imam dobre izkušnje z njimi. Najprej so mi pa še poslali napačen izdelek govorim za ruter.
Oskar veliki zelo prijazni najprej so mi poslai pokvarjen disk in nezaščiten v navadni nizko profilni škatli. V drugo so se potrudili in ga primerno zašćitili in na moje presenečenje sem dobil lepo delujoč disk . Čeprav mi je žal ,d aga nisem za isto ceno naročil pri agt. Sem pa dobil tak občutek da nekatere zadeve pri oskarju delujejo druge pa bolj ali manj ne odvisno od sreče kaj dobiš+so seveda dobre cene.
Moti pa me embalaža res da je bil na njej nalepljen znak za pazlivejše ravnanje z izdelkom ampak osnovna plošča ni bila zapakirana vposebaj v škatlo, dobil sem jo ovito v papir.Nepregledna spletna stran. Izdelek ki sem ga dobil je bil videti še neuporabljen čeprav nalepke ki pridejo zraven osnovne plošče nisem dobil verjetno jo je že nekdo pred mano ven vzel. Prek njih sem kupil rame in osnovno ploščo oboje brezhibno.
Mimovrste: Prijazen odnos z kupcem , pregledna spetna stran nekonkurenčne cene . Pri nakupu tp linkovega ruterja mi ga prodajalec ni hotel zamenjat in me je napeljeval ,da ni napaka v ruterju temveč v moji brezžični kartici, tako da sem se moral osebno pogovorit z uvoznikom prek maila in še z opombami o varstvu potrošnikov .Drugače imam dobre izkušnje z njimi. Najprej so mi pa še poslali napačen izdelek govorim za ruter.
Oskar veliki zelo prijazni najprej so mi poslai pokvarjen disk in nezaščiten v navadni nizko profilni škatli. V drugo so se potrudili in ga primerno zašćitili in na moje presenečenje sem dobil lepo delujoč disk . Čeprav mi je žal ,d aga nisem za isto ceno naročil pri agt. Sem pa dobil tak občutek da nekatere zadeve pri oskarju delujejo druge pa bolj ali manj ne odvisno od sreče kaj dobiš+so seveda dobre cene.
||Amd athlon x 4 640,LC power5550 V2.2
Nvidia gts 450,Crucial balistix tactical
Gigabyte ga 970 ds3p||
Nvidia gts 450,Crucial balistix tactical
Gigabyte ga 970 ds3p||
vorantz ::
RejZoR ::
Kupoval pri obeh in z obema bil zadovoljen, edino kar mi je pri Mimovrste bolj všeč je da je spletna stran bolj pregledna in filtriranje bolje narejeno. EnaA ima dost zmedeno narejeno stran, kar je mal tečno, ko iščeš nekaj specifičnega ampak ne točno določen model. Pol moraš pa brskat po vseh rezultatih.
Recimo Mimovrste ima pri iskanju procesorjev še opcijo iskanja po modelu procesorja in podnožju, pri EnaA pa lahko izbereš samo proizvajalca nakar ti vse vrže v en koš, pol pa brskaj ven. In enako je za vse druge stvari. Če to zrihtajo pa so zmagal.
Recimo Mimovrste ima pri iskanju procesorjev še opcijo iskanja po modelu procesorja in podnožju, pri EnaA pa lahko izbereš samo proizvajalca nakar ti vse vrže v en koš, pol pa brskaj ven. In enako je za vse druge stvari. Če to zrihtajo pa so zmagal.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Hayabusa ::
Čeprav mi je žal ,d aga nisem za isto ceno naročil pri agt. Sem pa dobil tak občutek da nekatere zadeve pri oskarju delujejo druge pa bolj ali manj ne odvisno od sreče kaj dobiš+so seveda dobre cene.
https://slo-tech.com/forum/t300155/449
Ignorance is a bliss.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hayabusa ()
šernk ::
Obojnih se izogibam. Enaa za 3/4 stvari ne omogočajo osebnega prevzema, mimovrste pa računajo za osebni prevzem. Problemov ne z enimi ne z drugimi nisem imel (razen da sem na mimovrste čakal na izdelek z dobavo 7-10 dni 1 mesec).
ampak druge trgovine mi nudijo boljše pogoje osebnega prevzema, pa v povprečju so še cenejše.
ampak druge trgovine mi nudijo boljše pogoje osebnega prevzema, pa v povprečju so še cenejše.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MaticKregar ::
Mimovrste kupil tablico, ki je imela defekten ekran. Vrnil in čakal 14 dni, dobil nazaj v enakem stanju. Spet poslal in s kreganjem dosegel menjavo artikla. Trajalo 1 mesec, nikoli več.
Ena a, zaenkrat vse ok, edino pri prvem nakupu, kjer sem nabavil plasmo, mi včasih ni delal hdmi, pa so mi po 5 dneh pošiljal na servis, namesto menjava artikla. No s časom je hdmi začel normalno delat :)
Drugače pa vedno kul, enkrat vrnil ruter, ker nekaj ni delalo, zamenjali brez težav...
Ena a, zaenkrat vse ok, edino pri prvem nakupu, kjer sem nabavil plasmo, mi včasih ni delal hdmi, pa so mi po 5 dneh pošiljal na servis, namesto menjava artikla. No s časom je hdmi začel normalno delat :)
Drugače pa vedno kul, enkrat vrnil ruter, ker nekaj ni delalo, zamenjali brez težav...
broken/link ::
mimovrste - kupil tplinka, ni delal kot bi moral, izpolnil obrazec za menjavo izdelka in utemeljil svoje razloge (oz menjavo denarja), poslali tplinka na servis, da servis to potrdi, čez 14dni dobim odgovor, da mi brezplačno menjajo tplinka z novejšim in boljšim tplinkom. z mimovrste vsako leto vsaj 2x kaj naročim, še nikoli problema do tega tplinka, pa tudi s tplinkom sem vse brez težav in komplikacij rešil.
enaa - njihov fenomenalni najnaprednejši sistem razvrščanja, skladiščenja in razpošiljanja izdelkov strankam povroča samo to, da v primeru da naročiš več izdelkov, lahko za poštnino plačaš tudi 20eur+, ker ti vsak izdelek pošljejo posebej iz drugega skladišča. fail.
sam preferiram mimovrste, čeravno plačam evro/dva več kot bi pri enaa :)
enaa - njihov fenomenalni najnaprednejši sistem razvrščanja, skladiščenja in razpošiljanja izdelkov strankam povroča samo to, da v primeru da naročiš več izdelkov, lahko za poštnino plačaš tudi 20eur+, ker ti vsak izdelek pošljejo posebej iz drugega skladišča. fail.
sam preferiram mimovrste, čeravno plačam evro/dva več kot bi pri enaa :)
Rias Gremory ::
Saj piše kje je AFAIK.
Če kupujete več enakih izdelkov ali več izdelkov iz istega skladišča, vam bomo obračunali le strošek obdelave in dostave za prvega, za vse naslednje pa bo dostava brezplačna.
Navedene stroške v primeru dostave iz različnih skladišč obračunamo za vsako dostavo posebej.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izkušnje z trgovino EnaA (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13197 (1217) | delavec44 |
» | Vračilo blaga v enaa (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 38362 (3331) | tomaz- |
» | EnaA - Zakaj dvojna poštnina? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 18939 (17110) | bauci |
» | Enaa in rok dobaveOddelek: Kaj kupiti | 5026 (3031) | Aljoša |