» »

DHL - nenormalno visoko carinjenje

DHL - nenormalno visoko carinjenje

«
1
2

Suly ::

Pozdrav,

iz ene kitajske trgovine sem preko spleta pred tednom dni naročil 10 kosov izdelkov (ročne ure, oblačila, računalniške drobnarije, vse brez znamk) v skupni vrednosti 130$ - cca 100€ VKLJUČNO z dhl poštnino in zavarovanjem.

Danes pa dobim od DHL carine račun v vrednosti 52€. Pri tem carina sploh ni upoštevala, da enega izdelka ni zraven ampak so ga kar carinli + davek (so mi dali nazaj v trgovini dobropis).
Ampak na osnovo 100€ kar 52€ davka + carine, to se meni pod nobenim pogojem ne zdi normalno.

Na računu piše:
1. stroški založene bančne garancije - 2€
2. dodatno imenovanje blaga nad 5 postavk - 7*3= 21€
3. davek na dodano vrednost 24€
Na vse to gor pa še dodatno 22% davek.

Kaj je 2. dodatno imenovanje blaga nad 5 postavk in kako na davek še enkrat zaračunaš davek?

Aston_11 ::

Zavrni, zahtevajo pravno podlago za vsako postavko, zahtevaj pojasnilo, kako ti lahko od davka še enkrat zaračunajo davek.

To, da so lopovi, pa že vemo.

Suly ::

Aston_11 jasno je da tukaj nekaj ne štima, ampak to je uraden račun in ne smejo se oni uradno tak obnašat. Res pa je da jaz nimam pojma kaj so tukaj naredli, ker se mi to še ni zgodilo, pa sem že od marsikje kaj naročil. Naj mi nekdo, ki malo ve razloži, kaj so si tukaj dovolili, ker drugač jaz težko karkoli od njih zahtevam, ker sploh nevem na kaj se naj sklicujem.

Furbo ::

Bolje je naročati vsak izdelek posebej, da ne dosežeš meje za carino.

DHL.si je sploh zverziran v zaračunavanju domišlijskih stroškov.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Suly ::

Vsak izdelek posebej nikakor, ker potem plačam cca 17€ za poštnino z dhl in zavarovanje za vsak izdelek posebej.
Ampak najbolj smešno pa je, ker sem šel v njihov cenik gledat kaj bi naj blo: "dodatno imenovanje blaga nad 5 postavk" in obrazložitve sploh ni, je pa zanimivo da piše cena zgolj 5€. In kje je potem osnova za 3€ ki so jo oni vzeli, kaj šele krat 7, kar potem znese 21€.

hojnikb ::

zakaj pa nisi kupil pri kaki trgovnini ki majo brazplačno poštnino + vsak izdelek posebaj ?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

#000000 ::

To so postavke AP kar pomeni AKO PROĐE :)

Takoj pritožba, ker tole je otimačina, že v bistvu to da štejejo strošek poštnine k izračuni za DDV je svinarija in izum naše alpske deželice, ampak ajde to smo že požrli, čeprav nebi smeli.

Tilen ::

https://slo-tech.com/forum/t276516/0

Pri pošiljkah izven Evropske unije, ki pridejo po pošti v vrednosti do 22 EUR, v večini primerov ne plačamo DDV, carine ali drugih uvoznih dajatev.
Od 22 do 150 EUR se plača 20% DDV (ali 8.5% po znižani stopnji) ter manipulativni stroški cca 6 EUR (Pošta).
Nad 150 EUR se plača 20% DDV (ali 8.5% po znižani stopnji), manipulativni stroški ter carina. Pavšal za carino je 3.5% in se razlikuje od tipa artikla.
DDV in carino se plača na celotni znesek nakupa (tako vrednost blaga, kakor tudi poštnino, morebitno zavarovanje in podobno). Za mejo 22EUR pa se upošteva samo vrednost blaga.
V primeru nakupa preko Ebay in podobnih, bo carinska pošta zahtevala, da jim dostavite izpis dražbe, ali nakazila preko Paypal. V večini primerov bo ta vrednost upoštevana kot osnova za izračun DDV in carine.
V primeru, da prejemnik ne želi plačati dodatnih dajatev, lahko to sporoči Carinski pošti (1004.ljubljana@posta.si), ki bo pošiljko vrnila pošiljatelju.



Prilepi specifikacijo računa, da vidimo ta dvojni davek.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Suly ::

hojnikb je izjavil:

zakaj pa nisi kupil pri kaki trgovnini ki majo brazplačno poštnino + vsak izdelek posebaj ?

Saj sem pri takšni trgovini, ampak free shipping (Flat rate shipping) bi pa čakal 2 mesca na pošiljko (nazadnje sem celo 3 mesece, čeprav so dali na pošto takoj naslednji dan po naročilu), in zato sem zdaj doplačal poštnino + zavarovanje za dhl pa je v manj kot tednu tukaj, res pa je da če bodo v prihodnje takšni stroški, raje čakam, če ne rabim nujno.


Tilen:

Suly ::

Najprej moj popravek. Sem boljše pogledal in je davek zaračunan na 1. in 2. točko, ne pa tudi na tretjo, tako da to štima, AMPAK:

+ carinli in obdavčli so izdelek, ki je na računu, ni ga pa v paketu (so mi v trgovini kasneje vrnili denar, ker ga niso meli na zalogi)
+ zmislili so si en dodatn izdelek in dali količino 2x, čeprav je zagotovo samo 1 komad.

Bojim se, da karkoli mi boste tu svetovali, da bodo jutri rekli, plačaj al pa ne dobiš, čeprav vsi vemo, da je tu vse preveč napak.

Vseeno pa ne morem preko tega, da mi na končno ceno 130$ - cca 100EUR vključno s poštnino in vsemi stroški, zaračunajo še 52EUR kr nečesa.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

Suly ::

Že prav smešno pa je, da mi ob 15:05 na mail - DHL Carinski Admin (DHL SI), pošljejo račun in pripišejo, da bo pošiljka takoj jutri dostavljena.

Takoj kličem nazaj na info osnovno številko in mi rečejo, da delajo zgolj do 15:00 in da ona ne more nič. Tako da se zna zgodit, da bo pošiljka jutri prej pri meni, preden bom lahko jaz sploh karkoli uredil.

Lonsarg ::

Torej glavnina problema(denarja) je dodatno imenovanje blaga, za katerega so ti računali 21€+davek, torej skupaj 25€. Komu pa si plačal za poštnino? Ker če si plačal DHL poštnino direktno trgovini, potem je to problem trgovine in njih kontaktiraj, zakaj so te nategnili in niso plačali celotne poštnine za DHL, ker to "dodatno imenovanje blaga" imo ni nič drugega kot dodatni strošek poštnine.

Če pa si se za poštnino menil z DHL pa upaj da v kakih pogojih piše, da ti ne morejo na vnaprej dogovorjeni znesek dodatno računati. Če so iznajdlivi imajo pogoje sebi v prid in ne boš mogel nič razen civilne tožbe oziroma grožnje z civilno tožbo oziroma prijavo organizaciji za zaščito potrošnikov.

Tilen ::

Dajte prosim podrobno prebrati račun. Na računu je popolnoma vse OK. Lepo piše, da je brezplačno imenovanje le petih (5) artiklov. Vsak dodatni je 3 EUR. Imel je 12 artiklov, se pravi 7 čez brezplačnih 5. 7x 3 = 21 EUR + DDV. Dvomim, da boš kaj dosegel. Se ti pa zahvaljujem za tole, ker še česa takega nisem videl in bom v prihodnosti bolj pozoen na število naročenih artiklov. Še dobro, da se tole ni zgodilo Tomiju, ker bi ponorel oz. zavrnil pošiljko zaradi vse krivice.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Tilen ::

Carinili ti sploh niso, ker vrednost ne presega 150 EUR.

Plačal si torej :

davek na vse artikle 23,25
imenovanje predmetov 21
davek na imenovanje predmetov 5
bančne garancije 2
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Suly ::

Tilen, glede davka ni težav, glede carine sem pa tud vido kakšno je stanje.

Prva težava je ker so obdavčli in te dodatne stroške šteli za stvar, ki je sploh ni v paketu (tu morajo zgolj znati štet do 12 in ugotovit da noter ni toliko izdelkov).
Druga težava je, ker so za en izdelek napisali da sta 2, čeprav je jasno da je zgolj eden (trgovina mi drugega zagotovo ni podarila zastonj:))

Ampak bistvo je dodatek 2 na računu. A ni to tako, da bi (dodatno gor dodatno dol), moralo biti urejeno že v sami trgovini ko plačam dhl poštnino?
Kako si pa to DHL predstavlja, da ti v trgovini plačaš polno ceno za izdelke, polno ceno za zavarovanje in polno ceno za DHL poštnino. Kako lahko potem dobim še ta dodatek - imenovanje predmetov?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

Tilen ::

Ja zgleda se tako zavarujejo, da ne bi en rabil 2 dni zapravljat časa z naštevanjem vseh kitajskih plastik vrednih 0.01 EUR na 10 A4 listov.

Na 2. postavko nimaš nobenega dodatnega davka. Plačal si pač eno storitev (21 EUR), ki je bila obdavčena za 5 EUR.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Lonsarg ::

Ja naj se zavarujejo, ampak tako, da ti že v trgovini kjer kupuješ napiše celotno poštnino z temi 21€ vred! Pravzaprav je to stvar pogodbe med trgovino in DHL, malo jih kontaktiraj, če sploh vedo, da njihovi kupci še dodatno plačajo DHLju poštnino, čeprav so plačali že trgovini.

IMO mimovrste te opozori, da ti zna pošta za posredovanje plačila še kak 1€ več računat, za en bogi evro! Ti so pa tiho za 26€ z DDV, to je nateg.

Alamar ::

Lahko da so carinili le po računu (deklaraciji) in dejansko niso šli gledat vsebine. Na tebi je, da jih opozoriš na nepravilnost.

Tilen ::

Ja ne morejo vedeti, saj vidiš, da niti OP ne ve koliko itemov ima v paketu. Kitajec mu da 2 zraven gratis in OP plača dodatno 2x 3 EUR. V primeru, da na carini zadevo dejansko odprejo in naredijo specifikacijo računa. Glede na specifikacijo ne gre za podvojene stvari, ker imajo tudi različno težo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Suly ::

Alamar je izjavil:

Lahko da so carinili le po računu (deklaraciji) in dejansko niso šli gledat vsebine. Na tebi je, da jih opozoriš na nepravilnost.

Opozoril sem jih na to in javli so mi da so ta mail prejeli. Niso ga pa upoštevali. Norčevanje popolno.

Zagotovo bodo mogli popravit to da so računalni izdelek, ki ga ni noter in da so dodali količino, ki je zagotovo ni.
Kak bom pa porihtal z tem imenovanjem blaga in dvojnim plačevanjem stroškov dhl-u pa javim jutri.

Lonsarg ::

Vse normalne štacune, kot so Amazon in mimovrste še predobro vedo in imajo urejeno kako je z večjim številom paketov in ti zmiraj pravočasno povedo, kak bo strošek, če bo kak dodatni.

Je pa res, da pravno gledano najbrž ni nič narobe...

Tilen ::

Ja kako so pa zvagali predmete, če jih ni not? :))
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Suly ::

Na računu od trgovine piše teža

Tilen ::

Ja, no. Potem imaš v paketu 12 itemov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Suly ::

Zgolj v primeru da trgovina podarja robo. Ker za 12tega so mi vrnili denar direkt na kartico

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

Tilen ::

No dobro, 3 EUR +DDV ti bodo vrnili. Tukaj se strinjam z Alamar, ki pravi, da bi moral na nepravilnosti opozoriti. Oni so pač pogledali specifikacijo, ki so jo dobili in ker vrednost presega znesek za obračun DDV, so morali narediti (svojo) specifikacijo, ki pa je očitno free samo za 5 predmetov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Suly ::

3€ za to + DDV
3€ za tisto kar so šteli dvojno pa ni + DDV
Malo po malo, pa se nabere...
Dvojno plačilo DHLa

Nč, hvala za pomoč, bom pa javo jutri kak porihtam, da če ne druga opozorim druge :)

Tilen ::

Tukaj je prišlo do problema samo zaradi tega, ker ti trgovina ni izdala pravilne specifikacije. Če je v škatli 9 predmetov, pa naj sedaj trgovina krije dodatne stroške. Kontaktiraj obe strani, da vidimo, kaj bodo rekli.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Suly ::

Tilen bom, sem pa že prej posloval s to trgovino, pa ni blo nobenih težav nikoli. Pač 2 mesca sem čakal na robo, max 3, drugih stroškov nobenih.
Tokrat pa nisem želel čakat zato prvič DHL, pa takšno sranje. Vglavnem javim :)

Alamar ::

Poduk zgodbe je, da se izven EU ne splača naročati večje količine izdelkov v enem paketu. Kot prvo, bodo tako pošiljko 99% pregledali tudi, če bo šla po navadni pošti. Vsak carinik, ki bo na deklaraciji videl celo vrsto artiklov, bo zagotovo pošnofal, kaj je notri. Kot drugo, ti bodo zadevo lepo ocarinili, ker bo vrednost verjetno več kot 22 EUR, razen seveda, če naročiš ničvredne malenkosti ali, če Kitajček napiše nižje vrednosti od dejanskih. V končni fazi nisi nič na boljšem kot, če bi izdelke naročil iz UK pa

Tilen ::

Meni se je že zgodilo, da sem en dan naročil eno stvar od Kitajca X in naslednji dan nevede pri istem Kitajcu še predmet Y. Oba je lepo zapakiral skupaj in če bi bila vrednost nad 22 EUR, bi se lahko samo slikal.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Alamar ::

Ja, mnogi Kitajčki na ebayu imajo po več deset računov in sploh ne veš, da gre za istega prodajalca, če ne pogledaš dobro.

Suly ::

Epilog - Smešno, kaj naj rečem druga.

Ok, po vrsti:
1. Izdelek, ki je na računu, ni ga pa v paketu in na katerega sem jih tudi OPOZORIL po mailu, je bil njihov odgovor sledeč: "Niste nam natančno navedli, za kateri izdelek gre, zato smo ga zaračunali (imenovanje blaga + ddv). Vi ste nam navedli zgolj ceno tega izdelka, ne pa tudi konkretno kateri izdelek je to". Smešen stavek, glede na to, da ima zgolj ta izdelek takšno unikatno ceno.

2. Izdelek, kjer so vzeli kot količino 2 kosa in ne 1 kos in seveda to tudi dodatno zaračunali ddv: "Ja poglejte, to sistem dela avtomatsko in očitno je prišlo do napake".

3. Imenovanje blaga: "Poglejte, to sistem avtomatsko počne in ker gre za večjo količino izdelkov, tako to pač je". Mislim smešno, da za izdelek, katerega vrednost je 0,99€, plačam dodatne 3€ za imenovanje blaga + ddv, pri tem pa me pri plačilu DHLa pri samem trgovci nihče ni opozoril. Če se grejo tak sistem dodatnega zaračunavanja in glede na to da ne gre za 1€, kot to včasih naredi Pošta Slovenije pri dostavi, bi morali tak sistem imeti avtomatiziran. Navsezadnje ga trgovec tudi ima, saj se cena DHL pošiljke pri njem prilagaja, glede na naročeno, a o imenovanju blaga ne duha ne sluha.

4. Popravljanje napak oz reklamacija: Priznali so obe napaki, a ko sem prejel odgovor, sem bil ZGROŽEN! "Poglejte, ker vaš znesek ne presega 15€, vam reklamacije ne moremo upoštevat". Čakajte malo? Kje je pravna podlaga za kaj takega, da mora znesek presegat 15€, da lahko upoštevajo reklamacijo?

Torej, če malo bolj zaključim, najvrjetneje nebom ničesar prejel nazaj, čeprav je jasno da so naredili napake, jih priznali, da o imenovanju blaga sploh ne govorim.

5. in še to. Tilen, včeraj si me vprašal, od kot so dobili težo, pa sem ti odgovoril iz računa. Pomota! Preverit sem šel račun in teže ni gor, kar pomeni da so si jo izmislili, ali drugače rečeno, na uraden dokument so ponaredili težo izdelka, ki ga ni v paketu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

Tilen ::

Aha, sedaj mi je jasno. Oni so torej tebi poslali klasično zahtevo, da se zjasniš glede nakupa. Se pravi, ti bi moral njim posredovat račun, link do trgovine, da bi dobili ime artikla in recimo screen od Paypala, kjer ti prav tako piše item name. Ti si pa poslal samo vrednost paketa ali pa račun, kjer produkti niso navedeni in ker jim zgleda to ni bilo dovolj, so morali zadevo razčleniti. Za imenovanje posameznih artiklov so pa vzeli precej močno tarifo, katera je zagotovo skladna z njihovim cenikom. Zanimivo.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Suly ::

V bistvu sem jim poslal vse, račun, link do trgovine je na računu, artikli so pravtako navedeni na računu, unikatne cene pravtako, in tudi paypal + DŠ in ostale zadeve.

Skratka poslal sem jim vse, ker pa nisem opozoril: "XYZ245612521gsadsagas artikel", ampak sem preprosto napisal samo unikatno ceno tega artikla, so se oni izgovorili z takšnim odgovorom, kot sem ga napisal. Nimam dodatnih besed :D

Pravtako ni dodatnih besed za 2. količino, 3. imenovanje blaga po takšni tarifi sploh ne, 4. za reklamacijo mamo kakega pravnika tu?, 5. no to je pa že kr kaznivo dejanje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

mcgeek ::

Iz izkušenj. Če ne sodeluješ s carino in jim dostaviš omejene račune ali pa se kregaš z njimi, ti bodo zaračunali vse mogoče in celo sami določili vrednost izdelkom.
Sicer pa ima DHL (slovenski) na svoji spletni strani objavljen cenik in kot privat firma lahko zaračuna kar želi. Preden naročaš nekaj preko določenega kurirja, se vedno pozanimaj kakšni stroški bodo pri tem nastali.
Mimogrede, carinske deklaracije so po novem tudi elektronske, tako da ni nujno, da so vsi podatki (npr. teža) zapisani na računu ali papirju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mcgeek ()

Suly ::

mcgeek je izjavil:

Iz izkušenj. Če ne sodeluješ s carino in jim dostaviš omejene račune ali pa se kregaš z njimi, ti bodo zaračunali vse mogoče in celo sami določili vrednost izdelkom.
Sicer pa ima DHL (slovenski) na svoji spletni strani objavljen cenik. Preden naročaš nekaj preko določenega kurirja, se vedno pozanimaj kakšni stroški bodo pri tem nastali.
Mimogrede, carinske deklaracije so po novem tudi elektronske, tako da ni nujno, da so vsi podatki (npr. teža) zapisani na računu ali papirju.

Dobro glej s tem imenovanjem se bom sprijazno, tu ni kaj, očitno že imajo prav. Šola za drugič in opozorilo za vas.
Ni pa varjante, da imajo prav pri ostalih stvareh (1,2,4,5). Tudi če je carinska deklaracija elektronska, kako pa naj oni vejo težo izdelka, ki ga ni v paketu in tud sicer ni nikjer drugje zapisana?

mcgeek ::

Carinsko deklaracijo mora načeloma izpolniti prodajalec in jo nalepiti na paket. V primeru DHL je bila očitno izpolnjena elektronsko. In kot si rekel, da se je prodajalec zmotil na računu in ti je naknadno vrnil denar, je očitno tudi deklaracijo izpolnil narobe.

Suly ::

kakorkoli, opozoril sem jih na to in morali bi upoštevat. Ampak, človek še razume, enkrat se zmotijo. Ko pa vidim da mi računajo količino 2x, pa je ni, pa je to že norčevanje... Priznamo napake, a reklamacija ni možna, znova norčevanje... ah razgreta glava, ampak ni težko sprejet zadev ki jih imajo prav pa čeprav na njih ni nihče opozoril, navsezadnje bi se moral sam pozanimat in za drugič vem(imenovanje blaga), težko pa je sprejet stvari, za katere vem da se motijo in sem oškodovan a jaz nič ne morem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Suly ()

St235 ::

Seveda lahko, sam vprašanje če se splača. vložiš zasebno tožbo za teh 6€.

Suly ::

St235 je izjavil:

Seveda lahko, sam vprašanje če se splača. vložiš zasebno tožbo za teh 6€.

:D

cegu ::

Mogoče kdo ve, kako se pošlje pismo s sledično številko na Japonsko?

Pošta slovenije podpira sledljivost samo do meje, Avstrijska pošta prav tako, DHL pa želi 72€ za pismo, ki vaga 25 gramov.

Pismo sem poslal raje kart dvakrat prek Pošte Slovenije, me pa zanima če kdo ve kje se to da naredit za normalno ceno.

mcgeek ::

cegu je izjavil:

Mogoče kdo ve, kako se pošlje pismo s sledično številko na Japonsko?

Pošta slovenije podpira sledljivost samo do meje, Avstrijska pošta prav tako, DHL pa želi 72€ za pismo, ki vaga 25 gramov.

Pismo sem poslal raje kart dvakrat prek Pošte Slovenije, me pa zanima če kdo ve kje se to da naredit za normalno ceno.


Vsako priporočeno pismo poslano preko Pošte Slovenije je mogoče slediti v večini držav po svetu.
Sledilna številka, ki jo dobiš ob oddaji in se zaključi s 'SI' omogoča sledljivost po Sloveniji preko spletne strani naše pošte.
Za sledljivost v drugih državi pa poskrbi državna pošta naslovne države.

Primer:
Če pošiljaš iz Slovenije v USA.
Dokler je v Sloveniji, jo lahko slediš tukaj: http://sledenje.posta.si/
Ko pride v USA, jo prevzame njihova nacinalna pošta USPS, ki omogoča sledenje tukaj: https://www.usps.com/

Enako deluje v primeru, če nekdo iz tujine pošlje pošto preko svoje nacionalne pošte.

Seznam nacionalnih pošt dobiš tukaj: http://www.track-trace.com/post (možno tudi sledenje).

Za vse android uporabnike:
https://play.google.com/store/apps/deta...
Odličen programček, ki omogoča skeniranje številke priporočene pošte. Hkrati pa izvaja iskanje po vseh nacionalnih poštah hkrati, kar omogoča, da na enem mestu spremljaš pot celotne pošiljke, ne glede na to v kateri državi so jo poskenirali.

Alamar ::

cegu je izjavil:

Mogoče kdo ve, kako se pošlje pismo s sledično številko na Japonsko?

Pošta slovenije podpira sledljivost samo do meje, Avstrijska pošta prav tako, DHL pa želi 72EUR za pismo, ki vaga 25 gramov.

Pismo sem poslal raje kart dvakrat prek Pošte Slovenije, me pa zanima če kdo ve kje se to da naredit za normalno ceno.


Cena za 25g priporočeno prednostno pismo s tracking številko na Japonsko je 4,71 EUR. Če to ni poceni...

mcgeek - postopek, ki si ga napisal večinoma drži, a s to razliko, da žal v mnogih državah NE deluje. Med bolj znanimi recimo za Avstralijo. Recimo za Romunijo pa ne moreš sledljivost preveriti niti do izhoda iz Slovenije. Vse kar kaže je "pošiljka sprejeta na pošti".
Za Japonsko pa naj preveri na strani Japonske pošte.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

cegu ::

4.71EUR - drži. Vendar gospa za šalatarjem pravi, da se sledi samo do meje RS. V Avstriji stane malce pod 10EUR ista zadeva, vendar še vedno nima sledenja izven Avstrije.

Ima sledilno številko. Vendar ti osebno informacije ne dobiš, kje se nahaja. Lahko pa pokličeš na Pošto Slovenije, in bodo oni poskušali poizvedeti, kje se je pošiljka nazadnje nahajala.

Sem prebral na internetu da je možno - s to informacijo šel na glavno pošto v Kranju, kjer mi je rekla da ne ve. Nato sem jo pobaral naj gre vendrale vprašati, in se je vrnila z informacijo, da "na internetu piše kar pač piše, dejanso je pa stanje drugačno".

In ko greš s to "tracking" številko na spletno stran, ti res izpiše sledenje samo do meje.

Če mi pa kdo najde japonsko spletno stran, kamor lahko vpišem mojo slovensko trackin številko, bi pa lepo prosil, da vidim če res deluje.

Se posujem s pepelom:)

Pa vendarle sem dobil napačno informacijo od delavake na kasi s slovenske pošte, avstrijske pošte, DHL-ja in informacij pošte slovenije. Bi jih šel kar terjat zaradi stroškov podvojenega pošiljanja, ki so mi ga svetovali.

Hvala Mcgeek, Almar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: cegu ()

Alamar ::

http://www.post.japanpost.jp/int/index_...

Številko vpiši tam na desni strani pod "enter your 13 digit number"

Informacije bo prikazalo le, če je pošiljka že prispela na Japonsko in, če imajo vzpostavljeno izmenjavo sledenja z našo pošto.

mcgeek je izjavil:


Primer:
Če pošiljaš iz Slovenije v USA.
Dokler je v Sloveniji, jo lahko slediš tukaj: http://sledenje.posta.si/
Ko pride v USA, jo prevzame njihova nacinalna pošta USPS, ki omogoča sledenje tukaj: https://www.usps.com/

Enako deluje v primeru, če nekdo iz tujine pošlje pošto preko svoje nacionalne pošte.
Tudi za USA izmenjava sledenja ne deluje z večino metod pošiljanja s tracking številko. Recimo moja zadnja pošiljka iz USA - LJ886297789US, s to številko si nimaš kaj pomagati na naši pošti, le na USPS lahko spremljaš do odhoda iz države.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Alamar ()

mcgeek ::

Res je tudi, da ni 100% garancije, da bodo podatki nacionalnih pošt vedno dostopni v vseh državah. Vse je odvisno od tega ali pošta pošiljke skenira v svoj sistem, ko te prispejo. V večini primerov (tudi USA-SLO) nisem opazil problemov, se pa v nekaj odstotkih sigurno zgodi, da nekaterih pošiljk ni mogoče slediti. Mogoče, da je vse odvisno tudi od tega, da nekatere sledilne številke niso vezane na priporočeno pošto (registered)? Za 100% sledljivost vsekakor uporabite kurirske službe.

cegu ::

Se pripravljam da bi kar naredil en APP ki bi avtomatsko preveril pošte po vseh državah Evrope + Kitajska, Japonska, USA.

Ali že mogoče kaj takega obstaja?

Alamar ::

darkolord ::

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

DHL Carina (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6117524 (1472) Machete
»

dhl carina posredništvo

Oddelek: Loža
184560 (4156) Phantomeye
»

DHL carina, naročanje od kitajcev (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
5319607 (14026) Ales
»

Kako carina ve vrednost izdelka? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11032148 (28716) Fritz

Carina (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13841965 (37746) Tilen

Več podobnih tem