» »

Poraba na AC in izven nje

Poraba na AC in izven nje

1
2
»

Malajlo ::

Hja, je razlika, če premikaš megana ali pa espacea po AC pri 130 km/h. Tisto o zračnem uporu in naraščanjem upora s kvadratom hittrosti pa take.
Sem pa gledal, pa obljubljajo pri Renaultu pod 4l/100km porabo. Tudi v mestu, da se razumemo. AX dizel ni tolk mal žrl! Zdej bo pa trikrat težji avto al kaj?! Prov norca se delajo... Greš pa na poraba.com pogledat, je pa slika drugačna.

Grey ::

Malajlo je izjavil:

Hja, je razlika, če premikaš megana ali pa espacea po AC pri 130 km/h. Tisto o zračnem uporu in naraščanjem upora s kvadratom hittrosti pa take.
Sem pa gledal, pa obljubljajo pri Renaultu pod 4l/100km porabo. Tudi v mestu, da se razumemo. AX dizel ni tolk mal žrl! Zdej bo pa trikrat težji avto al kaj?! Prov norca se delajo... Greš pa na poraba.com pogledat, je pa slika drugačna.

Ja seveda mora bit razlika...če je ne bi bilo, bi blo že nekaj čudno.

Če majo kako izklapljanje cilindrov al pa super učinkovit dizel s predimenzionirano turbino...potem bi rekel, da je možno ja.

Alamar ::

WarpedGone je izjavil:

To si lahko dosegel le, če imaš malo postankov s prižganim motorjem. Takrat je seveda v večini primerov možno doseč odstopanje do 0.2

Zakaj bi ga pa prosti tek 'zmedel'?
Predvidevam, da pri nekaterih avtomobilih računalnik ne računa in ne prikazuje porabe pri mirovanju, oziroma izredno počasnem premikanju.

WarpedGone ::

Dvomim da je kak kompjuter tako blesav.

Npr. renaulti ne kažejo trenutne porabe kadar je hitrost pod 30km/h ampak računalnik še vedno šteje porabljeno gorivo in spreminja povprečno porabo, pač glede na vsoto prevoženih km. Na servisu so mi nardil prisilno regeneracijo DPF, avto sm prevzel s povprečno porabo IIRC 21.7L/100km...

V Laguni II mi je računalnik kazal za kak procent višjo porabo, kot pa jo je navrgel ročni izračun, v Laguni III mi kaže ~5% nižjo. Na servisu trdijo, da ne morjo narest ničesar in da je vse OK. Hkrati pa "se hvalijo" da je izračun porabe ful natančen, ker se kao izračuna iz števila vbrzigov, kjer je "točno" znano kolk goriva gre v cilinder ob posameznem odprtju injektorja.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

Grey je izjavil:


Poglej, s 50 litri naredi Megane (105KM), 1150 km po avtocesti, 130 tempomat konstantno. Torej, povprečna (hwy) poraba je 4,35L/100 km @ 130 km/h po tempomatu. Deklarirana je 4.1L/100 km. Ker sem včasih kar malo po gasu pritisnil in občasno 150 km/h je bilo ponavadi ob izpraznjenem tanku 4.7L/100km. Razlika pride zaradi neoptimalnih pogojev...gume, rahlo pospeševanje in zniževanje, neravna cesta itd. S Hondo (140KM) naredim skoraj 900 km s 46 litri. Povprečna poraba na avtocesti je torej 5,1L/100 km. Seveda, če si privoščim malo športnih pospeškov in vožnje na 150 km/h poraba ob koncu tanka skoči na 5.7L/100 km. Zdaj ne vem, al cegle voziš s sabo, al je pa res taka razlika med motorji. Bencinarji imajo ponavadi pri istih pogojih še do 2.5L/100km več.

Ne vem zakaj citiraš mene. Jaz sem o tem napisal tu že trikrat.
Me pa res zanima kje si naredil 1150 km v šusu pri 130 na tempomatu.

Grey ::

Utk je izjavil:

Grey je izjavil:


Poglej, s 50 litri naredi Megane (105KM), 1150 km po avtocesti, 130 tempomat konstantno. Torej, povprečna (hwy) poraba je 4,35L/100 km @ 130 km/h po tempomatu. Deklarirana je 4.1L/100 km. Ker sem včasih kar malo po gasu pritisnil in občasno 150 km/h je bilo ponavadi ob izpraznjenem tanku 4.7L/100km. Razlika pride zaradi neoptimalnih pogojev...gume, rahlo pospeševanje in zniževanje, neravna cesta itd. S Hondo (140KM) naredim skoraj 900 km s 46 litri. Povprečna poraba na avtocesti je torej 5,1L/100 km. Seveda, če si privoščim malo športnih pospeškov in vožnje na 150 km/h poraba ob koncu tanka skoči na 5.7L/100 km. Zdaj ne vem, al cegle voziš s sabo, al je pa res taka razlika med motorji. Bencinarji imajo ponavadi pri istih pogojih še do 2.5L/100km več.

Ne vem zakaj citiraš mene. Jaz sem o tem napisal tu že trikrat.
Me pa res zanima kje si naredil 1150 km v šusu pri 130 na tempomatu.

Italijanska avtocesta proti jugu, avstrijska avtocesta, nemska avtocesta in nenazadnje vsak teden na slovenski avtocesti. :)

Utk ::

Sem napisal že trikrat, pa bom še četrtič, če nekdo reče, da se vozi "130", v resnici to pomeni 100, če še tolk. Poglej si kaj je napisal GrimReaper...da se je vozil večinoma 140, včasih do 180, na koncu pa povprečna hitrost pod 100. Tako je to v realnosti.

Grey ::

Utk je izjavil:

Sem napisal že trikrat, pa bom še četrtič, če nekdo reče, da se vozi "130", v resnici to pomeni 100, če še tolk. Poglej si kaj je napisal GrimReaper...da se je vozil večinoma 140, včasih do 180, na koncu pa povprečna hitrost pod 100. Tako je to v realnosti.

Po GPSu merjena hitrost pri 130 km/h na tempomatu je 125 km/h. Jaz vozim toliko...s svojim stilom voznje pac poskrbim da cim manjkrat zaviram in pospesujem na avtocesti. Zato je lahko rezultat tak kot je.

Utk ::

Prav prav, ampak to ne pomeni, da imaš porabo 4,35 pri 130.

Grey ::

Utk je izjavil:

Prav prav, ampak to ne pomeni, da imaš porabo 4,35 pri 130.

Ok ok v redu, se ne grem več. Očitno veš o mojem avtu več kot jaz. :)

Utk ::

To je res očitno. Pa še temo o funkcionalni nepismenosti si preberi.

Buggy ::

Po GPSu merjena hitrost pri 130 km/h na tempomatu je 125 km/h. Jaz vozim toliko...s svojim stilom voznje pac poskrbim da cim manjkrat zaviram in pospesujem na avtocesti. Zato je lahko rezultat tak kot je.


mene pa zanima kaksen je ta tvoj stil voznje ko si na AC s tempomatom na 125km/h in poskrbis, da cim manjkrat zaviras in pospesujes. A kampiras na prehitevalnem in se ne odmikas hitrejsnim in ko ti kdo skoci na prehitevalnega iz voznega ga obvozis po odstavnem da lahko svojih 125 km/h vozis naprej. Nekako na AC tvoje predvidevanje, ko si na tempomatu ne igra bas neke vloga ali pa jaz kaj narobe razumem? meni ponavadi kar konstantno kdo skace gor dol, kolone in prehitevanja raznih tovornjakarjev so stalnica.

Pa tale z 4,3567846578 l pri 130km/h je tudi nerealen podatek, ker to rabi zgolj za vzdrzevanje ze pridobljene hitrosti...Jaz imam tudi z 2.0 turbobencinarjem po LJ obvoznici, ko dam tempomat na 110 km/h v 6 brzini, porabo 5,8 l ali se manj pa mi to popolnoma nic ne pomeni in se taki porabi (na tank) seveda nikoli ne priblizam.

Aston_11 ::

Kaj ga buggaš z neumnostmi, valjda ti človek v vse detalje ne more opisati vsakega km vožnje po ac, lahko ti pa napiše povprečen stil vožnje, ki velja v nekih normalnih razmerah - ne pa z norci, ki ti skačejo od vsepovsod ali pa ki vozijo 110 tam kjer je dovoljenih 130.

Buggy ::

opa...no pa mi ti razlozi kako na AC lahko s tempomatom predvidevas voznjo in poskrbis da cimmanj zaviras in pospesujes...saj si na tempomatu jeboga.

Predvidevanje s cim manj bremzanja ter spremljanja prometa v naprej se uporablja pri voznji po regionalkah, kjer imas ovinke, krizisca, naselja in ostale stvari na katere pazis oz. predvidevas...ne pa voznja na tempomat po ravnini, kjer ni nic odvisno od tebe. Dejte nikar reciklirat neke napotke, ki jih preberete v raznih vodicih, raje vec prakse in manj teoriziranja bo bolje ;((

Aston_11 ::

Komot - ker ne moreš od KP do LJ biti ves čas na tempomatu, ker ac ni nikoli prazna in imaš desno kamione, ki vsake toliko skočijo ven, lepo šerife na prehitevalnem pasu, potem kakšnega cijazarja na voznem pasu. Za potrebe debate se da komot in voziti na tempomatu in istočasno predvidevati, kdaj ta ni več potreben in prilagoditi vožnjo razmeram na cesti brez pretiranega zaviranja in pospeševanja na tempomatovo hitrost.

Po regionalkah si že vozil?

Invictus ::

Greš na morje na Hrvaško, lahko brez problemov voziš na tempomatu od Bosiljevga do kamor pač greš. Ni to nič posebnega.

Da se isto narediti na slovenskih cestah. Če znaš seveda razmišljat 15 sekund vnaprej ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Grey ::

Buggy je izjavil:

opa...no pa mi ti razlozi kako na AC lahko s tempomatom predvidevas voznjo in poskrbis da cimmanj zaviras in pospesujes...saj si na tempomatu jeboga.

Predvidevanje s cim manj bremzanja ter spremljanja prometa v naprej se uporablja pri voznji po regionalkah, kjer imas ovinke, krizisca, naselja in ostale stvari na katere pazis oz. predvidevas...ne pa voznja na tempomat po ravnini, kjer ni nic odvisno od tebe. Dejte nikar reciklirat neke napotke, ki jih preberete v raznih vodicih, raje vec prakse in manj teoriziranja bo bolje ;((

Temu se reče vožnja s predvidevanjem. Čim manjkrat rabiš izklopit tempomat, bolj optimalno voziš. Ko imaš enkrat konstantno hitrost je veliko lažje predvidevat, kdaj moraš ven, koliko hitro se ti približuje avto spredaj in koliko zadaj. Malo razmišljaš med vožnjo pa gre popolnoma enostavno. Večina tako ali tako vozi v koloni 110-115. Ti pa mimo 135 (tempomat) :) Enostavno ane? Ko je dovolj velik razmak med avti t.j. delta T med prehitenim in dohitevanim se umakneš na vozni pas. Potem spet oceniš delta T, kako hitro se ti približuje avto po prehitevalnem izza tebe in kako hitro se ti približuje dohitevani avto, vmes upoštevaš faktor koliko avtov je za avtom na prehitevalnem in se kmalu odločiš, kaj boš naredil. Če je delta T prehitevalnega avta prevelik (t.j. vozi 160, 180 počakaš in bo itak hitro mimo).
Fora je ravno namreč tudi v psihologiji voznikov. Povprečen voznik, če vidi, da se premikaš s hitrostjo 20-30 km več od njega, ne bo šel na prehitevalni pas. No vsaj meni se redko dogaja, da bi mi kdo letel na prehitevalni pas.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Grey ::

Utk je izjavil:

To je res očitno. Pa še temo o funkcionalni nepismenosti si preberi.

Oh kako si razgledan, pravi poznavalec! Daj še kaj povej prosim, očaral si me s svojim poznavanjem. Očitno poznaš tudi mene bolje kot sam sebe...

Utk ::

Lahko ti povem še to, da sem se enkrat vozil kakih 50 km tako 170-190, na koncu sem imel pa povprečno porabo okoli 9 litrov, z bencinarjem, pa mi niti na pamet na pade, da bi tu trdil, da bencinar kuri 9 litrov pri 180, ker to enostavno ni res. Če niti po dveh straneh te teme ne veš v čem je stvar, ti celo jaz več ne morem pomagat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Buggy ::

Temu se reče vožnja s predvidevanjem. Čim manjkrat rabiš izklopit tempomat, bolj optimalno voziš. Ko imaš enkrat konstantno hitrost je veliko lažje predvidevat, kdaj moraš ven, koliko hitro se ti približuje avto spredaj in koliko zadaj. Malo razmišljaš med vožnjo pa gre popolnoma enostavno. Večina tako ali tako vozi v koloni 110-115. Ti pa mimo 135 (tempomat) :) Enostavno ane? Ko je dovolj velik razmak med avti t.j. delta T med prehitenim in dohitevanim se umakneš na vozni pas. Potem spet oceniš delta T, kako hitro se ti približuje avto po prehitevalnem izza tebe in kako hitro se ti približuje dohitevani avto, vmes upoštevaš faktor koliko avtov je za avtom na prehitevalnem in se kmalu odločiš, kaj boš naredil. Če je delta T prehitevalnega avta prevelik (t.j. vozi 160, 180 počakaš in bo itak hitro mimo).
Fora je ravno namreč tudi v psihologiji voznikov. Povprečen voznik, če vidi, da se premikaš s hitrostjo 20-30 km več od njega, ne bo šel na prehitevalni pas. No vsaj meni se redko dogaja, da bi mi kdo letel na prehitevalni pas.


ja lepo napisano, samo ne vem kaj je pri tem tako posebnega ...to je obicajen nacin voznja po AC in ne vem kaj ima to s predvidevanjem. Vec ali manj ti ritem bolj kot ne, narekujejo drugi (hitrejsi in pocasnejsi), ce seveda ne vozis na preostala dva nacina....za sleparji po voznem 90km/h ali pa cikcakas 170km/h med ostalimi udelezenci.

gruntfürmich ::

kolega pravi tudi da na agipu naredi več km kot drugje. bencin. tudi jst sedaj to probavam. z nafto pa nisem zaznal sprememb...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Grey ::

Buggy je izjavil:

Temu se reče vožnja s predvidevanjem. Čim manjkrat rabiš izklopit tempomat, bolj optimalno voziš. Ko imaš enkrat konstantno hitrost je veliko lažje predvidevat, kdaj moraš ven, koliko hitro se ti približuje avto spredaj in koliko zadaj. Malo razmišljaš med vožnjo pa gre popolnoma enostavno. Večina tako ali tako vozi v koloni 110-115. Ti pa mimo 135 (tempomat) :) Enostavno ane? Ko je dovolj velik razmak med avti t.j. delta T med prehitenim in dohitevanim se umakneš na vozni pas. Potem spet oceniš delta T, kako hitro se ti približuje avto po prehitevalnem izza tebe in kako hitro se ti približuje dohitevani avto, vmes upoštevaš faktor koliko avtov je za avtom na prehitevalnem in se kmalu odločiš, kaj boš naredil. Če je delta T prehitevalnega avta prevelik (t.j. vozi 160, 180 počakaš in bo itak hitro mimo).
Fora je ravno namreč tudi v psihologiji voznikov. Povprečen voznik, če vidi, da se premikaš s hitrostjo 20-30 km več od njega, ne bo šel na prehitevalni pas. No vsaj meni se redko dogaja, da bi mi kdo letel na prehitevalni pas.


ja lepo napisano, samo ne vem kaj je pri tem tako posebnega ...to je obicajen nacin voznja po AC in ne vem kaj ima to s predvidevanjem. Vec ali manj ti ritem bolj kot ne, narekujejo drugi (hitrejsi in pocasnejsi), ce seveda ne vozis na preostala dva nacina....za sleparji po voznem 90km/h ali pa cikcakas 170km/h med ostalimi udelezenci.

Ja, hotu si vedet, kako mi to uspe in sem ti opisal. :)

Alamar ::

WarpedGone je izjavil:

Dvomim da je kak kompjuter tako blesav.

Npr. renaulti ne kažejo trenutne porabe kadar je hitrost pod 30km/h ampak računalnik še vedno šteje porabljeno gorivo in spreminja povprečno porabo, pač glede na vsoto prevoženih km. Na servisu so mi nardil prisilno regeneracijo DPF, avto sm prevzel s povprečno porabo IIRC 21.7L/100km...

V Laguni II mi je računalnik kazal za kak procent višjo porabo, kot pa jo je navrgel ročni izračun, v Laguni III mi kaže ~5% nižjo. Na servisu trdijo, da ne morjo narest ničesar in da je vse OK. Hkrati pa "se hvalijo" da je izračun porabe ful natančen, ker se kao izračuna iz števila vbrzigov, kjer je "točno" znano kolk goriva gre v cilinder ob posameznem odprtju injektorja.
Kako pa potem lahko pojasniš odstopanja, ki pri nekaterih znamkah sežejo tudi do 1l na 100km? Osebno imam pri trenutnem avtomobilu odstopanje med 0,2-0,3l na 100km. Postankov pri dnevni vožnji na šiht v obe smeri imam 20-40, odvisno od semaforjev.

Malajlo ::

Odstopanja so samo zato, da se lahko lastniki hvalijo, kako nizko porabo imajo. Pa ker so šlampasti.

WarpedGone ::

Kako pa potem lahko pojasniš odstopanja, ki pri nekaterih znamkah sežejo tudi do 1l na 100km? Osebno imam pri trenutnem avtomobilu odstopanje med 0,2-0,3l na 100km.

Ne znam pojasnit s 100% gotovostjo.
Če bi mogu na nekaj stavit, bi stavil da je krivec visokotlačna črpalka in tolerance v celem visokotlačnem sistemu vbrizga.
Pritiski v commonrail sistemu nihajo znotraj vnaprej določenega intervala, ki ga determinirata ventila za previsok in prenizek tlak. Te dve vrednosti ne moreta biti enaki, komot verjamem da je sprejemljiv interval nihanja tlaka širok 5% nominalne vrednosti i.e. pri 1600bar sistemu tlak niha med 1520 in 1680 bar. Kompjuter pa porabo računa glede na nominalno vrednost tlaka in čas odprtja injektorjev. Če je "povprečen" tlak višji od nominalnega bo poraba višja, če je nižji pa nižja od prikazane porabe.

Takole gledano je prikazana prenizka poraba posledica 'zdravega' sistema. Ko sistem opeša začne prikazovat najprej 'točno' nato pa previsoko porabo - tlaki so vse več časa pod nominalnimi vrednostmi. Ob taki razlagi tudi razumem pojasnilo servisa, da nimajo kej narest. Tudi če grejo štimat parametre prikaza, bo ta čez čas začel kazat tolk bol očitno previsoko porabo.

Diesel Common Rail Injection Facts 1


Diesel Common Rail Injection Facts 2
Zbogom in hvala za vse ribe

Aston_11 ::

Odstopanja - da ni odstopanj, lahko trdi samo analfabet. Poraba avtomobila ni odvisna od tega, kje tankaš, temveč od sto dejavnikov, gum, načina vožnje, količine prometa, števila ustavljanj, števila pospeševanj.

Trditev, da so tisti, ki vozijo pri agipu, imeli enake vožnje v enakih pogojih je najmanj blesava - saj vožnja ni računalniška igrca. Dovolj je že eno prehitevanje, da ti spremeni doseg vozila ali pa en dodaten klanec.

gruntfürmich ::

niti ne, aston. če ti VEDNO narediš 50-100 km več če recimo tankaš pri agipu tega ne boš pripisoval nogi, ne tlaku gum, ne vožnji pod breg, niti ugodnem položaju zvezd, pač pa gorivu...

in glede računalnika; tudi meni kaže 0,2 premalo porabo. ampak mislim da je to normalno, ker avto ni neka jaka inštitucija da bo imela merilce pretoka natančne na mikrogram in sposobne meriti na stotinke sekunde ter da bo to vse skupaj sposoben dobro integrirat. tu noter so jeftine zadeve in smo lahko še srečni da še je kot je.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Aston_11 ::

Seveda boš. Gorivu ne moreš. Niti poti nimaš pri vsakem tanku enake, tako da tankanju ne moreš pripisati nič.

WarpedGone ::

ker avto ni neka jaka inštitucija da bo imela merilce pretoka

Jup, avto *nima* merilca pretoka ampak na porabo 'sklepa' iz raznih parametrov delovanja motorja.
Zbogom in hvala za vse ribe
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poraba na 1.9 tdi, škoda, seat (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
748674 (6911) m0LN4r
»

Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7512444 (9556) nekoman
»

Vw, škoda, seat 1.4, 1.6 dizl in poraba (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6214175 (10315) jalovec09

TSI oz. TFSI motorji (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12842190 (37898) Mavrik
»

Proizvajalci avtomobilov prirejajo statistike o porabi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
18331293 (22372) nekikr

Več podobnih tem